PDA

Volledige versie bekijken : 10 Days Off (Gent)

Pagina's : [1] 2

antHraxx
25 maart 2007, 16:46
13 - 23 July
First names announced in April

maar...
M_nus label bevestigt al dat Richie hawtin 16 april komt op hun site: www.m-nus.com
Meteen al een grote naam! :bow:

Babs
25 maart 2007, 16:53
:love: enzo, maar kga werken in juli, dus tzal nog te zien zijn wa ik allemaal wel en nie kan meepikken.
Toch liever centjes rijk dan centjes kwijt :p

PapaGanz
25 maart 2007, 17:07
Richie :o
Babs mag ik zo'n abonnement van uw papa ^^

Tah_b00nz0r
25 maart 2007, 17:09
neen papaganz ik neem dat ffs!

alee dan bevestigd tot op heden is:

ritchie hawtin
booka shade
:D

Babs
25 maart 2007, 17:11
Richie :o
Babs mag ik zo'n abonnement van uw papa ^^

you wish :p

En boon ge zijt ne vuile profiteur, da zeggek u :p

Kid_C
25 maart 2007, 17:13
M.A.N.D.Y. ook

Spectre
25 maart 2007, 17:15
I'm there I think :p

tgc_9012
25 maart 2007, 17:19
Aanwezig ^^

DevStyle
25 maart 2007, 17:21
Booka Shade en M.A.N.D.Y. zijn al genoeg om te overtuigen.
Aanwezig :D

Elvis P
25 maart 2007, 17:26
Zozo, aanwezigheid.

Sabe
25 maart 2007, 17:28
present all the way (als ik kan, KZAL WEL MOETEN KUNNEN)

wa denkte babs, boon, jack, .. nog eens gelijk vorig jaar ? :D
en deze keer half uit de kleren hoor alst nog is zo warm is :D

Kid_C
25 maart 2007, 17:29
Count me in :]

Spectre
25 maart 2007, 17:32
hoeveel kost dat grapke eigenlijk ?

Elvis P
25 maart 2007, 17:35
Nu nog Heartthrob, Magda en Tractile plz... :p

Tah_b00nz0r
25 maart 2007, 17:38

jaja zeker mij goed

@spectre

da kost ongeveer 10-15€ per dag inkom en een 10dagen kaart iets van een 75-80€

Babs
25 maart 2007, 17:52

Ik ga nie topless ze, de rest mmmm, be my guest :love: :love: :love:
Kziet al voor mij, erna sbiet gaan werken, in mijne bikini en kort rokske staan kuisen int ziekenhuis :lol:

Ook al moet ik werken, kzal allesinds mijn best doen om erbij te zijn, zeker als het booka shade is.

SkorzY
25 maart 2007, 18:25
Present wederom ^^
Booka shade zie ik wel op Pukkelpop hoogstwaarschijnlijk en Richie Hawtin wil ik wel weer zien, hopelijk draait die dag Magda ook weer. Vondt het vorig jaar echt een zalige avond :)

JackM
25 maart 2007, 18:39

denken? ge kunt zien daje der allemaal zijt :p
of ik kom ulder persoonlijk halen!

khoop just da der nie teveel van die dutsen zijn die zeggen van 'oh iedereen gaat naar richie, ik dus ook, ook al zegt zen muziek me gene zak of laat ik wel uitschijnen dat ek het leuk vind' want die hebbek daar liever nie!!! >_>

DevStyle
25 maart 2007, 18:53
denken? ge kunt zien daje der allemaal zijt :p
of ik kom ulder persoonlijk halen!

khoop just da der nie teveel van die dutsen zijn die zeggen van 'oh iedereen gaat naar richie, ik dus ook, ook al zegt zen muziek me gene zak of laat ik wel uitschijnen dat ek het leuk vind' want die hebbek daar liever nie!!! >_>

Sluit mij anders uit??????? :cry:

JackM
25 maart 2007, 19:51
Sluit mij anders uit??????? :cry:

geen probleem

Babs
25 maart 2007, 20:11
'oh iedereen gaat naar richie, ik dus ook, ook al zegt zen muziek me gene zak of laat ik wel uitschijnen dat ek het leuk vind' want die hebbek daar liever nie!!! >_>

Oh hey, da was ik vorig jaar :)

JackM
25 maart 2007, 20:12
Oh hey, da was ik vorig jaar :)

ma gij hoorde bij ik en ely >_>
das nie tzelde :tongue:

Babs
25 maart 2007, 20:24
Kben toch blijven gaan, da wast belangrijkste :p

PapaGanz
25 maart 2007, 20:24
Haja, want mensen mogen geen nieuwe muziek leren kennen van jackmalibu :woohoo:

Robust²
25 maart 2007, 20:35
Ik zal wel eens gaan vandejaar, hopelijk is er toch nog iemand die liever iets degelijk hoort ipv ganse avonden duveltent :sop:

DevStyle
25 maart 2007, 20:45
geen probleem

dat kwetst, treinjongen. :(

Spectre
25 maart 2007, 20:55
Jaar vliegt toch voorbij vind ik. Het is al bijna weer Gentse feesten

:love:

JackM
25 maart 2007, 20:57
Haja, want mensen mogen geen nieuwe muziek leren kennen van jackmalibu :woohoo:

dan moeten ze da maar ergens anders doen!

Tah_b00nz0r
25 maart 2007, 21:19
op 10do viel da toch goed mee vond ik :p

en ook al kon mij da ni zo bekore in het begin, ik vond het toch stiekem goed :P sindsdien meer into minimal geworden :D

JackM
25 maart 2007, 21:25
maja tgeen ek bedoel.
toen ek de laatste keer naar star warz geweest was, ge had daar zo gasten die daar in gense groepen gewoon stil stonden, met elkaar wa staan klappen enzo.
kweet het natuurlijk nie, ma tzou me nie verwonderen moetsen ze daar gewoon zijn om de maandag erna te kunnen zeggen dat ze er geweest zijn.
vergeleken met 2 jaar geleden, toen ek dan geweest was stond daar lijk niemand stil.
tis gewoon dat het lijk elk jaar erger wordt van de dutskes die aanwezig zijn op zulke dingen om der gewoon maar te kunnen zijn.

kvrees het ergste eig voor bij booka shade eerlijk gezegt!

PapaGanz
25 maart 2007, 21:27
Star Warz is nu wel iets anders dan 10 Days Off.

Ik vind het gewoon hypocriet om te zeggen dat mensen die het genre niet kennen er niet "binnen" mogen.
Iedereen moet ergens beginnen, 't is niet dat jij met een minimal LP uit de baarmoeder bent gegleden.

JackM
25 maart 2007, 21:30
Star Warz is nu wel iets anders dan 10 Days Off.

Ik vind het gewoon hypocriet om te zeggen dat mensen die het genre niet kennen er niet "binnen" mogen.
Iedereen moet ergens beginnen, 't is niet dat jij met een minimal LP uit de baarmoeder bent gegleden.

-_-

das wel allemaal hetzelfde!
en neen ik ben niet met een minimal lp geboren

Tah_b00nz0r
25 maart 2007, 21:31
hah mooi gezegd papaganz ^^

en ja om ergens te beginnen... begin dan met muziek te ontdekken op het internet en dan er op uit te gaan :P staat het u niet aan ga er dan ni op uit om er geweest te zijn maar omg k wil weer ni zo'n discussie hebbe :p

PapaGanz
25 maart 2007, 21:32
't Is niet vanzelfsprekend voor iedereen om muziek op internet te ontdekken hoor :).

fr1sb33
25 maart 2007, 21:34
Ge zult mogen oppassen, want er zullen veel topradioluisteraars zijn, die denken dat alles op Fairmont - Gazebo ed. gaat trekken. :D

't Is niet vanzelfsprekend voor iedereen om muziek op internet te ontdekken hoor :).

Discogs en Decks.de (of een andere site met samples) en je bent vertrokken.

JackM
25 maart 2007, 21:42

fuiven, lokale feestjes, ...

de essentie zou toch ook niet mogen zijn om naar ilt te gaan om te ontdekken wat techno is.

en met een beetje moeite leerde snel en op een gemakkelijke manier muziekstijlen ontdekken dieje nog nie kende.
maarja, moeite doen é den dag van vandage ...

Tah_b00nz0r
25 maart 2007, 21:45
doede gij ma moeite om werk te vinde zoda ge ffs men draaitafels kunt kope peke :p

JackM
25 maart 2007, 21:46
doede gij ma moeite om werk te vinde zoda ge ffs men draaitafels kunt kope peke :p

maakt 150 euro voor beide en kschrijf het direct over :p

Tah_b00nz0r
25 maart 2007, 21:53
nog maar 200€ nodig dus :p

leen dat toch ff man :D betalen op afbetaling ftw ;)

JackM
25 maart 2007, 22:00
cool 350 voor beide :p
DEAL!

