PDA

Volledige versie bekijken : Sensation black amsterdam 14 Juli.

Jurgenv1
13 april 2007, 18:13
Ze willen hun fout van vorig jaar goedmaken, en hoe! Black bekend kleur en ik ben er zeker van dat dit de zwaarste black ooit wordt. :p

Sensation Black, dat op zaterdag 14 juli wordt gehouden in de Amsterdam ArenA, kiest dit jaar voor een hardere koers. Het inmiddels wereldberoemde Black biedt jaarlijks plek aan 35-duizend bezoekers, die over de hele wereld naar Amsterdam komen.

Wat betreft het visuele aspect bouwt Black – het grootste harde indoorevenement ter wereld - voort op de eigen traditie, maar muzikaal gaat het er ditmaal een stuk steviger aan toe, met een programma dat loopt van hardtrance tot hardstyle en harcore, met:

Lineup:

Scot Project
Luna
Dana
Black Identity (live)
Zany
Vince
Outblast & Promo
Angerfist (live)

Hosted by: MC Ruffian

Trailer: http://vedm.net/click2?l=MjXL3&m=DUak&s=dYXEgU
(Wie kan mij de titel van de trailersong vertellen?)

Tesamen vertegenwoordigen deze acht dj’s en live-acts het beste wat de harde stijlen op dit moment te bieden hebben.
Hardtrance, met als muzikale ambassadeur de Duitse pionier Scot Project, is inmiddels een verzamelnaam voor alles van stevige techtrance tot knallende electro-trance en de ideale sound om Black te openen.
Dana, ongekroonde koningin van de harde stijlen, vormt met Luna en Zany de voorhoede van de hardstyle, dat in de afgelopen jaren is uitgegroeid tot de verreweg grootste muzikale stroming binnen de dance. Getuige de nieuwste releases op Zany’s toonaangevende Fusion label, is hardstyle volop in beweging.
Tijdens deze Black is er natuurlijk ook plaats voor Oldstyle en Early Rave, in een speciale set van niemand minder dan Vince, die hiermee uitstekend uit de voeten kan. Niet voor niets is Early Rave nog altijd razend populair bij iedereen die terug verlangd naar die goeie ouwe tijd. Hardcore, de stijl waar alles wat hard is ooit uit voortkwam, en dat in de afgelopen jaren op onnavolgbare wijze uit zijn as herrezen is, krijgt ook alle ruimte op Black. Zo bundelen twee hardcore-iconen, Outblast en Promo, de krachten voor een exclusieve set, die garant staat voor 1,5 uur beuken!
Angerfist is op dit moment de de nummer 1 live-act binnen de hardcore, dus alle reden om hem uit te nodigen als afsluiter voor deze editie van Black.

Met deze acht muzikale zwaargewichten presenteert The world’s Leading Dance Event een line-up, die aan duidelijkheid niets te wensen over laat: Black bekent kleur. En die kleur is een diep, ondoordringbaar zwart.
Verwacht vooral ook geen wilde experimenten, zoals de hardcore rockset van Rob Gee van vorig jaar, die duidelijk niet in goede aarde viel.
Wel zet Black dit jaar een extra troef in: de live-set van Black Identity, wiens identiteit vooralsnog geheim blijft, al is wel duidelijk dat die zwarter is dan de diepste uithoeken van het eeuwige duister.

Everything fades to black…

Sensation Black
Datum: 14/07/07
Tijd: 21.00 – 07.00
Tickets: regular €60,- (ex fee) - Deluxe €110,- (ex fee)
Kaarten zijn verkrijgbaar bij: www.ticketonline.nl en alle Ticketbox outlets.

Meer info: www.sensation-black.nl

Dafference
13 april 2007, 18:42
Jah dat ziet er allemaal goed uit, schone line-up en het zal weer een echte ervaring zijn!
Maar het totale kostenplaatje (65 + treinen + drinken etc) is me toch wat te hoog. :(

Hardcore, de stijl waar alles wat hard is ooit uit voortkwam, en dat in de afgelopen jaren op onnavolgbare wijze uit zijn as herrezen is
Echt netjes dat ze evenveel hardcore als hardstyle boeken. :bow:
Laat ons hopen dat die evolutie ook naar dit land komt!

De trailer is trouwens echt sjiek dit jaar, zeker het begin!

