PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Toshiba Satellite Pro M10 Notebook

DreamTime
14 maart 2007, 19:09
Satellite Pro M10 Centrino

Pentium M Centrino 1.3 Ghz
1024 MB RAM
40 GB hd
15" TFT 1600*1200
Geforce 4 420 go 32MB DDR
DVD speler
CD-RW
LAN (100mbit)
Wi-Fi
Infrarood
WinXPHome
Bluetooth

- Inclusief doos/boekjes/cd-roms
- Batterij: 2+ uur (sinds laatste gebruik)
- Amper gebruikssporen
- 1,5 jaar niet meer gebruikt

MAAR:
Toen ik hem vorige week na 1,5 jaar in de kast te liggen opzette, kreeg ik bluescreen bij het opstarten van Windows.. heb nog niet geprobeerd te reinstallen ofzo, dus heb geen idee waar dit aan ligt... UPDATE: heb wel het interne geheugen volledig getest, dit is perfect in orde.. Het is dus waarschijnlijk de harde schijf (deze ben ik nu aant testen).

Een kennis van me bood me er 60 EUR voor.. Ik zet hem hier nu nog even op om te zien of ik er toch nog iets meer voor kan krijgen (heeft me tenslotte bij aankoop 1800+ EUR gekost - 3,5 jaar geleden)..

Bieden kan dus vanaf 65 EUR

Meeneemprijs = 200 EUR

Ik herhaal nog eens dat deze laptop momenteel niet normaal werkt! Bij het opstarten krijg ik meteen in Windows een bluescreen.. Formatteren en reinstallen kan helpen, maar voor hetzelfde geld is er plots een probleem met de hd of het geheugen ontstaan (hij werkte nochthans perfect toen ik stopte met hem te gebruiken, maar ik kan niet voor 100% garanderen dat hij dit nog doet, na er wat aan te prullen)..

Pro's:
- Supergoed high res scherm dat in perfecte staat is
- 1024 MB ram (wat best veel was voor een notebook in die tijd)
- Ingebouwde bluetooth
- Mooi design in goede staat

Con's:
- Bluescreen bij het opstarten

Garantie zit er niet meer op.

Foto's:
http://www.gkhzk.be/wim/toshiba/IMG_0062.jpg
http://www.gkhzk.be/wim/toshiba/IMG_0066.jpg
http://www.gkhzk.be/wim/toshiba/IMG_0067.jpg
http://www.gkhzk.be/wim/toshiba/IMG_0073.jpg

spriggan
14 maart 2007, 19:12
hoeveel is de meeneemprijs? ... ben wel geinteresseerd.

kan je eventueel wat fotos sturen?

Gamer
14 maart 2007, 19:13
€ 75 inclusief verzending.

stvw
14 maart 2007, 19:13
80 incl

spriggan
14 maart 2007, 19:16
ik wil wel bieden maar enkel als ik meeneemrpijs weet. als die interessant is bied ik die onmiddellijk

Gamer
14 maart 2007, 19:18
€ 100 inclusief.

kiss1
14 maart 2007, 19:25
100€ afgehaald

invana
14 maart 2007, 19:32
110€ afgehaald

kiss1
14 maart 2007, 19:42
125€ afgehaald (snelle afhandeling gewenst)

invana
14 maart 2007, 19:49
130€ direct afgehaald :)

kiss1
14 maart 2007, 20:46
.... tenzij ik nu een bod krijg dat me echt aanstaat

zet er dan een meeneemprijs bij, dan weten wij tenminste wat je er voor verlangt

DreamTime
14 maart 2007, 20:47
.... tenzij ik nu een bod krijg dat me echt aanstaat

zet er dan een meeneemprijs bij, dan weten wij tenminste wat je er voor verlangt

heb ik erbij gezet

ptah
14 maart 2007, 20:48
200 euro geboden (= meeneemprijs)
ik kom hem morgen bij jou halen

ik test hem dan ook (xp ) erop smijten, als hij na enkele malen rebooten werkt neem ik hem, anders niet!

