PDA

Volledige versie bekijken : tattoo shop in oostende / brugge

S.conceiçao7
17 april 2007, 18:30
hey,

ik zou een (kleine) tattoo willen, liefst in brugge of oostende, maar er zijn er zo veel.... nu zou ik willen vragen of er hier zijn die positieve of negatieve ervaringen kennen van 1 van die.

kheb eig. ook geen idee van hoeveel zoiets kost, ik wil een streepjescode, van 8 cm op 3.

geen off topic graag :)

ps: ik heb wel al gemerkt dat sommigen precies donkerblauw van inkt gebruiken, en anderen hebben echt pikzwart....

Cervantes
17 april 2007, 18:35
mijn vader, heeft er eentje laten zetten bij "IZA" in Oostende, en die is daar zeer tevreden van. ge hebt ook den wereldbekende "Bertje" in Oostende, maar dat is nen bluffer, + ge betaald misschien wel 300€ voor een tattoo'ke dat gij wilt. IZA in Oostende is op de Torhoutse steenweg (denk ik), Nieuwpoortse kan ook, haar etalages ligt ook vol piercings. ik ben er ook al binnegeweest, en ziet er vrij proper uit, en verzorgd, normaal ging ze zelfs voor dokteres, maar kunst + tattoo'eren intresseerde haar meer, dus jah, kijk daar is :)

liama
17 april 2007, 18:38
als je een tattoo wilt zetten ga nar eeklo best of belgium geweest ik hem daar laten zetten en moet zeggen nice en heel fijn gedaan

als je een kleintje wilt natuurlijk :)

S.conceiçao7
17 april 2007, 19:21
als je een tattoo wilt zetten ga nar eeklo best of belgium geweest ik hem daar laten zetten en moet zeggen nice en heel fijn gedaan

als je een kleintje wilt natuurlijk :)

pfff naar eekloo ga ik nie rijden hoor :)

arbiter
17 april 2007, 19:47
kent er iemand ne goeie tattooshop (niet al TE duur) die hele goeie tribals zet op de arm???

cabel men
17 april 2007, 20:01
Ga naar gent zou ik zegge
http://www.bodydesign-gent.be/BODYDESIGN/_PREDEFINED/index.asp?web_language=NL&web_sitename=BODYDESIGN&INTRO_OK=INTRO_OK
Daar heb ik mijn piercings laten zetten ( en kben van leuven dus voor mij was da ook ni bij de deur ;) )

H_ans
17 april 2007, 20:37
http://tattoo.be/

Bij de ledenlijst is er ook eentje van Brugge, de betere zaken hebben meestal wel een site. Daar kan je dan wel meestal een paar voorbeelden vinden.
Of je kan natuurlijk eens langsgaan.
Nu, het gaat hier om een streepjescode en niet over een complexe tekening die bvb je ganse rug inneemt, dus de kans dat er iets mis zou gaan (bvb bij het tekenen of zetten) is ook al een pak kleiner.
Je moet natuurlijk ook op de hygiëne letten maar er is naar het schijnt wel een kwaliteitslabel, waar je ook best achter vraagt.

Slaxz
17 april 2007, 21:09
tatoo mike hier in kortrijk ?

arbiter
17 april 2007, 21:10
die in brugge heeft iemand daar ervaringen mee??

ik zou me daar graag ne tattoo laten zetten...

en qua piercings is die goedkoop maar zijn ze ook goed??

Obscurax
17 april 2007, 21:45
Tattoo ink in middelkerke heb er een maand geleden mijn tattoo (http://img224.imageshack.us/img224/4362/photo0137dd5.jpg) laten zetten, ben er zeer tevreden van. Is een goede tatoeeur, heeft al verschillende prijzen gewonnen en de prijzen van de tattoo's vallen ook mee, verder zeer verzord en steriel.
http://www.inkstattoo.com/

tattoo zal +- €50 kosten

Anvilke
17 april 2007, 22:33
In brugge heb je Tattoo Devil ( as ge vant zand komt naar St Jozef op, rechterkant ), m'n vriendin heeft daar haar tattoo en piercing laten zetten en tis goe gedaan, steriel en alles.

Tattoo Ink is een goeie vriend van m'n vader en nonkel en die is idd zeer goed.Ben van plan om zelf een tattoo bij Ink te laten zetten.

arbiter
17 april 2007, 22:36
In brugge heb je Tattoo Devil ( as ge vant zand komt naar St Jozef op, rechterkant ), m'n vriendin heeft daar haar tattoo en piercing laten zetten en tis goe gedaan, steriel en alles.

