PDA

Volledige versie bekijken : Afrodisiacum voor vrouwen?

jeroenvde
24 maart 2007, 01:40
Wel ik dacht bij mezelf, mss bestaan ze echt!

indien dit zo is zou ik het wel eens willen... ondervinden :D

Kennen jullie enkele middeltjes die vrouwen kunnen opwinden, dan heb ik het niet over dingen die IK moet doen maar over dingen die ze eet, ruikt, ...

Weten jullie dingetjes die ECHT resultaat hebben? Het zou leuk zijn moest er zo iets zijn, mss hebben jullie al enkele uitgetest?

Elk dingetje is welkom :)

Stancke
24 maart 2007, 01:41
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afrodisiaca

jeroenvde
24 maart 2007, 01:43
jaja, tuurlijk vindt ge der 1000den sites van

maar ik wil zo wat ervaringen en dergelijke zien van mensen die echt iets ondervonden hebben met die bepaalde "middeltjes"

Oldskooler
24 maart 2007, 01:52
geld

werkt altijd

LaCucaracha
24 maart 2007, 01:54
geld

werkt altijd

:rofl: :rofl: :rofl: QFT!

Equino
24 maart 2007, 02:01
Perzikenlikeur :crazy:

jeroenvde
24 maart 2007, 02:02
:lol: true

NemesisBE
24 maart 2007, 02:08
geld

werkt altijd

recht erop!

Ali_
24 maart 2007, 02:08
absint & mariuhana :D

spaanse vlieg :wtf:

tb-303
24 maart 2007, 08:20
.... ander vrouw of vriendin als ge afrodisiacum nodig hebt ? :D

Of zijde gij zon snoodaard die in het geniep van alles in vrouwen hun drank smijt?

Rivers
24 maart 2007, 08:23
.... ander vrouw of vriendin als ge afrodisiacum nodig hebt ? :D

Of zijde gij zon snoodaard die in het geniep van alles in vrouwen hun drank smijt?

Misschien heeft zijn vrouw/vriendin altijd hoofdpijn.. :p

Chickenlal
24 maart 2007, 09:45
geld

werkt altijd

It's funny because it's true lol

RaDa
24 maart 2007, 09:46
xtc doet dikwijls wel zijn ding bij vrouwen

Godzilla*Akira
24 maart 2007, 09:46
Bewusteloos meppen? :unsure:
:rofl:
Deed me even denken aan quagmire in family guy :lol:

Nu ja, zweet blijkt wat te werken. maar dan de "frisse" zweet en niet de hard werken en in een maand nog niet gewassen zweet.

Bose
24 maart 2007, 10:09
Bewusteloos meppen? :unsure:

party moves met Vista?

anyway, geld is volgens mij toch ook wel de manier...

Xevven
24 maart 2007, 10:28
selder :unsure:

Chickenlal
24 maart 2007, 10:29
selder :unsure:

oya is een afrodisiacum (of hoe ge da kraam ook schrijft)

pieta
24 maart 2007, 10:30
Epicac is ook bekend:unsure:

Xevven
24 maart 2007, 10:32
Epicac is ook bekend:unsure:

lawl :p
da gaak toch es proberen

RaGeR
24 maart 2007, 11:20
Rohypnol

KN-StrideR
24 maart 2007, 11:30
roofie colada :D

Avilowca
24 maart 2007, 11:41
Rohypnol

xD

Wat gaan we hier nog allemaal horen vraag ik mij dan af =D

mar on-topic. Tomblerone Chocolat. Die van bij ons is daar zot van. of komt er zot van, allebei eigenlijk.

DogFacedGod
24 maart 2007, 12:35
genoeg alcohol doet meestal al de trick. :p

cuda
24 maart 2007, 12:38
chocolat :sop: ken er echt sommige die wild worden van gewoon chocolat

exploder
24 maart 2007, 12:44
Parfum

Bij sommige meisjes, sommige parfums

kaminikaze
24 maart 2007, 12:52
lectamidose werkt ook wel zeker ?

Ali_
24 maart 2007, 12:59
De manier is toch wel zat voeren met absinth (of andere alchoholische drank), alchohol heeft een vreemde uitwerking bij iedereen, maar vrouwen worden er botergeil van :D

Boukreev
24 maart 2007, 13:02
De manier is toch wel zat voeren met absinth (of andere alchoholische drank), alchohol heeft een vreemde uitwerking bij iedereen, maar vrouwen worden er botergeil van :D

ik heb dit toch ok al wille ondervinde bij sommige meisjes

moest ik niet vanzelf al 24/7 geil staan zou et mss bij mij ok werke

Timmos
24 maart 2007, 13:03
Epicac is ook bekend:unsure:http://youtube.com/watch?v=pOGhFCYCAy0 ? :unsure:

pieta
24 maart 2007, 13:28
http://youtube.com/watch?v=pOGhFCYCAy0 ? :unsure:

http://youtube.com/watch?v=D5YhnaVdGio
:woohoo:

Ali_
24 maart 2007, 13:29
http://youtube.com/watch?v=D5YhnaVdGio:woohoo:

leuke video:

The url contained a malformed video id.

