PDA

Volledige versie bekijken : CSI(daarnet op tv)

koebeest
10 april 2007, 23:52
Daarnet was het CSI op VT4. Ging over een oudere vrouw die werd vermoord in haar huis. Enkele uren later legt de dader een maquette van het huis met een mini lijkje voor de deur van een familielid. Nu onderzoeken ze die maquetten en komen ze vanalles te weten maar daar gaat het niet om...

In de laatste 30 seconden zie je de bewakingsbeelden vanuit het huis er rechtover en zie je wie de maquette voor het huis kwam leggen, maar aangezien ik niet echt oplette weet ik dus ook niet wie de dader was.

Kortweg: Kan iemand mij het einde uitleggen xD, kan daar niet tegen als ik nie weet hoe het afloopt.

TY!

Huasheng
11 april 2007, 00:06
De affaire met de maquette is als het ware het vervolg op nog een onbeantwoorde zaak. De zaak met Izzy, de gepensioneerde Rockstar. Heb je deze gezien? Ik heb ze niet helemaal gezien, maar hierbij was ook een maquette gemoeid. Dus beide moorden hebben duidelijk met elkaar te maken.
Het einde is een open einde. Deze zaak zal duidelijk nog eens terugkeren. Wie weet in de volgende aflevering.
Via die videotape hebben ze nu een idee van wie de echte moordernaar kan zijn. Waarschijnlijk gaan ze daar verder mee werken.
Come and see next week :)

Vintage Hifi
11 april 2007, 00:10
Ik hoop dat VT4 zo slim is van het vervolg volgende week uit te zenden, want vaak heb je dan van die afleveringen met open einde, en dan volgende week een aflevering van ergens anders in het seizoen. Irritant.

Het blijft toch leuk, die CSI. Al vind ik NY de beste.

TeOtWaWkI
11 april 2007, 00:10
Ik denk dat je een antwoord hebt,anders check www.tv.com voor uitgebreide samenvattingen...