PDA

Volledige versie bekijken : Temptation Island op vt4

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Slipsnot
20 maart 2007, 12:27
Vanaf volgende maandag weer op vt4. Elke maandag en donderdag om 22.15. Na heroes! Iemand al het reclamefilmke gezien van die gast die 3keer per seconde aan sex denkt :rofl:

Thales
20 maart 2007, 13:16
twas weer een marginaal
soms denk ik uren niet aan sex. ben ik nu raar

Pixie360
20 maart 2007, 16:51
gaat weer lachen worden :D

josuwa
20 maart 2007, 16:56
twas weer een marginaal

Nee ...

grungywout
20 maart 2007, 16:57
plz, laat dat tv forum er snel komen

BuffaloKampioen
20 maart 2007, 17:11
Dit wordt weer lachen :D

sheep commando
20 maart 2007, 17:28
Mega leuk om samen met maten te zien :D

Slipsnot
20 maart 2007, 20:17
Vorige keer, die Bjorn, hoe hilarisch was die pé:rofl:

ugh
20 maart 2007, 20:57
Kan dit report worden als bad thread?
Indien ja: remove +1 pxl

grungywout
20 maart 2007, 20:58

Ik zou niet liever willen

Slipsnot
20 maart 2007, 21:00
En waarom zou dit geen bestaan mogen hebben als thread? :)

ugh
20 maart 2007, 21:00
Ik zou niet liever willen

Doe het dan! Gebruik je powers.
What would Brian Boitano do?

Vitabis
20 maart 2007, 21:04
haha, ik moet hier terug aan denken nu:
humo cartoons (http://www.humo.be/cps/rde/xchg/humo/hs.xsl/Xtras_Cartoons.html?cartoon_categorie=temptation&cartoon_creation_date=24/05/2006)

KlAzOiD
20 maart 2007, 21:22
die kerel ligt daar waarschijnlijk nog altijd te pompen in de branding

pieta
20 maart 2007, 21:49
toch weer goed voor een aantal weken u ziek te lachen:lol:

Sevieth
26 maart 2007, 14:19
"astemblieft Zeg Ik Kan Da Nie Goepraten!"

Thales
26 maart 2007, 14:53
in de reclame zie je toch al een tiet of 4.
diegene die daar in die pose op da strand ligt, die blonde ja hallo :love:
maar ze gaan dan wss terug beginnen met vierkante kotjes ervoor ofzo

TitaTovenaartje
26 maart 2007, 16:26
Drank is den Duvel

ik heb reclame nog niet gezien. Maar is dat met belgen en hollanders of is da met amerikanen?

sink
26 maart 2007, 17:57
Drank is den Duvel

ik heb reclame nog niet gezien. Maar is dat met belgen en hollanders of is da met amerikanen?
belgen en hollanders eh, voor de amerikaanse versie zouden ze zoveel reklam nie maken ze :)

NemesisBE
26 maart 2007, 18:53
yeey, de maandag en donderdagavond zijn weeral gevuld :love:

Brianz
26 maart 2007, 19:03
yeey, de maandag en donderdagavond zijn weeral gevuld :love:

so true :D

Ble$$ed^
26 maart 2007, 19:13
Vorige keer, die Bjorn, hoe hilarisch was die pé:rofl:

WURUM ! WURUM ! en tan nog me nen ollaaaander

:rofl:

pieta
26 maart 2007, 23:17
omg, na 1ne dag ist al van da:d

NemesisBE
26 maart 2007, 23:39
grellig :D

Nelleke :love:

Gentille
26 maart 2007, 23:40
op www.hln.be: sletteneiland is terug :rofl:

Razzia
27 maart 2007, 00:00

zalig, kga et zeker volgen, tis gwn neergaan

Cyrano.ak
27 maart 2007, 00:25
twas weer erg:

- libidos
- hoe marginaal om daarover te spreken: Ik heb een groot libidos en ik wil de groetjes doen aan mijn ouders...
- Gringo met zijn iq van 4, vanaf 21.39 daling tot 0,13
- die vrouwen van de koppels = disgusting..
- tetn :p

DesorteD
27 maart 2007, 01:04
dit seizoen zien de vrijgezelle vrouwen er toch veel beter uit dan vorige seizoenen ^^

snoob
27 maart 2007, 01:05
die koppels zen lelijk en marginaal, maarja wie schrijft zich anders in voor zo'n programma :ironic:

pieta
27 maart 2007, 01:07
met die leugentest zelf al, ma ik heb het nie over de resultaten wat die kerel zei, ma gewoon wat ze zelf toegaven...

Dimsy
27 maart 2007, 09:34
België en holland heeft weer een nieuw laagtepunt bereikt qua TV
'k kan der zelf nie naartoe kijken om ze uit te lachen! zo zielig ist gewoon! :(

BuffaloKampioen
27 maart 2007, 10:01
OMG...
+ de vrijgezellen
+ uitlachen

- lelijke koppels man man

Kheb er toch keer goe mee kunnen lachen, ieder jaar blijf ik er naar kijken! Zo zielige mensen, vooral die Gringo. Apemuil en 't verstand ook.
En dienen Frederik met z'n libido. Zijn lach alle jonges toch

Thales
27 maart 2007, 11:30
idd sommige van die vrijgezelle vrouwen zijn heet. die ene die direct aar topje af deed mocht er wel zijn.
ma die koppels man man. moest ik zo'n vrijgezel man zijn, ik zou het ni erg vinden om weggestemd te worden, wa ne lelijke vrouwen... vooral die ene holllandse .. en dan die marginale trien daar die aar direct opsloot...
en bij die kerels, amai die gringo en dan die freak me zen libidos... deed me wa denken aan de broer van phoebe uit friends, zo massaal raar lachen.
tvalt me toch op dat de vlamingen iedere keer ietsje marginaler zijn. vorig jaar ook die bjorn. terwijl bij die hollanders die andreis en die lehn zaten.... die ene belg daar die kletskop was ook wel nog cool. ma nu
ze willen gleijk allemaal marginalen hebben voor spektakel. temptation, big brother, ....

ik heb em afgezet uit te marginaal, dat ze er dan toch 2 normale koppels insteken.

ik begin em ook meer en meer ter ergeren aan da dialect. terwijl ik zelf west-vlaming ben. bij vrouwen vinnek da zo onaantrekkelijk

Virz
27 maart 2007, 14:01
man man het was weer wat! Elk jaar is het iets slettiger met iets marginalere mensen. Ik vrees al voor volgend jaar (want we weten zeker dat het nog enkele jaren zal doorgaan) .. vt4 heeft dan wss het brilliant idee om gwn de vrijgezellen bij elkaar te zetten en dit vr 2 weken te filmen. Dat levert pas actie op!

Desperatozz
27 maart 2007, 16:59
quotes vd aflevering

*once you go black, you never go back
*"ik heb nogal een groot libidos" ; en dan da meiske: "even vertaling in het <nederlands>: hij is rap geil :D"

marginaal boeltje toch allemaal zu

nunji
27 maart 2007, 17:33
haha was toch strijk. Zo lelijk die koppels, man man. En dan die frederik is ziek lachen :D die zijn hemdje paste samen met de lakens van da lelijk bed whahahaha. Zelf veronique kon ni stoppe ze uit te lachen ^^

BuffaloKampioen
27 maart 2007, 17:47
Hahaha, once you go black, u never go back! Ik vind dat mulatje nog schoonst van allemaal :)

Die twee blonde vrijgezellen zijn 2 grote sletten. Denk zelf die ene een hoer oO

En idd 2 normale koppels zou leuker zijn! Nu zijn ze lelijk & dom.