Tattoo Ink is een goeie vriend van m'n vader en nonkel en die is idd zeer goed.Ben van plan om zelf een tattoo bij Ink te laten zetten.

ik heb naar beiden mail gezonden met prijsaanvraag

als ik enen laat zetten gadet bij enen van die 2 zijn zien er hele goede en proffesionele mannen uit

cocksucker
17 april 2007, 22:45
Kzou niet naar Devil gaan.
Al veel klachten over gehoord... wel ivm piercings maar toch..

IIcon
17 april 2007, 22:53
artliner!

En idd Devil is ni goed!
Is nog niet zo lang bezig en steekt soms pericing scheef ;)

mobman
17 april 2007, 23:12
kennis vn me in bl'ge heeft ook tatoo shop,

resultaten vallen hier te bezien

http://www.myspace.com/onitattoo

Godzilla*Akira
18 april 2007, 09:39
Als je een goede tattoo wilt, moet je echt niet naar de prijs kijken! Kwaliteit kost nu éénmaal geld.

TheCrow7
18 april 2007, 14:46
Als je een goede tattoo wilt, moet je echt niet naar de prijs kijken! Kwaliteit kost nu éénmaal geld.

Ach, verloren moeite. Daar hebben we het hier over gehad en die posts zijn gewoon verwijderd. Een propere thread is op dit forum belangrijker dan een kritische thread waar je überhaupt als TS nog iets aan zou kunnen hebben. The horror!

arbiter
18 april 2007, 18:46
Kzou niet naar Devil gaan.
Al veel klachten over gehoord... wel ivm piercings maar toch..

mja over zijn tattoo's heb ik al veel goede dingen gehoord

S.conceiçao7
18 april 2007, 20:23
heb es wa rondgehoord, en idd die INK in middelkerke (oostende) lijkt me de beste.

nog 1 enkel vraagje:

ik zou hem op de binnekant van mijn onderarm willen plaatsen,
is da waar dat da een zeer pijnlijke plek is, omdat daar feitelijk nix van vet zit :) kheb nl. ook nie echt dikke (onder)armen.... :(
en toch wil ik hem juist daar zetten ....

arbiter
18 april 2007, 21:00
ok ik ga nog eens deftig rondkijken ga toch pas in juni ofzo hem laten zetten (als congegeld er is.

heeft iemand een echte aanrader??? maakt niet uit waar! kostprijs ook niet ik wil gewoon ne deftige tattoo die echt goe gezet word!

NeFerMeTu
18 april 2007, 21:07
heb es wa rondgehoord, en idd die INK in middelkerke (oostende) lijkt me de beste.

nog 1 enkel vraagje:

ik zou hem op de binnekant van mijn onderarm willen plaatsen,
is da waar dat da een zeer pijnlijke plek is, omdat daar feitelijk nix van vet zit :) kheb nl. ook nie echt dikke (onder)armen.... :(
en toch wil ik hem juist daar zetten ....

Heb op beide onderarmen (binnenkant) een tattoo van ongeveer de grootte die jij wil en je voelt er niets van. Eerste keer dat ze met die naald op je lijf komen voelt het natuurlijk wel even vreemd, maar dat ben je na een minuut al gewoon.

S.conceiçao7
18 april 2007, 21:20
Heb op beide onderarmen (binnenkant) een tattoo van ongeveer de grootte die jij wil en je voelt er niets van. Eerste keer dat ze met die naald op je lijf komen voelt het natuurlijk wel even vreemd, maar dat ben je na een minuut al gewoon.

cool!

das alvast een hele geruststelling :)

merci

Minelab
19 april 2007, 18:46
Hoi, kweet anders 1 in Oostende die prive werkt (met alles in orde) die heeft heel men onderarm vol gezet en ben er zeer tevreden van, indien je adres en telefoon wilt moe je me maar pm is niet ver van je werk.En of dat pijn doet zal je zelf moeten ondervinden de 1 zeg van wel de ander van niet, ik vind na 2 uur prikken dat het behoorlijk begint te steken, maar voor z'on kleintje zal dat wel meevallen:evil:

Grtz, Minelab

freeq
22 juli 2008, 12:34
mijn vader, heeft er eentje laten zetten bij "IZA" in Oostende, en die is daar zeer tevreden van. ge hebt ook den wereldbekende "Bertje" in Oostende, maar dat is nen bluffer, + ge betaald misschien wel 300€ voor een tattoo'ke dat gij wilt. IZA in Oostende is op de Torhoutse steenweg (denk ik), Nieuwpoortse kan ook, haar etalages ligt ook vol piercings. ik ben er ook al binnegeweest, en ziet er vrij proper uit, en verzorgd, normaal ging ze zelfs voor dokteres, maar kunst + tattoo'eren intresseerde haar meer, dus jah, kijk daar is :)

Ik zal er niet over beginnen maar tfeit dat je voor dokter kan gaan en kiest om te tatoeeren slaat op niets. (soit , er is mss een kleine kans dat het toch waar is)

Maar dat is niet het meest frustrerende zinnetje in je post, de reden dat ik reageer is,
je noemt bertje een bluffer?
je hebt gelijk van zen prijzen , tis een stuk duurder ( toen je er nog kon zetten door hem) Ik zou ook eerdere een andere artiest kiezen voor die reden en ook de stijl.
Bertje is een grondlegger, op zich zijn zen tattoo's zo speciaal niet meer
maar zonder artiesten als bertje zou het tatoeeren niet zijn zoals het nu is.
en je naam wordt niet zo bekend omdat je een bluffer bent.
tfeit alleen al dat je iza zou voortrekken komt al over alsof je een jaar of 14 bent.

anyhow : iza : ze is vriendelijk en tziet er in orde uit
maar ik heb van verschillende mensen gehoord dat er te hard geduwd wordt met de tattoo gun, wat een slechtere genezing en relief in je tattoo veroorzaakt.

Tattoo ink in middelkerke heb er een maand geleden mijn tattoo (http://img224.imageshack.us/img224/4362/photo0137dd5.jpg) laten zetten, ben er zeer tevreden van. Is een goede tatoeeur, heeft al verschillende prijzen gewonnen en de prijzen van de tattoo's vallen ook mee, verder zeer verzord en steriel.
http://www.inkstattoo.com/

tattoo zal +- €50 kosten

No offence, maar om tevreden te zijn van zo'n tattoo moet je al niet veel speciaals doen, tis een cirkeltje tekenen en een deel oogjes.
Veel kan je al niet mis doen.

Hij mag nog vele prijzen hebben , daar draait het niet om
Om een prijs te winnen moet je ten eerste al meedoen en niet iedere artiest doet mee aan alk klein beursje die hem zich hier afspeelt

Hij is zeker niet slecht en om een streepjescode tattoo te zetten zou ik ook ink voorstellen. daarvoor hoef je geen top of the bill artiest te vinden.

greetz

tynoesj
22 juli 2008, 13:33
pfff naar eekloo ga ik nie rijden hoor :)
't is een half uurke rijden... :p

koen v
22 juli 2008, 15:07
als je alleen al die site van tattoo devil ziet, laat staan hoe het pand zelf eruit ziet, snap ik niet hoe je kan zeggen dat het er goede en professionele mannen uit zien ... heb je die tat's al gezien ?
-->marginaal

en als je niet bereidt bent om even te reizen voor een tattoo zet je er beter geen, me dunkt.
ooit wil ik er misschien ook nog één, als ik echt weet wat ik wil, dan reis ik tesnoods naar de andere kant van de wereld.
met alle plezier .... voor topkwaliteit wil ik gerust veel moeite doen (en veel betalen).

kil911ler
22 juli 2008, 15:15
Onlang gezien dat Tattoo Elvis nu ook in Brugge zit: http://www.tattoo-elvis.be/

Davy C.
22 juli 2008, 19:28
als je alleen al die site van tattoo devil ziet, laat staan hoe het pand zelf eruit ziet, snap ik niet hoe je kan zeggen dat het er goede en professionele mannen uit zien ... heb je die tat's al gezien ?
-->marginaal

thx, de mijne sta er ok tusse ;) tis ni omda der geen tusse staan da gij schoon vind da ze margi en slecht gezet zijn eh..

en is echt wel proffesioneel ze, ook, heel proper, kerel zit ondertusse 11jaar int vak, ij weet echt wa da ij doet.
en klachten over tattoos ebbik van daar nog nie ghad en ken toch (mezelf inc) 9 mensen die daar tattoos ebbe late zette