PDA

Volledige versie bekijken : Bij de eerste liefde blijven

NielsParedis
8 april 2007, 12:50
Hoi,

Ik vraag me al een hele tijd af hoeveel mensen er zijn die voor eeuwig en altijd bij hun eerste liefde blijven?

Zo gelijk vroeger. Ze leerden elkaar kennen ergens als ze 18 waren en bleven dan tot hun 100ste zal ik maar zeggen bij elkaar.

In deze tijd lijkt dat helemaal niet mogelijk en ik vroeg me gewoon af of jullie mensen kennen die dat wel hebben gehad?

Ons ma en pa zijn tot nu toe al heel hun leven bij elkaar als eerste liefkes (beide dan).

Dat was het dan :p

Santa
8 april 2007, 12:56
Wat wil je hiermee eig? Een percentage van scheidingen? Een discussie opstarten? :p

L0k1-
8 april 2007, 12:59
goh hangt af van persoon tot persoon i guess.

ne maat van mij is nu 3 jaar samen geweest met vriendin en dat was zijn eerste lief. nu die dacht dat het ook eeuwig ging duren, maar in de laatste maanden nogal veel conflicten precies gehad en nu is hij terug vrijgezel en 'ontdekt' hij het vrijgezellen leven.

dusja kzou zeggen zolang je het goed kunt vinden met uw eerste lief zul je ook niet direct beginnen denken wat je allemaal mist.

XPlosiv
@santa

Ik veronderstel een discussie. :p

zaffah
de ouders van mijn lief zijn al samen sinds hun 14.

Best wel een prestatie :)

H3li0s
8 april 2007, 13:16
Ik ben al samen met mijn vriendin van mn eind 12 tot nu. Kben nu 18. 5 jaar int totaal same geweest me een jaar onderbreking.

|) ][ |V| ][
8 april 2007, 13:26
de ouders van mijn lief zijn al samen sinds hun 14.

Best wel een prestatie :)

Mijn ouders ook, ale, mijn ma toch, pa is ouder :applause:

Time
8 april 2007, 13:27
Verplaatst naar Lifestyle.

Tha_nOn
8 april 2007, 13:28
nuja mijn ouders beweren ook dat ze voor elkaar niet echt een liefk hebben gehad:p maar z ehebben elkaar ook pas ontmoet rond hun 20 (maar het kan eh)

ouders van vriendin zijn samen van hun 15 (kga niet zeggen dat ze elkaars eerste liefke waren, da weetk niet maar das jong natuurlijk)

en ik vermoed dat mijn meme en pepe ook al gans hun leven samen zijn :p

anyway kben van mijn 15 samen en we zullen wel zien hoe oud dat we worden <o/

Deus ex Machina
8 april 2007, 13:33
goh, statistisch is de kans heel klein, ik geloof er nie echt in, maar als het lukt, why not?

whatever9
8 april 2007, 13:39
ne maat van mij is nu 3 jaar samen geweest met vriendin en dat was zijn eerste lief. nu die dacht dat het ook eeuwig ging duren, maar in de laatste maanden nogal veel conflicten precies gehad en nu is hij terug vrijgezel en 'ontdekt' hij het vrijgezellen leven.

my story exactly :o gedaan na 2j 10m 1d en ben nu net 20.... dacht ook dat het ging blijven duren. Nu ook volop bezig met vanalles wat ik vroeger niet deed

CAPS
8 april 2007, 14:01
my story exactly :o gedaan na 2j 10m 1d en ben nu net 20.... dacht ook dat het ging blijven duren. Nu ook volop bezig met vanalles wat ik vroeger niet deed

Rukke! :lol:, nee maar je hebt wel gelijk!

TheFallen
8 april 2007, 14:10
Goh.. Het is nogsteeds mogelijk ja, maar de kans is absurd klein.

Weet wel:

Tijden nu zijn anders dan vroeger..(wel duh..).
*Als je naar je Oma en Opa kijkt mag je in je achterhoofd houden dat de vrouw niet echt veel te zeggen had en dat ze veelal samen bleven van "moeten"... Meestal waren dat huisvrouwen en zonder hun man zouden ze nergens staan en eenmaal je op latere leeftijd bent zie je gewoon niet meer de moeite in van nog aan zulke toestanden te beginnen (scheiden).
* Scheidingen zijn nu veel makkelijker en steeds meer voorkomend
* Steeds minder koppels besluiten het huwelijksbootje in te stappen. Net nu het huwelijk voor een zekere 'stabiliteit' zorgt binnen een relatie. Je zult 2keer nadenken voor je het aftrapt. Zo kunnen grote confliction als nog uitgepraat worden.

Voor de rest: Ja het is zeker mogelijk, mits nodige inspanningen en opofferingen. Je mag dromen over samenblijven met je eerste liefde en dat het einde vinden.. maar toch zal je uiteindelijk nieuwsgierig zijn en je vragen gaan stellen als "What if.." en afhankelijk van persoon tot persoon kan dit tot een onderbreking of een definitief einde betekenen van een relatie

Fighting Hobbit
8 april 2007, 14:33
Zelf zal ik in elk geval al niet bij mijn eerste liefje blijven, daar is het al te laat voor. Mijn ouders zijn ook niet mekaars eerste liefde, maar ze zijn al wel samen van toen mijn ma 15 was en mijn pa was er toen 19, ze zijn dus al wel lang samen en het gaat nog steeds goed.
Maar eerste liefde, ik denk dat er momenteel weinigen zijn die daarmee samenblijven. Ik zag toch vroeger in het middelbaar heel veel mensen die maar een lief "pakten" om er eentje te hebben in zekere zin, dat zijn dan meestal relaties die geen jaren blijven duren.

tijgerke
8 april 2007, 14:38
mijn broer & zijn vriendin zijn nu een 7j samen denk'k.. en 't was voor alle2 het 'eerste liefje'... en dit jaar gaan ze trouwen :)

russian
8 april 2007, 14:48
Poll toegevoegd.

*Wicked_Yores*
8 april 2007, 15:32
Mijn vriendin nu is niet mijn eerste vriendin.
Ik denk wel dat het kan, maar dat het nu veel minder voorkomt dan vroeger.
Jongeren zoeken nu verder dan 'onder de eigen kerktoren' dusja, tijden veranderen é. Liefde is universeel geworden, je hoeft zelfs niet dezelfde moedertaal te hebben om op iemand verliefd te worden. Er zijn vandaag de dag veel koppels met verschillende nationaliteit. Das wel een positief iets vind ik, dát noem ik een multiculturele samenleving. Bad luck voor de mensen die tegen rassenvermenging zijn :p

Het kan dus, maar kans is héél klein geworden

KnackyBall
8 april 2007, 15:53
Ik ben al 6 maand en 2 weken gelukkig samen met mn 1ste liefje :)

^MystiQ
8 april 2007, 15:58
Ik ben al 1 jaar en 1 maand gelukkig samen met mijn 1ste vriendin :)

MetalG
8 april 2007, 16:00
ik was 1 jaar maand en 2 maand gelukkig samen en ze bedroog mij al 1 maand.

Gentille
8 april 2007, 16:39
Ik heb momenteel geen lief, wel één gehad maar ben er zeker van dat ik niet meer bij haar terug ga.

NielsParedis
8 april 2007, 17:41
goh hangt af van persoon tot persoon i guess.

dusja kzou zeggen zolang je het goed kunt vinden met uw eerste lief zul je ook niet direct beginnen denken wat je allemaal mist.

