PDA

Volledige versie bekijken : CheGuevara aka Butcher 2810 aka ... weer aan de gang mensen int zak aant zetten...

BiZi
9 april 2007, 23:08
Hi,

De meeste onder jullie zullen de heisa rond butcher 2810 (en AL zijn andere synoniemen) nog wel kennen...Voor de genen die nog niet van hem hebben gehoord, of voor de mensen die nog eens willen lezen hoe hij de mensen heeft belazerd -->http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=307939&highlight=butcher

Verhaal:
---------

Over 2 maand geleden had ik een deal gedaan met CheGuevara via dit forum. Toen deze persoon zijn zaken persoonlijk kwam leveren, herkende ik hem direct... Het bleek butcher te zijn. Hij gaf dit ook direct toe en vertelde me wat er toen allemaal was misgegaan via het forum. (had er toen geen slechte ervaringen mee) Ik heb er niet negatief over gereageerd want de zaken die hij me verkocht, waren in goede staat. Na een aantal weken volgde een tweede aankoop. Dit maal verzond hij zijn producten met de post en ook deze keer waren ze in orde. Ik had hem sindsdien op msn toegevoegd en deed er af en toe een klapke mee. Het leek in ieder geval of alle problemen van vroeger waren opgelost en hij begon stillekes aan mijn vertrouwen terug te winnen.

Een maandje verder, vroeg hij me of ik geld op zijn paypal adres kon storten. Hij stortte mij eerst het volledige bedrag + een extraatje. Transactie verliep vlekkensloos. Tot ongeveer 2 weken na deze transactie... Nogmaals contacteerde hij me (via telefoon) dat hij 130 euro nodig had via paypal. Hij had het geld snel nodig voor een aantal collectibles (via ebay als ik mij niet vergis) te kunnen bemachtigen. We deden een klapke over de spullen die hij ging kopen en ik ging hier op in. Na het ontvangen van zijn screenshot van de storting, stortte ik het geld. Ik had inmiddels al een aantal goede deals met hem gedaan, had er telefonisch contact mee, had hem persoonlijk ontmoet....

5 dagen later... het geld staat niet op mijn rekening. Ik bel hem op, hij neemt op, en vertelt me het volgende verhaal ' ja ik heb blijkbaar een stortingslimiet op mijn bankrekening staan van 5000 per maand en heb deze nu overschreden. Ik kom het geld dit weekend wel brengen als ik in de buurt ben'.

Een weel later... nog steeds geen geld op de rekening, nog cash geld in mijn pollen. Telefonisch contact vervaagde... Hij nam niet meer op, maar stuurde af en toe wel een berichtje. ' storting komt in orde of cash wordt geleverd '

Nu een 3tal weken later... nog steeds niets. Hij neemt nooit de telefoon meer op (met anoniem bellen krijg ik hem ook niet te pakken), stuurde éénmaal via een smsje dat hij 'in het buitenland voor zijn werk zat', stuurde x aantal dagen later ' ben deze morgend geland, ik bel je morgen zonder fout ' Uiteraard heeft hij dit niet gedaan... Maw. 130 euro down the drain.

Nu ik laat het hier zeker en vast niet bij en ga er eind deze week naar toe. Deze week zal mijn beste maat er ook even proberen langs te gaan, aangezien hij in Leuven werkt. Ik weet niet of dit iets gaat uithalen, maar ik laat deze persoon niet meer met rust, tot ik mijn geld terug heb.

I know, ik moest maar niet zo achterlijk zijn om niet op mijn effectieve storting te wachten. Maarja, ik ben altijd positief ingesteld naar kopers/verkopers via ebay hetzij telenet forum... Na mijn x aantal malen contact met deze persoon, negeerde ik zijn verleden. Zware fout, ik besef dit maar al te goed, dus ge moet uw verwijten hier niet posten. Ik kan er gewoon niet tegen dat er zulke mensen rondlopen die met andermans geld, ikweetnietwat aan het doen zijn.

Anyway ik heb via PM vernomen dat "thiericchi" momenteel ook nog spullen terwaarde van ongeveer 150 euro moet ontvangen van cheguevara. Ook deze zijn al een maand onderweg...

Ik wil dus de mensen waarschuwen om GEEN deals te doen met Cheguevara
Zou het nut hebben om de politie aan te spreken over deze zaak, aangezien zij zeker en vast een bestand hebben over deze persoon ? Of is dit verloren moeite?

Indien er mensen meer info over deze persoon kunnen geven, mag je mij altijd PM'n. (zijn werk zou handig zijn)

Alvast bedankt !

SamuraiDuo
9 april 2007, 23:14
't Is natuurlijk altijd lastig , en ik begrijp uw reactie , maar prive-gegevens van iemand mogen niet publieklijk verspreid worden , dus haal even zijn adres uit uw post .
Verder : idd eens naartoe gaan , en desnoods politie , maar mijn raad : probeer het eerst zonder de blauwkes op te lossen ;)

Greetz

BiZi
9 april 2007, 23:16
Ik wetet van zijn gegevens, maar als ik ze niet post, weten de andere members niet over wie ik het heb. Deze persoon heeft xxx accounts, maar slechts 1 echte naam.

Ingis
9 april 2007, 23:38
Hmz ... ik heb nu een deal met hem lopen. Van 100 euro. Ik heb betaald en hoop dat hij mijn spullen doorstuurt. Mijn vorige deal van ook rond dat bedrag met hem is goed verlopen. Op msn en zo is vriendelijk gast. Ik heb dus voorlopig geen nood van klagen. Zal nu zowiezo dit in het oog houden en posten als het mijne fout gaat. Zal het ook posten moest het goed gaan.

edit : hij is normaal wel tot vrijdag in buitenland, dus zal hier niet echt kunnen reageren tot dan. Hoop dat dit allemaal nog goed komt.

Krulle
10 april 2007, 00:16
ha de butcher is terug

ik heb indertijd nog klacht ingediend bij de flikken, nooit iets van vernomen...
coolrunner en nog iemand ook dacht ik

wat is zijn huidige nick precies? Cheguevara levert niets op

Art
10 april 2007, 00:18
En dan nog mogen zijn prive gegeven hier niet gezet worden , BiZi.
Allesinds niet openlijk op dit forum, je kan dit wel doen naar andere die gedupeerd zijn maar niet naar mensen die nooit een deal gedaan hebben met hem.
Nu iedereen kan toch zien over wie je het hebt, al zen forum nicks enzo.

Son Gokou
10 april 2007, 00:42
ja ik heb ook klacht ingedient tegen hem.

Kocht een dreamcast voor 65 €, dreamcast nooit gezien en nooit meer iets van hem gehoord

toru
10 april 2007, 00:57
Cu@LAN doen, als ge zijn adres hebt, eens langsgaan, ik zou men geld wel hebben ze :)

SamuraiDuo
10 april 2007, 01:05
Cu@LAN ?
Tell me more please :) (desnoods via PM moest al de rest hier al weten hoe dit gaat en ik weer paar 'stases" achterloop :D)
Greetz

waffel
10 april 2007, 01:08
hehe, ik kom hier al een tijd je niet meer, maar wanneer ik bij het scrollen van de site BUTCHER zag staan moest ik er es op klikken :D
I guess he has done it again, man wa koopt die kerel al ni? shit ben zelf vroeger 20eur in de zak gezet door em

BiZi
10 april 2007, 09:50
ha de butcher is terug

ik heb indertijd nog klacht ingediend bij de flikken, nooit iets van vernomen...
coolrunner en nog iemand ook dacht ik

wat is zijn huidige nick precies? Cheguevara levert niets op

Cheguevara1928

^MystiQ
10 april 2007, 10:41
Bizi, no offense hé maar hoe komt het dat gij nogal frequent problemen hebt met deals ? ( Niet dak u beschuldig é ) maar kvraag mij gewoon af hoe da kan komen ? ^^

BiZi
10 april 2007, 10:58
Bizi, no offense hé maar hoe komt het dat gij nogal frequent problemen hebt met deals ? ( Niet dak u beschuldig é ) maar kvraag mij gewoon af hoe da kan komen ? ^^

Omdat ik meer deals doen dan een normale man :)

Zie I trader... er zal altijd wel een paar procent mislopen, vandaar...

joeylee
10 april 2007, 11:02
den Cheguevara1928 heeft een itraderstatus van 25 (100%)
als die mensen al niet meer te vertrouwen zijn.....pfff wie kunnen we dan nog wel vertrouwen op forum

BiZi
10 april 2007, 11:05
den Cheguevara1928 heeft een itraderstatus van 25 (100%)
als die mensen al niet meer te vertrouwen zijn.....pfff wie kunnen we dan nog wel vertrouwen op forum

I know, maar check de butcher historie...

Zo simpel is het hier om een nieuw account aan te maken, dan een paar kleine verkoopjes doen om je feedback op te krikken. En dan gaan lopen met een paar honderd euro...

Anyway ik merk al tegenstrijdige zaken op. Tegen Ingis heeft hij verteld dat hij deze week in het buitenland zit, terwijl hij duidelijk naar mij smste dat hij deze week terug in Belgie is.

vidiot
10 april 2007, 11:09
Ik heb met hem recent een positieve deal gedaan, deal sleepte wat aan maar uiteindelijk contacteerde hij me zelf voor een persoonlijke afspraak, die zeer vlot verlopen is. Zn stuff was volgens afspraak en in orde. Het was rond 21u30 savonds en toen had hij nog verschillende 'posten' af te werken, kweet niet over wat dat ging...
Hij heeft me ook onmiddelijk geItraderd, dus wat mij betreft niks aan te merken op che.

Coolrunner
10 april 2007, 11:21
lol tja daar gaan we weer, heb toen al gezien dat ie terug was en dat hij precies enkel nog maar goede deals afsloot maar tja blijft weer niet duren.

Kga er gene tijd meer in steken, heb toen mensen proberen samen te krijgen om hem een lesje te leren maar er waren meer mensen die hunne kop in de grond staken dan mee te willen doen.

swat khoor het liedje : here we go again lol

Hi,
Ik wil dus de mensen waarschuwen om GEEN deals te doen met Cheguevara
Zou het nut hebben om de politie aan te spreken over deze zaak, aangezien zij zeker en vast een bestand hebben over deze persoon ? Of is dit verloren moeite?

de klacht van mij en Krulle en Son Gokou zal ook nog wel in het systeem staan, is toen na een klapke met wijkagent (waar hij toen zei dat ie het ging betalen en daarna op terugkwam) niks meer mee gebeurd maar misschien met nog 2 klachten erbij nemen ze misschien wel verdere actie

BiZi
10 april 2007, 11:35
Ok nice, kan je eventueel de namen van Krulle & Son Gokou doorspelen?

