PDA

Volledige versie bekijken : Waar ga je meestal op stap ?

Vlad Tepes
25 maart 2007, 12:57
Hello,

Als je opstap gaat, waar ga je dan meestal opstap ? Discotheken? (Dans)Cafeetjes ...

Ik ga meestal naar Mylos (een griekse danscafé in Limburg Maasmechelen), Mondial (Discotheek, NL Beek) of Versuz (Limburg,Hasselt)

Xevven
25 maart 2007, 13:00
Kokorico (zomergem)
KLJ fuifkes ier in de buurt (Eeklo - Zelzate)
Patjelli in Eeklo
't Cipierke in Eeklo
Overpoort soms keer :)

Hmgrwngd
25 maart 2007, 13:01
privé-feestjes .

Kun je lekker freaken! :p

Kid_C
25 maart 2007, 13:02
Koksijde:

Jeugdhuis, soms possé/viking (snobcafés)

Kortrijk:

Overal waar er feestje is maar vooral in den chips (café) :]

jvc
25 maart 2007, 13:32
alle fuiven regio Kortrijk

russian
25 maart 2007, 13:39
decadance

Cartek
25 maart 2007, 14:19
waregem en omstreken, soms gent.
vrijdag naar La bush geweest in doornik, pecq eigenlijk. echt verschoten, zo een groot spel nie normaal.
95% franse en walen.
wel nog leuk volkske. we komen nog maar binnen in die inkomhal en der sta al 50 man zo rond een fontijntje zwaar te feesten. redelijk veel drugs dat wel.
ge moogt ook geen gsm meenemen naar binnen die foto's kan trekken, ik was de enige die direct naar binnen mocht van ons groepke met mijn oude nokia3310 :D .
int naar buiten gaan wou mijne maat de buitensmijter nog wa geven maar die mogen da dus nie aanvaarden, zoals het hoort imo. volgende week H20 waarschijnlijk, ligt op 500meter van elkaar ofzo. da ligt eigenlijk allemaal langs 1 grote baan. hoerekotten, een discotheek of 10, privé clubs ge vindt et daar allemaal.

sink
25 maart 2007, 14:31
Kokorico (zomergem)
KLJ fuifkes ier in de buurt (Eeklo - Zelzate) + regio Aalter
Overpoort soms keer :)
²

+ Complex, Feestpaleis, Sotto's, Temple

Avondland
25 maart 2007, 14:33
De Leeuw van Vlaanderen in 't Stad, Sfinkscafé/Kali in Boechout of naar concerten over 't ganse Vlaanderland.

Ali_
25 maart 2007, 14:43
Toen het ging en als het gaat ga ik naar:

cafés: de prof, klimax en de markies (soms ook de salamander)

voor te feesten: café d'anvers, nanno, red&blue (donderdag), soms ook la rocca (vrijdag), café local op donderdag (yeah i know :p) en heel af en toe ook Petrol en bonthuys (allé telkens maar 1 keer geweest eigenlijk)

Flipkikker
25 maart 2007, 14:47
Café's ga ik nie veel naartoe, maar kben al es naar de Baracuda geweest, Kassa 4 en naar nog 1 dak nie op kan komen :p

Party's: paar keer petrol geweest, bonthuys 1 keer, café d'anvers paar keer en red&blue op donderdag 1 keer geweest
anders veel kotfeestjes, of gewoon samenkomen met een hoop drank en domme spelletjes :D

Ali_
25 maart 2007, 14:48
Café's ga ik nie veel naartoe, maar kben al es naar de Baracuda geweest, Kassa 4 en naar nog 1 dak nie op kan komen :p

Party's: paar keer petrol geweest, bonthuys 1 keer, café d'anvers paar keer en red&blue op donderdag 1 keer geweest
anders veel kotfeestjes, of gewoon samenkomen met een hoop drank en domme spelletjes :D

barracuda 1 keer binnengeweest en vond het het rottigste café ooit, wa voor klotemuziek speelden ze daar af zeg :p

Flipkikker
25 maart 2007, 14:52
barracuda 1 keer binnengeweest en vond het het rottigste café ooit, wa voor klotemuziek speelden ze daar af zeg :p

Lol,

kheb eigenlijk nie op de muziek gelet denk ik
kweet wel dat daar zo'n sierstuk in de hoek stond (bos takken ofzo) en dat menne maat da gebruikte als kapstok :unsure: )

Ali_
25 maart 2007, 14:57
Lol,

kheb eigenlijk nie op de muziek gelet denk ik
kweet wel dat daar zo'n sierstuk in de hoek stond (bos takken ofzo) en dat menne maat da gebruikte als kapstok :unsure: )

sierstuk :unsure:
hahaha :lol:

wij zijn daar naartoe geweest meteen na het examen recht omda de prof dicht was. en zoals ik al zei, no more :D

de schacht is ook wel een chill café (tegenover gebouw M) bij de sintjacobskerk.

Mr. SLASH
25 maart 2007, 15:01
waregem en omstreken, soms gent.
vrijdag naar La bush geweest in doornik, pecq eigenlijk. echt verschoten, zo een groot spel nie normaal.
95% franse en walen.
wel nog leuk volkske. we komen nog maar binnen in die inkomhal en der sta al 50 man zo rond een fontijntje zwaar te feesten. redelijk veel drugs dat wel.
ge moogt ook geen gsm meenemen naar binnen die foto's kan trekken, ik was de enige die direct naar binnen mocht van ons groepke met mijn oude nokia3310 :D .
int naar buiten gaan wou mijne maat de buitensmijter nog wa geven maar die mogen da dus nie aanvaarden, zoals het hoort imo. volgende week H20 waarschijnlijk, ligt op 500meter van elkaar ofzo. da ligt eigenlijk allemaal langs 1 grote baan. hoerekotten, een discotheek of 10, privé clubs ge vindt et daar allemaal.

wat moete dan doen , uwe gsm terug in den auto ofzo gaan leggen ofwa :wtf:

Cartek
25 maart 2007, 15:09
wat moete dan doen , uwe gsm terug in den auto ofzo gaan leggen ofwa :wtf:

jep...

[deleted]
25 maart 2007, 15:18
[deleted]

awesome
25 maart 2007, 15:21
alle fuiven regio Kortrijk
nja hier in kortrijk, bijna nooit erbuiten... soms eens harelbeke(tsas) of wevelgem (JC).
Volgend weekend qparty, weet iemand of dat goeie fuiven zijn? zou eerste keer zijn dat ik naar één ga...

jvc
25 maart 2007, 16:21
nja hier in kortrijk, bijna nooit erbuiten... soms eens harelbeke(tsas) of wevelgem (JC).
Volgend weekend qparty, weet iemand of dat goeie fuiven zijn? zou eerste keer zijn dat ik naar één ga...

Ik heb al eens 1 gedaan in Roeselare en ik vond het eigenlijk niet zo goed, teveel tralala. Irritante geluiden (Q-music style) tussen de muziek door en de muziek is niet echt overdreven (imo, je hebt zelfs het foute uur). Geef me maar een gewoon fuifje. Gelukkig dat ik me altijd wel amuseer, volgende week ga ik normaal ook wel denk ik.

TrickY.
25 maart 2007, 16:47
De woensdag met 't lief naar Kortrijk (straatje - le neuf meestal)
Donderdag naar Gent (Overpoort - Cuba Libré, Vagant, 1o2)
Int weekend naar fuiven in de streek van Waregem (volgend weekend bv. Imagination met Cnudde vs Wout :p) en soms vrijdag naar Cirao (Machelen)

Kid_C
25 maart 2007, 16:59
De woensdag met 't lief naar Kortrijk (straatje - le neuf meestal)
Donderdag naar Gent (Overpoort - Cuba Libré, Vagant, 1o2)
Int weekend naar fuiven in de streek van Waregem (volgend weekend bv. Imagination met Cnudde vs Wout :p) en soms vrijdag naar Cirao (Machelen)

Zijt ge niet beter af op 't hoge dan int straatje ? :/

TrickY.
25 maart 2007, 17:01
Zijt ge niet beter af op 't hoge dan int straatje ? :/

Ik ken geen zak in Kortrijk.. ben nog nooit verder geweest dant straatje :)

Ik ga daar gwn naartoe omdat mn lief daar in de buurt woont en dat dicht bij et station ligt.. Waar ligt 't hoge? Is het daar leuker? :p

Want ja.. veel is er niet te doen éh int straatje op een woensdagavond ;(

Kid_C
25 maart 2007, 17:08
't Hoge ligt in feite niet ver van de kinepolis. Is de plaats waar de meeste studenten uitgaan.. In het straatje zitten er voornamelijk middelbare schoolkindjes

TrickY.
25 maart 2007, 17:12
't Hoge ligt in feite niet ver van de kinepolis. Is de plaats waar de meeste studenten uitgaan.. In het straatje zitten er voornamelijk middelbare schoolkindjes

In Le Neuf valt da al bij al goe mee.. zit daar toch voornamelijk ouder volk..