Robust²
25 maart 2007, 22:05
@Jack Malibu: Ben al blij dat je die groep niet veralgemeent als al de jongere van 16 enzo :p
Ik geef toe dat er veel zijn die gewoon gaan om stoer te doen en geen fluit van de muziek kennen, en dat stoort mij ook, maar wat mij nog meer stoort is als ik dan als muziekliefhebber naar zoiets wil gaan ik reacties krijg van 'wa gaat gij daar gaan doen' :ironic: (niet perse naar u ze, gewoon in het algemeen) Ok ik ben mss niet altijd thuis ook in de soort muziek waarnaar ik ga, maar ik sta er wel voor open en wil het graag horen, en ik zal maar zelden gewoon stilstaan, tenzij het echt pokkesaai is :p

Tah_b00nz0r
25 maart 2007, 22:11
cool 350 voor beide :p
DEAL!

foutje :unsure: moet kunnen eh ;)

JackM
25 maart 2007, 22:17
robust: ja kweet, alsek zeg alle 16 jarigen, dan zennek verkeerd, wa wel opvalt is dat er veel tussenzitten.
en dat is ook wel het punt waar ik mij het meest aan erger, die leeftijden, veel te jong eig. toen ik 16/17 jaar was dan ging ik hier naar de gewone klasfuifkes enal. nu voelen ze zich aan 16 jaar al te goed voor zulke dingen en gaan ze maar wat op de grotere evenementen staan waar de leeftijd toch een stuk hoger ligt.
moest alleman nu gewoon es een beke normaal den dag van vandaag en geduldig wachten tot em oud genoeg is voor bepaalde dingen, dan zouden we al diene zever nie hebben :p

bij deze dus: minimumleeftijden van 18 jaar ftw o/

en at zjerre: allé 350 is toch ne schone prijs? :D

NoizeSuppressor
25 maart 2007, 22:23
present :)

Robust²
25 maart 2007, 22:25
Sjah, ik ben hier ook aan schuldig dat ik naar dingen ga waar de leeftijd veel hoger ligt, maar ik ben het gewoon beu soms om op van die scoutsfuiven altijd maar dezelfde radio hitjes te horen, waarom zou ik door mijn leeftijd niet naar degelijke muziek mogen luisteren? :p
Ik vind gewoon dat degene die totaal geen idee hebben naar wat voor soort muziek ze zelfs gaan, geweerd zouden moeten worden

JackM
25 maart 2007, 22:28
maar hoe gade dat dan doen?

NoizeSuppressor
25 maart 2007, 22:29
ging ook van mijn 16 naar Mysteryland, Love Parade etc... Als er op de kaartjes staat vanaf 16 of vanaf 18 dan is 't toch in orde zie het probleem niet :confused:

Babs
25 maart 2007, 22:30
Mja ik ben ook naar ILT geweest zonder te weten waddak kon verwachten.
Booka shade ging komen en daarvoor ging ik ook vooral, maarja... :sop:

Ma uiteindelijk, ik kende wa namen, ma meestal is hun set anders dan wat je kent van hun platen die ze geproduceerd hebben.

En boon heeft kraftwerk beter leren kennen omdat ik aangeraden had om es te gaan zien, en da komt al nie veel voor da ik boon iets aanleer :p

Tah_b00nz0r
25 maart 2007, 22:31
en at zjerre: allé 350 is toch ne schone prijs? :D

euhm neen :p

ga gij ma schoon werke sie ;)

JackM
25 maart 2007, 22:31
nja ma ik bedoel het zo niet.

kvind het nogal redelijk kut aan mezelf dat ek moeilijk kan verwoorden wat ek bedoel :sad:

Robust²
25 maart 2007, 22:35
maar hoe gade dat dan doen?

Hah niet, dat is et gewoon, ge kunt ze niet tegenhouden :p
Ik ben bijvoorbeeld vorig jaar ook naar Tomorrowland geweest, en was nog maar 15 (wel met oudere mensen mee dan), maar ik kon gerust zeggen dat ik 80% van de artiesten kende. Mijn maten wouden dan bv niet mee omdat het 'te marginaal' was volgens hun, dat zijn dus de soort die geen idee heeft van wat voor soort muziek het is :sop:
Nuja, ik deel wel je mening dat het soms zeer ambetant kan zijn, maar er zijn er ook die wel thuis zijn en gewoon gaan uit liefde voor de muziek ;)

JackM
25 maart 2007, 22:37
awel ja, ge hebt gelijk! en tis eig met alles zo, nie muziek alleen.
we kunnen ze niet tegenhouden, zij zouden individueel zelf het verstand moeten hebben om te beslissen wat ze moeten doen dat hoort of niet. helaas bezit een grote hoeveelheid dat niemer tegenwoordig.

PapaGanz
25 maart 2007, 22:43
Dat moet je nu niet op die kinderen steken maar op de maatschappij.
't Zijn die organisaties die altijd hun doelgroep willen vergroten door die leeftijdsgrens te verlagen :).

Nu beginnen ze op hun 11 jaar naar scoutsfuifjes te gaan en zijn ze tegen hun 16 Werchter al beu.

Dus ja, dan moeten ze andere dingen zoeken hé ;).
Snap je wat ik bedoel.

JackM
25 maart 2007, 22:47
ik zie toch niet waar evenementen hun line-up aanpassen om een jongere leeftijdscategorie aan te trekken hoor?
en tligt mss aan de maatschappij, maar een beetje verantwoordelijkheid van ouders enzo mag ook wel ze.
als alles heb toegelaten wordt op jonge leeftijd, waar leren ze dan zelf verantwoordelijkheid te nemen en te beseffen wat ze waar en wnn moeten doen?

kweet ook da klagen erover niet helpt, ma kweet toch wat er anders mee te doen en kloop er anders toch maar over te klagen :p

PapaGanz
25 maart 2007, 22:49
Ik ben niet over lineup bezig, over de manier waarop ze de jongeren aanspreken.
Publiciteit doet veel hoor.

En jongeren die meer mogen, je ziet het veel te zwart wit.
't Is al generaties dat ouderen zitten neuten op de jongere generaties.

Maar uiteindelijk als ik mijzelf bekijk had ik ook geen uur meer op mijn 14 jaar en zit ik mij nu ook niet strontzat te zuipen of aan de coke te snuiven.

Oudere generaties irriteren zich gewoon makkelijker aan jongeren en vergeten daarbij de negatieve aspecten van hoe ze zelf waren ;).

JackM
25 maart 2007, 22:53
nog niet echt op gelet dan :s
maar ook daar ligt de schuld imo eerder bij de gemakkelijke manier van reclame verspreiden dan bij de organisatoren.
en dat die dat gewoon toejuichen, want echt reclame om lage leeftijdcategroien aan te spreken heb ek lijk nog nie gezien.

PapaGanz
25 maart 2007, 22:54
Wat denk je dat TMF is?
Welke 12 jarige zit daar niet naar te SMS-en :crazy:

JackM
25 maart 2007, 23:03
nja, ik kijk geen tmf op jim, kweet dus nie echt wat daar op te zien valt van reclame fzo. naar mijn weten was da enkel jambabrol ed. maarja, festivalverslagen enzo, die dingen allemaal, da lijkt mij toch eerder voor een ouder doelpubliek bestemd :x dus kommek toch weer bij de mensen zelf die schuld treffen :x

PapaGanz
25 maart 2007, 23:08
Euhm, waarom zou dat voor een ouder publiek bestemd zijn?
Dat is allemaal voor de pre-puberale / puberale jeugd :p

JackM
25 maart 2007, 23:12
nja, pff tis allemaal om zeep :(
kga gaan maffen ipv mij der verder druk in te maken

D3C0Y
25 maart 2007, 23:19
Mja ik ben ook naar ILT geweest zonder te weten waddak kon verwachten.
Booka shade ging komen en daarvoor ging ik ook vooral, maarja... :sop:

Ma uiteindelijk, ik kende wa namen, ma meestal is hun set anders dan wat je kent van hun platen die ze geproduceerd hebben.

En boon heeft kraftwerk beter leren kennen omdat ik aangeraden had om es te gaan zien, en da komt al nie veel voor da ik boon iets aanleer :p

en toen was booka shade er idd niet :cry: , valentino was wel lekker toen :D

PapaGanz
25 maart 2007, 23:20
Twas Pierre koen :p

Tah_b00nz0r
25 maart 2007, 23:47
idd ja en die draaide toen toevallig audion - mounth to mounth toen ik daar passeerde :p

D3C0Y
26 maart 2007, 07:20
Twas Pierre koen :p

oe booka shade, ging toch in de stubru stage spele, ma toen wij daar kwamen stond valentino daar toch ?

PapaGanz
26 maart 2007, 07:31
Nee, die kale kerel met zijn macbook pro was Pierre.
Valentino stond in de green room :).

Slechte programmatie ;).

[deleted]
26 maart 2007, 10:06
[deleted]

antHraxx
26 maart 2007, 12:22
idd ja en die draaide toen toevallig audion - mounth to mounth toen ik daar passeerde :p

mouth to mouth dus ?

Gentille
26 maart 2007, 12:29
Richie hawtin :bow: minus label :applause: dat wordt weer trippen. Enkele weken terug Troy Pierce gehoord van minus label in de fuse en dat was echt vet.

the_vee
26 maart 2007, 12:33
trippen op minus muziek?

geef mij maar psy/goa trance daarvoor :D

Sabe
26 maart 2007, 14:59
ik kijk er al lekker naar uit :D

minus .. midream, milife <o/ .. soit >_>

dat matthew dear gvd dees jaar maar als audion komt JA !! :D

tractile, gaiser, JPLS en richie ^^

ricardo mag ook wel langskomen

florian meindl, miskate, 3 channels ... god het zou paradijs zijn mochten die er ook bij zijn :p

alst dees jaar terug zo warm is (waar ik op hoop) gaat den dezen topless gaan zu :D en goe wasted zijn :p

D3C0Y
26 maart 2007, 15:02
der is normaal gezien voorspeld dat er door de stromingen ofzo deze zomer een warmte zone boven europa gaat hangen , dit fenomeen gebeurd om de zoveel jaar en het resulteert in extreme warmte :p

en aangezien onze zomers nu al fokking warm waren (zonder dat fenomeen), zal het nu nog is extra warm worde ^^

Babs
26 maart 2007, 15:40
mouth to mouth dus ?

