PDA

Volledige versie bekijken : 70 lege DVD's & doosjes

Vynah
19 maart 2007, 17:11
80 Commodore DVD's, verpakt in pakjes van 10.
4,7 GB, DVD-R, 4X

50 DVD-doosjes, 20 gekleurde, 30 zwarte.

Wordt tot uitkomst discussie niet verkocht.
Vraag: moet hiervoor auvibel betaald worden?

longpatje
19 maart 2007, 17:19
Hey, kan dit opgestuurd worden ?
Zoja, hoeveel kost dat dan ?
Greetz

Vynah
19 maart 2007, 17:26
Kan opgestuurd worden. 8,6€ zou dat kosten volgens de tarieven van de post.

Jericho2006
20 maart 2007, 12:39
Kan opgestuurd worden. 8,6€ zou dat kosten volgens de tarieven van de post.

Auvibel ? ik zu aanraden om eerst auvibel website te lezen vooralleer je iets post !

Want auvibel zal u wel contacteren ..!:naughty:

Klachten of opmerkingen : complaint@auvibel.be

www.auvibel.be

Hebt u de taks betaald ? of niet ?

CreaTe@SoF2
20 maart 2007, 12:49
zwijg over auvibel.. laat die kerel doen :)

Edit:

"U kunt helpen met het stoppen van deze illegale praktijken!

U kunt al dan niet anoniem melding maken van handelaars, particulieren, bedrijven, beurzen, webshops,... die de vergoeding niet toepassen.
U kunt ons ook mailen indien u twijfels en/of klachten hebt over de toepassing van de vergoeding."

Ga gij gaan klage Jericho...?

Jericho2006
20 maart 2007, 13:24
zwijg over auvibel.. laat die kerel doen :)

Edit:

"U kunt helpen met het stoppen van deze illegale praktijken!

U kunt al dan niet anoniem melding maken van handelaars, particulieren, bedrijven, beurzen, webshops,... die de vergoeding niet toepassen.
U kunt ons ook mailen indien u twijfels en/of klachten hebt over de toepassing van de vergoeding."

Ga gij gaan klage Jericho...?

eerlijk gezegt zou ik wel moeten ! :niceone:
ooit heb ik hetzelfde probleem met auvibel gehad .! En toen was er ook iemand die mij geklikt heeft .
Maar zelf zal ik dit niet aangeven omdat ik er niets in mijn zak steek !
ik zeg maar dat de verkoper moet stopen of hij zal een factuur aan zijn beeld hebben

om te rekenen : 80 DVD schijfkes aan 0.59Euro per schijf is : 47 Euro taks !

Potenza
20 maart 2007, 13:35
:offtopic:

ik vraag mij toch af of ik schijven die ik 1jaar geleden gekocht heb en nu van de hand wil doen, wel onder die regeling vallen.

Op die schijven was geen auvibel van toepassing en als ik ze nu doorverkoop geld dat nog steeds. Of ben ik hier nu weer volledig verkeerd in

0.59€ per schijf man man man, krijg ik daar dan ook een stuk van terug voor het aantal kopien dat gemaakt is van mijn toneelvoorstelling?

:niceone: Misschien iets vvor de modjes hier om uit te vissen wat het standpunt van auvibel is inzake tweedehands verkoop?:niceone:

Vynah
20 maart 2007, 13:45
Hebt u de taks betaald ? of niet ?
Ik denk dat ik noch als invoerder, noch als intracommunautaire verkoper, noch als fabrikant kan worden gekwalificeerd, en daardoor dus niet bijdrageplichtig ben.

Overigens heb ik als particulier de bijdrage reeds betaald aan ofwel fabrikant ofwel invoerder, dus ik zie het probleem niet.

Jericho2006
20 maart 2007, 14:15
dan zal u worden gecontacteerd door auvibel om de aankoop factuur met bewijs dat de auvibel taks is betaald !