:p

pieta
24 maart 2007, 14:02
leuke video:

zo beter:sleep:

Ali_
24 maart 2007, 14:04
zo beter:sleep:

ja, danke sehr :p

Joown
24 maart 2007, 14:47
- champagne
- fleske witte wijn + jointje

hit the kasbah :)

Hmgrwngd
24 maart 2007, 14:51
Maar niet dat mensen die middelen NODIG hebben hoor, nee echt nie. :D

OT: elke drug die zintuiglijk plezier verhoogt zeker ?

Spliffsnatcher
24 maart 2007, 14:58
Geld

coke

macht

En zelf groot, gespierd en goodlooking zijn doet ook al iets ;)

Dat vrouwen minder zin hebben dan mannen is zever, ze zijn gewoon kieskeuriger, maar als je het juist speelt bespringen ze u eerder dan omgekeerd.
Hey zo werkt de wereld, speel het slim

Hmgrwngd
24 maart 2007, 15:02
Geld

coke

macht

Alle 4 tesamen,
+ een grote zwarte BMW en goeie kleren.

Dan zwermen de meeste meisjes rond je nek. :p

Ali_
24 maart 2007, 15:05
Dat vrouwen minder zin hebben dan mannen is zever, ze zijn gewoon kieskeuriger, maar als je het juist speelt bespringen ze u eerder dan omgekeerd.
Hey zo werkt de wereld, speel het slim

idd, ne man zou veel sneller beginnen kussen dan een vrouw. stel nu da er een willekeurige vrouw naar een man komt en die wilt hem kussen zal die man zich veel sneller ertoe laten verleiden, ook al is die vrouw niet de meest knappe. Terwijl een vrouw zich enkel zal laten verleiden als die man ook echt knap is.
Dit natuurlijk enkel op vlak van korstondige, eerste-blik''relatie''.
Maarja we weten allemaal dat een vrouw in de eerste 3 of 5 (:confused:) seconden beslist of ze een man zal kussen of niet. En als de kus een misser is zal ze nooit in bed duike met die man, klein beetje looks en goed kunnen kussen is dus de boodschap.
Hoewel over dat kussen heb ik een andere theorie:
mensen hebben het altijd over ''goede'' en ''slechte'' kussers, maar volgens mij bestaat dat niet, een persoon kan voor jou een ''goede'' of ''slechte'' kusser zijn omdat hij op ''dezelfde manier'' kust als jou. Maar dat maakt van die persoon nog geen ''goede'' of ''slechte'' kusser. Maar natuurlijk, er is wel een soort van standaard wat de meesten als ''goed'' beschouwen.
Maar voor sommigen zal een ''wasmachine'' wel aangenaam zijn, terwijl de meesten hier niet echt opgewonden van geraken :D

Killer Queen
24 maart 2007, 15:22
Feromonen :p ?

SpArdA
24 maart 2007, 15:26
-Geld.
-Macht/aanzien.
-Romantische komedies met Hugh Grant. :unsure:
-Alcohol.

Gavin
24 maart 2007, 15:27
Gavin.

Dus als ze 's avonds eens lustig op haar bedsprei ligt knorren,
check uw kast vrienden!

Tha_nOn
24 maart 2007, 15:42
mensen hebben het altijd over ''goede'' en ''slechte'' kussers, maar volgens mij bestaat dat niet, een persoon kan voor jou een ''goede'' of ''slechte'' kusser zijn omdat hij op ''dezelfde manier'' kust als jou. Maar dat maakt van die persoon nog geen ''goede'' of ''slechte'' kusser. Maar natuurlijk, er is wel een soort van standaard wat de meesten als ''goed'' beschouwen.
Maar voor sommigen zal een ''wasmachine'' wel aangenaam zijn, terwijl de meesten hier niet echt opgewonden van geraken :D

met iemand nieuw kussen moet ge toch leren ze :p allé das wat ik daarvan ondervond toch:p niet dat die eerste kussen slecht zijn, maar ge hebt toch al is sneller iets stoms voor:p, puur omdat ge gewoon moet worden hoe de ander kust

anyway iedereen kan goed en slecht kussen, kan ik ook heel slechte kussen geven :p \o/

russian
24 maart 2007, 15:49
Ik ben wel een goed afrodisiacum voor meisjes, droom ik dan :p.

