PDA

Volledige versie bekijken : Belkin Draadloze Netwerk Set ! ...

ExOMaNiaC
10 maart 2007, 11:53
Beste wegens de aankoop van een nieuwe draadloze "all in one" installatie verkoop ik mijn vorige van Belkin ! Alles is perfect in orde, ik ben er echt tevreden van het bereik ging ook enorm ver !

+

Ik verkoop men mijn 802.11g draadloze Ethernet-bridge van Belkin, deze is in perfecte staat! (incl. adapter + CD) ... Ik verkoop hem omdat ik deze enkel gebruikte om online te gaan op men PS2. De PS3 bezit één ingebouwde dus zal ik de mijne niet meer nodig hebben! ...

* Belkin draadloze ADSL/Kabel router 125 Mbps.

Zeer snel draadloos netwerk en 4 poort 100 Mb switch. WEP en WPA versleuteling.Voor aansluiting op ADSL of kabelmodem voor gedeeld internet.De hi-speed draadloze G router maakt dankzij de High-Speed Mode (HSM) netwerksnelheden mogelijk die hoger liggen dan bij 802.11g. Dit betekent dat de snelheden in netwerkomgevingen met verschillende modi hoger liggen naarmate er meer 802.11g-apparaten aanwezig zijn. In netwerkomgevingen met uitsluitend HSM-apparaten zullen nog hogere snelheden gerealiseerd worden. HSM-technologie werkt goed samen met alle andere draadloze apparaten.

* Belkin 802.11g USB 2.0 Wireless Print Server.

Voor aansluiting USB printer op draadloos netwerk.
Snelheid 54 Mb.

* Belkin - Draadloze Ethernet-bridge / Game Adapter

De 802.11g draadloze Ethernet-bridge van Belkin maakt uw
Ethernet-computer of netwerkapparaat – zoals een printer of
gamingconsole – geschikt voor draadloos netwerken. De Ethernet-bridge
zorgt ervoor dat uw netwerkapparaat dat Ethernet ondersteunt, draadloos
kan communiceren met andere apparaten binnen het netwerk, vanuit een
willekeurige plek in uw woning of een klein kantoor.

VERZENDING MOGELIJK MAAR KOSTEN ZIJN VOOR DE KOPER ZELF ;) ...

P.O.T.K. Mvg Maarten ! ... :niceone: (Staat ook op 2dehands & Kapaza)

Cerv.Be
10 maart 2007, 12:05
Foto's router aub :p
en wat is heel ver?

Frado2005
10 maart 2007, 12:09
hoeveel voor 1 en 2? En appart?

Robain
10 maart 2007, 13:33
meeneemprijs voor 1 ?

Kan je mss ook even het exacte type opgeven aub?

Greetz

ExOMaNiaC
10 maart 2007, 13:51
Voor de printserver en game / ethernet bridge had ik graag nog voor elke € 50 gehad (kosten nieuw nog een € 79)... De router staat al aan de kant voor iemand (2dehands.be), wanneer deze niet komt opdagen zet ik het hier trg bij !

Foto's volgen vandaag nog ! :)

Mvg Maarten

Robain
10 maart 2007, 14:04
hmm jammer, was echt geinteresseerd in die router