Hij schrijft het gelijk hij het zegt :lol:

SkorzY
26 maart 2007, 18:39
Ik heb pas van minimal/electro e.d. leren kennen na ILT2005. Was op livesets beland na wat over ILT gehoord te hebben, downloade setje van richie hawtin & sven vath en was meteen verkocht. 2006 was ik dus ook op ILT en was toen 16 jaar maar ondertussen kende ik wel zowat 75/80% van de line-up en was het zelfs moeilijk kiezen welke room ik het meest wilde. Ik had ook wat maten mee die dan bv buiten Tiga, 2 Many DJ's en shameboy niemand kenden. Maar die dan met mij meegingen en zich ook goed hebben geamusseerd op namen waar ze nooit iets van gehoord hadden. Anderzijds gingen ze ook naar 10do en vonden ze richie hawtin en minimal iets minder boeien en daar gaan ze dit jaar niet meer naartoe. Daar kan je opzich toch niets tegenhebben?

Je kan altijd gaan om iets te ontdekken, niet iedereen doet het voor het bandje of voor in z'n msn nickname. 16 jaar of 60 jaar maakt mij niet uit, als ze openstaan voor de muziek en er net zo gek van worden als ik maakt mij kledij, arm of rijk, oud of jong geen snars uit. Dat vindt ik net het mooie aan muziek, iedereen komt naar daar voor dezelfde reden en dat is de muziek. Ik vind het trouwens net zo cool om op feestjes zoals ilt, 10do en anderen rond mij te kijken wie er allemaal zich rot amuseert, en als ik dan zie dat het zowel 30'ers, 40'ers, 16 jarigen, vrouwen, weet ik wie allemaal is dan vindt ik het nog eens zo cool. Muziek is er voor iedereen en dat maakt het net zo tof.

En over die scoutsfuifjes, hier in ninove en omstreken is 90% van de fuiven jump of die topradio hitjes en dat steekt op den duur ook ferm tegen.

JackM
26 maart 2007, 18:51
ma ik zeg toch ook nie da ge nie moogt ernaar toe gaan :confused:
ik had het enkel op mensen die er niks van kennen en enkel gaan om een babbelke te slaan.

ripz
26 maart 2007, 19:10
en als ik dan zie dat het zowel 30'ers, 40'ers, 16 jarigen, vrouwen, weet ik wie allemaal is dan vindt ik het nog eens zo cool.

VROUWEN ofzo?

hopelijk wast dan house, want techno is for boys and house for girls!

Elvis P
26 maart 2007, 19:35
Richie hawtin :bow: minus label :applause: dat wordt weer trippen. Enkele weken terug Troy Pierce gehoord van minus label in de fuse en dat was echt vet.
Vond hem eigelijk best wel tegenvallen, behalve 1 bepaalde unrealeased plaat die ik zalig vind en Frankie - Hunt :p

dat matthew dear gvd dees jaar maar als audion komt JA !! :D

tractile, gaiser, JPLS en richie ^^

ricardo mag ook wel langskomen

florian meindl, miskate, 3 channels ... god het zou paradijs zijn mochten die er ook bij zijn :p
Woord! Audion en Florian Meindl zou wel vrij tot zeer zalig zijn..

Ether
26 maart 2007, 19:38
Hmm, kwist nie dat da samen met dour viel? Kga normaal gezien naar Dour, maar kga toch wederom proberen om een dagje of 2 mee te pikken :love:

Ooit mss toch proberen zo'n 10day card te kopen, hehe

PapaGanz
26 maart 2007, 19:41
Gentse feesten vallen altijd samen met dour

Ether
26 maart 2007, 19:47
Dju, wordt weer een moeilijke periode voor de portefeuille (en de lever :p)

Nu ja, nu ik erover nadenk is da idd al jaren zo, maar andere jaren eigenlijk nooit echt overwogen om naar Dour te gaan, dit jaar wel, vandaar waarschijnlijk de teleurstelling :sad:

D3C0Y
26 maart 2007, 19:52
VROUWEN ofzo?

how how, ni te straffe uitspraken doen é :p

JackM
26 maart 2007, 19:57
ik ken ook meiskes die naar mnml luistren, net als ely :p

antHraxx
26 maart 2007, 21:08
VROUWEN ofzo?

was da voor zever
Dat de vrouwen maar into minimal/techno gaan... Kzou nix liever hebbe da mijn lief minimal of techno zou luistere :)

Babs
26 maart 2007, 21:13
I can dig minimal, zolang ik er maar nie hoef op te dansen. Das eerder zo chill muziek voor smorgens vroeg in een zetel te liggen :)

Techno mja, nie zo mijn ding tbh.

Tah_b00nz0r
26 maart 2007, 21:13
kzou't ook ni erg vinde!

Babs
26 maart 2007, 21:14
kzou't ook ni erg vinde!

Zwijg, ge zijt één van de weinig die al kunt zeggen dat hun lief ook draait :tongue:

Tah_b00nz0r
26 maart 2007, 21:18
das waar sorry!

Elvis P
26 maart 2007, 22:16
I can dig minimal, zolang ik er maar nie hoef op te dansen. Das eerder zo chill muziek voor smorgens vroeg in een zetel te liggen :)
wtf :wtf:
Bedoel je dan niet eerder lounge muziek ipv minimal?

PapaGanz
26 maart 2007, 22:20
Mjah ksnap ook niet hoe je kan "chillen" op minimal, die bpm is daar te snel voor :p

Sabe
26 maart 2007, 22:22
minimal is zalig : D ge kunt daar traag / snel op dansen, op geven of op chillen of eender wat : D

wegzweven of gefocused blijven

ik kan da ni allemaal bij elke muziek .. ik kan da persoonlijk wel allemaal op minimal :D

PapaGanz
26 maart 2007, 22:23
Met een lijntje ist ni moeilijk he Sabe

:p

Sabe
26 maart 2007, 22:24
Met een lijntje ist ni moeilijk he Sabe

:p

trut :(

ik neem geen drugs :$

ripz
26 maart 2007, 22:25
blijkbaar kent niemand hier die vocal

Sabe
26 maart 2007, 22:28
blijkbaar kent niemand hier die vocal

ikke wel :D :love: :music:

Babs
26 maart 2007, 22:45
wtf :wtf:
Bedoel je dan niet eerder lounge muziek ipv minimal?

Mjah ksnap ook niet hoe je kan "chillen" op minimal, die bpm is daar te snel voor :p

minimal is zalig : D ge kunt daar traag / snel op dansen, op geven of op chillen of eender wat : D

My point exactly, en ely zal het wel weten!

En kweet heus het verschil tussen lounge en minimal ze, kvin minimal gewoon te rustig om op te dansen

Elvis P
26 maart 2007, 23:08
My point exactly, en ely zal het wel weten!

En kweet heus het verschil tussen lounge en minimal ze, kvin minimal gewoon te rustig om op te dansen
Is nie als aanval ofzo bedoeld ze, vind het gewoon raar.. :p
Zoals gezegd die bpm ligt waarschijnlijk even hoog als bvb electro, dus ik snap nie goe wat er zoveel rustiger aan is, en al zeker nie de meer "agressief" klinkende minimal.
En wat Richie Hawtin draait is nu toch ook geen chill-muziek, en als het zo is wordt het goed afgewisseld met wat stevigere platen.
Maaaar, elk zn mening dus de nutteloosheid van mn post is vrij groot.. :p

fr1sb33
27 maart 2007, 10:26
Het is algemeen geweten dat vrouwen geen smaak hebben (op enkele uitzonderingen na) :(
Waarom denk je dat er RnB gedraaid wordt op fuiven, omdat het zo fantastische muziek is of zo ?

DevStyle
27 maart 2007, 13:14
Het is algemeen geweten dat vrouwen geen smaak hebben (op enkele uitzonderingen na) :(
Waarom denk je dat er RnB gedraaid wordt op fuiven, omdat het zo fantastische muziek is of zo ?

Gij hebt dus duidelijk nog nooit met een meisje op RnB gedanst.. :p

[deleted]
27 maart 2007, 13:16
[deleted]

Sabe
27 maart 2007, 13:28
en scheuren achteraf :p

Tah_b00nz0r
3 april 2007, 13:20
jaja voor die het nog niet wisten! eerste namen zijn gekend eh

4HERO [UK]
AGORIA [FR, LIVE]
ÂME [DE]
BOOKA SHADE [DE, LIVE]
ELLEN ALLIEN [DE]
GROOVERIDER [UK]
JOAKIM [FR, LIVE]
LAURENT GARNIER [FR, LIVE]
MARTIN SOLVEIG [FR]
MONIKA KRUSE [DE]
RICHIE HAWTIN [CA]
SKREAM [UK]
STIJN [BE, LIVE]
TIEFSCHWARZ [DE]

membercards 65€ ^^ me going!

Sabe
3 april 2007, 13:22
same :D

membercard kopen, dan dagen gaan en andere dagen crashen op gentse feesten :p

slapen op kot van maat :D

... aan den andere kant is er ook nog altijd dour ... dus twordt zien wak gaan doen :-)

ripz
3 april 2007, 16:52
ellen allien, agoria, âme, booka shade

da zijn al schoon naamkes!