En nog eventjes de deejays die je op Bassleader ook kan zien:
Scot Project
Luna
Dana
Zany
Vince
Outblast
Promo
Angerfist (live)

Kon het niet laten! :)

Jurgenv1
13 april 2007, 18:45
Jah dat ziet er allemaal goed uit, maar het totale kostenplaatje (65 + treinen + drinken etc) is me net iets te hoog. :)

Je moet er idd wat voorover hebben. :)

Trancerke
13 april 2007, 19:25
slechte line-up , vele djs zijn eral geweest en dat ze daar hun fout van vorig jaar me goed maken :confused:
ben blij dat ik dan op reis ben want dit is echt wel een fout feestje...

Jurgenv1
13 april 2007, 19:27
slechte line-up , vele djs zijn eral geweest en dat ze daar hun fout van vorig jaar me goed maken :confused:
Voor mij mogen ze daar 100 keer geweest zijn, kwalitatieve DJ's die black waardig zijn zijn moeilijk te vinden, hangt van smaak tot smaak af, de show gehalte wordt weer typisch sensation. :woohoo:

DevStyle
13 april 2007, 19:28
Goddamn, zieke trailer.. :)

Sowieso aanwezig, jammer dat Showtek niet komt, maar ze worden precies goed vervangen.. :D
Wel benieuwd naar die Black Identity.

Ben wel beetje bezorgd om het feit dat er niets staat van Megamix, ze gaan die toch niet weglaten ofzo, I hope?

Jurgenv1
13 april 2007, 19:31
Ben wel beetje bezorgd om het feit dat er niets staat van Megamix, ze gaan die toch niet weglaten ofzo, I hope?
Die komt er wel tussen, ze hebben het gewoon over de namen denk ik die komen, die black identity speelt dus live, dat kan showtek zijn maar dan zouden ze het denk ik niet als verrassing houden denk ik.

Mss the headhunterz? :love:

DevStyle
13 april 2007, 19:33
Haa, ik herinner mij in Zany zijn set van vorig jaar, zegt die MC toch: "Wat zeggen jullie als ik zeg: Shadowlands Live Sensation Black 2007" ? :evil:

screaM^
13 april 2007, 19:37
Haa, ik herinner mij in Zany zijn set van vorig jaar, zegt die MC toch: "Wat zeggen jullie als ik zeg: Shadowlands Live Sensation Black 2007" ? :evil:

haha, was ik ook net aan aan het denken :)

nuja ik ga niet, vind de lineup niet zo speciaal voor toch wel een redelijk hoog bedrag in totaal

Trancerke
13 april 2007, 19:39
Voor mij mogen ze daar 100 keer geweest zijn, kwalitatieve DJ's die black waardig zijn zijn moeilijk te vinden, hangt van smaak tot smaak af, de show gehalte wordt weer typisch sensation. :woohoo:

elke dag friet met biefstuk wordt ook afgezaagd zene....

Jurgenv1
13 april 2007, 19:41

Is Vince geen lid van de shadowlands? Zoja, dan is die mogelijkheid uitgesloten.

elke dag friet met biefstuk wordt ook afgezaagd zene....
Eten =/= party's om het jaar...

Ion1c
13 april 2007, 19:41
als je zegt dat ie zwart miss darkraver = black identity :p
denk toch dak liever naar Defqon.1 ofzo zou gaan dan deze black maar is ook wel nog vet

Trancerke
13 april 2007, 19:44
Is Vince geen lid van de shadowlands? Zoja, dan is die mogelijkheid uitgesloten.

je weet goed genoeg wa ik bedoel ... een feestje met een line up die ze al zoveel x hebben gezien/gehoort... en ik zie niet in wat ze hier met goed maken van vorig jaar?

Trancerke
13 april 2007, 19:45

vince is idd lid van shadowlands en Jda

screaM^
13 april 2007, 19:48
en voorwa is die mogelijkheid dan uitgesloten?

Leso Varen
13 april 2007, 19:50
Vince, eindelijk na zoveel jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaaaalig!

En de rest.
Die livesets zullen sowieso in mijn handen komen.

Djack
13 april 2007, 19:55
Going :woohoo:

Niet echt persee een naam tussen waarvoor ik speciaal zou gaan.
Gwn sfeer opsnuiven en alles geven :woohoo:

Thierrichi
13 april 2007, 19:55
Ik hoop dat die geheimen act de donkey rollers zijn.

Djack
13 april 2007, 19:57
Ik hoop dat die geheimen act de donkey rollers zijn.

Voor mij is iemand van dit lijstje goed :p :

Yoji Biomehanika (liefst hij :p)
Showtek
Donkey Rollers
Southstylers

Leso Varen
13 april 2007, 19:59
Men vermoed dat Black Identity Darkraver is.