Thx

deleenheir
10 april 2007, 13:00
Bizi kheb je een PM gestuurd... Contacteer me zsm

Thierrichi
10 april 2007, 13:02
Ik heb de eerste 5 seizoenen van CSI bij hem gekocht.
140 euro betaald via Paypal en wat dacht je, niets aangekregen.
Hij zegt dat hij ze wel degelijk verstuurd heeft, maar daar geloof ik niets van.
Toen stelde hij voor om de eerste 3 seizoenen die hij zelf nog had op te sturen.
Ik zeg van ok, maar dan wel een deel geld terug storten.
Dit is ondertussen ook 2 weken geleden en nog steeds niets ontvangen.

Wover
10 april 2007, 14:17
Ik heb er een maand geleden ook een deal mee gedaan, maar die was vlekkeloos verlopen. Ongeveer een week geleden heeft iemand mij dan toegevoegd op MSN om wat contactgegevens te vragen, want hij was blijkbaar door hem "int zak gezet".

Zijn gegevens zijn makkelijk te vinden via 1207.be of wittegids.be ofzo, ik neem aan dat ik hier mag zeggen dat hij in Boortmeerbeek woont, zijn naam staat hier al, dus dan kan je hem wel vinden. Er staan twee notaties in de witte gids onder zijn familienaam in boortmeerbeek op hetzelfde adres. Een ervan is zijn persoonlijk GSM nr, maar het andere is de huistelefoon van zijn ouders.
De persoon die mij op MSN had toegevoegd had gebeld naar die thuistelefoon en het zou in orde komen.

Hoe meer ik erover hoor, hoe meer ik helaas denk dat die mens beter thuishoort in een psychiatrische instelling, want om het met de woorden van die mens op MSN te zeggen zit hij "full of shit". Ik zou niet teveel van zijn verhalen geloven, want hij is voorlopig slager in delhaize ofzo. Tegen mij zei hij dat hij daar ontslag ging nemen en in een nieuwe spar ging werken als chef van de beenhouwerij en dat hij een Z4 Coupé als bedrijfswagen ging krijgen...

BiZi
10 april 2007, 14:22
haha beenhouwer @ delhaize en dan voort werk een week int buitenland zitten...

Merci woverke voor die info!

ps: ik begin Pm's binnen te krijgen van mensen met het zelfde probleem, ik ben dus zeker en vast ni den enigste.

BiZi
10 april 2007, 14:28
net even nagekeken over boortmeerbeek, en inderdaad gsm nummer klopt !

Merci mannen !

_ns_
10 april 2007, 14:48
ola, Z4 als bedrijfswagen in de spar :rofl:, die gast is goe zot

Teemto
10 april 2007, 15:50
Miljaar, dan moet ik dringend es van job gaan veranderen :rofl:

Zou het niet nuttig zijn eens een blacklist lijst op te stellen met al die gasten en hun schuilnamen, echte naam en eventueel een door hem gebruikt rekeningnummer (adres mag niet denk ik)? Ik dacht dat vroeger zo'n lijst bestond. Dan kan je bij een deal met een persoon met niet al teveel itrader punten eerst eens dubbelchecken op die lijst.

Stancke
10 april 2007, 15:53
Miljaar, dan moet ik dringend es van job gaan veranderen :rofl:

Zou het niet nuttig zijn eens een blacklist lijst op te stellen met al die gasten en hun schuilnamen, echte naam en eventueel een door hem gebruikt rekeningnummer (adres mag niet denk ik)? Ik dacht dat vroeger zo'n lijst bestond. Dan kan je bij een deal met een persoon met niet al teveel itrader punten eerst eens dubbelchecken op die lijst.

Nee mag niet, wet van de privacy..

Fatalix
10 april 2007, 15:54

Omdat bizi elke dag wel xx aantal deals doet, en er helaas een paar grote retards op dit forum zitten. Heb zelf zaken gedaan met bizi, en bizi met mij, allemaal keurig verlopen.

Gamer
10 april 2007, 20:20
Justin Daves (Lestat HWL)

--------------------------------------------------------------------------------

This announcement is being made in an effort to alert our community of possible fraud being committed by Justin Daves, also known to the members of our forum as Lestat HWL. While allegations of fraud are being investigated, we strongly advise you to exercise caution when dealing with the abovementioned individual. If in doubt, do not proceed in any dealings that involve the remittance of funds and/or shipment of material goods.

Other known aliases of Justin Daves, both current and past, are as follows:

BlackZ
BlinkMan
BoNeZ
deus_ex
Eniac Hardware
HotRoder2000
iamanewman
JDaves
Lestat
Lestat HWL
RaZor
Rippin
Saturn
SaturnDS
SaturnPLC
SaturnTr
Shredder
Stitches
Thomas Anderson
Xaxion

AIM: XS Lestat, Lestat107Z

Zo pakken andere sites de os bij de horens.
Zie geen enkele illegale reden om die hier ook niet te doen...

Plato
10 april 2007, 20:32
Yep er is op dit forum nu geen enkele manier om te weten als koper, of je verkoper nie de zoveelste alias is van een oplichter.
Terwijl het perfect mogelijk is om een blacklist van aliassen samen te stellen op basis van gelogde ip's en aliassen. En het is ook perfect mogelijk om nieuwe aliassen te weigeren op basis van die blacklist.
Mods, waarom niet eigenlijk?

^MystiQ
10 april 2007, 21:02
Best eens in die andere thread posten ( staat bij de sticky's ) :)

Blord
10 april 2007, 22:53
Ook ik had negatieve ervaring met CheGuevara aka Butcher 2810 aka playadoro.
Hij had 3 LOTR gift dozen hier te koop aangeboden. http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=306590

We hadden telefonisch gesproken over de deal en waren akkoord gegaan met de deal. Dus het geld overgemaakt, het was 150euro, en ik kreeg niets meer van hem. Na etterlijke emails over en weer, ik laat de details maar weg, ging ik naar de Politie Hasselt om aangifte te doen van oplichting. Met de kopie van het proces-verbaal wacht ik rustig af. Na paar maanden wachten ben ik teruggegaan naar de politie en het dossier bleek naar Leuven te zijn verhuist omdat de verdachte daar woonde. Dus ik contact opgenomen met politie Leuven en de hele zaak is geseponeerd. :angry: :angry: :eek: Op de politie kun je ook niet op aan.

Die vent is mij dat geld nog steeds verschuldigd. :(

Blord
10 april 2007, 22:59
En kijk eens wat hij in zijn sig heeft, stoefen met andermans geld. Misdaad loont dus :(

INTEL CORE2 Quad EXTREME QX6700 (2.66) 8192KB - 2 gig ram - raptor 74 gb - 2x 320 gb - XFX Geforce 8800GTX 768Mb DDR3

^MystiQ
10 april 2007, 23:20
En kijk eens wat hij in zijn sig heeft, stoefen met andermans geld. :(

INTEL CORE2 Quad EXTREME QX6700 (2.66) 8192KB - 2 gig ram - raptor 74 gb - 2x 320 gb - XFX Geforce 8800GTX 768Mb DDR3

Zaak gesponeerd = op de muil gaan slaan. Zo zou ik het toch gaan doen :x

Che Guevara
11 april 2007, 02:20
problemen met bizi zijn morgen van de baan
en aan de mannen zoals math'ke give me place and time en laat dan zien da ge kloten aan u lijf hebt

Che Guevara
11 april 2007, 02:46
ben savonds na elf u terug bereikbaar via msn
zo goed als elke avond
en via gsm bereikbaar na een u of negen en anders bel ik wel terug of laat wel iets weten

Gamer
11 april 2007, 05:43
CheGuevara1928,
kan je eens deze problemen oplossen ?
Je begrijpt dat dit voor veel mensen frustrerend is niet.

vanrumst
11 april 2007, 08:43
@ butcher: verdient ge nie genoeg geld met uwen job? Verlaag u stand van leven dan, maar mensen oplichten is echt wel laag, en weet dat vroeg of laat alles op u kop terecht komt, en terecht. Ge kunt misschien enkele 1000den euro’s ondertussen bedrogen hebben, maar vroeg of laat krijgt ge een harde slag int gezicht!! En als uwen uitleg is dat ge geen tijd etc hebt, doe dan geen zaken op fora.

Trench
11 april 2007, 10:00
en aan de mannen zoals math'ke give me place and time en laat dan zien da ge kloten aan u lijf hebt

mensen zoals u zijn het nie eens waart.
Hoeveel mense heb je in totaal al opgelicht? 20ofzo?
Misschien zelfs meer. En elke keer wat komen zeggen dat
je het gaat oplossen enzo. Is het dan zo moeilijk om gewoon
van de eerste keer eerlijk te zijn? Ik begrijp niet wat daar
moeilijk aan is. Je verkoopt een "dreamcast" en je stuurt die op
naar de betaler. Mij lijkt dit de simpelste zaak van de wereld.
U blijkbaar niet. Blijkbaar is de post uw vriend ook niet.
Ze spelen nogal veel veel veel dingen van u kwijt he.
Toeval? ik denk het niet.

Teemto
11 april 2007, 10:44
Het ontgaat mij een beetje waarom zijn iTrader profiel nog op 100% staat indien hij idd zoveel mensen reeds in't zak gezet heeft.
Bewijst volgens mij dat het iTrader systeem niets zegt over de betrouwbaarheid van een verkoper/koper.

Ingis
11 april 2007, 10:48
geef hem nu gewoon een kans ok ? Kunnen altijd moeilijkheden geweest zijn waar niemand iets aan kan doen. Hij heeft misschien fouten gemaakt, maar hij heeft ondertussen bewezen dat wel goed ook kan. Bedoel die 25 itrader positief waren niet alleen deals van 10 euro. Heb ook een gehad met hem van over 100 euro en is dan ook goed gegaan.

Mensen die nu problemen hebben met che hebben recht te reageren en zich af te vragen wat er nu eigenlijk is. Maar er zijn er hier toch ook veel die gewoon komen briesen ....

Doe nu gewoon even rustig en als het dan nog niet gaat zijn er nogaltijd bevoegde instanties die de gedupeerden verder kunnen helpen. Als iedereen dan een pv laat opmaken en men komt idd aan een groot bedrag gaat men de zaak niet meer seponeren.

mvg ingis

Art
11 april 2007, 11:17
Het ontgaat mij een beetje waarom zijn iTrader profiel nog op 100% staat indien hij idd zoveel mensen reeds in't zak gezet heeft.
Bewijst volgens mij dat het iTrader systeem niets zegt over de betrouwbaarheid van een verkoper/koper.
Dit is zoals ge al zou moeten weten geen automatisch systeem en word ook niet meer gedaan door de moderators.
Maar dit word gedaan door de kopers/verkopers zelf.Als zij dit vergeten invullen zal dit nog lang op 100% blijven staan zenne.