Tah_b00nz0r
2 mei 2007, 12:27
nieuwe namen!

ik ga wel zeker gaan nu ^^

Alex Gopher [FR, LIVE]
Audion [USA, LIVE]
Dixon [DE]
Djuma Soundsystem [DE]
Does It Offend You, Yeah? [UK]
Etienne De Crécy [FR]
Fabio [UK]
Fairmont [CA, live]
fucKINGFUCKS [ZA/BE, Kendell Geers + Patrick Codenys/Front 242]
John Digweed [UK]
Makossa & Megablast [AT]
Mason [NL]
Riton [UK]
Slam [UK]
Spirit Catcher [BE]
TC [UK, LIVE]
The Presets [UK, LIVE]
Tiga [CA]
Tommie Sunshine [USA]
Two Lone Swordsmen [UK, LIVE]

JackM
2 mei 2007, 15:11
mnja, had liever wa andere namen gezien tbh :p

Tah_b00nz0r
2 mei 2007, 15:34
idd ja :p er zit ni voor elk muziekliefhebber veel deftigs tussen de nieuwelingen :)

mja tegen eind mei zulle er wsl nog 40 name bij zijn ofzo dus er kan nog VEEL bij komen :p

ik hoop stiekem op een setje van dahlback, koletzki, bodzin, huntemann, schumacher ofzo :p

JackM
2 mei 2007, 17:48
ik hoop stiekem op wat mobilee dj's en nog stiekemer op cobblestone jazz :p
barem, gaiser, jpls, tractile mogen van mij ook afkomen :p

Babs
2 mei 2007, 17:51
Vuile minimalers :sop:

Zolang booka shade er is en ik die kan gaan is iedereen content.

nonkel wulle
2 mei 2007, 18:02
Pfff, dien line-up sta mij totaal niet aan, was nochtans zo in de mood om te gaan.

CFK
2 mei 2007, 20:33
drum n bass stelt niet veel voor dit jaar vind'k, buiten fabio... die nog maar net in gent is geweest.....

tzal grotendeels de vooruit worden dit jaar
dour - gentse feesten - ten days off
owyeah

PapaGanz
2 mei 2007, 23:19
Tis wel nogal electro getint precies : o

Tah_b00nz0r
2 mei 2007, 23:20
idd bakke afkome eh ;)

JackM
29 mei 2007, 08:41
volledig programma is er:

Dagschema 10 Days Off 2007

Day 00 - vrijdag 13 juli

Main Room
Get Physical Label Night ft.
Jona [BE, 23-01]
Djuma Soundsystem [DE, 01-03]
Booka Shade [DE, 03-04]
DJ T. [DE, 04-06]
Jesse Rose [UK, 06-08]

Mine White Room
Mud Club presents:
Two Lone Swordsmen [UK, live, 01-02]
Agoria [FR, live, 03-04]
Josz Lebon [NL, hours TBC]
Monica Electronica [NL, hours TBC]

Ball Room
TBC

Day 01 - zaterdag 14 juli

Main Room
Soul Phonic [BE, 23-01]
Mason [NL, 01-03]
Martin Solveig [FR, 03-06]
Fred Hush [BE, 06-08]

Mine White Room
Beyond Jazz [BE, 23-01]
4 Hero [UK, 01-04]
Squadra Bossa ft Buscemi [BE, 04-06]

Ball Room
Raphael [BE, 23-02]
STIJN [BE, live, 02-03]
Magnus [BE, 03-06]

Day 02 - zondag 15 juli

Main Room
BPitch Control label night ft.
Ed & Kim [BE, 23-01]
Zander VT [DE, hours TBC]
Modeselektor [DE, live, 01-02]
Ellen Allien [DE, 02-05]
Kiki [FI, 05-07]

Mine White Room
closed

Ball Room
closed

Day 03 - maandag 16 juli

Main Room
Cécém [BE, 23-01]
Philippe Zdar [FR, 01-03]
Etienne de Crécy [FR, 03-05.30]
4T4 [BE, 05.30-07.30]

Mine White Room
Almost Famous [BE, 23-01]
Foxylane [BE, live, 01-02]
Alex Gopher [FR, live, 02-03]
Martin Eyerer [DE, 03-06]

Ball Room
closed

Day 04 - dinsdag 17 juli

Main Room
Dobe'n'Daze [BE, 23-01]
Grooverider [UK, 01-05]
Fabio [UK, 01-05]
Millennium Kru [BE, 05-07]

Mine White Room
DJ Mate [BE, 23-12.30]
Mary Anne Hobbs [UK, 12.30-02]
Plastician [UK, 02-04]
Skream [UK, 04-06]

Ball Room
closed

Day 05 - woensdag 18 juli

Main Room
M-Nus label night ft.
Magda [PL/USA, 23-02]
Gaiser [USA, 02-03]
Audion [USA, live, 03-04]
Richie Hawtin [CA, 04-07]

Mine White Room
The fucKINFUCKS [ZA/BE]

Ball Room
closed

Day 06 - donderdag 19 juli

Main Room
B Live DJs [BE, 23-01]
Laurent Garnier [FR, live + DJ, 01-05]
Josh Lasden [BE, 05-07]

Mine White Room
Pitch & Hold [BE, 23-02]
Fairmont [CA, live, 02-03]
Oliver Hunteman [DE, 03-06]

Ball Room
Wontime [BE, 23-01]
TC [UK, live, 01-02]
Sub Focus [BE, 02-04]
Murdock [BE, 04-06]

Day 07 - vrijdag 20 juli

Main Room
B Live DJs [BE, 23-01]
Riton [UK, 01-03]
Tiefschwarz [DE, 03-06]
Shonky [FR, 06-08]

Mine White Room
Vice presents:
The Owl Jolsons [BE, 23-01]
Does It Offend You, Yeah? [UK, live, 01-02]
Mekon [UK, 02-04]
Samim [DE, 04-06]

Ball Room
Hermanos Inglesos [BE, 23-02]
Shameboy [BE, live, 02-03]
Starski & Tonic [BE, 03-06]

Day 08 - zaterdag 21 juli

Main Room
Fred Nasen [BE, 23-01]
100% Isis [NL, 01-03]
John Digweed [UK, 03-06]
X-ian [BE, 06-08]

Mine White Room
Sigi [BE,23-02]
Joakim [FR, live, 02-03]
Makossa & Megablast [AT, 03-06]

Ball Room
Marcus Worgull [DE, 23-01]
Swirl People [BE, live, 01-02]
Raoul [BE, 02-04]
Dixon [DE, 04-06]

Day 09 - zondag 22 juli

Main Room
Stanny Franssen [BE, 23-01]
Monika Kruse [DE, 01-03]
Slam [UK, 03-05.30]
Shinedoe [NL, 05.30-07.30]

Mine White Room
closed

Ball Room
closed

Day 10 - maandag 23 juli

Main Room
Tiga & co [CA, 23-08]

Mine White Room
Jonasty [BE, 23-01]
Nid & Sancy [BE, 01-02]
The Presets [AU, live, 02-03]
Tommie Sunshine [USA, 03-05]
The Glimmers [BE, 05-08]
Fredo & Thang [BE, 08-…]

Ball Room
Dirty Dancing label night ft.
David Garcet [BE, 23-01]
Compuphonic [BE, 01-03]
Spirit Catcher [BE, live, 03-04]
Cosy Mozzy [BE, 04-07]

--------------------------------------

ziet er naar uit dat ik enkel dag O en dag 5 zal gaan :)

NinjaTune
29 mei 2007, 09:05
13 en 15 july fo sure aanwezig! modeselektor eindelijk es zien!

Kid_C
29 mei 2007, 09:52
Vorig jaar waren er een 5-tal dagen die ik wou doen en nu maar 1tje meer. :(

Dag 5 !

Tah_b00nz0r
29 mei 2007, 11:18
tziet er precies iets minder imposant uit als vorig jaar :p

toch zou'k al zeker graag dag 0, 2, 3, 5 en 6 doen en de laatste toch ook wel :p

ga toch voor membercard peisk :x

GiJay
29 mei 2007, 12:03
drum n bass stelt niet veel voor dit jaar vind'k, buiten fabio... die nog maar net in gent is geweest.....

tzal grotendeels de vooruit worden dit jaar
dour - gentse feesten - ten days off
owyeah

Drum and bass heeft nooit echt iets voorgesteld op 10days off.

Ik zou wel graag naar digweed willen, weet echter niet of die kerels rond hem minimal draaien of echte muziek. Kan iemand dat even voor me uitzoeken. Als het minimal is, dan blijf ik wel thuis. De vader der progressive moet zich niet aanpassen omdat een stel dansende pubers ineens van smaak veranderen. :cry: :sad:

Tah_b00nz0r
29 mei 2007, 12:23
10do is geen flauwe prul dus ik denk dat die gast gewoon draait wat ie altijd al heeft gespeeld :p

D3C0Y
29 mei 2007, 12:48
enkel dag 0 spreekt mij aan, jesse rose & booka shade ftw !

nonkel wulle
29 mei 2007, 12:52
Weet nog niet welke dagen ik zal gaan, eerste een maat vinden.
Want bijna niemand is voor den electro hier.:( Allemaal Hip-Hop en metal, bah.:)

Elvis P
29 mei 2007, 14:14
Hmm..

M-Nus label night ft.
Magda [PL/USA, 23-02]
Gaiser [USA, 02-03]

Ja. Gewoon... ja.

