PDA

Volledige versie bekijken : itrader prob

De SkeEvN
2 april 2007, 22:33
wil net een itrader uitvoeren en geef de link in en krijg dat het een invalid url is

komt het door de veranderingen? en waneer zou dit opgelost zijn?

BlackOUT
2 april 2007, 23:05
vandaag zag het hele forum er anders uit...

Geef het nog een dagje ofzo

Der staat nu trouwens 9lives forum, bij mijn weten was dit vroeger nooit...

Art
2 april 2007, 23:24
Ge kunt best details geven over de thread enzo. dan kunnen we zeker zijn wat het probleem is ipv er naar te raden.
Aangezien er mensen nog om 22.20 een punt hebben gegeven zal het niet direct aan de veranderingen liggen.

Art
2 april 2007, 23:39
indien er mensen met probs zijn.als u verkoops url invalid is, moet je de games.telenet.be veranderen naar 9lives.be en dan zal het moeten gaan.

BlackOUT
3 april 2007, 10:03
het lukt me nu in elk geval niet om gelijk welk profiel te bekijken hier ze.

Oke heeft niets met iTrader te maken maar wel met die 9lives

De SkeEvN
3 april 2007, 16:12
indien er mensen met probs zijn.als u verkoops url invalid is, moet je de games.telenet.be veranderen naar 9lives.be en dan zal het moeten gaan.
inderdaad dit werkt ;)

thx

nog iets ik heb een negative itrager gegeven maar deze wordt nie bij de posts gezet enkel in public profile?

http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=489584
Trax^

Art
3 april 2007, 17:12
Normaal is alles onder nul en nul zelf niet te zien bij de posts, maar de punten zijn er wel te zien in het profiel

JaVae
4 april 2007, 09:05
hey, staat er een limiet op het aantal punten dat je kan geven ofzo?
ik heb n deal met 4 mensen in 1 thread gedaan, wou gisteren punten geven maar na 2 zei'm da'k er geen meer kon geven die dag. Ik probeer net opnieuw en krijg nog steeds diezelfde melding?

Art
4 april 2007, 14:38
je kan er normaal maximum 3 per dag geven.Dit om een misbruik te voorkomen.Als je dan toch meer dan 3 items zou hebben probeer je punten wat te spreiden dan.
Dit limiet verhogen is niet nodig, de meeste mensen hebben er toch zoveel niet nodig.
En voor iemand zegt dat er wel genoeg mensen zijn, dat is niet zo.Wij zien dit als er mensen meer dan 3 punten proberen te geven.

Firedwarf
5 april 2007, 14:16
Wou vandaag eerste I trader geven krijg deze error:
Sorry, but you can not rate any more people today

Vandaag nog geen punten toegekend aan iemand hoe kan dit?

Art
5 april 2007, 15:20
en wanneer was vandaag? het enige dat te zien is zijn die3 van gisteren nog, waarschijnlijk heb je dit geprobeert rond 0u deze nacht