PDA

Volledige versie bekijken : [party]23/03/2007 Wildchild @ Jhspiraal

Joown
20 maart 2007, 00:10
Full bass ahead = Drum 'n bass

WILDCHILD [UK]
http://www.djwildchild.com

Residents

Noizz
valentin Férié
L!nk

DJ Wild Child has been at the cutting edge of the drum & bass scene since 1994 when she was spotted by the legendary pirate radio station Kool FM to become their first resident female DJ. She had a weekly show for 4 years and played at many of the Kool FM and Jungle Fever parties.

At the height of the Jungle era DJ Wild Child was in demand at all of the top events capturing 1,000"s of people"s imagination with her original long mixing style. As one of Drum & Bass" most promising talents, she was offered a 4 CD deal with Millennium records in 1996. The first two compilations "The London Update of Drum and Bass" and "Jungle Talk" (feat. MC Skibadee) were highly successful in England and abroad. This led to the third & fourth CD "Fulla Danger" & "Exposed" both featuring the U.K"s female MC Chick-a-boo.

Wild Child"s DJing has flown her all over the World to the States, Canada, Australia, Japan, Israel, Czech Republic, Lithuania, Macedonia, Austria, Hungry, Norway, Germany, Switzerland, France, Spain, Portugal, Scotland, plus many more. She has also featured on MTV where she was filmed playing at the legendary Notting Hill Carnival.

Wildchild has also worked at a number of top record companies including SRD where she was label manager for some of the biggest drum & bass labels.

Continually striving to improve her skills & knowledge of the music business, Wild Child has also gained an HND in Music Technology.

Wildchild is now concentrating on her own label WILDSTYLE RECORDINGS and spending time in the studio,aswell as dj-ing around the world!

Her talents go from strength to strength as she gets closer and closer to her goal of being a serious producer and entering the history books as the DJ who make"s the crowd go crazy!

more info:

www.jhspiraal.be

she's one foxy lady :p

0m3g4
20 maart 2007, 12:53
sinds wanneer is L!nk resident int spiraal?

Joown
20 maart 2007, 16:36
Full bass ahead resident

Tah_b00nz0r
20 maart 2007, 16:49
snel dingske :D

CFK
20 maart 2007, 21:17
spijtig dat'k die in gent gemist heb een jaar of twee terug, alhoewel ik er nu ook weer niet zal geraken
wel wijs om noizz op de line up te zien
de rest ken'k nie

GiJay
20 maart 2007, 22:15
sinds wanneer is L!nk resident int spiraal?

Sinds dat echte dj's daar niet eens meer mogen komen draaien omdat er te veel vooroordelen de ronde gaan.

Joown
21 maart 2007, 00:19
Sinds dat echte dj's daar niet eens meer mogen komen draaien omdat er te veel vooroordelen de ronde gaan.

vooroordelen like?

^^pathfinder^^
21 maart 2007, 00:26
vooroordelen like?

negers zijn dieven enzo.

Joown
21 maart 2007, 00:34
negers zijn dieven enzo.

en ook een dikke lul hebben enzo.

^^pathfinder^^
21 maart 2007, 00:44
en ook een dikke lul hebben enzo.

owla, da hebt gij gezegd he ! :x

ShoveS
21 maart 2007, 00:49

how how, de nojzz is wel goed eh pekkes :)

0m3g4
21 maart 2007, 11:39
noizz misschien wel, en valentin tevens ook (ken hem persoonlijk) maar van l!nk heb ik zelden goeie dingen gehoord, heb hem zelf ook één keer aan het werk gezien op een feest waar ik ook moest draaien en hij maakte toch wel zeer eigenaardige fouten..

Hmgrwngd
21 maart 2007, 14:45
Wildchild \o/

GiJay
22 maart 2007, 12:55
vooroordelen like?

Ik had een boeking op 1 van de laatste feestjes van een locatie. Daar waren ze zo onder de indruk dat ze eens richting spiraal gingen om te vragen of ik daar mocht komen. Antwoord van persoon bij spiraal ( geen idee wie het op dat moment was):" Die mag hier niet komen wegens blablabla..." Bleek dat ik die kerel nog nooit van mijn leven ontmoet heb. Toch had hij een mening die gebaseerd is op een verhaaltje van iemand anders = vooroordeel? Of moet ik de Vandale daarvoor eens raadplegen?

Ik ben daar vroeger x-aantal keer geweest. Toen heb ik idd een keertje van mijn oren gemaakt omdat wij 1 keer slecht behandeld werden kwestie uurschema. De andere keer zat het probleem dat er floormonitors op een houten vloer werden gezet... nou ja monitors, het was zaalgeluid dat we naar onszelf moesten keren. Nu kan ik met zulke dingen niet lachen omdat dat een klein iets is wat makkelijk verholpen kan worden. Vrij normaal dat je daar dan iets over zegt.

@ omega: Jezus man, valentijn goed? Volgens mij moet jij eens langs de oorarts.

Kleine edit: Waarom moet iedereen hier altijd zichzelf anders voordoen door engelse termen te gebruiken? "Vooroordelen zoals" is volgens mij gelijkwaardig, al niet beter, dan "vooroordelen like". Is geen persoonlijke aanval op jou, is gewoon iets wat ik mijzelf al even afvraag.

0m3g4
22 maart 2007, 15:31
@ omega: Jezus man, valentijn goed? Volgens mij moet jij eens langs de oorarts.

sshh, easy on the insults....