Jurgenv1
13 april 2007, 20:00
vince is idd lid van shadowlands en Jda

Mja, dan moet hij dan 2 keer draaien op die avond? :/ Idem Donkey rollerz met Luna?

Leso Varen
13 april 2007, 20:02
Mja, dan moet hij dan 2 keer draaien op die avond? :/ Idem Donkey rollerz met Luna?
Geef mij maar Headhunterz, met hun meesterlijke set op Qlimax 2006.
Of The Donkey Rollers zou ook wel top zijn.
Ik snap niet dat mensen zagen over deze line-up.
ID&T komt eens is af met iets vernieuwend en het is nog niet goed.

screaM^
13 april 2007, 20:04
darkraver ist al ni volges mij,
showtek ook al ni, want die hebbe daar vorig jaar live gestaan.
yoji biomehanika ook ni, want die past daar ni echt tussen
southstylers zou eventueel wel kunnen

Djack
13 april 2007, 20:08
darkraver ist al ni volges mij,
showtek ook al ni, want die hebbe daar vorig jaar live gestaan.
yoji biomehanika ook ni, want die past daar ni echt tussen
southstylers zou eventueel wel kunnen

Nen mens mag hopen eh ;)
Hopelijk echt ni Darkraver want da zou ek gwn belachelijk vinden ...
Ik vind hem gwn niet goed :p
Alle hoop op Southstylers dan :d, heb die nog ni makkelijk tussen ne line-up
gezien nu ik erover nadenk ...

Devon Rex
13 april 2007, 20:13
Ik gok op Rob Gee voor de Black Identity...

Trancerke
13 april 2007, 20:14
ID&T komt eens is af met iets vernieuwend en het is nog niet goed.

welk gedeelte is vernieuwend?
buiten dat ze er een hardcore event van maken...

Leso Varen
13 april 2007, 20:28
welk gedeelte is vernieuwend?
buiten dat ze er een hardcore event van maken...
In plaats van veel hardstyle en hardtrance, meer hardcore.

Jurgenv1
13 april 2007, 20:31
Voor de ene is de line-up wat te commercieel en nu doen ze het echt hard en dan is het ook weer niet goed, zo ben je altijd bezig hé.

Leso Varen
13 april 2007, 22:30
Zalig filmpje, echt waar!
Bedankt Jurgen om het te melden.!

Jurgenv1
13 april 2007, 23:02
Filmpje is wel vet, dat sensation stemmetje heeft ook de baard in de keel gekregen, plots zo dieper en donker stemmetje. :D

(Weet iemand al de track van die trailer? :( )

Leso Varen
13 april 2007, 23:46
Filmpje is wel vet, dat sensation stemmetje heeft ook de baard in de keel gekregen, plots zo dieper en doner stemmetje. :D

Die van de Belgische was nog zwaarder.
Dj Ghost - My Sensation btw:)

EDIT: Vince gaat Early Rave draaien, wat voor muziek is dat?
Is dat zoals hardcore of minder hard?
Heeft iemand een voorbeeldje van deze stijl?
Dank bij voorbaat.

Jurgenv1
13 april 2007, 23:55
Die van de Belgische was nog zwaarder.
Dj Ghost - My Sensation btw:)

EDIT: Vince gaat Early Rave draaien, wat voor muziek is dat?
Dank bij voorbaat.
Dat is een tussenslag van hardstyle en hardcore naar mijn mening, zoals de killing scum 2005 remake van the prophet die ook veel early rave durft spelen, vooral zijn tweede deel van zijn set op Black 2005.

BTW, die stemmetjes zijn evenzwaar, die Anthem vind ik echt niet zo hard van België.

Dafference
13 april 2007, 23:57
Het zal misschien/waarschijnlijk de anthem zijn hé, geduld.
Meer dan genoeg schijven die zo klinken trouwens. :p

Vince gaat Early Rave draaien, wat voor muziek is dat?
Early Rave IS hardcore, maar dan van toen het nog in zijn kinderschoenen stond. :music:

Kom gewoon naar Earthquake en vergelijk zaal 1 met zaal 2.
You still have a lot to learn. :lol:

aXl_
14 april 2007, 00:49

Dit is imo wel 1 van de betere line-ups die je uit de hardere stijlen kunt samenstellen hoor.

en voorwa is die mogelijkheid dan uitgesloten?

nja, een hardcore live act plannen ze volgens mij ook niet voor een hardstyle set (zany, of de line-up staat niet in volgorde, maar dat lijkt me niet :p).