Ma cava, ik zal es gaan zien :p

nigel555
25 maart 2007, 17:15
beetje overal.
Liefst optredens.
en vo de rest, overal waar ik binnengeraak buiten in discotheken. Daar krijgde mij met geen stokken binnen.

TrickY.
25 maart 2007, 17:16
beetje overal.
Liefst optredens.
en vo de rest, overal waar ik binnengeraak buiten in discotheken. Daar krijgde mij met geen stokken binnen.

In Zulte is er niets te doen hé ;p

nigel555
25 maart 2007, 17:27
In Zulte is er niets te doen hé ;p

hahaha:D Tis waar.
Toevallig naar John Beton geweest?
Ben daar gebleven tot 12u.
En dan doorgezakt na den bowling gaan snookeren. Het trok op gene zak moet ik zeggen. En tsloef nja ze zaten zelf op john beton:D

TrickY.
25 maart 2007, 17:27
hahaha:D Tis waar.
Toevallig naar John Beton geweest?
Ben daar gebleven tot 12u.
En dan doorgezakt na den bowling gaan snookeren. Het trok op gene zak moet ik zeggen. En tsloef nja ze zaten zelf op john beton:D

Wnr was dat wel? Gisteren?

Neen ik was er niet, was op Coyote Ugly (De Hoop Waregem)

nigel555
25 maart 2007, 17:29
Wnr was dat wel? Gisteren?

Neen ik was er niet, was op Coyote Ugly (De Hoop Waregem)

Ah, wees blij dade daar zat :D
ja dat was gistrn aan drankencentrale Mimir.
By the way zijde van zulte zelve of van olsene, machele:p

DevStyle
25 maart 2007, 17:46
Groovy Tunes en Versuz in Hasselt.
Eventueel naar de Slices (ook in Hasselt) en dan maandelijks wel eens een campusfuif in Diepenbeek.

amdr
25 maart 2007, 17:55
Domus in Schoten
Tlof in Brasschaat
Bonthuys (obviously) in A'pen
48 in Schilde
En zo af en toe nog is naar den dixies in brasschaat

TrickY.
25 maart 2007, 17:56
Ah, wees blij dade daar zat :D
ja dat was gistrn aan drankencentrale Mimir.
By the way zijde van zulte zelve of van olsene, machele:p

Zulte zelf.

Ali_
25 maart 2007, 18:14
Domus in Schoten
Tlof in Brasschaat
48 in Schilde

dixies :lol:

waar is de tijd naar toe...

:D

tacuus??

bonthuys is mijn ding nie, eenmaal naartoe geweest, maar er zat teveel van da volk da mij nie aanstaat :p

amdr
25 maart 2007, 18:17
dixies :lol:

waar is de tijd naar toe...

:D

tacuus??

bonthuys is mijn ding nie, eenmaal naartoe geweest, maar er zat teveel van da volk da mij nie aanstaat :p
Den Dixies tijd e :D
Kweet nog dat ik daar 2-3jaar geleden elke vrijdag stond de staampe ze :D
Goeien ouwen tijd :p
En int Dakhuus bennek zo is ene keer binnegeweest, wij kwamen der binne en inees al die koppen naar ons :unsure: We zijn dan maar trug naart lof gegaan :p

En Bonthuys vind ik toch wel 1 van de deftigste keten in stad. Ja Cafe D'Anvers natuurlijk ook maar kvind dan weer dat daar teveel volk zit da mij ni aansta :p De buurt waar cafe d'anvers is in gelegen sta mij dan weer veel meer aan :unsure: :p

Gentille
25 maart 2007, 18:38
de donderdag in de overpoort (point final en deca)
De zaterdag hangt het er van af soms Gent (Tijuana, Quartier, Dc enz) nu al een paar keer naar Brussel geweest naar de Fuse, soms eens naar Kortrijk naar de Da Shake en als we geen zin hebben om ver te gaan naar Oudenaarde van die klasfuifjes, dat is ook wel eens tof, zie je veel kennissen.

nigel555
25 maart 2007, 19:12
Zulte zelf.

intresting:D

Ali_
25 maart 2007, 19:31
En int Dakhuus bennek zo is ene keer binnegeweest, wij kwamen der binne en inees al die koppen naar ons :unsure: We zijn dan maar trug naart lof gegaan :p

En Bonthuys vind ik toch wel 1 van de deftigste keten in stad. Ja Cafe D'Anvers natuurlijk ook maar kvind dan weer dat daar teveel volk zit da mij ni aansta :p De buurt waar cafe d'anvers is in gelegen sta mij dan weer veel meer aan :unsure: :p

dixies, we wil not forget you! :lol:
echt een kinderdiscotheek tegenwoordig :p

Nogal wa maten van mij wonen in brasschaat en die zitten daar met heel hun basketploeg, int lof, dakhuus of ben wouson pub. als ik kan zit ik daar ook soms, ma meestal geen zin om helemaal naar braschaat te fietsen (en door omstandigheden kan ik ook meestal niet :sop:).

café d'anvers vinnik dan toch wel pakken beter dan bonthuys, maar allé :p
allé man de buurt van café d'anvers is toch zalig, tussen al die hoeren...

:unsure:

het enige goeie aan bonthuys is mystique :love:, maar zoals ik al zei de mensen daar...n/o tegen u natuurlijk :p

Miche
25 maart 2007, 19:39
Vrij/Zat/Zo/Ma/Eerste donderdag vd maand : Carré (werken dus)
Dinsdag : Gent(Overpoort) --> Apro Po

bekaertpj
25 maart 2007, 19:58
In Le Neuf valt da al bij al goe mee.. zit daar toch voornamelijk ouder volk..

Ma cava, ik zal es gaan zien :p
Aant hoge hebde den eclipse wat nog een goed café is.

ik ga voornamelijk naar fuiven kortrijk - bissegem - heule - gullegem
de vrijdag soms naar tstraatje kortrijk en voor de rest 't dul konijn in bissegem

Spliffsnatcher
25 maart 2007, 20:04
Silo
fuse
CDA
CC
Rex
Fabric
Cocoon
U60311 (vroeger)
Apero
ComMedia
Sojo
nightscapes
H2O
La bush
Soundstation
Mirano
Structuur beton
VUB kelder
en allerhande prive en goa feestjes

Versuz, complex, kokorico enz... was allemaal goed voor 1 keer. wat een hoopje marginalen bij elkaar

Ali_
25 maart 2007, 20:05
Silo
fuse
CDA
CC
Rex
Fabric
Cocoon
U60311 (vroeger)
Apero
ComMedia
Sojo
nightscapes
H2O
La bush
Soundstation
Mirano
Structuur beton
VUB kelder

Versuz, complex, kokorico enz... was allemaal goed voor 1 keer. wat een hoopje marginalen bij elkaar

complex: BAH

de rest ken ik allemaal nie, allé sommige van naam wel, maar nog nooit binnen geweest. silo/fuse/cocoon/h2o/... maarja ligt nu ook nie meteen in mijn buurt en ik heb nog geen auto.

c3c
25 maart 2007, 20:13
Bijna elke zaterdag Kokorico... :p

Tijdens de week, af en toe eens overpoort

webster
25 maart 2007, 20:27
gezien ik nog niet in hoger zit en dus altijd thuis ( => Dendermonde )
De Zep en 't Belfort
soms Zenith, maar tis toch nie t zelfde

in Gent wel al naar decadance gegaan en da was wel vetjes, daar zulle ze mij volgend jaar ook wel zien :)

lammeken
25 maart 2007, 21:17
the oh
complex
sottos
tropicana
de witte hoeve
en veel gewone fuiven ook

Hannibal
25 maart 2007, 21:31
Jeugdhuizen hier in de buurt.
- 't Slot
- Spiraal
- Cahier

Highstreet heel soms en de lokale tentfuifjes natuurlijk.

Tah_b00nz0r
25 maart 2007, 21:48
waar ik op stap ga...

- zeer af en toe een grote fuif in lommel, mol en omstreken
- donderdag versuz gedaan vroeger, nu niet meer
- groovy tunes op vrijdag
- reflex westerlo vrijdag of zaterdag is
- kokorico ook al keertjen geweest en wsl ook vaker in de toekomst :P
- shaft moet ook is kunne
- verder nog is naart dorp hier naar de locale danscafekes :p

Hmgrwngd
25 maart 2007, 22:17
Overal waar er jump! speelt!
JUJ! :p

^MystiQ
25 maart 2007, 22:19
Overal waar er jump! speelt!
JUJ! :p

Overal waar ze dat niet spelen dus :p

Hmgrwngd
25 maart 2007, 22:25
Overal waar ze dat niet spelen dus :p

Tgoja, ligt het aan mij, of begint de rage weer wat weg te ebben?

Voorlopig ga ik nergens meer weg; kheb m'n enkel en knie kapotgestampt. :p
Eerst genezen dus.

En op café ga ik echt nooit meer; kweetnie oe saai.

