PDA

Volledige versie bekijken : Afscheid trainer

Ether
22 april 2007, 19:54
Kwist niet precies waar te zetten, dus kheb het maar hier gezet (het betreft immers m'n hobby)

Het voetbalseizoen is gedaan voor ons, en als afsluiter gaan we komend weekend met heel de ploeg + supporters een weekendje naar de Ardennen.
Nu is het bij ons ook de gewoonte om met de spelers samen te leggen en iets te kopen voor de trainer + afgevaardigde. Aangezien ik kapitein ben, ben ik moreel verantwoordelijk voor die aankoop.

Het is echter voor beiden (normaal gezien, interne problemen bij de club :p) hun laatste seizoen, dus weet ik niet echt wat te kopen. Vorig jaar hadden we een cadeaumand, en dan voor de afgevaardigde een 'dokterskoffer' :p en voor de trainer wa trainerspullen.

Kzou graag dit jaar weer iets 'ludieks' kopen, ipv telkens weer de afgezaagde biermand ofzo.

Iemand tips?

Stancke
22 april 2007, 19:55
voetbal?

:x

Time
22 april 2007, 19:56
Bal gesigneerd door de ganse ploeg? Nogal goedkoop, maar symbolisch en als aandenken kan dat wel tellen.

Hekje#
22 april 2007, 19:57
e vat

MitCh
22 april 2007, 20:38
Een cadeaubon voor een sportzaak ofzo?

Ether
22 april 2007, 21:03
Bal gesigneerd door de ganse ploeg? Nogal goedkoop, maar symbolisch en als aandenken kan dat wel tellen.

Hebben we vorig jaar al gedaan :p

lttuvix
22 april 2007, 21:11
1) Een jaar kalender met op elk maand een speler van de ploeg. En dan zo een groepsfoto op het einde.

2) Als uw trainer graag of veel schrijft, zo een speciale inktpen kopen die zo gebalanceerd is. Met zijn initialen op.

3) Een cadeaubon voor een sportzaak

4) een hele BBQ organiseren voor hem en zijn familie waar jullie dan werken om vlees te bakken enzo

5) een bon voor zo een massage salon

6) als em avontuurlijk is aangelegd leg samen voor zon berg trektocht ofzo me begeleiders enal

7) maak een boek met een boel verhalen van het beste wat er in dit seizoen is gebeurd waar hij op een of andere manier in te maken heeft gehad

Massis
23 april 2007, 19:00
1) Een jaar kalender met op elk maand een speler van de ploeg. En dan zo een groepsfoto op het einde.

7) maak een boek met een boel verhalen van het beste wat er in dit seizoen is gebeurd waar hij op een of andere manier in te maken heeft gehad

1) ik veronderstel dat de ploeg meer dan 11 spelers telt ;) reserven enzo weetjewel

7) wistjedatjes boeken/verhalen doen het altijd wel goed, lijkt mij altijd een tof aandenken

Plastic
24 april 2007, 22:00
Een fles drank.. een bak bier thuis laten bezorgen...
zo een dinge zijn nie bijster origineel ma ge weet teminset da ze gebruikt gaan worde

NSA.Rhinox
24 april 2007, 23:49
Ik veronderstel dat ge met veel zijt dus een beetje kapitaal kunt verwerven.

Wat denkt ge van een combinatie van de dingen?

Bakken bier, zo hoog als die mensen zelf + bal gesigneerd door de ploeg + BBQ + fotoalbum?

ShadesOfJae
29 april 2007, 23:19
X-aantal lege bierbakken.
Als je er genoeg hebt is dat toch een aardig bedrag, en je kunt er zelf nog plezier aan beleven :)