NemesisBE
27 maart 2007, 18:02
haha was toch strijk. Zo lelijk die koppels, man man. En dan die frederik is ziek lachen :D die zijn hemdje paste samen met de lakens van da lelijk bed whahahaha. Zelf veronique kon ni stoppe ze uit te lachen ^^

m'n broer zei net hetzelfde :')

"dien wist da er zo'n lakens op ging liggen" :')

RaGeR
27 maart 2007, 18:31
Vraag me af hoe lang het gaat duren tot er weer uitkomt dat een een hoer in het spel zit.

neomitochondria
27 maart 2007, 19:06
ik vind temptation island toch altijd zalig:

Lekkere wijven (ook veronique de kock)
lachen, zeker die reacties al ze die beelden zien van hun partner
tetn

en toch ook weer een paar zalige quotes bv van die gringo tegen zijn vrouw:

als jij vreemdgaat dan ga ik het rijtje af bij de vrouwen :D

of die vrouw tegen die kerel met z'n hoog libido:

als het je even teveel gaat moet je maar eens apart gaan in het toilet :)

zalig gewoon

Ble$$ed^
27 maart 2007, 19:11
ik vind temptation island toch altijd zalig:

Lekkere wijven (ook veronique de kock)
lachen, zeker die reacties al ze die beelden zien van hun partner
tetn

en toch ook weer een paar zalige quotes bv van die gringo tegen zijn vrouw:

als jij vreemdgaat dan ga ik het rijtje af bij de vrouwen :D

of die vrouw tegen die kerel met z'n hoog libido:

als het je even teveel gaat moet je maar eens apart gaan in het toilet :)

zalig gewoon

correctie :

Tis zijn libidoS :rofl:

pieta
29 maart 2007, 22:21
tgaat zodadelijk beginnen:D

en trejuist gelezen dat nelleke al in de ned. playbay gaat staan!

pieta
29 maart 2007, 22:52
lol:D
die zweet nog al manneke^^

GenesisX
29 maart 2007, 22:55
Nóg marginaler deze keer! :')

De ironie druipt er gewoon van af. Gewoonweg pure zaligheid in één programma :D.

a242050
29 maart 2007, 23:30
Lol, die Nelleke wat 'n sletje :D

Razzia
29 maart 2007, 23:33
owned gwn, owned

pieta
30 maart 2007, 00:42
Lol, die Nelleke wat 'n sletje :D

yes, yes she is

:applause:

NemesisBE
30 maart 2007, 03:05
miljaar ik heb me ziek gelachen vandaag xD (en kheb en passant ineens ook afl 3 gezien, ben 2 weken op verlof vanaf zaterdag :()

ik kan u zeggen: jullie willen voor afl 3 allemaal Gringo zijn :')
en er staan nog meer verrassingen op't spel :]

Thales
30 maart 2007, 11:40
die gringo staat volgende week ( trailer ) wel bij ne heet naakt ding ze :o

nunji
30 maart 2007, 11:52
Hoe noemde die techno (of aanverwante stijl) schijf dat ze effe lieten horen tijdens temptation island gisteren?

is op tipje van me tong, kan er maar ni opkomen

crackdasher
30 maart 2007, 11:56
born slippy?

ShPonGle
30 maart 2007, 11:59
man man het was weer wat! Elk jaar is het iets slettiger met iets marginalere mensen. Ik vrees al voor volgend jaar (want we weten zeker dat het nog enkele jaren zal doorgaan) .. vt4 heeft dan wss het brilliant idee om gwn de vrijgezellen bij elkaar te zetten en dit vr 2 weken te filmen. Dat levert pas actie op!
volgend jaar worden het mentaal gehandicapten idd
het programma zelf is ook debiel opgebouwd, ik ergerde me vreselijk aan dat kort filmpje over die voodoo, met die plastiek schedels en zo, dat hebben ze wsl wel drie keer laten draaien, man man da was belachelijk

Koone
30 maart 2007, 12:05
:doc:
Hoe noemde die techno (of aanverwante stijl) schijf dat ze effe lieten horen tijdens temptation island gisteren?

is op tipje van me tong, kan er maar ni opkomen

Prodigy - Voodoo People ?

pieta
30 maart 2007, 12:05
hoort allemaal bij de marginaalheids-factor:D

nunji
30 maart 2007, 20:27
:doc:

Prodigy - Voodoo People ?

bedankt

NemesisBE
30 maart 2007, 21:09
die gringo staat volgende week ( trailer ) wel bij ne heet naakt ding ze :o

en of :(

section_00
31 maart 2007, 16:27
echt een te bien program
platgaan iedere keer
:D

Ble$$ed^
31 maart 2007, 16:35
stoort er zich nog iemand aan die tussenstukjes van V00d00 en diene facking ouwe pee da zegt : 'ya man, this is temptation island man'

Voor de rest is et wel strijkgaan

Deus ex Machina
31 maart 2007, 16:43
stoort er zich nog iemand aan die tussenstukjes van V00d00 en diene facking ouwe pee da zegt : 'ya man, this is temptation island man'

Voor de rest is et wel strijkgaan

haha idd, en wa is daar in godsnaam het nut van.

enfin, die roberto ofzo, die gladde jongen, heeft het voor zichzelf ook al verkorven: 'jaja de meeste mannen pakken geen vrouw na een dag, maar ge hebt ier mee DE roberto te maken e!!'

dag erna komt et zo uit da em niets gedaan eeft; weg respect ^^

Strawberry
31 maart 2007, 18:57
ik heb de aflevering van donderdag gemist

kan ik deze ergens herbekijken?
op de site van vt4 staat momenteel enkel de 1e van maandag

wordt dit ook op een nederlandse zender uitgezonden?
deze zijn meestal heel up to date met hun afleveringen online

Brianz
31 maart 2007, 19:29
ik heb de aflevering van donderdag gemist

kan ik deze ergens herbekijken?
op de site van vt4 staat momenteel enkel de 1e van maandag

wordt dit ook op een nederlandse zender uitgezonden?
deze zijn meestal heel up to date met hun afleveringen online

here you go :)

http://www.temptation-island.nl/aflevering/01

LaCucaracha
4 april 2007, 12:31
kan iemand eens een lijstje maken van de stukjes (techno) muziek die worden gedraaid in temptation island

Insano
4 april 2007, 12:40
Die Veronique tijdens het kampvuur: "Ge kunt hem niet aan, ge kunt hem niet aan!" :D

nunji
4 april 2007, 14:19
Echt strijk dit programma toch. Hoe lelijk die mensen zijn, en dan zo van idd "ge kunt hem ni aan" en zo vijandelijk, ook van die vrijgezellen, zo dom e, zo van "hoe kijkt hij naar u als ge naakt zijt, kwijlt em ook zo" da hoeft echt ni e, en de manier waarop, echt overacting.

MaDDie
4 april 2007, 19:53
man man, normaal kijk ik niet naar zulke lage programma's. Maar deze is echt zo grappig om te zien. Vrijgezelle vrouwen zijn goed te pruimen, kwa uiterlijk wel te verstaan. Want in al die mensies hun koppies zitten niet te veel hersensies :rofl:

Avenger 2.0
9 april 2007, 14:11
De meeste van die programma's (Big Brother, Temptation Island, Expeditie Robinson, ...) zijn na hun eerste jaargangen zoooo zielig geworden. Al deze reality series steken nu toch compleet vol met de achterlijkste mensen die ze maar kunnen vinden. En dat gaat op tv dan eens het goede voorbeeld geven...

smason
10 april 2007, 00:00
[scherpe modus]

Nelleke!

Lekker lekker :p

[/scherpe modus]

Wat een voze mensen :o

twas weer een marginaal
Ja! :D

Lucian
10 april 2007, 00:04
De meeste van die programma's (Big Brother, Temptation Island, Expeditie Robinson, ...) zijn na hun eerste jaargangen zoooo zielig geworden. Al deze reality series steken nu toch compleet vol met de achterlijkste mensen die ze maar kunnen vinden. En dat gaat op tv dan eens het goede voorbeeld geven...

kvind temptation island toch nog wel best te pruimen, itt tot bigbrother
nuja, tis wel meer comedy dan reality tv maar soit :D

daarjust weer, frederick begint op melissa te vallen, ligt die met diene zigeuner gringo te lekken :lol:

guRuh
10 april 2007, 00:12
Toch grappig wat die kerels allemaal zeggen als ze weer zat zijn :lol:
Onze Gringo ("dat betekent bandiet") kan 4 uur sexen zonder klaar te komen. Als het al een talent is, is dat toch wel het enige waar hij fier mag op zijn :lol:

En die gast is HILARISCH als die met de hollandse chica's praat :lol: . Dieje praat gelijk ne Marokkaan :lol:

Ble$$ed^
10 april 2007, 00:19
als ik ier ni oppas zou et wel ne keer kunne gebeuren dat het 'libidos' mij overneemt:rofl:

belachelijk :lol:

pinow
10 april 2007, 00:37

daarjust weer, frederick begint op melissa te vallen, ligt die met diene zigeuner gringo te lekken :lol:
Haha ² :p

Insano
10 april 2007, 00:40
als ik ier ni oppas zou et wel ne keer kunne gebeuren dat het 'libidos' mij overneemt:rofl:

belachelijk :lol:Écht zalig was het pas toen bij het kampvuur zijn vriendin Veronique hem verbeterde: "Libido!" :lol:

Virz
10 april 2007, 00:43

Zelfs op temptation island wordt em gedumpt :rofl:

smason
10 april 2007, 00:57
Zelfs op temptation island wordt em gedumpt :rofl:
Chance dat em zen pollekes nog heeft om zen libidos te bevredigen :lol:

Vitabis
10 april 2007, 08:51
denk dat die na temptation island wel ga weten da het libido is :)
en die gringo is ne marginale

CAPS
10 april 2007, 10:24
Arm fredje, voelt zich bedrogen door zen vriendin en nu ook door die Melissa :D. En die zen vriendin man omg wat een pratel! Dan nog die vriendin van Danny, die heeft dus gewoon niks misdaan he, ok ze mochten niet bij elkaar slapen maar dar zo een drama van maken. LOLZ

Apollo_
10 april 2007, 11:06
Dit jaar is echt de max. Gringo die een complete marginale boer is. Fredje libidos die al 2x het deksel op zijne neus krijgt, Danny zijn idioot wijf dat histerisch begint te doen omdat hij bij een ander in bed gelegen heeft, maar zij zit daar wel letterlijk verliefd te worden op die platgepolijste spierbundel ..