Yep heb net hetzelfde aan de hand gehad.

Eerste lief 2.5 jaar gevreje en toen nog eens 3 jaar met een andere.

Volgens mij zijn de vrouwtjes nu ook veel nieuwsgieriger en willen ze meer als een ventje hebben gehad om zo te vergelijken ofzo nie?

Alleen begrijp ik sommige meisjes niet (sletjes genaamd :p) maja mss ben ik nog van de oude stempel.
Ik vind da trouwens fantastisch als eerste liefjes bij elkaar blijven en dan trouwen en kinderen ofzo. Da is teminste nog echte liefde want tegenwoordig draait alles alleen maar om de sex.

Sneakytje
8 april 2007, 17:54
Ben 20 en ben al 4,5 jaar samen met mijn eerste vriend. Het gaat nog steeds heel goed, en ik hoop dat het ook blijft duren. Ik ben wel niet zijn eerste. :p

Tha_nOn
8 april 2007, 18:00
weet ge:p de term eerste liefde vind ik best ook abstract, voor mijn huideige vriend was ik ook kort samen met iemand anders en ik was toen pas 14 maar ik was er evengoed van overtuigd dat het echte liefde was (in termen van verliefdheid dus ik ben niet stom:p)

dus dan zou ik moeten stemmen datk niet meer met mijn eerste liefde samen was, maar imo is 2 maand te kort en 14 jaar te jong om daar iets van te kunnen zeggen, dus zou ik evengoed kunnen stemmen datk wel met mijn eerste liefde samen ben enz.

TheFallen
8 april 2007, 20:30
"We Always Believe Our First Love Is Our Last, And Our Last is Our First"

Goed citaat dat de nagel op de kop slaat;)

russian
8 april 2007, 20:52
weet ge:p de term eerste liefde vind ik best ook abstract, voor mijn huideige vriend was ik ook kort samen met iemand anders en ik was toen pas 14 maar ik was er evengoed van overtuigd dat het echte liefde was (in termen van verliefdheid dus ik ben niet stom:p)

dus dan zou ik moeten stemmen datk niet meer met mijn eerste liefde samen was, maar imo is 2 maand te kort en 14 jaar te jong om daar iets van te kunnen zeggen, dus zou ik evengoed kunnen stemmen datk wel met mijn eerste liefde samen ben enz.

Je bent aan het bedriegen é. Jammer genoeg de poll niet visible gezet :p.

TitaTovenaartje
8 april 2007, 21:50
Ik ben nog samen met mijn eerste echte vriendinnetje

5,4 jaar samen met eerste echte liefje
Daarvoor veel voor een keertje gevreeen op een fuif (meestal in niet nuchtere toestand).
Heb een jaar of 7 geleden nog eens met haar gevreeen, maar dat heeft toen maar een week of 3 geduurd :p

NinjaTune
8 april 2007, 22:12
Ik dacht ook dat mijn eerste echte vriendinnetje voor enkele jaren ging zijn, doch is dat bij 1 jaar gebleven. ik denk dat het erg moeilijk is bij je eerste te blijven omdat je op den duur toch ook wel gaat willen weten hoe het bij een ander is. ondetussen heb ik zo'n 4 serieuze relaties achter de rug en enkele flirts, dus ondertussen ook al ondervonden hoe het bij een ander is ;p maar ik hoor dat toch ook velen zeggen die nog altijd bij hun eerste zijn dat ze es benieuwd zijn hoe het bij een ander zou zijn, ook al zit hun relatie nog altijd erg goed.

Avilowca
8 april 2007, 22:31
ik was 1 jaar maand en 2 maand gelukkig samen en ze bedroog mij al 1 maand.

Bedroog ze u van maand 1 of 1 maand in totaal ?

Tremium
8 april 2007, 22:36
"We Always Believe Our First Love Is Our Last, And Our Last is Our First"

Goed citaat dat de nagel op de kop slaat;)

gepikt van een breezah nickname op msn ofzo? :unsure:

wanneer spreken jullie over een "echt vriendinnetje" trouwens?

TheFallen
8 april 2007, 23:06
gepikt van een breezah nickname op msn ofzo? :unsure:

wanneer spreken jullie over een "echt vriendinnetje" trouwens?

Ik zie de link niet tussen een prachtig citaat door een schrijver (George John Whyte-Melville[1821-1878]) en een "breezah"...:wtf:

Volgens mij zag je even de betekenis niet? Want het gaat degelijk NIET over een verloren liefde ofzo..

Atrox
8 april 2007, 23:17
Het komt wss door het overmatig gebruik van hoofdletters...

TheFallen
8 april 2007, 23:24
Het komt wss door het overmatig gebruik van hoofdletters...

Da tegenwoordig ook al een kenmerk van de ""breezersletjes"" ?:) Achja, Kloop weer achter precies

Rivers
8 april 2007, 23:34
Ik ben nog altijd samen met mijn eerste vriend (daarvoor nog een vriend gehad, mja toen was ik 13 en dat heeft maar 2 maanden geduurd, dat noem ik dus niet echt een vriend) vanaf mijn 14e, ik ben nu 18. We zijn nog altijd dolverliefd en we voelen ons supergoed bij elkaar :) nooit echt ruzie gehad, wel eens een meningsverschilletje, mja dat is er altijd wel he.
Ja, als er één ding in mijn leven zou zijn waar ik zeker van ben, dan is het wel onze relatie :). En ik heb soms het gevoel dat ik hem elke dag nog een beetje liever zie :). Er is niets of niemand die mij zo gelukkig kan maken..

X1RON
9 april 2007, 00:31
Al enkele 'liefjes' gehad, heb nu opnieuw een. Maarja... hangt er van af wanneer je een meisje als 'liefje' beschouwd eigenlijk

Tremium
9 april 2007, 00:48
Da tegenwoordig ook al een kenmerk van de ""breezersletjes"" ?:) Achja, Kloop weer achter precies

Ja ik had het enkel op de hoofdletters, voor de duidelijkheid :p ;)

Spineless
9 april 2007, 01:46
mijn eerste liefde was niets waard, kalverliefde, stelt echt niets voor als ik kijk naar wat ik nu heb met mijn vriendin. als je bedoelt mijn eerste échte liefde, ja dan ben ik nog altijd samen met mijn eerste échte liefde :) (reeds 2 jaar!^^)

Huasheng
9 april 2007, 10:47
Ik ben nog samen met mijn eerste echte vriendje.

Stancke
9 april 2007, 10:48
Ik ben nog samen met mijn eerste echte vriendje.

1 week or 1 decade? :p

Huasheng
9 april 2007, 10:49
1 week or 1 decade? :p
14 maanden

Thalia
9 april 2007, 10:55
Mijn eerste vriendje heeft 3j geduurd, waarom het misgelopen is?
Mensen veranderen, als je van in je pubertijd samen bent dan groei je ofwel naar elkaar toe, ofwel van elkaar weg. Die dat samenblijven, zijn duidelijk naar elkaar toegegroeid.
En die vergelijkingen met vroeger altijd :ironic: , sociale druk, iemand? Je MOEST het laten werken, bij sommigen is dat goedgekomen, bij sommigen niet. Dat zie je dan aan al die verzuurde koppels die naast elkaar lopen

Stancke
9 april 2007, 11:05
Mijn eerste vriendje heeft 3j geduurd, waarom het misgelopen is?
Mensen veranderen, als je van in je pubertijd samen bent dan groei je ofwel naar elkaar toe, ofwel van elkaar weg. Die dat samenblijven, zijn duidelijk naar elkaar toegegroeid.
En die vergelijkingen met vroeger altijd :ironic: , sociale druk, iemand? Je MOEST het laten werken, bij sommigen is dat goedgekomen, bij sommigen niet. Dat zie je dan aan al die verzuurde koppels die naast elkaar lopen

Ik denk dat het perfect uitdrukt hoe het is gelopen tussen m'n ex en ik. Van haar zijn er op een gegeven moment de vriendinnen tussengekomen en ik denk door de in-group druk dat ze aan hen heeft toegegeven....

killgore
9 april 2007, 11:12
Ik denk dat het perfect uitdrukt hoe het is gelopen tussen m'n ex en ik. Van haar zijn er op een gegeven moment de vriendinnen tussengekomen en ik denk door de in-group druk dat ze aan hen heeft toegegeven....

