PDA

Volledige versie bekijken : Pokémon topic

Pagina's : [1] 2

Bontus
4 maart 2007, 18:35
Welke versie van Pokémon speelde jij vroeger?
Wie is je favoriete Pokémon.

Ik had de red version, en ik vond Scyther zo nen coolen :)

omfg
4 maart 2007, 18:36
blue version, later gewisseld voor gold :)

sandslash (http://images.google.be/images?hl=nl&q=sandslash&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2) vonnek nog cool

*edit
en ook gyarados, alakhazam en charizard :)

Dreetn
4 maart 2007, 18:36
De gele, die pikachu edition ofzoiets.

Is dit geen mass request?

[deleted]
4 maart 2007, 18:37
[deleted]

nickcollyns
pokémon red and silver , kvind onix wel iets hebben en psyduck

Gentille
nooit pokémon gespeeld

zaj
4 maart 2007, 18:38
blauw,goud en ruby^^ speel wel het wel nog es graag

Gavin
4 maart 2007, 18:39
Iemand een pikachu-knuffel kopen?
Ooit nog eens gewonnen in het lunapark :cool:!

Maar nooit de spellen gespeeld..

Fubro
4 maart 2007, 18:41
Red, blue, yellow, silver, gold.. << geek (is al wel van jaaaren geleden, speel nu nimeer)

ik vind Lugia, Scyther en hmmm.. Blastoise wel stoer (me die grote kannonen enz, das toch wicked)

Ali_
4 maart 2007, 18:45
ik heb stiekem bijna alle pokemonversies gespeeld :$

red, blue, yellow, silver en ruby en leaf green

beste vond ik red, want sinds die nieuwe pokemon kan ik ze niet allemaal meer vangen, of ik wil de moeite toch niet meer doen :D

ik vond scyther altijd een grave pokemon, maar ook rapidash en ninetales :love:
en we mogen mijn geliefde gyarados niet vergeten :love:

Naast de gta-reeks en age of empires en een klein beetje unreal tournament zijn dit de enige spelletjes die ik heb gespeeld.
hoewel ik nu nog soms mijn gameboy durf bovenhalen voor een pokéfight :D

noreeeee
Red en yellow ik vond alakazam de neigste

xcruchesx
ik was 9 jaar en heb mij toen blue aangeschaft, schitterend spel! een jaartje later yellow en dan gold

blastoise is idd wel ne heerser, persoonlijk vond ik de dragonpokémon ook wel cool, die vogel van in gold was ook een heerser, daarmee heb ik toen Ash verslagen op het einde van gold

Booster
goud en zilver

RonnoR
4 maart 2007, 18:48
gold version alleen, maar nadien wel nooit meer pokémon gespeeld :p
kvond die stenen slang wel <3 daar ownde ik iedereen mee. dnno hoe die noemt, ma die vinde meestal in rotsen en grotten

onix :p

ik had blue en silver. Favoriete pokemon was Gyarados.

prozackx
4 maart 2007, 18:50
red

en mijn zapdos pwnde ze allemaal

Bontus
4 maart 2007, 18:50
Voor gyarados te krijgen ging ik dan altijd nen magicarp gaan binnendoen in de daycare tot die wa levels gestegen was :p

Spectre
4 maart 2007, 18:51
Ik heb ze allemaal nog liggen en speel ze nog ^^
favoriete is farfetched :p

Robust²
Daycare deed ik niet graag, kon je niet kiezen over moves :s

Dirty_Col
Tyrannitar uit crystal fzo, sterkste en coolste van ze allemaal :cool:

Feignasse
4 maart 2007, 18:52
Kan iemand het spelconcept misschien even uit de doeken doen?:unsure:

Starrk
4 maart 2007, 18:52
Ik speelde ze allemaal en had geen favoriet :p

Ali_
4 maart 2007, 18:57
Ik vond die evolutions van evee ook heel graaf :love:

vaporeon, flareon, jolteon
en dan die 2 nieuwe:

umbreon en epseon

mijne favoriet van deze 5, hmm, ik vond ze allemaal zalig,
maar umbreon was toch wel het meeste :love:

PhAnToM^
4 maart 2007, 18:57
Ik heb rood en blauw allebei uitgespeeld toen ik 10 jaar was ofzo ^^
iedere dag enkele uren op de gameboy :D
Ik won diene pokémon league keer op keer met mijnen Alakazam en Blastoise
:)

Arifiene
4 maart 2007, 18:58
Kan iemand het spelconcept misschien even uit de doeken doen?:unsure:

die beestjes zitten in ballen en ge moet ze laten vechten tegen elkaar
(da is toch wat ik ervan onthouden heb)
:p

Shyheim
4 maart 2007, 19:00
http://www.projectbag.com/pokemon/pics/gengar/pics/gengar01.jpg

http://i36.photobucket.com/albums/e49/Leobreaker36/primape.png

http://southernwharf.pokecommunity.net/games/rubino_zaffiro/evoluzioni/hitmonchan.gif

http://www.hraj.cz/pokemon/archiv/delta/marowak.jpg

:cool:

NSA.Rhinox
4 maart 2007, 19:01
Ik heb yellow, red, blue, crystal, goud, diamant, platinum en potp op pc staan zie ik net.