DevStyle
26 maart 2007, 01:50

Versuz marginaal?
Ik denk dat dat de meest classy discotheek van België is? (bij wijze van spreken, heb alle discotheken in België nog niet gezien enzo blabla)

Maar ik gok dat ge het eerder op de laatste 2 had?

sink
26 maart 2007, 07:33
Versuz marginaal?
Ik denk dat dat de meest classy discotheek van België is? (bij wijze van spreken, heb alle discotheken in België nog niet gezien enzo blabla)

kwestie van smaak? ik denk dat de meesten niet eens weten waar ze het over hebben.. én een oordeel vellen wanneer ze er maar ene keer binnen gaan
complex en kokorico is een gigantisch verschil.. gemiddelde leeftijd in kokorico is wsl ergens ruim boven de 20 en muziek is veel beter..
trouwens, aan z'n andere uitgaansplaatsen te zien vraag ik me uberhaupt af wat ie daar te zoeken had

Ali_
26 maart 2007, 10:03
Versuz marginaal?

Hij zegt dat de mensen er marginaal zijn, niet dat die keet niet classy is ;)
serieus verschil hé :p

Arifiene
26 maart 2007, 10:40
hier in Brugge: Bras en Coulissen, soms es Break (ma das nu toch toe :p)
Gent: Coulissen, Cuba Libre,Pallieter

Enja er zijn natuurlijk van die dagen dat ge overal zit eh...

Vroeger veel discotheken, nu veel minder
The good days are over...

Ali_
26 maart 2007, 11:02

hoezo :p

^MystiQ
26 maart 2007, 11:13

Lol omda ge niemeer naar discotheken gaat zijn uw good days over :wtf:

Kben over 2 maand 20 en ik heb in mijn hele leven al een aantal keer ne voet binnengezet in ne discotheek en ik ga ook niemeer en waarom ? Omdat het mij niets zegt om daar iedereen te zien jumpen en iedere keer te moeten bollenslikkers wegduwen omda ze uw vriendinnen bollen komen aanbieden en ambeteren. Webben zo al een paar ervaringen achter de rug.

Tegenwoordig zoek ik meer deftige clubs/afterclubs op en tot nu toe al veel toffe dingen tegengekomen :)
Amai echt geestig ze ne discotheek

ZerTiX
26 maart 2007, 11:25
reflex ga ik wel regelmatig
en voor derest wa boerefuifkes afschuimen eh:)

ben al in veel discotheken geweest en reflex vind ik toch tot nu toe nog altijd de plezantste:)

AnewSpider
26 maart 2007, 12:07

Bleh tzand vind ik maar saai se n/o, maar welke snobs zitten er daar nu nie:p
(en ja soms ga ik daar es binnen, ma 'tis dan meestal dik tegen mijn goesting)

Nah veel liever cafékes waar ge defitg kunt babbelen met name republiek,den irish en joey's ook (als er plaats is:/).

Voor te poolen charlie rockets natuurlijk..

Al binnen geweest in de loungebar bij oud st-jan? schijnt nog goe te zijn..

Enja anders paar showkes (voor de muziek dan) en fuife (om dom te doen en tamuseren)

amdr
26 maart 2007, 12:10

Kben over 2 maand 20 en ik heb in mijn hele leven al een aantal keer ne voet binnengezet in ne discotheek en ik ga ook niemeer en waarom ? Omdat het mij niets zegt om daar iedereen te zien jumpen en iedere keer te moeten bollenslikkers wegduwen omda ze uw vriendinnen bollen komen aanbieden en ambeteren. Webben zo al een paar ervaringen achter de rug.

Tegenwoordig zoek ik meer deftige clubs/afterclubs op en tot nu toe al veel toffe dingen tegengekomen :)
Ik weet niet waar gy uitgaat maar ik heb het echt nog nooit meegemaakt dat "ze uw vriendinnen bollen komen aanbieden en ambeteren".

th43ns
26 maart 2007, 12:28
waar ligt die kokorico? zo een onduidelijke site imo.. kan het adres nog niet eens vinden :D

^MystiQ
26 maart 2007, 12:28
Ik weet niet waar gy uitgaat maar ik heb het echt nog nooit meegemaakt dat "ze uw vriendinnen bollen komen aanbieden en ambeteren".

Al eens naar de sotto's geweest in zottegem ? En zo zijn der genoeg discotheken ze man.

Gentille
26 maart 2007, 12:32
Al eens naar de sotto's geweest in zottegem ? En zo zijn der genoeg discotheken ze man.

Daar noem je weer de discotheken op sotto's, the Oh :). Daar ben ik ook nog nooit binnen geweest om de simpele reden dat ik al verhalen genoeg heb gehoord van die discotheken. Ik stond vroeger ook een beetje sceptisch tegen over discotheken maar het valt allemaal wel nog mee. Tuurlijk zal je er altijd hebben die pillen of iets anders komen vragen maar dat heb ik in het stad ook al genoeg mee gemaakt.

sink
26 maart 2007, 12:46
waar ligt die kokorico? zo een onduidelijke site imo.. kan het adres nog niet eens vinden :D
Bij info->road map
adres is dus Grote Baan 22, Zomergem (een 10km buiten Gent)

Thales
26 maart 2007, 13:04

Nah veel liever cafékes waar ge defitg kunt babbelen met name republiek,den irish en joey's ook (als er plaats is:/).

Enja anders paar showkes (voor de muziek dan) en fuife (om dom te doen en tamuseren)

idem irish, republiek, charlies voor pool en bak, mss es magdalenazaal en entrepot. tzand kan me niet meer bekoren. overlaatst nog es binnengeweest en de marginale taferelen werden me te veel. dan nog mensen die hoereuh riepen enzo... veel slettengedoe. eiermarkt is ook iets in die aard. en coulissen... tjah, iedereen gaat daar nu lijk naartoe.

loungebar oud stjan al geweest. (noemt B-in of B 1 weenie meer precies ), maar ik vond het ni zo goed. maar das intussen al een jaar geleden, mss is er iets veranderd. is vooral ouder volk -> 30 jaar en duur.
alhoewel nu in de irish pub ook ferme prijsstijgingen zijn ingevoerd.
vooral op frisdrank en whiskey.

Xevven
26 maart 2007, 13:19
Kokorico is nog wel een deftige disco. Kom daar "regelmatig" en eigenlijk nog nie echt dwaasheden gezien daar...

AnewSpider
26 maart 2007, 13:55
idem irish, republiek, charlies voor pool en bak, mss es magdalenazaal en entrepot. tzand kan me niet meer bekoren. overlaatst nog es binnengeweest en de marginale taferelen werden me te veel. dan nog mensen die hoereuh riepen enzo... veel slettengedoe. eiermarkt is ook iets in die aard. en coulissen... tjah, iedereen gaat daar nu lijk naartoe.

loungebar oud stjan al geweest. (noemt B-in of B 1 weenie meer precies ), maar ik vond het ni zo goed. maar das intussen al een jaar geleden, mss is er iets veranderd. is vooral ouder volk -> 30 jaar en duur.
alhoewel nu in de irish pub ook ferme prijsstijgingen zijn ingevoerd.
vooral op frisdrank en whiskey.

In den Irish drink ik dan toch mijnen Guinness en es ne killkenny (of oe schrijf jet:p) en das wel ong hetzelfde gebleven dachtek, nie echt verschil gemerkt..

Idd veel meer uitgaansleven hebben we ier nie.. en idd eiermarkt is ook zoiets..
entrepot en magdalenzaal zitten idd wel meestal snor, boudewijnpark vindek ook wel leutig (ja et mag dan wel slechte muziek en marginaal zijn, juist daarom dat plezant is:p ), het ene ding dak probeer te mijden gelijk den pest is dan toch wel studio hall, van die manneke's die gwn komen om te vechten enzo (alléé in groep natuurlijk é, wa dachte..:ironic: )

DevStyle
26 maart 2007, 14:36
kwestie van smaak? ik denk dat de meesten niet eens weten waar ze het over hebben.. én een oordeel vellen wanneer ze er maar ene keer binnen gaan

Hij zegt dat de mensen er marginaal zijn, niet dat die keet niet classy is ;)
serieus verschil hé :p

Met "marginaal" bedoel ik dan ook het volk. Marginalen in trainingsbroeken, Nike Airs, piercings/tattoo's on places you can't imagine, ..
Die geraken daar nooit binnen. ;)

Reptiel
26 maart 2007, 14:44
Koksijde:

Jeugdhuis, soms possé/viking (snobcafés)

de viking ja, maar de possé niet echt hoor, als er daar al snobs zitten, dan is er iets mis met jouw:p

ps. jeugdhuis = de pit? (dat zuigt ook maar :( )

Kid_C
26 maart 2007, 14:53
de viking ja, maar de possé niet echt hoor, als er daar al snobs zitten, dan is er iets mis met jouw:p

Vroeger was het idd erger dan nu, ze zitten nu allemaal in de viking. Maar ik doel dan op de snobs die te jong zijn om de viking binnen te gaan. :] Voor de rest veel rare personen :unsure:

In de pit kan je je amuseren hoor, soms een optredentje, dan weer een privéfeest in de grote zaal dat je kan crashen, soms djset en soms gewoon megamarginaal :niceone:
Voor de rest is koksijd dood als een pier, in tijden geen deftige fuif gehad.

Ali_
26 maart 2007, 15:03

iets mis met zijn wat?

