PDA

Volledige versie bekijken : Abercrombie?

Pagina's : [1] 2 3 4

skelly_king
16 april 2007, 20:33
Ja m'n ma kwam thuis vandaag en ze had gehoord van aar vriendinnen over zo'n amerikaans merk

Abercrombie & Fitch : http://www.abercrombie.com/anf/lifestyles/html/homepage.html

Nu heb zo eens op de site gekeken en 't zijn egt vree sjieke kleren maar weet er iemand waar dat ge dat kunt kopen? en als ge ze via internet koopt, moet ge dan betalen wanneer ze worden afgeleverd of ??

SeQ
16 april 2007, 20:48
da zijn echt nice kleren ..
zou ook wel willen weten waar ge die kunt kopen

skelly_king
16 april 2007, 20:50
'k eb al pm'ke gestuurd naar arifiene omdat ik dacht da die wel wa wist in de modewereld ... Heb ook efkes vernomen dat er maar 1 winkel is waar ze da verkopen in europa en das london , maarja mss verkopen ze het wel gewoon in winkels e, mss is da de enigste officiele shop van hun

SeQ
16 april 2007, 20:52
laat iets weten als ge ergens een winkel gevonden hebt he ;)

WolCoM
16 april 2007, 20:55
wow, lijkt mij op eerste zicht toch ook wel interessant.
Zitten paar zeer sjiek dings tussen.

skelly_king
16 april 2007, 20:56
Cva ;) 'k zal ook es aan m'n pa vragen dit weekend, die weet nog redelijk veel

Atrox
16 april 2007, 21:20
Die hemden en polo's zijn wel vet :)
Ma tzal wel nie van de goeikoopste zijn :x

skelly_king
16 april 2007, 21:22
Die hemden en polo's zijn wel vet :)
Ma tzal wel nie van de goeikoopste zijn :x

Zijn nie zooo duur ze, polo's ronde 40-50 DOLLAR ( das iets rond de 30-40 euro wa goe meevalt ) en hemden rond de 70 dollar = 50-60 Euro ( valt vreet goed mee) Ik vind de bruiken ook wel sjiek vindek :p We zouden ke de mening moeten hebben van de meiskes :p

dendaak
16 april 2007, 21:24
show kleren, ik denk dat dat zowat overeen zal komen met Tommy Trilfinger ...

Lonewolf_69
16 april 2007, 21:24
Ze verkopen Abercrombie & Fitch in de America Today (dacht toch dat die winkel zo heette) in Antwerpen.

De ex van mijn broer heeft voor ons ook wel wat polo's & hemden meegenomen vanuit de US :) Die kledij van A&F zit echt als gegoten :)

dendaak
16 april 2007, 21:26
Bestaat dit al lang of zie je binnekort iedereen hier mee rond lopen zoals met Bikkembergs?

skelly_king
16 april 2007, 21:26
show kleren, ik denk dat dat zowat overeen zal komen met Tommy Trilfinger ...

En dan , Tommy kleren zijn ook sgoon ( sommige toch ) En euhm de prijs is toch redelijk wa minder dan die van tommy :)

skelly_king
16 april 2007, 21:27
Ze verkopen Abercrombie & Fitch in de America Today (dacht toch dat die winkel zo heette) in Antwerpen.

De ex van mijn broer heeft voor ons ook wel wat polo's & hemden meegenomen vanuit de US :) Die kledij van A&F zit echt als gegoten :)

Die winkel bestaat idd :) 'k zal nog effe rondvragen ofdat ze da daar ebben

dendaak
16 april 2007, 21:34
Tommy is al niet meer zo duur hoor...

skelly_king
16 april 2007, 21:38
Nee kweet ook rond de 40-50 euro voor polo'ke , ralph lauren daaraantegen blijft wel redelijk duur

Starrk
16 april 2007, 21:38
Ik zie toch geregeld iemand met een shirt met opschrift Abercrombie lopen hoor, de volgende keer eens vragen waar ie het gekocht heeft :p

edit: 400 dollar voor een jeansbroek :p. Khoop dat het een typfout is want de rest van hun broeken liggen tussen de 40-70 dollar.

edit2: Geen typfout :p

Thierrichi
16 april 2007, 21:39
In den America today hebben ze idd Abercrombie & Fitch kleren.
Ik heb er deze zomer 2 t-shirts gekocht.
Samen 25 € ofzo, dus valt goe mee van prijs.
Op 't net heb ik ook een jeans, ne polo gekocht.
Ook ne sweater en jas van Hollister (is zustermerk heb ik me laten wijsmaken).
Ben er echt heel content van.

WolCoM
16 april 2007, 21:51
Waar dan opt net?

JackM
16 april 2007, 22:00
mss es hier vragen, is ook zoiets:
waar in vlaanderen kunde ergens kleren van criminal kopen?
kvind da shieke kleren ma da lijk nog nergens tegengekomen en op de site staat ook niet echt ne winkel :s

SeQ
16 april 2007, 22:04
nergens een winkel rond hasselt waar ze dat verkopen ?

ZoDiaK
16 april 2007, 22:04
Bestaat dit al lang of zie je binnekort iedereen hier mee rond lopen zoals met Bikkembergs?

hehe

Founded in 1892, the company was for many decades mainly an elite excursion goods retailer. After many years of success, the company struggled financially from the late 1960s until it was purchased by The Limited in 1988 and repositioned as a lifestyle brand.

het bestaat al effe.

skelly_king
17 april 2007, 07:03

Oeveel verzendingskosten ebt ge daaraan? en moet ge betalen wnr het geleverd wordt ofzo?

Arifiene
17 april 2007, 10:18

Dat is correct :).
Overigens heb ik daar een rokje van, maar da heb k in VS zelf gekocht, ik dacht al dat er enkel in Antwerpen een winkel was waar ze dat verkopen.
Tis een leuk merk, maar hun ene lijn is beter dan hun andere, deze winter waren hun vestjes gwnweg super (maar te duur om te importeren :()

Thierrichi
17 april 2007, 12:47
http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore

Wel oppassen met eventuele extra kosten aan de douane.

Je kan ook altijd eens op ebay.com kijken, daar staat echt een shitload aan abercrombie op.

Shyheim
17 april 2007, 12:58
schoon marchandies. ma "mens" en "womens", zijde zeker da da een amerikaans merk is e?

Atrox
17 april 2007, 13:51
schoon marchandies. ma "mens" en "womens", zijde zeker da da een amerikaans merk is e?

Ik zie da regelmatig bij andere merken ook. Ik denk dat dat gewoon zo is en geen schrijffout.
Nochtans herkent de Vandale het niet ...

cura
17 april 2007, 14:22
wa vind gijlle dor zo mooi aan? lijkt me het soort kledij waarvan er overal in elke winkel wel iets in die trend te vinden is :|

ps. toen ek op topic titel klikte dachtek da et over een of andere ziekte ging :unsure:

skelly_king
17 april 2007, 17:09
'k zou eigenlijk ke graag weten wa die verzendingskosten zowat zijn en 'k zal ook es in die winkel in Antwerpen kijken ( American Store ofzo )

@ LessThanJake: 't is Zeker amerikaans :p K denk dat ge maar 1 Officiele winkel ebt in europa en das in London

MetalG
17 april 2007, 17:40
waar is dien winkel nu in antwerpen ?

btw

mens en womens is zo dikke fout :p xD

leraar engels:

indeed, mens and womens is wrong!
(I would never buy clothes from a site with this kind of mistakes ;-)

skelly_king
17 april 2007, 17:50
Mss is het in de context van Mens clothing, Womens clothing ??

'k ebt gevonden van die verzendingskosten das 40+ dollar als ge iets koopt da minder dan 100 dollar is, en dan is het wss nog meer door de douane ... Zou tog best ke nr antwerpen gaan dan

MetalG
17 april 2007, 17:56
zoe het dan niet men's clothing zijn ;( ?

zoals
the boys bike
the boy's bike

Shyheim
17 april 2007, 18:20
Ik zie da regelmatig bij andere merken ook. Ik denk dat dat gewoon zo is en geen schrijffout.
Nochtans herkent de Vandale het niet ...

man - men
woman - women

men's clothing, women's clothing

^^

MetalG
17 april 2007, 18:22
en waar is diene kut winkel !

Shyheim
17 april 2007, 18:29
@ LessThanJake: 't is Zeker amerikaans :p K denk dat ge maar 1 Officiele winkel ebt in europa en das in London

lees anders de thread eens

hybrid
17 april 2007, 18:31
jupz america today is 2min stappen van roosevelt

Thierrichi
17 april 2007, 18:35
als ge voor de meir staat rechts da straatje, naast den benetton

skelly_king
17 april 2007, 19:46
zoe het dan niet men's clothing zijn ;( ?

zoals
the boys bike
the boy's bike

Ja kweet lol, maja er zal wel een verklaring agter zitten ze :) 'k denk nie da Amerikanen zo'n domme fout zouden maken( Alhoewel... )

Atrox
17 april 2007, 20:47
man - men
woman - women

men's clothing, women's clothing

^^

Ik doe bedrijfsvertaler, dus kweet goed genoeg wat het meervoud van man is en de genitief ...
Kheb men reply gewoon slecht geformuleerd :p

IK bedoelde gewoon dat het blijkbaar zo in de modewereld is om "mens" te schrijven ipv "men's". Vraag me nie af wrom.

Firestyler
17 april 2007, 21:02
Ik doe bedrijfsvertaler, dus kweet goed genoeg wat het meervoud van man is en de genitief ...
Kheb men reply gewoon slecht geformuleerd :p

IK bedoelde gewoon dat het blijkbaar zo in de modewereld is om "mens" te schrijven ipv "men's". Vraag me nie af wrom.

oogt toch solider? stel der nu op alle sites nu men's & women's zou staan, zouden ze bepaalde minimale stijlen al niet kunnen gebruiken vanwege die kapjes

liquido
17 april 2007, 21:14

²

graaf merk , vroeger ook kleren van gehad zie het nu vaker...
vond vooral de broeken vet

vogelnestje
17 april 2007, 21:37
ook in de Movies - Gent (dicht bij de Vooruit)

skelly_king
17 april 2007, 21:39
ook in de Movies - Gent (dicht bij de Vooruit)

Egt is er te vinden in de movies?? zalig das egt al veel dichter bij m'n deur ze :D

Sivve
18 april 2007, 03:26
Lol raar dat de meesten dat merk nog niet kenden, is idd een zalig merk
Ik wil al tijdje paar pulls nzo van hen, een goede vriendin heeft er een paar laten overvliegen vanuit amerika :/

Thierrichi
18 april 2007, 18:33
Deze 2 dingen heb ik al (nog een paar andere ook, maar daar vond ik geen pics van)

Hollister hoodie
http://users.telenet.be/thierry.rijckaert/hoodie.jpg

Abercrombie jeans
http://users.telenet.be/thierry.rijckaert/jeans.jpg

Deze 3 dingen heb ik besteld.
Polo
http://users.telenet.be/thierry.rijckaert/polo.jpg

t-shirt
http://users.telenet.be/thierry.rijckaert/t-shirt.jpg

sweater
http://users.telenet.be/thierry.rijckaert/sweat.jpg

cura
19 april 2007, 11:17
Abercrombie jeans

best u broek es wassen :unsure:

hybrid
19 april 2007, 12:13
shoon kleren behalve die broek die zou ik nooit aandoen :p waar hebde die hoodie van en waar besteld de rest? ( niet dat ik kleren online zou bestellen )

skelly_king
19 april 2007, 17:17
shoon kleren behalve die broek die zou ik nooit aandoen :p waar hebde die hoodie van en waar besteld de rest? ( niet dat ik kleren online zou bestellen )

Tis allemaal online bestellen ze :s Tenzij ge hebt nen winkel in gent en in antwerpen waar ze sommige dingen van dit merk verkopen

hybrid
19 april 2007, 19:58
America today in antwerpen bedoelt ge ?