Teemto
11 april 2007, 11:26
Als idd de kopers zelf geen feedback geven via iTrader dan laat dit idd de deur open om nog meer slachtoffers te maken. Niet iedereen kijkt regelmatig in de algemene Buy-it & Sell-it topic om na te gaan of er al dan niet problemen zijn met bepaalde ver-kopers.
Ik hou in elk geval m'n eigen lijst bij van al mijn deals.

^MystiQ
11 april 2007, 12:19

We have a winner :applause:

No offense é, maar hier ontzettend veel mensen oplichten en dan nog eens komen dreigen van 'time and place, yeah yeah :cool:' dan betekent da, da ge gewoon ne dommerik zijt :)

Ik heb u hier al veel dingen zien verhandelen en uw manier van verkopen eeft mij nog nooit aangestaan. Daarom ook dak nooit iets van u zou kopen :)

Had ge mij opgelicht dan had ge nu 2 processen aan uw been

1. Oplichting
2. Provocerende uitspraken die tot slagen en verwondingen kunnen leiden

En hey wie weet

3. Slagen en verwonding itself.

:p

deleenheir
11 april 2007, 12:58
Ik ben dus op dezelfde manier als bizi afgeript door CheGuevara1928

De hele historie:
De eerste keer vroeg hij me wat geld op zijn paypal te zetten... Zond me een screenshot van de overschrijving en ik ontving het geld zonder probleem.

Dit ging 7 keren zeer goed. Ik vertrouwde hem dus behoorlijk. Na een weekend merkte ik dat de overschrijvingen van tijdens dat weekend niet waren doorgekomen, dus sprak ik hem erop aan.
Hij gebruikte volgende excuses:
- De bank had problemen waardoor overschrijvingen niet zijn uitgevoerd (bullshit bleek toen ik naar de bank belde)
- Ik heb m'n limiet aan overschrijvingen overschreden (moet je weten dat de daglimiet aan overschrijvingen 25.000€ is)

Na een paar telefoontjes, SMSjes, MSN berichtenen PMs op het forum beloofde hij een aantal keer dat hij het in orde zou brengen... Geen snars van waar dus... Na een maand wachten reageerde hij zelfs niet meer.

Dus ben ik naar de politie gestapt en aangifte gedaan. Vervolgens ook een advocaat gecontacteerd. Die raadde me aan om een deurwaarder te sturen en een gerechtelijke procedure op te starten.

In een laatste poging heb ik naar z'n thuisnummers gebeld en kreeg z'n moeder aan de lijn. Ik heb heel het relaas gedaan en ze verzekerde me dat ze het persoonlijk in orde zou brengen. Vandaag heb ik m'n geld eindelijk aangekregen (meer dan een maand na m'n eerste poging).

M'n geld heb ik wel terug... Spijtig van alle tijd, geld en moeite die ik erin moest steken... Die zie ik waarschijnlijk nooit meer terug.

Ik heb zo m'n theorie over wat hij met mij en Bizi probeerde aan te vangen:
1. Geld van ons aftrochelen door eerst ons vertrouwen te winnen (een aantal goede transacties)
2. Spullen kopen op E-bay met paypal.
3. Deze vervolgens op verschillende plaatsen verkopen om de cash te innen.

Een beetje opheldering
Na het gesprek met z'n moeder werd er al het een en ander duidelijk:

Ze wist dat hij een jaar geleden al eens problemen had en was dus niet verbaasd.

Werd het ook duidelijk dat hij graag praatjes verkoopt:

Uit m'n MSN log:

(2:41) revolutionchegue: momenteel ben ik vrijwillegerswerk aan het doen
(2:41) revolutionchegue: pcs en dergelijke verzamelen om nar cuba te sturen
(2:41) Toinne: ik heb daar precies al eens van gehoord kanda? Een project van pcs verzamelen
(2:42) revolutionchegue: nog ni van dees project lol
(2:42) revolutionchegue: ben nog aant heen en weer mailen over de subsidies
(2:42) revolutionchegue: hier in belgie kunde alles gedaan krijgen dus ik wil ook is subsidies krijgen zenne
(2:43) revolutionchegue: de reis wil ik zelf betalen geen probleem
(2:43) revolutionchegue: maar het transport van de pcs das erger
(2:43) Toinne: da zal idd ni van de poes zijn
(2:44) revolutionchegue: idd
(2:44) revolutionchegue: allee ik ga u ook laten se
(2:44) revolutionchegue: ga rap buiten een sigaretje roken
(2:44) Toinne: k... veel sjance ermee?

Tijdens het gesprek met z'n moeder bleek dat hij op verlof ging naar Cuba maar van een project had ze nog nooit gehoord. Veel tijd zal er trouwens niet overblijven na z'n dagjob in de Spar en het sjacheren on-line

Uit m'n MSN log:

(20:28) che guevara: seg
(20:28) Toinne: ja....
(20:28) che guevara: als ge nog is 80 moest kunnen storten
(20:28) che guevara: 85 trekken
(20:29) che guevara: altijd welkom dan
(20:29) Toinne: hebt ge da nu nodig?
(20:29) che guevara: het liefst als ge wilt lol
(20:30) che guevara: anders wacht ik wel op ons ma hare visa

Bleek dat hij vroeger haar Visa al eens had misbruikt op het internet waardoor ze hem heeft laten blokkeren en een nieuwe genomen die hij niet meer mocht gebruiken. (Visa misbruiken, van je eigen moeder????)

Verder weet z'n moeder dat hij vanalles koopt en verkoopt... maar hoe hij er juist aanraakt weet ze niet... Wij weten intussen wel beter...

Om af te sluiten wil ik me nog even richten tot Meneer CheGuevara1928 zelf:

Je kan hier rustig vanalles komen verkondigen dat je het druk had etc... Maar volgens mij werd het je gewoon iets te warm onder je voeten en probeer je nu je vel te redden. Bovendien zal geen enkele uitvlucht je handelingen goedpraten, omdat de manier waarop je tewerk ging niet goed te praten valt.

Kwaad en heftig reageren heeft geen zin, het zal je dubieuze manier van handelen alleen maar bevestigen...

Denk eens goed na over hoe je met mensen en met hun geld omgaat.

Ik raad je aan op te letten wat je in de toekomst allemaal uitvreet. Ik ben namelijk niet de eerste die een klacht indiende.

Kleine noot:
Mss vragen mensen zich af waarom ik dit nu pas naar buiten brengt? Eenvoudig: op aanraden van een advocaat. Zodat de tegenpartij geen tijd krijgt om uitvluchten te zoeken...

Voor mij is hier de kous af. Mensen die meer informatie wensen mogen me altijd een PM sturen.

nog even voor de duidelijkheid: Ik heb m'n geld uiteindelijk terug gekregen

Coolrunner
11 april 2007, 13:18
Zaak gesponeerd = op de muil gaan slaan. Zo zou ik het toch gaan doen :x

geweld is altijd een slechte zaak, hierdoor wordt hij het slachtoffer en gij kunt betalen (of uw ouders als gij minderjarig zijt)

tja dees manier van werken hebt ge vorige keer bij mij ook toegepast en spijtig genoeg waren er toen niet genoeg mensen met ballen aan hun lijf om klacht tegen je in te dienen.

Hopelijk gaan de gedupeerden zich nu verzamelen en samen allemaal klacht indienen

en tis toch een rare zaak dat ne "eerlijke" mens als u al zekers 6 verschillende accounts hier heeft gehad, spijtig dat er geen sluitende manier is om u hier te weren.

swat kzal het allemaal nog wat lezen en misschien nog eens reageren

Son Gokou
11 april 2007, 13:24
@ Ingis:

Hem nog een kans geven. Gvd waar haal je dat recht om te zeggen. Hij heeft al meer dan 10 mensen in het zak. Mij incl. Mij maanden aan de praat gehouden en dan ineens negeren op msn. Niet meer regearen op pm, mails, telefoons. Ik heb ook een klacht ingedient bij de politie en die is ook geseponeerd. Dus ik raad iedereen aan geen deals te doen met deze laffe klojo. Hij leidt een luxeleven door eerlijke mensen als ons af te zetten.

Dus Ingis voordat ja commanteer geeft denk nog maar eens goe na.

Ingis
11 april 2007, 13:31
zeg, je hoeft ons niet aan te vallen ja... wij zitten nu ook te wachten op een pakket waar we 100€ aan hebben gegeven...
----
waarom worden klachten hier eigenlijk blijkbaar zo makkelijk geseponeerd? Heb ik in ned nooit meegemaakt... (Ikaryas)

Trench
11 april 2007, 13:35
ik zou allemaal eens naar zijn moeder bellen. Ouders zijn nog altijd een vervelend punt, zelf voor oplichters. Ik zou me doodschamen moest mijn moeder wete dan ik 10talle mense opgelicht heb (ik ben zelf 22j)
Volgens mij gaat via die moeder meer gedaan krijgen dan dat ge naar hemzelf belt.

Teemto
11 april 2007, 13:43
This is Belgium. En op dat gebied trekt het hier op niks. Ik heb het zelf ook eens voor gehad. Politie wilde zelfs nog geen PV opstellen :wtf: Ik kon maar best naar de vrederechter stappen
Zolang ge de staat zelf niet oplicht kan je hier als oplichter gerust je ding doen.

In het begin was ik ook geduldig, maar bij zo'n gasten stapelen de excuses zich op en dan kan ik Son Gokou's reactie best begrijpen. Mij hebben ze ook geen 2de keer.

Het beste (als ze minderjarig zijn) is direkt contact opnemen met de ouders.
Meestal weten die niet waar zoonlief mee bezig is. Ge hebt er natuurlijk die het woord opvoeding niet kennen...en dan krijg je van die gasten die bezig blijven.

Gelukkig gaat het hier nog steeds om een minderheid en zijn er zelfs een hoop verkopers die zelfs wat extra effort steken in hun verkoop.

Ingis
11 april 2007, 20:34
We have a winner :applause:

No offense é, maar hier ontzettend veel mensen oplichten en dan nog eens komen dreigen van 'time and place, yeah yeah :cool:' dan betekent da, da ge gewoon ne dommerik zijt :)

Ik heb u hier al veel dingen zien verhandelen en uw manier van verkopen eeft mij nog nooit aangestaan. Daarom ook dak nooit iets van u zou kopen :)

Had ge mij opgelicht dan had ge nu 2 processen aan uw been

1. Oplichting
2. Provocerende uitspraken die tot slagen en verwondingen kunnen leiden

En hey wie weet

3. Slagen en verwonding itself.

:p

ge zegt als hij zegt 'time and place' dat em een dommerik is. Wie is er begonnen over geweld ? Wat wilt dit dan zeggen over je eigen ?

