PDA

Volledige versie bekijken : Waar in Brugge is de volgende bril te koop?

S.conceiçao7
10 maart 2007, 21:10
zo'n bril van de jaren 80, dat die muziekgroep the police, ook droeg,
zo met grote glazen met spiegelglas :p

kvin da eig. wel nog cool, ma kvind nergens waar je die kan kopen. en nee: niet in peurl bril op je snoet dinges daar... ;)

zipke
10 maart 2007, 21:28
Misschien dat je zoiets op ebay vindt? Zoiets? (http://cgi.benl.ebay.be/Vintage-80s-NEW-KID-Fabulous-PINK-Wayfarer-SUNGLASSES_W0QQitemZ120094056956QQihZ002QQcategory Z48559QQrdZ1QQcmdZViewItem)

exploder
10 maart 2007, 21:30
Bedoel je zo'n pilotenbril?
'k Veronderstel da je der nie te veel geld wil aan uitgeven, anders gewoon in brillenzaken binnengaan e. Van de duurdere merken heb je wel veel van zo'n mooie modellen, je betaalt dan wel 150-200 euro ofzo :p
Ik zou er allessinds niet te veel geld aan uitgeven, want die van me pa (dat echt uit jaren '80 was) ben'k verloren, en dan ne goedkoperen ben'k weer verloren :(

Voor goedkopere versies, moet je geluk hebben :)
In h&m hebben ze dat denk ik verkocht, ma 'k heb er ook al gezien in andere winkels (vraag me geen namen :p).
Ik had de mijne gekocht ergens aan de kust voor 10euro nadat ik die van m'n pa kwijt was

bulldog567
10 maart 2007, 22:20
Bedoel je zo'n pilotenbril?
'k Veronderstel da je der nie te veel geld wil aan uitgeven, anders gewoon in brillenzaken binnengaan e. Van de duurdere merken heb je wel veel van zo'n mooie modellen, je betaalt dan wel 150-200 euro ofzo :p
Ik zou er allessinds niet te veel geld aan uitgeven, want die van me pa (dat echt uit jaren '80 was) ben'k verloren, en dan ne goedkoperen ben'k weer verloren :(

Voor goedkopere versies, moet je geluk hebben :)
In h&m hebben ze dat denk ik verkocht, ma 'k heb er ook al gezien in andere winkels (vraag me geen namen :p).
Ik had de mijne gekocht ergens aan de kust voor 10euro nadat ik die van m'n pa kwijt was
ge bedoelt nen ray-ban ;)

nonkel wulle
10 maart 2007, 22:25
ge bedoelt nen ray-ban ;)

Me got Ray-Ban.:)

Stancke
10 maart 2007, 23:18
H&M liggen er zeker:)

Ali_
10 maart 2007, 23:33
Tegenwoordig vind je overal zo'n brillen.
In den h&m heb ik enkele weken gelede zo eentje gekocht.

Ik hou van zonnebrillen :love:

a242050
10 maart 2007, 23:35
Ik heb er zo een van Armani gekocht in de luchthaven van Zaventem. (€125)
Daar lagen er echt veel van dat model.
Wist je ook dat er een zonnenbrillenmerk The police bestaat die zo'n brillen maakt ? :p Normaal gezien vind je die bij bijna elke opticien...

russian
11 maart 2007, 00:02
Ik heb er zo een van Armani gekocht in de luchthaven van Zaventem. (€125)
Daar lagen er echt veel van dat model.
Wist je ook dat er een zonnenbrillenmerk The police bestaat die zo'n brillen maakt ? :p Normaal gezien vind je die bij bijna elke opticien...

Je vindt ook horloges van het merk Police in de Innovation. Misschien dan ook de brillen?

Starrk
11 maart 2007, 00:44
Is het zo'n bril? http://www.framesdirect.com/framesfp/Dolce_Gabbana-tcpdoj/lb.html

HighWire
11 maart 2007, 02:47
Is het zo'n bril? http://www.framesdirect.com/framesfp/Dolce_Gabbana-tcpdoj/lb.html

Ik vind da dus ongelooflijk spuuglelijk eh :)

Oftewel een subtiel tof brilleke, oftewel niks, maar ni zo een verduisterde vitrine op menne smoel ze... :p

@ Russian: Er zijn idd brillen van het merk "Police". Zowel van die grote vitrine-brillen als wat meer (en imho mooiere) subtielere :)

chosen1
11 maart 2007, 12:16
Ik vind da dus ongelooflijk spuuglelijk eh :)

Oftewel een subtiel tof brilleke, oftewel niks, maar ni zo een verduisterde vitrine op menne smoel ze... :p

@ Russian: Er zijn idd brillen van het merk "Police". Zowel van die grote vitrine-brillen als wat meer (en imho mooiere) subtielere :)

vorige week was er op ons school een uitwisseling voor de 5de jaars waarbij polen en litouwers en italianen enz naar ons school kwamen voor een week.

iedereen weet nog wel da we nie echt veel zon gezien hebben?

wel die stonden daar in de regen met zo'n gigantische brillen!