Maar vooral Gringo : die vent steelt de show door zijn lompigheid. Dan da 'correct nederlands' dat hij probeert uit te kramen. Of dat van de preview : 'talk to the hand, because the face don't want to hear it.'

Geniaal :lol:

pieta
10 april 2007, 11:49
Dit jaar is echt de max. Gringo die een complete marginale boer is. Fredje libidos die al 2x het deksel op zijne neus krijgt, Danny zijn idioot wijf dat histerisch begint te doen omdat hij bij een ander in bed gelegen heeft, maar zij zit daar wel letterlijk verliefd te worden op die platgepolijste spierbundel ..

Maar vooral Gringo : die vent steelt de show door zijn lompigheid. Dan da 'correct nederlands' dat hij probeert uit te kramen. Of dat van de preview : 'talk to the hand, because the face don't want to hear it.'

omg, kheb die van gisteren gemist, ma door dat zinneke wil ik em echt wel opnieuw zien:lol:

the_vee
10 april 2007, 12:04
hopelijk staat die negerin binnekort in de Playboy / P :D

MackJigger
10 april 2007, 12:11
Dat kan ik alleen maar beamen :D

Vitabis
10 april 2007, 12:26

haha ja, kei hard

Exorikos
10 april 2007, 14:49
Die Gringo die met die andere zijn lelijke Melissa ging lopen vond ik ookw el geweldig. xDDDDD

Ik vind het altijd grappig om die mensen verrast te zien... Ohnee hij bedriegt mij ! *snif*

Nuja, mijn goesting zou rap verdwijnen als je die vrouwen hun lelijke kop ziet.

Ble$$ed^
10 april 2007, 15:03

vorig jaar was er ook zoiets ..twas ni temptation island :p Daar was er ook zo één die correct nederlands wou praten :p
zo keiveel taalfouten en al ... super

GenesisX
10 april 2007, 16:10
Het proberen te verbergen van hun (haat)gevoelens nadat ze de video gezien hebben. Dan zie je hun zo kijken en dingen zeggen ... het totaal omgekeerde van wat ze echt denken. Echt strijk liggen hoe slecht en geforceerd dat is :p.

MackJigger
10 april 2007, 16:18
'ze zien iere vur te vernozelen, weet ze da miskiens ne, domme kalle'

:lol:

Koone
10 april 2007, 19:59
vorig jaar was er ook zoiets ..twas ni temptation island :p Daar was er ook zo één die correct nederlands wou praten :p
zo keiveel taalfouten en al ... super
Annuska in Undercover Lover :D
Ge-wel-dig was het als die AN probeerde te praten. :bow:

Cyclone
10 april 2007, 20:03
Temptation Island is de shit! En er gaat geen enkel koppel samenblijven :p

Met die Gringo gaan we nog wat meemaken denk ik :p

vloet
10 april 2007, 20:12
Ik kijk daar raar genoeg ook altijd graag naar :p
Maar ik kan die 1 blonde echt ni af, die vriendin van diene met z'n hoog libidos (lol) Altijd dat domme smile'tje op haar gezicht. Ze oogt gewoon dom en ze doet dan nog van die scheve uitspraken ook.

Lucian
10 april 2007, 21:15
Die Gringo die met die andere zijn lelijke Melissa ging lopen vond ik ookw el geweldig. xDDDDD

Ik vind het altijd grappig om die mensen verrast te zien... Ohnee hij bedriegt mij ! *snif*

Nuja, mijn goesting zou rap verdwijnen als je die vrouwen hun lelijke kop ziet.

kvind die melissa nog zo geen misse tbh :D

zipke
10 april 2007, 21:36
Kvond het toch wel laag van de productie dat ze dat filmpje van Danny met dat meisje hebben laten zien op het kampvuur. Het was toch allemaal opgezet spel van Gringo? Dus die Danny heeft niet eens iets misdaan...?

Ik snap nog altijd niet dat na 5 jaar de mensen niet slim genoeg zijn om te zeggen: wat ik ook zie van u, ik ga dat daardoor ook niet beginnen doen. Ze weten toch dat het allemaal dik werd uitvergroot en in scène werd gezet...

Of oké neen, ik ga mijn zin hernemen... Jammer dat ze daar niet slim genoeg voor zijn.

De mensen die eraan meedoen (koppels dan) worden ook lelijker en lelijker met de jaren. Logisch ook. Volgens mij vinden ze niemand meer die eraan mee wil doen, dan maar lelijke mensen aanvaarden :D

Nuja, het blijft lachen. Frederik die zich bedrogen voelt door zijn vriendin én door een vrijgezel.. Man man, arme jongen :)

Ohja, moeten normaal gezien de vrijgezellen niet vechten voor een man ipv 2 mannen voor een vrijgezel? (Gringo-Frederik) :rofl:

Ik denk trouwens dat dienen Takis (de flirter) er nog het best gaat uitkomen.

Razzia
10 april 2007, 22:05
Idd, ik vind ook maar lame dat ze het in scene zetten. De beelden waar bijvoorbeeld hun partner zit te huilen of zegt dat hij/zij de andere mist laten ze natuurlijk niet zien... Dat mensen idd nog zo dom kunnen zijn om u daar zo door te laten beinvloeden. Tenzij er natuurlijk beelden zijn waar er lebberlebber/sex in voorkomt :p

Apollo_
10 april 2007, 22:07
Nu ja, met die einsteins daar .. :unsure:

Vitabis
10 april 2007, 22:27
lol juist die reclame nog is gezien :lol:

talk to the hand, because the face dont want to hear it anymore

Knoxie
10 april 2007, 23:30
ALS er nog een koppel samen uitkomt, dan gaan ze sowieso uiteen wanneer ze deze beelden allemaal op tv zien.

gringo en takis die hun vriendin allerlei scheldwoorden naar de kop zwieren zoals vuile hoer, domme kalle, trut, ...

wat mij wel opvalt is dat de deelnemers elk jaar dommer en lelijker worden, zowel de koppels als de vrijgezellen, maar de koppels toch nog meer dan de vrijgezellen.

Apollo_
10 april 2007, 23:32
Ik vind Takis zijn stijl best wel cool, zijn beeldspraak is wel humor en zn lachske is soms op het randje van psychopatisch af :)

Avenger 2.0
11 april 2007, 00:44
Hou zouden ze zo kandidaten selecteren bij VT4? Eerst een IQ testje laten afleggen en iedereen die onder de 60 haalt nomineren? En dan degene die al zindelijk zijn eruit halen...

Deetje
11 april 2007, 00:50
Die instelling van die deelnemers (-sters) is allemaal hetzelfde. Wachten tot ze ook maar één iets verkeerd zien bij de andere omdat te kunnen zeggen en zelf scheef te gaan.

"Ti's gedaan, over, het vertrouwen is weg!" *scheurt foto's* - *neukt vrijgezel*

Vintage Hifi
11 april 2007, 01:18
Geweldige pulp dit. Het wordt weer goed donderdag. Wat is er leuker dan lachen met het meest marginale volk van België/NL? :p

NinjaTune
11 april 2007, 10:33
Haha deze keer is het echt hilarisch. De koppels zijn zowel uberlelijk als uberdom. De vrijgezellen zijn ook wel nie echt soeps. En diene gringo die AN wil praten, echt strijkgaan, net als fredje met z'n "libidos" :lol: én vooral het feit dat het precies de manne van de koppels zijn die de vrijgezellen versieren ipv omgekeerd..

that90sshow
11 april 2007, 12:19
Mannekes, als je denkt dat je alles al gezien hebt, hou u dan vast aan uw bretellen want HRENHO wordt gegarandeerd genomineerd voor een oscar na de aflevering van morgen! Ik heb ze al bekeken en dit is echt jambers classics. Ik verklap niks, maar dat het spektakel wordt, daar kan je van op aan. Marginaliteit in haar puurste vorm, u aangeboden door enkele briljante geesten binnen vt4. Hoe zwaar je ook afknapt (ook ik) op de resem zielige tv-formats die men vandaag de dag op de buis zwiert, temptation island VI is dé reeks die je (en zeker morgen hahhaaaa) doet thuisblijven. Wat je nu gaat horen en zien is gewoon te gek voor woorden en zeker als je bedenkt dat de geleverde uitspraken er komen na het bekijken van 30 seconden beeldmateriaal waaruit je nul komma nul kan opmaken.

Dus, spreek morgen allen af met vrienden, voorzie je van drank en chips, train je buikspieren op lachsalvo's en vooral...geniet van het schouwspel!