Darks
22 april 2007, 13:57
Ik ga misschien wat bestellen via hun site. De levering kost wel veel maar daar staat nog bij: "...shipments outside US may be subject to import duties and taxes..."

Iemand een idee hoeveel daar nog bij gaat komen?

PapaGanz
22 april 2007, 14:06
Staan er nergens beschrijvingen bij van hun maten?
De meeste online shops hebben dat toch :(

Flare'
22 april 2007, 17:55
Ik ga misschien wat bestellen via hun site. De levering kost wel veel maar daar staat nog bij: "...shipments outside US may be subject to import duties and taxes..."

Iemand een idee hoeveel daar nog bij gaat komen?

Ja zou ik ook wel eens willen weten, anyone?

Pana
22 april 2007, 21:27
21% + administratieve kosten denk ik dat het was.

Flare'
23 april 2007, 17:40
Buh is wel vree duur, denk dat ik eerst nog gewoon eens in antwerpen ga checken binnenkort

Godzilla*Akira
24 april 2007, 09:33
het is Abercrombie & Fitch btw!

Als je wat rondkijkt vindt je dit wel hoor.

Anders ebay en dergelijke.

MetalG
24 april 2007, 16:38
het is Abercrombie & Fitch btw!

zover was iedereen al vanaf pagina 1

Sk8erMatty
24 april 2007, 19:06
Deze 2 dingen heb ik al (nog een paar andere ook, maar daar vond ik geen pics van)

Hollister hoodie
http://users.telenet.be/thierry.rijckaert/hoodie.jpg

Abercrombie jeans

Deze 3 dingen heb ik besteld.
Polo
http://users.telenet.be/thierry.rijckaert/polo.jpg

t-shirt
http://users.telenet.be/thierry.rijckaert/t-shirt.jpg

sweater
http://users.telenet.be/thierry.rijckaert/sweat.jpg

Sjieke kleren :)
alleen zou'k die broek ook nooit nie aandoen..polo en pulls zijn wel vré sjiek :)

Godzilla*Akira
24 april 2007, 23:09
zover was iedereen al vanaf pagina 1

exsqueeze me:p !! zag enkel abercrombie in titel. :$

anyhoes, deze tshirt staat ook op ebay http://users.telenet.be/thierry.rijckaert/t-shirt.jpg

Die jeans is toch nog nice, polo vind ik maar simpelkes en niet zo schoon.

Ebay heeft nog veel dingen staan, de meeste nog in europa, dus mayb wat goedkoper dan officieele website winkel.

Gizmo_1987
29 april 2007, 13:33
Hier kun je polo's vinden...
http://shop.kapaza.be/vansportman/
Maar ik denk dat het een nepwinkel is? :s Geen adres, telefoonnr, waarderingen, niets...

Arifiene
29 april 2007, 18:09
Hier kun je polo's vinden...
http://shop.kapaza.be/vansportman/
Maar ik denk dat het een nepwinkel is? :s Geen adres, telefoonnr, waarderingen, niets...

Altijd oppassen met kapaza, ga dan voor ebay, daar hebde nog 'enige' zekerheden...

Gilles.vda
1 mei 2007, 02:29
ik woon voor een jaartje in de Vs en je hebt hier een Abercrombie in elk winkelcentrum. Ik weet alvast waarmee ik mijn valies ga volstoppen als ik terug kom.

Vergelijkbare merken zijn: American Eagle, Hollister en Aeropostale.

fuze
1 mei 2007, 09:28
Is er veel keuze in die America Today in Antwerpen? (Abercrombie&Fitch natuurlijk he :p)

Arifiene
1 mei 2007, 09:35
Is er veel keuze in die America Today in Antwerpen? (Abercrombie&Fitch natuurlijk he :p)

Ik ben gisteren geweest, en veel wasset niet... (Voor de meisjes toch niet)

Gizmo_1987
1 mei 2007, 13:09
Ik ben gisteren geweest, en veel wasset niet... (Voor de meisjes toch niet)

pm gehad? :p

Arifiene
1 mei 2007, 13:31
pm gehad? :p

ja, en sorry, ma ik doe ni aan privé shoppen :p
(besides, door de examens heb ik echt geen tijd :/)

hybrid
1 mei 2007, 13:38
Kben 2 weken geleden ofzo in america today geweest en kzag ook ni direct iets van hun

russian
1 mei 2007, 13:44
ja, en sorry, ma ik doe ni aan privé shoppen :p
(besides, door de examens heb ik echt geen tijd :/)

Is er iemand die privé met u wou gaan winkelen lol :p

schep
10 mei 2007, 14:01
kipdorpvest is de straat van america today moest iemand het nog interesseren

heb reeds 2 jaar tshirts van abercrombie, toen laten overkomen uit de states

Vorig jaar hun winkel op 5th in NY gezien, nice.

Als er toch zoveel mensen interesse hebben in A&F, doe dan een inkoopactie? Zo gaat ge enorm veel besparen op verzendingskosten.

Xo0
14 mei 2007, 21:02
da zijn inderdaad mooie kleren

Arifiene
14 mei 2007, 21:54
kipdorpvest is de straat van america today moest iemand het nog interesseren

heb reeds 2 jaar tshirts van abercrombie, toen laten overkomen uit de states

Vorig jaar hun winkel op 5th in NY gezien, nice.

Als er toch zoveel mensen interesse hebben in A&F, doe dan een inkoopactie? Zo gaat ge enorm veel besparen op verzendingskosten.

ja maar uw douanekosten, da zal wat anders zijn...
en dan nog liefst iemand met kennis van import en merken
(nee ik doe het niet)

annemieke6780
23 mei 2007, 09:05
Toen ik acht jaar geleden voor een jaar in de States zat, was het ook mijn favoriete merk. Alleen vond ik het toen wel wat duur. Nu bestel ik af en toe eens iets van een amerikaanse Ebayer. Is misschien een idee? Ge moet dan wel goed de lengtes en breedtes van de kledingstukken vragen want ze werken daar met heel andere maten (en die afmetingen dan ook omzetten van inches naar centimeters). En afspreken met de verkoper dat het een waarde heeft van zo'n €25 dollar of lager. Anders zit ge inderdaad met douane- of invoerkosten.

Op de website van Abercrombie and Fitch staat een store locator. Ge kunt daar opzoeken waar de winkels zitten. Helaas vind ge die momenteel alleen in de States, Canada en eentje in Londen. In de America Today hebben ze af en toe ook eens iets ervan maar dan vooral heel basic dingen en ik twijfel er ook wel aan of dat echte Abercrombie spullen zijn.

Hollister is een zustermerk van Abercrombie. Het is bedoeld voor jonge meisjes. De maten vallen daardoor ook net iets anders.

Ik heb mijn verlanglijstje alvast klaargemaakt voor als ik in augustus naar Canada vertrek voor vakantie! :niceone:

skelly_king
23 mei 2007, 18:57
Heb dees weekend met de designers van ' Les hommes's staan praten en we hadden het over kleren enzo en dan vroegk of hij Abercrombie kende en toen zei hij mij dat ze vanaf dit jaar of volgend jaar enorm veel winkels zullen openen in europa :) Zo'n 4 in belgïe zelf.. Goed nieuws voor onze fans! :p

exploder
23 mei 2007, 19:12
Heb dees weekend met de designers van ' Les hommes's staan praten en we hadden het over kleren enzo en dan vroegk of hij Abercrombie kende en toen zei hij mij dat ze vanaf dit jaar of volgend jaar enorm veel winkels zullen openen in europa :) Zo'n 4 in belgïe zelf.. Goed nieuws voor onze fans! :p

Mja, da ga zeker nie langs de kanten van Brugge zijn :(

skelly_king
23 mei 2007, 19:22
Ik denk dat da zeker antwerpen zal zijn, brussel, mss gent ofzo ? Antwerpen en brussel zeker

Plut0r
23 mei 2007, 19:43
Mja, da ga zeker nie langs de kanten van Brugge zijn :(

Hopelijk wel,

soit die polokes en t-shirts zien er wel nice uit

Thierrichi
23 mei 2007, 20:18
Hollister is een zustermerk van Abercrombie. Het is bedoeld voor jonge meisjes. De maten vallen daardoor ook net iets anders.

Vraag me af hoe je daar juist op komt?
Ik heb namelijk zelf een toffe hoodie van Hollister en op de website zie je bovenaan ook duidelijk Dudes shop net naast Bettys :)

annemieke6780
23 mei 2007, 23:36
Vraag me af hoe je daar juist op komt?
Ik heb namelijk zelf een toffe hoodie van Hollister en op de website zie je bovenaan ook duidelijk Dudes shop net naast Bettys :)

Oei, dan zal dat veranderd zijn :) Het is in ieder geval begonnen als merk voor jongere meisjes. Was toen ook iets minder duur dan Abercrombie maar weet niet of dat nog zo is. Ge hebt trouwens ook nog RUEHL No.925, ook van Abercrombie maar dan meer een soort New York style.

Muska
24 mei 2007, 12:00
Ik heb in Leuven al eens iemand zien rondlopen met een zak met abercrombie op , kwou nog vragen vanwaar dat juist was maar kwas te laat.

skelly_king
24 mei 2007, 17:21
Oei, dan zal dat veranderd zijn :) Het is in ieder geval begonnen als merk voor jongere meisjes. Was toen ook iets minder duur dan Abercrombie maar weet niet of dat nog zo is. Ge hebt trouwens ook nog RUEHL No.925, ook van Abercrombie maar dan meer een soort New York style.