En mensen die hier foute deals hebben gehad... kunnen hierover niet itraden. Waarom niet ? Die deals van paypal zijn prolly wel niet via forum gelopen denk ik. Mijn deal met che nu ook niet. Via msn. Ik heb wel mijn logs nog.

Het is echt niet dat als mensen mij oplichten dat ik gewoon ga toe kijken. Maar kalm blijven en gewoon op een volwassen manier reageren brengt je al veel verder.

mvg ingis

(en ik sta aan niemand zijne kant, heb ook niks tegen iemand en wil met niemand ruzie of onenigheid)

brechtvm
12 april 2007, 11:04
gewoon allemaal klacht indienen + benadeelde partij stellen (dan kunnen ze niet seponeren)..
dan wachten tot er een rechtzaak van komt, en dan burgerlijke partij stellen...

kan u verzekeren dat ze er niet met lachen (ik spreek over een identiek geval, waar 6maand effectieve celstraf uitgesproken is, en een geldboete van 500€ + het terugbetalen aan de gedupeerden)

kortom: allemaal naar de flikke gaan...

btw: de persoon waar ik over spreek was wel meerderjarig ;)

UnD3RD0G
12 april 2007, 11:41
ik snap toch iets niet goed...

stel, je koopt bv iets van 200 euro.
je hebt MSN logs, email prints, screenshots en thread en PM's als bewijs van transactie en akkoord.

Jij betaald je 200 euro, maar je krijgt niets, het lijkt mij logisch dat je dan toch zijn gegevens hebt.

Je contacteert de persoon 1-2 maal om te vragen waar je geld blijft.
Blijft het geld weg, ga je gewoon eens langs op een avond
Indien ze niet thuis zijn , ga je een andere keer terug, ook al is het 75km van je deur ).

Je klopt aan, en hij zal wel opendoen, want hij kent je niet.
je stapt binnen, en zegt dat je niet vertrekt zonder je geld.

Vanaf dan kan je volgens mij niet meer verliezen.

Belt hij politie, Perfect, je hebt al je bewijs mee natuurlijk ,en je kan het meteen aanbrengen.

Gebruikt hij geweld? nog beter, nog meer geld, en slagen en verwondingen word sneller behandeld.

Komen zijn ouders erbij, nog beter, want hopenlijk zijn ze niet allemaal zo rot daar.

dus ik snap niet dat zoveel mensen hun geld niet terug zien, en op hun gat blijven zitten...

( uiteraard is dit niet slecht bedoeld, maar ik weet dat dit bij mij compleet niet zou pakken )

Hungry®
12 april 2007, 11:51
Je klopt aan, en hij zal wel opendoen, want hij kent je niet.
je stapt binnen, en zegt dat je niet vertrekt zonder je geld.

Vanaf dan kan je volgens mij niet meer verliezen.

Belt hij politie, Perfect, je hebt al je bewijs mee natuurlijk ,en je kan het meteen aanbrengen.

U heeft blijkbaar nog niet gehoord van huisvredebreuk?

UnD3RD0G
12 april 2007, 12:03
goh , als de politie daar staat kan je rustig je zegje doen he, je moet daar niet compleet staan flippen en tieren,
de politie gaat daar overigs ook neit gewapend binnevalen, uw knien breken en uw geblintdoekt wegslepen e :)

en nuja, nekeer ge dar staat zal het imo wel snel opgelost zijn.

NoizeSuppressor
12 april 2007, 13:08
Ja ik versta daar ook niets van. Als ik dat hier goed lees waren er gedupeerden die zelfs geen klacht indienden... Sja dan houdt het op zeker. Ik zou snel aan zijn deur staan voor een dergelijke bedrag. Er zal wel iemand opendoen en anders direct naar het plaatselijke Politiebureau doorrijden met de bewijzen.

Sommigen hebben veel praatjes maar daar blijft het ook bij, nuja 't is hun geld zeker...

Ingis
12 april 2007, 14:08
kan iemand mij het telefoonummer van che doorsturen via pm ?

thx

Blord
12 april 2007, 14:45
ik snap toch iets niet goed...

stel, je koopt bv iets van 200 euro.
je hebt MSN logs, email prints, screenshots en thread en PM's als bewijs van transactie en akkoord.

Jij betaald je 200 euro, maar je krijgt niets, het lijkt mij logisch dat je dan toch zijn gegevens hebt.

Hij zegt doodleuk dat de spullen verzonden zijn en daarmee is de kous voor hem af. Als je zegt dat je geen spullen ontvangen hebt, moet je HARDE bewijzen op tafel hebben om te zeggen dat de spullen daadwerkelijk verzonden zijn. Het is zijn woord tegen mijne en daarmee kan de politie niets doen. De zaak wordt dan ook geseponeerd door de officier van justitie omdat er geen bewijzen zijn.
Het is gewoon mijn fout geweest om niet aangetekend te verzenden door B. de V.

In geval van bizi is dat anders. Hij kan namelijk BEWIJZEN dat hij geen geld ontvangen heeft. Zie maar zijn rekeningafschriften. Daarom wilt B. de V. bizi terugbetalen, maar alleen na hevig protest.

We hebben hier te maken met iemand die de wetgeving wel degelijk kent op dit gebied.

brechtvm
12 april 2007, 14:52
Hij zegt doodleuk dat de spullen verzonden zijn en daarmee is de kous voor hem af. Als je zegt dat je geen spullen ontvangen hebt, moet je HARDE bewijzen op tafel hebben om te zeggen dat de spullen daadwerkelijk verzonden zijn. Het is zijn woord tegen mijne en daarmee kan de politie niets doen. De zaak wordt dan ook geseponeerd door de officier van justitie omdat er geen bewijzen zijn.
Het is gewoon mijn fout geweest om niet aangetekend te verzenden door B. de V.

In geval van bizi is dat anders. Hij kan namelijk BEWIJZEN dat hij geen geld ontvangen heeft. Zie maar zijn rekeningafschriften. Daarom wilt B. de V. bizi terugbetalen, maar alleen na hevig protest.

We hebben hier te maken met iemand die de wetgeving wel degelijk kent op dit gebied.

Ik dacht dat ik hier ooit gehoord had (door psymon afaik) dat de verkoper aansprakelijk is, tot het pakketje wel degelijk geleverd is...

en dan nog... hij moet een tiketje van de post kunnen voorleggen :)

dus je kan wel degelijk procederen hoor ;)

@Ingis:
Direct klacht indiene, voor hij u nog 4 weken aan het lijntje houdt...

UnD3RD0G
12 april 2007, 14:57
Kan hij bewijzen dat er iets is opgestuurd geweest als jij hebt betaald?
indien dat hij dat niet kan, is er ook geen reden om dit aan te nemen, en kan je dus ook je geld terugvragen

n.t
12 april 2007, 15:26
dat ticketje van de post bewijst nix hé, dat bewijst dat er op een bepaalde dag 'iets' is verzonden. Niet wat, niet hoeveel het woog, niet naar waar.
imo kan hij een lege doos naar zichzelf zenden, dat papiertje zegt nix.

brechtvm
12 april 2007, 15:37
dat ticketje van de post bewijst nix hé, dat bewijst dat er op een bepaalde dag 'iets' is verzonden. Niet wat, niet hoeveel het woog, niet naar waar.
imo kan hij een lege doos naar zichzelf zenden, dat papiertje zegt nix.

feit, waardoor de bewijslast nog steeds bij de verkoper ligt...
de koper kan zijn deel van de transactie bewijzen door een bewijs van overschrijving voor te leggen...

BiZi
13 april 2007, 23:13
heb het geld deze avond ontvangen, tis en blijft een spijtige zaak. (om nog maar te zwijgen van de min. 15 euro kosten die ik er in heb gestoken aan smskes)

Soit ik gaan hier geen woorden meer aan vuilmaken, tis de laatste keer dat ik zoiets in mijn leven heb gedaan. Spijtig voor alle eerlijke mensen onder ons.

mvg

deleenheir
14 april 2007, 14:50
Het is idd spijtig voor de rest maar ik zal in de toekomst ook geen screenshots meer als betalingsbewijs aanvaarden...

tinbie
14 april 2007, 16:53
Ik kan nog altijd niet geloven dat jullie die persoon terug in vertrouwen hebben genomen.
Hij deed het vroeger met andere nicks en opnieuw was het deze zelfde persoon die jullie belazerd heeft.

Ik zou er goed achterzitten om die centen terug te hebben en nog eens een poging doen om die kerel wat wijsheid bij te brengen.

Ofwel zijn moeder overtuigen en haar benadrukken dat haar zoon totaal in de fout is gegaan.
Of simpel die pvs van de vorige overtredingen boven halen en er jullie "nieuwe" pv's bij toevoegen of die nieuwe overtredingen laten vastleggen in nieuwe afzonderlijke pvs.

brechtvm
14 april 2007, 17:00
Ik kan nog altijd niet geloven dat jullie die persoon terug in vertrouwen hebben genomen.
Hij deed het vroeger met andere nicks en opnieuw was het deze zelfde persoon die jullie belazerd heeft.

Ik zou er goed achterzitten om die centen terug te hebben en nog eens een poging doen om die kerel wat wijsheid bij te brengen.

Ofwel zijn moeder overtuigen en haar benadrukken dat haar zoon totaal in de fout is gegaan.
Of simpel die pvs van de vorige overtredingen boven halen en er jullie "nieuwe" pv's bij toevoegen of die nieuwe overtredingen laten vastleggen in nieuwe afzonderlijke pvs.

as i said : klacht neerleggen.
Dat komt op zn strafblad dan..
en dan zal ie er zelf levenslang de dupe van zijn...

als niemand echter klacht neerlegt, kan je nog jaren zagen achter je geld...

BuYcKi
15 april 2007, 18:32
Waarom IP banned TNG hem niet?
Of heeft gij adsl?

games0ldier
15 april 2007, 18:44
Da zal het probleem zijn :P Belgacom ADSL !!!! :P

swuis
15 april 2007, 20:14
Da zal het probleem zijn :P Belgacom ADSL !!!! :P

Dan heeft het idd geen nut.... Router uit zetten, en nieuw IP...

games0ldier
15 april 2007, 20:16
Jup en zo is mijn vriend aan het stoefen dat hij Rapidshare kan omzeilen, hatelijk, gwnweg hatelijk :P ^^

Plut0r
16 april 2007, 20:05
Ik heb ook zoiets meegemaakt zie ( http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=441990 )

Was wel andere persoon soit

De bank heeft daar maanden zitten aan werken en heb uiteindelijk men geld terug gestort gekregen wel na 6 maanden maar het is toch gelukt!