Voor de rest kan je es afgaan wie er zoal live acts doen:
headhunterz, showtek, donkey rollers,... :p

Ik gok op Rob Gee voor de Black Identity...

mmmh, die is vorig jaar met z'n act niet echt in de smaak gevallen dus kweet niet of ze dat een 2de keer willen proberen :)

Leso Varen
14 april 2007, 10:39
Dit is imo wel 1 van de betere line-ups die je uit de hardere stijlen kunt samenstellen hoor.

nja, een hardcore live act plannen ze volgens mij ook niet voor een hardstyle set (zany, of de line-up staat niet in volgorde, maar dat lijkt me niet :p).

Voor de rest kan je es afgaan wie er zoal live acts doen:
headhunterz, showtek, donkey rollers,... :p

mmmh, die is vorig jaar met z'n act niet echt in de smaak gevallen dus kweet niet of ze dat een 2de keer willen proberen :)
Aangezien ze de trailer al gemaakt hebben, lijkt deze line-up defenitief te zijn.
Ik hoop enkel niet dat het Darkraver is, en lijkt me onwaarschijnlijk. 3 jaar na elkaar.
Misschien is het een nieuwe, onbekende artiest.

Devon Rex
15 april 2007, 01:04
Early Rave IS hardcore, maar dan van toen het nog hard, snel en zonder tralala was.

Mee eens :D

?therapy?
15 april 2007, 05:00
Vind het teleurstellend om eerlijk te zijn

Scot Project : ok
Luna : altijd hetzelfde
Dana: dito
Black Identity (live)
Zany : cva
Vince: again speedmixing
Outblast & Promo : foutblast :ironic: promo in orde
Angerfist (live): bozevuist... zegt genoeg

Maar ach :) als ge der zijt maakt da toch nie echt zoveel meer uit. De sfeer enzo :)

Dafference
15 april 2007, 10:11
Uw argumentering is bij sommigen wel zéér beknopt.. :oink:

Angerfist (live): bozevuist... zegt genoeg
Raise your fists x 25000 = :love:

PoMpElSiEn
15 april 2007, 10:21
als je zegt dat ie zwart miss darkraver = black identity :p
denk toch dak liever naar Defqon.1 ofzo zou gaan dan deze black maar is ook wel nog vet

Dan zeide al te laat volges mij :/
op inQontrol terjsut meldde ze da defQon1 was uitverkocht op ... 90min ... :oink:

zucht en kwou nu juist bestellen :(

Dafference
15 april 2007, 10:46
Jah echt ni normaal eh.

Maar ipv Defqon ga ik Dominator doen. :woohoo:

Trancerke
15 april 2007, 11:22

sensation staat niet enkel voor hardcore ... en er zijn wel wat betere djs
zatox/katana?

?therapy?
15 april 2007, 14:47
Uw argumentering is bij sommigen wel zéér beknopt.. :oink:

Raise your fists x 25000 = :love:
Bozevuist is alles behalve geliefd door het volk dat ze algemeen gezien trekken. :p
en beknopt njah, nie veel zin om alles uit te leggen :) en kwam ook van fuifke.

En er zijn betere afsluiters. :p
Maar de meningen lopen nogal uiteen :) de ene vind het gewoon slecht & de andere zeer goed. :p

Cind3r^
15 april 2007, 15:41
ivm.black identity:
- darkraver is in 2003 al special guest geweest, denk niet dat hij dit nu opnieuw zal doen, bovendien draait hij meestal niet live.
- Showtek zou mogen voor mij, maar dat zou geen verrassing meer zijn.
- ik gok (en hoop) dus op headhunterz / alpha twins of misschien zelfs iets in den aard van headhunterz vs the prophet (gelijk op qlimax 2006).

Ion1c
15 april 2007, 19:24
of miss technoboy ?

Ion1c
15 april 2007, 19:27
Dan zeide al te laat volges mij :/
op inQontrol terjsut meldde ze da defQon1 was uitverkocht op ... 90min ... :oink:

zucht en kwou nu juist bestellen :(

wtf 90min doe eens normaal :crazy: mo ja bedoel 16 juni wie van de studenten heeft er dan tijd :p
edit: net op site gekeken is 14april begonnen me verkoop en is nu idd al uitverkocht

Jurgenv1
15 april 2007, 19:56
sensation staat niet enkel voor hardcore ... en er zijn wel wat betere djs
zatox/katana?

