PDA

Volledige versie bekijken : jouw droomvakantie?

De SkeEvN
24 maart 2007, 23:40
om tog maar eerste topic te make :)

wat is jou droomlokatie/ vakantie en waarom?

ik persoonlijk heb vroeger aleen maarn aar spanje geweest en ibiza was men beste ^^
en uitkijken naar... niets eigenlijk kzou nie weten wa ik hier te kort heb :p

Pilatus
24 maart 2007, 23:43
australië , lijkt mij schitterend land, veel natuur etc
ofwel amerika, naar die grote reservaten enzo, mijn nonkel is daar naartoe geweest en damn die fotos:eek: :love:

fl0w
24 maart 2007, 23:43
Mauritius lijkt mij wel interessant. Lekker warm, zalige strande, wree coole dieren en ga zo maar door.. Schildpadden ftw!

Ali_
24 maart 2007, 23:47
De caraïben: cuba, dominicaanse republiek, jamaica :love:

knappe vrouwen, witte caräïbische rum, echte sigaren, prachtige witte stranden; ... =>leven kan niet beter

de threadtitel moet wel juist zijn hé, vandaar de verbering (anders doe ik dat niet :unsure:) => jouW (bezittelijk voornaamwoord ftw:p)

ComputerVISTA
24 maart 2007, 23:49
Een plaats waar alles gratis is!

Time
24 maart 2007, 23:51
Een plaats waar alles gratis is!
't Cachot? :p

ComputerVISTA
24 maart 2007, 23:54
't Cachot? :p

Als ge daar saffen wilt moede daar ook betalen, maar ik vrees dat die plaats die ik wil nog niet bestaat :p

De SkeEvN
24 maart 2007, 23:56
Als ge daar saffen wilt moede daar ook betalen, maar ik vrees dat die plaats die ik wil nog niet bestaat :p
vroeger noemde ik da tuis :p
(de plaats da nog nie bestaat waar alles gratisi s eh :d)

ComputerVISTA
24 maart 2007, 23:57
vroeger noemde ik da tuis :p

Serieus? Ik eerder thuis :p

D'Sek-
25 maart 2007, 00:05
Ijsland/Scandinavïe. Ik ben niet te vinden voor dat eeuwige bakken op het strand.

Shellshock
25 maart 2007, 00:07
Een paar maand rondtrekken met een Mobilhome in Noord-Amerika.

Deguchi
25 maart 2007, 00:17
Japan.

Al één keer geweest en nu nog is. Gewoon een prachtig land (zowel qua architectuur als natuur) met een zeer wisselend landschap en begroeiing.
Ook de mensen zijn de vriendelijkste die ik tot nu toe ben tegengekomen.
Verder is het veiligheidsgevoel ook heel mooi meegenomen.

Het enige nadeel is natuurlijk dat enige kennis van het Japans vereist is, want Engels is echt niet hun sterkste kant...

En als het dan toch over een droom vakantie gaat: een aantal maanden toeren met de auto. Vanuit het noorden van Japan gans naar het zuiden.

D'Sek-
25 maart 2007, 00:17
En ik ben Japan vergeten. Japan ftw.

Stimpy
25 maart 2007, 00:24
het moet jouW zijn

die fout stoort me enorm
is der geen apart forum om ergernissen te melden en er discussie's over te voeren?

sebastos
25 maart 2007, 00:54
Japan
Vietnam
Nieuw Zeeland

en een daguitstap naar Tserjnobyl

bweh
25 maart 2007, 00:58
Bora Bora :love:

NY is fijn als weekendje :)

JohnDodger
25 maart 2007, 01:00
Japan
Vietnam
Nieuw Zeeland

en een daguitstap naar Tserjnobyl
Alles behalve die laatste :p

Nee, kzou graag naar Japan wille .