Momenteel crystal nog is van onder het digitaal stof aant halen en getver, ik wou ne pichu en ik krijg ne fckng togepi :angry:

Bontus
4 maart 2007, 19:01
die beestjes zitten in ballen en ge moet ze laten vechten tegen elkaar
(da is toch wat ik ervan onthouden heb)
:p

Feitelijk is de bedoeling alle pokemons vangen, want dr.Oak wil er een encyclopedie over maken.
Omdat hij zelf zo'n grijze muis is stuurt hij dan maar een 10jarige met teveel zelfvertrouwen op pad om die missie te volbrengen.

deyoeri
4 maart 2007, 19:03
Red, Blue, Gold, Silver en Gold.
En euh, Emerald via emulator. :unsure:

Mijn favorieten...
Charizard, lvl. 100 = all-time fav.
Blastoise, lvl. 100
eeeeeen wrs een hele hoop waar ik nu niet opkom :p

Bontus
4 maart 2007, 19:04
wie weet da kutlevel nog met al die teleports waar ge dan zo nen masterbal kon krijgen?
man daar heb ik zitten vloeken.

en ik weet nog da ik den eerste keer die masterball gebruikt had voor nen tentacool te vangen :rofl:

PinkyNTheBrain
4 maart 2007, 19:05
ik heb rood en goud jaren geleden te veel gespeeld -_-

migelle
4 maart 2007, 19:07
ik hem ze allemaal gespeeld tot en met ruby :p speel ze nu ook nog als ik bv op vakantie moet gaan met m'n ouders, alty saai en ik hem toch geen ander gameboy spellekes :p

favoriete, zijn toch wel Charmeleon en Charizard ^^

ps, persoonlijk vindt ik dat ze het bij die 1ste 151 hadden moeten houden, of mss nog tot 251 maar daarna stoppen, pokémon gelijk charizard, tyranitar, ... zagen der nog stoer, cool en gevaarlijk uit, nu zien die der allemaal zo kiddy uit

Terror Factor
4 maart 2007, 19:08
Alleen Red en Yellow gespeeld. Toen Gold enz uitkwam was de rage al een beetje overgewaaid. Broerke heeft wel nog Silver gekocht, ma da ware imo teveel pokemon die ik ni kende omda k t ni meer echt volgde,en kon dus ni echt meer boeien.

Scyther was qua looks wel een van de sjiekste, ma die leerde niks fatsoenlijk. Mewtwo is m'n alltime favorite. In het lager was ik ongeslage :cool: laatst nog es tege een vriendin gespeeld(kmoest helemaal opnieuw beginne,spel snel snel uitgespeeld en dan gevochte) en k ben gewonne :p

vroegere team voor te vechte bestond wel uit enkel mewtwo's, en voor k wist da ge pokemon kon clonen, speelde ik het spel gewoon telkens achter elkaar uit, en dan ruilde ik de mewtwo over :p

team tegen vriendin:
mewtwo
mew
dragonite
zapdos
moltres
articuno

ohja, kabutops en aerodactyl ware ook cool :D

EDIT: ik heb ze ooit alle 150 gehad, en dan had ik op het andere spel mew(gekregen via de mewtour). natuurlijk ben ik 1 van de 2 spelletjes tot op vandaag kwijtgespeeld, en heb ik mn mew nooit kunnen overruilen om ze alle 151 te hebben :(

SimonL
4 maart 2007, 19:08
heb ze nog allemaal gehad op mijn pokémon blue :cool:

maat had pokémon red, vandaar :)

poster hangt trouwens nog altijd op m'n kamer :x

Ali_
4 maart 2007, 19:11
A
Syther was qua looks wel een van de sjiekste, ma die leerde niks fatsoenlijk. Mewtwo is m'n alltime favorite. In het lager was ik ongeslage :cool: laatst nog es tege een vriendin gespeeld(kmoest helemaal opnieuw beginne,spel snel snel uitgespeeld en dan gevochte) en k ben gewonne :p

Idd, da vond ik ook zo stom aan scyther, was de graafste pokemon van't spel maar kon geen goei aanvallen :sop:

Terror Factor
4 maart 2007, 19:20
Idd, da vond ik ook zo stom aan scyther, was de graafste pokemon van't spel maar kon geen goei aanvallen :sop:daarom kabutops, die had ook van die gigantische messen, ma die kon wel goei aanvallen(hydropump enz, kdenk da ge die ook rockthrow ofzo kon leren:p)

spijtig da bijna niemand da nog speelt,ik wil vechte tege andere mense :(

Frado2005
4 maart 2007, 19:23
nooit pokémon gespeeld

²that

Cyclone
4 maart 2007, 19:25
enkel blue version gehad op mijn gameboy pocket

SweetEmmaRose
4 maart 2007, 19:28
Kweet ni wie ik de leukste vond

Nu vind ik seal de leukste, omda mijn beste vriendin siel noemt, SIEL IK KIES JOU!!! hahahaha :)

Bontus
4 maart 2007, 19:29
Kweet ni wie ik de leukste vond

Nu vind ik seal de leukste, omda mijn beste vriendin siel noemt, SIEL IK KIES JOU!!! hahahaha :)

Da is toevallig mijne beste vriend noemt Charizard :)

Suphafly
4 maart 2007, 19:29
de rode versie
mijn favoriet was Alakazam he was goooood
ma das bestolen toen ik in het 2de middelbaar zat dus das a long time ago
en toen was i kkhe tal beu

soupii
4 maart 2007, 19:30
Alleen de blue gekocht, khad daar een lvl 100 jinx, die ownde! :cool:
(wel door die cheat waarmee ik men lvl'ing stones of hoe heet dat zoveel maal verdubbelde :$ )

Bontus
4 maart 2007, 19:31
Alleen de blue gekocht, khad daar een lvl 100 jinx, die ownde! :cool:
(wel door die cheat waarmee ik men lvl'ing stones of hoe heet dat zoveel maal verdubbelde :$ )

rare candy ;)

Toen die cheat uitlekte was er wel serieuze chaos op de speelplaats (1ste en 2de middelbaar was da bij mij)

[deleted]
4 maart 2007, 19:34
[deleted]

ElBramo
4 maart 2007, 19:34
rare candy ;)

Toen die cheat uitlekte was er wel serieuze chaos op de speelplaats (1ste en 2de middelbaar was da bij mij)
Damn, waar zijn de tijden: D
Ik speelde gold, blue, red en yellow :) Wel klote dat blue en red dezelfde waren :) En yellow in feite ook.
Ze moeten daar eens een mmorpg van maken :) Maar dan niet zo kiddy, kdenk dat als het deftig in elkaar steekt, ik het wel zou spelen ^^

