PDA

Volledige versie bekijken : Laptop Compaq Armada E500

Hasj_en_wietje
21 maart 2007, 22:15
Kheb hier nog een laptopje staan dat wegmag.

Compaq Armada E500 alom bekend denk ik. Batterij is ondertussen niet meer levend (klinkt mooier nie?)

700mhz PIII
256mb ram
12gb hd
lan 10/100 en modem 56k ingebouwd
cdrom
floppy
14.1inch tft
azerty keyboard

Laptop is volledig in orde.

Minimum: 120€ zonder wireless
Meeneemprijs: 175€ met gratis 54mbit wireless pcmcia kaartje

Alle prijzen worden zonder transport genoteerd

Dit is een foto van het model: http://www.laptopid.ee/pildid/ArmadaE500_0.jpg

T0mMe
21 maart 2007, 22:35
Wat voor spelletjes kun je op zo'n Armada E500 maximaal spelen (vlot, zonder schokken)?

Hasj_en_wietje
21 maart 2007, 22:46
Zeg gij ne keer uw spel, zal ik zeggen of het werkt of niet ;)

toru
21 maart 2007, 23:15
ik denk patience

furioso
21 maart 2007, 23:52
ik denk patience

:scream: :rofl: die moet ik onthouden zeg.
maar eerlijk, veel meer dan dat zal je er niet op kunnen spelen vrees ik. Ik heb een soortgelijke laptop (ibm t20: PIII 700, 256 mb ram) en daarop schokken zowat alle 3D spellen (okey, mischien valt duke nukem 3D nog te spelen, nog niet geprobeerd eigenlijk :p)

vinteg
22 maart 2007, 04:20
duke nukem bolt daar zonder probs op man. zelfs games als starcraft etc spelen daar nog lekker op

T0mMe
22 maart 2007, 12:54
Wel ik weet dat zo'n laptops minder grafische kracht bezitten dan een desktop, maar 'k heb dus geen flauw benul van welk type wat kan draaien he.

Duke Nukem 3D heb ik vorige week nog uitgespeeld, voor het eerst! :p Nu wil ik hier niet off topic gaan zene, ik ben wel degelijk op zoek naar een laptop die wat oudere spelletjes en Windows XP kan draaien. Ideaal zou Medal of Honor: Allied Assault zijn, maar dat dat hooggegrepen is is nu wel duidelijk. :)

vinteg
22 maart 2007, 13:15
Wel ik weet dat zo'n laptops minder grafische kracht bezitten dan een desktop, maar 'k heb dus geen flauw benul van welk type wat kan draaien he.

Duke Nukem 3D heb ik vorige week nog uitgespeeld, voor het eerst! :p Nu wil ik hier niet off topic gaan zene, ik ben wel degelijk op zoek naar een laptop die wat oudere spelletjes en Windows XP kan draaien. Ideaal zou Medal of Honor: Allied Assault zijn, maar dat dat hooggegrepen is is nu wel duidelijk. :)

wel even een opmerking. als je oude games wil gaan spelen neem je best iets als een dualboot van win98 en win2000. das ten eerste al stukken sneller op zulk een systeem en ten tweede hebde meer compatibiliteit

Hasj_en_wietje
22 maart 2007, 19:54
Bij deze niet meer te koop, ik ga der zelf op gamen jonges!

T0mMe
22 maart 2007, 21:34
:oink: Veel plezier dermee. :p