PDA

Volledige versie bekijken : haircare ;D

RednekZ
11 april 2007, 07:59
gedag,

ff een 'haircare' vraagje :)
ik heb erg droog haar en ben net naar de kapper geweest en die zei ook dat er zo shampoo en crème bestaat die de droogheid van je haar vermindert en het dus beter laat vallen. want soms is het zo droog dat het bijna kroeselhaar wordt ;p nu kom ik dus net van de kapper en deed die ook zo'n gelsoort erin die schuimt en het is nu ook vochtiger en zachter daardoor. iemand enig idee of aanraders qua shampoo, crème, gel, ..?

danke!

|FuRiouS|
11 april 2007, 09:22
Gewoon aan uw kapper vragen enzo?
Die weten meestal wat het beste is voor uw haar, kga ook altijd naar men kapper alsek iets nodig heb voor men haar, gewoon omdak weet dat goei kwaliteit is en dattet goed is voor men haar en hoofdhuid.

Arifiene
11 april 2007, 09:58
kijk eens in de supermarkt ofzo, voor droog haar vind ik dove goed, da hydrateert uw haar...
blijf weg van fructis en consoorten, die leggen een soort film op uw haar

DesorteD
11 april 2007, 10:55
als ge deftige producten voor u haar wilt dan koopt ge die best bij de kapper zelf en niet in een of andere supermarkt.

Simonn
11 april 2007, 11:35
Gewoon aan uw kapper vragen enzo?
Die weten meestal wat het beste is voor uw haar, kga ook altijd naar men kapper alsek iets nodig heb voor men haar, gewoon omdak weet dat goei kwaliteit is en dattet goed is voor men haar en hoofdhuid.

Als ge eens in sluis geraakt, stap eens binnen in één van die drogisterijen (of zoiets :p). Daar hebben ze alle producten die ze bij de kapper ook aanbieden, maar dan heel wat goedkoper. Zo'n assortiment aan crèmpjes, shampoos,etc.. heb ik nog nooit bijeen gezien.
Gelukkige heb ik al die productjes niet meer nodig :cool: Geschoren kopje ftw

SweetEmmaRose
11 april 2007, 12:03
kijk is de supermarkt daar ebde 100000000000000000 verschillende producten.

Rivers
11 april 2007, 12:11
En op hoeveel producten wel niet staat 'voor droog en beschadigd haar' zo hebben wij er hier 5 verschillende liggen :p ik mag u wel Dove aanraden, lekker duur, maar ook lekker zacht haar :love:

MetalG
11 april 2007, 12:21
ik heb pom pom dienen van elsève voor gekleurd haar (da rood busken)

nee ik heb geen gekleurd haar, maar die shampoos voor gekleurd haar zijn gewoon zachter :p!

btw, ik kan shampoo s wel goed schrijven maar als ik afkapingsteken druk krijg ik snel zoeken bij firefox! dus muggenzifters...

X1RON
11 april 2007, 13:11
btw, ik kan shampoo s wel goed schrijven maar als ik afkapingsteken druk krijg ik snel zoeken bij firefox! dus muggenzifters...

:offtopic: ach gij ook al :sad:

Firefoxbt
11 april 2007, 13:16
tegen mij zeggen ze altijd dat ik zo zacht haar heb (de meisjes dus ;) ), maar geen idee welke shampoo ik gebruik :p Ik was het wel bijna elke dag, want ik heb nog last van dat haar dat na een dag half vettig is, en dat vind ik maar vies :( .

Arifiene
11 april 2007, 13:20
als ge deftige producten voor u haar wilt dan koopt ge die best bij de kapper zelf en niet in een of andere supermarkt.

John frieda verkopen ze nochtans ook in de Carrefour, en dat is meerbepaald géén brol. K vraag me af wat gij dan odner 'deftig' verstaat.

Tha_nOn
11 april 2007, 13:22

niet altijd, zijn meestal behoorlijk dure producten terwijl ge veel goed koper hetzelfde resultaat kunt krijgen
+ die producten zijn meestal nogal agressief (geeft snel schoon resultaat maar doet uw haa rnu weer ni zoveel goed:p)

anyway da hangt af van haar tot haar, kheb mijn haar nooit goed verzorgt en toen ik er begon op te letten ben ik mijn dikte kwijtgeraakt (andere mensen krijgen dan weer veel gezonder haar als ze letten op de producten die in hun shampoo's zitten :p)

(en met nooit goed verzorgt bedoel ik, maakt mij niet uit welke shampoo da is ik smijt da erop:p)