Messias.
25 maart 2007, 01:00
Japan, blijkbaar populair hier.
Canada en Alaska.
Touren door de VS.
IJsland & Groenland.
Zuid-Afrika

LSDsmurf
25 maart 2007, 01:12
Een van de Maldiven eilandjes lijkt me wel leuk om eens een week of 2 volledig te relaxen. In zo'n luxe villa op het water met privé jacuzzi en een trapje zodat je direct de zee in kan. Maar de prijs daarvan ligt natuurlijk vrij hoog :p

http://www.maldiveonline.it/resorts1/ari/hilton/5-Water_Villa_Exterior_300dpi.jpg
http://www.maldiveonline.it/resorts1/ari/hilton/7f-Sunset_Water_Villa_Jacuzzi_Couple_300dpi.jpg
http://www.maldiveonline.it/resorts1/ari/hilton/7k-Sunset_Water_Villa_Sofa_Couple_III-300dpi.jpg
http://www.maldiveonline.it/resorts1/ari/hilton/Girl_at_sunset_with_stingrays_4.jpg

En een tour door de VS, Canada, Ijsland en Australië zie ik ook wel zitten.

Ali_
25 maart 2007, 01:47
Bora Bora :love:

NY is fijn als weekendje :)

kvind een weekend toch wel te kort voor ny, denk meer aan de rest van mijn leven :D

L@TrO
25 maart 2007, 01:55
Heb al redelijk wat gezien, maar Zuid-africa , Cuba en Japan staan nog zeker op de verlanglijst!

Typhon`
25 maart 2007, 03:03
zowat alles met schone natuur in de zin van woeste bergen, geisers, meren,...
Hoofdzakelijk dus landen zoals Scandinavie, Patagonië in Argentinië/Chili, Alaska, Canada, Ijsland, Spitsbergen,...
Paar uitzonderingen; Kenia, Peru.

L@TrO
25 maart 2007, 03:10
Dan is de streek rond guilin in china mss wel de moeite kwa natuur.
http://hotelguidechina.com/images/tour/guilin/lijiang.jpg
En nieuw zeeland past ook wel in die rij denk ik.

marle
25 maart 2007, 03:20
Een minder verre locatie voor mij.
Ik droom ervan om naar schotland, ierland te gaan.

En dan de verdere locatie amerika.

Dees jaar ga ik naar engeland.

ironhorn
25 maart 2007, 11:39
japan met veel geld op zak om veel te kopen :)

*FiReStOnE^-*
25 maart 2007, 11:41
Canada, gewoon voor de natuur!

Sneakytje
25 maart 2007, 12:47
Caraïben: Martinique, Guadeloupe, Sint Maarten, ... Als het maar een exotisch eilandje is. Dit om echt volledig te relaxen en te genieten. MEt een lekkere cocktail in de hand op het strand :p

New York City wil ik eigenlijk ook wel eens bezoeken.

Godzilla*Akira
25 maart 2007, 13:03
Japan, nieuw zeeland, groenland, ijsland, canada, hawaii.

SilentSpring
25 maart 2007, 13:04
Canada:love:
Australië willek ook wel eens geweest zijn.
Alaska mss ook. (of Ijsland)

ASHERON
25 maart 2007, 13:06
queensland ofzo of papua new guinea. zolang het barrier reef maar binnen duikbereik is :d

Babs
25 maart 2007, 13:23
Japan
Caraïben
Australië
New York, San Francisco, Miami, ...
Mexico

Ne mens kan maar dromen eh :p

Avondland
25 maart 2007, 13:42
Doorreis door heel Europa met de moto of caravan en net hetzelfde in Noord-Amerika (dus ook Canada). De kostprijs zal nog wel meevallen, hoewel het huren van de wagen/moto + benzine/dieselkosten wel hoog kunnen liggen.

Vlad Tepes
25 maart 2007, 13:52
Japan
Tokyo
Carabïen
New York, Miami
Brazilië
Firenze

Dozzeh
25 maart 2007, 13:58
Australië
New York, San Francisco, Miami, ...

Wanneer vertrekken we babske :love:

jormund
25 maart 2007, 14:03
Hawaï

Hmgrwngd
25 maart 2007, 14:17
Ik heb nog nooit op reis geweest naar verre landen! :)

Mijn totale oppervlakte van bezochte gebieden spant zich uit over een diameter van 200km! :)

M'n droomvakantie is die plaats waar ik et liefst zou blijven.