Lol, hij heeft het wel op 50j geleden ofzo :p.

Stancke
9 april 2007, 11:15
Lol, hij heeft het wel op 50j geleden ofzo :p.

Wel, dan is het een nieuwe rage aan het worden :sop:

nunji
9 april 2007, 11:20
Mijn grootouders waren sinds hun 16 samen totdat mijn grootvader deze zomer is gestorven, maar hij heeft 2jaar tegen kanker gevochten en ze bleef hem steunen en waren nog altijd zeer verliefd en gelukkig. Dat is pas een prestatie. Mijn andere groutouders on the other hand, leven nog samen maar haten elkaar al tientallen jaren ^^.

Tha_nOn
9 april 2007, 11:42
Je bent aan het bedriegen é. Jammer genoeg de poll niet visible gezet :p.

kheb niet gestemd:p

MetalG
9 april 2007, 12:06
Bedroog ze u van maand 1 of 1 maand in totaal ?

1 maand in totaal, de laatstte

NielsParedis
9 april 2007, 13:04
Mijn grootouders waren sinds hun 16 samen totdat mijn grootvader deze zomer is gestorven, maar hij heeft 2jaar tegen kanker gevochten en ze bleef hem steunen en waren nog altijd zeer verliefd en gelukkig. Dat is pas een prestatie. Mijn andere groutouders on the other hand, leven nog samen maar haten elkaar al tientallen jaren ^^.

DAt is het verschil met nu en vroeger.

Als je nu al een meningsverschil hebt dan is het soms als gedaan :doh:

Gelijk ik als reden kreeg waarom het uit zou zijn omdat ik van winter hou en zij van zomer ja dan heb ik ook iets van :confused:

russian
9 april 2007, 13:21
Mooi. We zien in de thread "heb jij een lief" dat ongeveer 60% van de forumbezoekers single is. En ook hier blijkt dat ongeveer 60% te zijn. We kunnen dus stellen dat de leden van het forum eerlijk zijn, of ten minste toch consistent liegen :p.

Stancke
9 april 2007, 13:26
Mooi. We zien in de thread "heb jij een lief" dat ongeveer 60% van de forumbezoekers single is. En ook hier blijkt dat ongeveer 60% te zijn. We kunnen dus stellen dat de leden van het forum eerlijk zijn, of ten minste toch consistent liegen :p.

Wat zijn we toch openhartig en eerlijk :love:

superbus
9 april 2007, 13:27
Wat zijn ze toch openhartig en eerlijk :love:

ChfZ | Hanky
9 april 2007, 15:47
7 jaar en 5 maand samen met eerste lief.. :|

NielsParedis
9 april 2007, 15:59

DAt is ook omdat de meeste mensen hier mensen onder de 18 jaar zijn he :).

En omdat hier geen meisjes zitten :p. Anders zou het percentage stijgen denk ik

n.t
9 april 2007, 16:05
mijn eerste lief heeft iets meer dan 3 jaar geduurd, twas mooi maar ben blij dat het gedaan is achteraf gezien. Mijn ouders zijn ook al samen van hun 16&17, eerste liefje.. chapeau, maar denk dat het niet meer van deze tijd is!

Ali_
9 april 2007, 16:21
Ik zou nooit mijn hele leven van het begin tot het einde bij 1 vrouw kunnen blijven. Mijn allereerste 'lief' is van toen ik 11 was ofzo :p

Allé das moeilijk een 'lief' te noemen. Eerste (en enigste:p) serieuze relatie was van mijn 16 tot 18. Heb er geen spijt van omdat we allebei heel los waren in onze relatie en ons leven niet van elkaar afhing en dat we niet zo deden als de meesten doen in een relatie op hun 16-18, constant bij die persoon zijn en van die toestanden zie ik niet zitten.
Een klein beetje genieten van uw jong leven ZONDER vaste vriend/vriendin moet kunnen, nu dus very happy bachelor!

Tha_nOn
9 april 2007, 17:29

gij hebt toch ook tijd teveel ze:p

en nielsparedis, er zitten hier wel meisjes! alleen niet veel:p

russian
9 april 2007, 17:35
en nielsparedis, er zitten hier wel meisjes! alleen niet veel:p

We hopen meer meisjes aan te trekken met het lifestyle forum :). En er posten sommige meisjes toch reeds dat ze een vriendje hebben enzo. Dus langzaam sijpelen ze binnen :D.

Alola
9 april 2007, 17:45
Wat ik vaak vervelend vind, is dat iedereen er hier altijd vanuit gaat dat je mannelijk bént (ik heb zeker al tien keer moeten zeggen 'ik ben een zij'), volgens mij zitten hier best wel veel vrouwelijke posters...

En ik vind de topicvraag moeilijk; ik ben vijf jaar en twee weken samen met mijn vriend... (ik was net zestien) Daarvóór heb ik wel vriendjes gehad, maar wanneer zijn die 'serieus'? Mijn huidige vriend is de eerste waarmee ik de lakens gedeeld heb, waarmee ik op reis gegaan ben, waarmee ik dingen kon doen - maar voor hem mocht of kon ik al die dingen niet, dus tja? Zeg eens, wat is een eerste lief? 'k Ben acht maanden met iemand samen geweest toen ik twaalf was, en we hadden het toen ook over kinderen en trouwen en seks... Was dat serieus?

NS2003
9 april 2007, 17:50
Ben er 20 en sta al 3 jaar droog. :p Was toen mijn 1e "echte" lief waar ik net geen jaar samen mee ben geweest. :p Nu ben ik wel goed opweg dus hopelijk binnenkort een nieuwe. ;)

S.conceiçao7
9 april 2007, 18:22
is perfect mogelijk, maar kan ook gigantisch tegenslaan (uw eerste lief)

Kid_C
9 april 2007, 19:19
Het is mijn eerste relatie die ik serieus neem, laten we het zo stellen, morgen 2j 2m samen. Vorige keren was ik ze beu na nog geen maand, tot ik haar tegenkwam..

NielsParedis
9 april 2007, 19:27
Wat ik vaak vervelend vind, is dat iedereen er hier altijd vanuit gaat dat je mannelijk bént (ik heb zeker al tien keer moeten zeggen 'ik ben een zij'), volgens mij zitten hier best wel veel vrouwelijke posters...

En ik vind de topicvraag moeilijk; ik ben vijf jaar en twee weken samen met mijn vriend... (ik was net zestien) Daarvóór heb ik wel vriendjes gehad, maar wanneer zijn die 'serieus'? Mijn huidige vriend is de eerste waarmee ik de lakens gedeeld heb, waarmee ik op reis gegaan ben, waarmee ik dingen kon doen - maar voor hem mocht of kon ik al die dingen niet, dus tja? Zeg eens, wat is een eerste lief? 'k Ben acht maanden met iemand samen geweest toen ik twaalf was, en we hadden het toen ook over kinderen en trouwen en seks... Was dat serieus?