Ik zou wel graag naar digweed willen, weet echter niet of die kerels rond hem minimal draaien of echte muziek. Kan iemand dat even voor me uitzoeken. Als het minimal is, dan blijf ik wel thuis. De vader der progressive moet zich niet aanpassen omdat een stel dansende pubers ineens van smaak veranderen. :cry: :sad:
Boo-fking-hoo. :(

SkorzY
29 mei 2007, 17:17
dag 0, 3 en 5 staan mij wel enorm aan. Als ik maar 1 dag kan gaan door werk zal het wel dag 3 worden. Mnus label night kan ik gewoon niet missen :p

Sabe
29 mei 2007, 17:25
Day 05 - woensdag 18 juli

Main Room
M-Nus label night ft.
Magda [PL/USA, 23-02]
Gaiser [USA, 02-03]

magda 3 uur setje :D !
Gaiser is zoiezo live !
Audion wrsh ook live !
En dan Richie opt einde nog is 3 uur doorgeven ... wrsh speelt em tot 8 ofzo ^^

SO THERE !

Tah_b00nz0r
29 mei 2007, 17:26
deal ;)

Sabe
29 mei 2007, 17:34
deal ;)

ja zoiezo !

ge dacht toch niet dak nee zou zeggen tegen zo'n avond :D

Elvis P
29 mei 2007, 18:31
magda 3 uur setje :D !
Gaiser is zoiezo live !
Audion wrsh ook live !
Audion is ook altijd live, anders is het onder Matthew Dear (+ tis een set van 1 uur)

Bpitch label night is ook wel nice..

Sabe
29 mei 2007, 19:01
Audion is ook altijd live, anders is het onder Matthew Dear (+ tis een set van 1 uur)

i know :p

toch heb ik liever matthew dear dan Audion

Gentille
29 mei 2007, 19:03
Richie Hawtin :applause:. Minus label night daar zal ik zeker zijn.

Babs
29 mei 2007, 19:16
SO THERE !

deal ;)

Denkt anders es niemeer aan mij :cry:

Kga toch proberen op dag 0 te gaan, kzal wel nie moeten werken dan, hoopek ..

JackM
29 mei 2007, 21:30
boon en sabe, ik zie ulle daar é den 18e :p (spijtig van lies :D)
en deze keer spreken we wel ergens ander af dan op de koremarkt, wat daar ist veel te druk om af te spreken! :p

Babs
29 mei 2007, 21:44
Smeerlapperij :(

Tah_b00nz0r
29 mei 2007, 23:37
ownd! ja tis goe ja we spreke dan wel ergens rustiger af fzo :p

Tah_b00nz0r
29 mei 2007, 23:40
ownd! ja tis goe ja we spreke dan wel ergens rustiger af fzo :p

GiJay
30 mei 2007, 00:19
Hmm..

M-Nus label night ft.
Magda [PL/USA, 23-02]
Gaiser [USA, 02-03]

Ja. Gewoon... ja.

Boo-fking-hoo. :(

Je fking moe! :tongue:

antHraxx
30 mei 2007, 17:54
30 juni al m_nus label night in spanje, 16 juli eentje overdoen met nieuwe artiesten ( behalve gaiser dan )

Woohoowww!

smason
9 juni 2007, 00:21
Wie gaat er mee :p

Elvis P
10 juni 2007, 16:23
Booo! Blijkbaar ist Matthew Dear live als False en niet als Audion, beetje jammer maar zal waarschijnlijk ook wel nice zijn

1337mr.hanky
10 juni 2007, 16:28
DUDES

John Digweed

Day 08 - zaterdag 21 juli

Dat verandert ineens alles :p

Fruitboer
10 juni 2007, 16:34
heerlijke line up

eddie
10 juni 2007, 16:37
ik ga alvast een van de dagen ticketje halen voor 20e

B-Live Room
B Live DJs [BE, 23-01]
Riton [UK, 01-03]
Tiefschwarz [DE, 03-06]
Shonky [FR, 06-08]

Mine White Room
Vice presents:
The Owl Jolsons [BE, 23-01]
Does It Offend You, Yeah? [UK, live, 01-02]
Padded Cell [UK, decks & FX, 02-04]
Samim [DE, 04-06]

Ball Room
Hermanos Inglesos [BE, 23-02]
Shameboy [BE, live, 02-03]
Starski & Tonic [BE, 03-06]

ViskEEE
13 juni 2007, 08:25
ik ook den 20e zenneh :D!

nonkel wulle
13 juni 2007, 11:50
20e it is!

D3C0Y
15 juni 2007, 09:09
net nog is naar de set van Alexander Kowalski geluisterd (stond vorig jaar op 10days), en jawadde dadde... meer van dat ! :D

SweetEmmaRose
15 juni 2007, 09:12
amai das kut, echt letterlijk van 13 - 23 juli zit ik in Zweden!! Waarom?

Tah_b00nz0r
15 juni 2007, 09:20
spijtig :D

Spectre
20 juni 2007, 17:57
Ik ga ene dag naar ten days off en ga morgen om mijn ticket maar ...
heb geen flauw idee welke dag ik moet kiezen. Zou graag Laurent Garnier zien maar de rest van die avond ..., hetzelfde met etienne de crecy en Richie Hawtin

nonkel wulle
24 juni 2007, 14:54
Geraak je daar binnen als je net geen 16 bent?

PapaGanz
24 juni 2007, 15:39
maja !

nonkel wulle
24 juni 2007, 19:53
maja !

Hoezo maja?

Ja of neen?
Want ik ga geen 3 tickets gaan kopen om dan niet binnen te mogen.

30seconds
24 juni 2007, 20:34
http://www.geek.be/

Hier kunt ge nog tickets winnen

Tah_b00nz0r
24 juni 2007, 21:06
ik heb nooit pascontrole gemerkt dacht ik mij te herinnere dus ja

kunt proberen en verkoopt dan gerust uw tickets ma op straat. zijn toch mensen zat die daar gewoon dagtickets kopen

CFK
24 juni 2007, 22:04
Geraak je daar binnen als je net geen 16 bent?

in vier jaar nog nooit controle gehad

JackM
5 juli 2007, 17:29
voila, kheb men tickets voor 13 en 18 juli :woohoo:

boon en sabe, tot ginder é :p

nonkel wulle
6 juli 2007, 16:07
Damn, kwas bijna tickets te gaan halen. (damn vakantiejob:p)

^^pathfinder^^
6 juli 2007, 16:21
amai das kut, echt letterlijk van 13 - 23 juli zit ik in Zweden!! Waarom?

ah oei, ik dacht al dat ge het figuurlijk bedoelde, goed dat ge het erbij zegt :):):)

Towlie
6 juli 2007, 17:52
de 17de zal ik der wel zijn

Kid_C
6 juli 2007, 18:28
voila, kheb men tickets voor 13 en 18 juli :woohoo:

boon en sabe, tot ginder é :p

ik ook :unsure:

JackM
6 juli 2007, 19:35
ik ook :unsure:

ha beestig :woohoo:

Spectre
6 juli 2007, 19:42
Ik ga de 19e :)

Babs
6 juli 2007, 19:46
Ik moe nogges zien naar mn uren maar booka shade zal ik normaalgezien zoiezo doen. Tis dan wel sbiet daarachter gaan werken maar bon :D da nemen we erbij

Tah_b00nz0r
7 juli 2007, 01:08
ik ga de maandag men tickets hale voor zowieso gpm & m_nus label night ^^

Project Zero
8 juli 2007, 22:23
Hm ik ben aant twijfelen wat ik zou doen eigenlijk :x

Ofwel nu mijn tickets bestellen voor dag 00 en riskeren dat ze niet aankomen voor de vrijdag (ik betaal wel met visa) of de tickets daar kopen en riskeren dat ik niet meer binnen mag omdat het te vol zit?

Sabe
9 juli 2007, 09:34
wii, kheb meegedaan aan die contest en kheb een duo ticket gewonnen voor den 18de :D

Elvis P
9 juli 2007, 11:24
wii, kheb meegedaan aan die contest en kheb een duo ticket gewonnen voor den 18de :D
laaaame :tongue:

Sabe
9 juli 2007, 11:26
hell yeah ^^

shiftyke
9 juli 2007, 11:44
Moehaha Tiga here I come ^^

Krisix
9 juli 2007, 22:21
Zijn er lockers daar waar ik vb. mijn rugzak in kwijt kan?

Ether
9 juli 2007, 22:25
Nope, er is wel een vestiaire maar ik weet niet of je daar je rugzak kwijt kan.

Ik ga in ieder geval nu vrijdag, en dan ook nog volgende week vrijdag :) Héél mss nog een dagje, maar we zien wel, twordt in ieder geval weer feest!
Kvind het programma dit jaar wel iets zwakker als vorig jaar mja, tis nog steeds top natuurlijk :woohoo:
Tgaat vrijdag wel enorm druk worden, zeker bij Booka Shade mja, kheb het er voor over, vorig jaar waren ze fucking ge-ni-aal!
Ook jammer dat niet meer afsluitende set is van Tiefschwarz en Hell zoals de voorbije 2 jaar, was ook wel vet feestje, maar Tiefschwarz draait de 20ste ook 3u dus cava :)

Hoe komt het eigenlijk dat het dit jaar niet in het ICC is?