Dieleman_F
25 maart 2007, 14:19
Mongolië! (en die komt uit deze vakantie :D )

gnat
25 maart 2007, 14:39
Heb in australie en nieuw-zeeland al heel veel natuurelementen gezien. enkel steppe en ijsvlaktes(polen) ontbreken nog. die wil ik dus zeker nog eens bezoeken. Een safari door afrika zie ik zeker en vast zitten, vooral ook voor de dieren dan. Ook Azië staat nog op het verlanglijstje; vooral voor de cultuur dan.

gnat
25 maart 2007, 14:40
queensland ofzo of papua new guinea. zolang het barrier reef maar binnen duikbereik is :d

dat kan ik alleen maar beamen. prachtig !! iedereen die australie en NZ vermeldt heeft dik gelijk :p

cuda
25 maart 2007, 14:44
roadtrip door amerika, easy rider style :love:

MyDyingBride
25 maart 2007, 15:44
Andalusië
Griekenland (niet de eilanden, maar het vaste land)

Indien het een beetje veilig zou zijn:
Afghanistan
Iran
Irak

Amerika trekt me ook wel aan. Net als italië.

Naar italië ben ik al geweest (Rome), en na Griekenland eigenlijk ook (Kos), beide landen waren serieus de moeite.

ShadowJoker
25 maart 2007, 15:44
Een reis door japan, zoals een pelgrim of een echte krijger dat vroeger deed met paard. Dat zegt me wel iets. Ben niet echt zo stoer maar toch...

Strawberry
25 maart 2007, 15:52
Vorige zomer door thailand getrokken was wijs.
Van zuid naar noord. Tot de gouden driehoek.

next NY, myanmar, singapour, California, nieuw zeeland, canada, scandinavie, rusland, japan, china, zuid korea
veel ik wil de hele wereld wel zien behalve Afrika
Ook zeker eens alle amerikaanse staten en hun hoofdsteden bezoeken

Ik wil afrika wel zien maar zou er niet voor betalen
iedereen die al naar Afrika is geweest
Nairobi, Senegal, Zuid Afrika, Niger
vonden het de meest deprimerende plaats op aarde
levensgevaarlijk en corrupt tot en met

elke dag taxi nemen naar de winkel 200m verderop
1 keer niet doen, alles kwijt bijna keel overgesneden
plezante mensen, lachen veel maar met die zelfde lach snijden ze u keel over
en de boel gaat daar eens ontploffen en dan wil ik er zeker niet bij zijn.

Hotels enz worden omgekocht zodat ze u kamer leegroven enz...

Deze zomer wordt het Italie en griekenland
kheb 2 herexamens
anders was het reis door europa

Reizen is het zaligste dat er is, zeker naar verre landen
je wordt er een sterker mens van en je wereldbeeld wordt realistischer.

Ali_
25 maart 2007, 16:48
Vorige zomer door thailand getrokken was wijs.
Van zuid naar noord. Tot de gouden driehoek.

next NY, myanmar, singapour, California, nieuw zeeland, canada, scandinavie, rusland, japan, china, zuid korea
veel ik wil de hele wereld wel zien behalve Afrika
Ook zeker eens alle amerikaanse staten en hun hoofdsteden bezoeken

Ik wil afrika wel zien maar zou er niet voor betalen
iedereen die al naar Afrika is geweest
Nairobi, Senegal, Zuid Afrika, Niger
vonden het de meest deprimerende plaats op aarde
levensgevaarlijk en corrupt tot en met

elke dag taxi nemen naar de winkel 200m verderop
1 keer niet doen, alles kwijt bijna keel overgesneden
plezante mensen, lachen veel maar met die zelfde lach snijden ze u keel over
en de boel gaat daar eens ontploffen en dan wil ik er zeker niet bij zijn.

Hotels enz worden omgekocht zodat ze u kamer leegroven enz...

Deze zomer wordt het Italie en griekenland
kheb 2 herexamens
anders was het reis door europa

Reizen is het zaligste dat er is, zeker naar verre landen
je wordt er een sterker mens van en je wereldbeeld wordt realistischer.

Sorry maar dat stukske over Afrika is zwaar verkeerd hoor ;)
Er gebeuren idd wel erge dingen, maar wat jij daar zegt is echt wel overdreven.

Een vriendin van mij is naar Zuid-Afrika geweest en ze zegt dat het een prachtig land is ook al is er een enorme criminaliteit en is de armoede schrijnend (maar toch beter als in andere landen), mooie natuur en mooie steden (hoewel die steden idd heel gevaarlijk zijn).
Ik zou eigenlijk heel graag Afrika zien, zeker als je zo naar films kijkt zie je hoe een prachtig continent het wel niet is => blood diamond bijvoorbeeld. Echt prachtige natuur en heel apart ook vind ik.
Een safarireis in kenia ofzo zie ik ook wel zitten.