Een serieuze relatie noem ik een relatie waar sex is bij te pas gekomen.

Let dan wel op ik bedoel sex in de tienerjaren. De meeste zullen sex hebben onder de 18 jaar. Dus meestal wachten ze bij hun eerste liefje al langer dan 1 maand ofzo om de lakens te delen.
Want als je 20 bent ofzo en je kent een meisje 1 week kan het goed zijn dat je daar al mee in bed ligt. Wat ik persoonlijk nie kan begrijpen maja.

Ik denk dat ik het zo goed heb uitgelegd :p

Alola
9 april 2007, 19:30
Let dan wel op ik bedoel sex in de tienerjaren. De meeste zullen sex hebben onder de 18 jaar. Dus meestal wachten ze bij hun eerste liefje al langer dan 1 maand ofzo om de lakens te delen.
Allez, dat hebben wij bijna gehaald, vier weken :p.
Bon, dan val ik dus onder 'samen zijn met eerste lief'. Of dat zal blijven, geen idee. Ik ken ook koppels genoeg die uit elkaar zijn als het hun vijfde, tiende of twintigste lief is... Volgens mij is die kans op zich niet zo heel veel kleiner. Niet iedereen wil per se wat rondgepoept hebben voor hij eens deftig een relatie begint (zoek gewoon de ideale en begin er dan aan hé).

Rivers
9 april 2007, 20:06
Ik heb het ook al minstens drie keer moeten zeggen.

Een serieuze relatie noem ik een relatie waar sex is bij te pas gekomen.

Want als je 20 bent ofzo en je kent een meisje 1 week kan het goed zijn dat je daar al mee in bed ligt. Wat ik persoonlijk nie kan begrijpen maja.

Ik denk dat ik het zo goed heb uitgelegd :p
Ik heb 11 maanden gewacht :cool:

Huasheng
9 april 2007, 20:25
'k Denk dat bijna iedere vrouw hier dat minstens drie keer heeft moeten zeggen :)

Stancke
9 april 2007, 20:32
Voor een meisje is de stap ook groter dan voor een jongen.

Ok, als een relatie pas serieus is als er sex bij komt.... (na 1 week dacht ik :unsure: was 15 ik). Was anderhalf jaar samen met m'n ex. Sindsdien geen relatie meer gehad.

Shyheim
9 april 2007, 20:34
wa bedoelde met "eerste liefde"?

d'eerste dage prikt of d'eerste dage nekeer binnendraait? :lol:

nuja, ik heb al gehad, mijn vriendin niet. en ik dacht niet dat zo vroeg ooit te kunnen zeggen, maar ik wil geen ander. heb met haar al eens samen geweest, was dan door omstandigheden verkeerd afgelopen en heb niet lang daarna iemand anders gehad; maar heb in die nieuwe relatie eigelijk de hele tijd met mijn gedachten bij haar gezeten (waardoor ook dat verkeerd afliep). enal!
effe bijvermelden: ik word 20, zij is twee maand geleden 18 geworden.

Shyheim
9 april 2007, 20:37

en hoe oud waarde? :)

En er posten sommige meisjes toch reeds dat ze een vriendje hebben enzo. Dus langzaam sijpelen ze binnen :D.

pas op hé, want volgens statistieken is vijf op de honderd eaumeauphiel !

SweetEmmaRose
9 april 2007, 20:52
nu 18 en van mijn 12 samen met mijn vriend, dus mijn eerste echte, en tis onze bedoeling om samen te blijven :p

N`Kr1pt
9 april 2007, 21:00
bijna 5 jaar samen met mijn eerst lief en ze begint hints te geven voor te trouwen, die ik totnogtoe subtiel afwimpel (ik ben nog zo jong :$)
maar ik zie mij wel oud worden met haar, en binnen een jaar of 2 wil ik wel met haar in het huwelijksbootje stappen.

Kid_C
9 april 2007, 21:01
Wat is jong?

SweetEmmaRose
9 april 2007, 21:04
bijna 5 jaar samen met mijn eerst lief en ze begint hints te geven voor te trouwen, die ik totnogtoe subtiel afwimpel (ik ben nog zo jong :$)
maar ik zie mij wel oud worden met haar, en binnen een jaar of 2 wil ik wel met haar in het huwelijksbootje stappen.

waarom wachten dan?

N`Kr1pt
9 april 2007, 21:08
22, waarom wachten?
achja het is zo een grote stap, niet dat ik niet wil, integendeel, maar ik voel me nog niet volledig klaar om die grote stap te zetten.

24 lijkt me een mooie leeftijd om te trouwen.

Mr. SLASH
9 april 2007, 21:09
heb aangevinkt , nog steeds bij eerste vriendin

toen ik 16 was heb ik wel nog even een liefje gehad , maar dat stelde niks voor , want da was kalverliefde

en voorlopig ben ik toch nog samen met eerste echte vriendin , wel nog maar een maand of 5 , and we'll see

MetalG
9 april 2007, 21:11
inderdaad, mn ex wou ook op 24 trouwen

SweetEmmaRose
9 april 2007, 21:13
22 alle das toch een kei goeie leeftijd! ik wil zo snel mogelijk trouwe en ik ben nog maar 18:p

MetalG
9 april 2007, 21:37
ik hoop echt voor jou da er niets mis loopt.. tkan echt rap gaan

SweetEmmaRose
9 april 2007, 21:38
mja ik hoop het ook ..

Stancke
9 april 2007, 21:40
mja ik hoop het ook ..

zijn van die dingen die je niet in je handen hebt éh. Dacht ook dat ik for evah bij m'n vriendin zou blijven tot ze er anders over dacht :sop:

De seut:$

NielsParedis
9 april 2007, 22:23
22 alle das toch een kei goeie leeftijd! ik wil zo snel mogelijk trouwe en ik ben nog maar 18:p

Waarom dat nu zo snel? Ik heb in de gaten dat relaties snel stuk gaan als men een tijdje met elkaar gevrejen heeft. Dan spreek ik over 2-3 jaar.

Ik ben nu 4 maand vrijgezel en sinds die 4 maanden kan ik wel minstens 5koppels opnoemen die 2-3 jaar met elkaar gegaan zijn en nu toch uit elkaar zijn.

Vind het allemaal zo gek :s

Ik 8 maanden :).

Allez, dat hebben wij bijna gehaald, vier weken :p.
Bon, dan val ik dus onder 'samen zijn met eerste lief'. Of dat zal blijven, geen idee. Ik ken ook koppels genoeg die uit elkaar zijn als het hun vijfde, tiende of twintigste lief is... Volgens mij is die kans op zich niet zo heel veel kleiner. Niet iedereen wil per se wat rondgepoept hebben voor hij eens deftig een relatie begint (zoek gewoon de ideale en begin er dan aan hé).

Dat dacht ik ook gevonden te hebben maar toch niet :)

MetalG
9 april 2007, 22:32
zijn van die dingen die je niet in je handen hebt éh. Dacht ook dat ik for evah bij m'n vriendin zou blijven tot ze er anders over dacht :sop:

ik heb zo eens kaartje vn 9 maand samen..

tbegint zo met..