:p

Thales
26 maart 2007, 15:03
In den Irish drink ik dan toch mijnen Guinness en es ne killkenny (of oe schrijf jet:p) en das wel ong hetzelfde gebleven dachtek, nie echt verschil gemerkt..

Idd veel meer uitgaansleven hebben we ier nie.. en idd eiermarkt is ook zoiets..
entrepot en magdalenzaal zitten idd wel meestal snor, boudewijnpark vindek ook wel leutig (ja et mag dan wel slechte muziek en marginaal zijn, juist daarom dat plezant is:p ), het ene ding dak probeer te mijden gelijk den pest is dan toch wel studio hall, van die manneke's die gwn komen om te vechten enzo (alléé in groep natuurlijk é, wa dachte..:ironic: )

idd klakjesvolk. zelf nog geen problemen had daar, maar maat heeft daar al es slaag gevangen. ben daar wel ma 2x geweest. toen had ik het gezien
in irish pub vinnek vooral die live artist cool. zaterdag wast een mega goeien. zo'n echte engelsman/ier. heel de tijd meegezongen. wel jammer voor hem dat de voetbal opstond. temidden in zen lied paar keer van jaaaaaaaaaaaaaaaaaa wooooww enzo ^^

sneax
26 maart 2007, 15:37
possé/viking ik ben in beide al geweest ma ik weet ni goed meer welke wat is, de possé is da dichter bij het strand en de viking meer inlands? of omgekeerd?

barrie718
26 maart 2007, 15:54
Silo
fuse
CDA
CC
Rex
Fabric
Cocoon
U60311 (vroeger)
Apero
ComMedia
Sojo
nightscapes
H2O
La bush
Soundstation
Mirano
Structuur beton
VUB kelder

Versuz en Complex samen in één zin, hoe kom je erbij??? Maar verklaar eens uw definitie van marginaal? Oké, in Versuz hebt ge wel van die "fashionvictims":lol: maar dat vergelijken met zo kermisjupgedoe van een Complex?
Volgens mij bedoel je met marginaal alles wat niet aan jouw standaardbeeld voldoet, maar dat is niet echt hetzelfde als marginaal.

Verder, voor echt uit te gaan -> La Rocca, Insomnia, Kokorico en Illusion
Voor het vrouwevolk -> Versuz, Carré, Nanno en CC

Hmgrwngd
26 maart 2007, 16:21
wel jammer voor hem dat de voetbal opstond. temidden in zen lied paar keer van jaaaaaaaaaaaaaaaaaa wooooww enzo ^^

Sounds like one of my nightmares... :p

GroovyBeatsss
26 maart 2007, 16:33
Zo goed als altijd Groovy Tunes, ten minste een plaats waar iedereen nog vriendelijk is tegen elkaar. Aléja "iedereen" :p Goei muziek, goeie sfeer, ...

Meer moet ik niet hebben:p

Enja de Versuz: Fijne discotheek, zolang ge niet in de main hall gaat :D Daar vanboven ist altijd veel beter, ben de naam wel kwijt. Mja main hall is veel te commercieel naar mijn goesting en altijd STAMPvol. Enja over de modeshow die daar iedere keer plaatsvind ga ik maar zwijgen :p

nixie
26 maart 2007, 16:54
jeugdhuis Tobit en dan feestjes, af en toe in brussel op café

^MystiQ
26 maart 2007, 17:01
Insomnia zit boordevol vant krapuul man :)

RaDa
26 maart 2007, 17:02
Complex
The Oh!

RaDa
26 maart 2007, 17:11

Idd, da wordt echt nie gedaan ze. Tis nie alsof da zomaar opgedrongen wordt ze.

Meestal komen ze er zelf om vragen hoor. En ja als ge enen ziet staan da wa rond aant zoeken is, vragen of die iets nodig heeft e.

En meiskes worden ivm pillen zelfs nie snel aangesproken, en zelf laten ze altijd een vriend de pillen kopen.

In Sotto's zit der nie veel drugs hoor. Er is wel veel vraag, maar echt dealers zitten er daar nie. Die mannen komen daar zot als der keer iemand veel bijheeft.

Daar noem je weer de discotheken op sotto's, the Oh :). Daar ben ik ook nog nooit binnen geweest om de simpele reden dat ik al verhalen genoeg heb gehoord van die discotheken. Ik stond vroeger ook een beetje sceptisch tegen over discotheken maar het valt allemaal wel nog mee. Tuurlijk zal je er altijd hebben die pillen of iets anders komen vragen maar dat heb ik in het stad ook al genoeg mee gemaakt.

Groot verschil tussen iemand die u aanspreekt voor pillen en zelf pillen gaan opdringen. En verhaaltjes worden ook snel overdreven hoor. Ik zit zelf genoeg in The Oh!, en die mensen die pillen pakken zijn daarom geen slechte mensen hoor. Integendeel meestal, op pillen zijt ge veel te vriendelijk om lastig te doen.

DBK
26 maart 2007, 17:14
CdA, heel af en toe Petrol, Koloso (vnl als het retro is :woohoo: ), Illusion ( soms beetje veel raar volk ) maar meestal gaan we gewoon met allemaal op café, percies of niemand zin heeft om naar discotheken te gaan ( ik ook minder )

Razzia
26 maart 2007, 17:17
Ik ga meestal op stap in de Brugstraat in Bilzen en Bilzen markt zelf, veel cafes en sublieme sfeer. Ik ga ook wel eens naar de Groovy Tunes in Hasselt :)

lttuvix
26 maart 2007, 17:30
jeugdhuis n8w8 (ben daar vrijwilliger)
irish pub
hemelrijk
en zoveel mogelijk festivallekes en optredens

Arifiene
26 maart 2007, 17:32

Man gij zijt ambetant, moet gij me nu altijd letterlijk op men woorden pakken zonder uitleg ja :p
1 ervaring maakt uw leven niet, das al 1.
2: niet elke discotheek draait jump
3als ik zeg dat men good days over zijn bedoelek dak nerges 'fun' niemeer ga, geen discotheken, geen nix, behalve hier soms in brugge en occassioneel es in gent
4 Sottos is echt wel ni erg op da vlak ze :s, the oh en consoorten zijn tikkeltje erger, en Lagoa OMG :p

@collega-bruggelingen: magdalena en entrepot => te alternatief voor mij sorry:p
studio hall, als k gratis kaarten heb willek wel nog es binnenspringen, anders niet, te jong volk enzo (dat vechten stoort me ni echt, ge weet op voorhand wie het is, en dan ga je gwn 2 meter verder staan)
die loungebar nog niet geweest eigenlijk
irish pub willek nog wel es gaan om iets te drinken, das ni echt uitgaan, idem voor republiek en charlies
@zand, welke snobs, k stoor me daar ni aan, k voel me toch verheven boven die 15-jarige wannebe snobtrutjes :p (meestal dragen ze fake, zijn ze oerdom, en gaan ze toch nooit iets bereiken).
Trouwens, t zijn er genoeg die mij ook als snob bestempelen als ze me niet kennen, gwn omdak deftig gekleed ga => don't judge on looks allone :p

lammeken
26 maart 2007, 17:39
4 Sottos is echt wel ni erg op da vlak ze :s, the oh en consoorten zijn tikkeltje erger, en Lagoa OMG :p

ind,lagoa is echt wel een paar klassen hoge ze,ben daar een keer gwst,maar toch gn 2 keer zenne.Ik vond de muziek ook niet zo echt goed
Er gaat niks boven the oh! zullen we maar zeggen:p

Feignasse
26 maart 2007, 17:41
"Op stap gaan", een uitdrukking om letterlijk het schijt van te krijgen.
Ik beperk mij tot gewone cafés (en dan liefst die waar er niet teveel "jeugd" komt, maar eerder bedeesde en gegoede ouwe zakken), poolzalen (helaas, veel "jeugd") en de cinema.
Discotheken, fuiven, jeugdhuizen, ik bedank er vriendelijk voor :unsure:

Genius
26 maart 2007, 19:06

Ha, dixies. Kom ik ook nog wel dikwijls binnen. Alleen alst gratis is, dus na 3u zeker? Of 4u?

Waar ik nog naar toe ga is

't lof
red&blue
reloaded (op de rand van het land!)
bonthuys (1 keer binnengeweest)
Nanno

Da zal het zowat zijn denk ik, kga meestal ook naar zaalvoetbal op vrijdag zien en dan blijven wij daar meestal plakken in de cafetaria :p

Spliffsnatcher
26 maart 2007, 19:26
Versuz, carre, reflex

--> allemaal 1 pot nat. Dat volk komt niet voor de muziek maar voor hun nieuwste bikkemberg pulletje te showen. En de conversaties probeer ik daar zoveel mogelijk te vermijden. Hebben die daar allemaal voor kapper gestudeerd???
Over de vrouwen kan ik kort zijn, als ge die int daglicht bekijkt gaat ge lopen.
En wat is dat met die sluitingsuren?? In de silo kan je vantijd tot smiddags blijven doorgaan.