Plut0r
11 maart 2007, 12:38
In de mariastraat heb je ook een opticien met veel mooie zonnebrillen
wel duurdere merken

PapaGanz
11 maart 2007, 12:43
Je loopt achter met de mode makker!
Dat is van vorig jaar!

;)

boogje
11 maart 2007, 13:08
Dat is van vorig jaar!

;)

waardoor het nu retro is!

en retro is in :cool:

PapaGanz
11 maart 2007, 13:20
Die was al retro :p

nonkel wulle
11 maart 2007, 13:32
Die was al retro :p

Who freakin cares?

AnewSpider
11 maart 2007, 16:02
mode -_-
zolang ge et maar mooi vindt..

torquenstein15
21 maart 2007, 16:34
Welke heb je dan gekocht. Ik zijn nu ook aant kijken voor ene maar das echt zo moeilijk ade da nie op etwien zene kop zie staan é.

smg_phoenix
21 maart 2007, 17:10
http://www.last.fm/user/papaganz/

de papaganz was wel "in" :):)

nunji
21 maart 2007, 17:34
Dat is van vorig jaar!

;)
das idd waar.
khad de mijne vorig jaar gekocht in de WE.
Dan had een schoon meiske die geleend op e feestje (gemaskerd bal enzoe, ik moest werken), en kheb ze nooit terug gezien :D

-Helld0g-
21 maart 2007, 18:04
das idd waar.
khad de mijne vorig jaar gekocht in de WE.
Dan had een schoon meiske die geleend op e feestje (gemaskerd bal enzoe, ik moest werken), en kheb ze nooit terug gezien :D

't meiske of de bril?? int eerste geval wel dikke pech om da feestje te missen ;)

nunji
21 maart 2007, 19:03
't meiske of de bril?? int eerste geval wel dikke pech om da feestje te missen ;)
de bril. Meiske was dag derna te zat en wist er niets meer van.

the_Mirage
21 maart 2007, 19:51
Pff, k'wil al jaren ne Ray Ban Wayfarer. Da zen pas vette brillen. Ma die vindt ge enkel op Ebay. De echte zijn duur. En hebben nen te groten diameter voor men smal hoofd... :(

http://en.wikipedia.org/wiki/Ray_Ban_Wayfarer

http://i4.ebayimg.com/04/i/06/16/81/13_1_b.JPG

Sk8erMatty
22 maart 2007, 20:08
hm...'k vin da ter glijk ma goeikoop uitzien ze :s

hybrid
22 maart 2007, 20:25
idd precies net uit zon kauwgomautomaat

the_Mirage
23 maart 2007, 15:19
Ja, als ge der zo ene koopt, koopt dan nen deftige hé...als ge de prijs zie zal hem wel ni uit nen tuttefruttenbak komen zenne ;)

Manne, gelle snapt ni de coolheid van de retroheid van die zonnebrillen. Ik zen nu eenmaal nen trendsetter. Jaaaren geleden had ik al ne zogenaamde "pilotenbril" (iedereen heeft mij dus gewoon nageäapt) lol

PapaGanz
23 maart 2007, 15:53
Zo klote voor u???

Piejie
23 maart 2007, 16:09
Pff, k'wil al jaren ne Ray Ban Wayfarer. Da zen pas vette brillen. Ma die vindt ge enkel op Ebay. De echte zijn duur. En hebben nen te groten diameter voor men smal hoofd... :(

http://en.wikipedia.org/wiki/Ray_Ban_Wayfarer

http://i4.ebayimg.com/04/i/06/16/81/13_1_b.JPG
Idd, zotte bril :)

Conqie
23 maart 2007, 17:29
Ja, als ge der zo ene koopt, koopt dan nen deftige hé...als ge de prijs zie zal hem wel ni uit nen tuttefruttenbak komen zenne ;)

Manne, gelle snapt ni de coolheid van de retroheid van die zonnebrillen. Ik zen nu eenmaal nen trendsetter. Jaaaren geleden had ik al ne zogenaamde "pilotenbril" (iedereen heeft mij dus gewoon nageäapt) lol

damn, wish i was you in style :(

the_Mirage
23 maart 2007, 17:47
Ja, indd, iedereen wil zijn zoals mij...

"the list is long and distinguished, just like my johnson"

;)

$T@CkDuMP
26 maart 2007, 20:12
Ja, indd, iedereen wil zijn zoals mij...

"the list is long and distinguished, just like my johnson"

;)

1 woord "omg" (en das liegen want tis een afkorting voor 3 maar goed :D )

nee ma ergens hebde wel gelijk -> het is ne mooien bril en ge hebt zeker een goe gevoel voor stijl...en ook al is da veel persoonlijk, voor sommige mensen gaat da "gevoel" nie op :D

pffftt
7 april 2007, 11:19
ik heb zon bril als je vraagt en ik draag hem iedere dag als de zon uitzit ik vind ze gewoon de max

ray ban aviator heb ik ,kost ongeveer 200 euro

2s2k
7 april 2007, 11:37
die brillen noemen ze dan ook aviators :p

Elvis P
8 april 2007, 16:50
Wow... gewoon wow..

2s2k
8 april 2007, 18:34
wow, 4 jaar geleden lachte iedere gabber me uit omda ik een pelske op mijn jas had... ben ik daarom trendsetter?