Ali_
24 maart 2007, 15:59
met iemand nieuw kussen moet ge toch leren ze :p allé das wat ik daarvan ondervond toch:p niet dat die eerste kussen slecht zijn, maar ge hebt toch al is sneller iets stoms voor:p, puur omdat ge gewoon moet worden hoe de ander kust

anyway iedereen kan goed en slecht kussen, kan ik ook heel slechte kussen geven :p \o/

bwa soms kan het meteen klikken. Mss de eerste aanraking van de lippen en tong dat niet meteen stroef zit :p, maar daarna zou je toch stillekesaan gewoon moeten worden hoe die persoon kust. En soms vindt ge die manier te snel of te traag.
Sommige meisjes vind ik persoonlijk echt slechte kussers, wat van hen geen slechte kussers maakt, maar voor mij zijn ze niet de ideale tongpartners :p
En als ze nie goe kunnen kussen, tjah dan zal de rest ook nie goe zijn en kan de relatie best niet begonnen worden :p

Tha_nOn
24 maart 2007, 16:04
bwa soms kan het meteen klikken. Mss de eerste aanraking van de lippen en tong dat niet meteen stroef zit :p, maar daarna zou je toch stillekesaan gewoon moeten worden hoe die persoon kust. En soms vindt ge die manier te snel of te traag.
Sommige meisjes vind ik persoonlijk echt slechte kussers, wat van hen geen slechte kussers maakt, maar voor mij zijn ze niet de ideale tongpartners :p
En als ze nie goe kunnen kussen, tjah dan zal de rest ook nie goe zijn en kan de relatie best niet begonnen worden :p

mjah gij beziet da alsof iedereen vastzit in hoe hij kust:p

overt algemeen kan da idd eerst ffkes stroef zijn en dan krijgt ge ne redelijken kus (als ge toevalig allebei ongeveer hetlzefde kust dan kan da nen heel goeie zijn:p als ge toevallig allebei helemaal anders gewend zijt van te kussen dan is het ne 'slechte, overt algemeen is het ne gewone, middelmatige kus, en ik bezie da allemaal zonder invloed van alcohol eh:p dingen kunnen wel wat beter lijken met alcohol:p)

anyway kblijf erbij dat hoe vaker ge met iemand kust hoe meer ge afgestemd raakt op hoe de ander kust (en wat kan en niet kan:p) (en dat gebeurt niet direct in 1 kus:p)
en ge kunt altijd wel nog is gewoon slecht kussen al dan niet met opzet <o/

en hoe iemand kust direct koppelen aan hoe iemand in een relatie zou kunnen zijn?:p beetje vergezocht? uw manier van kussen verandert gans den tijd, als ze echt slecht kust kunt ge haar da zachtjes aan aanleren:p

(en slechte kussen moeten in een relatie zeker kunnen:p)

Spliffsnatcher
24 maart 2007, 16:10
Komaan eh wat maakt kussen nu uit.

In mijn ogen kan elke vrouw goed kussen. Maar nogmaals dat maakt uit welke man er voor haar staat. Goed kussen en slecht kussen heb ik nog nooit gemerkt. Geil kussen en gewoontjes kussen daar zal wel verschil op zitten.

En daaruit kun je ineens afleiden wat die vrouw van u vind.

En al dat gezever van strekenwijven die op "machos" vallen enz...
Ik vind dat maar normaal. Enige wat ik mee heb van mijn genen is mijn lengte en mijn gezicht. De rest kleed ik aan door veel geld te verdienen(vroeger hard studeren), mijn lichaam te onderhouden en door er deftig voor te komen. En dat is enkel en alleen om moeite te doen voor mijn lief.

En idd
--> 95 procent van de mannen neuken alles wat ze tegenkomen
--> vrouwen zijn selectief, maar oh zo goed in bed als ze u de moeite vinden

Ali_
24 maart 2007, 16:22
Komaan eh wat maakt kussen nu uit.

In mijn ogen kan elke vrouw goed kussen. Maar nogmaals dat maakt uit welke man er voor haar staat. Goed kussen en slecht kussen heb ik nog nooit gemerkt. Geil kussen en gewoontjes kussen daar zal wel verschil op zitten.

En daaruit kun je ineens afleiden wat die vrouw van u vind.

En al dat gezever van strekenwijven die op "machos" vallen enz...
Ik vind dat maar normaal. Enige wat ik mee heb van mijn genen is mijn lengte en mijn gezicht. De rest kleed ik aan door veel geld te verdienen(vroeger hard studeren), mijn lichaam te onderhouden en door er deftig voor te komen. En dat is enkel en alleen om moeite te doen voor mijn lief.