SimonL
4 maart 2007, 19:35
rare candy ;)

was da die cheat da je het item da je wou vermeerderen op de 6de plaats in je bag moest zetten, vier keer binnen en buiten safari park moest lopen, dan vliegen naar een eiland linksonder ergens en daar gaan surfen aan de rechterkant? :p of vergeet ik iets

Brecht
4 maart 2007, 19:36
Tyrannitar uit crystal fzo, sterkste en coolste van ze allemaal :cool: dikke ² :p

webster
4 maart 2007, 19:39
was da die cheat da je het item da je wou vermeerderen op de 6de plaats in je bag moest zetten, vier keer binnen en buiten safari park moest lopen, dan vliegen naar een eiland linksonder ergens en daar gaan surfen aan de rechterkant? :p of vergeet ik iets

jep en dan kwam er pokemon, da bestond uit streepkescodes precies en daar moeste van gaan lopen en dan had ge zeker 99 Rare candy's

ik heb alleen Red gehad, favo was Blastoise en Snorlax , raar dat die nog niet genoemd is

Parnakra
4 maart 2007, 19:44
ik heb alleen Red gehad, favo was Blastoise en Snorlax , raar dat die nog niet genoemd is
Snorlax was een klootzak. :sop:

Telkens wanneer ik hem bijna dood had gekregen, ging die slapen en kon ik weer opnieuw beginnen. =(

migelle
4 maart 2007, 19:47
webster, die streepkescode pokemon heet missingno ^^

Robust²
4 maart 2007, 19:48
Idd, ben wel nooit een kei in namen van pokémon geweest, enige spel dak speelde was gold en soms is van vrienden red, bleu enzo. Ma tis wel vree lang geleden, kan da allemaal nie herinnere :D

Maar waren wel leuke tijden, overal u gameboy color meenemen of den gameboy (maar daar heb ik nooit poké op gespeeld, wel paperboy :D, was ook vree zalig spel, zo iemand op ne bike en moete zo kranten in brievebusse gooie en mensen uitwijken en soms zien da ge u krant nie in't raam doorgooit of da die hond u n ie achtervolgt en dan op't einde zo zalige stunt parkske, ma ben nooit verder dan lvl 2 geraakt)

zalige tijd eigenlijk toch :D
Paperboy was idd zalig, en ook nooit voorbije 2e lvl geraakt :p
kvond da nog serieus moeilijk toen in die tijd:)

Shellshock
4 maart 2007, 19:49

Ge moest da item zesde plaatse, dan in Viridian City of zoiets tegen dieje gast gaan praten die u liet zien hoe ge pokémon vangt. Dan naar cinnibar island gaan, in het water stappen, heel de strandlijn richting die eilanden afvaren, en dan kwamt ge die tegen.

Missingno. and 'M glitch
Missingno. as seen in Pokémon Red and Blue.
Missingno. as seen in Pokémon Red and Blue.

Missingno. (けつばん, Ketsuban?, alternately ’M or a sequence of garbled characters) is a glitch found in the Pokémon Red and Blue Game Boy games. Missingno. is an abbreviation of "missing number" (its Japanese name, Ketsuban, also means "missing number"). It might be the most well known pokemon glitch. Missingno. can appear when exploiting a glitch in Pokémon Red or Blue; as such, the glitch is often referred to as the Missingno. glitch. [1] They can also be forced to appear with the Mew glitch.

After speaking to the man who teaches players how to catch Pokémon in Viridian City, a player must fly straight to Cinnabar Island and surf along the right coast (the strip of half-ground, half-water beside the Cinnabar gym). When they have swam a bit, they will probably encounter Missingno. When Missingno. is defeated, the 6th item in the item list will be cloned 128 times. The cloned item can also display bugs with blocks showing up instead of a number, etc. This bug is most exploited for cloning Nuggets (which sell for 5000 and can thus produce unlimited money), Rare Candies (which give one Pokémon a level), Master Balls (for catching every wild Pokémon 100% of the time) and PP UPs (which raise the number of times a Pokémon attack can be used).[1]

Players may also encounter glitched Pokémon in that strip, including Pokémon with a level higher than the usual maximum of 100, glitched characters such as the unfightable ghost from Lavender Town's Pokémon tower, trainers with glitched Pokémon or "Missingno." and "’M". The exact nature of these encouters depends on the character name chosen at the beginning of the game. For example, players with the name 'ANDREW' will consistently encounter the otherwise rare Mewtwo at level 141, while players with the name 'ZECH!!!' will enter battles with Cooltrainers who fight with glitched Pokemon.

Encountering or capturing Missingno. or ’M can cause strange behavior,[2] ranging from strange glitches in a player's Hall of Fame listing to the deletion of all a player's stored Pokémon. If Missingno. is captured, he can be given a rare candy and can "evolve" into many other Pokémon. Trying to transfer Missingno. or ’M to another game, such as Pokémon Stadium, often also produces similar inconsistent errors.[1] If Missingno. or 'M is traded to a Pokémon Gold/Silver/Crystal game, the Pokémon will show as another one, such as Remoraid or Slowpoke. The Gold/Silver/Crystal game will then state that the Pokémon (Missingno. or 'M) is abnormal and the trade will be aborted.

[edit] Mew glitch

Raukaris
4 maart 2007, 19:51
Red, yellow, silver, emerald :unsure:

fav is Arcanine :cool:

pieta
4 maart 2007, 19:55
vraagske, ik heb da vreoger op de gameboy gespeeld, ma vind het niemeer terug...
bestaat da ook voor op de pc?

Terror Factor
4 maart 2007, 19:59
ge kunt de rom afhalen en dan me ne emulator spelen, ma da verveelt dan tamelijk snel imo.

