PDA

Volledige versie bekijken : Internetprobleem

x3rb3ru$
1 april 2007, 14:49
Als ik een tijd niets doe op mijn computer, of een spel speel ofzo, dan kan ik opeens niet meer op internet met firefox, werkt msn niet meer, ... Alle programma's die ik dan opendoe krijgen geen verbinding meer met internet, maar programma's die nog liepen blijven verbinding behouden (bv : steam,bitcomet, etc)
Ik heb geen firewall en werk met Windows Vista.
Als iemand de reden hiervoor weet, en deze heeft misschien te maken met de router, ik kan geen routerinstellingen veranderen omdat deze hardwarematig beveiligd is. Maar normaal gezien kan het niet aan de router liggen, omdat andere computers in mijn netwerk hier geen problemen mee hebben, en ik al van poort gewisseld heb.
Weet iemand de oorzaak en eventueel de oplossing van dit probleem???
Cheerz!

Jurgenv1
1 april 2007, 16:14
Hijackthis log?

x3rb3ru$
1 april 2007, 18:06
ik had hem eerst bij OS gezet, maar toen werd ik naar HJT verwezen...iemand beter suggestie waar ik het kan zetten? Of nog beter...een oplossing voor mijn probleem???

Jurgenv1
1 april 2007, 18:34
Ik ben vrijwel zeker dat het aan je router ligt..

x3rb3ru$
1 april 2007, 18:45
Normaal gezien zou het niet aan mijn router kunnen liggen...het probleem is nog maar sinds enkele dagen, het komt niet voor op andere computers, heb al andere poorten op de router geprobeerd en het zijn enkel programma's die ik op de moment zelf open, programma's die nog runnen doen het zonder problemen...wat een gezeik...met een computer heb je toch niets dan last

Jurgenv1
1 april 2007, 19:18
En als je jou pc rechtstreeks aan de modem hangt?

x3rb3ru$
1 april 2007, 19:22
geen verschil als ik rechtstreeks op de modem zit...

Jurgenv1
1 april 2007, 19:27
Blijft alles dan nog zo haperen?

x3rb3ru$
1 april 2007, 23:36
Blijft alles dan nog zo haperen?

Er hapert niets voor zover ik weet, het werkt gewoon niet:-S
Andere programma's werken zonder problemen, enkel programma's die ik later opstart geven gewoon niets...

Jurgenv1
1 april 2007, 23:50
Hmm, beter naar OS terug gaan, dit is geen malware probleem.