PDA

Volledige versie bekijken : **HIGH-END**Geforce XFX7950GX2 | 4GIG DDR2 | SamSung 22" | BOXEN 2.0 | NFS :CARBON

Privaateke
10 maart 2007, 21:05
Ik verkoop hierbij mijn grafische kaart, geheugen, scherm, game en geluidskaart. Gfx en geheugen zijn aangekocht op de computerbeurs in antwerpen - scherm, soundkaart en boxen in de winkel, alledrie factuur, van het geheugen en de gfx niet. Stukken zijn allemaal in uitstekende staat! Al de originele dozen erbij, alleen de Geforce is een OEM versie, dus is met beschermhoesje, connectoren zijn er wel bij voor SLI en zo.

Lineup van de Parts:

-CREATIVE-SOUNDBLASTER X-FI MUSIC (factuurdatum:13/12/2006)
-RAINBOW-TWICE 420 2.0 SPEAKERS (factuurdatum:13/12/2006)
-SAMSUNG 225BW 22" TFT Sil/Blk DVI (factuurdatum:07/12/2006)
-BUFFALO DDR2 1GB PC-6400 800MHz (gekocht omstreeks zelfde periode)
-GEFORCE XFX7950GX2 1gig DDR3/Dual DVI (Core/Mem | 500/605) (g o z p)
-NEED FOR SPEED CARBON (Nieuwstaat, geinstalleerd maar niet gespeeld)

Stukken zijn in pc gestoken en that's it, gewoon gegamed en zijn standaard en nooit overclocked geweest, ik ga niet naar lans en zo van die toestanden.

Ik behoud mij het recht de stukken niet te verkopen als ik niet kan overeenkomen met de prijs die er gegeven word, ik ga geen minimaal/meeneem geven want dan word er toch onder dat bedrag geboden en dan moet ik weer ignoren :)

Ik verstuur NIET!!, *alleen* af te halen bij mij thuis, in de week, want ik werk in het week-end, zaterdag en zondag. Ik ga ook geen verlof meer pakken in het week-end voor mensen die zeggen dat ze iets komen halen, want dat is ook al tegengevallen (deze zaterdag onderandere).

Als er vragen zijn gelieve die dan te stellen in PRIVATE MESSAGE, txs. ( STAAT OOK OP WWW.TONES.BE FORUM )

easypanic
10 maart 2007, 21:34
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=484370

Hoe zit da hier eigenlijk?????

Privaateke
10 maart 2007, 23:02
Ik had vandaag een afspraak met STVW en Piotter zijn vriend ging de deal regelen, ik heb speciaal voor vandaag ( ZATERDAG ) verlof genomen, zodat hij zijn stukken kon komen halen, ik heb zeker 20 keer gebeld, tegen 13.00 kreeg ik ineens een berichtje dat hij wat later ging komen tegen 16-17 uur, ik zei ok geen probleem, ik blijf thuis wachten, ik bel heel de tijd, een hele zaterdag VERLOREN voor iemand die zijn deal niet komt sluiten, dat is schandalig!, daarom heb ik een nieuwe thread gestart. Admins heb ik een pm gestuurd, ik denk dat hier wel begrip voor is.. zoiets kan niet, als je afspreekt met iemand die werkt.. dan moet je daar zijn, of op mijn minst bellen en zeggen dat je niet komt! Dit is dat nummer: ************* (PIOTTER kan je op zijn voicemail horen. Mijn feedback komt hiervoor nog wel.

piotke
11 maart 2007, 01:56
Ik had vandaag een afspraak met STVW en Piotter zijn vriend ging de deal regelen, ik heb speciaal voor vandaag ( ZATERDAG ) verlof genomen, zodat hij zijn stukken kon komen halen, ik heb zeker 20 keer gebeld, tegen 13.00 kreeg ik ineens een berichtje dat hij wat later ging komen tegen 16-17 uur, ik zei ok geen probleem, ik blijf thuis wachten, ik bel heel de tijd, een hele zaterdag VERLOREN voor iemand die zijn deal niet komt sluiten, dat is schandalig!, daarom heb ik een nieuwe thread gestart. Admins heb ik een pm gestuurd, ik denk dat hier wel begrip voor is.. zoiets kan niet, als je afspreekt met iemand die werkt.. dan moet je daar zijn, of op mijn minst bellen en zeggen dat je niet komt! Dit is dat nummer: xxx (PIOTTER kan je op zijn voicemail horen. Mijn feedback komt hiervoor nog wel.