Spectre
4 maart 2007, 20:00
idd ^^

Thales
4 maart 2007, 20:07
pokemon is pure nostalgie...
vooral de serie :p
ash katchem uit pallet town ofzo ^^
ik zat alsan te vloeken van man vang toch eens een pokemon !
gary daarentegen was ook cool, al zen pokemons ^^

toen ash meedeed aan die leageu daar, dat tornooi. en dan wint men zen krab en die krab evolueert dan en em wint. zo cool...

die stier ( toros? ) was ook wel cool
alleen ergerde ik me aan team rocket : alsan met hun zelfde liedje enzo..
"snller dan het licht, miaauw ogen dicht "
you know the stuff !

toru
4 maart 2007, 20:24
redelijk veel spellen gespeeld, blue, silver, yellow, en eum, firered ofzo. favo poké tyranitar <3

http://www.poke-amph.com/fanpics/tyranitar.jpg

Kenis
4 maart 2007, 20:28
kehb hier nog een 20-tal glinsterende pokemon kaarten van eerste reeks
ik doe deze dus weg :)
heb ze bijna allemaal behalve zapdos niet :P
iemand geintresseerd dan post ik de namen wel wat ik heb

Terror Factor
4 maart 2007, 20:29
....you know the stuff !You know it way to well :wtf:

De serie vin k achteraf gezien maar zever, ma het spel is goed.
kwas vroeger ook wel een trouwe kijker van de serie. de reeks afleveringe van Ash tegen Blain(kerel van de vulcanobadge) was zalig, magmar was pure ownage(in de serie dan toch). Ash was trouwens slecht, die amateur kon de pokemon league ni eens winne, de pruller :p

ElBramo
4 maart 2007, 20:29
Bwa, de serrie suckte wel, veel te weinig actie. Ik keek eigenlijk gewoon in de hoop dat er eens een gevecht gebeurde (but helas).
De spellekes waren echt wel zooo verslavend he :) Damn, hoeveel uur ik daar niet op heb gespeeld. Damn, give pokémon MMORPG...

[deleted]
4 maart 2007, 20:37
[deleted]

Robust²
4 maart 2007, 20:41
De minigames in pokeom stadium zijn ook anders wel heeeerlijk

toru
4 maart 2007, 20:42
kehb hier nog een 20-tal glinsterende pokemon kaarten van eerste reeks
ik doe deze dus weg :)
heb ze bijna allemaal behalve zapdos niet :P
iemand geintresseerd dan post ik de namen wel wat ik heb

ni stoer doen ! ik heb nog ne mew liggen, blinkend denk ik zelfs :D

migelle
4 maart 2007, 20:43
eigelyk jammer da ze nooit zo interactief spel hebbe gemaakt, zo da tijdes een gevecht gy een pokemon kon besturen en zo aanvallen kon ontwijken en dan knop a/b/ en die schouder knoppe voor aanvallen, da zou cool geweest zijn,

ook wel bikke dom vindt ik da alty de pokemon die vanbove staat alty as eerste gebruikt wordt in een gevecht, als ge dan tege ne waterpokemon moest vechte zoude daar schoon staan als ge ne charmander ofzo vanbove had :p

cuda
4 maart 2007, 20:44
red
en ik moet zeggen: da ware verdomd goeie tijde :p

migelle
4 maart 2007, 20:45
das waar :p ik zou begot nie kunne telle hoeveel uur ik daar wel nie aan gespendeert heb

JeanPerrier
4 maart 2007, 20:47
red, blue en yellow. in yellow hadde die rare candy cheat niemeer dus da hebbek nie veel gespeeld :p

red: charizard :love: , nen dragonite :love:, gyarados en dan nog wa andere

kheb keer me alleen men charizard het volledig uitgespeeld (kmoest wel andere vangen om voort te kunnen soms maar die haddek dan nooit mee).

ik had al nen charmelion voor de steen gym en nen charizard voor de watergym dan :p. uren aan een stuk doort gras lopen :lol: . da waren nog keer tijden

Zero Grav
4 maart 2007, 20:50
Feitelijk vind ik het nog steeds spijtig dat daar geen fatsoenlijke port van gemaakt is. Op de gameboy rockte dat natuurlijk maar stel je de gameboy versie voor op playstation 2 met nog meer zijverhalen zoals in de tv-serie. Maja, de N64 versie vond ik maar vrij dom en eentonig.

Ik speelde vroeger Blue & Red, later ook nog Pickachu (Yellow Edition?) gespeeld en Silver. Maarja, het was 4 keer hetzelfde spel met een paar extra beesten.

Nu zijn er trouwens nieuwe afleveringen van op vt4 (elke weekdag) maar dat kan gewoon niet meer boeien.

Herinner me ook net dat ik ooit nog met een heleboel .commers de Sapphire rom heb gespeeld, een bende 17 jarige nerds bijeen op mIRC die Pokémon roms zaten te spelen. :') Ook al jaren geleden. Staat nog steeds op mijn webspace van toen.

omfg
4 maart 2007, 20:53
Blastoise!!! (http://www.youtube.com/watch?v=skf40DssS40) :lol::rofl:

soupii
4 maart 2007, 21:00
das waar :p ik zou begot nie kunne telle hoeveel uur ik daar wel nie aan gespendeert heb
Ik 64 uur aan de blue alleen :p. Is er eigenlijk al 1 voor de DS uitgekomen? Die ga ik zeker kopen!