Joooow

BuffaloKampioen
11 april 2007, 12:25
Mannekes, als je denkt dat je alles al gezien hebt, hou u dan vast aan uw bretellen want HRENHO wordt gegarandeerd genomineerd voor een oscar na de aflevering van morgen! Ik heb ze al bekeken en dit is echt jambers classics. Ik verklap niks, maar dat het spektakel wordt, daar kan je van op aan. Marginaliteit in haar puurste vorm, u aangeboden door enkele briljante geesten binnen vt4. Hoe zwaar je ook afknapt (ook ik) op de resem zielige tv-formats die men vandaag de dag op de buis zwiert, temptation island VI is dé reeks die je (en zeker morgen hahhaaaa) doet thuisblijven. Wat je nu gaat horen en zien is gewoon te gek voor woorden en zeker als je bedenkt dat de geleverde uitspraken er komen na het bekijken van 30 seconden beeldmateriaal waaruit je nul komma nul kan opmaken.

Dus, spreek morgen allen af met vrienden, voorzie je van drank en chips, train je buikspieren op lachsalvo's en vooral...geniet van het schouwspel!

Joooow

Hahaha, belooft veel goeds :D

Strawberry
11 april 2007, 13:33
Ik was toch een beetje verschoten dat die Melissa plots met Gringo zat te lekken, ik dacht echt dat niemand van die vrijgezellen die gringo ging aanraken
zo een vieze vent. Vraag me trouwens af of ie wel AN probeert te praten en niet gewoon dat Hollands onbewust wat overneemt. :p

En Takis is brilliant precies de verwijfde slechterik van uit een kinderserie.

GenesisX
11 april 2007, 13:44
Hoelaat is het morgen op tv?

Razzia
11 april 2007, 13:48
hell yeah :D

DesorteD
11 april 2007, 14:23
Ik was toch een beetje verschoten dat die Melissa plots met Gringo zat te lekken, ik dacht echt dat niemand van die vrijgezellen die gringo ging aanraken
zo een vieze vent. Vraag me trouwens af of ie wel AN probeert te praten en niet gewoon dat Hollands onbewust wat overneemt. :p

myah maar de gringo heeft wel een speciaal talent eh
4 UUR!
:crazy:

Scifo
11 april 2007, 14:55
'ze zien iere vur te vernozelen, weet ze da miskiens ne, domme kalle'

ok ik heb een vraag, wat is een kalle? :p (kalf, koei?)

dit seizoen slaagt echt wel alles, hier thuis is al serieus wat afgelachen :D

GenesisX
11 april 2007, 15:26
ok ik heb een vraag, wat is een kalle? :p (kalf, koei?)Een domme geit, dom mens, naïeve vrouw, etc :p

BuffaloKampioen
11 april 2007, 15:27
"Tis n stomme gjitte, da ze peist da ze ier de ware ga vindn en tons nog neke uze relatie ga vernozelen vo ne domme vint, da ze mijn kloten kan kussen"
"Gewoon lekker knuffelen, doe ik met mijn moeder ook."

haha :D

Varry
11 april 2007, 15:36
hahaha, Gringo was vroeger ne goede maat van mij, jest er allesinds nie slimmer op geworden!! een echt kieken!! Dan na 2 dagen da verhollands accentje overpakken!! wa gestekes!! hahahaha klig plat!

MackJigger
11 april 2007, 15:41
Gringo en Varry :unsure:

Varry
11 april 2007, 15:50
kalm hé:naughty: kheb kik ook fouten gemaakt in mijn leven :eek:

Insano
11 april 2007, 15:53
Hoelaat is het morgen op tv?Altijd kwart na tien :)

NinjaTune
11 april 2007, 15:56
myah maar de gringo heeft wel een speciaal talent eh
4 UUR!
:crazy:

haha idd :bow: en datie zei, a gij iet serieus wilt met mij geef ik mijn relatie op. priceless. hij heeft mss al 5 zinnen gewisseld met die melissa. ik kijk zelden nog tv sinds ik op kot zit, maar op kot is het vaste tv-avond alst temptation is. schitterend marginaal :woohoo:

CAPS
11 april 2007, 16:12
hahaha, Gringo was vroeger ne goede maat van mij, jest er allesinds nie slimmer op geworden!! een echt kieken!! Dan na 2 dagen da verhollands accentje overpakken!! wa gestekes!! hahahaha klig plat!

Geef GSM nr dat we em allemaal eens kunnen uitlache via SMS :lol:

Joooow

Waar ziede gij da :o?

BuffaloKampioen
11 april 2007, 16:13
Haha ja geef!

Crusher
11 april 2007, 16:58
Gringo en zijn Hollands accent, fantastische televisie...!

sjoene
11 april 2007, 19:18
ge kunt da eerder bekijken met belgacom tv, of iets dergelijks

Varry
11 april 2007, 19:27
ik kan je ook zijn email geven hoor...
hier een jeugdfotooke dervan:
http://img232.imageshack.us/img232/6348/im000214ma0.jpg

GenesisX
11 april 2007, 19:40
Omg this is funny :D

TeOtWaWkI
11 april 2007, 19:47
Gelieve hier GEEN privé gegevens te posten
Danku

Varry
11 april 2007, 19:59
vaneigens niet, zo'n smeerlap ben ik nu ook weer niet!

that90sshow
11 april 2007, 20:34
Waar ziede gij da :o?

Inderdaad, via die digiboxen kan je altijd de volgende aflevering opvragen in avant-première. Kostte wel 3 euro, maar uiteraard hadden we dat ervoor over...

Apollo_
11 april 2007, 22:21
Ze zeggen het na iedere aflevering :

'De volgende aflevering kan je al in premiere bekijken op c-more'

CAPS
11 april 2007, 22:32
Thanks, lol pic @gringo is funny! :D

zipke
12 april 2007, 00:17
Die Melissa wilt nie eens me Hrinho allee.
Hij was zo aant zeggen "voor u zet ik 5 jaar op't spel. Als gij mij nu belooft da we samen iets kunnen beginnen naast het programma dan kan mijn relatie mij niks meer schelen"... en die Melissa haar reactie: euh euh, we moeten maar is terug gaan Fredje is al komen kijken... Priceless :rofl: Over afwijzing gesproken... :D

Ik begin te denken dat ze acties betalen voor dat programma. Na vijf jaar hebben die IQ-lozen nog altijd niet door dat:

er ooooooveral camera's staan
ze alles opblazen en uitvergoooootttten
sommige antwoorden zijn uitgelokt zoals die vraag over zou je gevoelens kunnen krijgen? Waarschijnlijk was de gestelde vraag gewoon "als je Gringo niet kende, zou je dan gevoelens voor hem kunnen krijgen?"
sommigen hebben echt nog steeds niet door dat ze MICRO'S aanhebben en dat fluisteren niets uithaalt (Gringo die tegen Melissa zegt dat zijn vriendin naar de maan kan lopen en dat hij haar wilt...)
dat de vrijgezellen een spelletje spelen en in het dagelijkse leven helemaal geen bloemetjes geven of deuren openhouden e.d.
dat alles anders lijkt op een paradijselijk eiland in vergelijking met het dagelijkse leven van werken en stress
.... en zo kan ik nog lllaaaaaaaaang doorgaan

Maar oké, waarschijnlijk ligt mijn inteligentiequotiënt ook een aantal punten hoger dan dat van de deelnemers...

Maaaaar, ik ga ze niet helemaal afbreken, want ze leveren prachtige televisie op :rofl:

Ik kijk al uit naar het kampvuur waarin Ciska het hele verhaal van Gringo te horen krijgt van zijn relatie van 5 jaar en van zijn 4 uur niet klaarkomen enzo... prachtig, prachtig... :applause:

Vorv
12 april 2007, 08:18
Ik hoop nu dat die zo letterlijk zegt dat em het nog geen 5 minuten kan uithouden :D

*Wicked_Yores*
12 april 2007, 13:21
Priceless gewoon :applause:

Razzia
12 april 2007, 23:27
err

HRINHO FTW

dalek komen ze aan op kampvuur

Vitabis
12 april 2007, 23:46
dat vind ik wel leuk, vind ik kinky!
:lol: :lol:

kRa
12 april 2007, 23:48
prachtig :rofl: :bow:

sheep commando
12 april 2007, 23:49
Haha de Gringo :D :D :D :D :D :D :D

boivin
12 april 2007, 23:50
holy shit, die es volledig aant vangen i maat... wereldtelevisie

Razzia
12 april 2007, 23:54
ik ben vrij!