En idd
--> 95 procent van de mannen neuken alles wat ze tegenkomen
--> vrouwen zijn selectief, maar oh zo goed in bed als ze u de moeite vinden

Kan ik mij volledig achter schare ENKEL dat stukje over kusse (en ook geld:p), er is weldegelijk voor mij een verschil (en kussen maakt weldegelijk veel uit).
Sommige meisjes kussen te snel of tong te diep of weet ik veel wat nog allemaal en met sommige meisjes klikt het meteen :) Voor de rest is het idd jezelf onderhouden, workouts + beetje deftig uitzien doen wonderen :p

Yo-Han
24 maart 2007, 16:45
geld macht spieren dikke auto?

what about, charisma en succes, uitstraling en HUMOR ? :unsure:

geil krijgen? de juiste aandacht besteden misschien...tjah alcol en drugs maken 90 pro van de wereldbevolking wel geil en ongeremd

moloko
24 maart 2007, 16:57
Feromonen :p ?

De enige met het juiste antwoord.

coap
24 maart 2007, 17:29
witte wijn & kaarsjes

bashen maar!

Rage
24 maart 2007, 18:09
Der was een bepaalde drugs waar ge extreem geil van werd. Is dat Ketamine ofzo?

Spliffsnatcher
24 maart 2007, 18:29
Sextasy werkt bij vrouwen ook, maar toch eerst checken of ze geen hartklachten heeft.

=Phoenix=
24 maart 2007, 19:02
chocolat!
daarmee kunnen ze aan mij ook verleiden :p

The-Godfather
24 maart 2007, 19:06
Barry White

ElBramo
24 maart 2007, 19:34
Romantiek :love:

denkimi
24 maart 2007, 19:51
geld, macht, humor

jeroenvde
24 maart 2007, 21:34
gonna give the alcohol a try tonight :D hihi

voor diegenen die zich het afvragen, ik heb een vriendin ;) ik mag niet klagen over te weinig fzo, maar wie wil er nu nog niet wat meer sex? :D

tot morgen, kzal mss het resultaat posten :p

wlibaers
24 maart 2007, 21:55

Leer van de experts:
http://www.youtube.com/watch?v=JlevdGvGcJM

Ali_
24 maart 2007, 22:09
Leer van de experts:
http://www.youtube.com/watch?v=JlevdGvGcJM

hahaha :lol:

Hmgrwngd
25 maart 2007, 13:00
geld macht spieren dikke auto?
Jep.

what about, charisma en succes, uitstraling en HUMOR ? :unsure:

overrated.
Bij gebrek aan 1 van de items uit de eerste quote kan het nog wat opvullen; maar als je een schraal ventje bent zonder geld of vrienden, gaje al ferm grappig mogen zijn om een goeie indruk te maken. :p

pieta
25 maart 2007, 13:05
absint & mariuhana :D

spaanse vlieg :wtf:

absint?

daar kunr ge amper aan nippen vooraleer uw mond inbrand staat^^

Hmgrwngd
25 maart 2007, 13:15
absint?

daar kunr ge amper aan nippen vooraleer uw mond inbrand staat^^

Aanlengen met water en suiker, dummy.

PapaGanz
25 maart 2007, 13:17
En vuur :-p

Hmgrwngd
25 maart 2007, 13:22
En vuur :-p

Jimi Hendrix is allang dood!

Spliffsnatcher
25 maart 2007, 19:58
Als u absinth zwaarder is als 50 graden, smijt em dan al maar weg. Dan is het fake.

Absinth moet het hebben van de alsem kruiden niet van massas alcohol.
Beste manier is de juiste kruiden bestellen bij een shop in nederland en het laten trekken op een fles pastis (pernod/ricard).
hoe langer dat trekt hoe beter natuurlijk

Sanguin3
25 maart 2007, 20:25
geur van mannenzweet + deodorant = veel aantrek :)

Ali_
25 maart 2007, 20:38
Als u absinth zwaarder is als 50 graden, smijt em dan al maar weg. Dan is het fake.

Absinth moet het hebben van de alsem kruiden niet van massas alcohol.
Beste manier is de juiste kruiden bestellen bij een shop in nederland en het laten trekken op een fles pastis (pernod/ricard).
hoe langer dat trekt hoe beter natuurlijk

jeps!

Freaky_KiLLer
25 maart 2007, 22:27
Speciaal voor u hebben ze net dit uitgevonden:

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=DMF25032007_019

Rap ne pleister plakken als ze ni kijken en ge zijt vertrokken!

Hmgrwngd
25 maart 2007, 23:01
kheb dat al puur gedronken, was al te zat omdat nog te merken. zotte avond. Nog in het verkeerde hotel beland ook en die gast van het verkeerde hotel moeten omkopen voor een taxi te bellen. Verder kwamen er ook strippers, zatte Engelsen en wapenhandelaren aan te pas.