Jij bent een jongen die ik alles zou willen geven...

en ik zo daarnet aan den telefoon, behalve nog een kans ^^

pfft

Firefoxbt
9 april 2007, 22:40
Voor een meisje is de stap ook groter dan voor een jongen.

ah, en waarom dan wel professor? :wtf:

Stancke
9 april 2007, 23:05
ah, en waarom dan wel professor? :wtf:

Bij een jongen is het toch 'gewoon' z'n job doen en bij een meisje pijn en bloed enzo :unsure: Niet dat ik daar al iets van gemerkt heb maar een mens leest wel eens zo van die dingen :unsure:

ChfZ | Hanky
9 april 2007, 23:08
Ik heb bijna anderhalf jaar moete wachten voor onze eerste keer... Maar was de moeite waard :niceone:

Daedie
9 april 2007, 23:27
Nog nooit een lief gehad. Maja, ben verlegen en 10-tal jaar zwaarlijvig geweest (van 10 jaar tot 20 jaar) :unsure:, dat helpt niet echt :p.

Stancke
9 april 2007, 23:28
Nog nooit een lief gehad. Maja, ben verlegen en 10-tal jaar zwaarlijvig geweest (van 10 jaar tot 20 jaar) :unsure:, dat helpt niet echt :p.

Het is nooit te laat éh:)

Daedie
9 april 2007, 23:38
Het is nooit te laat éh:)

tuurlijk niet. wel nog altijd wa verlege ^^

Stancke
9 april 2007, 23:41
tuurlijk niet. wel nog altijd wa verlege ^^

Bwa, dat heeft ook z'n charmes volgens sommige meisjes.

SweetEmmaRose
9 april 2007, 23:51

Idd, hopen voor eht beste, das al wa ge kunt doen.

Waarom dat nu zo snel? Ik heb in de gaten dat relaties snel stuk gaan als men een tijdje met elkaar gevrejen heeft. Dan spreek ik over 2-3 jaar.

Ik ben nu 4 maand vrijgezel en sinds die 4 maanden kan ik wel minstens 5koppels opnoemen die 2-3 jaar met elkaar gegaan zijn en nu toch uit elkaar zijn.

Vind het allemaal zo gek :s

Ik 8 maanden :).

Dat dacht ik ook gevonden te hebben maar toch niet :)
Bwa in juni zijn we 5jaar samen, dus over zo'n vrij-toestanden zulle we ni uiteen gaan denk ik. Kweni das ook zo'n vraag e, als ge een oorzaak moest geven waardoor ge in de toekomst met uw huidig lief uiteen zou gaan, wa zou da zijn? (raar geformuleerd i know, maar khoop de ge begrijpt wat ik bedoel)

Bwa, dat heeft ook z'n charmes volgens sommige meisjes.

charmes ja, maar die worde zelden opgemerkt :)

Nooby007
9 april 2007, 23:53
ik ben ondertussen al meer dan 5 jaar gescheiden van m'n eerste vriendin ofzo :unsure:

Leviathan
9 april 2007, 23:56
Ben 23 en heb toch al enkele relaties achter de rug,de ene serieuser dan de andere. Als ik alles samenvat zit ik nu in een serieuse relatie,en had ik er een serieus ook. Ik ben momenteel 3 jaar en 3 maand samen,en kom uit een relatie van 3 jaar.

Ik ben iemand die er rotstvast van overtuigd is dat er voor iemand wel een ware bestaat, en zoals bij lian li: dude,accept it,als ze u bedriegt is ze gewoon u ware niet (waard).

Ge moet proeven van het leven en de dag plukken,maar ik vind niet dat iedereen z'n zotte jaren MOET hebben,daarmee bedoel ik, vele mensen zeggen dat het niet gezond is om voor altijd samen te blijven vanaf een leeftijd van 18-19. Maar why the fuck niet? als je goed zit blijf je er toch gewoon bij zeker?

Stancke
10 april 2007, 00:02

Zo is alles in het leven, geen zekerheden alleen maar hoop:)

Daarom proberen ze in 5sec te playen met een onweerstaanbare blik :sop:

Destroyer
10 april 2007, 00:17
1x een relatie gehad, heeft niet zolang geduurd omdat ze blijkbaar van gedacht verandert was en geen relatie wou, heeft serieus pijn gedaan, sindsdien al 2 jaar op de dool, denk dak af en toe net iets te hard feest, maarja, uiteindelijk, fuck de wijven, er komt meer slecht dan goed van

SweetEmmaRose
10 april 2007, 00:22
1x een relatie gehad, heeft niet zolang geduurd omdat ze blijkbaar van gedacht verandert was en geen relatie wou, heeft serieus pijn gedaan, sindsdien al 2 jaar op de dool, denk dak af en toe net iets te hard feest, maarja, uiteindelijk, fuck de wijven, er komt meer slecht dan goed van

ok thanks .. :x

Destroyer
10 april 2007, 00:25
das nie persoonlijk bedoelt hoor, vriendinnen heb ik wel, maar op relationeel gebied zie ik het allemaal wat somberder in. hoe doorzichtig het soms allemaal is, dan zeg ik vaak in mezelf, met alle chinezen maar niet (meer) met den dezen ;)

Ali_
10 april 2007, 00:27
ok thanks .. :x

Heeft'm dan niet gelijk mss? :p

Neenee, het is zo dat mannen en vrouwen heel snel de schuld op het andere geslacht steken bij het mislopen van een relatie tot zelfs veralgemenen naar het hele geslacht.
Het is niet omdat je een blauwtje oploopt bij 1 vrouw of bij 2 of bij 3 dat er iets mis is met alle vrouwen.
De schuld kan evenzeer bij jezelf liggen, maar de schuld op een ander toeschuiven is makkelijker dan naar jezelf kijken.

Stancke
10 april 2007, 00:28

Neenee, het is zo dat mannen en vrouwen heel snel de schuld op het andere geslacht steken bij het mislopen van een relatie tot zelfs veralgemenen naar het hele geslacht.
Het is niet omdat je een blauwtje oploopt bij 1 vrouw of bij 2 of bij 3 dat er iets mis is met alle vrouwen.
De schuld kan evenzeer bij jezelf liggen, maar de schuld op een ander toeschuiven is makkelijker dan naar jezelf kijken.

Mannen zijn voor vrouwen hatelijk
Vrouwen zijn voor mannen hatelijk

maar wie kan er zonder?:p

Ali_
10 april 2007, 00:33
Mannen zijn voor vrouwen hatelijk
Vrouwen zijn voor mannen hatelijk

maar wie kan er zonder?:p

Niet voor mij :p

Ik ben van plan om mij niet meer te ergeren aan het hele vrouwelijke geslacht, enkele wel, maar zeker niet alle vrouwen.
Het zijn maar wezens zoals ons, met een verschillende (tegenovergestelde:p) visie op alle zaken, maarja, het is hen gegund :unsure:

Stancke
10 april 2007, 00:35
Niet voor mij :p

Ik ben van plan om mij niet meer te ergeren aan het hele vrouwelijke geslacht, enkele wel, maar zeker niet alle vrouwen.
Het zijn maar wezens zoals ons, met een verschillende (tegenovergestelde:p) visie op alle zaken, maarja, het is hen gegund :unsure:

Voor mij niet ook weer niet alle vrouwen hoor, meisjes met van die sappige gezichtjes enzo :unsure:

Ali_
10 april 2007, 00:37
Voor mij niet ook weer niet alle vrouwen hoor, meisjes met van die sappige gezichtjes enzo :unsure:

sappige gezichtjes :D

wat moet ik daaronder verstaan?

