PDA

Volledige versie bekijken : Guided by Noises

MaVaCa
29 maart 2007, 00:34
Gisteren was ik op de premiere van Guided by Noises, een hedendaagse dans voorstelling van een vijftiental jongeren, in het Concertgebouw Brugge. Ik moet zeggen dat ik toch wel wat onder de indruk was en vroeg me daarom af of nog mensen waren die deze voorstelling gezien hebben en wat hun meningen zijn rond de voorstelling.

Rekening houdend met het feit dat alle dansers/acteurs maar tussen de 16 en 20 jaar oud waren maakt het voor mij allemaal nog boeiender. Het doet goed om te weten dat toch nog andere (jonge) mensen met dit soort van zaken bezig zijn.

Ik ben jammer genoeg iwat laat om het hier nog te posten, maar had nog niet door dat er een nieuw forum was voor dit soort van zaken. De laatste voorstelling is morgen al om 10.30 en is enkel toegankelijk voor scholen/groepen.

Degene die toch nog meer info willen kunnen volgende site bezoeken:
www.guided-by-noises.be of de persmap (http://home.scarlet.be/~hansvero/guided-by-noises/persmap.pdf) downloaden.

exploder
29 maart 2007, 11:56
Iemand die meespeelt zit in mijn klas
En we mochten meedoen me zo'n project (met onze klas) om bepaalde dingen dat ze doen in die voorstelling te leren
+ Gisterenavond gratis voorstelling

Maaaar... Ik heb klierkoorts en kon niet meedoen aan die activiteiten en kon ook niet gaan kijken, wat ik wel jammer vind :(

Camille
5 april 2007, 17:03
Hay there!
k'vond dit forum toevallig online.
Echt leuk dat je van de voorstelling genoten hebt!
Ik deed er in mee...
(Ik was dat meisje die eerst mega lang moest stil staan...daarna over matten moest kruipen en vervolgens nog eens in het rond geslingerd werd tijdens het zingen van new born...fantastisch om te doen-niet sarcastisch ofzow é!..serieus..echt leuk!)...en aja ben 14 jaartjes...(2 van ons waren nog geen 16...waaronder mezelf dus..lol)
T'was plezent om te doen..jammer dat het voorbij is,
maar we leven op hoop.m'en is immers aan het onderhandelen dat we evnetueel mischien nog op tour mogen naar verschillende theaterhuizen doorheen vlaanderen...let's hope for the best!!!

xoxox grtjs Camille

Deborahtj
30 november 2007, 19:22
Gisteren zijn wij met school gaan kijken naar guided by noises! Vond het echt super mooi! Het was eens iets anders, dansen & zingen!
Na lang zoeken heb ik dan ook de site gevonden! :)
En euh, Camille, moest je hier nog eens voorbij komen, je hebt echt een mooie stem! Dat kleine blonde meisje (Sorry, maar weet de naam niet) kon ook mooi zingen! Als iemand weet welk lied ze op het einde zong, ze speelde dan ook piano, laten jullie me dit dan weten, aub?

xxx Dé

pieta
30 november 2007, 23:55
:offtopic:
invasion of women on our forum:scream:
:eek:
sorry^^