DIT IS MIJN NUMMER :D

SIO
12 april 2007, 23:59
wahahah zen nr, de sloeberd :D

Apollo_
12 april 2007, 23:59
priceless television, reality op zn best :love:

Pred
13 april 2007, 00:00
yes, nieuwe vrijgezellen!

die gringo man man wat een oetlul, het gaat nog grappig worden als em door heeft dat van die vrijgezellen niemand hem moet hebben :lol:

Avenger 2.0
13 april 2007, 00:00
Tis een datingprogramma geworden nu :p

BuffaloKampioen
13 april 2007, 00:01
WAHAHAHAHAHAHA GRINGO HAHAHAH

Hoe voelt dat nu westfluuten?? Ben ik ffkes blij dak nen Gentenaar ben hahaha wa nen lompen boer!!!! Vind ik lekker KINKEEH :p

haha omfg

NinjaTune
13 april 2007, 00:02
Hij is dan ook geen doorsnee west-vlaming ;D eerder een margie ;p

echt HILARISCH de hrinho, wa ne dep en ma blijven proberen bij melissa hahaha. fredje gaat er kapot aan, alsook z'n "libido's", jaja twas weer schitterend strijkgaan.

MangleR
13 april 2007, 00:03
zou ge gringo zijn nummer nie kunnen achterhalen door liplezen
als we die nummer hebben haahahhaha

Brianz
13 april 2007, 00:03
hahaha
kapotlachen met die gringo
ze zouden het programma beter renamen naar "Gringo island" imo

:D

Strangler
13 april 2007, 00:05
Hoe zatter gringo is, hoe schever zijn ogen staan :D

Gentille
13 april 2007, 00:05
ik was aan het zappen en plots kwam ik uit op temptation island. Gringo :rofl: :rofl: :rofl: die dude is goud waard
"wat denkt dat wijf wel met hare string en haar tetten bloot op den televies, maar had ze graag nog eens zien neuken, ik vind dat KINKY" ( die blik :rofl:)
Dan nog 3 maal gaan proberen bij dat meisje :rofl: hilarisch programma

Insano
13 april 2007, 00:06
Damn, weer zalige aflevering.

Die "Dat vind ik kinky" ging er zó over :p

Ble$$ed^
13 april 2007, 00:06
omfgroflmofowtfbarbeque

marginaaal:rofl: :rofl: :rofl:

zelfs fredje kon em ni inhoude van lachen

Lemme
13 april 2007, 00:08
Waarom lijkt Hrinho zo hard op Eddy Wally? Die praat echt op een even debiele manier.

Drolsmurf
13 april 2007, 00:14
ik was aan het zappen en plots kwam ik uit op temptation island. Gringo :rofl: :rofl: :rofl: die dude is goud waard
"wat denkt dat wijf wel met hare string en haar tetten bloot op den televies, maar had ze graag nog eens zien neuken, ik vind dat KINKY" ( die blik :rofl:)

dikke, dikke ²

GenesisX
13 april 2007, 00:40
Strijkgaan opt einde :lol:

Enige mogelijkheid om de rest voor het einde te bekijken? Of de aflevering opnieuw in degelijke kwaliteit?

RaZoR be
13 april 2007, 00:47
grappig hoe em 3x probeert die wakker te maken... en even daarvoor dien andere die die direct 'wakker' krijgt

Exorikos
13 april 2007, 00:55

Echt blijven proberen en dan opt einde: Ik heb geduld...

Echt platgaan met die Gringo ! :DDD Zo een idioot... :p

Lucian
13 april 2007, 01:08
grappig hoe em 3x probeert die wakker te maken... en even daarvoor dien andere die die direct 'wakker' krijgt

http://www.temptation-island.nl/aflevering/01
hier kunde ze allemaal kijken de dag na de uitzending normaal :)

Lucian
13 april 2007, 01:08
Echt blijven proberen en dan opt einde: Ik heb geduld...

Echt platgaan met die Gringo ! :DDD Zo een idioot... :p

die melissa had echt eens moeten uitvliegen van "laat me nu toch eens godverdomme slapen" ofzo, dan wast helemaal compleet geweest :lol:

sjoene
13 april 2007, 08:50
whahahaha

gringo ftw :rofl::rofl::rofl:

'Gringo, wat vind je van ciska haar gedrag?'
Gringo: 'Dom en naïef'

crackdasher
13 april 2007, 09:29
Kinkilicious :lol:

Il_duce
13 april 2007, 09:31
Gringo z'n Hollands als em met die Nederlandse meisjes aant babbalen was :lol:, bij vt4 moeten ze wel gedacht hebben steekt dieje der maar in, kijkcijfers gegarandeerd.

Zijne nummero :lol:

Give that man a talkshow!

CAPS
13 april 2007, 09:40
LAL die Gringo is zo dom, enige wat stom is, die Danny heeft lol niks verkeerd gedaan, en zen vriendin begint daar te bleiten, en gewoon iets te ZOEKEN om haar kutring af te doen. Ik hoop dat Danny die beelden rap gaat zien, dat die jongen zich daar nog kan amuseren. Want volges mij is da wel ne kewle gast als em single is ^^

Maarja Grino blijft strijkgaan, moest ik die tege komen irl zou ik voor hem gaan staan, em es goe bezien, en zo hard beginne lachen ^^

Vitabis
13 april 2007, 10:01
Maarja Grino blijft strijkgaan, moest ik die tege komen irl zou ik voor hem gaan staan, em es goe bezien, en zo hard beginne lachen ^^

pas op he, dan wordt die pissed :unsure: (zoals bij die ontmoeting met die vrijgezellen)

CAPS
13 april 2007, 10:40
pas op he, dan wordt die pissed :unsure: (zoals bij die ontmoeting met die vrijgezellen)

:lol:, volgens mij heeft em alleen praatjes :unsure:

Cyrano.ak
13 april 2007, 10:43
kheb ook gisteren nog eens gekeken en twas idd marginaal :lol:

Talk to the hand because the face don't want to hear it anymore!
Ma diene zijn taalgebruik, leve ondertiteling! :p
Wa zou danny eig gedaan hebben? Die ep heb ik ni gezien, heb dus enkel gisteren gezien da zijn mongoloide vriendin hare ring enzo uitdeed..

Jezeke
13 april 2007, 10:49
er was smorgens gewoon een van die vrijgezellen bij Danny in bed gekropen, die Danny wist daar niks van,
Met die Hrinho moete altij lachen, zone marginale :lol:

BuffaloKampioen
13 april 2007, 10:59
Danny zijn lelijke vriendin met haren Dave. Zo nen lieven, en die is zo hard voor hem.

Die 6 jaar waren de shoonste tijd van m'n leven. Kut Rachel :x

sjoene
13 april 2007, 11:09
godjah, da doet er allemaal nie toe:p

zolang ze gringo maar alcool blijven geven:p

en fredje tijdens da kampvuur, die bleef er ook ver in:p

Xevven
13 april 2007, 11:58
ook iemand gezien dat gringo in die 3 keer dat hij haar wou wakker maken 2x een blauwe en 1x witte tshirt aan had?

blauw-> wit -> blauw ... ;)

sjoene
13 april 2007, 12:03
lol, gemonteerd ofzo?

Lucian
13 april 2007, 12:04
Danny zijn lelijke vriendin met haren Dave. Zo nen lieven, en die is zo hard voor hem.

Die 6 jaar waren de shoonste tijd van m'n leven. Kut Rachel :x

die rachel is nog veruit het lelijkste wijf da derin zit en diene danny is zo braaf :)

crackdasher
13 april 2007, 12:06
die van fredje is de lelijkste teruit man, walgelijk :kots:

ugh
13 april 2007, 12:06

is da ni door dat op de ene plaats gefilmd werd met gewone cameras en op de andere met infrarood?

madior
13 april 2007, 12:19
ook iemand gezien dat gringo in die 3 keer dat hij haar wou wakker maken 2x een blauwe en 1x witte tshirt aan had?

idd, kheb dat ook gezien. en het was niet door infrarood ofzo, want je zag hem buiten ook eerst lopen met een blauw en dan een wit shirt

NinjaTune
13 april 2007, 12:37

Idd, haar oogkassen zijn precies al een paar keer tegen haar neus geslaan.

bludgeoned
13 april 2007, 14:28
http://img185.imageshack.us/img185/3958/bscap0002lh3.jpg (http://imageshack.us)

Vitabis
13 april 2007, 15:03
http://img185.imageshack.us/img185/3958/bscap0002lh3.jpg (http://imageshack.us)

haha, die zijne kop he :lol:

Razzia
13 april 2007, 15:16
Opslaan als.