Shellshock
4 maart 2007, 21:01
Blastoise!!! (http://www.youtube.com/watch?v=skf40DssS40) :lol::rofl:

http://www.youtube.com/watch?v=pFlcqWQVVuU&mode=related&search= :p

migelle
4 maart 2007, 21:06
soupii, ik moet da zeker 40 keer hebbe uitgespeeld ofzo, had da mee sinterklaas gekrege toen da juist begon :p en toen mee paasen red gekrege :p ik weet nog heel goe :p da we toen op vakantie zijn geweest met de auto naar spanje en toen we in spanje ware had ik het uit :p

damn, begin zelfs terug goesting te kryge om da nog is te spele :p

exorr
4 maart 2007, 21:07
whatthefuck ? :p
echt ni gezond:p

euhm ik heb ze allemaal gespeeld, zilver vond ik et coolste, ik had ze allemaal :unsure:

mijn primeape pwnde iedereen :)
was begonnen met een mankey daar heel in het begin en ik heb gwn constant met hem voort gedaan tot ie level 100 was, khad redelijk veel level 100's xD

Javier Garcia
4 maart 2007, 21:12
Pokemon rood .. dat waren de tijden :bow: Ook op school nog met al die kaarten, heb daar denk ik toch nog redelijk wat geld aan uitgegeven en de kleinere kinderen mee afgezet :D

Mijn favoriet was Growlithe (http://pkmn-genesis.iespana.es/img/pkmn_001-151/058_Growlithe.png), wat een held :bow:

migelle
4 maart 2007, 21:14
jah opt school was tof met die spellekes enzo tijdens de middag mee zo ne link kabel tege elkander vechte :p

Thales
4 maart 2007, 21:18
You know it way to well :wtf:

De serie vin k achteraf gezien maar zever, ma het spel is goed.
kwas vroeger ook wel een trouwe kijker van de serie. de reeks afleveringe van Ash tegen Blain(kerel van de vulcanobadge) was zalig, magmar was pure ownage(in de serie dan toch). Ash was trouwens slecht, die amateur kon de pokemon league ni eens winne, de pruller :p

look who's talking... Blain... vulcanobadge... al die details
there's no shame, ik zag da graag. Ik was dan ook 12 jaar.

Drolsmurf
4 maart 2007, 21:19
Yellow en dan nog gold later. Yellow was een zware kloterij, die stone gym was fucking moeilijk int begin dus was da iedere keer een mankey vangen om daar voorbij te geraken >.<

Javier Garcia
4 maart 2007, 21:20
jah opt school was tof met die spellekes enzo tijdens de middag mee zo ne link kabel tege elkander vechte :pNja dat was verboden bij ons :D

Shellshock
4 maart 2007, 21:23
Ik 64 uur aan de blue alleen :p. Is er eigenlijk al 1 voor de DS uitgekomen? Die ga ik zeker kopen!

Diamond en Pearl. Alleen nog maar in Japan denk ik. Hier twee previews:
http://www.youtube.com/watch?v=cCahIku1Vlw&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=9HRFQh7pL28

dead squad
4 maart 2007, 21:30
Da was pas een verslaving, die pokemon gameboy spellekes :p
Ik had de blauwe, rode, gele en gouden. Met de goude heb ik mij het meest beziggehouden. En dan ook nog pokemon pinball ofzoiets, met zo'n adapterke dat kon trillen.
Vorig jaar toen we met 4handel naar Parijs gingen voor 1 dag met de bus hadde we me een paar man van ons klas onze gameboy mee en pokemon :') Zat daar den helft van onze klas pokemon te spele smorgens om 6 uur (was vroeg vertrekke). Met die linkcables tegen elkaar vechte, memories :')

Godzilla*Akira
4 maart 2007, 21:34
Wel al ff geleden. had blue of red (weet niet meer), had ook pokemon stadium op n64. Psyduck en jigglypuff vond ik cool, maar niet echt vechtmateriaal.
In stadium vocht ik veel met dragonite, alakazam en gangar? da groot spook geval. Al dat ik met stadium meestal de minigames speelde met een vriend.
Van de gameboy versie herinner ik mij niet zoveel meer. Ik kickete ass met vrijwel iedere pokemon. Mja had dan ook wel talent natuurlijk...

Javier Garcia
4 maart 2007, 21:35
Diamond en Pearl. Alleen nog maar in Japan denk ik. Hier twee previews:
http://www.youtube.com/watch?v=cCahIku1Vlw&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=9HRFQh7pL28
Zoiets roept herrinneringen op :D alleen ziet het nu allemaal vele malen beter uit :)
Ik weet nog hoe ik me altijd ergerde aan Team Rocket of aan van die lange grasvelden waar je altijd lastig werd gevallen door van die loser Pokemons à la Pidgy :D

ClayDavis
4 maart 2007, 21:37
nooit raak ik da spel nog aan

véééél te verslavend

ik had ze ook alle 150, menne laatsten (zo ne stier) in een garage in frankrijk bemachtigd toen onzen otto forfait gaf in Frankrijk en we met den TGV naar huis moesten
was wel vet :D

hipStar
4 maart 2007, 21:41
psyduck;-) ik speel zo'n spelen echt graag. Zo da je monsters kan vangen en dan kan trainen en kiezen welke acties ze doen? Zijn er zo'n spelen op pc te verkrijgen? Vooral 3D is machtig;)

Bontus
4 maart 2007, 21:46
Die youtube filmkes :') :scream:

Terror Factor
4 maart 2007, 21:47
Hm, we hebbe da spel 2 jaar gelede nog op school zitte spele, me 4 ofzo allemaal terug opnieuw begonne, en dan in de gange in school tege elkaar lol :p

en wtf, die kindere,das ni eel normaal zuh. khad pokemon red me sinterklaas gekrege, en ook ne gameboy camera. kwas begonne me pokemon,ma k was t na 5 min beu, en heb me de hele avond me de camera geamuseerd. na ne tijd toch trug pokemon beginne spele en ik was verkocht.

k nam trouwens altijd charmander, kwas die hard, nooit een andere pokemon gepakt om die gym uit te spele, zeker ni als ik het spel snel snel wou uitspele voor mewtwo ofzo. gewoon vechte tege brock tot k won. idem voor misty.

kweet nog da k ne tijd be ne vriend aant fantasere was over hoe geweldig het zou zijn moest er een nationaal toernooi zijn ofzo, en e paar maand later werde er folders verdeeld van het pokemon toernooi in walibi, op de nintendo 64 :p

NSA.Rhinox
4 maart 2007, 21:58
Stel u voor, pokémon in RL :unsure:

Team Rocket Grunt: "E e, gef oew empe3 speller, eh pidgey!"
Red: "Pidgey, doe je tackleaanval!"