Katana is trance, je bedoeld wss Tatanka.

aXl_
15 april 2007, 21:59
wtf 90min doe eens normaal :crazy: mo ja bedoel 16 juni wie van de studenten heeft er dan tijd :p
edit: net op site gekeken is 14april begonnen me verkoop en is nu idd al uitverkocht

ik vermoed dat het merendeel dat daar rondloopt wel wat ouder is en niet meer studeert ;)

Jurgenv1
15 april 2007, 22:46
ik vermoed dat het merendeel dat daar rondloopt wel wat ouder is en niet meer studeert ;)

Je moet 18 zijn denk ik in Nederland?

aXl_
15 april 2007, 22:52
Je moet 18 zijn denk ik in Nederland?

jah, ik bedoel dat de gemiddelde leeftijd op defqon 1 wel tussen de 25 en de 30 ligt. Studenten hebben dan nl andere dingen aan hun kop :)

Jurgenv1
15 april 2007, 22:53
jah, ik bedoel dat de gemiddelde leeftijd op defqon 1 wel tussen de 25 en de 30 ligt. Studenten hebben dan nl andere dingen aan hun kop :)

Ongeloofelijk hoe Nederland Dance minded is, aan die leeftijd hier zitten ze al te zagen over die muziek als oude mensen. :D (Joke)

Leso Varen
15 april 2007, 23:27
Bozevuist is alles behalve geliefd door het volk dat ze algemeen gezien trekken. :p
en beknopt njah, nie veel zin om alles uit te leggen :) en kwam ook van fuifke.

En er zijn betere afsluiters. :p
Maar de meningen lopen nogal uiteen :) de ene vind het gewoon slecht & de andere zeer goed. :p

Angerfist is inderdaad niet zo geliefd, maar misschien gaan ze iedereen verassen zoals ID&T doet met zijn line-up^. Positief of negatief is een andere vraag.

Dafference
15 april 2007, 23:48
Niet zo geliefd, man man..
De deejay niet maar de live act?
Zéker wel!!

Het is waar dat ze meestal wel hetzelfde doen.. maar originele live-acts bij hardcore verzinnen is dan ook moeilijk he, laat staan als je dan zoveel boekingen hebt.. En waarom hebben ze die denk je? Denk je dat Sensation Black een live-act zou boeken die IEDEREEN haat? ... ;)

Het grote probleem is, er zitten op forums gewoon teveel mensen die alles haten wat commerciëel is. En hun mening word dan meestal overgenomen door twijfelaars.. en zo krijg je een erg vertekend beeld. ;)

Maar feit is en blijft.. dat ze zo commerciëel kunnen zijn is wel omdat ze bij de silent majority wél geliefd zijn hoor.. :p

Als je dit forum leest zou je denken dat er niemand is die van jump houd.. en als je bv. de thread over Tiësto eens terug bekijkt.. die is dan ook niet geliefd zeker? :D

Ik heb Angerfist nog maar 2 keer beziggezien, maar beide keren ging het dak er echt af. Suppersfeertje! :applause:

Megamix van hun album van vorig jaar met beelden van live-acts:
http://www.youtube.com/watch?v=_6Zjh9FmvAk

En de zogenaamde die-hards, de kenners die weten wat echt is en wat niet, die alles wat te populair word maar moeten afbreken en ook altijd die niet-grappige naamsspelingen moeten gebruiken (Dj Triesto etc..) die zijn op zulke momenten natuurlijk nergens te bekennen. Of ze staan ergens gefrustreerd aan de kant, of ze doen gewoon hypocriet mee op wat ze eigenlijk toch zo slecht vinden.. ;)

Dus neeh, forums en de werkelijkheid zijn vaak wel 2 verschillende dingen.. ;)

ps: ik zeg niet dat je Angerfist niet slecht mag vinden hé!
Maar dat ze geliefd zijn kan je niet omheen. :)

Dj-Marinus
16 april 2007, 02:47
DIT WORDT RAGGEN BEUKEN KNALLEN AAN ALLE KANTEN!!!!

alleen wel jammer dat het sensation plaatje nu kapot is. Dit is als ik heel eerlijk moet zijn, geen sensation line-up... dit is een soort beginnend Thunderdome. Sensation was Hard-trance - Hardstyle en t laatste uurtje/1,5 hardcore..

Dat lijkt nu voorbij, toch wel jammer. Ik ga waarschijnlijk wel maar toch dit is niet het SENSATION!!!! meer.