Thales
13 april 2007, 15:40
wel grappig dat em zo overdreven nederlands praatte

"ze mag in de bomen bij de cocosnoten en de aapjes zitten" ofzo
"ik had ze graag nog eens willen zien neuken en ik zou heel de film bezien"
"die jongen komt nog niet tot aan men knieen van wat ik kan"

"ik ben single, mijn nummer is 0473 tuuut tuuut tuuut ( mannen kijken raar :p hahaah )
die presentator zat daar ook zo te zien van okaaaay wtf is me dat hier
ik vraag me af oe die ni daar natoe gekomen is single met een vriendin voor dan wa te rampetampen. en erg hoe ie 3x toe da meisje ging lastig vallen. ipv da ze zegt van lul ga weg ik wil maffen....
"ik wil je hoerna nog zien, want ik vind je knap"
"ik heb geduld"
"zeg iets alsjeblief ....."

volgens mij krijgen die vrijgezellen een bonus ofzo als ze met ene rampetampen, ik zie anders ni in hoe die haar zo zou kunnen verlagen om met zo'n 2 pippo's op toer te gaan

Vlees
13 april 2007, 16:51
gringo verdient een eigen docusoap

neomitochondria
13 april 2007, 16:58
gringo verdient een eigen docusoap

grote ²nd :D

Daedie
13 april 2007, 17:06
is het mogelijk om de laatste 2 afleveringen nog erges te zien? ik heb ze jammer genoeg gemist. Kwil eens goed lache ^^.

Varry
13 april 2007, 17:31
wel grappig dat em zo overdreven nederlands praatte

"ze mag in de bomen bij de cocosnoten en de aapjes zitten" ofzo
"ik had ze graag nog eens willen zien neuken en ik zou heel de film bezien"
"die jongen komt nog niet tot aan men knieen van wat ik kan"

"ik ben single, mijn nummer is 0473 tuuut tuuut tuuut ( mannen kijken raar :p hahaah )
die presentator zat daar ook zo te zien van okaaaay wtf is me dat hier
ik vraag me af oe die ni daar natoe gekomen is single met een vriendin voor dan wa te rampetampen. en erg hoe ie 3x toe da meisje ging lastig vallen. ipv da ze zegt van lul ga weg ik wil maffen....
"ik wil je hoerna nog zien, want ik vind je knap"
"ik heb geduld"
"zeg iets alsjeblief ....."

volgens mij krijgen die vrijgezellen een bonus ofzo als ze met ene rampetampen, ik zie anders ni in hoe die haar zo zou kunnen verlagen om met zo'n 2 pippo's op toer te gaan

Het triestigste is dat het WEL zijn vriendin is, whiskas (ciska, maar referrerend op haar iq) ik ken gringo zo'n jaar of 8, hij is zo'n marginale blaas geworden sinds hij bij haar is. Kga dan eens kijken, kga nog eens hilarische fotos van die twee posten wanneer ik thuis ben!!! :crazy:

Strawberry
13 april 2007, 17:45
Ik moest niet echt lachen bij het kampvuur, ik was te verbaasd, ik heb nog nooit iemand zo belachelijk zien doen, voor alles een eerste keer zeker. Ik zat echt met wijde ogen te kijken van wat gebeurt hier allemaal.
Ik heb in mn leven ook nog nooit zo een marginaal persoon gezien als gringo, ik denk dat iedereen hier op zn 10 jaar volwassener was als die gast.

Straffe tv, niet gewoon marginaal maar echt schokkend deze keer :) wat ze nu uit het asiel gehaald hebben.

Die Rachel zoekt ook elk excuus om haar relatie in twijfel te trekken, die heeft nog niks anders gedaan als zitten zagen over wat voor een kutrelatie ze wel niet heeft en hoopt die dave binnen te doen. Gringo en ciska, gringo doet mee aan temptation island om een serieuze relatie te beginnen met 1 vd vrijgezellen.

EternalSilence
13 april 2007, 18:10
gisteren gekeken

damn .. die vrouwen in studentenkleren :love: *drool*
heet heet :p

neomitochondria
13 april 2007, 18:15
voor de liefhebbers, de fotoshoot van nelleke nog eens, haba haba :)

http://www.zelan.be/zelan/babes/1789/Temptation_Island_Nelleke_naakt.html

guRuh
13 april 2007, 18:19
"Talk to the hand cause the face don't wanna hear it anymore" :rofl:

Eigenlijk vind ik het spijtig van Fredje en zijn wijfje, da zijn de enige die bij elkaar horen. Corny huh :unsure:

Die Ciska is zo'n lompe trien he, "een atletisch gebouwd lichaam" noemen ze dat dan :rofl:

vloet
13 april 2007, 20:35
Op Jim tv is er blijkbaar een Spaanse temptation island bezig ^^

Gentille
13 april 2007, 21:24
voor de liefhebbers, de fotoshoot van nelleke nog eens, haba haba :)

http://www.zelan.be/zelan/babes/1789/Temptation_Island_Nelleke_naakt.html

Gringo: Op het eerste moment zei ik van fuck, ik zal mijn broek vol goesting moeten inhouden :rofl:. Hilarisch die gast :D

BaRtHoLoMeUs
13 april 2007, 21:37
is het mogelijk om de laatste 2 afleveringen nog erges te zien? ik heb ze jammer genoeg gemist. Kwil eens goed lache ^^.

Op de site van Veronica (http://www.temptation-island.nl/aflevering), wel Nederlandse voice-over en ondertitelde Vlamingen/niet-ondertitelde ollanders :p

Avondland
13 april 2007, 21:48
Gringo is hilarisch.

Cyrano.ak
13 april 2007, 21:49
http://www.dailymotion.com/video/x1pd8z_temptation-island-05

zatte gringo van gisteren :)

Varry
13 april 2007, 23:01
***paar fotookes***
links op achtergrond, popeye gringo!!
http://img105.imageshack.us/my.php?image=im001310vv1.jpg

Hrinho en whiskas
http://img409.imageshack.us/my.php?image=im001271ll2.jpg

nog hrinho en whiskas
http://img254.imageshack.us/my.php?image=im001395ai3.jpg

EN last bu not least..... talk to the hand.... Hrinho stipping!!!!
http://img257.imageshack.us/my.php?image=im000422wo9.jpg

:rofl: :rofl:

BaRtHoLoMeUs
13 april 2007, 23:14
***paar fotookes***
...

:rofl: Goooo Hrinhoooo!!!!
Priceless! :crazy:

Zero Grav
13 april 2007, 23:23
Wie kan goed liplezen? Eens zien of Gringo zijn nummer nog hetzelfde is. :p

Die Gringo.. Ik viel gewoon van mijn stoel van het lachen toen em zei: ".. Cause the face don't wanna hear it anymore!" :') Echt té zalig..

Valt me wel op dat ze minder machotypes pakken dan vroeger. Qua karakter wel nog maar qua bouw zijn het allemaal ferme piskes, vooral die Frederik dan.

Die Nelle (photoshoot) heeft een ferme lach en nog een schoon lichaam ook feitelijk.

Vintage Hifi
13 april 2007, 23:25
Die Nelle (photoshoot) heeft een ferme lach en nog een schoon lichaam ook feitelijk.
I'd hit it!

Private_BE
13 april 2007, 23:29
Ma welk volk verlaagt zich nu tot temptation island.
Ofwel is da in scene gezet ofwel zijn die mannen en vrouwen een bende sletten!

En daar naar kijken heb is 10minuten gezien vind het echt belachelijk!

Razzia
13 april 2007, 23:29

toch e wreed lelijk wijf hoor :s

Vintage Hifi
13 april 2007, 23:38
Ma welk volk verlaagt zich nu tot temptation island.
Ofwel is da in scene gezet ofwel zijn die mannen en vrouwen een bende sletten!

En daar naar kijken heb is 10minuten gezien vind het echt belachelijk!
Gebaseerd op jouw geweldige zinsconstructies en spelling zou ik nochtans veronderstellen dat jouw soortgenoten in dat programma zitten? Talk to the hand becus the face don't wanna hear it nomore, enzo... :woohoo:

gravendelver
13 april 2007, 23:42
Hollander: "Wat heb je gezien?"
...stilte...
Gringo: (Hollands accent) "Voor mij kan ze de hoogste palmboom in, kan ze kokosnoten gaan plukken als een aapje."

Hollander: "Gringo, hoe denk je dat het komt dat ze zich toch zo snel in de armen van iemand anders stort?"
Gringo: "Omdat ze dom en naïef is"
Hollander:"Dat had je dan toch al eerder kunnen weten op het moment dat je 5 jaar een relatie met haar had?"
:rofl: :bow:

Razzia
13 april 2007, 23:44
is idd wel owned :p

Unnamed
14 april 2007, 00:11

Alle man, veronique vind ik nog de knapste van de vier. Rachel is veruit de lelijkste. Danny verdient ZO veel beter, niet enkel que uiterlijk maar ook gewoon van persoonlijkheid.

Trouwens, is het iemand opgevallen dat Takis enorm veel lijkt op Willem Dafoe, de schurk van Spiderman 1?

Kijk: Takis (http://www.temptation-island.nl/kandidaat/takis) vs Defoe (http://www.icicom.up.pt/blog/take2/defoe1.jpg)...

Lucian
14 april 2007, 00:43
Alle man, veronique vind ik nog de knapste van de vier. Rachel is veruit de lelijkste. Danny verdient ZO veel beter, niet enkel que uiterlijk maar ook gewoon van persoonlijkheid.

Trouwens, is het iemand opgevallen dat Takis enorm veel lijkt op Willem Dafoe, de schurk van Spiderman 1?