Got €200 for winning. Sent some to mom.

Ali_
4 maart 2007, 22:02
Stel u voor, pokémon in RL :unsure:

Team Rocket Grunt: "E e, gef oew empe3 speller, eh pidgey!"
Red: "Pidgey, doe je tackleaanval!"

Got €200 for winning. Sent some to mom.

:love: da zou nu is iets zijn se :D

nxon
4 maart 2007, 22:08
Red, Silver, Ruby.

Weinig RPG's kunnen Pokémen evenaren, imo.

Wat een tijd...

Cazzz
4 maart 2007, 22:11
Kheb de Red gespeeld en daar had ik 148 pokemon gevange.. Kheb ze nooit alle 150(151?) gehad.. Kheb eens een keer gezien dat iemand Mew had maar ik had echt geen flauw idee hoe ge die moest te pakke krijge..

Anyhow, toen'k zag dat ze er 100 bij hadde gekapt en die imo pokemon ware die ze maar snel snel hadde getekend en ontwikkeld heb ik de moeite niet gedaan om de volgende versie te kopen dus het is bij de red gebleven.

Gentei
4 maart 2007, 22:23
Red, Yellow, Gold, Ruby, Leaf Green en soon Diamond :D

Man, man, man ik heb speciaal een DS gekocht omdat Diamond en Pearl aan't komen zijn

Can't wait! trouwens Charmender, Charizard, Squirtle, Blastoise, Dragonite, Cyndaquil zijn mijn lievelingspokemon.

Charizard vind ik toch ownen ze i love that pokemon!

alexii
4 maart 2007, 22:31
Pokémon heerst onze zielen.

Terror Factor
4 maart 2007, 22:35
Kheb de Red gespeeld en daar had ik 148 pokemon gevange.. Kheb ze nooit alle 150(151?) gehad.. Kheb eens een keer gezien dat iemand Mew had maar ik had echt geen flauw idee hoe ge die moest te pakke krijge..

Anyhow, toen'k zag dat ze er 100 bij hadde gekapt en die imo pokemon ware die ze maar snel snel hadde getekend en ontwikkeld heb ik de moeite niet gedaan om de volgende versie te kopen dus het is bij de red gebleven.

ik had ongeveer dezelfde mening over die nieuwe pokemon :)

In rood/blauw/geel kon ge er dus 151 vangen. 150 zo gewoon, en dan mew via de mewtour in de game mania's. mew kon ge ook verkrijge via zo een cheatdevice. nog ni zo heel lang gelede is er een bug ontdekt waardoor ge mew zo kunt vangen,zonder cheatdevice, en die werkt perfect, zo heb ik nu m'n mew terug :)

Ali_
4 maart 2007, 22:37
ik had ongeveer dezelfde mening over die nieuwe pokemon :)

In rood/blauw/geel kon ge er dus 151 vangen. 150 zo gewoon, en dan mew via de mewtour in de game mania's. mew kon ge ook verkrijge via zo een cheatdevice. nog ni zo heel lang gelede is er een bug ontdekt waardoor ge mew zo kunt vangen,zonder cheatdevice, en die werkt perfect, zo heb ik nu m'n mew terug :)

ohla
en hoe doet ge da juist, ik wil ook 151 zien staan ipv 150, tijd om mijnen gameboy is tevoorschijn te halen :p

lithh
4 maart 2007, 22:45
weet er ook nog iemand dat trukje dat er een vrachtwagen beneeje bij die ferrie stond? Ik weet al nimmer wat ge er dan mee kon doen

Terror Factor
4 maart 2007, 22:47
http://www.trsrockin.com/mewtrick.html

de eerste 2. da was het principe, ge kunt ofwel ne pokemon gebruike die fly kan,ofwel ene die teleport kan. kvin ni direct een beter site waar het beter op staat uitgelegd.

dus zorg da ge bvb abra hebt en da ge de trainer langs de nugget bridge nog ni verslaan hebt. ga ver genoeg van die trainer staan, en doe een stap naar benede en druk direct op start en teleport met abra. als ge teleport ziet ge zo da uitroepteken boven de trainer kome. uw startknop zou ni meer moete werke. voor de rest moe ge die site is leze en is uitprobere,k weet ni mer juist welke trainer ofzo ge moest verslaan of hoe t weer werkte, maar het werkte in ieder geval wel :)

oja, save het voor ge die stap naar benede zet en teleport, t moest maar is mislukke :p

@lithh: da van die vrachtwagen was dikke bullshit, ge moest zogezegd ne lvl 100 golem hebbe me 4 bepaalde aanvallen in een bepaalde volgorde, en dan die vrachtwagen verduwe. heb ik in de tijd geprobeerd,en da ging dus ni. kheb ook nog nerges bewijs gezien da het ging. da was ook zogezegd de manier om mew te krijgen, ma t werkte dus ni :)

JohnDodger
4 maart 2007, 22:55
Ik heb alleen de Trading Card Game gespeeld en de serie gekeken ...
Nu kijk ik het aleen 's morgens nog :)

'T is da of CNN Stock volge :sop:

Chickenlal
4 maart 2007, 23:08
pff waar is den tijd jong.... Ik zat vroeger misntens 8u per dag op mijne gameboy te spelen.

Ik had dan ook zo blaren uitgeprint met lijsten van pokémons en telkens ik ne nieuwe had duide ik da aan :p

ohja en de cheats om zo heel veel masterballs te hebben enzo :D

Kweet niemeer just hoe, maar ge moest zo naast een eilandje constant op en neer zwemmen ofzo? Iemand die het zich herinnert?

Sir.Killalot
4 maart 2007, 23:45
pff waar is den tijd jong.... Ik zat vroeger misntens 8u per dag op mijne gameboy te spelen.