Iemand moeten omkopen om een taxi te bellen -> :sop:
Engelsen zijn altijd zat. :doc:
strippers zijn zooooooo overrated
wapenhandelaren -> are you takin' a piss?

Killer Queen
26 maart 2007, 12:17

:o
Ik heb exact dezelfde theorie daarover. "Compatibiliteit" :p

Ik meen ook op voorhand te kunnen zien of iemand goed kan kussen of niet.
Maar dat kan ik nog niet echt staven ^^

LaCucaracha
26 maart 2007, 13:28
Speciaal voor u hebben ze net dit uitgevonden:

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=DMF25032007_019

Rap ne pleister plakken als ze ni kijken en ge zijt vertrokken!

quote uit dit artikel: Wie niet geïnteresseerd is in seks omdat de partner een beest is, gaat ook met Intrinsa niet veel plezier beleven.'' ./.

:lol: :lol: :rofl: :rofl:

Ali_
26 maart 2007, 14:21
:o
Ik heb exact dezelfde theorie daarover. "Compatibiliteit" :p

Ik meen ook op voorhand te kunnen zien of iemand goed kan kussen of niet.
Maar dat kan ik nog niet echt staven ^^

:D

idd, meestal heb ik op voorhand al zo'n idee, dat klopt in 99% van de gevallen.
Intuïtie ftw :D

Grayfox
31 maart 2007, 21:24
gember en groen oplossen in absint ^_^

Shyheim
31 maart 2007, 21:30
- champagne
- fleske witte wijn + jointje

hit the kasbah :)

² : )

Deus ex Machina
6 april 2007, 22:57
overrated.
Bij gebrek aan 1 van de items uit de eerste quote kan het nog wat opvullen; maar als je een schraal ventje bent zonder geld of vrienden, gaje al ferm grappig mogen zijn om een goeie indruk te maken. :p

in 1 woord: BS

Hmgrwngd
9 april 2007, 23:43
in 1 woord: BS

Ik hou toch zo van goed geargumenteerde overtuigingen.

Really gets me horny! :love:

Saiko-G
14 april 2007, 01:04
Chocolade is genoeg, combineer dat met aardbeien, zachte strelingen en kabaaaaaam ;)

skelly_king
14 april 2007, 10:03
Vrouwen raken ook opgewonden door mannelijk zweet :) Niet teveel maar toch een beetje ;)

Zeta Reticula
14 april 2007, 13:49
Borsthaar! :D :D :lol:

Tha_nOn
14 april 2007, 15:52
een partner die opgewonden wordt van de vrouw zelf, werkt (overt algemeen) fantastisch, al zou ik het niet gaan proberen bij vrouwen waar ge geen relatie mee hebt

puni
14 april 2007, 16:02
Goeie seks :p

Ali_
14 april 2007, 16:16
Eigenlijk geloof ik niet in al die dingen, zolang dat die vrouw geen fysieke aantrekking tot u voelt moogt ge nog al die middelen gebruiken, tzal geen effect hebben :p
Enkel alcohol kan helpen om dat meisje wat losser te maken, maar dat is het.
Er zijn wel dingen die meisjes opwindend vinden, maar zolang zij u niet opwindend vindt hebt ge niet veel aan de aardbeien en chocolade hé :p
=> dit natuurlijk in het geval van geen relatie

Indien wel relatie dan moet ge gewoon een beetje zien hé wat die graag heeft en wat niet, ge moet nu niet met wijn afkomen als uw vriendin niet drinkt.
Of als da zo'n gestoorde op-haar-lijn-lettende freak is moet ge niet met chocolade of ijs aankomen.

Goed kussen werkt ook altijd ;)
Als ze zegt: ''nee kheb geen zin vandaag'' => kus haar zo of raak haar zo aan dat ze ineens vanzelf begint te ondernemen

works for me ^^

kaneetje
14 april 2007, 22:13
Ik ben zelf het afrodisiacum voor de meeste vrouwen.