Meneer Wagemans,

As said in sms. Ik moest overwerken en heb je hiervoor verwittigd en later excuses aangeboden. Echter mijn nummer openbaar plaatsten kan niet (wat nota bene een firma nummer is), en hiervoor mag je een klacht tegen je verwachten van mijn werkgever. Ongeacht dat je een Base nummer hebt zelf wil dat niet zeggen dat tegen zulke practijken geen sacties zullen volgen. Dat je misnoegd bent kan ik geloven - misschien zelfs deels begrijpen. Maar mijn nummer - haha, ik zal lachen.

Ik heb je trachten te verwittigen, wat ik gedaan heb, heb je eveneens mijn excuses aangeboden. Het los overigens jij die de deal:
1, op allerminst belachelijke wijze wist af te handelen.
2, zelf afgeblazen hebt

Heb overigens nog enkele zaken nageken. Is het deze kaart die je verkoopt:
http://www.techzine.nl/uploaded/4622_50662322.jpg
Zoja dan verkoop je oude brol die zelfs niet een 7950 gx2 is :) En zoals reeds gezegd heb per GSM.

Van dat verlof nemen geloof ik overigens geen ruk. Ik of de andere wilde heelde week afspreken op een weekdag en dat ging niet. Weekende ging plots wel. En nu zeg je daar verlof genomen te hebben... Morgen ga ik je es grondig nakijken meneer Wagemans aslook een klacht neerleggen tegen deze schending.
Uw dagje verlof zal wel es wat duurder blijken uit te komen dunkt me zo.

FoM_Capeman
11 maart 2007, 02:21
ik zie hier zo de voordelen van iTrader
78 vs 6 , piotke is hier vrij gekend en privaatke , niet voor mij, is vrij actief laatste weken ( einde winterslaap ) ik zou dat nummer toch asap weg doen want n/o puberaal gedrag kunnen we hier best missen

piotke
11 maart 2007, 02:27
Zelfs mocht ik 0 feedback hebben zou het niet mogen. echter deze week neem ik nog contact op met zijn ouders, gezien hij nog thuis woont en zijn ouders hierdoor nog verantwoordelijk zijn voor dit puberke.

cherouke
11 maart 2007, 03:23
Heb dat nr verwijderd. Neemt niet weg dat verschillende mensen dat nr hebben gezien en iedereen die geabonneerd is op topic dat nr heeft.
Iemands persoonlijke gegevens openbaar maken is not done Privaateke.
Verder wil ik hier geen oftopic meer zien van mensen die niets met deze zaak te maken hebben anders volgen er infractions.
Privaateke mag zich alleszins ook aan sanctie verwachten ivm openbaar maken persoonlijke gegevens, alleen ga ik eerst even overleggen met andere crewmembers wat gepaste infraction hiervoor zou zijn.

Wie hier nu gelijk heeft in deze zaak kan ik moeilijk achterhalen. Echter ben ik geneigd Piotke te geloven aangezien hij hier zeer goede reputatie heeft. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik Piotke in gelijk stel.

ShPonGle
11 maart 2007, 03:38
Mortsel, waar ligt dat?

edit:nvm aangezien te ver en gn verzendoptie nie geinteresseerd

easypanic
11 maart 2007, 08:33
allez, bod € 200 voor XFX :D

Privaateke
13 maart 2007, 16:23
Ik stop de verkoop van al die zaken hier, privaateke is ter informatie mijn jonger broertje, ik gebruikte zijn account omdat de mijne geband was door dubbel account use, rare nest via telenet, weet het ook niet, swat laten we heel de boel vergeten en laat mijn broertje (privaateke) op een verse lij beginnen, ik ben dus diegene die u gsm nummer erop heeft gezet piotterke, omdat IK verlof heb moeten nemen op zaterdag, ik werk in de horeca in het week-end, ik heb gevraagd aan de admin om de verkoop te stoppen, al mijn verkopen, ik zal vanaf nu mijn hardware verkopen via lotverkopen of tones, mensen die nog interesse hadden kunnen daar gaan zien, amuseer jullie verder nog, en piotke ik bel u sebiet wel even op mijne kameraad. Bye bye..

piotke
13 maart 2007, 18:46
Tracht er rekennig mee te houden dat er ook werkende mensen zijn - of laat ene bericht na op de VM, daar dient deze voor :-)