XoN`-
22 maart 2007, 18:59
nja idd ur talkin' to the one mh :)

mja spiraal heeft altijd excuses klaar. Veel van m'n vrienden die echt xtreem lekker draaien (en een pak beter z'n dan de residents) mogen dr ok ni draaien om versch. excuses (vb. gelle zijt ni van rijkevorsel) ... Nja vriendjespolitiek zeker!
Kvinnet wel spijtig tho... kga dr nu al ettelijke jaren bijna maandelijkse henne & kvin dat residents er met den tijd slechter & slechter op worden... Om dan nog maar te zwijgen van de soms zware beatmatchfouten ....

nja prolly present!

Joown
22 maart 2007, 19:50
mja xon , over wie spreek je dan van de residents ?
niet iedereen heeft evenveel ervaring dan de andere...

Was je er met Umek?
Ik vond dat residents gewoon pakken beter hebben gedraaid dan Umek zelf. (dit vond ik niet alleen)
Mja, iedereen vond het spijtig dat Umek geen harder setje heeft gedraaid. :/ ( maar hij ging het zelf aanvoelen welke stijl hij ging draaien :sop:)
En wat je daar zegt over rijkevorsel is idd wel waar, we willen gewoon alles binnen Rijkevorsel houden. En dit zijn geen echte excuses he, is gewoon onze jeugdhuispolicy. ( Hier heb ik het dan over bassments & playground).

GiJay
22 maart 2007, 22:23
sshh, easy on the insults....

Is eerder iets wat je tegen hem kan zeggen :P

@ square: Ik begrijp jullie redenering maar ben het er niet mee eens. Als er betere dj's zijn moeten die een kans krijgen en niet afgewimpeld worden door vooroordelen. Ik werd niet geweigerd omdat ik niet van jh spiraal ben... Ach, 9/10 weet je ook wel waarover het gaat.

0m3g4
23 maart 2007, 01:17
Was je er met Umek?
Ik vond dat residents gewoon pakken beter hebben gedraaid dan Umek zelf. (dit vond ik niet alleen)
Mja, iedereen vond het spijtig dat Umek geen harder setje heeft gedraaid. :/ ( maar hij ging het zelf aanvoelen welke stijl hij ging draaien :sop:) .

Ik was er zoals (maandelijks) en vind zijn 'nieuwe' stijl ook zowiezo wat platjes, de residents waren zowiezo beter, heb daarbij al meerdere malen gevonden dat zij beter draaiden dan de grote namen.

animo
23 maart 2007, 13:00
noizz misschien wel, en valentin tevens ook (ken hem persoonlijk) maar van l!nk heb ik zelden goeie dingen gehoord, heb hem zelf ook één keer aan het werk gezien op een feest waar ik ook moest draaien en hij maakte toch wel zeer eigenaardige fouten..
Link is er zwaar op vooruitgegaan (http://www.foto.flexid.be/babetronic/Babetronic/Babetronic_files/DSC01551.jpg) vind'k. Je had hem moeten horen op de DJ Contest 17/02 in Cahier: hard, stijlvol en foutloos.. Heeft het daar dan ook dubbel gewonnen. Valentijn is toffe kerel maar zijne stijl vind ik op niks trekken, teveel kermisdnb (natuurlijk de max voor mensen die weinig van dnb kennen). In ieder geval ben ik dnb kotsbeugehoord :p

Qua residents in't Spiraal, die gaan er in mijn ogen alleen maar op vooruit (vooral ro_tec en lefreak).. Ik ga nu 3 jaar frequent in't Spiraal uit en ben het daar nog steeds niet beu :)

NoizeSuppressor
23 maart 2007, 13:09
Is eerder iets wat je tegen hem kan zeggen :P

@ square: Ik begrijp jullie redenering maar ben het er niet mee eens. Als er betere dj's zijn moeten die een kans krijgen en niet afgewimpeld worden door vooroordelen. Ik werd niet geweigerd omdat ik niet van jh spiraal ben... Ach, 9/10 weet je ook wel waarover het gaat.

je strooit anders wel met 'complimenten' aan andere dj's hun adres. En dan zeggen dat je beter bent. Misschien andere mensen hierover laten oordelen ipv zelf te verkondigen :ironic:

animo
23 maart 2007, 13:17
Onderschat de skills van GiJay niet!

NoizeSuppressor
23 maart 2007, 13:56
Onderschat de skills van GiJay niet!

ik onderschat niemand, ken em zelfs niet en 't interesseert me ook bitter weinig. Als je collega's afbreekt en uzelf erboven plaatst is bij mij de kous af ;)

XoN`-
23 maart 2007, 21:06
mja xon , over wie spreek je dan van de residents ?
niet iedereen heeft evenveel ervaring dan de andere...

Was je er met Umek?
Mja, iedereen vond het spijtig dat Umek geen harder setje heeft gedraaid. :/ ( maar hij ging het zelf aanvoelen welke stijl hij ging draaien :sop:)
En wat je daar zegt over rijkevorsel is idd wel waar, we willen gewoon alles binnen Rijkevorsel houden. En dit zijn geen echte excuses he, is gewoon onze jeugdhuispolicy. ( Hier heb ik het dan over bassments & playground).

mja ik was er met umek & kwist dat hij zo ging draaien. Muziek van residents was beter omdat ze gwoon harder gingen :)
Technisch gezien was umek wel sterk & viel ok tegen omdat residents eerst publiek 'op gang brengen' met rauwe techno & dan umek da begint met mnml/electro.
Veel mensen vonden het 'slecht' omdat ok vele id veronderstelling waren dat hij 'stevig' ging draaien zoals elke DJ in spiraal wel iets steviger draait dan normaal.
Dit was niet het geval.
Kverwachte nu zelf ok wel wa stevigere muziek ... desalniettemin heeft hij wel knallers opgelegd & hebk mij wel goed kunnen amuseren :)

iig t'avond weer present :)

animo
24 maart 2007, 18:02
Twas een kutfeestje maar de Link was sowieso beter als Wildchild :)