Fuse, CDA, Mirano
--> Allemaal aangenaam volk, zeer mooie vrouwen zonder een laag plamuur en niet iedereen heeft daar dezelfde kleren aan.
OK wel pakken meer drugs, maar dan wel niet in de stijl kijk mij ik kan 10 pillen pakken en synchroon hakken.

Marginaal officieel : in de marge
Marginaal wat ik hier bedoel: Of het nu klakskes of bikkemberg wannabe fils de papas zijn, ze blijven marginaal.
ik heb niks tegen mensen die handenarbeid doen, maar kom het dan ook wel niet uithangen met u bmw 3 reeks en u strekengriet.

Huey
26 maart 2007, 19:56
cda, petrol, soms bonthuys / nanno ofzo maar das niet mijn volk/stijl.

liefst van al naar café danvers en op cafe zelf: boer van tienen en vibes :) (soms sals)

Ali_
26 maart 2007, 19:59
cda, petrol, soms bonthuys / nanno ofzo maar das niet mijn volk/stijl.

liefst van al naar café danvers en op cafe zelf: boer van tienen en vibes :) (soms sals)

't volk da int bonthuys komt vinnik ook maar niks, maar de muziek vanwege mystique is wel zalig vind ik.

maar d'anvers spant de kroon! enkel heel spijitg da missisippi gedaan is :'(

Huey
26 maart 2007, 20:12
cda spant idd de kroon :)
oeh, tis binnekort ook hermesisfreezin' !!

i can't wait 'til college !!

Ali_
26 maart 2007, 20:20
jeps^^

25 april => mystique in nanno!!

http://www.hermesisfreezin.be/

Ble$$ed^
26 maart 2007, 20:24
Versuz, carre, reflex

Fuse, CDA, Mirano
--> Allemaal aangenaam volk, zeer mooie vrouwen zonder een laag plamuur en niet iedereen heeft daar dezelfde kleren aan.
OK wel pakken meer drugs, maar dan wel niet in de stijl kijk mij ik kan 10 pillen pakken en synchroon hakken.

:lol:

btw fuse is idd nice :) friendly en happy people :)

orez
26 maart 2007, 20:24
DASHAKE (Kortrijk)
The Cinema (Antwerpen)
LaRocca (Lier)
Mondial (Limburg, NL)
Decadance, Culture Club (af en toe als er nix anders is, TLP, Davidov en hun vriendjes zijn nu ni bepaald goed te noemen...) (Gent)

Todo:
Déja Vu (Antwerpen) Ma das nat schijnt ook weer me Davidov & TLP hun vriendjes dus ik verwacht er nieveel van...

R&B/HipHop dus

Carrotman
26 maart 2007, 20:32
Ga altijd uit in Halle en omstreken (Huizingen, Buizingen, Pepingen, ...), als het dicht genoeg is (<15km) dan ga ik met de fiets (kan meestal geen vervoer regelen)

vjcube
26 maart 2007, 20:53
culture club
decadance
dirty dancing
overpoort
dnb-feestjes/goa-feestjes (in gent vooral)
petrol
carré
charlatan
tijuana
..alles in gent dus :)

al geweest en ga ik ni meer binnen: sotto's,the oh (weddeschap verlore..),en al die andere marginale gevallen(daar horen ook sommige danscafekes van de overpoort bij :) )

lammeken
26 maart 2007, 20:57
vraag mij eigenlijk af wat jullie allemaal onder marginaal verstaan?Jullie denken toch niet dat iedereen die nr bv the oh! gaat aan de bollen zit.Zelf gaak bijna elke week naar the oh en ben nog maar 1 keer met drugs geconfronteerd geweest,zelf moek der nie van weten.
owja ik draag ook een klaksken, now you can call me a margi,but I love it :p

Arifiene
26 maart 2007, 21:09
vraag mij eigenlijk af wat jullie allemaal onder marginaal verstaan?Jullie denken toch niet dat iedereen die nr bv the oh! gaat aan de bollen zit.Zelf gaak bijna elke week naar the oh en ben nog maar 1 keer met drugs geconfronteerd geweest,zelf moek der nie van weten.
owja ik draag ook een klaksken, now you can call me a margi,but I love it :p

No offense dear, maar wat in the oh zit is ook niet mijn gemiddelde smaak ze
Allemaal kleine opdonders, dikwijls aan de bollen idd, aant hakken lik zot...
Beetje kinderdiscotheek nietwaar? (onafhankelijk van de muziek dan, want kheb nix tegen jump)

Godlessarto
26 maart 2007, 21:21
Castel
Lokaal cafe
Rex

feral
26 maart 2007, 21:23
we gaan ier dan ook allemaal voor het volk naar een discotheek he :ironic:

SilentSpring
26 maart 2007, 21:23
Altijd Studio Hall hier (beter bekend als 't schuttershof:p)
Als er nen goeien fuif is that is:p.

't zand zijk eigenlijk nog niet naartoe geweest, behalve efkes op 100dagen vorig jaar.

that's it:p.

The oh! zou'k wel es willen gaan, ma is nogal ver + zit wss vol met bollenpakkende kindertjes.
In Studiohall ook wel drugs gezien, maar wss toch minder dan in pakweg the oh. + die kinders daar lag ik es goe mee, die zijn te grappig.

Staan ze daar zo zat als nen kanon te jumpen voor dood (ze doen in ieder geval iets dat voor jumpen moet doorgaan).

Sommige bananen staan daar ook gewoon te jumpen zonder te kijken naar de omgeving, als ik zie dat er mensen afkomen om te passeren ga'k altijd zoveel mogelijk opzij, of stap ik efkes aan de kant.
Ma g'ebt zo van die pipo's die gewoon doordoen waardoor je stampen tegen de bene krijgt.

edit: 't zand ofzo moek es proberen, 't is daar goeikoper ook dan die 2€ voor ijs met cola enzo. (en betere pinten)

Tah_b00nz0r
26 maart 2007, 21:30
Versuz, carre, reflex

--> allemaal 1 pot nat. Dat volk komt niet voor de muziek maar voor hun nieuwste bikkemberg pulletje te showen. En de conversaties probeer ik daar zoveel mogelijk te vermijden. Hebben die daar allemaal voor kapper gestudeerd???
Over de vrouwen kan ik kort zijn, als ge die int daglicht bekijkt gaat ge lopen.
En wat is dat met die sluitingsuren?? In de silo kan je vantijd tot smiddags blijven doorgaan.

versuz en carre alle bonheur maar in de reflex heb ik zeker zo'n gevoel niet. ZEKER ni tov de versuckz :p

lammeken
26 maart 2007, 21:44
achja dat er in the oh veel kinderen rondlopen is wel waar,en das aant verergeren vrees ik:doh: ,ikzelf ben 18,daardoor wordt mn actieterrein meer en meer verplaatst naar de witte hoeve (sint lievens esse),daar draaien ze vannalles,eigl nog een echte discotheek waar de dresscode niet zo belangrijk is:) ,maar kwa bollepakkers is lagoa toch wel et ergst :unsure:

Arifiene
26 maart 2007, 21:52
we gaan ier dan ook allemaal voor het volk naar een discotheek he :ironic:

Als het vol zit met marginalen ga ik daar idd liever niet
logisch zeker?
leuke mensen ga je dan wss toch niet leren kennen...

Stancke
26 maart 2007, 21:58
@collega-bruggelingen: magdalena en entrepot => te alternatief voor mij sorry:p
studio hall, als k gratis kaarten heb willek wel nog es binnenspringen, anders niet, te jong volk enzo (dat vechten stoort me ni echt, ge weet op voorhand wie het is, en dan ga je gwn 2 meter verder staan)
die loungebar nog niet geweest eigenlijk
irish pub willek nog wel es gaan om iets te drinken, das ni echt uitgaan, idem voor republiek en charlies

De biljart is kapot in de Irish, iedere middag tijdens school biljarten :evil: En de Irish is trouwens volledig rookvrij (ook de biljart zaal...)

no_way2go
26 maart 2007, 21:59
Meestal gewoon feestjes in en rond Leuven.

Binnenkort naar petrol.