Uw mening over reizen deel ik wel, het is een van mijn grote passies.
Italië vind ik een prachtig land, vooral firenze heeft mijn hart gestolen :love:
veel beter dan bijvoorbeeld venetië dat imo te hard overrated is.
Een reis naar Thailand zou ik ook heel graag doen.

De VS zijn idd heel hard aan te raden, de steden die ik heb gezien (Chicago, NY, NJ, LA en philly) waren echt zalig, vooral NY en Chicago vond ik prachtig.
Het is eigenlijk mijn droom om later in de VS te wonen (in chicago of NY).
De rest van de VS wil ik ook wel heel graag zien eigenlijk.

Scandinavië: ben ik enkel naar stockholm geweest, ook een zalige stad vind.
Naast amsterdam, parijs, firenze en barcelona mijn favoriete europese stad.
De enige streek die mij niet echt aantrekt om naar op reis te gaan is Oost Europa, ik weet niet goed waarom, maar rusland, polen en tsjechië enzo heben mij nooit echt kunnen aantrekken.

De alpen vind ik ook zalig trouwens (ben een snowboardfanaat) en ik wil eigenlijk heel graag eens ergens anders in de wereld gaan snowboarden.
In de VS of in Zweden ofzo, de volgende keer dat ik naar de VS ga staat dat zeker op mijn to do list (en ik ga er vrij vaak naartoe omdat meer dan de helft van mijn familie er woont, gratis logeerplaatsen :D).

Bose
25 maart 2007, 16:54
http://en.wikipedia.org/wiki/Appalachian_Trail

ik ben van het rustige type :)

TheRealFlorre
25 maart 2007, 17:42
Mijn favoriet blijft nog steeds Australië! Verblijf hier nu al meer dan een jaar en heb steeds nog niet alles kunnen zien. Is hier zo groot en de mensen zijn zo aardig. En is een perfekt land om een roadtrip te houden. Op tweede plaats komt Nieuw Zeeland, ben daar verleden jaar geweest en is ook meer dan de moeite waard.

Strawberry
25 maart 2007, 17:49
Nou dat stukje over Afrika, ik vind het ook niet uit hoor
mn oom is de nr1 bioloog voor afrika (hij zit daar dus al heel zn leven bijna)
Het zijn dingen dat hij echt heeft megemaakt.
Bij appartementen wordt de concierge omgekocht en roven ze je appartement leeg. Dat van die taxi heeft ie ook echt meegemaakt. Mn vader is journalist en een collega ging iets vroeger naar zn hotel terug. Alles kwijt behalve zijn onderbroek. Natuurlijk is het niet zo dat afrika zelfmoord is ofzo :)
Maar er zijn zeker veiligere plaatsen, nergens is de kloof tussen arm en rijk zo groot als daar met alle gevolgen van dien.
Peking express door afrika zou wel eens schokkend kunnen zijn. Zalig een lift hup steegje in en keel over.

boogje
25 maart 2007, 17:51
een rondleiding krijgen in Tsjernobyl ( of hoe je het ook schrijft.), moet toch héél indrukwekkend en machtig zijn, lijkt mij.

edit : en dat in de "dodelijke zone" met beschermingspak enzo natuurlijk ^^

http://images.google.be/imgres?imgurl=http://tincan.shackspace.com/Stalker%2520Chernobyl%2520tour/house.jpg&imgrefurl=http://tincan.shackspace.com/Stalker%2520Chernobyl%2520tour&h=1280&w=960&sz=339&hl=nl&sig2=hwpXwOanOHbBaohhwaik6w&start=179&tbnid=Xv6CcF_zBgOGfM:&tbnh=150&tbnw=113&ei=FY0GRoeYGZP80gTMzZ3fCg&prev=/images%3Fq%3DChernobyl%26start%3D162%26imgsz%3Dxxl arge%26gbv%3D2%26ndsp%3D18%26svnum%3D10%26hl%3Dnl% 26sa%3DN

