PDA

Volledige versie bekijken : Goed nieuw ivm sci-fi ?

Joly
6 april 2007, 08:41
Themakanalen Sci-Fi en 13th Street

NBC Universal Global Networks, de internationale televisiedivisie van NBC Universal, heeft aangekondigd de televisiekanalen Sci-Fi en 13th Street in Nederland en het Vlaams sprekende deel van België te introduceren in het tweede kwartaal van dit jaar. Sc-Fi is een zender die zich specilaiseert in science-fiction films en serie, 13th Street in horror en thrillers. De twee themakanalen zullen eerst te zien zijn bij UPC Nederland en zullen naar verwachting tegen eind 2007 verder zijn worden uitgerold in de rest van de Benelux.

Nick Betts, managing-director van NBC Universal Global Networks Northern Europe zal de operationele verantwoording gaan dragen voor de twee kanalen. Chellomedia zal de beide kanalen in de Benelux vertegenwoordigen.

bron: http://www.nederland.broadbandtvnews.com/vandaag/?p=181

Wie van ons zal uit de boot vallen ? Telenetters, Belgacommers of In-Di ?

Sphinkx
6 april 2007, 08:48
Woow! Dit hoor ik graag. Ik hoop enkel dat het geen betalend kanaal zal worden...

Wu-chAn
6 april 2007, 09:08
Joepie kunnen we eindelijk die slechte reeksen en slechte c-films hier zien!

Sphinkx
6 april 2007, 09:12
Horror series als Tales from the Crypt en Friday The 13th zou ik toch graag eens terug zien...

Eindelijk zullen ze dan eens de films/series spelen die hier (bijna) nooit op TV komen.

Joly
6 april 2007, 10:55
Alles is beter dan die brol op VTM of VijfTV :D

grungywout
6 april 2007, 13:34
Whooooo, buttloads aan Bruce Campbell \o/

Pixie360
6 april 2007, 16:43
Plz breng dit naar telenet!!!!!!
Je hebt geen enkel idee hoe lang ik hier al op wacht.

ShadowJoker
6 april 2007, 20:54
Klinkt interessant, maar als ze oude series zoals First Wave en Sliders niet terug uitzenden zie ik het er echte nut niet van in.

Zero Grav
7 april 2007, 02:08
Sliders wordt nu al terug uitgezonden op vt4 Dark_MewTwo. Toen ik jong(er) was vond ik dat zo'n goeie serie maar nu, amai.. De TV kan niet rap genoeg afstaan als het opkomt.

Avenger 2.0
9 april 2007, 14:26
Sliders wordt nu al terug uitgezonden op vt4 Dark_MewTwo. Toen ik jong(er) was vond ik dat zo'n goeie serie maar nu, amai.. De TV kan niet rap genoeg afstaan als het opkomt.

Die mannen bij VT4 hebben zeker 4 keer de herhalingen van sliders uitgezonden en altijd zijn ze gestopt bij seizoen 3. Ze hadden beter ene keer de hele boel uitgezonden...