PDA

Volledige versie bekijken : CLUB3D Radeon X1950PRO, 256MB DDR3

-=EmbRaCe=-
22 april 2007, 12:20
het is een GLOEDNIEUWE kaart, nooit gebruikt. 1 dag oud. Mijn broer had deze bestelt om nadien tot de conclusie te komen dat zijn pc geen pci-express had... :oink:

de plastiek waar de kaart inzat is geopend, meer niet.. de kaart paste gewoon niet in de sleufjes dusja :s cd-hoesjes, connectors etc allemaal in gesloten plastiek. (maar wordt natuurlijk niet teruggenomen vanwege de plastiek die geopend is.) hij heeft deze kaart 1 dag geleden in eindhoven gekocht (factuur aanwezig).

hij heeft hem 181 euro betaalt. Vanaf 160 mag hij weg. afhalen in leuven krijgt voorkeur. ik reply zo snel mogelijk, maar het kan altijd zijn dat ik een dag niet op de pc zit. enkel bieden in de post, enkel pm na bereiken van een deal.

mvg,

Embrace

gamer505
22 april 2007, 12:28
spijtig dat hij geen pci heeft anders dacht ik te zeggen geen intresse in ruil me ne geforce 7800 gtx
spijtig genoeg ma veel suc6 me de verkoop grdz

-=EmbRaCe=-
22 april 2007, 13:16
mja, het moet dus een agp kaartje zijn :)

grtz

Th0masSss
22 april 2007, 14:43
waar in eindhoven? En welke ist juist, die met die mega pasieve koelblok? Ook af te halen in Kaulille?

-=EmbRaCe=-
22 april 2007, 15:12
aangekocht bij Zercom.nl. zeer betrouwbaar, heb daar al veel pc stuff aangekocht, nooit problemen gehad. Voor het precieze product, ga naar www.zercom.nl en typ bij zoek: CGAX-P1956 (= productnummer).

afhalen in Kaulille is eventueel mogelijk, maar dan kom ik van leuven terug naar huis en kan ik het net zo goed aan uw deur brengen...

mvg

-=EmbRaCe=-
22 april 2007, 16:21
ik kan normaal de kaart binnen 1 week nog terug brengen. gaat weliswaar een deel van de prijs af. de kaart mag weg voor 155 euro (lijkt me prima voor een nooit gebruikte kaart van +-200 retail) (pc handel). indien interesse, laat me dus iets weten want over een paar dagen doe ik hem dus terug