PapaGanz
9 juli 2007, 22:38
L&H proces misschien :p?
Geen idee eigenlijk

Tah_b00nz0r
10 juli 2007, 13:34
seg ge kunt vrijdags overdag toch nog tickets kope in de fnac eh op vvk want gistern ben'k er ni meer geraakt :(

Sabe
10 juli 2007, 16:26
soit al die 18 juli gaan .. ik zie jullie daar ...

pm gsm nummers als ge wilt dak u bereik :D

JackM
10 juli 2007, 19:00
seg ge kunt vrijdags overdag toch nog tickets kope in de fnac eh op vvk want gistern ben'k er ni meer geraakt :(

makker, zorg maar dat ge der hebt, dak daar nie alleen moe staan :p

Tah_b00nz0r
10 juli 2007, 20:28
vorig jaar kon ge zelfs aan de kassa nog kopen zag ik ;) dit jaar zal da dus zeker ook wel gaan maar met vvk heb ik korting

en komt ge helemaal alleen fwa :p

JackM
10 juli 2007, 20:31
normaal kunde aan de kassa ook nog kopen, ma da gade best vroeg denk ek, want vorig jaar zijn maten van mij snachts toegekomen en mochten ze niemeer binnen.
en ja, ik zal wslk alleen gaan, die stomme mieten iere in oudenaarde kennen ook niks van muziek pff

nonkel wulle
10 juli 2007, 20:44
normaal kunde aan de kassa ook nog kopen, ma da gade best vroeg denk ek, want vorig jaar zijn maten van mij snachts toegekomen en mochten ze niemeer binnen.
en ja, ik zal wslk alleen gaan, die stomme mieten iere in oudenaarde kennen ook niks van muziek pff

Lol, ik vond hier ook niemand, dan maar aan iemand gevraagd die nogal jumpstijl invloeden heeft.:p

JackM
10 juli 2007, 20:46
Lol, ik vond hier ook niemand, dan maar aan iemand gevraagd die nogal jumpstijl invloeden heeft.:p

sterk! straks zie ek daar nog van die klote polokes van den oh zeker -_-

zo ene dingen haat ek dus é, jumpeikels die ergens anders den boel komen verzieken, pff.

Tah_b00nz0r
10 juli 2007, 20:54

prutsers :p

ik ga daar ook ni smorgens afkome ze :p en trouwens ik zou begod ni weten wrm ge smiddags geen ticket meer in de fnac zou kunne kopen ;)

nonkel wulle
10 juli 2007, 21:07
sterk! straks zie ek daar nog van die klote polokes van den oh zeker -_-

zo ene dingen haat ek dus é, jumpeikels die ergens anders den boel komen verzieken, pff.

Hihi, maar em zal ni jumpen, hij heeft het belooft.:p
En een Oh tshirtje heeft em niet.:)

PapaGanz
10 juli 2007, 21:18
prutsers :p

ik ga daar ook ni smorgens afkome ze :p en trouwens ik zou begod ni weten wrm ge smiddags geen ticket meer in de fnac zou kunne kopen ;)

Ik ga mijn ticket maandag pas kopen denk ik, geen tijd :(

nonkel wulle
10 juli 2007, 21:42
Kdenk dat ik der morgen eens achter ga, dien vakantiejob steelt al m'n vrije tijd.:(

CtrlAshDel
11 juli 2007, 00:01
als booka shade, oh superman draait wordek zot ^^

ResultsMayVary
11 juli 2007, 15:42
Idd Booka Shade gaat niet normaal worden..
Membercard al op zak, 7 van de 10 dagen waar ik zeker naartoe ga, dus dat worden zware Gentse Feesten :)

SkorzY
11 juli 2007, 15:56
present voor booka shade :p
Je zal me wel ergens helemaal op de voorste rij vinden :p.

Morre1977
11 juli 2007, 16:02
zoveel perfecte dagen maar kan enkel maandag en niet veel zin in Zdar, de Crecy en Gopher. :(

smason
11 juli 2007, 16:07
Nog geen 'CD' uit?

Vorig jaar waren ze er toch al vroeg mee. Eind juni ofzo.

Ether
12 juli 2007, 00:07
Hopelijk niet té veel volk morgenavond, maar ik vrees ervoor :(

CtrlAshDel
12 juli 2007, 00:10
ja idd want ik heb zeker 10 m² nodig om te kunnen dansen!! dus maak al maar wat plaats

Spacy2003
12 juli 2007, 00:25
ja idd want ik heb zeker 10 m² nodig om te kunnen dansen!! dus maak al maar wat plaats

ga je jumpen ?:unsure:

Tah_b00nz0r
12 juli 2007, 01:09
Hopelijk niet té veel volk morgenavond, maar ik vrees ervoor :(

vorig jaar zat het BAKKES vol en wsl dit jaar ff veel of erger :x

Ether
12 juli 2007, 13:23
TE KOOP:

Omdat een maat van me uiteindelijk toch niet kan morgen, heb ik nog een ticket te koop voor morgenavond (Booka Shade en vele anderen).

Ik vraag er dus 16.5€ voor, evenveel als het mij gekost heeft.
Indien iemand geïnteresseerd is -> pm mij en we spreken dan wel af!

CtrlAshDel
12 juli 2007, 19:45
ga je jumpen ?:unsure:
mo neej gij enkel wa zwaaien met men armen en zo :unsure:

CtrlAshDel
12 juli 2007, 19:45
TE KOOP:

Omdat een maat van me uiteindelijk toch niet kan morgen, heb ik nog een ticket te koop voor morgenavond (Booka Shade en vele anderen).

Ik vraag er dus 16.5€ voor, evenveel als het mij gekost heeft.
Indien iemand geïnteresseerd is -> pm mij en we spreken dan wel af!
zo gaat ge zie ni kwijt raken denk 'k want tis ni da er tickets te kort zijn...

Ether
12 juli 2007, 21:10
zo gaat ge zie ni kwijt raken denk 'k want tis ni da er tickets te kort zijn...

Misschien dat er mensen zijn die hun ticket nog add willen kopen, die doen toch profijt?

Project Zero
12 juli 2007, 21:30
Hm ik vrees ook een beetje voor het volk en de warmte eerlijk gezegd, bah!
I need some space to do my dance :p

Ik kijk er in ieder geval naar uit, jesse rose gaat zo een dikke vette bom worden he :love:

CtrlAshDel
12 juli 2007, 23:59
Misschien dat er mensen zijn die hun ticket nog add willen kopen, die doen toch profijt?
aja azo excuses :)

nonkel wulle
13 juli 2007, 00:34
Iemand enig idee hoeveel den drank daar kost?

Tah_b00nz0r
13 juli 2007, 02:20
"gewone" prijzen, 1.70 fzo wast vorig jaar denk ik :)

PZ: als ik u zie zallek goeiendag zegge ;) kunt mij herkennen adhv de alom gekende babsie die bij mij loopt :p

nonkel wulle
13 juli 2007, 02:26
Welke dag komt dien TMF home dj daar den boel verkloten?

Project Zero
13 juli 2007, 11:28
"gewone" prijzen, 1.70 fzo wast vorig jaar denk ik :)

PZ: als ik u zie zallek goeiendag zegge ;) kunt mij herkennen adhv de alom gekende babsie die bij mij loopt :p

Hehe is goeie ma ik weet ook hoe gij eruit ziet hoor (ik denk da'k u ooit eens in de soundstation heb gezien :))

Ik ben te herkennen aan een witte t-shirt volgeschreven met blauwe letters/tekst en NATUURLIJK de 10 hete stoten aan elke arm :cool:

Tah_b00nz0r
13 juli 2007, 11:47
rofl de 10 hete stoten ^^

en ja ge hebt me idd wel al is in de SS gezien (toen met die platenuitverkoop peisk) dus tkan zijn dadde mij ook herkent. dan hebt ge direct den jackmalibu ook is ontmoet sie

vant tshirt zal ik onthouden ;)

Babs
13 juli 2007, 12:13
Ik weet nog nie waddak ga aandoen :cry:

Sabe
13 juli 2007, 12:59
[quote=BaBsie;8888878]Ik weet nog nie waddak ga aandoen :cry:[

:ironic:/quote]

Ether
13 juli 2007, 13:25
Alle, ik doe normaal gezien een witte t-shirt met een rood ventje ofzo op van Analog, al wie mij een pintje wil geven is van harte welkom ^^

Babs
13 juli 2007, 13:33
[quote=BaBsie;8888878]Ik weet nog nie waddak ga aandoen :cry:[

:ironic:/quote]

Leer quoten loser!

Zie maar dak u zie vanaaft, tis lang geleden :sop:

D3C0Y
13 juli 2007, 14:37
Ik weet nog nie waddak ga aandoen :cry:

niks natuurlijk, dan herkent iedereen u sebiet !

anyway, ik gaan ofwel ne t-shirt met wit-blauw-bruine horizontale strepen ofwel nen blauwe t-shirt met "stealth" op, aandoen

Robust²
13 juli 2007, 15:02
Ook net mn ticket gaan halen :)
En ik heb nog geen enkel idee wat ik ga aandoen, moet eerst zelfs nog gaan werken :p

JackM
13 juli 2007, 15:02
ik doe schoenen, ne tshirt , ne broek en ondergoed aan :unsure:
ik zal wslk naast/achter/voor boon en/of babs staan/hangen/liggen :D

Elvis P
13 juli 2007, 17:53
ik doe schoenen, ne tshirt , ne broek en ondergoed aan :unsure:
Faker...

ResultsMayVary
13 juli 2007, 19:31
niks natuurlijk, dan herkent iedereen u sebiet !

anyway, ik gaan ofwel ne t-shirt met wit-blauw-bruine horizontale strepen ofwel nen blauwe t-shirt met "stealth" op, aandoen

gij moet mij nog een pint Koen !! :D:lol:

Ether
13 juli 2007, 19:35
Nog een goeie 4u en ik sta te shaken \o/

Babs
13 juli 2007, 21:09
Witte rok en zwart topje en very veel sexyness :D

Spacy2003
13 juli 2007, 21:10
Witte rok en zwart topje en very veel sexyness :D

hebt ge boon als vrouw verkleed ? :unsure:

Babs
13 juli 2007, 21:31
neen gelukkig ni :p ik heb een poloke van rigs aan, e rood met witte streepkes in

Sabe
13 juli 2007, 21:49
sorry ben er vanavond niet bij :)
morgen werken

18de wel !