Abercrombie is gevestigd in New York btw ;-) Het is een merk van uit NY

Muska
24 mei 2007, 22:19
Heel vet merk trouwens , ik heb een broek laten overkomen uit Frankrijk , echt top supertevreden van alleen (en dat heb je als je iets laat overkomen) een tikkeltje te kort. Ik moet die broek een beetje naar beneden trekken , anders zie je m'n sokken en das ook niet de bedoeling. Hierdoor is de originele knop wel gesprongen , maar de schoenmaker heeft er een nieuwe aangezet en nu is alles terug OK =)

Het is zo'n kapotte , echt sjiek en doordat ik die heb laten overkomen ben ik echt wel de enige die die hier in de buurt heeft.

Tof merk wel , de broeken shorts shirts jassen en vesten zijn echt cool. Alles dus eigenlijk :)

annemieke6780
25 mei 2007, 08:43
Abercrombie is gevestigd in New York btw ;-) Het is een merk van uit NY

Ja, maar Abercrombie is meer all-round fashion terwijl dat andere merk echt focust of New York fashion. Zo zegt de website toch.

sneax
25 mei 2007, 14:16
mja deftige kleren, ze zien er goed uit maar het belangrijkste (de snit) kunt ge zo niet beoordelen eh, daarvoor moet ge het dragen, ik ben groot breed en heb lange armen vaak heb ik daar problemen mee

de snit bij kleren is gelijk gameplay bij gamen :D

Plut0r
20 juni 2007, 13:11
Mn zus is vandaag naar antwerpen heb gevraagd of ze eens wou kijken en mss iets meebrengen :D

*Update* : ze belt juist en ze hebben niets meer van da merk omdat ze een exclusieve winkel willen houden in london :(. Dus tenigste dat erop zit is naar london gaan of importeren ? :cry:

net juist gekeken voor de bestelling on-line :SUBTOTAL $49.50
Shipping and Handling $40.00
GRAND TOTAL $89.50

:cry:

zipke
20 juni 2007, 19:16
ow maaj :eek: 40? wtf!!!

kwas ook van plan misschien eens iets te forceren, maar 40? :s

Hier in de buurt ben ik dat precies nog nooit tegengekomen.. (Brussel, Leuven?)

Trouwens die maten bij de vrouwen? 00, 0, 2, 4, 6, 8? (XS, S, M, L, XL, XXL ofzo?) Kan iemand mij helpen ik ben niet zo goed met Amerikaanse maten. :p

Plut0r
20 juni 2007, 19:26
Ik denk dat er vandezomer wel een dagje london inzit :)
Niemand die anders binnenkort naar london of de USA gaat?

Lonewolf_69
20 juni 2007, 19:51
Ik denk dat er vandezomer wel een dagje london inzit :)
Niemand die anders binnenkort naar london of de USA gaat?

In de vakantie ben ik ook van plan om met mijn broer naar Londen te gaan voor de A&F winkel :)

Arifiene
20 juni 2007, 20:12
ow maaj :eek: 40? wtf!!!

kwas ook van plan misschien eens iets te forceren, maar 40? :s

Hier in de buurt ben ik dat precies nog nooit tegengekomen.. (Brussel, Leuven?)

Trouwens die maten bij de vrouwen? 00, 0, 2, 4, 6, 8? (XS, S, M, L, XL, XXL ofzo?) Kan iemand mij helpen ik ben niet zo goed met Amerikaanse maten. :p

Hm,
Ik had zo'n rokje van abercrombie besteld, enneh, dat was een 00. Das ongeveer een 32/XXS :) (ik heb een 34-36 en ik geraakte er verdomd moeilijk in, en het spande verschrikkelijk ook, dus k heb die terug verkocht.
Ik denk niét dat abercrombie maatje XXl maakt :p

zipke
20 juni 2007, 22:08
Hm,
Ik had zo'n rokje van abercrombie besteld, enneh, dat was een 00. Das ongeveer een 32/XXS :) (ik heb een 34-36 en ik geraakte er verdomd moeilijk in, en het spande verschrikkelijk ook, dus k heb die terug verkocht.
Ik denk niét dat abercrombie maatje XXl maakt :p
Mjaaaah. :) Heb was maar een gokje. :p

Duss een beetje wiskundige rijen toepassen:

00 is XXS (32), 0 is XS (34), 2 is S (36), 4 is M (38) ofzo? Kweetni ze:p

Vallen ze klein uit? Zoals die Italiaanse maatjes of net niet? Want je zegt dat jij 34 hebt en je nog een beetje kon wringen in een XXS?

Help me. :)

sparco
20 juni 2007, 22:47
Zijn de prijzen in de londense winkel van abercrombie ongeveer hetzelfde als in de webshop? Ik ben namelijk van plan om met een vriend een paar dagen naar londen te gaan. Hij wilt de premiere van harry potter zien, en emma watson :| , maar dan maken we tevens van de gelegenheid gebruik om een citytrip te doen. En je moet zeker geen extra import kosten ofzo betalen als je die kleren van engeland naar hier invoert via de eurostar?

Arifiene
21 juni 2007, 12:09
Mjaaaah. :) Heb was maar een gokje. :p

Duss een beetje wiskundige rijen toepassen:

00 is XXS (32), 0 is XS (34), 2 is S (36), 4 is M (38) ofzo? Kweetni ze:p

Vallen ze klein uit? Zoals die Italiaanse maatjes of net niet? Want je zegt dat jij 34 hebt en je nog een beetje kon wringen in een XXS?

Help me. :)

Ik kon me wringen ja, maar passen deed hij niet ze :p
ze vallen dus normaal
en je matentabel is correct :p
(daarmee dat e altijd lachen in de filmpjes dat 00 uitgemergeld is en dat dat tegenwoordig de standaard is :p)

jamie007
12 augustus 2007, 02:25
Neem eens een kijkje op www.dressed2chill.nl , een hoop keus, goede prijs en een wissellend assortiment.:bow:

EternalSilence
12 augustus 2007, 10:01
mooie kleren

skelly_king
12 augustus 2007, 10:21
Ik denk dat ik eerst wa ga sparen en dan eens veel inkopen ga doen in die winkel,kleren zijn gwn veel te sgoon :D

annemieke6780
22 augustus 2007, 18:35
Ik kom net terug van Canada en heb wat Abercrombie ingeslagen. Zalige kleren! Ik heb van broeken een maat 36-38 en heb mij daar een jeans moeten kopen in maat 6. Ge kunt dus zeggen dat 6 overeenkomt met 38, 4 met 36 etc... Wat dus wil zeggen dat ge vrij ongezond bezig zijt als ge maat 00 moet nemen. Of een kindje zijt, dat kan natuurlijk ook :)
Als ge op de website wilt bestellen: de prijs van de verzending gaat omhoog naargelang het bedrag van de spullen die ge koopt. Tussen de 50 en 75 dollar betaald ge nog eens 45 dollar aan verzending. Ge moet wel niet vergeten dat ge ook nog eens inkosten en tax moet betalen.

Arifiene
22 augustus 2007, 19:13
Ik kom net terug van Canada en heb wat Abercrombie ingeslagen. Zalige kleren! Ik heb van broeken een maat 36-38 en heb mij daar een jeans moeten kopen in maat 6. Ge kunt dus zeggen dat 6 overeenkomt met 38, 4 met 36 etc... Wat dus wil zeggen dat ge vrij ongezond bezig zijt als ge maat 00 moet nemen. Of een kindje zijt, dat kan natuurlijk ook :)
Als ge op de website wilt bestellen: de prijs van de verzending gaat omhoog naargelang het bedrag van de spullen die ge koopt. Tussen de 50 en 75 dollar betaald ge nog eens 45 dollar aan verzending. Ge moet wel niet vergeten dat ge ook nog eens inkosten en tax moet betalen.

ofwel werken ze gewoon met andere matentabels
teh horror
:ironic:

BeeLz
22 augustus 2007, 23:19
waar is dien winkel nu in antwerpen ?

btw

mens en womens is zo dikke fout :p xD

leraar engels:

indeed, mens and womens is wrong!
(I would never buy clothes from a site with this kind of mistakes ;-)

zijstraat van de meir, als ge vant station komt, de keyzerlei, frankrijklei over en dan de eerste rechts.

http://www.america-today.com/content/view/21/229/

heb zelf een paar t-shirts en polos ervan en ben er best wel content van.

skelly_king
23 augustus 2007, 10:13
Vrienden van ons hebben een huis in London dus die gaan daar nog vaak en 'k mag vanaf nu m'n bestellingen doorgeven :) Woehoe :D Schijnt dat die winkel daar echt wel zot is, dat eerder nen dancing is en dat er vooraan van die bruin ingesmeerde spierbundels staan :D Samen met de geur van de abercrombie parfums ...

cura
23 augustus 2007, 10:19
was in amerika ook zo, beetje gay :unsure:

en ze gaan dor zo rond met hun parfum om da op hun kledij te spuiten :wtf:

annemieke6780
23 augustus 2007, 11:52
ofwel werken ze gewoon met andere matentabels
teh horror
:ironic:

Nope, Canadese maten zijn gelijk aan die van de VS. Als ge matentabellen bekijkt op internet komt ne 6 overeen met ne grote 36 of S. Abercrombie valt kleiner dan de normale maten dus tel maar ne 38 voor ne M of 6.

Anyway, maakt ook niet zoveel uit. Feit is dat het moeilijk blijft om kleding, en dan vooral broeken, te bestellen via internet. Op Ebay kunt ge de verkopers wel nog naar de exacte afmetingen vragen (is bij deze ook een tip ;) ) en ze dan vergelijken met die van uw eigen kleding. maar dan kan bij online winkels helaas niet.

PapaGanz
23 augustus 2007, 13:42
In de Movies in Gent hebben ze er veel
Wel maar lelijk.

Arifiene
23 augustus 2007, 19:28
Nope, Canadese maten zijn gelijk aan die van de VS. Als ge matentabellen bekijkt op internet komt ne 6 overeen met ne grote 36 of S. Abercrombie valt kleiner dan de normale maten dus tel maar ne 38 voor ne M of 6.

Anyway, maakt ook niet zoveel uit. Feit is dat het moeilijk blijft om kleding, en dan vooral broeken, te bestellen via internet. Op Ebay kunt ge de verkopers wel nog naar de exacte afmetingen vragen (is bij deze ook een tip ;) ) en ze dan vergelijken met die van uw eigen kleding. maar dan kan bij online winkels helaas niet.

