PDA

Volledige versie bekijken : Uw visie op homeshopping?

Kunlun
13 april 2007, 16:51
Hallo iedereen,

net zoals de meesten onder ons vind je wel van die homeshopping programma's op Vt4 of Kanaal2 in de middag waar ze vanalle producten producten verkopen. Telsell is een nederlands bedrijf dat zich daarmee bezig houdt.

Nu, wat is jullie visie daarop? Geloven jullie al die dingen? Werken ze echt? Iemand goede/slechte ervaringen mee?

Fire away ! :niceone:

Stancke
13 april 2007, 16:53
Heb er deze week ook al zitten aan denken....

Vooral dat van die buikspieren is grappig :D 3min/dag en na 1 week een staalhard wasbordje. Het helpt, als aanvulling op 'de échte training'.

Hekje#
13 april 2007, 17:04
kgeloof er meestal geen reet van van die dingen..

PapaGanz
13 april 2007, 17:07

Vooral dat van die buikspieren is grappig :D 3min/dag en na 1 week een staalhard wasbordje. Het helpt, als aanvulling op 'de échte training'.

90 seconden per dag en na een week kan je al 5kg verliezen !

Defees
13 april 2007, 17:09
dien slakkeslijm vindek wel geestig ^^ Cellutone ?

noreeeee
13 april 2007, 17:10
Die kunnen kei goe buikspreken, die hun lippen bewegen nooit wanneer ze praten en omgekeerd.

EternalSilence
13 april 2007, 17:12

ik vind dit behoorlijk irritant
mocht het al echt gaan werken
ik maar uren trainen in de fitness
en dan zou 1 apparaatje voor 3min daags u na een tijdje een enorme eightpack geven

don't think so :lol:

wat het wel doet is wss dat je het spieren verstevig, maar spieren verstevigen betekend gewoon ze harder maken, en miss zelf beter aflijnen
betekend dus niet dat je hierdoor spieren kweekt
dus zoals je zegt:: het helpt idd

nja .. ook al zitten denken van het te willen kopen, zodat mijn buikspieren beter afgelijnd zijn, maarja :p
ik heb gene bankkaart waarmee ik zo'n verrichtingen kan doen

PapaGanz
13 april 2007, 17:15
Bwah, daar zijn nog altijd apparaten bij waar je deftig je buikspieren mee kan trainen hoor.
Maar die vibrerende buikspiertrainers zijn inderdaad alleen voor spieren te verstevigen (wat trouwens gevaarlijk is, aangezien je pezen niet versterkt worden).

Kunlun
13 april 2007, 17:25

Da bedoelk dus ook :D Al die getuigenissen van die mensen enzo .. Is da geen misleiding opfzo da strafabaar is? :p

Alle ja ... ? :unsure:

Arifiene
13 april 2007, 17:34
dien slakkeslijm vindek wel geestig ^^ Cellutone ?

Lol ja,
nu dak ziek ben ook, kwas wat aant zappen, k hoorde op vt4 ineens 'slakkenslijm' en kzag een potje creme staan, kheb als verstomd heel dieje reclame gevolgd :p (en opt einde wast van : ieuw bah, yek, wie smeert er nu 'slak' op zen gezicht :p)

Gentille
verplaatst naar Lifestyle en vrije tijd. Winkelen :p

Darks
Die kunnen kei goe buikspreken, die hun lippen bewegen nooit wanneer ze praten en omgekeerd.

Idd, dubben is zo ongeloofelijk dom hé. De dag dat ze series en films gaan dubben in het Nederlands trek ik de Tv-kabel uit de muur :p

Firefoxbt
13 april 2007, 17:41
ik vind dit behoorlijk irritant
mocht het al echt gaan werken
ik maar uren trainen in de fitness
en dan zou 1 apparaatje voor 3min daags u na een tijdje een enorme eightpack geven

don't think so :lol:

wat het wel doet is wss dat je het spieren verstevig, maar spieren verstevigen betekend gewoon ze harder maken, en miss zelf beter aflijnen
betekend dus niet dat je hierdoor spieren kweekt
dus zoals je zegt:: het helpt idd

nja .. ook al zitten denken van het te willen kopen, zodat mijn buikspieren beter afgelijnd zijn, maarja :p
ik heb gene bankkaart waarmee ik zo'n verrichtingen kan doen

uhm train ze gewoon normaal, maak uw buikspieren groter en ga aan laag vetpercentage zitten, ge zult wel buikspieren hebben.

dus geef er u geld niet aan uit.

Atrox
13 april 2007, 18:07
Of die ontharingsspuitbus, was me da voor iets :rofl:

Arifiene
13 april 2007, 18:16
Of die ontharingsspuitbus, was me da voor iets :rofl:

dat verkopen ze in elke supermarkt ;)

Zupperman
13 april 2007, 21:39
Was ooit zo'n voorstelling van een soort boormachine, en ge ziet da boormachine letterlijk kapotgaan terwijl ene of andere johnny het demonstreert; en ze doen gewoon voorts, praten erover alsof het nooit gebeurde :lol:
Kunne zelfs geen opnametijd genoeg betale om het over te doen blijkbaar :p

soit, imo ist allemaal brol.

Godzilla*Akira
14 april 2007, 16:25
Dat één is ook nog grappig, core ritme (ofzo iets). Nog grappig voor de zien, klein + punt is dat je daar af en toe een een dikker iemand ziet (aan het woord is). Celltone is ook very funny, zeker die dame, die op de foto vol zwarte puisten en wat weet ik nog heeft op haar gezicht. Ze zeggen daar ook iets anders wat het noemt celltone (alsk mij niet vergis) maar die presentatrische zegt altijd snailslime (of iets dergelijks). Altijd wel eens strijk gaan, alhoewel ik het nooit lang aan kan om daar voor een ruime tijd naar te kijken.

Ook dat me de "genezings yingyang medaillon" is funny, zeker de commentaar van de personen die het gekocht hebben :lol:

Godzilla*Akira
14 april 2007, 16:28
Idd, dubben is zo ongeloofelijk dom hé. De dag dat ze series en films gaan dubben in het Nederlands trek ik de Tv-kabel uit de muur :p

:rofl: is uitermate irri, bah zapt eens op ne franse zender, die mongolen dubben gvd alles!:offtopic:

ChunWai.
14 april 2007, 16:58
Frans is wel de mooiste taal in de hele wereld hé !

:unsure: riiiight.

L0k1-
14 april 2007, 17:37
goh die AB trimmer van vroeger is toch uiteindelijk deftig geworden en wordt nu door vele fitnesszalen gebruikt :)

moet wel zeggen dat zo ver de helft van die home shopping dinges allemaal voor buikspieren zijn :p

ben al blij dat ze die speciale schoenzool niet meer tonen, met uldere bus die door heel Amerika ging, blablabla -,-

ironhorn
14 april 2007, 17:47
och, vroeger had je tenminste nog sleutels waarmee je boven een vuur kon hangen aan een ingevette baar

Atrox
14 april 2007, 18:13
dat verkopen ze in elke supermarkt ;)

Is da nie giftig ofget? Tziet er toch nie gezond uit