Kijk: Takis (http://www.temptation-island.nl/kandidaat/takis) vs Defoe (http://www.icicom.up.pt/blog/take2/defoe1.jpg)...

buiten dat die defoe der 40 jaar ouder uit ziet niet echt veel verschil nee :sop:
en vindt gij die veronique knap? :rofl:
die bianca is de enige van die vrijgezellen die er nog mee door kan de rest, neen bedankt ik wordt nog liever homo :p

Unnamed
14 april 2007, 13:29
en vindt gij die veronique knap?

Ik zei knapste van de vier...

En van de vrijgezellen zou ik zeker niet bianca kiezen... Nelleke (http://www.temptation-island.nl/gallery/kandidaat/nelleke/4) en Amina (http://www.temptation-island.nl/gallery/kandidaat/amina/2) zijn veeeeel mooier. Zelfs melissa (http://www.temptation-island.nl/gallery/kandidaat/melissa/2).

Komaan.... Bianca (http://www.temptation-island.nl/gallery/kandidaat/singlebianca/1) heeft precies permanente wallen onder haar ogen. En ze ziet er ouder uit dan ze is (=nooit goed)

LaCucaracha
14 april 2007, 13:54
ciska vind k ook nog ok

Firestyler
14 april 2007, 14:02
wtf melissa ziet der mss wel ghoed uit op temptation island en die fotos ma zie hier ma es:
http://redbox.be/go/photo/nickname=melieke_partyanimal&photoID=2809560?REDBOXID=d9e09ed647e9db188f2698ee9 937026f
http://partyanimal.be/melieke

gravendelver
14 april 2007, 14:25
Ik zei knapste van de vier...

En van de vrijgezellen zou ik zeker niet bianca kiezen... Nelleke (http://www.temptation-island.nl/gallery/kandidaat/nelleke/4) en Amina (http://www.temptation-island.nl/gallery/kandidaat/amina/2) zijn veeeeel mooier. Zelfs melissa (http://www.temptation-island.nl/gallery/kandidaat/melissa/2).

Komaan.... Bianca (http://www.temptation-island.nl/gallery/kandidaat/singlebianca/1) heeft precies permanente wallen onder haar ogen. En ze ziet er ouder uit dan ze is (=nooit goed)

Ik denk dat hij die Bianca van de koppels bedoelde (hoop ik toch :p). Ik vind die Bianca van de koppels nog wel knap eigenlijk, vreemd dat ik met niemand die mening kan delen. Verder vind ik die Bianca en Takis nog de meest nuchtere van de hoop (ervan uit gaande dat alles geen opgezet spel is uiteraard :lol:), hij is ook den enige die zich niet laat beïnvloeden door manipulatieve beelden waar ge niets op ziet maar hoogstens wat geluiden hoort die er hoogstwaarschijnlijk door de programmamakers aan toegevoegd zijn.

En euh, die Veronique vind ik maar een trol ze, srry unnamed :p.

BuffaloKampioen
14 april 2007, 15:05
ciska vind k ook nog ok

skelly_king
14 april 2007, 15:28
Tis gwn veel te grappig! Diene gringo is echt een schaap!! En ik vind wel jammer voor fredje... Diene gast bedoelde het echt zo goed, deet niks mis en tis zijn vriendin die het verkeerde denkt en me diene dave pijsk zit te flirten :s

Ble$$ed^
14 april 2007, 15:37
Tis gwn veel te grappig! Diene gringo is echt een schaap!! En ik vind wel jammer voor fredje... Diene gast bedoelde het echt zo goed, deet niks mis en tis zijn vriendin die het verkeerde denkt en me diene dave pijsk zit te flirten :s

is fredje ni die jongen me zijn libidoS

Razzia
14 april 2007, 17:38

VT4 zijn dan ook smeerlappen, veronique zit daar constant te verkondigen da ze fredje mist en schrijft zelfs een briefke, ma da laten ze ni zien aan hem

Lucian
14 april 2007, 17:44
VT4 zijn dan ook smeerlappen, veronique zit daar constant te verkondigen da ze fredje mist en schrijft zelfs een briefke, ma da laten ze ni zien aan hem

doh, da weet elke mens die minstens 3hersencellen heeft
blijkbaar zijn die 8 van de koppels daar wel niet bij :)

snoob
14 april 2007, 18:02
die gringo is echt wel een dipshit :eek:

WarBlade
14 april 2007, 18:09

Omg, zalig ! :D

I want more ! :lol:

NinjaTune
14 april 2007, 18:16

idd, als deelnemer na al die seizoenen moet ge toch ook wel weten hoe smerig ze te werk gaan met die beelden. maar ja, met hun denkvermogen ..

Strawberry
14 april 2007, 18:55
De vorige seizoenen viel dat nog mee hoor.
Zo gemanipuleerd als nu zijn ze nog niet geweest + met die leugendetector en enorm slettige vrijgezellen zijn die koppels een vogel voor de kat. Ik denk dat veel relaties na zo een leugendetector test niet meer dezelfde zouden zijn.

Rachel kan daar zitten om haar lief te dumpen, Gringo zit daar om een beter lief te vinden, wat een utopie.

[TFT]Poky
14 april 2007, 20:18
ik vind die veronique eerlijk gezegd veel te irritant, constant met haar ik mis frederik etc.

Ma toch heeft ze hem al een paar keer afgemaakt voor de camera

Tesla
14 april 2007, 20:57

hahaha, da's echt goede televisie.

- Dan zeggek "Talk to the hands, cause the face dont wanna hear it anymore"
*presentator probeert ongeloof te verbergen en knikt stilletjes*

Koone
15 april 2007, 00:10

Had ze van in't begin moeten doen eh, als ik mijn lief zo'n uitspraken zou horen doen op TV zou't heel moeilijk zijn om 't vergeven eh.. Kbedoel maar, der kijkt pakt 250.000 man naar temptation, kdenk ni dat da leuk is om zoiets te horen :) stoem wijf anyway die Veronique

& Gringo en die Rachel zoeken gwn het kleinste excuus om hun wederhelft te bedriegen, tis echt triestig. Maar wel geweldige televisie :P

NinjaTune
15 april 2007, 00:39
anderzijds heeft gore veronique aan pakt 250.000 man gezegd dat hij groot geschapen is, het compenseert. haha

[TFT]Poky
15 april 2007, 10:45
en constant da bitcherig/jaloers gedoe van die veronique :D

Ge kunt hem ni aan, ma echt lelijk kind, etc :)

CAPS
15 april 2007, 21:59
Vrienden, morgen rond deze tijd begint ons plezier weer ! :D

sjoene
15 april 2007, 22:09
das echt zot, ik kijk er echt naar uit:D

Gentille
15 april 2007, 22:32
Is er vanavond geen Temptation Island of is dat herhaling?

vegetto
15 april 2007, 22:50
da is een herhaling, normaal komt het op maandag en donderdag

BuffaloKampioen
16 april 2007, 10:20
Jaja, vanavond is 't weer van dadde :D

Lucian
16 april 2007, 10:51
Poky;8499851']en constant da bitcherig/jaloers gedoe van die veronique :D

Ge kunt hem ni aan, ma echt lelijk kind, etc :)

die veronique is een trut, die gedraagt zich echt gelijk een 15 jarige breezer slet
constant liggen bleiten en de emoseut uithangen
:kots:

Exorikos
16 april 2007, 11:07
Vanavond kan ik niet kijken, maar donderdag moet ik het weer zien ! :D

GenesisX
16 april 2007, 17:09
Gvd, kga m'n wekker moeten zetten of ik vergeet het nog :p

CAPS
16 april 2007, 17:31
Vanavond kan ik niet kijken, maar donderdag moet ik het weer zien ! :D

Exo als je wil krijg je morgen full report :p

Meyer88
16 april 2007, 18:02
Iemand hier al gezegd dat Gringo zowat de grootste idioot is da ze konden vinden?

L0k1-
16 april 2007, 18:02
eerste keer gekeken, wtf? zo funny :lol:

diene gringo was wel grappig: "ik kan 4 uur zonder klaarkomen" :lol:

en dan die melissa vrijgezellen dame, ja Fredje en Gringo zijn beide zeer fun..

van wat ik toch heb afgeleid uit die aflevering:

Frederic = innerlijk
Gringo = uiterlijk

nuja als da mens imo slim is gaat ze voor Frederic, maarja wie zegt er dat ze wel een echte relatie wilt, misschien wilt ze gewoon wat in bed kruipen met de mooiste :ironic:

heb wel eens een stukje gezien van een vroegere afleveringen, zaten de mannen aan nen leugendetector precies, en op dat moment vond ik het wel 'nice' dat diene Gringo oprecht was op die vragen.

nuja is gewoon ne pure johnny :p

CAPS
16 april 2007, 18:08

Frederic = innerlijk
Gringo = uiterlijk

nuja als da mens imo slim is gaat ze voor Frederic, maarja wie zegt er dat ze wel een echte relatie wilt, misschien wilt ze gewoon wat in bed kruipen met de mooiste :ironic:

heb wel eens een stukje gezien van een vroegere afleveringen, zaten de mannen aan nen leugendetector precies, en op dat moment vond ik het wel 'nice' dat diene Gringo oprecht was op die vragen.