DreamTime
14 maart 2007, 20:51
200 euro geboden (= meeneemprijs)
ik kom hem morgen bij jou halen

ik test hem dan ook (xp ) erop smijten, als hij na enkele malen rebooten werkt neem ik hem, anders niet!

oké.. bij deze zou ik dit topic willen pauzeren.. indien hij morgen na de herinstallatie blijft bluescreens geven en je hem niet koopt, gaan we verder met dit topic, en heeft de rest ook een beter idee wat ze kunnen verwachten :-)

ptah
14 maart 2007, 22:47
Ik heb hierjuist een zware discussie met mijn ouders!
Ze vinden mij een enorm idioot dat ik naar zolder rijd om iets dat misschien niet werkt...

Ik had dolgraag deze laptop komen testen, maar het is uit mijn macht!
Jammer genoeg "mag" ik dus niet meer meedoen op dit, (volgens mij) werkend kwalitatief goede laptop...

Mijn excusues dat ik de verkoop heb opgehoude en ik wens u veel succes met de verkoop!!

Mae Culpa!!

DreamTime
14 maart 2007, 22:55
Bij deze open ik het topic dan weer.

Meeneemprijs is nog steeds 200 EUR (afgehaald liefst)

Hoogste bod is voorlopig 130€ door invana.

kiss1
14 maart 2007, 23:58
135 €

bakker
15 maart 2007, 00:33
140 als k vrijdag eens kan komen testen

invana
15 maart 2007, 00:47
150€ afgehaald en getest

Extremengine
15 maart 2007, 00:56
Ik bied meeneem afhaald !
Moet em vrijdag kunnen testen !
Indien ok = verkocht
Greetz

DreamTime
15 maart 2007, 01:52
Vermits er blijkbaar zoveel geinteresseerden zijn, ga ik hem zelf volledig testen.. Heb immers geen zin om dagelijks mensen over de vloer te krijgen die hem uiteindelijk niet gaan kopen omdat hij misschien een bluescreen geeft :-)

Ben momenteel een volledige Memory en HD test aan het doen.. morgenvroeg install & update ik windows, en laat ik hem draaien tot morgenavond. Dan zal ik de resultaten posten, zodat iedereen precies weet wat hij ervan kan verwachten....

spriggan
15 maart 2007, 07:30
lijkt me fair free up

Extremengine
15 maart 2007, 13:42
Dit slaat niet weg dat ik de meeneem geboden heb.
Greetz

DreamTime
15 maart 2007, 14:02
Dit neemt wel weg dat je vrijdag niet kan komen testen.. ben vrijdag trrouwens niet thuis.. ik test hem zelf en post dan op het forum de resultaten.. als je na het lezen ervan nog steeds de meeneemprijs biedt, mag je hem daarna nog eens komen testen..

DreamTime
15 maart 2007, 14:43
Belangrijke edit:

Het interne geheugen is volledig getest, en 100% in orde.. kga meteen de hd testen..

Duc
15 maart 2007, 14:56
Dit slaat niet weg dat ik de meeneem geboden heb.
Greetz

Ik bied hier (nog) niet mee en wss zal jij zeggen dat ik me nergens mee te moeien heb, maar dit is mijn bedenking op jouw nogal agressief overkomende post:

De threadstarter had een meeneemprijs van 200€ vooropgesteld omdat de notebook mogelijk een defect vertoonde.
Nu gaat hij zelf alles testen en indien alles ok blijkt alsnog de laptop verkopen... vermits dan echter de conditie van de notebook van "mogelijk defect" naar "in orde" gewijzigd is heeft hij IMO het recht om (eventueel) een hogere meeneemprijs in te stellen.
Als je al bereid bent 200€ tegeven voor een defecte laptop, dan ga je toch geen bezwaar hebben meer te betalen voor een goed werkend exemplaar dacht ik zo?

Das natuurlijk maar MIJN mening over dit gevalletje hé ;)

DreamTime
15 maart 2007, 15:30
Ik bied hier (nog) niet mee en wss zal jij zeggen dat ik me nergens mee te moeien heb, maar dit is mijn bedenking op jouw nogal agressief overkomende post:

De threadstarter had een meeneemprijs van 200€ vooropgesteld omdat de notebook mogelijk een defect vertoonde.
Nu gaat hij zelf alles testen en indien alles ok blijkt alsnog de laptop verkopen... vermits dan echter de conditie van de notebook van "mogelijk defect" naar "in orde" gewijzigd is heeft hij IMO het recht om (eventueel) een hogere meeneemprijs in te stellen.
Als je al bereid bent 200€ tegeven voor een defecte laptop, dan ga je toch geen bezwaar hebben meer te betalen voor een goed werkend exemplaar dacht ik zo?