RaDa
26 maart 2007, 22:17
achja dat er in the oh veel kinderen rondlopen is wel waar,en das aant verergeren vrees ik:doh: ,ikzelf ben 18,daardoor wordt mn actieterrein meer en meer verplaatst naar de witte hoeve (sint lievens esse),daar draaien ze vannalles,eigl nog een echte discotheek waar de dresscode niet zo belangrijk is:) ,maar kwa bollepakkers is lagoa toch wel et ergst :unsure:

Oh! moet niet veel onderdoen vr Lagoa ze :)

Als ge keer ff tijd hebt in Oh willek ze wel keer allemaal tonen :)

Thales
26 maart 2007, 22:18
De biljart is kapot in de Irish, iedere middag tijdens school biljarten :evil: En de Irish is trouwens volledig rookvrij (ook de biljart zaal...)

beneen
de plakaatjes hangen er wel, maar het wordt totaal ni nagestreefd. zaterdag stuk of 8 mensen die aant roken waren waar die artist optreedt. ze doen zelfs geen poging om hette verbergen

ComputerVISTA
26 maart 2007, 22:19
Het eerste het beste cafe dat bruine leffe verkoopt :)

Tah_b00nz0r
26 maart 2007, 22:30
Het eerste het beste cafe dat bruine leffe verkoopt :)

een man naar mijn hart :love:

ComputerVISTA
26 maart 2007, 22:32
een man naar mijn hart :love:

Mon amoer poer toezoers :love:

Zullen we samen nen bruinen gaan drinken? :)

GroovyBeatsss
26 maart 2007, 22:53

AAAAAAAAAAAAAAALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

|v|essiaH
26 maart 2007, 23:04
meestal naar optredens in vk, petrol, ab en alle andere plaatsen waar ze optreden :)
geen optredens => naar karik in kontich

Ali_
26 maart 2007, 23:28
AAAAAAAAAAAAAAALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

HA-HA-HA

very funny :ironic:

(oké is mijn vorige post nu verwijderd, was een veel leukere reactie)

GroovyBeatsss
26 maart 2007, 23:30
HA-HA-HA

very funny :ironic:

(oké is mijn vorige post nu verwijderd, was een veel leukere reactie)
Ja beuh, ik begreep het eigelijk ook niet goed waarom ze verwijderd waren...

Mja nu gaat deze ook verwijderd worden wss.

FF ontopic gaan dan: Zaterdag Sensation:woohoo:

Ali_
26 maart 2007, 23:45
black or white, bitch?

Hmgrwngd
27 maart 2007, 00:00
ik bedank er vriendelijk voor :unsure:

That's only because you can't dance... :rofl:

Mr Syphon
27 maart 2007, 00:14
ik zit elke week in de vibes en heel soms in delite, maar dan enkel op de delite classix ( retro :p )

Tah_b00nz0r
27 maart 2007, 00:43
Mon amoer poer toezoers :love:

woon nogal ver van u eh vista :(

pieta
27 maart 2007, 01:09
liefde kent geen grenzen!

ComputerVISTA
27 maart 2007, 01:13
woon nogal ver van u eh vista :(

zoals pieta al zei en met dat gemotorizeerd vervoer van tegenwoordig :p

cocksucker
27 maart 2007, 02:31

lol
charlie's
hoe marginaal
en als ge vindt dat er op het zand dikkenekken zitten zou ik niet naar de B-IN gaan (loungebar bij oud st-jan)

Piejie
27 maart 2007, 02:33
en coulissen... tjah, iedereen gaat daar nu lijk naartoe.
Vind je dat? Toch nooit echt massas druk daar IMO...

GroovyBeatsss
27 maart 2007, 08:15
black or white, bitch?
white offcourse,

geen goesting om tussen de puta oorbel klakse jumpende madre apen te zitten:p

`Perre´
27 maart 2007, 08:36
Toen het ging en als het gaat ga ik naar:

cafés: de prof, klimax en de markies (soms ook de salamander)

voor te feesten: café d'anvers, nanno, red&blue (donderdag), soms ook la rocca (vrijdag), café local op donderdag (yeah i know :p) en heel af en toe ook Petrol en bonthuys (allé telkens maar 1 keer geweest eigenlijk)

jij = mij (buiten de salamander en la rocca :p )

AnewSpider
27 maart 2007, 09:24
lol
charlie's
hoe marginaal
en als ge vindt dat er op het zand dikkenekken zitten zou ik niet naar de B-IN gaan (loungebar bij oud st-jan)

Mja kmoet zeggen charlie's trekt precies wel jonger publiek aan dezer dagen..
drm da ik ook zei om te poolen..

en van die loungebar haddek maar via horen zegge.. donderdag wss te vinden in den irish/republiek :woohoo:

Arifiene
27 maart 2007, 10:03
Mja kmoet zeggen charlie's trekt precies wel jonger publiek aan dezer dagen..
drm da ik ook zei om te poolen..

en van die loungebar haddek maar via horen zegge.. donderdag wss te vinden in den irish/republiek :woohoo:

Let maar niet op voorgaande, tis ne dikke nek :p
(en ja hij weet dak zon dingen zeg, dus don't report this post :p:p)

`Perre´
27 maart 2007, 10:24
Domus in Schoten
Tlof in Brasschaat
48 in Schilde

haha Tlof, zulle we den ben venuto dan ook ineens noteren? :p
Bonthuys is wel chill idd, al is welovethursdays net ietske beter (gn klein manne, beter muziek, meer plaats EN goedkoper :bow: )

RaDa
27 maart 2007, 10:30
black or white, bitch?

Hij zegt zaterdag ...

the_vee
27 maart 2007, 10:38
FUSE
SILO
PULSE FACTORY

zijn voor mij de beste boîtes dat ons land heeft atm :-)

cura
27 maart 2007, 10:41
en coulissen... tjah, iedereen gaat daar nu lijk naartoe.

das natuurlijk een goeie reden om er niet te gaan! fight the masses!

kvind dien buitesmijter aan ingang (nie kletskop) wel een gigantische eikel tho, kanner nie aan doen, wa ne wost

nog nie veel geweest me dunkt? je moet daar natuurlijk ook nie toestekken voor middernacht en verwachten da et dan al massas druk is eh..

Piejie
27 maart 2007, 12:22
nog nie veel geweest me dunkt? je moet daar natuurlijk ook nie toestekken voor middernacht en verwachten da et dan al massas druk is eh..
Bijna elke week. En ik zeg gewoon dat ik het nooit massas druk vind. Het is altijd nog doenbaar van drukte.

cura
27 maart 2007, 12:29
ben daar nochtans al paar keer vertrokken omdat het te druk was

Piejie
27 maart 2007, 12:38
Tja, misschien hebben we andere definities van "druk" zeker :s

cura
27 maart 2007, 13:40
das de enige logische verklaring!

screaM^
27 maart 2007, 13:41
white offcourse,

geen goesting om tussen de puta oorbel klakse jumpende madre apen te zitten:p

op den black zitten evenveel mensen, die in jouw ogen 'normaal' en geen 'apen' zijn dan op de white hoor...

ontopic;

- 't Hofke in westmalle
- fuifkes in de buurt zo is af en toe
- café Revue in Turnhout
- hardstyle/hardcore evenementen in nederland. ( praktisch geen in België owv de jump )

orez
27 maart 2007, 13:55

Als ge in de Irish e zwartharig meiske ziet rondlopen van 20 jaar, tss de meter 75 - 80, en die luistert naar de naam "Eldrid" doe aar de groeten van ik :p zeg dak wel nog es kom lachen med aar :evil:

X1RON
27 maart 2007, 17:52
Af en toe naar Groovytunes in Hasselt en Vibes in Zonhoven

GroovyBeatsss
27 maart 2007, 19:58
op den black zitten evenveel mensen, die in jouw ogen 'normaal' en geen 'apen' zijn dan op de white hoor...

Was ook maar om te zeveren hoor ;)

Ali_
27 maart 2007, 20:04
Hij zegt zaterdag ...

my bad, niet deftig gelezen ;)

31 maart :D

jij = mij (buiten de salamander en la rocca :p )

waar staat er dat ik naar de salamander ga :p

enigste reden dat ik er vandaag zat was voor de gratis drank en de stampmuziek (:unsure:)

Stancke
27 maart 2007, 21:05
beneen
de plakaatjes hangen er wel, maar het wordt totaal ni nagestreefd. zaterdag stuk of 8 mensen die aant roken waren waar die artist optreedt. ze doen zelfs geen poging om hette verbergen

Ik lees ook maar de bordjes :wtf:

Ma soit, heerlijk om gewoon over de middag in de zon te zitten in 't Stad :love:

Reptiel
27 maart 2007, 23:57
possé/viking ik ben in beide al geweest ma ik weet ni goed meer welke wat is, de possé is da dichter bij het strand en de viking meer inlands? of omgekeerd?

possé is dichtste bij zee, de viking is grote baan ODK dorp/bad, vroeger gekend voor zijn lekker terras(en ook wel de woensdagen :) ) nu...

TrickY.
27 maart 2007, 23:57

;/

Ben daar ook al buiten gelopen van de drukte hoor.. datje zelfs niet meer kon bewegen bijna

Destroyer
28 maart 2007, 00:26
voornamelijk decadance, rector af en toe, vooruit (K events) , jeugdhuis, fuiven, lokaal café, ...

PoMpElSiEn
28 maart 2007, 01:06
illusion <3

la rocca
outline
creamm
space!!!, jammer dat toe is

complex (al wel ff nimeer geweest)

Pitter
28 maart 2007, 08:35
groovy-tunes, versuz. allemaal wegens dichtbij. tonnen en locale fuiven. en dan grote evenementen soms. i lovfe techno,kozzmozz. zo es 4x per jaar ongeveer

exploder
28 maart 2007, 10:07
owja ik draag ook een klaksken, now you can call me a margi,but I love it :pMarginaal as in "ej joene vowa zit je azo te kieken, ek twa an vaje mss? moeje een ipje mule en ofwa" (vertaling: waarom zit je zo te kijken, heb ik iets aan van je mss? moet ik je pak slaag geven ofzo?:p).