Die fredje zen meisje zei toch dat em groot geschapen was, misschien heeft Melissa dat stiekem gehoord en heeft ze bang gekregen ?:p Vandaag gaan ook die nieuwe vrijgezellen komen! CHILL give me some popcorn plz :cool:

L0k1-
16 april 2007, 18:14
dunno weet niet echt wat er voor is gebeurd, hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk?

Lemme
16 april 2007, 18:34

Frederic = innerlijk
Gringo = uiterlijk

Of die wordt gewoon betaald em met die 2 kerels te kussen, seksen,...Ge denkt toch niet echt dat die er serieus aan denkt om met 1 van die 2 gasten verder te gaan zeker? :crazy:

Messias.
16 april 2007, 18:40
Ik ken Gringo alleen maar van clipjes op YouTube. Op televisie houd ik het geen vijf minuten uit met die Temptation troep. Ik ben dus aangewezen op fora waar de beste quotes en clips tentoon gespreid worden. Maar die Gringo dus, die jongen is volgens mij écht mentaal geretardeerd. Laag IQ en een fameus spraakgebrek. Hoewel 't wel grappig is om een keertje te zien, heb ik na effe toch wel medelijden met die jongen.

Lucian
16 april 2007, 21:04
Ik ken Gringo alleen maar van clipjes op YouTube. Op televisie houd ik het geen vijf minuten uit met die Temptation troep. Ik ben dus aangewezen op fora waar de beste quotes en clips tentoon gespreid worden. Maar die Gringo dus, die jongen is volgens mij écht mentaal geretardeerd. Laag IQ en een fameus spraakgebrek. Hoewel 't wel grappig is om een keertje te zien, heb ik na effe toch wel medelijden met die jongen.

ge moet echt kijken, humor van de bovenste plank, geert hoste kan er een puntje aanzuigen!!
al de rest van die reality zever kan ik ook nie kijken zonder mottig te worden, maar ti is echt wel goeien tv :D

Crusher
16 april 2007, 21:53
Fameus spraakgebrek? Die man kan 2 talen!
West-Vlaams en Hollands

ChunWai.
16 april 2007, 22:08
Fameus spraakgebrek? Die man kan 2 talen!
West-Vlaams en Hollands

Talk to the hand because the face don't want to hear it anymore!
Oftewel is hij 1337, oftewel kent hij geen engels:p

Purple Rose
16 april 2007, 22:28
Voor degenen die afl gemist hebben, op de site van veronica kan je ze allemaal bekijken.

http://www.temptation-island.nl/aflevering/02

Vitabis
16 april 2007, 22:29
die ouwe jamaicaan is voooos

[deleted]
16 april 2007, 22:39
[deleted]

Virz
16 april 2007, 22:57
De gringo! :rofl:

Fredje: ik zit hier voor men hoog libidos.. :D gvd wrm zegt niemand da em is, kword er ambetant van! :P

Razzia
16 april 2007, 23:02
rofl ciska

pwned door een baviaan :)

super-styler
16 april 2007, 23:17
Hahahahahaha.

Die veronique is zo een kwezel, en dan zo frederique zen lachske hahaha

kapotlache :love:

Razzia
16 april 2007, 23:17
veronique is zo hatelijk, de HELE tijd whinen

ffs, wat die andere kerels doen is erger als tegenover fredje -_-

super-styler
16 april 2007, 23:20
veronique is zo hatelijk, de HELE tijd whinen

ffs, wat die andere kerels doen is erger als tegenover fredje -_-

Echt he, die doet zo niks mis en maar whinen en bleiten wat een trut haha ^^

TIIMM
16 april 2007, 23:21
Gringoooooo ftw! :p

Avenger 2.0
16 april 2007, 23:28
Volgende keer confrontatie gringo en schoonmoeder :D

En Gringo altijd maar lopen met de vrijgezellen van Fredje...

solix
16 april 2007, 23:31
Gringo is echt ne loser :/ , en fredje heeft altijd tegenslag bij de vrijgezellen :lol:

Apollo_
16 april 2007, 23:31
Man, die rachel, wat een fucking kutwijf. Ik heb altijd zo hard zin om die een plets te geven als ze over Danny begint. 'Danny dit, Danny dat' en zelf is ze de perfecte vrouw zeker? Ze zocht op dat eiland gewoon een excuus om de relatie te beindigen en dat is het. Veel betere beelden dan da kunde nu toch nie krijgen gezien de omstandigheden en het handige montagewerk van vt4? Neen, nu vind ze dat 'raar' dat hij altijd een andere date wilt. Dat mens is gewoon oerdom, egocentrisch en melig.

SOMEBODY SHOOT THAT BITCH ! (en die klote bejaarde jamaicaan) :angry:

super-styler
16 april 2007, 23:35
Man, die rachel, wat een fucking kutwijf. Ik heb altijd zo hard zin om die een plets te geven als ze over Danny begint. 'Danny dit, Danny dat' en zelf is ze de perfecte vrouw zeker? Ze zocht op dat eiland gewoon een excuus om de relatie te beindigen en dat is het. Veel betere beelden dan da kunde nu toch nie krijgen gezien de omstandigheden en het handige montagewerk van vt4? Neen, nu vind ze dat 'raar' dat hij altijd een andere date wilt. Dat mens is gewoon oerdom, egocentrisch en melig.

SOMEBODY SHOOT THAT BITCH ! (en die klote bejaarde jamaicaan) :angry:

Yep ge ziet gewoon dat zij die dave wil pakken en een (valse) reden zoekt om danny te dumpen :p

solix
16 april 2007, 23:37
Yep ge ziet gewoon dat zij die dave wil pakken en een (valse) reden zoekt om danny te dumpen :p
² that

GenesisX
16 april 2007, 23:39
Hahahaaaaaaa constant zo ne ferme smile op m'n face. Nie .. te .. doen! :lol: :rofl:

"Veronique laat zich doen bij de vrijgezelle mannen"
"Amai die Veronique, de geilheid zelve"
En dan zo ne stuksje film van haar. Gwn strijkgaan :lol:. 'k Lig plat!

EDIT
Ik wil seks zien en direct ne kampvuur derachter! :lol:

Koone
16 april 2007, 23:46
Kdenk da VT4 klachten ofzo heeft gehad voor die beelden vd vorige keer bij Rachel, ineens zo'n positieve dingen laten horen :P

Gringo kent die Elynn 5 minuten en tis weer van da 'Met haar kan ik verder gaan' :D

Darius Craven
17 april 2007, 00:52
Het blijft f*cking grappig...

Danny doet niks en zn vriendin zit constant te kankeren over hem. Terwijl zit hij zich mega veel zorgen te maken over Dave... Terwijl Dave nu naar huis is gevlogen.

Gringo zn meiske doet niks ergs en hij laat het helemaal gaan. Hij wilt met ieder blond "wijf" dat hem aandacht geeft verder gaan. Vind hem wel "zielig grappig". En wa is da nu, West-Vlaming met een Hollands accent van tijd... Weird :) Zou hij wisselen van taal eens hij zat is?

Takis wilt het verbergen dat hij zot is van Amina. Ma het kan nie harder opvallen. Nu hem geef ik het voordeel van de twijfel, misschien zijn ze echt verliefd op elkaar... :niceone:
En zijn vriendin neemt hem niks kwalijk omdat ze hetzelfde doet :)

En Fredje wilt zo graag, oooh zo graag vreemd gaan... Ma niemand wilt hem :rofl:
Hij zal wel trouw blijven ja... Zo is't makkelijk :)
En zn vriendin ma janken, en bleiten, ... En voor het minst dat ze ziet flippen. Geweldig gewoon...

Tis gewoon een soap, een grappige soap... En kom nu, wat een lelijke koppels. Kan er iemand hier nu zeggen dat hij één van de meiskes, of desnoods de jongens ook maar enigzins aantrekkelijk vind? :)

Ze hebben ze er wel uitgekozen dit jaar... Amai mn botten, ze zijn allemaal zo wanhopig op zoek dat ze ZELF de vrijgezellen beginnen te verleiden, jama, da is de bedoeling nie...

Maja, zo een "libidos" dat ze allemaal hebben. Denk gewoon dat ze stuk voor stuk iets te kort komen, of denken "ik krijg nooit meer een kans om iemand aan te raken die er goed uitziet", hoewel de vrijgezellen ook nie veel soeps zijn...

En nee, ik vind het uiterlijk nie primeren, maar in zo'n programma gaat het om eerste indrukken, en nie om het innerlijk :)