http://images.google.be/imgres?imgurl=http://tincan.shackspace.com/Stalker%2520Chernobyl%2520tour/house.jpg&imgrefurl=http://tincan.shackspace.com/Stalker%2520Chernobyl%2520tour&h=1280&w=960&sz=339&hl=nl&sig2=hwpXwOanOHbBaohhwaik6w&start=179&tbnid=Xv6CcF_zBgOGfM:&tbnh=150&tbnw=113&ei=FY0GRoeYGZP80gTMzZ3fCg&prev=/images%3Fq%3DChernobyl%26start%3D162%26imgsz%3Dxxl arge%26gbv%3D2%26ndsp%3D18%26svnum%3D10%26hl%3Dnl% 26sa%3DN

is eens wat anders dan de zon,zee,strand trip ^^

tomh
25 maart 2007, 17:59
mijn droomrijs,
1week NYC, dan rechtstreeks door voor 1week Miami, dan 1week LV, en dan trug.

Ali_
25 maart 2007, 18:01
Nou dat stukje over Afrika, ik vind het ook niet uit hoor
mn oom is de nr1 bioloog voor afrika (hij zit daar dus al heel zn leven bijna)
Het zijn dingen dat hij echt heeft megemaakt.
Bij appartementen wordt de concierge omgekocht en roven ze je appartement leeg. Dat van die taxi heeft ie ook echt meegemaakt. Mn vader is journalist en een collega ging iets vroeger naar zn hotel terug. Alles kwijt behalve zijn onderbroek. Natuurlijk is het niet zo dat afrika zelfmoord is ofzo :)
Maar er zijn zeker veiligere plaatsen, nergens is de kloof tussen arm en rijk zo groot als daar met alle gevolgen van dien.
Peking express door afrika zou wel eens schokkend kunnen zijn. Zalig een lift hup steegje in en keel over.

Ik bedoelde ook niet dat je het uitgevonden hebt, maar het kwam zo over dat dat gewoon is wat er gaat gebeuren als je naar Afrika gaat.
Dat zijn nare ervaringen die je kunt meemaken als je pech hebt, trouwens dat van die conciërge die wordt omgekocht: gebeurt in alle derdewereldlanden, je moet maar zien dat je in een ietwat deftig hotel verblijft:p
zelfs in een land als turkije kun je dat voorhebben (maar dan wel in een 2sterrenhotel, maarja dan vraag je erom :p, 2 sterren in turkije :ironic:).

Darkness
25 maart 2007, 18:28
het moet jouW zijn

die fout stoort me enorm
is der geen apart forum om ergernissen te melden en er discussie's over te voeren?
Als ge zaagt over schrijffouten, zie dan dat ge eerst zelf hebt leren spellen.

Mijn droomvakantie is zonder enige twijfel zo lang mogelijk rondtrekken in Australië. Ik zeg dat al van kleins af en ik ben nog helemaal niet van gedacht veranderd... Ook Nieuw-Zeeland trekt mij heel erg aan, maar dat is goed bereikbaar vanuit Australië he :p

pr0ph3t
25 maart 2007, 18:53
australie en nieuw zeeland
Miami
Vegas

msn797204
25 maart 2007, 18:55
New-york, in zo'n penthouse, helemaal vanboven in een wolkenkrabber, en je kan dan vanboven erop zitten :p

Gentille
25 maart 2007, 19:48
Ik zou graag eens een roadtrip doen met de auto in Amerika voor een week of 3-4 van Oost naar West. Relatief gezien dan want Miami beach en de Michigan meren zou ik graag wel eens zien dus het zou eerder kris kras door Amerika rijden zijn :p. Ook zou ik graag eens Canada en Nieuw-zeeland bezoeken voor de natuur. Eigenlijk als ik er over nadenk zou ik in elk land wel iets willen zien :p

Dionysius
25 maart 2007, 19:50
Amai, veel die Australië willen zien. :D Ik dus ook en verder:
- Egypte
- Nieuw Zeeland
- Canada

Maar dit jaar wordt het Noord-Italië, ben er al geweest 6 jaar geleden zoiets en toen vond ik het ginter zalig en ik wou nog eens teruggaan + het is nog relatief dicht bij huis dusja. :)

Piejie
25 maart 2007, 20:15
mn oom is de nr1 bioloog voor afrika
De nr. 1 bioloog? :wtf:

Strawberry
25 maart 2007, 20:25
Ja van top biologen
is hij nr3 in de wereld
en nr1 voor Afrika

tetty
25 maart 2007, 20:40
Interessant om te weten da der ook ne hele ranking is voor die mannen!