K hoop dat die tip niet naar mij gericht is, ik heb namelijk al 3 jaar een succesvolle zaak op Ebay en importeer vooral uit de VS en China.
So unless you've got something usefull here ;).
De verschillen tussen de maten van Abercrombie zijn gwn niet groot, waar tussen een 36 en een 38 van bvb esprit 2,5 cm zit, zit er bij Abercombie slechts 1 à 1,5cm das al.

skelly_king
23 augustus 2007, 21:42
K hoop dat die tip niet naar mij gericht is, ik heb namelijk al 3 jaar een succesvolle zaak op Ebay en importeer vooral uit de VS en China.
De verschillen tussen de maten van Abercrombie zijn gwn niet groot, waar tussen een 36 en een 38 van bvb esprit 2,5 cm zit, zit er bij Abercombie slechts 1 à 1,5cm das al.

Ook kleren van abercrombie ? en oeveel betalen ze daar extra voor ?

Arifiene
24 augustus 2007, 08:50
Ook kleren van abercrombie ? en oeveel betalen ze daar extra voor ?

Sorry, girls only :p.
En Abercrombie importeer ik ni, enkel voor mezelf soms es iets. Hier in Belgie is daar niet genoeg vraag naar (itt Nederland, daar smijten ze het naar je kop).

zipke
24 augustus 2007, 15:20
En wa importeert ge dan van vrouwenkledij? :p

Hebt ge geen link naar uw aangeboden objecten?

Arifiene
24 augustus 2007, 15:47
En wa importeert ge dan van vrouwenkledij? :p

Hebt ge geen link naar uw aangeboden objecten?

Uit VS: Vooral Hilfiger (laatste tijd minder, te weinig vraag naar), DKNY, Guess, Ralph Lauren en zodra mijn creditcard eindelijk toekomt: Seven for all mankind.
Reken vooral niet op mini-prijsjes; ik doe dit niet als hobby maar voor de grove winst :p. Niettemin nog altijd stukken goedkoper dan in Belgie.
Uit China: Hello Kitty en garfield stuff, soms kleren, maareh, liever niet meer wegens grote douane-controles... Om nog maar te zwijgen vant vergif dat ge er tegenwoordig kan in vinden :D

Als je wil zend ik een link door via pm, maar voort moment hebbek enkel men eigen oude rommel en wat nieuw spul staan vanwege
a/examens
b/promotie van ebay van gisteren en vandaag :p

BlaDe
24 augustus 2007, 15:52
excuses arifiene!

zipke
24 augustus 2007, 16:38
Jep, ik ben wel geïnteresseerd in die spullen van uit de VS. Een PM is altijd welkom.

Die hello kitty ed liggen niet echt binnen mijn interessegebied. :D

Grts, Zipke.

Arifiene
24 augustus 2007, 16:43
Jep, ik ben wel geïnteresseerd in die spullen van uit de VS. Een PM is altijd welkom.

Die hello kitty ed liggen niet echt binnen mijn interessegebied. :D

Grts, Zipke.
Ok, zal pm zenden.
Die Hello Kitty dingen brengen nogal veel op, vandaar :p.

zipke
24 augustus 2007, 16:45
Owkeej, mercikes. :niceone:

BirdsFlyingHigh
29 augustus 2007, 16:04
Ik ben van plan om via een contactpersoon van mij in Amerika, abercrombie te bestelle (toch een kwart kleerkast;) )..dat meisje moet dus verzendingskosten + verzendingskosten naar België erbijrekenen (wat iets goedkoper uitkomt dan de normale verzendingskosten van abercrombie). Iemand geinteresseert? Dan kunnen we de verzendingskosten delen...dan komt het nog veel goedkoper uit, en je hebt een 'huge amount' kleding voor +- de werkelijke prijs in Amerika. Ben zelf van Limburg. ciao

Muska
29 augustus 2007, 17:08
Ik ben eventueel geïnteresseerd BFH , je mag me altijd contacteren via PM.

Arifiene
29 augustus 2007, 17:09
Ik ben van plan om via een contactpersoon van mij in Amerika, abercrombie te bestelle (toch een kwart kleerkast;) )..dat meisje moet dus verzendingskosten + verzendingskosten naar België erbijrekenen (wat iets goedkoper uitkomt dan de normale verzendingskosten van abercrombie). Iemand geinteresseert? Dan kunnen we de verzendingskosten delen...dan komt het nog veel goedkoper uit, en je hebt een 'huge amount' kleding voor +- de werkelijke prijs in Amerika. Ben zelf van Limburg. ciao

Ben ook geinteresseerd indien er vrouwenkledij tss zit, mss goedkoper dan huidige leverancier :p.
Pm maar :p

russian
29 augustus 2007, 18:27

Onbegrijpelijk dat op het verkopen van goederen op e-bay geen belastingen moeten worden betaald. Of is de wet daaromtrent reeds doorgevoerd? --zat in elk geval in de pijplijn.

Bot
29 augustus 2007, 18:36
alleen diene naam al kon ik pas uitspreken na 6 keer lezen

Arifiene
29 augustus 2007, 19:37
Onbegrijpelijk dat op het verkopen van goederen op e-bay geen belastingen moeten worden betaald. Of is de wet daaromtrent reeds doorgevoerd? --zat in elk geval in de pijplijn.

Ik ben particuliere verkoper :p

Abercrombie
24 september 2007, 16:57
Net terug uit de states en ja Abercrombie is echt een vet merk! Hoe zit het met die verkoop hier, komt hier nog iets van terecht???

p0rkiej
24 september 2007, 17:14
the movies in gent heb ik een aantal stukken gezien, maar dan wel ni tegen ik wou :( en wel wat duurder dan op die site trouwens

Time
20 oktober 2007, 19:11
Mensen die de winkel in Ney York eens van binnenuit willen zien:

http://www.youtube.com/watch?v=jdeBp8J0rqs&eurl=http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=DMF19102007_010

:D

Snowpanther
3 februari 2008, 20:50
al nieuws?

Frans_tsoenamie
3 februari 2008, 20:59
In Knokke zie je er toch vaak lopen met kleren van Ambercombie naar mijn mening.

Plut0r
3 februari 2008, 21:35
In Knokke zie je er toch vaak lopen met kleren van Ambercombie naar mijn mening.

Ik ken ook iemand van Knokke met abercrombie en komt uit VS hoor maar er wist mij overlaast iemand te vertellen dat er een winkel geopend was in Antwerpen? Klopt dit?

BirdsFlyingHigh
6 februari 2008, 20:10
vorige week vrijdag besteld, voor ongeveer 300 dollar, en vandaag al in huis.. alleen de 88€ douane- en importkosten waren minder..ma al bij al, ideale aankoop;)

Conqie
6 februari 2008, 20:14
wa vind gijlle dor zo mooi aan? lijkt me het soort kledij waarvan er overal in elke winkel wel iets in die trend te vinden is :|

ps. toen ek op topic titel klikte dachtek da et over een of andere ziekte ging :unsure:

idem, maarja het moet altijd exclusief en niet bij de deur zijn é...

Eagle`
6 februari 2008, 23:27
fuck ik val net op dezen topic, te zalig merk indeed !

in oktober had ik ne ganse koffer kleren van dees merk uit LA mee, met diee lage dollar koers was da echt meedoen tot uwe koffer ni meer toe ging ^^

leuke anekdote: in hun kledinglijn hebben ze zo veel stukken waar gaten inzitten, mijn ma dacht da de motten er in hadden gezeten, lachen :D

had bv deze fleece (http://www.abercrombie.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_10051_10901_387983_-1_12351_12202) mee ma dan int groen en nog hemden, jeans.

Eigenlijk wel meer zon collectie voor zuiders klimaat ala Southern California

Bij de broeken met gaten moete just opletten bij het aantrekken da uw tenen ni in de gaten ni blijven hangen of tgat wordt groter :p

edit: bleh kut topic krijg er terug heimwee van naar LA :(

crackdasher
6 februari 2008, 23:57
owla idd vet merk! ma bij die america today staat het ter toch niet tusse :o
of is iemand mss al eens gaan kijke in genk??

Darkness
7 februari 2008, 00:12
ik had graag iets besteld vanop ebay. van de prijs niet te klagen met de dollarkoers, maar ik ben als de dood voor de mogelijkheid dat ik het laat komen uit de usa en het mij dan niet zou passen.

ik vind wel dit:
http://img212.imageshack.us/img212/8027/anfsizecharttopstd9.gif

maar... om de maat te weten... moet ik nu een lintmeter pakken en zien hoeveel cm ik heb tussen mijn twee oksels of hoe werkt zoiets? en zoja, vanuit het midden van oksels meten of... :s
excuses voor de misschien domme vraag, maar zo'n beslommeringen zijn nooit van toepassing geweest als ik kleren ging passen (dan was het van "past of past niet")
edit: en met wassen enzo...?

tnx!

Eagle`
7 februari 2008, 01:01
wassen ni anders da andere klere zu dude ^^

Crunchy.be
7 februari 2008, 01:08
ik had graag iets besteld vanop ebay. van de prijs niet te klagen met de dollarkoers, maar ik ben als de dood voor de mogelijkheid dat ik het laat komen uit de usa en het mij dan niet zou passen.

ik vind wel dit:
http://img212.imageshack.us/img212/8027/anfsizecharttopstd9.gif

maar... om de maat te weten... moet ik nu een lintmeter pakken en zien hoeveel cm ik heb tussen mijn twee oksels of hoe werkt zoiets? en zoja, vanuit het midden van oksels meten of... :s
excuses voor de misschien domme vraag, maar zo'n beslommeringen zijn nooit van toepassing geweest als ik kleren ging passen (dan was het van "past of past niet")
edit: en met wassen enzo...?

tnx!

Das uw borstomtrek meten met een lintmeter onder uw oksels. Kheb er mijn eerste trui ook besteld en die zit als gegoten. De rest van mijn kledij ben ik gaan kopen deze kerst in London. Wel iets duurder met die pond, dus tis zeker aan te raden om eens te kijken op Ebay. :)

Qua wassen gebruik ik altijd die voor delicate was (koud water,...), staat trouwens ook op da labelke moest ge twijfelen.

hybrid
23 februari 2008, 19:05
In america today in antwerpe hebbe ze idd ook wel veel van abercrombie ma kvind die stukke da ze daar hebbe ni supah

SKyRiDeR
24 februari 2008, 12:04
Als ge da besteld komt da dan vanuit Amerika ? Anders maakt ge toch niet veel 'verlies' door de lage dollar koers?

Snowpanther
24 februari 2008, 14:19
Jammer dat ze nie shippen vanuit London.

SKyRiDeR
24 februari 2008, 17:11
vorige week vrijdag besteld, voor ongeveer 300 dollar, en vandaag al in huis.. alleen de 88€ douane- en importkosten waren minder..ma al bij al, ideale aankoop;)

Hoeveel hebt ge voor die 300 dollar gehad?