Mss zo eens proberen?

Cedric
24 april 2007, 12:09
ah den butcher is terug :)

ik moet nog altijd 150 euro van hem maarja, wat zou het nu nog uithalen. Bizi heeft zen geld terug, er wordt geen klacht ingedient, en op naar de volgende oplichting.

* deel van post weggedaan, was impulsreactie *

Ingis
24 april 2007, 13:44
ik heb mijn pakje nogaltijd niet gekregen. normaal zou het er toch al moeten geweest zijn denk ik. Alhoewel het nog altijd niet zo wanhopig is, post kan soms eff duren. Vanavond nog keer bellen met che.

PsYmon
24 april 2007, 14:27
ah den butcher is terug :)

ik moet nog altijd 150 euro van hem maarja, wat zou het nu nog uithalen. Bizi heeft zen geld terug, er wordt geen klacht ingedient, en op naar de volgende oplichting.

* deel van post weggedaan, was impulsreactie *

Daar heb jij toch klacht voor ingediend mag ik hopen?

Cedric
24 april 2007, 14:28
yep, 2 jaar geleden ofzo, nooit meer iets van gehoord

attimos
24 april 2007, 20:44
feit, waardoor de bewijslast nog steeds bij de verkoper ligt...
de koper kan zijn deel van de transactie bewijzen door een bewijs van overschrijving voor te leggen...

Zo werkt het niet hoor. Bewijslast ligt bij de eiser, in dit geval de ontvanger.

brechtvm
24 april 2007, 21:39
Zo werkt het niet hoor. Bewijslast ligt bij de eiser, in dit geval de ontvanger.

raar, de politie heeft mij het tegenovergestelde gezegd.
Ik heb betaald, en heb daar het bewijs van, de tegenpartij moet ook een bewijs kunnen voorleggen van verzending ofzo, zoniet blijft de bewijslast bij hem.

piotke
24 april 2007, 21:41

Helaas. Contacteer maar wat juristen.

Godzilla*Akira
24 april 2007, 23:27

Lijkt me maar weird, hoe ga jij bewijzen dat je iets niet gekregen hebt...:unsure:
Lijkt mij wat onlogisch niet? Lijkt mij logischer dat je als eiser/ontvanger kunt bewijzen dat je betaald hebt en dat op zijn beurt de beklaagde dan moet kunnen aantonen dat het effectief verstuurd is.

Maar TS heeft hem geld geleend of vergis ik mij? ale geen goederen gekocht, enkel geld overgeschreven op paypal account en dat Butcher het geld dat Ts overgeschreven heeft dan "terug betaald". Lijkt mij dan wel iets moeilijker geval. Nuja ik heb geen enkel expertise in recht ofzo. Is maar mijn eerste gedacht...

Nja, ik hoop dat iedereen wel uiteindelijk zijn geld of product (terug)krijgt.

Godzilla*Akira
24 april 2007, 23:36
as i said : klacht neerleggen.
Dat komt op zn strafblad dan..
en dan zal ie er zelf levenslang de dupe van zijn...

als niemand echter klacht neerlegt, kan je nog jaren zagen achter je geld...

Je moet dan toch veroordeelt worden, voor het op je strafblad komt?:unsure:

Again niet zoveel ervaring mee, maar ben toch ook eens naar vrederechter geweest voor een bedrag dat mij nog verschuldigt was en was daar toch nog redelijk snel opgelost. ale dat ging dan wel over een paar duizend euro, maar ga ervan uit, dat het bedrag (kleiner) niet zoveel uitmaakt.

brechtvm
24 april 2007, 23:48
Je moet dan toch veroordeelt worden, voor het op je strafblad komt?:unsure:

Again niet zoveel ervaring mee, maar ben toch ook eens naar vrederechter geweest voor een bedrag dat mij nog verschuldigt was en was daar toch nog redelijk snel opgelost. ale dat ging dan wel over een paar duizend euro, maar ga ervan uit, dat het bedrag (kleiner) niet zoveel uitmaakt.

feit, maar als ge er blijft achterzitte komt er wel een veroordeling van hoor ;)
(6 maand uitgesproke in 'mijn geval' (ik ben benadeelde partij btw), om dan nog maar te zwijge van de financiele boete :ironic: )

vandaar dus dat ik zei : klacht indienen

als zij (de oplichter(s)) niet inzitten met jullie, waarom zou jij dan inzitten met hen? ze zullen int vervolg mss 2x nadenken eer ze nog zoiets doen, als ze eenmaal een boete van xxx€ moesten betalen (+ terugbetaling van de gedupeerden)

kben een voorstander van 'dialoog', maar t moet uiteraard van 2 kanten komen

piotke
25 april 2007, 13:34
Paypal geld overgeschreven op een poker site, heeft al mijn geld vergokt en moet mij nu 25 euro.

Er zjin zo van die momenten dat je zelf een fractie, een secondje maar moet nadenken...

Cedric
25 april 2007, 13:37
was ook mijn eerste gedacht tbh

GaMe®
26 april 2007, 22:16
Hij heeft iets van mij gekocht, beloofde telkens om te betalen.
Na weken stuurde ik dan telkens een pm om te vragen hoe het zat, dan zei hij dat hij het pokkedruk had en het dus toch zal betalen, en uiteindelijk antwoord hij niet meer op mijn pm's en heeft hij nog altijd niet betaald.

Cyclone
30 april 2007, 11:33
Jup en zo is mijn vriend aan het stoefen dat hij Rapidshare kan omzeilen, hatelijk, gwnweg hatelijk :P ^^

idd, en het spaart mij veel geld uit aan een rapidshare account ze :p

[MJ]
10 mei 2007, 18:12
Als CheGuevara1928 ook een nick van hem is, heb ik ook met hem gehandeld, en dat is zonder enig probleem verlopen. Ben wel de kaart gaan afhalen, dus geen verzending ofzo.
Poosje staan met babbelen en dat leek mij een schappelijke kerel...

Thierrichi
28 mei 2007, 03:28
Ik heb mijn geld terug gekregen na een paar weken.
Er kwam wel pas schot in de zaak toen ik een mail stuurde waarin ik zijn adres vermelde en het dreigement dat ik zijn ouders thuis ging opbellen en het hele zaakje ging vertellen.
Hij had me wel wijsgemaakt dat hij de dvd's had verzonden en dat de post ze kwijt had gedaan, maar toch heb ik het geld nog gekregen, dus toch een 'louche' kerel.

De SkeEvN
28 mei 2007, 10:02
Ik heb ook zoiets meegemaakt zie ( http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=441990 )

Was wel andere persoon soit

De bank heeft daar maanden zitten aan werken en heb uiteindelijk men geld terug gestort gekregen wel na 6 maanden maar het is toch gelukt!

Mss zo eens proberen?en wat was zijn nick alsik vragen mag? want ge waart ooit opgelicht door dezelfde persoon alsik ik had men geld 2 weken later al door zelf te onderhandelen..
hebbu 3 pm's gestuurd of je iets meer wist etc.. maar je hebt nooit gereageerd..

mvg

(en uiteindelijk toen ik men geld terughad zie je de gegevens van de persoon alze storten, toen ik zen echte turkennaam zegde ipv zen wannB belgische naam ging em mij dood doen ... hahahah try again)

Ingis
28 mei 2007, 13:16
heb mij geld teruggehad van che .... na redelijk wat telefoontjes. Jammer want ik had graag mijn beloofde pakket gehad. Maja beter dan niets zeker.

SoliD
29 mei 2007, 11:32
Ik snap niet dat iedereen hiervoor naar de politie gaat? Want dit is geen strafrechterlijke kwestie, uw geld terugkrijgen, maar een burgerlijke.
En daar kan de politie niks aan doen, zij kunnen alleen het 'misdrijf' verbaliseren maar daar stopt het dan ook.

Het zijn jullie, de gedupeerden, die naar het vredegerecht moeten stappen! Iedere meerderjarige, of minderjarige vertegenwoordigd door z'n ouders, kan het vredegerecht binnenstappen en aan de griffie om een mondelinge verzoeningspoging vragen. Dan worden beide partijen opgeroepen om hun verhaal te doen en proberen ze met hulp van de vrederechter tot een overeenkomst te komen.
Komt het niet tot een overeenkomst, dan wordt hier een PV van opgemaakt en hebt ge nog altijd de mogelijkheid om een procedure via dagvaarding in te leiden. Hier worden beide partijen opgeroepen en wordt er een vonnis geveld dat bindend uitvoerbaar is.
Kosten van dagvaarding kunnen verhaald worden op de verliezende partij (advocatenkosten niet, dus voor kleine bedragen kunt ge beter zelf gaan). En met zo'n overduidelijke bewijslast is er niet veel dat mis kan gaan.

Maar mensen die denken dat de politie bevoegd is om in burgerlijke geschillen tussen te komen hebben het verkeerd, daar dient het burgerlijk recht voor en daar moet ge uzelf in gaan verdedigen.

Quentra
29 mei 2007, 13:49
Enerzijds vaststelling van de feiten en anderzijds is het zeker oplichting wat wel degelijk vervolgd wordt...

Che Guevara
29 mei 2007, 15:56
wanneer word dees hier gesloten

Puppieke
29 mei 2007, 16:12
wat ik niet snap is dat als deze persoon zoveel slechte deals doet, hij nog steeds een itrader heeft van 100% en GEEN ENKELE negatieve!! :s

piotke
29 mei 2007, 16:20
wanneer word dees hier gesloten

LOL :-)

Che Guevara
29 mei 2007, 17:46
LOL :-)

wat is daar lol aan
die zaken zijn opgelost dus case closed

_ns_
29 mei 2007, 17:48
wat ik niet snap is dat als deze persoon zoveel slechte deals doet, hij nog steeds een itrader heeft van 100% en GEEN ENKELE negatieve!! :s

same hier. Ik zou die gast IP bannen, als dat al iets uit zou doen..

Che Guevara
29 mei 2007, 17:50
als al die mannen die totaal niets met de zaak te maken hebben hun commentaar is voor hunzelf zouden houden dan zou diene thread hier al lang verdwenen zijn

CreaTe@SoF2
29 mei 2007, 17:51
1 word... vrederechter :)

Gratis en ge krijgt (mits bewijs) zeker u geld terug ze :)

CreaTe@SoF2
29 mei 2007, 17:52
als al die mannen die totaal niets met de zaak te maken hebben hun commentaar is voor hunzelf zouden houden dan zou diene thread hier al lang verdwenen zijn

Als gij u aan de deals houd dan was hier al geen topic? :applause: :rofl:

Che Guevara
29 mei 2007, 17:52
1 word... vrederechter :)

Gratis en ge krijgt (mits bewijs) zeker u geld terug ze :)

iedereen heeft zijn geld terug

BiZi
29 mei 2007, 17:54

Voor mijn part Ché, mag er zelfs ne sticky rond heel uwen bazaar worden gemaakt.