Das natuurlijk maar MIJN mening over dit gevalletje hé ;)

Hier dacht ik helemaal hetzelfde over.. maar ik vroeg me af of ik het recht heb de meeneemprijs nog te wijzigen, indien blijkt dat ik de laptop helemaal in orde kan krijgen..?

Cranox
15 maart 2007, 17:35
Als blijkt dat je laptop 100% ok is dan mag je volgens mij een andere prijs vragen hoor , ikzelf zou dan vragen dees te sluiten en dan een nieuw topic openen.
Beste was eerst je laptop testen en dan verkopen om problemen te vermijden.

Trench
15 maart 2007, 17:43
ik zou eerst proberen met Extremengine iets overeen te komen,
de gulden middenweg :)
dus wel meer dan 200 maar niet té veel :)

Extremengine
15 maart 2007, 18:44
1) De verkoper heeft een meeneemprijs ingesteld van 200€
2) Ik bied dus die meeneemprijs.
3) Moest er geen meeneemprijs staan dan zou ik ook niet bieden.
4) Wat is er agressief aan de zin (Dit slaat niet weg dat ik de meeneemprijs geboden heb) ??????
5) @Satans Ass (vind uwe post beetje agressief )

invana
15 maart 2007, 18:59
ge hebt toch het recht om uw mening te herzien als je een voorwerp verkoopt? je kan je altijd vergissen; en dit is hier niet e-bay ofzo he ...

Extremengine
15 maart 2007, 19:10
ge hebt toch het recht om uw mening te herzien als je een voorwerp verkoopt? je kan je altijd vergissen; en dit is hier niet e-bay ofzo he ...
Lees ne keer de rules aub.;)

DreamTime
15 maart 2007, 21:39
Lees ne keer de rules aub.;)

langs de andere kant.. ik heb in het topic toch duidelijk gemaakt dat ik iemand zocht die de meeneemprijs bood voor een (voorlopig) NIET werkend systeem.. Ik heb vreselijk veel pm's gehad van mensen die de meeneemprijs wilden bieden, maar hem hier thuis eerst willen komen testen.. en die hem niet kopen moest het systeem nog steeds bluescreens geven.. dit was niet mijn oorspronkelijke bedoeling.. prijs was zo laag omdat de koper niet 100% zeker kon zijn van een 100% werkend systeem...

en ik denk dat iedereen hier wel akkoord is als ik zeg dat de laptop toch een stuk meer waard is indien hij volledig in orde is..

Extremengine
15 maart 2007, 21:46
Het gaat em erom dat ik de meeneemprijs geboden heb die je vroeg.Biedingen in PM
zijn niet op het forum !
Je moest dan maar voor ik geboden had,de verkoop stil gelegd hebben.
Als ik me niet aan de rules hou van dit forum krijg ik ook een infraction of een blacklist.

DreamTime
15 maart 2007, 21:48
het gaat niet om die pm's.. het gaat om het feit dat ik een (momenteel) defecte laptop te koop heb gezet, en hem in die status wou verkopen.. als ik een perfect werkende laptop wou verkopen, had ik dit erbij vermeld en hem zelf wel getest..

Hungry®
15 maart 2007, 21:50
Bij deze open ik het topic dan weer.

Meeneemprijs is nog steeds 200 EUR (afgehaald liefst)

Hoogste bod is voorlopig 130€ door invana.

je was toch al akkoord om die laptop te verkopen aan 200 euro, de deal ging niet door op initiatief van de koper, anders was hij voor die prijs verkocht. Had je er ook 'maar' 200 euro voor gehad.

Waarom zou de nieuwe koper dan eigenlijk niet aan dezelfde condities mogen kopen.

DreamTime
15 maart 2007, 21:56
je was toch al akkoord om die laptop te verkopen aan 200 euro, de deal ging niet door op initiatief van de koper, anders was hij voor die prijs verkocht. Had je er ook 'maar' 200 euro voor gehad.

Waarom zou de nieuwe koper dan eigenlijk niet aan dezelfde condities mogen kopen.

ik heb nergens expliciet vermeld dat hij hem niet mag kopen aan die condities..

het enige wat ik probeer duidelijk te maken is dat het nutteloos is om de laptop hier eerst te komen testen, vermits hij te koop staat onder de status "(momenteel) defect"..