Spectre
13 juli 2007, 21:51
18e ik ook :eek:

Babs
13 juli 2007, 22:01
heb toenstrax ook nog men ticket gekocht ja voor de 18e :woohoo:

p0rkiej
13 juli 2007, 22:53
kwil wel gaan voor booka shade en lcd soundsystem, maar niemand uit mijn directe omgeving wil meegaan :(

BAAAAAAAH

morgen dan maar stuiken in het duveldroomschip AKA duveltent ... CHECK

Spectre
13 juli 2007, 23:11
wat kunt ge daar zoal kopen om te boozen op ten days off?

smason
14 juli 2007, 01:37
Ben ff aant volgen op livestream :)

Hopelijk is dat achteraf allemaal te downloaden ^^

Babs
14 juli 2007, 04:53
Hoho mannen het was HEERLIJK!

We kwamen toe om 11 uur en der was een kweenie oe lange wachtrij, dan maar iets gaan drinken op de Korenmarkt.

Uiteindelijk teruggekeerd rond 1 uur en toen was Jesse Rose bezig. Twas een beetje dit en dat ma tviel toch te smaken.

Na lang wachten dan eindelijk Booka Shade :D Wat een orgasmeavond was me dat. Kharma car, mandarine girl, darko,... en als perfecte afsluiter ging iedereen uit zijn dak op body language.

Twas veel te warm en héél veel volk maar de sfeer was echt magnifiek.

Booka shade has done it again :bow:

Nuja, ik ga mij klaarmaken om te gaan werken nog. Om kwart na 6 ben ik precies 24 uur wakker en dan begin ik nog maar juist te werken :help:

I is quite dead....

D3C0Y
14 juli 2007, 05:07
khad geen goesting meer om te wachten op djuma soundsystem, mijn voeten zijn kapot van 6u non-stop te shaken :p + ik heb mijn sauna gehad :D (zeker een paar kilo afgezweet)

anyway ik zat in de b-live room,

eerst jona
heel lekkere sounds, wel een lange set vonnik (langer dan 2u)

dan jesse "mothafucking" rose, 1 woord : heerlijk!
heeft nog maar eens bewezen dat de dubside klanken heersen
ook respect voor de lange set (ook langer dan 2u), ma khad gelijk het gevoel dat hij zijn set moest rekken omdat booka shade hun gerief nog ni werkte :p want normaal gezien sluit jesse zijn sets altijd af met "you're all over my head" en dat nummer erna

dan booka shade, and the crowd goes wild :D (en so do I)
op elk nummer alles geven, heerlijke sfeer met al het volk en dan het bis-nummer body language, heerlijk als die zei "can you sing it" en dan heel het publiek meezingen :woohoo: (toevallig geen lucky bastard hier die de handdoek of zijn drumstokken heeft kunnen vangen :p )

negatief puntje :sop:, man die fucking halfnaakte frenchies zijn pokke-irritant komen ze daar met hun bezweet naakt bovenlijf tegen u aan wrijven en zagen achter wiet & pillen, hang those bastards, de hete chica ieder jaar maken het dan wel weer goed :p

+ iemand die dat harmonica nummer bij jesse rose kent ? kheb da opgenome met mijne gsm maar de bass overheerst het gewoon en ge hoort het melodieke ni :s

CtrlAshDel
14 juli 2007, 05:57
http://www.mine.be/nl/news/article.jsp?art=98317

voor de streams :cool:

gewoon rechterklikken op 1 van die windows media player gevallekes en dan klikken op properties en de link kopieren en plakken in je adresbalk

Babs
14 juli 2007, 07:55
+ iemand die dat harmonica nummer bij jesse rose kent ? kheb da opgenome met mijne gsm maar de bass overheerst het gewoon en ge hoort het melodieke ni :s

ik ook net terug! twas echt heerlijk :love: :love:

jesse rosse was lekker om mee te beginnen. dat harmonica nr idd! wa een sfeerplaatje :woohoo: kwil die titel ook wel weten ;) en booka is toch om 3u begonnen gelijk gepland? die waren weer fabuleus ofcourse. bijna alle tracks kende ik ^^ (tickle, karma car, manderine, body language, darko, white rooms, saved at sunset, platypus ook denk ik)

erna lies naar den auto gedaan, ff monica meegepikt in de blive room wat best wel leuk was. dan naar dj t die meeviel, weeral serieuze techhouse :p dan nog ff djuma soundsystem die best wel phat draaide! waren just afterlove van guy gerber aant spele toenek doorging, ook nog moan (radio slave remix gehoord :applause: )

het kon ni op! en toch 2 serieus dikke pluspunten nl

- SUBLIEM GELUID man man die martins spele toch superheerlijk ze :x :x
- 10 bekertjes terugbrenge = 1 gratis drank! kheb gelijk 2 bonnekes opgedaan :D

nu ff maffe want :p

Project Zero
14 juli 2007, 10:10
Fuuuuuuck idd het was echt een heftig feestje ^^

Wel dikke tegenvaller voor de avond begon, mijn vriendin is op het begin flauwgevallen (lage bloeddruk), en redelijk wat prul gehad met de buitenwippers om haar binnen te laten (ze MOEST terug aanschuiven maar dat was net de reden waarom ze flauw was gevallen, het lange staan en niets te drinken hebben :x)

Soit, half twaalf toch binnengeraakt, dadelijk richting de b-live waar Jona bezig was: vet setje, leuk om op gang te komen en DAMN de zaal zag er goed uit + het geluid was gewoon om te smelten, zo goed :D
Daarna Jesse Rose, dikke sfeermaker he, voor mij toch het beste van de avond, elke plaat was gewoon patat erop.

Toen begon booka shade en ineens stond heel de boel stampvol, ge kon amper nog bewegen :x Na Night Falls zijn we dan ook naar buiten gegaan want twas daar niet uit te houden (en voor mijn vriendin zeker niet). Niet gebaat want monica electronica was boven in de mine room ook een lekker setje aant draaien, daar hebbe we een uurtje afgekoeld.

Daarna terug down under, naar dj T zien, wel een goed setje, paar uitschieters hier en daar maar hij kon toch ni rippen aan mr jesse fucking rose :p

Rond 6 zijn we het afgebold, hadden nog een lange saaie treinreis voor de boeg..

En nu zit ik hier dus, vergeef me mijn euforie maar dit was toch een van de beste fucking feesjes die ik ooit heb mogen meemaken :p
Van 12 tot 6 in een pure trance gezeten :love:

Brendman
14 juli 2007, 12:53
Man man, ik sluit mij volledig aan bij wat hier al gezegd is.
Enorm veel stellers wel, maja da maakt het daarom ni minder, die dj's zen uk wel vangers zenne.

Finja top of the bill was toch wel Booka Shade zenne, amaaaaaai gestoorde shit.Een ganse zaal bomvol aant gaan op elk liedje, daar kwamen nogal is wa positive vibes van voort...

En dan 3:55, doen alsof hem gedaan heeft en het publiek aant roepen voor meer en ze wiste het goe genoeg en dan wopla den body language.
Alleman gewoon aant meezingen, op't einde als ze gedaan hadde nogaltijd, daar kwam ne nieuwe kerel Dj T, en diene haddet echt ni gemakkelijk om daarna te draaien.
Alleman zat nog body language te zingen en den helft van de zaal ging ineens weg.

Manman, twas vet :applause:

NinjaTune
14 juli 2007, 13:04
Iets na 2 toegekomen toen jesse rose bezig was. beestig setje van hem wat sowieso te verwachten was. echt een superset. daarna booka shade. eerste keer dat ik ze live zag en echt heerlijk, alleen pokkewarm. daarna nog wat monica gecheckt en dj t.
Plots stond er daar e margie voor me voete bekertjes te rapen, de bOonzOr :lol: ;) ma wel terecht want toch wel weer duur qua drank enal. ma al bij al zéér geslaagde avond.

Ether
14 juli 2007, 13:28
Man man man, wat een feestje :love:

Booka Shade was gewoon gestoord goed, echt geniaal!
Jesse Rose vonnek ook wel vet draaien, DJ T was ook cava maar was nog wat aan het bekomen van Booka Shade. Dan nog een uurtje Djuma meegepikt en richting kot gegaan!

Echt geniaal goed.

Pluspunten:
Muziek + geluid was echt super goed

Minpunten:
Duur? Kan mij niet herinneren dat da vorig jaar zo duur was voor e drankje, ik dacht iets van 1.7€, en nu plots meer of 2€? Vonnek toch een tegenvaller, + geen water meer in flesjes?
Warm! Fack tijdens Booka Shade da was gewoon niet te doen, we stonden gans van voor en echt, zweten voor dood.

Nu ja, ondanks de minpunten een supervet feestje!

Elvis P
14 juli 2007, 13:47
Was er nie maar toch een gokje doen: Samim - Heater (sample (http://uk.youtube.com/watch?v=IW8DylGnJs8))
Is wel accordeon maar mss bedoelde je deze, zal wss platgespeeld worden heel de zomer :p

D3C0Y
14 juli 2007, 14:18
ja, tis die :D (accordeon, harmonica whatever :D)
heerlijk :woohoo:

kgaan de 10 bekers wel onthouden, want 2,5€ vond ik ook wel pokkeveel
kzag zo constant mensen bekers rapen ma kwist ni hoeveel ge der moest hebbe

Spectre
14 juli 2007, 14:21
- krijgt ge een bandje als ge binnengaat?
- wat kunt ge allemaal kopen om te drinken?