Che Guevara
29 mei 2007, 17:56
toen da ge schoon zaakskes kon doen met mij sprak ge wel heel anders he bizi

_ns_
29 mei 2007, 17:59
Hij is zeker in zijn volste recht? GIJ zijt hier wel in de fout he makker!

Che Guevara
29 mei 2007, 18:14
en wat hebt gij met heel deze zaak te zien ?

Son Gokou
29 mei 2007, 18:17
amai kerel da gij hier uwe kop nog durft tonen. Gij hebt hier heel wa mensen int zak gezet onder andere mezelf en nu nog hier de felle komen uithangen. Dan hebt ge ook nog het lef om effe te stoefen met een straf pc'ke wa waarschijnlijk met ons geld gekocht is. Schandalig ist ja.

Che Guevara
29 mei 2007, 18:25
- heel wa mensen int zak gezet
die miserie is allemaal opgelost

- mijne kop hier durven laten zien
ik zal blijven kopen en verkopen en dat da nu hier is of op andere forums of sites of eender hoe da blijft mij gelijk

en er zijn er hier velen zeer velen die HEEL goei zaken hebben gedaan met mij en die nog steeds zaken doen met mij

^MystiQ
29 mei 2007, 18:29
en die nog steeds zaken doen met mij

Dat zijn dan heel domme mensen :)

En meer nog, ik hoop dat deze thread altijd blijft bestaan zodat iedereen weet dat gij nie te betrouwen zijt. Het rare is natuurlijk dat uw iTrader 100% is, vriendjes met supermoderatorkes zeker ? :)

Che Guevara
29 mei 2007, 18:38

ik kan u verzekeren dat da zeker geen domme mensen zijn

vriendjes met de mods alles behalve denk ik

en da ik ni te betrouwen ben da vind gij er zijn er hier anderen die mij wel vertrouwen
die i trader punten zijn allemaal gekregen na goede deals of gade nu ook al zeggen dat de mods hier da zomaar zouden aanpassen :)

_ns_
29 mei 2007, 18:41
ALs ge vroeger en nu al menssen int zak hebt gezetn waarom zou ge het later dan weer niet doen?

Che Guevara
29 mei 2007, 18:47
da zijn persoonlijke redenen waardoor er dingen gebeurd zijn waar ik idd fout in was en da geef ik zonder problemen toe maar die probs zijn allemaal opgelost maar daar ga ik niet verder op ingaan

BiZi
29 mei 2007, 18:58
da zijn persoonlijke redenen waardoor er dingen gebeurd zijn waar ik idd fout in was en da geef ik zonder problemen toe maar die probs zijn allemaal opgelost maar daar ga ik niet verder op ingaan

Ik heb nochtans geen simpele sorry van u gekregen.

Anyway @ NS boy, mods zitten hier voor nix tussen. Butcher is gewoon met een schone lei begonnen (naamsverandering) en heeft toen een paar goede deals gedaan. (Met mij een 3tal)

Bijna alle negatieve deals zijn buiten het forum geregeld, vandaar dat niemand een negatieve feedback geeft.

Duc1n0
29 mei 2007, 18:59

En meer nog, ik hoop dat deze thread altijd blijft bestaan zodat iedereen weet dat gij nie te betrouwen zijt. Het rare is natuurlijk dat uw iTrader 100% is, vriendjes met supermoderatorkes zeker ? :)

Nu nie om te zeveren maar u opmerking is ook wel dom eigenlijk

_ns_
29 mei 2007, 19:02
Ik heb nochtans geen simpele sorry van u gekregen.

Anyway @ NS boy, mods zitten hier voor nix tussen. Butcher is gewoon met een schone lei begonnen (naamsverandering) en heeft toen een paar goede deals gedaan. (Met mij een 3tal)

Bijna alle negatieve deals zijn buiten het forum geregeld, vandaar dat niemand een negatieve feedback geeft.

ik heb niks van mods gezegt hoor :). Maar hopelijk verpest je je nieuwe kans ditmaal niet ;).

BiZi
29 mei 2007, 19:05
ik heb niks van mods gezegt hoor :). Maar hopelijk verpest je je nieuwe kans ditmaal niet ;).

Sry heb de verkeerde getarget ;)

Anyway, de kans dat deze zaken weer gaan voorvallen is groot. Maar mij gaat em in ieder geval niet meer hebben...

Che Guevara
29 mei 2007, 19:16
in elk geval als ik hier nog zaken verkoop is het enkel persoonlijke afhandeling niks post gewoon persoonlijk overhandigen en betalen

Son Gokou
29 mei 2007, 20:32
ja die miserie is opgelost. Laat me niet lachen indertijd negereerde je mij helemaal ché toen je nog butcher heette. Met je praatjes dat je juist terug kwam van Cuba enzo. Ik geloof niks meer van wat je hier iedereen probeert wijs te maken.
Je houding van heilige zou ik maar rap weg steken. Ik vraag vriendelijk aan de mods van dit forum om zijn account te bannen. Of is het echt nodig dat ik men klacht bij de politie ne keer inscan en hier tentoon stel om te tonen hoe heilig onze butcher wel is.

Toen in der tijd van mijn deal was er nog niks van feedback systeem of niks. Mocht je oude threads kunnen oproepen denk ik toch wel dat je meer dan 5 gedupeerde gaat vinden hoor in der tijd dat hij nog butcher heette hij heeft dus niet met iedereen alles in orde gebracht. Tweede kans geven zit er gewoon niet in, want wie weet heeft binnekort weer geld nodig om zen pc te upgraden en gaat hij hier weer mensen in het zak zetten.

Che Guevara
29 mei 2007, 20:44
scan uw klacht in voor mij geen probleem weet wel dat deze toen rechtstreeks geseponeerd is wegens geen afdoende bewijzen
en ik heb nergens beweerd da ik heilig ben he net zoals da gij ook gene heilige bent

S.conceiçao7
29 mei 2007, 20:49
vraagje aan de mods: kunnen recidivisten zoals deze hier, geen temp ban krijgen, zodat ze meteen al hun whitelists kwijtspelen?

duidelijk is dit iemand waarop de forumgangers NIET meer kunnen vertrouwen.
de 100 % whitelist zal dan ook voor velen zand in de ogen strooien, aan diegenen die deze thread niet gelezen zouden hebben!

De SkeEvN
29 mei 2007, 21:12
idd vroeg mij ookal af hoe em aan zijn 100% raakt lal

Che Guevara
29 mei 2007, 21:16
omdat alle deals die ik hier gedaan heb als cheguevara1928 in orde waren
en de deals waar dit hier over gaat waren dingen dat buiten het forum geregeld zijn

Blord
29 mei 2007, 22:28
en de deals waar dit hier over gaat waren dingen dat buiten het forum geregeld zijn

Buiten het forum geregeld ? HA, de deal over die 3 dozen LOTR giftsets is zeker nog niet afgerond. Je bent mij nog steeds 150€ schuldig.

Als je van nick verandert, betekent dat niet dat alles weer in orde is. Voor mij is deze zaak zeker niet afgerond ondanks dat de politie het geseponeerd heeft. Wat Solid zei over de vrederechter, gaat mijn zaak zeker nog vervolg krijgen.

Che Guevara
29 mei 2007, 23:36
zeker da ge die van mij gekocht hebt ?

games0ldier
30 mei 2007, 13:01

dus je bedoelt dat je nu weer op het goeie pad zijt omdaje een nieuw naampje hebt?
2 persoonlijkheden ? :S

^MystiQ
30 mei 2007, 18:09

Nee, hij zal ze van de paus gekocht hebben, soms denk ik dat jij schizofreen bent en hier met 1 account op het forum zit mer daaraan 2 personaliteiten gekoppeld.

Eerst beetje tegen iedereen uithalen van doe maar si en doe maar la. En dan als iemand een aap uit de mouw schud weer in die onschuldige rol kruipen.

Het is heel erg dat iedereen schreeuwt om een noodkreet dat de mods hier ingrijpen in zake met uw account op het forum. Een ban is niet nodig maar uw iTrader is absoluut niet verdiend, maar toch doen ze het niet.

Zaken buiten het forum zegt ie dan :') Precies of ge moogt mensen wel oplichten buiten het forum maar erin niet, rare meneer ze gij :)

En oja, om het eventjes te vermelden, mods hebben hier al iTrader punten veranderd bij sommigen hé, of ze het bij u gedaan hebben da wetek natuurlijk niet, kzal ze er ook nie van beschuldigen maar ik laat alle opties open om een oorzaak te zoeken achter uw 100% :)

Che Guevara
30 mei 2007, 18:18
Het is heel erg dat iedereen schreeuwt om een noodkreet dat de mods hier ingrijpen in zake met uw account op het forum. Een ban is niet nodig maar uw iTrader is absoluut niet verdiend, maar toch doen ze het niet.

al die iTrader punten da ik hier heb gekregen zijn VERDIEND n,et zoals dat gij die verdiend na een goed afgelopen deal

Zaken buiten het forum zegt ie dan

idd die zaken waar het hier over gaat en waardoor het hier begonnen is zijn buiten het forum geregeld

En oja, om het eventjes te vermelden, mods hebben hier al iTrader punten veranderd bij sommigen hé, of ze het bij u gedaan hebben da wetek natuurlijk niet, kzal ze er ook nie van beschuldigen maar ik laat alle opties open om een oorzaak te zoeken achter uw 100%

ge wilt ze er ni van beschuldigen maar ge zegt wel da ze het doen bij sommigen ????? :doh: :doh:

en ze mogen al mijn itrader punten onderzoeken of ik die rechtvaardig gekregen heb of niet

meer zelfs het zou mij een plezier doen da ze het onderzoeken dan zou tenminste duidlijk worden dat ik wel nen hoop goeie deals heb gedaan

GaMe®
30 mei 2007, 18:19
Hij heeft iets van mij gekocht in der tijd.
Beloofde telkens om te betalen. Maar dat kwam er nooit van.
Daarna bleek hij wel van de aardbol verdwenen te zijn.
Ik heb hem vele pm's gestuurd met een waarschuwing dat als hij niet antwoord dat hij een negatieve iTrader punt zou krijgen.
Ik zie dat hij ondertussen weer op het forum is gekomen en nog steeds mijn PM's negeert.
Daarom heeft hij zojuist een -punt van mij gekregen.