Ik had dan ook zo blaren uitgeprint met lijsten van pokémons en telkens ik ne nieuwe had duide ik da aan :p

ohja en de cheats om zo heel veel masterballs te hebben enzo :D

Kweet niemeer just hoe, maar ge moest zo naast een eilandje constant op en neer zwemmen ofzo? Iemand die het zich herinnert?

masingo ofzoiet :p

Eerst me die koffiedude praten in de 2de stad? :p

Ik heb onlangs pokemon red ook nog eens bovengehaald, weekje terug gespeeld. Toch de beste games voor op gameboy imo :)

Ik had Blue, Red en Gold, enkel Red ni uitgespeeld... Mew heb ik nooit gehad denk ik, Mewto wel

Cazzz
4 maart 2007, 23:54
Lol, nu dak da van Mew zien wil'k da zelf nog is uitprobere.. Maar eer'k er me begin.. godverdomme :D

Shyheim
5 maart 2007, 00:07
die youtube-filmkes doen mij denken aan de meest geniale 'Mentos-commercial'. ever.
http://www.youtube.com/watch?v=on_fr7GCbc8

NemesisBE
5 maart 2007, 00:56
mmm ik heb denk ik elk Pokemon spel gespeeld :unsure:

Red-Blue-Yellow-Silver-Gold-Crystal-Ruby-Sapphire-Emerald

eerste 3 waren easy, volgende 3 moeilijker en laatste 3 waren ni weggelegd voor 10 jarige bengels, rly, kheb verschillende keren walkthru moeten zoeken :D

kwas wel fier op m'n Psy-evolution van Eevee, kwenimmer hoe die heet, Espeon mss?
vond ik sjiek beesje :D
en in Emerald vonnek menne Rayquaza wel cool :')

Ali_
5 maart 2007, 01:00
ma nee, umbreon was veel beter als espeon :p

Tweak37
5 maart 2007, 01:07
*zet iedereen die in deze thread iets anders post dan "nooit gedaan" in zijn ABSOLUUT NIET COOL lijstje* :evil:

:unsure: just kidding

Ali_
5 maart 2007, 01:10
tis dat alle andere spelletjes wel 'cool' zijn :p

naast gta, age of empires en prince of persia en de pokemon-reeks de enige leuke spelletjes die er gemaakt zijn.
ik zal er toch maar IMO achter zetten, hoewel het in mijn sig staat :p

ElBramo
5 maart 2007, 02:55
Yellow en dan nog gold later. Yellow was een zware kloterij, die stone gym was fucking moeilijk int begin dus was da iedere keer een mankey vangen om daar voorbij te geraken >.<
Allez jong, mankey suckte :) Ik trainde altijd zo een metapod ofzo (uren zat ik daaraan bezig) totdat hij evolvede in een butterfree (of w/e) en daarmee speelde ik stone gym uit. Daar zo in viridian forest :) Ook was ik zoo goed dat ik in den donker door die grotten ging (ik vond flash een onnodige en storende eigenschap :/)

Naradia
5 maart 2007, 11:51
ik was wel trots op mijne latios in mijne sapphire, kem ook red, green, gold,blue, ruby, iets va card game, en da laatste voor advance die rode versie gespeeld

Thales
5 maart 2007, 12:06
damm door dat allemaal te lezen krijg ik terug goesting om da spel nog es boven te halen :p
zo in die grassprietjes of in een grot lopen en dan da geluid en flikkering en daje dan moe vechten tegen een pokemon en daje em dan kon vangen :p
hm hm hm ik zou het graag nog es spelen, ma ik wil e rni verslaafd aan gerake:p
was er btw ni zon legale site waar je da kon spelen al die gboyspellen van vroeger.

#adelaar
5 maart 2007, 12:20
in gold/silver tyrranitar was gewoon de beste
en in red op die rand surfen en dan kwam je miss single tegen en dan kon je alles kloonen:lol:

enj0i^
5 maart 2007, 12:24
pff de echte pokégames zijn rood en blauw,
al de rest is stom :p

en scyther en golduck waren mijn favorieten :love:

NSA.Rhinox
5 maart 2007, 12:48
damm door dat allemaal te lezen krijg ik terug goesting om da spel nog es boven te halen :p
zo in die grassprietjes of in een grot lopen en dan da geluid en flikkering en daje dan moe vechten tegen een pokemon en daje em dan kon vangen :p
hm hm hm ik zou het graag nog es spelen, ma ik wil e rni verslaafd aan gerake:p
was er btw ni zon legale site waar je da kon spelen al die gboyspellen van vroeger.

Vroeger kon je geel op studiant spelen. Kheb ook een aantal op emulgator, maar kweet ni of da hier mag dus kzal da maar stillekes zeggen. :)

Thales
5 maart 2007, 13:12
is da illigaal die emulgators?

Tah_b00nz0r
5 maart 2007, 13:25
kheb ook ne pokemon op men pspke staan (ik dacht de blue want de red hebbek thuis op gb al is uitegspeeld vroeger :D)

kvond het wel leuke games voor toen in dieje tijd. veeeel uren aan gesleten

|XcW|
5 maart 2007, 13:30
kheb ook ne pokemon op men pspke staan (ik dacht de blue want de red hebbek thuis op gb al is uitegspeeld vroeger :D)

kvond het wel leuke games voor toen in dieje tijd. veeeel uren aan gesleten

Hoeveel batterijen ik wel nie heb leeg gespeeld in mijn GameBoy Collor. Was altijd zo cool als ter ne zeldzame pokemon was en dat ge die dan kon vangen.

Mijn favo was: Zapdos. Zeer prachtige Pokemon! :p

Ik weet nie of nog iemand zich die bug herinnert.