Is daar dan ook een competitie rond?

OT: Japan zeker en vast. En nieuw zeeland voor de extreme sports.

Strawberry
25 maart 2007, 20:57
gewoon meer job aanbod = toffere projecten
en meer geld op de bank

zoals in alle jobs
van hersenchirurgen
tot employee of the month in walmart :/

schep
25 maart 2007, 20:58
New York; ben er al geweest maar toch men droomlocatie om te wonen :)

Britse maagdeneilanden lijken me ook hemels

en dan heb ik er nog wel een paar :)

Ali_
25 maart 2007, 21:10
New York; ben er al geweest maar toch men droomlocatie om te wonen :)

same bij mij!
khoop echt later in NY te kunnen wonen en werken, prachtige stad :love:

L@TrO
25 maart 2007, 21:31
2 tot 9 april ben ik in NY :)

Ali_
25 maart 2007, 21:36
2 tot 9 april ben ik in NY :)

Ik ga in juli, als ik meemag door mijn herexames :s.
Als ik niet meemag zou het eigenlijk zelfs beter zijn, kan ik eindelijk weer eens een weekse doen wat ik wil hier met de maten!

e.House
25 maart 2007, 21:56

Stond dit weekend een klein stukje over Mongolie in de DeMorgen magazine. Kun je ergens in de buurt van Uluunbataar in een tent slapen(1 euro), enz..

democracy02
25 maart 2007, 22:11
india: massa's spirituele mensen mensen daar

ierland: veel groen en bergjes en fjorden toestanden + dat zijn een beetje m'n roots

china: het zit daar vol met mensen die bovendien nog eens arm zijn... volgens mij is die sfeer tussen de mensen daar enorm zalig

?therapy?
25 maart 2007, 22:40
Japan :love: wil ik zeker eens naartoe.

Piejie
26 maart 2007, 02:38
Het gaat hier over je favoriete "vakantie" hé ;)

multavici
26 maart 2007, 02:54
Mooiste reis was: Cuba, gewoonweg prachtig.

Droomreis: Madagascar

Quilombo
26 maart 2007, 05:40
het moet jouW zijn

die fout stoort me enorm

:offtopic: discussies* :p
zonder ' dus

:woohoo:

Avondland
26 maart 2007, 10:02
Noorwegen was ook wel een prachtige reis, net als Schotland. Ongeëvenaarde natuur, prachtige cultuur en (zeker in Noorwegen!) schoon vrouwvolk maar ook erg vriendelijke mensen (geld voor zowel Schotland als Noorwegen).

Arifiene
26 maart 2007, 11:42
Galapagos eilanden :)

L@TrO
26 maart 2007, 11:47
In schotland zou ik ook wel eens willen geraken.

jan1978
26 maart 2007, 11:53
USA: wereldsteden (Las Vegas, San Francisco, Washtington DC, NY, Los Angeles, ...) + prachtige natuur (verschillende nationale parken Zion/Bryce/Joshua Tree/Grand Canyon/Arches/Yellowstone/Sedona/...) maakt dit voor mij de ideale vakantie en zelfs meer.

Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam, enorme diversiteit + de cultuur is toch verschillend genoeg van West Europa. (shotguns en harpoen geweren in de lokale walmart? check!) Groot grootser grootst.

Hun natuurparken zijn trouwens piekfijn in orde, idem voor de wegen. Das al meer dat ge hier kunt zeggen. Ga dit jaar weer op rondreis gedurende een maand en heb familie wonen in San Jose dus tzal niet de laatste keer zijn :)

gravendelver
26 maart 2007, 12:42
Nou dat stukje over Afrika, ik vind het ook niet

Mja, er zijn genoeg plaatsen in Afrika waar het niet zo gevaarlijk is als je zegt. Nu gaan ze met Peking express door Z-amerika, en er zal ook wel een reden zijn waarom ze niet door Colombia gaan...