Destroyer
10 april 2007, 00:42

nja nee, het was mijn schuld niet (khad er wel een rare uitgekozen) twas een donderslag bij heldere hemel, teveel dope mss maarja

kom er nu nog goed mee overeen ze, zie ze nog bijna wekelijks.

kweet wel dat da nie voor alle vrouwen geldt, tis eerder een persoonlijk verdedigingsmechanisme, zo gekwetst worden wil ik geen 2e x meemaken.

Ali_
10 april 2007, 00:47
nja nee, het was mijn schuld niet (khad er wel een rare uitgekozen) twas een donderslag bij heldere hemel, teveel dope mss maarja

kom er nu nog goed mee overeen ze, zie ze nog bijna wekelijks.

kweet wel dat da nie voor alle vrouwen geldt, tis eerder een persoonlijk verdedigingsmechanisme, zo gekwetst worden wil ik geen 2e x meemaken.

Dat kan ik heel goed begrijpen ;)
Het is stiekem toch wel dé reden dat ik niet opnieuw een serieuze relatie zie zitten, naast het feit dan dat geen enkel meisje mij zo gek van haar kan laten maken als die ex van mij waar ik mijn enige serieuze relatie mee heb gehad.

Allé het was niet volledig zoals bij u, maar de breuk met mijn ex was nogal hard (niet ik die haar dump of zij mij, gewoon enorm ingewikkeld:p) en ik wil dat geen 2e keer meemaken.

Leviathan
10 april 2007, 01:02
snap niet dat emma in threads zoals deze nog geen menig aantal vrijgezellen hun hart sneller heeft doen slaan met zo'n sig :)

Firefoxbt
10 april 2007, 01:14
Bij een jongen is het toch 'gewoon' z'n job doen en bij een meisje pijn en bloed enzo :unsure: Niet dat ik daar al iets van gemerkt heb maar een mens leest wel eens zo van die dingen :unsure:

bij een jongen kan het ook pijn doen hoor de eerste keer ;)

en tegenwoordig denk ik dat veel meisjes hun maagdenvlies al gebroken hebben tijdens mastrubatie ofzo, dus dat bloed is ook niet perse aanwezig? schiet me niet neer als ik er naast zit :x

efin, dat zijn puur lichamelijke zaken, mentaal kan ontmaagding zeker even belangrijk zijn voor de jongen.

ps : ik ben nog maagd (17) en een maand samen met mn eerste serieuze vriendin ;) we hebben geen haast :)

Spectre
10 april 2007, 01:40
Het is eigenlijk geen vlies dat ge doorbreekt maar een soort van rand. Had dat ergens gelezen (en gevoeld) :unsure:

Shyheim
10 april 2007, 03:19
as uwe piet ni dik genoeg is ja

Xevven
10 april 2007, 08:25
ik ben nu toe aan men 3de "serieuze" relatie

1e duurde maand of 6
2de 3.5 jaar
en nu 5 maand samen en dat zal niet snel veranderen hoop ik :)

Stancke
10 april 2007, 09:50
sappige gezichtjes :D

wat moet ik daaronder verstaan?

Bleh ,moeilijk te omschrijven. Maar ik weet wel dat ik ibj een sappig gezichtje begin te smelten :unsure:

ps : ik ben nog maagd (17) en een maand samen met mn eerste serieuze vriendin ;) we hebben geen haast :)

Mooi zo:niceone: Hoe langer je wacht, hoe specialer het word vind ik persoonlijk:x

bij meeste vrouwen bloedt het zelfs gwn niet tijdens hun eerste keer doordat ze al wel eens een OB gebruikt hebben ofzo, daardoor kan het ook scheuren en door sport(acro, gymnastiek) of een lelijke val.. durft wel eens problemen geven bij religies waarbij de vrouw maagd MOET zijn

Bij mij deed het allesinds geen pijn en bij haar ook niet. Ik had zo verwacht dat ze zou beginnen wenen van de pijn ofzo, maar nee, kkmocht niet stoppen:x

:p

Mijn relatieteller staat op 3:
-2e middelbaar: 10 maand relatie
-3e middelbaar: 4 maand relatie (zelf uitgemaakt :sop:)
-4e middelbaar: 18maand relatie (uitgemaakt geweest, letterlijk en figuurlijk :sop:)

En nu al 15 samen met mezelf

TheFallen
10 april 2007, 10:24
Bij mij deed het allesinds geen pijn en bij haar ook niet. Ik had zo verwacht dat ze zou beginnen wenen van de pijn ofzo, maar nee, kkmocht niet stoppen:x

Zeker dat ze nog maagd was?:unsure: Ze bedroog u!:ironic:

Hangt gewoon van vrij veel factoren af. Lichaam v jongen, lichaam v meisje, positie, vorige ervaringen (al dan niet masturbatie ofzo),....

Cyclone
10 april 2007, 10:59
Al bijna 3 jaar samen met mijn eerste lief :)

Alola
10 april 2007, 11:37
Bij mij deed het geen pijn en voor zover ik weet heb ik geeneen van die dingen gedaan (sport, masturberen, rare val).
En
Hoe langer je wacht, hoe specialer het word vind ik persoonlijk
Hoe zou je dat in godsnaam weten? We waren er klaar voor, dus waarom niet? Heb er nog geen seconde spijt van dat ik (slechts?) vier weken gewacht heb... En eerlijk, als je echt al meer dan een jaar samen bent en je hebt het nog niet in die mate over seks gehad dat je er wel eens zelf aan wilt beginnen, vind ik het ook maar raar. Tenzij je natuurlijk echt wilt wachten tot een bepaalde leeftijd of tot je getrouwd bent of zo.

NielsParedis
10 april 2007, 12:48
Bij mij deed het geen pijn en voor zover ik weet heb ik geeneen van die dingen gedaan (sport, masturberen, rare val).
En
Hoe zou je dat in godsnaam weten? We waren er klaar voor, dus waarom niet? Heb er nog geen seconde spijt van dat ik (slechts?) vier weken gewacht heb... En eerlijk, als je echt al meer dan een jaar samen bent en je hebt het nog niet in die mate over seks gehad dat je er wel eens zelf aan wilt beginnen, vind ik het ook maar raar. Tenzij je natuurlijk echt wilt wachten tot een bepaalde leeftijd of tot je getrouwd bent of zo.

DAt is zever. Het is gewoon nog helemaal nieuw en ik zeg je als je nog kan wachten zou ik het zeker doen want eens je eraan begint wil je altijd :p. En als je vrijgezel bent is dit niet altijd positief ;).

Over sex zal er meestal wel gepraat worden alvorens het te hebben gedaan en dat is ook goed vind ik.

Ik zeg ook af en toe je kan niet met ze leven maar ook niet zonder ze :).
Een relatie hebben heeft zijn voor en nadelen maar persoonlijk vind ik flikflooien niet zo leuk als een relatie hebben.
Maar alleen als je relatie is afgelopen heb ik ook iets van hehe tis altijd hetzelfde :(

Ben 23 en heb toch al enkele relaties achter de rug,de ene serieuser dan de andere. Als ik alles samenvat zit ik nu in een serieuse relatie,en had ik er een serieus ook. Ik ben momenteel 3 jaar en 3 maand samen,en kom uit een relatie van 3 jaar.

Ik ben iemand die er rotstvast van overtuigd is dat er voor iemand wel een ware bestaat, en zoals bij lian li: dude,accept it,als ze u bedriegt is ze gewoon u ware niet (waard).