Dafference
16 april 2007, 10:33
Sensation White was eerst ook trance, dat zou je ook niet zeggen als je de line-ups (zeker in sommige landen) bekijkt. :)

White word softer en Black word harder, toch een mooie evolutie? :niceone:

DevStyle
16 april 2007, 14:43
Heb het liever zoals het vroeger was, voor zowel White als Black, maar jah, niets aan te doen.. :)

Sowieso aanwezig.. ;)

[PFYD-GoHaN]
16 april 2007, 16:49
White is nooit volledig trance geweest, alleen misschien 2003 met uitzondering van marnix. Black was in het begin ook meer techno en hardtrance.

'k Heb ook veel liever de "normale" lineups (hardtrance-hardstyle-hardcore) dan zoveel hardcore, maar ID&T zei dat black 2007 de hardste ging worden tot nu toe, en blijkbaar hebben ze gelijk. ;o

Jurgenv1
16 april 2007, 18:13
Event blijft nog overwegend Hardstyle, jullie staren teveel blind op de hardcore die er nu in meerdere mate aanwezig is om het geheel wat harder te maken.

Sensation blijft Sensation, DJ's zullen comercieel draaien, en nee dat is geen slecht iets maar typisch Sensation. :)

Bv in de sensation special gaf Coone toe dat hij heel wat anders moest draaien dan in de clubs om maar iets te zeggen, en dat is verrassend bij velen in de smaak gevallen. :)

Jaws
16 april 2007, 21:07
Jah echt ni normaal eh.

Dominator, dat is toch het festival waar alle hardcore organisatoren samenwerken he?

aXl_
16 april 2007, 21:26
Dominator, dat is toch het festival waar alle hardcore organisatoren samenwerken he?

precies.

Trancerke
16 april 2007, 22:51
Katana is trance, je bedoeld wss Tatanka.

idd hahha , ja had maar 2uurtjes geslapen en dan naar de dj beurs vertrokken echt goed wakker was ik dus niet :P

Jurgenv1
18 april 2007, 14:51
Alpha Twins? Spelen die ook vaak live?

Leso Varen
18 april 2007, 18:46
Alpha Twins? Spelen die ook vaak live?
Niet dat ik weet. Maar het ging over maar 1 persoon, dus zij vallen al weg als Black Identity-kandidaat.

aXl_
18 april 2007, 18:48
lol, dan vallen alle groepen (donkey rollers, south stylers, dhhd, showtek, (ja ook shadowlands)) allemaal weg. Dan blijft er wel ni veel meer over he :p

Leso Varen
18 april 2007, 19:28
lol, dan vallen alle groepen (donkey rollers, south stylers, dhhd, showtek, (ja ook shadowlands)) allemaal weg. Dan blijft er wel ni veel meer over he :p

Enkel Headhunterz en Darkraver...

DevStyle
18 april 2007, 20:51
of... Paul :D

Battou
19 april 2007, 19:19
zaligen trailer

wil er zo hard naartoe :(

Thierrichi
24 april 2007, 13:57
Kaarten gisteren aangekomen

nocheloca
30 mei 2007, 16:48
sorry dat ik even bemiddel in je discussie over de black identity , ik gok op the prophet die draait namelijk early rave & hardstyle , kan mooi afgewisseld worden om zo de start te geven voor het hardcore deel.
en wat de anthem bevat die van ghost is stom vind die van the prophet echt vettig heb hem nu zelf staan op pc kan niet stoppen met luisteren

aXl_
30 mei 2007, 17:03
heeft the prophet eigenlijk ooit al eens een live-set gedaan? Ik heb toch geen weet van één.

Jurgenv1
30 mei 2007, 17:07
Anthem: Blacker than Black - The Prophet & JDX

Website online: www.sensation-black.nl

Joorke
30 mei 2007, 19:33
Jah echt ni normaal eh.

Dominator is pas vet en daar is nu ook een topic over:D

Trouwens wie kan me die trailer eens een link van geven of is dat gewoon dat filmpje waarin alles zwart word zonder muziek enz???

Thierrichi
2 juli 2007, 14:01
Zijn er veel mensen van hier op't forum da gaan of al geweest zijn?
Om eens te horen hoe alles ginder juist verloopt.

TRFluffy
2 juli 2007, 16:52
fokking hell, die trailer laat mijn sub voor niks blazen :o zoveel subtonen da gewoon de conus op en neer doen bewegen ... :p

Jurgenv1
2 augustus 2007, 18:17
http://sensation.id-t.com/sensation2007/black/afterfilm/

Aftermovie. :woohoo: