PDA

Volledige versie bekijken : [TK] Spindel Sony DVD+R 100st (16x) Nieuw

Emu
9 maart 2007, 12:42
Sony en Taiyo Yuden zijn de enige fabrikanten die deze hoogste kwaliteit DVD's produceren, de DVD's hebben de SONY mediacode en zijn geproduceerd in Japan, geen goedkoop Chinees of Taiwanees B-merk schrijfje dus.

Ik verkoop hiervan 1 spindel, omdat ik korting kreeg als ik ze met 5 tegelijk kocht. Aan vrienden ben ik er 3 kwijt, zelf heb ik er 1 voor mijn beschikking, en er is dus nog 1 te koop.

Winkelprijs Belgie +100 euro
Winkelprijs via buitenlandse webshop ong 40 euro (maar daar komen altijd nog verzendkosten bij natuurlijk)

Meeneemprijs 45 euro volgens mij dus cheap als je weet dat bijna geen enkele webshop buitenlands nog naar België verzend zonder de heffing door te rekenen :x

Locatie is GEEL, centrum.

{FgnZ} DeBroin
9 maart 2007, 12:58
wil je eventueel versturen?
Zo ja, bod van 45 incl (meeneemprijs?)

grtz

Trench
9 maart 2007, 13:18
edit: sorry, voor bieden. Ik heb nog redelijk veel dvds heb ze dus "nog" niet nodig
kan je dit in de toekomst nog doen zo'n actie? ben wel geinteresseerd dan

Emu
9 maart 2007, 13:40
Ik wil wel, maar er zijn momenteel toch geen degelijk geprijsde webshops bij mij bekend die versturen naar België (ivm die rechtzaken voor die heffing erop).

Verzendkosten zijn blijkbaar (tot 5 kg € 8,60) zie ik op de website van de post.

Zo een itrader moet je da aanvragen ofzo? :P

{FgnZ} DeBroin
9 maart 2007, 13:50
Ik wil wel, maar er zijn momenteel toch geen degelijk geprijsde webshops bij mij bekend die versturen naar België (ivm die rechtzaken voor die heffing erop).

Verzendkosten zijn blijkbaar (tot 5 kg € 8,60) zie ik op de website van de post.

Nee, die zal je wel krijgen als iemand je een "whitelistje" geeft na succesvolle koop/verkoop :-)

Is mijn bod van 45incl nu geldig eigenlijk? :$

Trench
9 maart 2007, 14:24

weegt dit meer dan 2kg? want pakket tot2kg kost 4.30..
wat een stuk goedkoper is :)

Emu
9 maart 2007, 16:49
Nee, die zal je wel krijgen als iemand je een "whitelistje" geeft na succesvolle koop/verkoop :-)

Is mijn bod van 45incl nu geldig eigenlijk? :$

Sorry is te weinig, inkoopprijs was 39.70 euro per spindel, is niet de bedoeling dat ik ga verkopen met verlies.

@ Trench, de spindel zelf weegt rond de 2kg, maar met verpakking erbij komt er ook weer gewicht bij, en dan is het zeker over de 2kg.

{FgnZ} DeBroin
9 maart 2007, 16:54
Sorry is te weinig, inkoopprijs was 39.70 euro per spindel, is niet de bedoeling dat ik ga verkopen met verlies.

@ Trench, de spindel zelf weegt rond de 2kg, maar met verpakking erbij komt er ook weer gewicht bij, en dan is het zeker over de 2kg.

Geen probleem, 45€ exclu dan...
Komt op 53.6 dan?

Bij deze dan wel meeneemprijs geboden :-)

technix
10 maart 2007, 14:17
verkoop gesloten?

gvd
10 maart 2007, 14:43
Indien niet verkocht geef ik de meeneemprijs en kan ik vandaag nog komen afhalen.

Edit: aangezien het waarschijnlijk toch al verkocht is trek in mijn bod in, heb mijn spullen al online besteld.

{FgnZ} DeBroin
10 maart 2007, 17:33
verkoop gesloten?

Geen idee, ik wacht nog steeds op een antwoord...

invana
10 maart 2007, 23:06
bij Pixmania vind je Verbatim's (de beste) voor 17€ per 50 ... kzou ze daar gaan halen (winkel in Brussel)

http://www.pixmania.be/be/nl/513520/art/verbatim/dvd-r-4-7-gb-pack-van-50.html

cheers!

technix
11 maart 2007, 02:52
bij Pixmania vind je Verbatim's (de beste) voor 17€ per 50 ... kzou ze daar gaan halen (winkel in Brussel)

http://www.pixmania.be/be/nl/513520/art/verbatim/dvd-r-4-7-gb-pack-van-50.html

cheers!

wow das inderdaad goedkoop. Ik ben al een tijd op zoek maar vond nergens geen goedkopere dvds, zelfs niet op de dipro beurzen.
Invana, echt bedankt voor de tip! Straks is een bestellingske maken...