Mensen die alleen naar fuiven gaan om boel te zoeken, geen respect hebben voor niets of niemand (buiten mss hun vrienden) + Meestal kan je er ook nog geen enkel zinnig woord uitkrijgen.

19 januari was het laatste keer da'k geweest ben en 't was daar toch behoorlijk druk (maar we hadden gelukkig nog wat plaats aan de dj)
De 2 weken ervoor zat er wel nauwelijks volk
Ma meestal moment zit het toch echt goe vol daar, m'n lief zegt toch iedere keer dat het de vrijdag - als ze gaat - echt vol zit. Ik kan nie mee want ik ben ziek:(
't Loopt daar wel maar vol 11u30 ten vroegste, meestal maar tegen 12u30 -1u
Kben daar eigenlijk ook al buitengelopen omdat te druk was (nog ma 1 keer ma soit)

BuffaloKampioen
28 maart 2007, 10:10
illusion <3

la rocca
outline
creamm
space!!!, jammer dat toe is

complex (al wel ff nimeer geweest)

Illusion : Memories,trance feestjes,... Illusion beste van 't land :D
Soms Carré
Temple in VIP bij Dirk :p
Balmoral
Overal een beetje maar vooral die 4 :)

L@TrO
28 maart 2007, 10:26
disc. :
café d'anvers , r&b ( dond ^^ ), feestjes in hangar 26 en de cinema
en nog nen hoop andere plaatsen waar ik ma 1ne keer binnengestapt ben :) Al een paar keer in de pertol proberen binnen te geraken , ma ni gelukt :/

café : markies, klimax , muze , de gouden vis

cinema : utopolis mechelen , ugc antwerpen , de cartoons

nunji
28 maart 2007, 11:54
café d'anvers en r&b op donderdagen, das het fijnste. free free free (l).
soms bonthuys op zaterdag.
soms d'anvers op zaterdag.
soms deja vu op vrijdag maar daar ga ik nimer zo graag henne..
en soms is ne keer in hangar 27 als er een feestje is, hangt zowa af van waar u vrienden gaan. wel margi tent vol me kindjes en VEEL te warm, ma bon, is een goedkope nacht :) Ma de laatste tijd gak alleen nog maar naar d'anvers op donderdag en dan int weekend recupereren :P want al zwaar na mijn neus gekregen omdak slaapte tijdens de les op vrijdag.

petrol benk een keer geweest en nooit meer, margi tent vinnek.

Dozzeh
29 maart 2007, 17:16
Café D'anvers op donderdag, zoveel mogelijk maar das ni zo makkelijk nu da'k nog in men 6de jaar zit ^^
Red&Blue donderdags ook (vanavond! w00p)
Af en toe Bonthuys
en locale feestjes, zoals in Hangaar 27 (waar natuurlijk altijd gevochten word :p)

Zolang da er maar wa r&b/hiphop/house/groove is :p

flameboy
29 maart 2007, 22:01
deca, kraaiennest :p, aboe simbel, frontline,...

lttuvix
1 april 2007, 18:24
voor de mensen die nie weten wat doen de 13de er is in het jeugdhuis van zonhoven een drum&bass avond 3 euro inkom
* lady lite ft MC mary jane
* sub sonic
* dick tracy
* dj kris

^MystiQ
1 april 2007, 19:17
Gisterenavond eens naart feestpaleis geweest nabij beernem. Da is ginder vree goed zouk zo zegge :)

Volgend spel da we eens gaan proberen is den tropicana :)

sink
1 april 2007, 19:24
Gisterenavond eens naart feestpaleis geweest nabij beernem. Da is ginder vree goed zouk zo zegge :)

Beervelde ;)
Beernem is een pakske verder..

^MystiQ
1 april 2007, 21:38
Beervelde ;)
Beernem is een pakske verder..

Ah, ok :D

Vanavond wordet Dj's :p

Muska
1 april 2007, 22:39
Return vooral , laatste tijd meestal boven te vinden (rnb/hip hop)

davyken
14 april 2007, 00:40
mij vind je bijna elk weekend in de sotto's,vindt et er geweldig.zeker nu ze terug na hun begin jaren gaan qua muziekstyl. verder gaak regelmatig ook es na den temple en tropicana,danscafe vita

check www.sottos-krypton-club.be

Djeck
14 april 2007, 00:44

Nabij Beernam ist de Club54 ^^

MarG
14 april 2007, 00:48
Red&Blue op donderdag (weluvthursdays) is sinds een paar weken een vaste stek geworden wegens de rakketjes, happy hours 10-12, goede muziek en mijn connecties voor de guestlist om de drukte te ontwijken. :)

puni
14 april 2007, 02:23
Gent: Pi-nuts en occasioneel es overpoort, maar de pi is onze homebase :)
Leuven: Seven oaks (kheb het voor het marginale :p), af en toe is silo.. vroeger ook veel oude markt, maar kheb daar nogal veel vijanden de laatste tijd :unsure:

Battou
15 april 2007, 22:48
illusion
rio
copa cabana
complex
..

illusion af en toe om de goei oude momenten nog ns boven te halen, rio en copa omdat we daar massaal veel volk kennen en het is vlakbij. Meestal in de vroege uurtjes nog ns binnenvallen, ze zijn toch gratis.
complex vaak toen het net geopend was, nu ist er te belachelijk geworden met de klein mannen. Verder nog vele andere discotheken, maar das maar sporadisch.

Cafés waar we zitten zijn er meestal in katelijne of mechelen.

Tis allemaal wa rustiger geworden, vaak spreken we bij iemand af, en zitten we er smorgends nog.

Hmgrwngd
15 april 2007, 22:56
kvind dien buitesmijter aan ingang (nie kletskop) wel een gigantische eikel tho, kanner nie aan doen, wa ne wost

Die kerel zorgt ervoor dat er veel meer problemen zijn dan er hoeven te zijn.

Maja, wat is het leuk om wat status (yeah right) te hebben en mensen vanuit de hoogte te moeten bekijken é.

Van alle buitenwippers die ik al tegengekomen ben, zijn die van de overpoort-trendy-cafés de ergste.

Ik veralgemeen nie, ik heb er al gehad bij wie ik echt voelde da ze goeie mensen waren. :)

MitCh
15 april 2007, 23:51
Mij kunde altijd wel in westmalle vinden, ni echt dat het daar het van het is maar toch... Dan bedoel ik het Hofke, West...

puni
16 april 2007, 00:12
Die kerel zorgt ervoor dat er veel meer problemen zijn dan er hoeven te zijn.

Maja, wat is het leuk om wat status (yeah right) te hebben en mensen vanuit de hoogte te moeten bekijken é.

Van alle buitenwippers die ik al tegengekomen ben, zijn die van de overpoort-trendy-cafés de ergste.

Ik veralgemeen nie, ik heb er al gehad bij wie ik echt voelde da ze goeie mensen waren. :)

In de pi-nuts zijn ze toch altijd vriendelijk.. kweet ni of ge daar soms komt?

EDIT: mr idd, gelijk die mannen van de cuba, moetek ook ni van hebben. Daarmee dak daar ook praktisch nooit kom, en het volk da daar zit is ook ni echt mijn ding. (+het feit da mijn ex daar altijd zit en dak die haar kop nimeer kan zien)

meomap
16 april 2007, 07:39
Ik kom nog soms naar Dashake in Kortrijk
Soms wel mega druk en verschrikkelijk warm, mr toch wel tof

Verivalta
18 april 2007, 22:13
the zoo
silo
structure beton
privé feesjes

Y@rrid
19 april 2007, 20:49
Maandag: Carré
Dinsdag: Rustdag
Woensdag: Hier en daar een TD'ke meepakken
Donderdag: Red & Blue
Vrijdag: Highstreet / Illusion / La Rocca
Zaterdag: Complex / Bonthuys
Zondag: Carré

Hannibal
19 april 2007, 20:52
Hardkoor !

Y@rrid
19 april 2007, 20:58
Maar 'k word er wel aanzienlijk arm van :( Had voorgenomen te minderen maar 't zit er niet meteen in :).

morph123
19 april 2007, 21:36
ik zit meestal in westmalle(the missing link),of in vosselaar in de return.

sink
19 april 2007, 21:50
morgenavond eens Aalter gaan verkennen, eens zien of het daar een goe fuifke gaat worden in de Kadans :)

Reddyfreddy
19 april 2007, 22:17
morgenavond eens Aalter gaan verkennen, eens zien of het daar een goe fuifke gaat worden in de Kadans :)

Welk fuifke is het juist ?

Tobi-
19 april 2007, 22:32

oude quote mogow =)

Tzand is margi!
Wij gaan ook naar de republiek en de Irish ook al paar ke gwst.
Joey keer uitproberen.
En pool uiteraard de Charlies eh

sink
19 april 2007, 23:11
Welk fuifke is het juist ?
Crazy Dance Night !!! 20 April 2007 !!!!!