Eeft er iemand nog die tabel waar er in stond oeveel verzendingskosten ge moest betalen ? :D

Snowpanther
14 maart 2008, 18:57
Ik zie er steeds meer met Abercrombie aan, ofwel is iedereen in Leuven naar New York geweest ofwel moet er toch een winkel ergens dicht zijn die het merk aanbiedt. Weet iemand welke winkel?

zipke
15 maart 2008, 14:26
Ik ben er ook echt hopeloos naar op zoek... :(

Der staan echt wel zalige stukken op die site maar ik durf da niet bestellen. Als trui veel te groot is ofzo. En broeken zijn sowieso al ingewikkeld. Zijn er dan ergens winkels in Leuven (New York waar is dat?) dan kan ik dat eens passen en weet ik hoe de maten in elkaar zitten.

En de verzendingskosten wil ik ook wel eens weten, met de lage dollar kunt ge alleen maar koopjes doen. :p

skelly_king
15 maart 2008, 14:43
Ge moet alleszins nie naar London nu gaan want daar is het wel duur :)

Plut0r
15 maart 2008, 14:50

Der staan echt wel zalige stukken op die site maar ik durf da niet bestellen. Als trui veel te groot is ofzo. En broeken zijn sowieso al ingewikkeld. Zijn er dan ergens winkels in Leuven (New York waar is dat?) dan kan ik dat eens passen en weet ik hoe de maten in elkaar zitten.

En de verzendingskosten wil ik ook wel eens weten, met de lage dollar kunt ge alleen maar koopjes doen. :p

Denk dat ik toch wel eens ga proberen om iets te kopen via die webshop.

Kan iemand me nog eens uitleggen hoeveel de douanekosten bedragen en hoe dit berekend wordt?

millionaire
15 maart 2008, 17:26

Da ligt, naar 't schijnt hé, ergens in Amerika ...

Hoeveel hebt ge voor die 300 dollar gehad?

Eeft er iemand nog die tabel waar er in stond oeveel verzendingskosten ge moest betalen ? :D

Ik heb voor 270 dollar besteld (2 hemden, t-shirt en sjaal en pull voor mijn zus) en daar is nog 60 dollar shipping&handling van Abercrombie zelf bijgekomen en dan is daar nog van Fedex 86 euro bijgekomen.
Was hier wel op 3 dagen ...

zipke
15 maart 2008, 19:02
Da ligt, naar 't schijnt hé, ergens in Amerika ...

Ha zalig :D

Oké, nu begrijp ik wat snowpanther wou zeggen. :p

Ik dacht dat hij bedoelde "ofwel is iedereen in Leuven naar (de winkel) New York geweest." (in Leuven)

Oké, geen stress. :D

Plut0r
15 maart 2008, 19:11
Mama gaat akkoord :D
In de Paasvakantie bestellen, moesten er mensen zijn regio brugge die willen meedoen stuur gerust PM

zipke
26 maart 2008, 21:13
In america today in antwerpe hebbe ze idd ook wel veel van abercrombie ma kvind die stukke da ze daar hebbe ni supah
Even iets rechtzetten;

ik ben vandaag in Antwerpen gaan shoppen (America Today speciaal gedaan door deze thread) en ben gaan vragen waar hun A&F lag want had de hele winkel al doorzocht en niets gevonden. Ik dacht eerst dat alles was uitverkocht, maar mevrouw de verkoopster wist mij te vertellen; "Doordat Abercrombie & Fitch onlangs een winkel heeft geopend in Londen mogen de kledingstukken nergens anders meer verkocht worden." (met nergens anders vermoed ik dus binnen Europa.)

Is dat even slecht nieuws. Op naar Londen zeker?

mattyh88
26 maart 2008, 21:38
pfff...kvin da maar zwak ze...waarom zouden ze da alleen in Londen houden?
hoe meer ze kunnen verkopen, hoe beter, toch?

puni
26 maart 2008, 21:39
Geeft het merk wel iets exclusiefs.. in Europa toch.

Soit, misschien deze vakantie is gaan shoppen in de VS dan. Of gewoon online bestellen. :)

Dots
26 maart 2008, 21:53
man die Tshirts zijn zalig! 30 dollar maar, sgeen geld.

zipke
26 maart 2008, 21:54
pfff...kvin da maar zwak ze...waarom zouden ze da alleen in Londen houden?
hoe meer ze kunnen verkopen, hoe beter, toch?
Neen, zo werkt de business niet altijd. ;)

Ze zullen "het exclusieve merk uit Amerika" willen zijn. Zoals nu dus ook gebeurt is iedereen op zoek naar A & F wat het wel iets speciaals geeft als je het dan ook "vastkrijgt".
Als het zo verspreid zou zijn als nike en adidas zou het veel minder aandacht krijgen dan nu.

Bij bepaalde kledingmerken gaat het hem ook om de exclusiviteit en niet enkel om zoveel mogelijk te kunnen verkopen.

tom1
26 maart 2008, 21:55
Exclusief..?
Abercrombie is het nieuwe Scapa Sport geworden, elke wannabe snob loopt daar mee rond :')..

zipke
26 maart 2008, 21:57
Exclusief..?
Abercrombie is het nieuwe Scapa Sport geworden, elke wannabe snob loopt daar mee rond :')..

Inderdaad, elke wannabe snob die het geld heeft om in Amerika te gaan shoppen. Ik heb nog geen enkele dakloze met A & F gezien? Nike daarentegen, daar loopt iedereen mee rond.

En dude, als het een steek was; ik zou dan heel graag een wannabe snob zijn. ;)

tom1
26 maart 2008, 21:58
Ja, want Abercrombie vindt ge totaal ni in andere winkels :).
Wat je in België niet hebt, zijn Abercrombie exclusive winkels (zoals in London & de VS).

zipke
26 maart 2008, 22:05
Ja, want Abercrombie vindt ge totaal ni in andere winkels :).
Wat je in België niet hebt, zijn Abercrombie exclusive winkels (zoals in London & de VS).
Lees mijn post op de vorige pagina eens aub. Helemaal onderaan vanaf "en de verkoopster wist mij te vertellen;..."

tom1
26 maart 2008, 22:07
Tiens, ik heb er nochtans nog zien liggen in de Movies :)

Dots
26 maart 2008, 22:44
Tiens, ik heb er nochtans nog zien liggen in de Movies :)

waar vind ge de movies?

Thierrichi
27 maart 2008, 12:57
Ik draag het persoonlijk ook (besteld via internet --> valt heel goe mee van prijs).
Vind mezelf helemaal geen wannabee snob, ik koop het omdat ik het mooie kleren vind das alles.
En ik zie het hier toch nog ni veel opduiken in't straatbeeld, of ik kom misschien op de verkeerde plaatsen?

Weet wel da scapa veel duurder was/is dan A & F zelfs al bestel ik da dan in de vs.

spray-bunny
27 maart 2008, 13:44
Inderdaad, elke wannabe snob die het geld heeft om in Amerika te gaan shoppen.
Hoezo snob? 30 dollar voor een tshirt is €20. Daar vind ge in België geen tshirts voor.

Dots
27 maart 2008, 17:52
Ik draag het persoonlijk ook (besteld via internet --> valt heel goe mee van prijs).
Vind mezelf helemaal geen wannabee snob, ik koop het omdat ik het mooie kleren vind das alles.
En ik zie het hier toch nog ni veel opduiken in't straatbeeld, of ik kom misschien op de verkeerde plaatsen?

Weet wel da scapa veel duurder was/is dan A & F zelfs al bestel ik da dan in de vs.

besteld ge da langs die site? zo ja, hoeveel kost da dan als ge bijvoorbeel 2 t-shirts van 30 dollar koopt?(inclusief verzending he)

Sint-Pietersnieuwstraat in gent

hebben die ook een site waar ge kunt bestellen? Zo ja waar , want ik vind ze niet :niceone:

Time
31 maart 2008, 22:50
It is the first branch of the chain to open in Europe but is selling its T-shirts, sweatshirts and casual wear with huge mark-ups.

For example, the Blythe sweater is $59.50 (£30.36) in the US, but the same item is £60 in London.

Similarly, a long-sleeved Mallory fleece, adorned with the Abercrombie logo, is $69.50 (£35.46) in the US compared with £70 in the UK. 'Cathy' woven shorts are $39.50 (£20.16) and £40 in Savile Row.

Op naar New YorK. :wtf:

Matt.
31 maart 2008, 22:58
Mja. Bestellen op internet he. :) Zelfs met verzending nog goedkoper mits ge tamelijk wa koopt... Wetende da met de koers 't in Londen dubbel zo duur is...

Time
31 maart 2008, 23:07
Probleem is dat ik nogal extreme maten heb, moet echt wel eerst ergens kunnen passen voor ik weet wát ik mag bestellen.:p

Matt.
31 maart 2008, 23:12
Ga naar Londen, pas de kleren en bestel ze dan toch op internet? :p Zelfs met uw dagtrip komt ge nog goedkoper uit mits ge redelijk bestelt wellicht? En als ge naar Londen gaat gaat ge ni alleen naar de Abercrombie & Fitch winkel é dus das geen weggesmeten geld die dagtrip. :p

Plut0r
3 april 2008, 12:58
Vwoila net bestelling gedaan van $ 600 :)
Hopelijk verloopt alles goed

JanVH
3 april 2008, 13:01
Vwoila net bestelling gedaan van $ 600 :)
Hopelijk verloopt alles goed
Normaal geen probleem, zal dinsdag waarschijnlijk aankomen bij jou..
Gisteren ook nog bestelling binnen gekregen. :)
't spijtige is dat die taxen en invoerrechten zo hoog liggen...

Matt.
3 april 2008, 13:30
Hoeveel tax & invoerrecht betaalt ge dan eigenlijk? Vast bedrag naar waarde of niet zo lineair? :p

JanVH
3 april 2008, 14:21
Bij mij was het op een bestelling van $341.50 (dus exclusief verzendingskosten) nog eens €101,.. aan invoerrechten en taxen.
De keer daarvoor was het op $150 iets minder dan €50 aan taxen.

Blijkbaar wordt gekeken naar het totaalbedrag van het pakket(dus toch inclusief verzendingskosten).
Dan 11% aan invoerrechten, nog een bedrag voor de douanekosten en dan nog eens maal 21% BTW...

Xcessive-
3 april 2008, 14:41
21% btw, 12% invoerrechten en dan nog 21% over die 12% invoerrechten.

Plut0r
4 april 2008, 16:28
Normaal geen probleem, zal dinsdag waarschijnlijk aankomen bij jou..
Gisteren ook nog bestelling binnen gekregen. :)
't spijtige is dat die taxen en invoerrechten zo hoog liggen...