Elvis P
14 juli 2007, 14:22
Binnenkort uit op Get Physical! :woohoo:

D3C0Y
14 juli 2007, 14:24
- krijgt ge een bandje als ge binnengaat?
- wat kunt ge allemaal kopen om te drinken?

ge krijgt ne stempel

1bonneke (2,5€)

water,cola,fanta,redbull,sprite?,fruitsap en nog een paar dingen

2 bonnekes

bacardi rum
william lawsons whisky
en nog 2 dingen

jesse heeft daar ook nog zo'n vette acid schijf opt einde gedraaid, toevallig niemand die kende :p (ochja ik wacht wel op den download en knip wel wa samples)

Spectre
14 juli 2007, 14:29
ne stempel :eek:
dies toch compleet weg na een kwartierke geven?

D3C0Y
14 juli 2007, 14:33

bwa, kheb staan zweten voor dood en douchke gepakt toen ik thuis kwam
en ge ziet hem nu nog staan op mijn hand, dusja

Brendman
14 juli 2007, 14:36

Seg jonge, da zen wel geen stempels meer van waterverf gelijk in de jare 90 hé :lol:

Dees zen halve tatoos, ge moogt blij zijn als ge hem er de volgende dag afkrijgt :)

Babs
14 juli 2007, 14:49
Was er nie maar toch een gokje doen: Samim - Heater (sample (http://uk.youtube.com/watch?v=IW8DylGnJs8))
Is wel accordeon maar mss bedoelde je deze, zal wss platgespeeld worden heel de zomer :p

plaaaaaaaaat ^^ echt serieus lekker plakje ze!

en ja die bekertjes rapen haha _O_ int begin van de avond wast ni zo evident ma toen wij bij dj T stonden helemaal vooraan wat wel lache. zo helemaal in de hoeken onder het balkon dus lag het bij wijze van VOL met bekers

ik zo tegen den jack malibu: "moede iets drinken"
hij: "jot jot"
ik: loopt ff minuutje rond en verzamelt 20 bekers zonder moeite :applause:

kheb gewoon 1 bonnetje op gedaan voor 5 consumpties ofzo "gok" ik want twas idd schandalig duur

wel tof dat ik dien lexic nu eindelijk is gezien heb en ook robust nog tege gekomen

ResultsMayVary
14 juli 2007, 14:58
Ja man, wat een bom van een eerste avond, Booke Shade blaasde letterlijk en figuurlijk het dak van de Voorruit eraf! Enig minpunt, maar daar zat ik niet echt mee in, aangezien ik voorzien was van goed vrouwelijk gezelschap, was de warmte! Qua plek viel dat gans vanvoor nog heel goed mee :D

ps. Koen je moet me nog steeds een pint!. Bij deze wees gewaarschuuwd als ik je tegen kom! :D

Robust²
14 juli 2007, 15:03
wel tof dat ik dien lexic nu eindelijk is gezien heb en ook robust nog tege gekomen
Haha, ja plots zie ik u voor mij staan vloeken omda ge precies nogal wa stampen kreeg me die bekers in u handen :p
Ik ben ook zeer tevreden, alleen totaaal nie lang genoeg kunnen blijven imo :sop:

Edit: Damn die Samim - Heater is vet

D3C0Y
14 juli 2007, 15:06
Ja man, wat een bom van een eerste avond, Booke Shade blaasde letterlijk en figuurlijk het dak van de Voorruit eraf! Enig minpunt, maar daar zat ik niet echt mee in, aangezien ik voorzien was van goed vrouwelijk gezelschap, was de warmte! Qua plek viel dat gans vanvoor nog heel goed mee :D

ps. Koen je moet me nog steeds een pint!. Bij deze wees gewaarschuuwd als ik je tegen kom! :D

kzal et onthouden, bekerkes rapen voor dood :p, raar dat ge me niet zijt tegengekomen want ik stond daar ook redelijk vanvoor enkel bij booka shade ben ik naar achter gegaan om wat af te koelen bij de fans vanachter ma na 10 min stond ik weer helemaal vanvoor

Chizm
14 juli 2007, 15:15
ik was er dus ook.

Pluspunten:

-leuke setting natuurlijk
-in het algemeen heb ik mij goed geamuseerd, ondanks een zere keel
-Monica :), jesse, agoria en jona

Minpunten:

-drank facking duur, 2.5 euro per bon, zijn ze zot geworden?? gelukkig hadden ik en mijne maat een rugzak mee waar we een fles water in hadden verstopt. Ook zijn we soms een cola gaan drinken in de pitabar rechttegenover de Vooruit.
-het wegvallen van één van de dj's. Monica en co moesten dus niet 4u, maar 6u! draaien!. Gelukkig wisten ze dit goed op te vangen, alhoewel ik toch maar raar keek toen ze plots queens of the stone age er tussen gooiden. Maar toch
zalige sets gedraaid, bravo.
-booka shade viel toch wat tegen imho, ik had ze nog nooit live gezien en had dus hoge verwachtingen. Toen ze bezig waren vond ik het maar monotoon en de nummers hoorde ik al van mijlenver aankomen. En vooral AL dat volk, niet te doen gast, drummen drummen drummen voor een plaatsje. Na een half uur was mijn goesting over en trug naar Monica gaan zien, was toch veel beter.
-mijn stem totaal weg ^^

D3C0Y
14 juli 2007, 15:21
nog een pluspuntje van gistere :p
kwas redelijk zwaar verkouden en nu nimeer :D, "saunake" doen heeft blijkbaar geholpen

ResultsMayVary
14 juli 2007, 15:32
kzal et onthouden, bekerkes rapen voor dood :p, raar dat ge me niet zijt tegengekomen want ik stond daar ook redelijk vanvoor enkel bij booka shade ben ik naar achter gegaan om wat af te koelen bij de fans vanachter ma na 10 min stond ik weer helemaal vanvoor

Ik stond echt gans vanvoor, voor de dj tafel, wat naar rechts :D
Mssn spring ik vanavond es binnen voor Martin Solveig mee te pikken

Babs
14 juli 2007, 15:40
Plots stond er daar e margie voor me voete bekertjes te rapen, de bOonzOr :lol: ;) ma wel terecht want toch wel weer duur qua drank enal. ma al bij al zéér geslaagde avond.

Ah ge weetet. Khebt em gezegd da em ne clochard was :p

Drank was idd duur ja, ma da systeem van die bekertjes was goe meegenomen. Ik heb mijn bonnekes opgedaan omdak toch maar 1 avond ga waarschijnlijk, ma kheb toch ook es gratis gedronken :)

Kheb moeite gehad om wakker te blijven achter het stuur ma kleef nog dus das het voornaamste :p Vanaaft weer Gentse feesten, kmoe toch nie werken!

Ether
14 juli 2007, 15:44
Haha, ja plots zie ik u voor mij staan vloeken omda ge precies nogal wa stampen kreeg me die bekers in u handen :p
Ik ben ook zeer tevreden, alleen totaaal nie lang genoeg kunnen blijven imo :sop:

Edit: Damn die Samim - Heater is vet

Wanneer komt die ongeveer uit? Zeer vet schijfje idd!

Project Zero
14 juli 2007, 15:50
Nog een id'ke--> Op de site van mine bij de streams, het eerste liedje dat ge hoort bij de set van jesse rose (zo monotoon getuut).
Dj T heeft dat ook nog gedraaid rond half 6, man man :love:

D3C0Y
14 juli 2007, 15:58
jesse rose vanaf 51:30, was ook zo'n meesterlijk nummer (vooral op 53:30 breekt die los)

Snake
14 juli 2007, 16:06
heerlijk feestje gisteren! jesse rose en booka shade :love:

jammer dat er maar één uurke van jesse rose op mine livestream staat :(

twas zo vet als em erotic discourse dropte :OO

SkorzY
14 juli 2007, 16:06

Op decks is ze al uit sinds de 12de. Had ze toen gehoord en wou ze meteen kopen. Gisteren heeft me alleen maar meer overtuigt, man wat een originele schijf en zo een BOM.

Booka shade was G E N I A A L. Mijn groep heeft wel wat geluk gehad :p
Eerst vangt mijn maat die handdoek dat ze geworpen hebben en even later was ook het flesje water dat ze gooiden voor ons :p. Jammer genoeg geen drumstick :(
Ik vondt Jona en Jesse Rose ook erg goed, en DJ T heeft zeker weten te bevestigen voor mij. Het was een geniale avond en nu ga ik wat nagenieten :p

Elvis P
14 juli 2007, 16:13
One sided vinyl zal normaal in de loop van volgende week uitkomen, het volledige album waar de track opstaat pas in september.
Wel iets dat enorm rap zal beginnen tegensteken denkek :p

edit: Staat idd op decks voor de 12de maar is nog nie binnengekomen dacht ik..

D3C0Y
14 juli 2007, 16:24
haha tis eigenlijk wel grappig wat walter van booka shade zegt terwijl da ze bezig zijn :D

"the monitors were blown because it's to hot"

Chizm
14 juli 2007, 16:32
Hmm de streams zijn blijkbaar allemaal maar de helft van wat er gedraaid is.

Mss komen de volledige sets ergens anders?? torrent mss? Iemand enig idee?