Ik ken toch veel mensen die met een pak leuke vakantiefoto's terugkomen van Senegal, Kenia,... Ben zelf ook al naar Gambia geweest en ik vond dat niet zo deprimerend... :)

Ik ga in september zeker op reis, maar ben er nog niet goed uit naar waar. Ik ben nog nooit in de VS geweest, daar zou ik wel eens naar toe willen. Ik wil ook wel eens zien hoe Sint-Petersburg er in het echt uit ziet.

slash
26 maart 2007, 13:32
zuid-afrika is zeker een van de landen waar ik es naartoe wil
Mss da ik eind dees jaar met mijn ouders mee mag voor 3 weken naar daar

Avondland
26 maart 2007, 15:02
Suid-Afrika natuurlijk. Hoe kon ik die Stellebosschekerels vergeten?

Huey
26 maart 2007, 20:59
Japan, blijkbaar populair hier.
Canada en Alaska.
Touren door de VS.
IJsland & Groenland.
Zuid-Afrika

hoho my kind of flavour! allemaal 10/10 op elk punt maat!

twoen
26 maart 2007, 21:05
Met drie kameraden door schotland trekken

aaah tis just da doen we deze zomer :p
ik kijk er echt naar uit :D

Avondland
26 maart 2007, 21:15
Glen Coe is wel een aanrader, ligt aan de westerkant van Schotland maar Stirling moet je zeker doen als het Highlandgames zijn, dat is meestal in juli denk ik. Heel mooie buurt trouwens ook, nabij het beroemde en veelbezongen Loch Lomond. Een prachtige stad is trouwens Edinburgh, zeker een bezoekje waard.

Huasheng
26 maart 2007, 21:25
Om het even welke vakantiebestemming als het maar met mijn vriend is.
Dat is mijn droomvakantie.

Dirty_Col
26 maart 2007, 21:36
Japan, helemaal bovenaan het lijstje :)
Australië en Nieuw-Zeeland rondreizen (broer heeft dat gedaan een paar jaar geleden en als ik zo die verhalen hoor en die foto's zie... damn, ik krijg er zin in :))
De VS rondreizen
Antarctica wil ook wel eens op rondreizen, maar dat zal wel bij een droom blijven... :)

dJeez
26 maart 2007, 21:41
Met de rugzak door de Highlands in Schotland, en meer bepaald de West Highland Way tussen Kinlochleven en Fort William (+ de beklimming van de Ben Nevis daar) en de streek rond Glen Coe. Dat waren alvast plekjes waar ik tijdens mijn Schotland rondreis van vorig jaar van dacht : hier moet ik zeker terugkomen.

Daarnaast wil ik enorm graag ook Zweden, Canada en Nieuw-Zeeland eens doen (wellicht ook in die volgorde :p).

Ali_
26 maart 2007, 23:01
Om het even welke vakantiebestemming als het maar met mijn vriend is.
Dat is mijn droomvakantie.

zelfs naar antarctica :confused:

er moet toch een bepaald land zijn dat je extra graag wil bezoeken met je vriend.
ik zou met mijn lief zeker naar firenze gaan, imo de meest romantische stad die ik heb gezien. venetië was het toch zeker niet!

Huasheng
26 maart 2007, 23:21
zelfs naar antarctica :confused:
Absoluut!

Huasheng
26 maart 2007, 23:45
Toeternietoe :p
Zoals ik al zei, het maakt me niet uit waarnaartoe. Of dat nu naar Griekenland, Italië, Egypte, China, Japan, Australië, Kenia, Zuid-Afrika, Alaska, Noorwegen of ... is, ik wil met hem op reis gaan.
Ik wil bijvoorbeeld graag ooit eens naar Griekenland gaan, omdat de oude Griekse cultuur mij interesseert. Maar 't liefst van al wil ik daar samen met hem naartoe gaan, zodat hij kan zien waar mijn interesse in ligt.
Ik wil naar nog vele plekken gaan, ik wil hem mijn interesse tonen. Ook omgekeerd, 'k zou graag samen met hem naar zijn interesse-plekken willen gaan om zijn interesse te zien.
That's my point.