Zou nice zijn zo vlug
Anyway daarjuist mail gekregen dat ze verzonden zijn

Net telefoontje gekregen van FedEx dat de taxen 150 euro zullen bedragen maar ik had me wel aan zoiets verwacht :)

Xcessive-
28 april 2008, 20:33
Zou nice zijn zo vlug
Anyway daarjuist mail gekregen dat ze verzonden zijn

Net telefoontje gekregen van FedEx dat de taxen 150 euro zullen bedragen maar ik had me wel aan zoiets verwacht :)

Ik dacht dat het met DHL verzonden werd?
Hoeveel heb je nu eigenlijk moeten betalen aan kosten en op welk bedrag was dit?

Fedex rekent €10 admin kosten, maar ik dacht dat je kon vragen voor domicilieren voor de douane kosten en dan moet je die €10 niet betalen. Dan gaat het bedrag natuurlijk wel sneller van je rekening af...

Plut0r
28 april 2008, 21:39
149 euro en nog iets voor taxen
op een bedrag van $ 610 = Incl. Verzendkosten
Voor de zomer ga ik nog eens iets bestellen :)

Xcessive-
28 april 2008, 22:48
Werd het geleverd door fedex?

Dj Aero
28 april 2008, 22:54
ik zie er toch verdacht veel volk mee rond lopen. spijtig dat ze geen winkels hebben, hoewel ik daar aan begin te twijfele?

gravendelver
29 april 2008, 08:35
Ik snap ook niet wat iedereen in die kleren ziet :p. Vorige maand naar NY geweest met een maat en die had van zijn zus een hele lijst van kleren gekregen die hij moest meenemen. We hadden nog nooit van het merk gehoord maar had de winkel wel al "geroken" de vorige keren in NY bij het passeren (blijkbaar wordt binnen en buiten de winkel hun "fierce" verdampt ofzo). Vond het wel een grappig winkel, heb zo'n fleske fierce gekocht omdat het goed ruikt maar aan de kleren vind ik echt niets speciaals.

Xcessive-
29 april 2008, 12:06
Ik vind de kleren wel mooi en de reden dat er misschien zoveel het willen is denk ik ook omdat het moeilijk te krijgen is. Ik draag ook liever kleren die bijna niemand heeft dan dat u vrienden allemaal dezelfde trui dragen van de H&M.

www.ae.com heeft gelijkaardige kleren maar is wel goedkoper.

zipke
29 april 2008, 13:06
Als ge echt "gelijkaardige" kleren wilt moet ge maar eens gaan kijken op http://www.hollisterco.com/hol/homepage.html Tzijn eigenlijk klak dezelfde kleren maar ipv A & F staat er nu Hollister op én zijn de stukken +- 20$ goedkoper... Kheb de meisjeskleren vergeleken en tis bijna allemaal hetzelfde. Behalve dat er een ander vogelke opstaat. :p

Xcessive-
29 april 2008, 16:13
Hollister is een dochter bedrijf van abercrombie dacht ik?

Thierrichi
29 april 2008, 16:22
Hollister is een dochter bedrijf van abercrombie dacht ik?

Dacht ik ook.

Heb er een hoodie (sweater met kap) en een jas van en ben er heel content van.

Plut0r
29 april 2008, 18:57
Werd het geleverd door fedex?

Uhu :)

skelly_king
29 april 2008, 19:48
Heb onlangs enorm veel gekregen van Abercrombie van nen maat, zijn pa woont in London voor zijn werk en ij krijgt redeljk veel kleren en ij eeft er wa meegegeven waar hij niet meer in kon. Eigenlijk nog perfecte staat :D +- 20 t-shirt, 5 pulls, paar polo's :)

_T_|\/|
3 mei 2008, 10:03
Onlangs voor 546$ besteld, hier kwamen 130,79€ taxen bij, iets van een 37%, wat wel best veel is. Toch content met al mijn gerief.

Thierrichi
21 mei 2008, 18:36
Vandaag mijn bestelling binnen gekregen.
436 dollar besteld...104 euro taxen bij...mijn broer heeft het pakje ontvangen...betaling van de kosten moet via overschrijving blijkbaar...betalen jullie dit gewoon ?
Of wachten jullie op een eerste herinnering?

Iemand geinteresseerd in een jeans van Abercrombie? Ze is voor mij iets te smal :-)

Snowpanther
26 juni 2008, 15:48
http://picasaweb.google.com/anfkleding - ze bieden hun goods aan via kapazaa e.d.

een shop gevonden die via email alles regelt, volgens hun kopen ze aan bij een outlet shop in hongkong, storten moet op een nederlandse rekening.. iemand ervaring?

Illcat
26 juni 2008, 15:56
woow chill dat'k da ier nu plots zie,binnen een kleine 2weken off to London, gaan shoppen en uitgaan voor een weekske :)

_T_|\/|
26 juni 2008, 20:11
Abercrombie wil je niet shoppen in London, dat is gewoon de dollarprijs met een pond-teken achter, het komt goedkoper uit om het online te kopen.

psyko-monchske
3 juli 2008, 18:57
ivm met de maten:

welke maat (t-shirt) heb je als je hier in europa normaal een large hebt ( in vgl met diesel, replay...)

p0rkiej
3 juli 2008, 21:13
Heb een paar maanden geleden een aantal abercrombie T-shirts zien liggen in the movies aan de nederkouter in gent ( 't verlengde van de stpietersnieuwstraat). Maar die stonden mij ni echt aan, ben recent nog eens geweest en toen lag er niet direct iets. Dusja...

SKyRiDeR
3 juli 2008, 23:07
Zo idioot dat de movies da nu nie meer verkopen :s

marre_man
3 juli 2008, 23:11
ivm met de maten:

welke maat (t-shirt) heb je als je hier in europa normaal een large hebt ( in vgl met diesel, replay...)

large mss xl

psyko-monchske
4 juli 2008, 13:34
large mss xl

dus zeker niet kleiner nemen?

en wat met hun fleece's?

dit hatek dus, twijfel:) paar van mijn maten zeggen juist dat een large hier een medium daar is... en ze hebben er nogal wat. spijtig genoeg kannek ni passen want ze zijn op reis

marre_man
5 juli 2008, 11:01
dus zeker niet kleiner nemen?

en wat met hun fleece's?

dit hatek dus, twijfel:) paar van mijn maten zeggen juist dat een large hier een medium daar is... en ze hebben er nogal wat. spijtig genoeg kannek ni passen want ze zijn op reis

ik heb 6 "shirts",7 "hoodies" en 2 hemden van A&F. Ik kan enkel vergelijken met TH of RL want heb niet echt andere merken. De "shirts'' en hemden van A&F zijn (slechts imo verwaarloosbaar) kleiner dan die van TH/RL als je dezelfde maat neemt. De hoodies zijn redelijk wat groter dan pullen RL/TH van dezelfde maat. Alles hangt wel af hoe je die wil dragen.

psyko-monchske
5 juli 2008, 11:28
ik heb 6 "shirts",7 "hoodies" en 2 hemden van A&F. Ik kan enkel vergelijken met TH of RL want heb niet echt andere merken. De "shirts'' en hemden van A&F zijn (slechts imo verwaarloosbaar) kleiner dan die van TH/RL als je dezelfde maat neemt. De hoodies zijn redelijk wat groter dan pullen RL/TH van dezelfde maat. Alles hangt wel af hoe je die wil dragen.

k thx,

dus als ik bv tshirt L pak en hoodie M, dan zou ik normaal safe zitten?
ik ga vandaag is naar een winkel om TH te passen

marre_man
5 juli 2008, 12:15
k thx,

dus als ik bv tshirt L pak en hoodie M, dan zou ik normaal safe zitten?
ik ga vandaag is naar een winkel om TH te passen

in uw geval zou ik denkik eerder hoodie L nemen en tshirt L/XL(die afmetingen staan op sommige sites en zijn makkelijk in te schatten want het is een tshirt.

psyko-monchske
5 juli 2008, 15:47
vandaag van die t-shirts van zowel LR als TH gaan passen.

L van TH was juist perfect, M van LR was goed maar gevaarlijk kort, waar de L dan wel goed was van lengte maar niet meer muscle fit. ik ga dan maar voor een L.

en van fleece ben ik echt bang voor L, aangezien een maat van me zijn M veel te groot was voor hem en ik ben toch wat breder dus ik denk M voor mij.

is precies wat gokken.

spijtig dat ik dat trucje van clearance sale niet snap, anders bestelde ik tshirtje voor 10 dollar om te testen

psyko-monchske
6 juli 2008, 20:04
http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/collection/16931_02_p.jpg
http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/collection/17060_03_p.jpg

voila, hopelijk juiste maat.

die zustermerken van A&F, zijn dat ook dezelfde maten?

verdeye
14 juli 2008, 11:26
Is deze (http://picasaweb.google.com/anfkleding) te vertrouwen?

Thierrichi
14 juli 2008, 12:58
Is deze (http://picasaweb.google.com/anfkleding) te vertrouwen?

Geen idee, je weet natuurlijk ook ni of't fake is ofzo eh...als je bestelt op de site van Abercrombie zelf, kom je waarschijnlijk ni eens zo veel duurder uit volgens mij...

verdeye
14 juli 2008, 13:01
Das waar, liever dan authentiek en iets meer betalen. Het is gewoon het lange wachten :). En ook voor de maten moet ik goe nakijken, pépé en tommy hun S passen perfect, maar de laatste nieuwe tees van ralph in S zijn dan weer veel te vlok.

psyko-monchske
15 juli 2008, 03:10
lang wachten? ik had het zondag avond bestelt en woensdag ochtend was fedex er al, noem ik nu is snelle service.

verdeye
15 juli 2008, 13:23
heb je veel extra taxen en/of invoerrechten moeten betalen?

|T-J|
15 juli 2008, 16:56
heb je veel extra taxen en/of invoerrechten moeten betalen?Als het hier zo snel is dan gok ik dat ze ergens een opslag of depot hebben in, toch tenminste, Europa waardoor de invoerkosten mss niet aanwezig zijn. Je weet nooit :)

psyko-monchske
15 juli 2008, 17:41
Als het hier zo snel is dan gok ik dat ze ergens een opslag of depot hebben in, toch tenminste, Europa waardoor de invoerkosten mss niet aanwezig zijn. Je weet nooit :)

jawel hoor, maar myn naheffing komt enkele weken later, myn vader heeft al vaker met fedex iets laten opsturen.

ik heb gelezen dat ik:
21% tax
+
12% invoerrechten
+
21% op die 12%

zal moeten betalen

psyko-monchske
15 juli 2008, 21:09
vandaag ook weer 2 shirts bestelt in de clearance:) 19 dollar voor tshirtje, heel nice.

enigste waar ik geen fan van ben is hun 'bewuste' beschadigingen

verdeye
16 juli 2008, 00:13
clearance?