Ghostdog
15 april 2007, 02:23
Tot uw klep opengaat, hoogst waarschijnlijk.

skelly_king
15 april 2007, 09:38
Er bestaan van die 'geilheidsdruppels' dat ge kunt kopen in de apotheek :p M'n maat eeft daar ké een paar druppels van gehad ( stuk of 10) en die eeft 12u met nen harden rondgelopen en zelf ijs enzo werkte nie :) dus mss gaat dat ook bij vrouwen ;) En dan ik vind da drugs nie echt iets is om vrouwen te misleiden, ge hebt veel meiskes die u liever gaan hebben omdat ge geen drugs neemt... Humor en beetje populair zijn telt al ook al voor veeel! Ge moet nie super knap zijn, maar nie lelijk, en gwn als ge een meiske wilt moet ge het juist spelen, ge hebt wel gelijk dat als ge nie knap genoeg zijnt dat ge nie snel me een meiske gaat kussen op nen fuif tenzij ze al goed zat is, oftewel gij al goe zat zijt en alles durft doen :D En dan bij kussen, ik denk da iedereen zo z'n eigen manier heeft en hoe hij het liefst doet maar 'k em onlangs me een gekust die liever die wasmachine ad en echt nie van genoten ( was toch al super zat :d) Ook kledingstijl maakt veel indruk, vroeger was het meer zo van eikes snob enal, maar nu meiskes vallen echt voor gasten die deftig gekleed zijn, polo'ke enzo, en ja zelfs roze polo's :D Ik eb zo een en alleen maar goeie commentaar van meiskes :p , Ook maken dat ge goed riekt, dus nen goeien parfum maar nie teveel opdoen, want dat vinden ze overdrijven ( ze moeten de lichaamsgeur nog beetje ruiken) En ja gewoon vriendelijk zijn en charmant e ;) Mopjes maken, trakteren op café, deur openhouden, haar laten voorgaan, zelf achter drank gaan... En als ge dan een meiske ziet zitten en ge ebt er mee afgesproken en ge zit er naast moet ge het zo wa aftasten, bv handen op de billen leggen en als ze het dan ook bij u doet dan zitte goed ;) gewoon wat lichaamscontact zoeken

jvc
15 april 2007, 12:03
gisterenavond met een meisje gekust en ze kuste perfect hetzelfde als ik, niet als een wasmachine maar gewoon rustig, twas echt goed :p

gelukkig dat ik haar nr heb gevraagd :D

^MystiQ
15 april 2007, 12:28
Ik ben zelf het afrodisiacum voor de meeste vrouwen.

Tot uw klep opengaat, hoogst waarschijnlijk.

:rofl:

Goeie seks :p

Das eigenlijk wel waar ;)

jeroenvde
15 april 2007, 13:09
hier spreekt de topic starter nog is :p

merci voor jullie hulp zover al :) eerlijk gezegt heb ik enkel de alcohol nog maar geprobeert (is gemakkelijkst :p ) nu veel hielp het niet maarja.

Ondertussen is het nu wat beter weer en dat doet blijkbaar toch ook iets... :p

Burrid
15 april 2007, 13:41
Ze zeggen dat vrouwen vooral kijken naar het innerlijk, vooral.
Mooie vrouwen kijken naar het uiterlijk.
Lelijke naar het innerlijk.
Mooi mannen kijken naar het uiterlijk.
Lelijke naar het uiterlijk.

Ali_
15 april 2007, 13:58
gisterenavond met een meisje gekust en ze kuste perfect hetzelfde als ik, niet als een wasmachine maar gewoon rustig, twas echt goed :p

gelukkig dat ik haar nr heb gevraagd :D

Bah, die wasmachines, ik haat da echt.

De beste kusser die ik heb gekend is mijn nieuwe vriendin :D => overtreft elk meisje dat ik ooit heb gekust! En ne goeie kus werkt nog steeds als beste afrodisiacum denk ik, want de eerste avond dat we elkaar hebben gekust was het al prijs :D

Ge moet natuurlijk wel tot die eerste kus kunnen komen, maar bij mij helpt gewoon mijzelf zijn.
Niet proberen, gewoon uw alledaagse zelf zijn en als de moment goe is kust ge die, niet vragen => gewoon doen.
Ik vind da echt hatelijk als da meisje zegt ''ik wil u kussen'' => Dan heb ik al geen zin meer.

Andromeda_
26 april 2007, 19:10

Probeer eens tequila of witte wijn. ^^
Works for me.. :lol:

TanteFien
26 april 2007, 19:23
Chocoladefondue met banaan, aardbeien, druiven,... Kunt ge later nog op uzelf smeren ook. Qua eten zou da toch wel mijn beste afrodisiacum zijn. Aardbeien en chocolade tesamen, da's pure seks!

Voor de rest: het warme weer doet idd ook veel, alcohol, ijsblokjes (bij kussen ofzo),...

Maar met de juiste man is een geile blik al genoeg ze.

Killstick
26 april 2007, 20:25
mss een goed idee om eerst iets aan de afknappers te doen :)

Sanguin3
26 april 2007, 20:29
vrouwen vinden m'n bolle kaakskes als'k lach geil :unsure:

ComputerVISTA
26 april 2007, 20:32
Ik! Of tellen gore/bezopen moppen niet mee?