Hebt u dat bewijs niet zal u worden gedagvaard door " auvibel " .
Ik wil u enkel helpen om uw post te verwijderen voor dat auvibel dit op het spoor komt .
Trek jij u daar niets van aan ? dan zal je uiteindelijk een advocaat moeten raadplegen en dat zal wat meer zijn dan 47 Euro :lol:

Ps : Telenet kan niet voorantwoordelijk gesteld worden !

^MystiQ
20 maart 2007, 14:36
dan zal u worden gecontacteerd door auvibel om de aankoop factuur met bewijs dat de auvibel taks is betaald !

Ik wil u enkel helpen om uw post te verwijderen voor dat auvibel dit op het spoor komt .
Trek jij u daar niets van aan ? dan zal je uiteindelijk een advocaat moeten raadplegen en dat zal wat meer zijn dan 47 Euro :lol:

En dat is dan 19 jaar en hangt het klein kind uit, boehoehoe, kga u klikken ze. :ironic:
Gedraagt u misschien ne keer naar uwen leeftijd, spasten zoals u zouden hier gewoon moeten gebanned worden !:doh:

Trench
20 maart 2007, 14:46
Jericho komt misschien wel een klein beetje kinderachtig over.
maar zn bedoeling is niet slecht. want er zijn toch al redelijk veel rechtzaken gestart door auvibel. Ik zou die gewoon in uw vriendenkring verkopen. Daar kunnen die toch nix nix nix controleren. 80dvds voor 15euro moet zeker geboden worden door één of andere kennis

CreaTe@SoF2
20 maart 2007, 15:09
achja.. laat de mense biede.. en zegt opt einde da je ze ga bijhoude... en dan pm't ge gewoon de "winnaar"...

Wa kan auvibel u dan make.. illegale losers zijnt :)

grtz

Edit: is misschien nie slecht bedoelt van hem.. maar zeg dan gewoon "let op voor auvibel" en nie beginne me emailadressen enzo te geven.. vooral z'n laatste zinnetje vindk wel leuk :p "Hebt u de taks betaald ? of niet ?"

Jericho2006
20 maart 2007, 15:12
En dat is dan 19 jaar en hangt het klein kind uit, boehoehoe, kga u klikken ze. :ironic:
Gedraagt u misschien ne keer naar uwen leeftijd, spasten zoals u zouden hier gewoon moeten gebanned worden !:doh:

in uw ogen is dat kinderachtig .
Maar u hebt gelijk het is kinderachtig om iemand aan auvibel te verklikken .
Hou wel rekening dat ik niet kinderachtig doe maar u er gewoon op wijst dat via online verkoop de kans inzit dat u een brief of telefoon van auvibel krijgt om te bewijzen dat de taks betaald is of niet .

Ik heb ooit dvd's verkocht en toen heb ik in contact gestaan met auvibel en door een schikking heb ik geen dagvaarding ontvangen .

Dus let gewoon op wat u doet .
Ik zal zeker niet auvibel contacteren want ik heb er niets aan om een andere persoon miserie aan te brengen .

En idd ik ben 19 j maar misshien iets meer ervaren op dit gebied en bijna 20 jaar oud binnen een paar dagen .
Wat iemand zijn leeftijd is doet er niet toe ! . dat noem ik nu kinderachtig .

:niceone:

Jericho2006
20 maart 2007, 15:13
achja.. laat de mense biede.. en zegt opt einde da je ze ga bijhoude... en dan pm't ge gewoon de "winnaar"...

Wa kan auvibel u dan make.. illegale losers zijnt :)

grtz

u moet ze niet verkopen om door auvibel dan gecontacteerd te worden .
Aanbieden is al genoeg voor die zakenvullers ! .:p

Gamer
20 maart 2007, 15:54
€ 15 dan maar :)

Vynah
20 maart 2007, 16:43

Ik heb hen nu een mail gestuurd met de vraag of het al dan niet van toepassing is. Tot zolang stel ik de verkoop dan maar uit.

Kwertie
20 maart 2007, 19:17
Vind'k een verstandige beslissing

mensen het is hier niet nodig om beledigend/aanvallend bezig te zijn, kdenk ni da we het slecht bedoelen, de volgende kan infractions verwachten!