JanVH
16 juli 2008, 19:24
Niemand die een t-shirtje wilt overkopen van A&F?
Heb per ongeluk 2 dezelfde shirts besteld, heb het natuurlijk pas achteraf gezien.
Ze worden vandaag verzonden, dus denk dat ze hier vrijdag of zaterdag gaan zijn.

T-shirt is dit model: http://www.abercrombie.com/anf/onlinestore/collection/17308_01_l.jpg
Maat is M

Snowpanther
19 juli 2008, 16:47
zie PM

Snowpanther
27 juli 2008, 13:08
hoe zittet hier, na een mail een profielmessage en een PM nog geen antwoord. Antwoorden dat hij al weg is of al verkocht is is een kleine moeite.

Darkness
29 juli 2008, 12:41
ik heb mn t-shirts, mijn ouders zijn terug van NY. blijkbaar is die winkel een halve discotheek, tmoet een zalig zicht geweest zijn om mijn ouders daar bezig te zien :D

large past dus perfect en het zit als gegoten, ik ben 1m93 en (nu nog:p) redelijk smal van gestalte, voor zij die het interesseert...

truifel
29 juli 2008, 12:51
Ik heb vorig jaar een vakantiejob gedaan in een distributiebedrijf van kleren. En die hadden we daar ook... Weliswaar heel beperkt, maar we hadden veel amerikaanse merken enzo. (was ook een bedrijf dat vooral duurdere kledingsmerken distribueerde...). Weet wel nie meer naar welke winkels die gingen ^^

boeffel
30 juli 2008, 00:32
lol ik ben in NY in die winkel geweest,staan daar bij de ingang 2 negers in bloot bovenlijf

psyko-monchske
1 augustus 2008, 15:42
vandaag jeans en zwemshort binnengekomen, zwemshort spytig genoeg maat te groot, jeans past perfect.

eerste naheffing binnen, 48 euro op bestelling van 105 euro, pynlyk

Bliwwie
14 augustus 2008, 18:22
Als iemand nog iets van de site van Abercrombie wilt bestellen, laat gerust iets aan mij weten, wil ook wel iets van de site hebben, maar zie er tegen op om zoveel verzendingskosten te betalen. Is mss handiger als ik mijn bestelling bij iemand kan plaatsen? (moet maar 1 à 2 dingen hebben..)

GenghiS_KhaN
4 september 2008, 11:29
Als je online bestelt, heb je dan sowieso die import en belasting aan je been? Of moet je geluk hebben dat uw pakket gecontroleerd wordt zoals bij een persoonlijke verzending?

jerri
4 september 2008, 11:59
Ik heb voor 300 dollar gaan shoppen in Abercrombie & Fitch en American Eagle vorig jaar in Miami.

Echt vette kleren en meeste winkels is 2de shirt -50% of 3de gratis.

Aanrader om nu naar Amerika te gaan, de wisselkoers is goed nu

marre_man
4 september 2008, 19:43
n/o de wisselkoers zuigt net nu...

1.43 tegenover 1.58 stabiel van 5 tot 15 weken geleden..

Plut0r
6 september 2008, 15:16
Als iemand nog iets van de site van Abercrombie wilt bestellen, laat gerust iets aan mij weten, wil ook wel iets van de site hebben, maar zie er tegen op om zoveel verzendingskosten te betalen. Is mss handiger als ik mijn bestelling bij iemand kan plaatsen? (moet maar 1 à 2 dingen hebben..)

Ik zou mss wel deze maand nog iets bestellen :) als je tot in Brugge geraakt mag je gerust meedoen

Bliwwie
9 september 2008, 18:11
Ik zou mss wel deze maand nog iets bestellen :) als je tot in Brugge geraakt mag je gerust meedoen
Vorig schooljaar was dat net iets evidenter, toen zatk in Kortrijk, nu ga'k naar Leuven.

Ik ga binnenkort eens zien op de website en kga je dan een PM sturen, ok? :)
Als je niet meer van me gehoord hebt als je wilt bestellen, bestel maar, je moet heus niet op me wachten.

lttuvix
9 september 2008, 19:39
ik zou ook wel nen bestelling willen doen mrja
ik ken men maten niet en ik denk nie dat ge da gewoon kunt terugsturen voor nen ander =)
heb geen visa
best klote :p

SeQ
9 september 2008, 19:43
Is er een manier om de exacte bijkomende kosten te berekenen?
Stel dat je voor 500$ incl verz. besteld, op hoeveel kosten mag je dan rekenen?

Snowpanther
10 september 2008, 11:31
http://www.telegraaf.nl/overgeld/1421524/__Kopen_in_Amerika_stukken_goedkoper__.html?cid=rs s

ik vraag me af of de douane dit ook toepast in belgie.. zou normaal moeten

Plut0r
11 september 2008, 00:58
http://www.telegraaf.nl/overgeld/1421524/__Kopen_in_Amerika_stukken_goedkoper__.html?cid=rs s

Idd ging ik ook nog vragen :)

En @ SeQ ja je kan het perfect berekenen hoor maar weet niet juist hoe
op ong $ 600 moest ik 150 euro tax betalen :)

stoica_dva
11 september 2008, 07:39

Ja, is voor heel de EU.

Snowpanther
11 september 2008, 12:03
Onder de 150 EURO (210 dollar atm) bestellen levert je dus 0,0 invoerkosten op. Cool :D

psyko-monchske
11 september 2008, 17:12
euhm nee hoor, ik moest zelfs 50 euro betalen op een bestelling van 100 euro:)

iemand ervaringen met die wolf jaw jackets? moet je gewoon dezelfde maat nemen als de andere hoodies? een M is dus een gewone M? of vallen ze wat groter/kleiner uit?

GenghiS_KhaN
11 september 2008, 17:18
Is er een manier om de exacte bijkomende kosten te berekenen?
Stel dat je voor 500$ incl verz. besteld, op hoeveel kosten mag je dan rekenen?

Normaal +21% (btw) +12%(douane) en dan nog es 21% op die 21

dus eigenlijk *1,12 * 1,21 doen :)

SeQ
11 september 2008, 17:31
Een vriendin van me heeft deze week 2 pulls gekocht van abercrombie, en ze heeft ook geen importkosten moeten betalen.
Of is het zo dat je die importkosten pas nadien moet betalen?

En @ alle antwoorden, thnx

psyko-monchske
11 september 2008, 18:11
Een vriendin van me heeft deze week 2 pulls gekocht van abercrombie, en ze heeft ook geen importkosten moeten betalen.
Of is het zo dat je die importkosten pas nadien moet betalen?

En @ alle antwoorden, thnx

jep, by my duurde het soms 4 weken, soms 3 maar ook is 2

SeQ
11 september 2008, 18:30
nadat je de kleren ontvangen had?

psyko-monchske
12 september 2008, 12:24
tuurlyk, fedex werkt altyd zo.

SlyR
1 oktober 2008, 13:32
Nog geen nieuws ondertussen over verdeelpunten in België?

Ik wil nu ook eens wat hoodies bestellen aldaar, vooral die met voering en met faux fur zijn de max :) Maar weet er iemand hoe het met de vrouwenmaten zit?
Langs hier koop ik meestal M, wat voor mij eigenlijk net iets naar de grote kant is (terwijl S misschien iets te klein is). Iemand een idee hoe de vrouwenmaten uitvallen in hun kleren?

|nfected
1 oktober 2008, 13:44
euhm nee hoor, ik moest zelfs 50 euro betalen op een bestelling van 100 euro:)

iemand ervaringen met die wolf jaw jackets? moet je gewoon dezelfde maat nemen als de andere hoodies? een M is dus een gewone M? of vallen ze wat groter/kleiner uit?

Vanaf 1 december...

SlyR
1 oktober 2008, 14:01
Vanaf 1 december...

Wat is er vanaf 1 december?

Illcat
1 oktober 2008, 14:24
Ik betwijfel dat er een Abercrombie & Fitch in Belgie komt, Duitsland, Italie & Zweden staan op de lijst om naar uit te breiden.

Enkel in London is er voor de moment een, persoonlijk ga ik liever es naar London dan 50 € te betalen voor x dat ge nog nie eens gepast hebt ofzo. + ge kunt er nog een weekendje van maken en es goe voortgaaan daar. It's a win/win situation :)

batmanneke
1 oktober 2008, 15:01
Ik ben in de winkel geweest in New York op Fifth Avenue en ik wist niet waar eerst kijken...Wat een personeel! Stuk voor stuk modellen...Voor de vrouwen onder ons kan ik niet meespreken maar mijn vrouwelijke medereizigers waren in ieder geval niet meer uit de winkel te krijgen.

8 uur aan de ingang staan met uw bruingebakken wasbord en gewoon lachen naar elke vrouw die voorbij loopt...how hard can it be :) Twas meer een touristische attractie dan een kledingzaak eigenlijk.

Over de kleding zelf: Min of meer in de trend van G-star, zeer degelijke kwaliteit, iets duurder maar prima meevallen met de huidige dollarkoers.

xaia
4 oktober 2008, 13:02
ik ben in de winkel in london geweest, zot interieur , halve dancing , alle verkopers (tzijn er veel ! ) zijn model enzo ö
en keb er nu een trui&tshirt van aan ^^

Xcessive-
5 oktober 2008, 22:31
Fedex rekent ook €10 administratiekosten; nu heb ik wel gelezen dat je die niet moet betalen als je dmv domiciliering de kosten van je rekening laat afgaan. Dan heb je er geen controle over maar dan moet je wel altijd €10 minder betalen.

Xcessive-
21 oktober 2008, 12:58
Ik had eens een bestelling geplaats bij Americain Eagle, totaalprijs was +-$180. Gisteren was het pakketje aangekomen en moest €10 aanbiedingskosten betalen dus geen btw of invoerkosten. Het pakketje word bij hun wel verzonden met USPS dus niet fedex oid.

Zou de douane de nieuwe regel van tot €150 geen btw en invoerkosten al toepassen?

Plut0r
21 oktober 2008, 13:58
Hmm zou leuk zijn :)
Hou je ons op de hoogte of je nog iets krijgt?
Thx

Xcessive-
21 oktober 2008, 14:22
Hmm zou leuk zijn :)
Hou je ons op de hoogte of je nog iets krijgt?
Thx

Ik ga niets meer krijgen... :D Koerierbedrijven zoals Fedex en DHL sturen achteraf een factuur, zij doen zelf al die douane administratie. Mijn pakketje is met USPS verzonden, dus de gewone post. Pakketje is gecontroleerd door abx logistics en afgeleverd door Taxipost.