Ge moet proeven van het leven en de dag plukken,maar ik vind niet dat iedereen z'n zotte jaren MOET hebben,daarmee bedoel ik, vele mensen zeggen dat het niet gezond is om voor altijd samen te blijven vanaf een leeftijd van 18-19. Maar why the fuck niet? als je goed zit blijf je er toch gewoon bij zeker?

Ja maar onderzoekers beweren dat een mens niet gemaakt is om bij een persoon te blijven gans zijn leven. En dit vergelijken ze met de dierenwereld. Er zijn maar enkele diersoorten die voor heel hun leven bij elkaar blijven. Zeepaardje en een of andere vogel da is wa in mij opkomt nu :).

Maja wat brengt de toekomst? Ik vind het jammer dat je zo gemakkelijk kan scheiden als je getrouwt bent.

Bwa in juni zijn we 5jaar samen, dus over zo'n vrij-toestanden zulle we ni uiteen gaan denk ik. Kweni das ook zo'n vraag e, als ge een oorzaak moest geven waardoor ge in de toekomst met uw huidig lief uiteen zou gaan, wa zou da zijn? (raar geformuleerd i know, maar khoop de ge begrijpt wat ik bedoel)

Ja da weet je nooit op voorhand da ist probleem :p

Das echt niet waar eh .Was bij mij toch niet het geval :s.Zo denken veel mensen ma nie alle jongens zijn hetzelfde eh!!

SweetEmmaRose
10 april 2007, 12:53
Seg zo bezig alsof de meeste vrouwen boosdoeners zijn, en zijn waarschijnlijk evenveel mannelijk klootzakke die hier rondlopen.
Precies of wij zijn het altijd en jullie doen niks fout (als geslacht e) :eek:

Stancke
10 april 2007, 12:54

Wel? Zoveel te beter toch?:p Ik was er ook klaar en zij ook dus dan heb je idd geen probleem. Ik heb daar ook geen spijt van dat ik maar enkele weken gewacht heb, ik koester het moment nog altijd ookal is ze nu een sl*t. Ik heb gehoord van iemand, die al van de eerste dag in hun relatie over sex bezig waren en ze waren er alle2 klaar voor maar die toch 3 maand gewacht hebben gewoon voor de spanning erin te houden. Nuja, het zal wel aan hen liggen :sop:

@SweetEmmaRose: het is meestal net omgekeerder denk ik. Wij vind dat sommigen (relatie jongen-meisje) te weinig respect hebben voor het ander geslacht :sop:

Tha_nOn
10 april 2007, 12:58
efin, dat zijn puur lichamelijke zaken, mentaal kan ontmaagding zeker even belangrijk zijn voor de jongen.

wss, maar ik denk dat het zowiezo zwaarder weegt op een meiske(of dat de stap naar het doen meer getwijfel en problemen oplevert), zelfs al is ze opgegroeid in een taboeloze sfeer (om het even cru te zeggen, iets in u laten steken is "zwaarder" dan iets van u ergens insteken :p)

edit: even mooier zeggen :p iets toelaten in uw lichaam is steeds een inbreuk op uw eigen zelf, of wat ge van beeld had over u eigen tot dan toe (zelfs al wilt ge het zelf natuurlijk)

anyway kheb nu niet direct zin om te gaan bespreken hoe mijn eerste keer was :unsure: , maar als dat het criterium is ben ik nog steeds met mijn eerste liefde samen

Stancke
10 april 2007, 13:00
wss, maar ik denk dat het zowiezo zwaarder weegt op een meiske(of dat de stap naar het doen meer getwijfel en problemen oplevert), zelfs al is ze opgegroeid in een taboeloze sfeer (om het even cru te zeggen, iets in u laten steken is "zwaarder" dan iets van u ergens insteken :p)

Exactly

Babs
10 april 2007, 13:05
Seg zo bezig alsof de meeste vrouwen boosdoeners zijn, en zijn waarschijnlijk evenveel mannelijk klootzakke die hier rondlopen.

Het percentage mannen - vrouwen verschilt hier nogal erg opt forum ook eh :p
Dus wij zijn met minder om te zeggen dat mannen soms klootzakken zijn, en de mannen zijn met te veel om te zeggen dat vrouwen kweet nie wa zijn.

^MystiQ
10 april 2007, 13:07

Wa had ge verwacht van een forum vol VISTA's :D

CyXo
10 april 2007, 13:12
Relatie gehad ervoor ( weet al niemeer hoe lang, half jaar ofzo )

Nu bijna 2 jaar samen met n ander meisje waarmee het eig heel goed klikt, voel mij ook heel gehecht aan haar.. hebben 8 maande gewacht voor onze 1e x, we hadden er ni echt haast bij, en ben ook blij da het zo gegaan is ;)

SweetEmmaRose
10 april 2007, 13:16
Nee maar julie moete toch de mogelijkheid hebbe om da objectief te bezien ..
en Babsie ik had het op grotere schaal bedoelt, dus op vlak van geslacht en niet van hier op het forum.

MaDDie
10 april 2007, 13:20

geen nood schat, ik kom ervoor uit. IK BEN EEN KLOOTZAK :applause:

BlaDe
10 april 2007, 13:22
ik heb al een tijdje geleden gebroken met men eerste vriendin :)

ik was toen 16-17 (relatie heeft anderhalf jaar geduurd) en dat is toen op de klippen gelopen omdat ik toen nogal... roekeloos was ;p
ik kom er echter nog altijd heel goe mee overeen, kan er heel goe mee praten over zowat alles (dus ook relatieproblemen van na haar enz) en omgekeerd.

single nu, en dat mag gerust nog een tijdje duren

SweetEmmaRose
10 april 2007, 13:56
geen nood schat, ik kom ervoor uit. IK BEN EEN KLOOTZAK :applause:

:D :D

Firefoxbt
10 april 2007, 14:30

edit: even mooier zeggen :p iets toelaten in uw lichaam is steeds een inbreuk op uw eigen zelf, of wat ge van beeld had over u eigen tot dan toe (zelfs al wilt ge het zelf natuurlijk)

:) als je het zo bekijkt kan ik er wel inkomen :niceone:

NielsParedis
10 april 2007, 15:20

Ja nee maar je kan je heel erg miskijken in vrouwen. Mijn 2de lief waar ik 3 jaar ben bij samengeweest heeft een strenge opvoeding gehad en weet ik veel wat allemaal. Echt een moederfiguur. Maar toch is het slecht afgelopen. In die 3 jr heeft ze me nooit bedrogen ofzo maar als een meisje geen gevoelens meer heeft dan is het gedaan kan je nog doen wat je wilt.

En die meisjes van tegenwoordig :s.

Zaterdag zat ik langs een meisje,beginnen te praten en ze was 16 (ik ben 21 nu). Na 5min te hebben gezeverd vraagt ze me van kom je mee naar de wc? Dan heb ik ook zo iets van wijf ga lopen. Als ik te weten kom dat mijn dochter later zo is man man dan bega ik iets....
Maja als ze nu ouder was had ik het wel gedaan :D:D:D

Ali_
10 april 2007, 15:43
Nee maar julie moete toch de mogelijkheid hebbe om da objectief te bezien ..
en Babsie ik had het op grotere schaal bedoelt, dus op vlak van geslacht en niet van hier op het forum.