Najade
30 april 2007, 23:23
-Romantische komedies met Hugh Grant. :unsure:
Brrrrr.

eerlijk gezegt heb ik enkel de alcohol nog maar geprobeerd (is gemakkelijkst :p ) nu veel hielp het niet maarja.
Doseren helpt.

Je lichtjes beschonken voelen en dan versierd worden is geil (ook als ge al lang samen zijt, ja).
Te veel op hebben en dan zo'n lastigaard om je hebben die alleen maar interesse heeft in wat 'boenken', nee dank u.
En ja, veralgemeningen rulen :p

Ik! Of tellen gore/bezopen moppen niet mee?
Vista, jij beest! :love:

KoenDK
9 mei 2007, 12:37
coke voor de uitstraling & zelfvertrouwen
$$$, BMW, mooi gekleed, veel trakteren, ... (goeie job maw, succes,...)

geeft die vrouw dan beetje witte wijn en doe beetje lief en wie weet... mag je ze meenemen om uw kast van u villa te laten tonen

dit alles samengevat komt neer op 1 ding : vele euro's :)

Jonathan
5 juni 2007, 15:41
om ff een ietwat ouder topic weer op te rakelen , nog iemand die voorstellen heeft hoe ge uw meiske in een beest verandert ? Kheb een relatie enz en sex is wel goed , daar nie van znne , maar tzou leuk zijn moest ze ne keer geen besef meer hebben van haar eigen grenzen :p

GMotha
5 juni 2007, 15:43
Alles wat blinkt en duur is.

hybrid
5 juni 2007, 15:45
om ff een ietwat ouder topic weer op te rakelen , nog iemand die voorstellen heeft hoe ge uw meiske in een beest verandert ? Kheb een relatie enz en sex is wel goed , daar nie van znne , maar tzou leuk zijn moest ze ne keer geen besef meer hebben van haar eigen grenzen :p

ga op een ander zoals ge al van plan waart

Jonathan
5 juni 2007, 15:54
ga op een ander zoals ge al van plan waart

Affectie nodig uit het uitdagen van mensen op forums ?
Kzal maar nix terug zetten , zie dak uw ego krenk :bow:

Jonathan
5 juni 2007, 15:56
Alles wat blinkt en duur is.

bwa de vorige keer dak op mijne pc zat s'avonds was ze nie zo content znne :lol:

Kheb al gemerkt doch dat weed een enorm effect heeft ... precies alsof ze dan de opdracht gekregen heeft om mij ten alle koste op te geilen , tprobleem is gewoon dak nie direct ergens daar aan kan raken dus liever iets anders ( dat mss ook niet de andere effecten van weed heeft ofz .. ) :)

hybrid
5 juni 2007, 16:01
Affectie nodig uit het uitdagen van mensen op forums ?
Kzal maar nix terug zetten , zie dak uw ego krenk :bow:

trust me , you couldnt.

Jonathan
5 juni 2007, 16:20
trust me , you couldnt.

Ge moet altijd het laatste woord hebben é ? Kvraag me af wa ge trouwens in dit topic kwam doen anyway als ge toch geen zinnig antwoord voor handen hebt ? Ga met de plakwaaier spelen ofzo ?! :ironic:

Cuth
5 juni 2007, 17:36
Ge moet altijd het laatste woord hebben é ? Kvraag me af wa ge trouwens in dit topic kwam doen anyway als ge toch geen zinnig antwoord voor handen hebt ? Ga met de plakwaaier spelen ofzo ?! :ironic:

:))))))))

MetalG
5 juni 2007, 17:51
bwa de vorige keer dak op mijne pc zat s'avonds was ze nie zo content znne :lol:

Kheb al gemerkt doch dat weed een enorm effect heeft ... precies alsof ze dan de opdracht gekregen heeft om mij ten alle koste op te geilen , tprobleem is gewoon dak nie direct ergens daar aan kan raken dus liever iets anders ( dat mss ook niet de andere effecten van weed heeft ofz .. ) :)

gij hebt echt zoiets weg van dien elvis hé gij :D

imo moet ze haar grenzen niet verleggen als ze dat niet wil, en da zou jij in een normale relatie moeten kunnen begrijpen

Jonathan
5 juni 2007, 20:16
gij hebt echt zoiets weg van dien elvis hé gij :D

imo moet ze haar grenzen niet verleggen als ze dat niet wil, en da zou jij in een normale relatie moeten kunnen begrijpen

Mja , da was een verkeerde woordkeuze van mij imo , kbedoel eerder u makkelijker voluit kunnen geven , ge kent da wel , zo dat u meiske opeens boven op u kruipt en u begint uit te kleden en gij ebt ff nix meer te zeggen want ze wil iets anders :p

W!mpix
5 juni 2007, 20:30
Ik heb ooit ergens gelezen dat de geur van zwangere vrouwen stimulerend zou zijn voor andere vrouwen.

