PDA

Volledige versie bekijken : Vista Transformation Pack 6.0 RC1

Desjelle
20 april 2007, 19:57
Iemand hier ervaring mee?
Ik heb dat hier pas geïnstalleerd en ik kreeg na een uurtje geen een van mijn progjes nog open. Na eens in safe mode opgestart te hebben ging het weer wel?
Heeft iemand misschien een oplossing of fix hiervoor? :)

KO
20 april 2007, 20:03
- Die prullen van uw pc laten
- Echt Vista installeren

CyberOps
20 april 2007, 20:44
=;8522903']
- Echt Vista installeren

dat maakt het nog erger :unsure:

thibo
20 april 2007, 22:01
ik heb het gehad, bij mij werkte het perfect... ma ge moet het 2 keer installeren en altijd alle V'tjes aanduiden. allezja, zo heb ik het gedaan..
kheb nu wel terug xp want kheb de indruk da da toch wel veel ram gebruikt..
't is wel veel leuker om da transformation pack te hebben

van windowsxlive.net toch he?

SpArkLeS
21 april 2007, 09:57
ik had dat ook en ik heb de indruk dat vanaf dan mijn laptop achteruit gegaan is, werkt niet goed meer!
Ik kon zelf geen systeemherstel doen!

Dat van veel ram is wel juist want alles duurde een eeuwigheid!

Maar het zag er wel nice uit!!

FEW
21 april 2007, 10:38
kleine 2 maand geleden was ik van plan om te formatteren, dus had ik dat maar eens geinstalleerd om te testen. computer ging er trager door + deed vaak vreemde dingen.

toen ik die transformation pack weer verwijderd had, deed mijn pc helemaal vies.

Desjelle
21 april 2007, 11:00
Allee dan, dan zal ik het maar verwijderen.
Bedankt voor de hulp. :)

FEW
21 april 2007, 11:27
mss is het net geen goed idee het te verwijderen...

DaCrashOveride
21 april 2007, 12:38
Da transformation pack heeft mijn pc naar de klote geholpe... Nix ging nog... Gwn nie installere....

thibo
21 april 2007, 21:50
tis wel keer wijs als ge van plan zijt u pc te formattere, ma echt problemen heb ik er niet mee gehad - buiten ram hé ...

amdr
21 april 2007, 22:06
Installeer vista zelf maar, als ge geen OC'er zijt is dat tbh een zalige OS :)

migelle
21 april 2007, 22:25
als ge wilt da uw windows deruit ziet gelyk vista:
- neowine patch downloaden en installeren
- ne vista theme downloade van theme xp

gebruikt nix van resources en laat uw pc perfect werken

MrZodiac
23 april 2007, 15:39
zoek gewoon eens naar UXtheme multipatcher.

Met die hack kan je het gewone windows Thema config scherm gebruiken. Ik heb er persoonlijk geen problemen mee, t'is zelfs zo dat mijn huidige theme minder geheugen in beslag neemt dan het normale windows XP thema, en dat wil nu net lukken dat ik een "vista" look heb, maar dan zonder die gadgets (die ik toch maar niets vind)

http://s90782290.onlinehome.us/?page_id=119 (voor meer info)

Ik ben er persoonlijk tevreden van (volgens mij lijkt dat zowat op die neowine van migelle, als het al niet hetzelfde is)

protnie
23 april 2007, 18:27
Jullie bedoelen dezelfde patch denk ik.

protnie
23 april 2007, 18:41
Ik heb ook die patch nu maar ik heb .theme bestand nodig voor een andere theme maar het thema dat ik nu heb gedownload is een .msstyles
Waar vind ik .theme?

darkarchangel
2 mei 2007, 22:03
nog mensen ervaringen met dit pack ?

ik lees toch wel paar goeie reviews ook , toch heb ik geen zin om mijn xp er door te laten verkloten . Maar als het deftig werkt zou ik wel een install over wegen

Cypher
2 mei 2007, 23:52
Ik heb ook die patch nu maar ik heb .theme bestand nodig voor een andere theme maar het thema dat ik nu heb gedownload is een .msstyles
Waar vind ik .theme?

RTFM :doh:

For themes with the “.msstyles” file extension: click on the “Appearance” tab then choose your desired theme from the “Windows and buttons” dialog box, then choose which color scheme you prefer from the “color scheme” dialog box (most themes only come with one color, but some come with more).

“.Msstyles” files *must* be within their own individual sub-folders within the “c:/windows/resources/themes” folder

protnie
3 mei 2007, 17:43
Khad zelf al gevonden in de readme ;)