Zeker en vast een te vermijden iemand.

Son Gokou
30 mei 2007, 18:19
nog net iets leuk ontdekt over onze goei vriend bart. De deal die ik met hem gedaan had ging over een dreamcast. Wat vind ik nu toch niet in het forum hier http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=474163&page=2&highlight=dreamcast.
Dezelfde dreamcast die ik in der tijd voor 65 van hem kocht verkoopt hij hier opnieuw. Nu weet ik waarom ik hem nooit heb aangekregen omdat je hem nooit hebt opgestuurd.

Che Guevara
30 mei 2007, 18:21
nog net iets leuk ontdekt over onze goei vriend bart. De deal die ik met hem gedaan had ging over een dreamcast. Wat vind ik nu toch niet in het forum hier http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=474163&page=2&highlight=dreamcast.
Dezelfde dreamcast die ik in der tijd voor 65 van hem kocht verkoopt hij hier opnieuw. Nu weet ik waarom ik hem nooit heb aangekregen omdat je hem nooit hebt opgestuurd.

en als ge wilt zet ik nog wa dreamcasts te koop zenne heb er nog liggen

_ns_
30 mei 2007, 18:47
en als ge wilt zet ik nog wa dreamcasts te koop zenne heb er nog liggen

En zijt ge dan van plan om die wel te versturen ofzo?

Che Guevara
30 mei 2007, 18:57
vanaf nu als ik hier nog verkoop (als het toegelaten word) enkel persoonlijke afhandeling
of stuur ik eerst op en daarna betaling

De SkeEvN
30 mei 2007, 19:30
daarmee zette de dingen nie recht...

^MystiQ
30 mei 2007, 20:58
En zijt ge dan van plan om die wel te versturen ofzo?

Ge gaat da toch nie kopen zeker, ie eeft er nog een paar liggen zegt ie, van de vrachtwagen gevallen zeker ..

Edit : En verdiende punten ? Ik vind dat als iemand het bedriegertje afhangt dat alles of het nu verdiend geweest is of niet, gewoonweg verwijderd mag worden. En ik zal blijven op uw kap zitten, kzal er mss wel een infraction voor kunnen krijgen maar ik hoef bedriegers zoals u hier nu eenmaal niet :x

Che Guevara
31 mei 2007, 00:31
blijft gij maar op mijn kap zitten jongen daar heb ik geen problemen mee
als gij daar uw genot uithaalt en uzelf daarmee gelukkig kunt maken dan heb ik toch weer een goei daad gedaan en zorg ik voor ne gelukkige mens :)

das_dan_kleer
31 mei 2007, 14:52
In nederland bestaat er een site www.internetoplichting.nl waar ze zo van die gasten hun naam in google wordt vermeld en die kunnen de mensen niet in't zak blijven zetten en ze zorgen ook voor een oplossing in vele gevallen maar ik weet niet dat dit in België ook bestaat, is echt de moeite om eens te lezen of mss daar ook op te melden

Krulle
31 mei 2007, 15:51
Bart jong ik kan er echt niet bij wat jij allemaal uitsteekt en verteld en doet. Volkomen absurd is het.

beambeam
31 mei 2007, 17:41
Den Bart is ne goeie jongen :).

Beetje rechtvaardigheid kan geen kwaad hé. Mij stoort het dikwijls dat er veel mensen een groot blad opzetten. Wordt je opgelicht? Heel erg maar neem dan werkelijk stappen!

das_dan_kleer
31 mei 2007, 17:49
Beetje rechtvaardigheid kan geen kwaad hé. Mij stoort het dikwijls dat er veel mensen een groot blad opzetten. Wordt je opgelicht? Heel erg maar neem dan werkelijk stappen!

Dat werkt hij toch zelf in de hand, het kan wel eens gebeuren dat er iets mis gaat maar toch geen 5x achter elkaar

Blord
31 mei 2007, 22:20

Een goeie jongen licht mensen niet op. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met B. de V. maar toen reageerde hij niet op mails en telefoon. Daarna heb ik stappen genomen bij de politie Hasselt en Leuven en zij hebben een proces verbaal opgesteld. Misschien ga ik toch maar langs de vrederechter. En ga nou niet zeggen dat opgelichte mensen niets doen.

Je hoopt zeker dat ik het vergeten was. Om je geheugen op te frissen.
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=306590
Je belde mij nog op om te verzekeren dat je geen problemen had.

Che Guevara
31 mei 2007, 23:08
stuur mij eens e bewijzen van betaling aub

Mista Molla
17 juni 2007, 19:24
Zoals da gij bewijze van u verzendinge laat zien zeker?

Foert
24 juni 2007, 18:26
iedereen heeft zijn geld terug

iedereen? ik in alle geval nie... maar ja, daar denkt ge nie meer aan zeker.. ?

Spectre
24 juni 2007, 18:33

Blindboy gaat het ook eens komen vertellen :ironic:
Hoeveel mensen moet gij nog geld ?

^MystiQ
27 juni 2007, 22:00

Werken jullie mss samen ? :unsure:

Ongelooflijk dat jullie hier kunnen blijven uw gang gaan. :)

Mista Molla
27 juni 2007, 22:42
Mss nog een alter ego?

Duc1n0
28 juni 2007, 23:20
Blindboy gaat het ook eens komen vertellen :ironic:
Hoeveel mensen moet gij nog geld ?

Ik vind da gij ook ni al te veel moe komen vertellen na het lezen van topic hierboven .

Juve9le
14 juli 2007, 22:31
dit is ook meteen de reden waarom ik bijna altijd afhaling verkies.
heb je veel minder kans dat je met een bedrieger te maken hebt ;)

Spectre
15 juli 2007, 20:37
Ik vind da gij ook ni al te veel moe komen vertellen na het lezen van topic hierboven .

ik moet niemand nog geld wiseguy ;)
heb ook nooit iemand geld of iets anders gemoeten

RSSD
15 juli 2007, 22:15
ik moet niemand nog geld wiseguy ;)
heb ook nooit iemand geld of iets anders gemoeten

Kuch kuch...

:naughty:

Spectre
15 juli 2007, 23:29
Kuch Kuch wat?
Ik heb nooit iemand geld ofzo gemoeten

Che Guevara
16 juli 2007, 00:50
mannen maakt ulle eigen thread is aan

_ns_
16 juli 2007, 09:43
kuck kuch http://www.9lives.be/forum/showthread.php?t=315737&highlight=spectre dat?

piotke
16 juli 2007, 09:58
Thread van 2 jaar oud...

redblack
18 juli 2007, 18:35
Aangezien beambeam hier veel post wil ik hier ook vragen wanneer ge nu eindelijk GRAW zult opsturen die je geruild hebt met mijn broer (account Bassleader).

duc1977
29 juli 2007, 02:27
CheGuevara1928 Is het nog niet verleerd !!! Ik heb op 8juli 65€ op zijn paypal gezet voor een ageia kaart en die heb ik tot op vandaag nog altijd niet ontvangen.

Ook haf hij op het laatste geen antwoord meer!!! Als ik tegen woensdag mijn geld of die kaart heb. Ga ik hem persoonlijk gaan opzoeken.

Hatchetman
29 juli 2007, 07:14
Heeft mij ook proberen erin te luizen paar weken terug op mijn 2 verschillende msn's,wat hij natuurlijk niet wist.
Vroeg 28 en ging me 30 terug storten.
Gelukkig vergeet ik geen namen.
Ze zoude da paljaske eens goed onder handen moete nemen dan is da zo gedaan.

piotke
29 juli 2007, 08:37
Mensen die nu nog opgelicht worden en hier iet of wat actief bezig zijn, n/o, maar das eigen fout. Staat hier meer dan genoeg gewaarschuwd.

^MystiQ
29 juli 2007, 10:10
CheGuevara1928 Is het nog niet verleerd !!! Ik heb op 8juli 65€ op zijn paypal gezet voor een ageia kaart en die heb ik tot op vandaag nog altijd niet ontvangen.

Ook haf hij op het laatste geen antwoord meer!!! Als ik tegen woensdag mijn geld of die kaart heb. Ga ik hem persoonlijk gaan opzoeken.

Zoals piotke zegt, no offense maar nu hebdet wel zelf gezocht .. Kga er ook geen verdere commentaar opgeven want het is gewoon maar al te dom :)

duc1977
29 juli 2007, 11:29
Zoals piotke zegt, no offense maar nu hebdet wel zelf gezocht .. Kga er ook geen verdere commentaar opgeven want het is gewoon maar al te dom :)

Ik wist niet dat er al een topic over bestond ! Ook zijn iTrader profiel leek inorde te zijn. Mensen die al iets gekocht hebben zeiden dat alles goed verliep. Ik heb zijn adres tel en gsm en ik ga hem wel eens gaan opzoeken. Ik heb zin om hem een lappen te geven.

Ik snap ook niet waarom hij dan hier nog actief is? Hebben ze nog nooit gehoord van bannen?

Trench
29 juli 2007, 17:45
Toch straffe dingen ja, iedereen weet zn adres/naam/telefoonnummer. En nog durft hij mense op te lichte :) Eén ding moete hem nageve: hij heeft lef :)

nTFs
29 juli 2007, 21:28
Ik ben nog niet opgelicht maar wil toch het volgende zeggen :
Ik begrijp hier veel hun frustratie maar je raakt geen meter verder door hier berichten te blijven typen om zo je geld te krijgen. Om dan nog maar te zwijgen over de desbetreffende oplichters die hier dan nog wat olie op het vuur komen gooien.
Gedupeerden, spreek eens met elkaar af en rijd eens tot daar. Iedereen heeft ondertussen zijn adres wel. En dan bedoel ik niet om alles kort en klein te slaan maar om het gewoon ter plaatse te regelen. Wat ook zal gebeuren als er een deel volk aan uw deur staat en er de ouders bijgehaald worden. Je gaat niet x aantal kilometers rijden als er niks aan de hand is.
Iedereen doet natuurlijk ermee wat hij wil maar imo lijkt me dit de snelste en beste oplossing.

^MystiQ
29 juli 2007, 21:55
Ik wist niet dat er al een topic over bestond ! Ook zijn iTrader profiel leek inorde te zijn. Mensen die al iets gekocht hebben zeiden dat alles goed verliep. Ik heb zijn adres tel en gsm en ik ga hem wel eens gaan opzoeken. Ik heb zin om hem een lappen te geven.

Ik snap ook niet waarom hij dan hier nog actief is? Hebben ze nog nooit gehoord van bannen?