Firestyler
21 oktober 2008, 16:53
Die Small en Medium zijn dat grote maten voor meiskes?

annemieke6780
26 oktober 2008, 17:23
Ik heb laatst drie topjes van Abercrombie besteld. Kwam neer op ongeveer vijfennegentig dollar, plus dan nog eens vijfenveertig dollar verzendkosten naar België. In totaal dus 140 dollar, zo'n € 110. Allemaal goed en wel, tot ik een aantal weken nadien een rekening van FedEx van € 43 euro kreeg: importtax verrekend niet alleen over de topjes maar ook over de verzendkosten! Ik heb dus uiteindelijk meer dan € 150 betaald voor drie topjes met spagettibandjes. Dan wordt het natuurlijk wel erg duur.

Leuk die lage dollarstand maar als jullie van Amerikaanse sites gaan bestellen, pas dan toch maar op. Voor je het weet komt er nog bijna de helft extra bij aan douanekosten! Ik heb mijn volgende bestelling via vrienden in Canada laten gaan. Ook wel met heel wat tax erbovenop, maar lang niet zoveel als hier in België.

2s2k
26 oktober 2008, 17:25
In londen kunt ge het ook vinden, ma de prijzen zijn daar wel duurder als in US

Plut0r
26 oktober 2008, 17:34
In londen kunt ge het ook vinden, ma de prijzen zijn daar wel duurder als in US

Heb al op bepaalde forums gelezen dat het goedkoper is dat je het laat overkomen en tax op betaald dan dat je het london koopt :)

zipke
11 november 2008, 11:48
Kent er iemand een winkel/winkels in Keulen (Duitsland) waar ze Abercrombie & Fitch verkopen?
Kheb al op internet gelezen dat ze daar soms ook te vinden zijn in bepaalde winkels, maar nergens wordt een naam vermeld. :(

Plut0r
11 november 2008, 15:07
Kent er iemand een winkel/winkels in Keulen (Duitsland) waar ze Abercrombie & Fitch verkopen?
Kheb al op internet gelezen dat ze daar soms ook te vinden zijn in bepaalde winkels, maar nergens wordt een naam vermeld. :(

Ik had vroeger een link met een heel duits forum alleen over Abercrombie
Google het eens zal er wel opstaan

zipke
11 november 2008, 15:11
Hehe, ok kzal m'n beste Duits boven halen. Ik zat te zoeken naar Abercrombie & Fitch Köln maar toen kreeg ik enkel links van ebay of helemaal niets. Kheb nu de taal van Google op Duits gezet, hopelijk met meer succes. Bedankt alvast!

zipke
11 november 2008, 16:12
Ok, gezocht en niets gevonden.
Verschillende mensen zeggen dat het te vinden is in Köln, maar wanneer er achter een "Laden" gevraagd wordt zijn ze allemaal ribbedebie.. :sad:

SlyR
22 november 2008, 14:41
Ik heb dan toch maar eens besloten wat truien via de site te bestellen.
Medium langs hier valt voor mij een klein beetje groot uit, maar heb toch maar Medium besteld omdat ik las dat de maten soms nogal klein uitvallen.

Voor 307,50 dollar besteld, komt op 382,50 dollar met verzending.
Nu heb ik wel al telefoon gekregen van FedEx dat er douanekosten aangerekend worden. En dit voor mijn pakje Amerika verlaten heeft! Pfff.. Ik denk dat die mannen alles aangeven zeker?

Nu is mijn vraag... Ik vroeg aan de vrouw hoe ik zou moeten betalen en ze zei dat er per overschrijving en kredietkaart aan de chauffeur kon betaald worden? Toen ik vroeg hoe dit dan in zijn werk ging, kon ze niet antwoorden... (Onnozel wicht)
Kan er mij iemand zeggen hoe dit dan moet? Ik zal namelijk niet thuis zijn overdag wegens werk, en mijn ouders zullen dus het pakje ontvangen. Wat zullen ze moeten doen? Gewoon mijn rekeningnr geven ofzo?

Plut0r
22 november 2008, 16:10
Ja mijn ouders hebben dat ook gedaan gaat dan automatisch van je rekening :)
Hebben ze een bedrag gezegd? Zeg dat tegen je ouders dat ze iets van referentie hebben en dan gewoon tekenen

skater_nb
23 november 2008, 22:08
Ik heb Abercrombie hier in Mortsel gezien, ze hebben veel en er komen regelmatig nieuwe stuks binnen, zowel boys, girls en kids.
Winkel noemt Union Turnpike, op de hoek van de Antwerpsestraat en de Heilig Kruisstraat

Plut0r
24 november 2008, 19:07
Ik heb Abercrombie hier in Mortsel gezien, ze hebben veel en er komen regelmatig nieuwe stuks binnen, zowel boys, girls en kids.
Winkel noemt Union Turnpike, op de hoek van de Antwerpsestraat en de Heilig Kruisstraat

En zeker dat het geen fake is? :)

SlyR
24 november 2008, 19:32
Vandaag mijn truien ontvangen! Vorige week donderdag besteld, dezelfde dag werden ze verstuurd, en vandaag dus ontvangen. Douanekosten kwamen op 115 euro (*slik* maar was wel te verwachten)

Het was wel de eerste keer dat ik kleren van Abercrombie bestelde. En ze zijn echt superzacht en warm. En die dubbelgevoerde mouwen van de fleeces zijn gewoon zaaaalig.

Voor de vrouwen onder ons.. Ik heb dus een 3-tal fleece truien besteld. Volgens de site moest ik maatje Small bestellen. Maar omdat ik daar toch ergens wat mijn twijfels rond had, heb ik toch maar Medium besteld. En deze passen perfect! Ter vergelijking, hier koop ik steeds Medium. Deze vallen voor mij wel wat te groot uit hier, maar small is iets te klein voor mij. Dus in vergelijking met de maten hier, zijn de Abercrombie maten wat kleiner. Wel vind ik het wat vreemd.. De truien passen perfect langs alle kanten, behalve op de rug, daar "trekken" ze een beetje... Vreemd! En de mouwen zijn superlang, maar dat heb ik graag want ik ben zo'n type dat graag z'n handjes verstopt in de mouwen :lol:
Amerikanen hebben een hééééél smalle rug zeker?

Anyways, heel tevreden.

Enneuh... ik wil wel wat meer informatie over die kledijwinkel in Mortsel!
Ik zou graag nog wat kleren van Abercrombie kopen (en dan eigenlijk voornamelijk nog een jas waar ik dol op ben), maar wil wel zeker weten of het de moeite is.
Ik heb nu 3 dagen verlof en zou gerust wel eens een kijkje willen gaan nemen als ik er zeker van ben dat ze echt een grote keuze hebben. Moet namelijk 2 uur op de trein om er te raken, en dan nog daar m'n weg vinden.

Zijn er al nog mensen die er geweest zijn?

Cederzo
24 november 2008, 20:29
11 november pakje opgestuurd vanuit NY naar België, met onder andere wat kleren van A&F, tot op de dag van vandaag nog steeds niet aangekomen -_-
Is het normaal dat er zo een lange wachttijden zijn?

Plut0r
24 november 2008, 20:40
Vandaag mijn truien ontvangen! Vorige week donderdag besteld, dezelfde dag werden ze verstuurd, en vandaag dus ontvangen. Douanekosten kwamen op 115 euro (*slik* maar was wel te verwachten)

Het was wel de eerste keer dat ik kleren van Abercrombie bestelde. En ze zijn echt superzacht en warm. En die dubbelgevoerde mouwen van de fleeces zijn gewoon zaaaalig.

Voor de vrouwen onder ons.. Ik heb dus een 3-tal fleece truien besteld. Volgens de site moest ik maatje Small bestellen. Maar omdat ik daar toch ergens wat mijn twijfels rond had, heb ik toch maar Medium besteld. En deze passen perfect! Ter vergelijking, hier koop ik steeds Medium. Deze vallen voor mij wel wat te groot uit hier, maar small is iets te klein voor mij. Dus in vergelijking met de maten hier, zijn de Abercrombie maten wat kleiner. Wel vind ik het wat vreemd.. De truien passen perfect langs alle kanten, behalve op de rug, daar "trekken" ze een beetje... Vreemd! En de mouwen zijn superlang, maar dat heb ik graag want ik ben zo'n type dat graag z'n handjes verstopt in de mouwen :lol:
Amerikanen hebben een hééééél smalle rug zeker?

Anyways, heel tevreden.

Ik zou graag nog wat kleren van Abercrombie kopen (en dan eigenlijk voornamelijk nog een jas waar ik dol op ben), maar wil wel zeker weten of het de moeite is.
Ik heb nu 3 dagen verlof en zou gerust wel eens een kijkje willen gaan nemen als ik er zeker van ben dat ze echt een grote keuze hebben. Moet namelijk 2 uur op de trein om er te raken, en dan nog daar m'n weg vinden.

Zijn er al nog mensen die er geweest zijn?

Idd mijn maten zijn ook hetzelfde als hier, maar de mouwen zijn idd wel ietsje te lang :)

Mss iemand van die kanten die eens kan gaan kijken daar in Mortsel?
Maar ik denk wel niet dat het echte zullen zijn.

zipke
24 november 2008, 22:36
Voor de vrouwen onder ons..
Hoe zit het met de schouders? Kheb nogal redelijk brede schouders maar ben wel mager. Ik heb soms dan ook een small en soms een medium (doordat mijn schouders te breed zijn), maar ik wil niet dat die trui als een "pattaten-zak" rond mijn lichaam hangt.. :) Ik zou iemand moeten kennen die zo een fleece-truien heeft om ze dan te passen en te bestellen, maar niemand van mijn vrienden heeft dat.. :sad:

Is er A&F in Mortselll????? :eek:

skater_nb
25 november 2008, 20:13
Die winkel in Mortsel heeft echt wel de echte A&F spullen, enkel bovenstukken (T-shirts, sweaters, hoodies,...) zowel voor mannen als vrouwen. Geen jassen...
De winkel noemt Union Turnpike, ook een leuk merk...
Er komt regelmatig nieuw A&F materiaal binnen rechtstreeks uit NY, is er wel niet goedkoop (transport, BTW, invoertaksen,...)

zipke
25 november 2008, 22:53
Er komt regelmatig nieuw A&F materiaal binnen rechtstreeks uit NY, is er wel niet goedkoop (transport, BTW, invoertaksen,...)
Wat verstaan we onze "niet goedkoop"?
Een hoodie van 70$ kost daar ...€?