Plaats:
Kadans Aalter

Line up:
Sven Lanvin: Retro (Club System)
Neon: Retro (The Temple,Topradio)
Wacko: jump (The oh)
Yorne: Progressive, Club, Retro (Cirao)
Snc: Jump, Hardstyle (Resident Power-Reactive, Jumpgladiotor)
Onix: Jump, Hardstyle (Power-Reactive, Topradio)

Doors open 21.00 - 4.00

KN-StrideR
20 april 2007, 16:26
Hangt er vanaf in welke provincie ik me op het moment bevind:

Antwerpen : Cafe d'Anvers, la rocca, illusion, ...
Oost-Vlaanderen: Point Final, Tijuana, (of waar der plek is)

speckie1987
21 april 2007, 17:20
Crazy Dance Night !!! 20 April 2007 !!!!!

Plaats:
Kadans Aalter

Line up:
Sven Lanvin: Retro (Club System)
Neon: Retro (The Temple,Topradio)
Wacko: jump (The oh)
Yorne: Progressive, Club, Retro (Cirao)
Snc: Jump, Hardstyle (Resident Power-Reactive, Jumpgladiotor)
Onix: Jump, Hardstyle (Power-Reactive, Topradio)

Doors open 21.00 - 4.00

ge moet ervoor zijn e voor die muziek :bow:

!mPulz3
27 april 2007, 17:18
Vrij/Zat/Zo/Ma/Eerste donderdag vd maand : Carré (werken dus)
Dinsdag : Gent(Overpoort) --> Apro Po

apropo tss :ironic:

Spandi
27 april 2007, 18:06
Lokale feesjes :unsure:

VinceFeet
27 april 2007, 18:22
Café d'Anvers, Red&Blue (donderdag, grappig dat iedereen dat expliciet wil vermelden :lol: ), het lokale jeugdhuis, lokale boerenfuiven etc.

En natuurlijk ook concerten, festivals, bioscoop etc.

Ali_
27 april 2007, 18:27
Café d'Anvers, Red&Blue (donderdag, grappig dat iedereen dat expliciet wil vermelden :lol: ), het lokale jeugdhuis, lokale boerenfuiven etc.

En natuurlijk ook concerten, festivals, bioscoop etc.

Andere dagen kan het er nogal, euhm... vreemd aan toe gaan :lol:

Starrk
27 april 2007, 18:30
Iemand naar de Culture Club geweest gisteren? :)

puni
27 april 2007, 18:52
Iemand naar de Culture Club geweest gisteren? :)

Ik dacht te gaan, maar khad het geld ni :p

Fire-D
27 april 2007, 20:15
Wij wouden gaan, maar khad horen zeggen da ge kaarten nodig had enz dus
zijn we maar doorgereden naar overpoort. Ons vree goe gehad in Pi-nuts, eerste
keer dak daar kwam, meestal gaan we naar cuba en point final..

exploder
27 april 2007, 20:54
oude quote mogow =)

Tzand is margi!
Joey keer uitproberen.
:ironic: Das zo typisch e

't Zand margi vinden en republiek/irish/charlies de max vinden

Starrk
27 april 2007, 20:58

Tis idd een redelijk groot cliché geworden :p.

't Zand is enkel margi net na 4en.

exploder
27 april 2007, 21:00
Tis idd een redelijk groot cliché geworden :p.

't Zand is enkel margi net na 4en.

Ma dan vind je er ook ECHT marginalen, en in grote hoeveelheden

Nuja, vnvnd ga der ook wel wa zitten me opening meifoor:p

Starrk
27 april 2007, 21:03
Ma dan vind je er ook ECHT marginalen, en in grote hoeveelheden

Nuja, vnvnd ga der ook wel wa zitten me opening meifoor:p

Ochot ja.

Vanop een terraske hoor je dan van alle kanten:

"EI JOENE, ei joene! JOENE! me gon schieten! gow gie of durfde ni? broekschieter joene!"

:sad:

exploder
27 april 2007, 21:08
Haha

Moja, met opening kerstmarkt was da ook invasie daar op 't zand van marginalen

'k Ben er dan ook niet lang gebleven

Nuja, 't is mooi weer, ze kunnen buiten zitten vandaag :D

puni
27 april 2007, 21:17
Wij wouden gaan, maar khad horen zeggen da ge kaarten nodig had enz dus
zijn we maar doorgereden naar overpoort. Ons vree goe gehad in Pi-nuts, eerste
keer dak daar kwam, meestal gaan we naar cuba en point final..

De Pi is altijd goed.. we zijn donderdag wel eerst es in de point final geweest, maar daar stak het tegen. Kheb het zowiezo ni voor het volk van de cuba, dus daar kom ik ni binnen. Den tam-tam was ook wel machtig, beetje show verkocht aan de paal :p

L0k1-
27 april 2007, 21:27
weggaan doe ik eigenlijk in gent

in de overpoort, point final en cuba

en dan de beestenmarkt(?) naar Club 69 voor de eerste keer gegaan, viel wel mee, maar toen precies niet echt ambiance en het dealen viel een klein beetje te hard op in die tent, maar zal ook wel met het weinige volk op dat moment te maken hebben :p

daarnaast gewoon naar de charlatan, jeugdig volk en muziek die je ook op festivals hoort :)

Margeitje
28 april 2007, 09:57
we zijn donderdag es naar de charlatan geweest, voor mij de eerste keer da'k daar kwam. Was wel nog leuk: dieje dj was echt hilarisch, zo echt ne rasta-man en de muziek die hij speelde was dan ook een weerspiegeling van zijn looks. Reggae all night long ^^ Allez nee , da wetek nie, ben daar nie all night long gebleven. :p
Ma bon, twas wel ne keer iets anders :)

Fire-D
28 april 2007, 13:38
De Pi is altijd goed.. we zijn donderdag wel eerst es in de point final geweest, maar daar stak het tegen. Kheb het zowiezo ni voor het volk van de cuba, dus daar kom ik ni binnen. Den tam-tam was ook wel machtig, beetje show verkocht aan de paal :p
Ja, kverschoot ervan hoe goed Pi-nuts was.. En echt knap volk man, ni te doen!
Het viel echt tegen donderdag van het schoon volk en dan in de Pi-nuts was het
redelijk..

Hehe, den tamtam, goei herinneringen daar. Goeikope cocktails :p

puni
28 april 2007, 14:32
Ja, kverschoot ervan hoe goed Pi-nuts was.. En echt knap volk man, ni te doen!
Het viel echt tegen donderdag van het schoon volk en dan in de Pi-nuts was het
redelijk..

Hehe, den tamtam, goei herinneringen daar. Goeikope cocktails :p

Da knap volk zal ik wel geweest zijn :p Nee, kben voor ne keer ni uitgeweest.. kwas doodop enzo :) maar idd, daar loopt enorm veel schoon volk rond, en tzit daar ook ver elke avond vol rond 12 uur. Altijd feest, vaak zelfs overdag :p

skelly_king
28 april 2007, 15:23
'k ben gisteren naar overpoort weggeweest en eerst in de cuba libre gezeten en dan ke naar Le bleu, zat nog redeljk veel volk en muziek viel goe mee, zo beetje alle stijlen.... En toen we zat waren zijn we naar die karaoke bar geweest :p Ma das echt nen saaaaaaien boel, ben er in slaap gevallen :p

Arifiene
28 april 2007, 19:34

nagel op de kop
trouwens, ravage is margi, de rest valt goed mee
republiek is om iets te eten ofzo, is pokkesaai om daar 'uit te gaan'
en charlies zat ik aan men 14 ofzo, gene nood om daar nu nog rond te draaien...

Suphafly
28 april 2007, 19:37
nergens eigenlijk.
gewoon in ne maat zijne loft tot clubhuis gedoopt
en daar zitten we elke avond te nixen haha
's wel leuk buiten dat je niemand leert kennen
en voor derest gewoon in het local café waar ne goeie pool staat
en af en toe ies een concertje, festival en lokale fuif ma daar ben ik ook van afgestapt

Starrk
28 april 2007, 20:41
nagel op de kop
trouwens, ravage is margi, de rest valt goed mee
republiek is om iets te eten ofzo, is pokkesaai om daar 'uit te gaan'
en charlies zat ik aan men 14 ofzo, gene nood om daar nu nog rond te draaien...

uitgaan in de republiek :')

samen met oma en opa :p

Quirinus
28 april 2007, 20:53
al jaren naar Illusion, vroeger regelmatig, nu ga ik zelden nog uit

Firestyler
29 april 2007, 13:38
coulissen gezeten

Arifiene
29 april 2007, 18:12
uitgaan in de republiek :')

samen met oma en opa :p

of gwn daar iets gaan drinken met uw lief als em zich op de knieën laat vallen en u ten huwelijk vraagt
en dat publiek maar staren
:sop:
got ik haat de republiek

cocksucker
29 april 2007, 20:12
oude quote mogow =)

Tzand is margi!
Joey keer uitproberen.
9/10 kans dat je lang haar hebt.

Starrk
29 april 2007, 20:13
of gwn daar iets gaan drinken met uw lief als em zich op de knieën laat vallen en u ten huwelijk vraagt
got ik haat de republiek

hihi

's toch schattig :love:

exploder
29 april 2007, 20:46
got ik haat de republiek

en hoe is het afgelopen?:p