Mjah, ik ken evenveel meisjes die alles op het mannelijke geslacht steken zenne :p => "alle mannen zijn klootzakken" of "die denken maar aan 1 ding" en dan zagen op alle mannen (in mijn nabijzijn :sop:).

Ik denk gewoon dat mannen en vrouwen als het bij hen eens is slecht gegaan het doortrekken naar alle vrouwen of alle mannen.

Ipv naar zichzelf te kijken en de fout daar eventueel te zoeken.
Natuurlijk kan het zijn dat je te maken had met een bitch of een klootzak, maar in bijna alle gevallen ligt de schuld in beide kampen.

En iets objectief bekijken dat over jezelf gaat is voor velen heel moeilijk.

$anka
10 april 2007, 16:12
nee ik ben niet meer bij men eerste liefje. zij ook niet meer.

vant weekend heeft er ne maat van mij volgende uitspraak gemaakt:
Het meisje waar ge de allereerste keer sex mee hebt, daar slaapte uiteindelijk nog wel ne keer mee

in mijn geval klopt dit wel enigsinds, omdat na die liefde ik een ander liefje heb gehad, die ik uiteindelijk heb laten vallen om terug bij men eerste liefde te zijn.

stomme beslissing achteraf gezien, maja ...

hoe zit dat bij jullie?

BlaDe
10 april 2007, 16:13
is hier ook gebeurd... meerdere malen :p

MetalG
10 april 2007, 16:13

Het meisje waar ge de allereerste keer sex mee hebt, daar slaapte uiteindelijk nog wel ne keer mee

hope so :love:

btw blade: ik heb naart schijnt ook last van roekeloos zijn en aggresief zijn

NielsParedis
10 april 2007, 18:03

in mijn geval klopt dit wel enigsinds, omdat na die liefde ik een ander liefje heb gehad, die ik uiteindelijk heb laten vallen om terug bij men eerste liefde te zijn.

stomme beslissing achteraf gezien, maja ...

hoe zit dat bij jullie?

Geen idee mijn eerste ex woont hier 50km vanaf en aan die kanten kom ik meestal niet.
Bij mijn 2de zie ik dat helemaal niet gebeuren en een derde heb ik nog nie gehad :p

hybrid
12 april 2007, 18:24
Das echt niet waar eh .Was bij mij toch niet het geval :s.Zo denken veel mensen ma nie alle jongens zijn hetzelfde eh!!

Wa kan er dan pijn doen mss? T enigste wa ik mij kan voorstellen is da ze héééééél droog was :crazy:

0o°BlUB
12 april 2007, 19:16
Met m'n eerste echt liefde ben ik 2 jaar samen geweest. Kon ik de tijd terug draaien...ik deed het. Kwas nog maar 14jaar en das wel jong. Maar als iedereen zegt dat je veel te jong bent en niet bij elkaar past ga je nog meer van die persoon houden. Bij elke relatie , vooral bij de eerste, denk je altijd positief. Dat is me verkeerd uitgevallen ... Het is dan ook uiteindelijk uitgeraakt. Die jongen dacht dat em nooit iemand anders ging kunnen vinden en is dus mij beginnen stalken en elke kans hij krijgt om m'n huidig lief te doen twijfelen of afbreken neemt em.

ng
12 april 2007, 19:47
Nog altijd bij men eerste, serieus lief.

Daarvoor wel een paar liefjes gehad, maar toch niks echt serieus. Eerder bevliegingen, domme bevliegingen zelfs.

Fergison
12 april 2007, 22:04
Ik vind het jammer dat ik niet het eerste lief van mijn vriendin ben, de eersten vergeet je nooit he en dat heeft iets... zij is wel de eerste bij mij, vandaar dat ik het zo jammer vind. Om eerlijk te zijn, het vreet zelfs aan mij precies, ik heb het er moeilijk mee en wil dat niet. En met eerste lief bedoel ik een serieus lief dus.

NielsParedis
12 april 2007, 22:12
Ja ik heb ook eigenlijk niet zo een goed eerste lief. Maja daar kan je niets aan doen eh.

Liefde maakt blind e :)

dendaak
12 april 2007, 22:17
Ja ik heb ook eigenlijk niet zo een goed eerste lief. Maja daar kan je niets aan doen eh.

Liefde maakt blind e :)

² that.

Tha_nOn
13 april 2007, 14:58
Wa kan er dan pijn doen mss? T enigste wa ik mij kan voorstellen is da ze héééééél droog was :crazy:

voorhuid kan net iets te smal zijn waarbij in erectie die niet gans over eikel schuift (in combinatie met seks kan da pijnlijk zijn)
met het toompje kunnen ook wel wa pijnlijke dingen gebeuren:p
ohja en als hij het veilig deed kan da condoom ook wel is pijnlijk zitten :p

nuja moet echt al pech hebben als jongen om da voor te hebben natuurlijk (voor voorhuis gedoe overt algemeen merkt ge da wel voor ge in bed kruipt met iemand)

en als een vrouw heel droog is doet da gene pijn voor de man ze (tenzij da ge zo bezig zijt dat ge wrijvingswonden krijgt :p)

^MystiQ
13 april 2007, 15:11
Ik vind het jammer dat ik niet het eerste lief van mijn vriendin ben, de eersten vergeet je nooit he en dat heeft iets... zij is wel de eerste bij mij, vandaar dat ik het zo jammer vind. Om eerlijk te zijn, het vreet zelfs aan mij precies, ik heb het er moeilijk mee en wil dat niet. En met eerste lief bedoel ik een serieus lief dus.

Ik ben ook niet mijn lief haar eerste vriendje ( haar tweede ) maar naar wat ik verneem kan ze haar eerste lief echt nie zien en wilt ze der zo weinig mogelijk over praten want tis echt ne klootzak. ( kga u nie uitleggen waarom maar tis zo ).

We waren em eens tegengekomen en ze eeft em zelfs gene blik meer gegund en ie durfde nie in mijne buurt te komen :p

Trouwens, zo erg is da nie da ge uw vriendin haar eerste vriendje nie zijt. Een nummerke van het oeveelste vriendje da ge zijt eeft nix te maken met de snelheid waarop ze u vergeten.
Eerder uw houding tegenover uw vriendin.

Fergison
14 april 2007, 01:29
Ik ben ook niet mijn lief haar eerste vriendje ( haar tweede ) maar naar wat ik verneem kan ze haar eerste lief echt nie zien en wilt ze der zo weinig mogelijk over praten want tis echt ne klootzak. ( kga u nie uitleggen waarom maar tis zo ).

We waren em eens tegengekomen en ze eeft em zelfs gene blik meer gegund en ie durfde nie in mijne buurt te komen :p

Trouwens, zo erg is da nie da ge uw vriendin haar eerste vriendje nie zijt. Een nummerke van het oeveelste vriendje da ge zijt eeft nix te maken met de snelheid waarop ze u vergeten.
Eerder uw houding tegenover uw vriendin.

Thnx, echt wel een goeie reply, ge hebt ook gelijk!

*Maya*
14 april 2007, 09:31
met het toompje kunnen ook wel wa pijnlijke dingen gebeuren:p

scheuren :sop:

jeroenvde
15 april 2007, 12:57
Ik ben nu 8 maand en een beetje samen met men eerste echte liefje.
Daarvoor heel de tijd alleen geweest. Ik zie ze nog graag en zij mij ook sedus waarom zou ik bij haar weggaan? :)

En twordt zomer, dan ziet ze er nog mooier uit :p :love:

hybrid
15 april 2007, 13:31
scheuren :sop:

Share it with the group