Tuurlijk ziet zijn iTrader er nog als nieuw uit, de crew verandert er ook nix aan :)

Haha, ik krijg hier al e-mails van cheguavera zijn vriendjes dak moet stoppen met domme commentaar te geven. I have a message for you guys : Als ge wilt dak stop zulde mijne mond moeten toeslaan. ;)

Grinisagi
30 juli 2007, 20:05
ya eigen fout wss, maar ik heb ook voor 15 euro 2 ps1 games "gekocht van hem een 3 tal weken geleden" en tot op heden nog niks gehoord,
wou eerst nog afwachten, maar toch eens een search gedaan op zijn naam, om dan om deze tread uit te komen :(
had alleen zijn Itrade profiel bekeken, en leek mij een eerlijke gast, ook via msn gepraat..

spijtig, ik blijf hopen, maar wss tevergeefs zeker?

redblack
30 juli 2007, 20:41
Vrijdag ga ik naar meneer zijn huis achter mijn spullen die hij mij nog moet. Mensen die ook nog spullen moeten hebben mogen altijd meekomen

Unilever
31 juli 2007, 04:20
ya eigen fout wss, maar ik heb ook voor 15 euro 2 ps1 games "gekocht van hem een 3 tal weken geleden" en tot op heden nog niks gehoord,
wou eerst nog afwachten, maar toch eens een search gedaan op zijn naam, om dan om deze tread uit te komen :(
had alleen zijn Itrade profiel bekeken, en leek mij een eerlijke gast, ook via msn gepraat..

spijtig, ik blijf hopen, maar wss tevergeefs zeker?

Uw eigen fout?:oink: De enige die in fout is is cheguevara...
Je hebt geluk dat het maar voor €15 is.

Trench
31 juli 2007, 17:48
Haha, ik krijg hier al e-mails van cheguavera zijn vriendjes dak moet stoppen met domme commentaar te geven. I have a message for you guys : Als ge wilt dak stop zulde mijne mond moeten toeslaan. ;)

Komop posten die emails :) ben wel eens benieuwd.
Ik persoonlijk zou zeker met redblack meegaan. Als ge daar met een paar man voor zn deur staat zal hij imo wel een regeling maken. Of geld of de spullen geven

eapresley2
1 augustus 2007, 10:49
wel nie erg slim om publiek te zeggen dat ge vrijdag naar daar gaat.
Ik heb ook nog een dvd van csi te goed maar nu dat hij weet dat ge vrijdag komt zal hij er zeker nie zijn.

^MystiQ
1 augustus 2007, 17:08
Komop posten die emails :) ben wel eens benieuwd.
Ik persoonlijk zou zeker met redblack meegaan. Als ge daar met een paar man voor zn deur staat zal hij imo wel een regeling maken. Of geld of de spullen geven

Precies of ik bewaar zo een kinderachtige e-mails. Gimme a break man, het zegt meer over hem dan over mij hoor ;)

Triple0
1 augustus 2007, 17:34
misschien mensen sturen die liever met vuisten spreken dan met hun mond? :p

duc1977
6 augustus 2007, 22:34
Vrijdag ga ik naar meneer zijn huis achter mijn spullen die hij mij nog moet. Mensen die ook nog spullen moeten hebben mogen altijd meekomen

ben je nu geweest?

Che Guevara
10 augustus 2007, 04:12
- probs me duc zijn opgelost
- redblack wa gaat gij komen doen bij mij heb nooit zaken gedaan me u maar allee ik wacht
- eapresley diene dvd zal wel in uw bus vallen een dezer
- grinisagi pm me nekeer dan stort ik die 15 euro terug

Che Guevara
10 augustus 2007, 04:14
-math ke doe ni belachelijk en vertel maar wie die mails stuurt want zou da zelf ook heel graag willen weten (vraag mij af wie da zou doen hier maar allee blijkbaar heb ik hier meer vriendjes dan ik zelf dacht)

duc1977
14 augustus 2007, 09:27
Is bijna allemaal opgelost!!!

Ik heb 60€ terug gekregen van de 65€!!!

Dan nog maar te denken aan alle kosten van te bellen en te sms'en.

Jammer dat dit zo moest gebeuren...

eapresley2
14 augustus 2007, 21:49
en ik che?

eapresley2
22 augustus 2007, 16:15
nog steeds geen dvd.
Ik moet zondag in mechelen zijn.Anders kom ik hem wel halen.

BiZi
22 augustus 2007, 18:51
Hij zit nochtans WEER verschillende zaken te verkopen op het forum.
Het bizarre is dat er nog een aantal mensen op reageren...

brechtvm
22 augustus 2007, 18:55
www.e-cops.be

direct klacht indienen..
heeft hij al niet genoeg mensen opgelicht ?
+ hij heeft u duidelijk gezegd (zie hierboven) dat de dvd uw richting uitkwam (hij zei wel niet hoe (te voet, per fiets, ...)) en u hebt deze nog steeds niet ontvangen dus ALWEER gezéver...

wat je eventueel nog kan doen -ALS je hem NOG een kans wilt geven- is het verzendingsbewijsje vragen...

nTFs
22 augustus 2007, 19:34
Hij zit nochtans WEER verschillende zaken te verkopen op het forum.
Het bizarre is dat er nog een aantal mensen op reageren...

Zelfs door mensen die hier al veel deals hebben gedaan.
Deze thread gaan ze alleen lezen als het een andere kleur heeft vermoed ik.

Gromme
30 augustus 2007, 17:22
www.e-cops.be

direct klacht indienen..
heeft hij al niet genoeg mensen opgelicht ?
+ hij heeft u duidelijk gezegd (zie hierboven) dat de dvd uw richting uitkwam (hij zei wel niet hoe (te voet, per fiets, ...)) en u hebt deze nog steeds niet ontvangen dus ALWEER gezéver...

wat je eventueel nog kan doen -ALS je hem NOG een kans wilt geven- is het verzendingsbewijsje vragen...

Zoals brecht zegt, gewoon een klacht indienen. Hij heeft nu alles terug omdat hij het warm voelt worden maar zal het gewoon weer flikken.

Teemto
30 augustus 2007, 18:38
Dit lijkt mij toch wel reden genoeg om permanent te bannen??

Che Guevara
30 augustus 2007, 19:22
de mensen zullen zelf wel beslissen of ze zaken met mij doen of niet
en van mij mogen ze gerust deze thread lezen en da hebben ze allemaal trouwens ook gedaan
ik kan natuurlijk ook morgen nen andere nick nemen en daaronder verkopen en dan weten jullie niet wie ik ben nu wel

[MJ]
30 augustus 2007, 19:52
Ik heb vandeweek nog mijne laptop verkocht aan die mens hierboven, en dat was niet de eerste keer dat ik er zaken met deed. Ik kan daar niks op aanmerken... alles verlopen zoals afgesproken, geen gediscuteer of gezaag, vorige keer ook alles perfect ok. Nog een gemoedelijk babbelke met gedaan, da's een sympathieke peer wat mij betreft.

brechtvm
30 augustus 2007, 20:10
;9078747']Ik heb vandeweek nog mijne laptop verkocht aan die mens hierboven, en dat was niet de eerste keer dat ik er zaken met deed. Ik kan daar niks op aanmerken... alles verlopen zoals afgesproken, geen gediscuteer of gezaag, vorige keer ook alles perfect ok. Nog een gemoedelijk babbelke met gedaan, da's een sympathieke peer wat mij betreft.

Lijkt me tof dan als ie deze reputatie kan staande houden door zijn andere mislukte aan-/verkopen toch nog correct af te handelen.

eapresley2
31 augustus 2007, 09:00
zaak rond dvd is eindelijk in orde.ben er zelf omgegaan

brechtvm
31 augustus 2007, 09:30
zaak rond dvd is eindelijk in orde.ben er zelf omgegaan

what 'bout verzendingskosten + vergoeding van uw traject ?
enfin ja, je hebt je dvd'tje toch :niceone:

eapresley2
31 augustus 2007, 20:04
moest die dag toch in mechelen zijn dus heb ik nie moeilijk gedaan.

Hungry®
31 augustus 2007, 22:19
er zijn van alle soorten mensen hé, sommigen vallen door de mand en beloven beterschap en ze doen dat ook en dat is goed, anderen blijven de klier uithangen op hun eigenste manier nietwaar. Ach, ze zijn gekend.

Noot: ik zal zelden betalen en laten opsturen tenzij voor heel kleine bedragen. Ik haal de meeste stuff op.

Extremengine
1 september 2007, 19:13
Ben ook van die mening:)
Ik laat zelfs niets opsturen van een webshop.
Ik ben graag zeker van de spullen die ik koop.
Heb al een paar keer verkeerde spullen toegezonden gekregen,en heb men lesje wel gehad.
Vind het echter wel spijtig dat je IP hier niet gebonden is aan je account:(
Dus bij slechte deals kan je altijd maar herbeginnen ?
Meschien in de toekomst veranderen MODS ?
Het zou iedereen ten goede komen.

greetz

piotke
1 september 2007, 20:10
technisch niet mogelijk.

- ADSL / inbel surfers hebben elek reconnet of 36 uur ander ip adres.
- surfen via proxy, tor netwerk, ...

gerco
1 september 2007, 23:41
de mensen zullen zelf wel beslissen of ze zaken met mij doen of niet
en van mij mogen ze gerust deze thread lezen en da hebben ze allemaal trouwens ook gedaan
ik kan natuurlijk ook morgen nen andere nick nemen en daaronder verkopen en dan weten jullie niet wie ik ben nu wel

Vind ik wel sjiek van u dat je onder dezelfde naam durft door te doen en je ook je fouten toegeeft! Wat er dus ook op wijst, volgens mij, dat je nu echt iedere deal goed wilt afhandelen :niceone:

Vind het echter wel spijtig dat je IP hier niet gebonden is aan je account:(

Is niet mogelijk. (Piotke zei al reeds waarom en ga het dus niet nog eens doen ;))

Dus bij slechte deals kan je altijd maar herbeginnen?

Is spijtig genoeg zo, maar op de moment nog niets aan te doen. Tenzij ze iets gaan doen met Elektronische identiteitskaarten maar dan zijn er ook nog enkele problemen: iedereen wordt verplicht een lezer te kopen, je kan een ID van je broer/zus/vader/moeder/... "lenen" en dan een ander account openen (dit denken verschillende mensen maar ik persoonlijk niet want waarom zou iemand mijn ID moeten lenen. En dan nog zorg er dan voor dat je niet kan inloggen zonder ID, dus permanent inloggen kan niet meer tenzij je ID permanent in de lezer steekt.), het forum moet dan ook nog aangepast worden met speciale software om alles te integregen, ... Dus dit zal niet voor in't kort zijn. ;)

Meschien in de toekomst veranderen MODS ?
Het zou iedereen ten goede komen.

Zie hierboven voor het antwoord hierop ;)