Hungry®
15 maart 2007, 22:01
dat is correct. Je moet die optie dan ook eigenlijk niet toelaten dat de laptop getest kan worden, je hebt zelf gepost dat er een defect aan is.
Laat ze bieden 'as it', dan heb je dat niet voor. :D

DreamTime
15 maart 2007, 22:03
vermits erbij staat dat de laptop DEFECT is, had ik ook niet verwacht dat er mensen zouden zijn die hem zouden testen op de werking =)

Gamer
15 maart 2007, 22:14
1) laptop wordt verkocht als "defect"
2) iemand biedt meeneemprijs "als defect"
3) verkoper is verplicht het goed te verkopen indien meeneemprijs is geboden.
4) indien niet overgegaan wordt tot verkoop heeft de koper alle recht een negatieve iTrader te posten.

Dus, verkoop moet geschieden.

NonDotZer0
15 maart 2007, 22:38
1) laptop wordt verkocht als "defect"
3) verkoper is verplicht het goed te verkopen indien meeneemprijs is geboden.
4) indien niet overgegaan wordt tot verkoop heeft de koper alle recht een negatieve iTrader te posten.

Dus, verkoop moet geschieden.

en waarom MOETEN mensen toch moeilijk doen van het moment dat ze dat kunnen.....

Aub mensen, is het tegenwoordig dan werkelijk onmogelijk, om tot een volwassen overeenkomst te komen?

Gamer
15 maart 2007, 22:40
Idd,
Ehm, regels zijn er, respecteer ze.
Anders moet je hier NIET zijn....

NonDotZer0
15 maart 2007, 22:42
regels zijn opgesteld, om aankopen/verkopen hier in goede lijnen te doen lopen.. en zoveel mogelijk problemen en misverstanden te voorkomen....

Als dat je richtlijnen worden, boven een volwassen houding op het forum.... <.<

/discussion closed

longpatje
15 maart 2007, 22:44
Ik bied meeneem afhaald !
Moet em vrijdag kunnen testen !
Indien ok = verkocht
Greetz

imo heeft extremengine alleen meeneem geboden met voorwaarden : is dus niet meeneem he.

Aanbod is een defecte laptop.
Extreme bied meeneem onder voorwaarde dat ie niet defect is ?????

Dus ts heeft het volste recht te doen wat ie wil.

Greetz

DreamTime
15 maart 2007, 22:45

als een mogelijke koper die meeneemprijs biedt MITS testing van het systeem, kan je dit niet opvatten als een "meeneemprijs bieden 'als defect'", en daar ging het om :-)

maar 't is in orde.. heb het over msn uitgepraat met hem..

DreamTime
15 maart 2007, 22:46
imo heeft extremengine alleen meeneem geboden met voorwaarden : is dus niet meeneem he.

Aanbod is een defecte laptop.
Extreme bied meeneem onder voorwaarde dat ie niet defect is ?????

Dus ts heeft het volste recht te doen wat ie wil.

Greetz

eindelijk iemand die mijn standpunt begrijpt :-) thx

Gamer
15 maart 2007, 22:49
regels zijn opgesteld, om aankopen/verkopen hier in goede lijnen te doen lopen.. en zoveel mogelijk problemen en misverstanden te voorkomen....

Als dat je richtlijnen worden, boven een volwassen houding op het forum.... <.<

/discussion closed

Kom met zo een houding voor een rechter en je zal wat meemaken :niceone:

Nu, wordt dit toestel nog verkocht of niet ?

successor
15 maart 2007, 23:13
wete wa ? ik heb hier een harde schijf liggen en nog wa componenten, en ik woon ongeveer 20km van de verkoper, ik kan heel het systeem testen en in orde (proberen) te maken voor , zeg €20 zonder componenten, en ik werk met een no cure- no pay principe

spriggan
16 maart 2007, 20:02
staat die laptop nog te koop?

DreamTime
17 maart 2007, 01:43
Thread vervangen door:

http://games.telenet.be/forum/showthread.php?p=8376771#post8376771

wegens volledig testen & repareren (ahv nieuwe onderdelen) van de notebook.

Indien mogelijk gelieve deze thread dus te sluiten (vermits de doelstelling immers volledig is veranderd...)