Ali_
26 maart 2007, 23:54
Zoals ik al zei, het maakt me niet uit waarnaartoe. Of dat nu naar Griekenland, Italië, Egypte, China, Japan, Australië, Kenia, Zuid-Afrika, Alaska, Noorwegen of ... is, ik wil met hem op reis gaan.
Ik wil bijvoorbeeld graag ooit eens naar Griekenland gaan, omdat de oude Griekse cultuur mij interesseert. Maar 't liefst van al wil ik daar samen met hem naartoe gaan, zodat hij kan zien waar mijn interesse in ligt.
Ik wil naar nog vele plekken gaan, ik wil hem mijn interesse tonen. Ook omgekeerd, 'k zou graag samen met hem naar zijn interesse-plekken willen gaan om zijn interesse te zien.
That's my point.

Dat vind ik nu wel een goed punt ja :)

DaMob
27 maart 2007, 00:58
Seychellen
St. Maarten eilanden

Flipkikker
27 maart 2007, 01:31
That's my point.

De Ardennen? :unsure:

twoen
27 maart 2007, 11:22
Glen Coe is wel een aanrader, ligt aan de westerkant van Schotland maar Stirling moet je zeker doen als het Highlandgames zijn, dat is meestal in juli denk ik. Heel mooie buurt trouwens ook, nabij het beroemde en veelbezongen Loch Lomond. Een prachtige stad is trouwens Edinburgh, zeker een bezoekje waard.

We gaan de Great Glenn way doen langs Loch Ness en daarna enkele dagen naar edinburgh

Arifiene
27 maart 2007, 13:05
Seychellen
St. Maarten eilanden

die zou ik ook nog zeker willen zien
voor de flora en fauna alleen al :)

EvilTwin
27 maart 2007, 13:47
Napels in Italië. Lekker eten, lekker weer, lekkere wijn en lekkere vrouwen :D

En de cultuur natuurlijk he :)

Lemme
27 maart 2007, 16:51
In september gedurende 2 weken een rondreis in China. Hong Kong, Yangshuo, Beijing en Shanghai. Na die 2 weken blijf ik 6 maand in Shanghai om te werken. Ik kijk er al naar uit.

Verder wil ik ook zeer graag eens naar: Australië, Japan en Zuid-Afrika.

Rivers
27 maart 2007, 17:16
Japan!! :) Niet zo zeer de cultuursteden, maar eerder Tokyo ofzo, de drukke steden, dat wil ik eens meemaken.

jelliuz
28 maart 2007, 23:15
Australië , Nieuw-Zeeland. Ben aan het overwegen om er een jaar naar toe te gaan (voorlopig nog alleen, vind maar geen kandidaten :p)

Vanaf najaar 2007 een jaar daar gaan werken, en met de centjes verblijf betalen en ondertussen land rondtrekken. Er is zelfs een organisatie dit dit alles (werkvisum, jobs, ...) regelt vanuit België. ( www.wep.org )

tomh
9 april 2007, 14:16
Laguna Beach - Newport Beach ziet er ook wel vetjes uit.
:D

|) ][ |V| ][
9 april 2007, 14:42
Vorig jaar st-tropez gedaan, en dat was tot nu toe het beste waar ik ooit was, dus voor mij nog steeds een droombestemming. Alleen vind ik niemand om mee te gaan deze zomer :cry:. Kandidaten ? :unsure:

Thalia
9 april 2007, 14:48
Door Zuid oost Azië trekken met mijn rugzak! Wat ik trouwens van plan ben voor binnen drie-vier jaar.

Japan , en tegenstelling tot rivers, absoluut niet naar de grootsteden, leuk voor eventjes, maar om er gans mijn vakantie door te brengen :wtf: na twee dagen kom je zot.

H@voc_!nc.
10 april 2007, 14:33
St-Petersburg, (gaan ik binnen een dikke maand naartoe en dan ergens afrika denk)

gnat
10 april 2007, 14:41
Australië , Nieuw-Zeeland. Ben aan het overwegen om er een jaar naar toe te gaan (voorlopig nog alleen, vind maar geen kandidaten :p)

Vanaf najaar 2007 een jaar daar gaan werken, en met de centjes verblijf betalen en ondertussen land rondtrekken. Er is zelfs een organisatie dit dit alles (werkvisum, jobs, ...) regelt vanuit België. ( www.wep.org )

ik ben 2 jaar geleden met die organisatie voor 7 maanden naar australie en nieuw-zeeland gegaan. is zeker de moeite waard daar, hopelijk vind je iemand om mee te gaan. heb je vragen, aarzel niet !