Veel succes @ topicstarter.

Jonathan
5 juni 2007, 21:44
Ik heb ooit ergens gelezen dat de geur van zwangere vrouwen stimulerend zou zijn voor andere vrouwen.

Veel succes @ topicstarter.

Mijn vriendin haar meter is zwanger :oink:

brb * :p

Proto
5 juni 2007, 21:47
Mijn vriendin haar meter is zwanger :oink:

brb * :p

porno-acteur worden is imo de enige oplossing voor jou :niceone:

Jonathan
5 juni 2007, 21:49
porno-acteur worden is imo de enige oplossing voor jou :niceone:

voor ... ?

W!mpix
5 juni 2007, 22:03
voor ... ?

Uw frustraties kenbaar te maken en er nog geld mee verdienen ook :')

Jonathan
5 juni 2007, 23:15
Uw frustraties kenbaar te maken en er nog geld mee verdienen ook :')

mijn frustraties ... ?

( wa bijverdienen kan nooit geen kwaad é :lol: )

Ali_
6 juni 2007, 15:07
Genoeg gezaag en gezever :p

Er is maar 1 ding dat echt helpt en dat wie/wat/hoe jij bent en welk effect je op haar hebt. Sommige dingen kunnen haar losser maken of maken dat ze zin heeft, maar dan ook enkel met die persoon waar ze het eventueel zou willen doen.
Niet met zomaar de eerste de beste.

Japser
6 juni 2007, 15:12
gewoon u vuist erin rammen en hopen da ze goesting krijgt

DiDoria
6 juni 2007, 15:56
gewoon u vuist erin rammen en hopen da ze goesting krijgt

Natuurlijk mijn jongen :ironic: :ironic: :ironic: :ironic: :ironic: :ironic: :ironic:

Japser
6 juni 2007, 15:58
Natuurlijk mijn jongen :ironic: :ironic: :ironic: :ironic: :ironic: :ironic: :ironic:

zo heb ik al menig vrouw versierd :)

MetalG
6 juni 2007, 16:23
Poenanie...

is uw lief mooi? zoja dan zijn mijn looks een afrodisiacum voor haar.. steekt ze is binnen ik zal zien of het gewerkt heeft :unsure:

ChfZ | Hanky
6 juni 2007, 16:25
Welcome to the 2nd "Heb jij een lief"-Thread.

Jonathan
6 juni 2007, 18:02
Poenanie...

is uw lief mooi? zoja dan zijn mijn looks een afrodisiacum voor haar.. steekt ze is binnen ik zal zien of het gewerkt heeft :unsure:

Heh kdenk dat nix zou zijn , ze laat aar nie makkelijk gaan ^^

Bleh , een gezellig avondje , lekker eten maken , kaarsje op tafel , paar glazekes wijn ... kdenk da da één van de beste ga zijn eiglijk .

Morgen gaak ze keer verwennen ( om dan verwend te worden :$ )

MetalG
6 juni 2007, 18:33
Heh kdenk dat nix zou zijn , ze laat aar nie makkelijk gaan ^^

Bleh , een gezellig avondje , lekker eten maken , kaarsje op tafel , paar glazekes wijn ... kdenk da da één van de beste ga zijn eiglijk .

Morgen gaak ze keer verwennen ( om dan verwend te worden :$ )

wat een gezonde relatie :eek:

gij zijt der mij echt enen ze man :D

cura
6 juni 2007, 18:45
Poenanie...

wat een gezonde relatie :eek:

gij zijt der mij echt enen ze man :D

lian-li toch :):):):):):):):):):):)

puni
6 juni 2007, 18:47
Poenanie...

Ok, genoeg gelachen. Kdenk ni da hij haar op lesbische neigingen wilt controleren. :unsure:

daFour
7 juni 2007, 19:25
Uit die wiki lijst

Duif :wtf:

Jack-in-the-box
12 juni 2007, 21:25
Geld

coke

macht

Niet iedereen is zo...

Alle 4 tesamen,
+ een grote zwarte BMW en goeie kleren.

Dan zwermen de meeste meisjes rond je nek. :p

En dan kan je ze niet wegkrijgen omdat het net strontvliegen zijn :rofl:

EternalSilence
12 juni 2007, 21:32
een man met goeie humor

en geld.

werkt meestal.

mooi uitzient, en ge hebt altijd chance!

zjatkop
12 juni 2007, 22:47
oya is een afrodisiacum (of hoe ge da kraam ook schrijft)

dakraam

systech
13 juni 2007, 09:31
mijn lekker kontje.