Het was in de gele versie dacht ik. Ge moest naar een dorpje gaan, daar en weg bepaalde keren afleggen en dan kon je iets doen tegen een Pokemon van level 99, die zeer makkelijk te verslaan was. Het was eigenlijk nietmeer dan een letter. Maar uw goudklompjes kwamen er wel telkens bij. Het was iets in die aard als ik mij goed herinner :D

NemesisBE
5 maart 2007, 13:32
geen emulgator :p
das iets chemisch :D

een Emulator !!

jormund
5 maart 2007, 13:35
dragonite ftw:), oh de tijden, nostalgie, etc, ik herriner nog dat ik pokemon zag spelen op mijn neef zen gameboy en kheb dezelde dag nog yellow gekocht om t drie dagen later uit te spelen:)

el rico
5 maart 2007, 17:04
Ik had vroeger de Red, Yellow, Silver en Ruby.

Da ware tijde en toen dan de GameBoy Color uitkwam, was da zo van "Wauw, kleur!" :love:

En elke keer nieuwe batterijkes kope :p

Edit: Mewtwo ruled :)

hatetn
5 maart 2007, 17:11
in gold/silver tyrranitar was gewoon de beste
en in red op die rand surfen en dan kwam je miss single tegen en dan kon je alles kloonen:lol:

in blue en yellow ook
maar ik had op internet gelezen toen ik jong was da die u spel verklote en kwas der bang van:eek:

trouwens emulators voor gb zijn:naughty:
ze zijn allemaal illigaal(alle emulators dus)

Terror Factor
6 maart 2007, 19:30
flash heb ik de eerste keren ook ni gebruikt,khad die hm ni gevonde. achteraf(toen k t wel had gevonde) vond k t maar verspilling van een aanval, dus meestal gewoon ne brolpokemon vange die ge da kon lere en dan door de grot :p
red had ik snel uit, toen ik da deed voor mn mewtwo's te vangen. kdenk op een 12tal uurkes ofzo?

EDIT: ik heb nu op rood 15 uur en 42 min gespeeld, kheb mewtwo, mew, articuno, zapdos en moltres, league enz dus allemaal gedaan, en een vriendin zwaar afgemaakt :p Mewcheat heb ik hier wel ni gedaan, mn broerke had die nog op zn blauw spel, dus kheb die gewoon gecloned en dan daarmee uitgespeeld. ff bewijs van mew geupload: http://users.telenet.be/terrorfactory/06032007.jpg
http://users.telenet.be/terrorfactory/06032007(001).jpg

:D

NSA.Rhinox
6 maart 2007, 20:01
*insert curse here*

Kging net mijne slowpoke wa trainen om morty aan te kunnen. Springt er opeens nen entei voor mijne neus, en diene is dus ni te vangen me nen ultra ball. Me fighting loopt em gewoon weg.

Nu ben ik ten einde raad (over hoe deze pokemon te vangen :cry: )

Terror Factor
6 maart 2007, 20:05
Gameboy uitzette en vanaf vorige save beginne? :p komt ge die entei random tege, of zit die maar 1x in het spel?

Thales
6 maart 2007, 20:06
entei?
en slowpoke is da da roos ding met een oester aan zen staart ofzo

Terror Factor
6 maart 2007, 20:08
entei zit er pas vanaf goud/zilver in, is een legendarische pokemon voor zover k weet

slowpoke is correct :p

Gentei
6 maart 2007, 20:24
Entei (electric), succune (water) en nog die ene hond (fire), da zijn zo drie "honden" die weglopen als je die tower binnengaat.

Zijn legendarische pokemon in gold/zilver en zijn idd moeilijk te vangen je komt die wel meerdere keren tegen in de game!

migelle
6 maart 2007, 21:16
entei -> vuur
raikou -> electirc
suicune -> water

NSA.Rhinox

ge moet ne pokemon hemme gelyk butterfree ofzo die slaappoeder kan of ne pokemon die zo die enge blik aanval kan doen, dan kan die ook niemeer ontsnappe, daarna gewoon zwakker make en vange :p:p

jah ken der veel te veel van, vroeger verslaafd aan geweest :p:p

exorr
6 maart 2007, 21:22
hahaha :p ik was vantoen al een scammer xD
zat iedereen te scammen met pokemon kaarten op school :)
zo 20 kaarten voor 1... :p die 1 was dan nog fake ook

...

en toen kwam het verbod op de pokemonkaart.

cuda
6 maart 2007, 21:23
of aan mannekes vant 1ste studiejaar : zie is na die kaart, zie die is glinsteren, als je wilt wil ik die wel ruilen met je voor 20 van jouw kaarten

:p good times good times

NSA.Rhinox
6 maart 2007, 22:22
Ben ik vet mee nuda den battle al bezig is. switch => entei has fled! attack => entei has fled!

Coward! :angry:

Terror Factor
6 maart 2007, 22:25
hm, mss moet k zilver toch es spele:p

oh crap, kherinner me juist da we da verkocht hebbe(aan die vriendin die k pas heb afgemaakt :D) :/

k kan t me ne emulator op de psp spele,ma das ni plezant,dan kunde ook ni tege iemand vechte (moest k nog iemand vinde die da speelt, that is :p)

NSA.Rhinox
6 maart 2007, 23:57
1. Zijn emulators nu legaal of niet?
2. Zoja, ik herinner mij een emulator (voor op pc) met een paars uitzicht. Heeft iemand enig idee hoe die noemt?

Indien niet legaal, "nvm" ;)

Feignasse
7 maart 2007, 00:13
http://www.nintendo.com/corp/legal.jsp :unsure:

Equino
7 maart 2007, 00:59
1. Zijn emulators nu legaal of niet?
2. Zoja, ik herinner mij een emulator (voor op pc) met een paars uitzicht. Heeft iemand enig idee hoe die noemt?

Indien niet legaal, "nvm" ;)

'k zal da illegaal maar niet lezen zekerst.
VisualBoyAdvance-1.8.0-beta2

Is oude versie. Moet maar eens zoeken op google.
'k Ben m'n origineel van Silver kwijt maar 'k heb sinds eergisteren saphire gevonden. Haha de nostalgie :')

Werkt nog altijd héél verslavend, net als vroeger ^_______^

pieta
7 maart 2007, 01:48
my god, van 10 tot nu gespeeld:)
kheb al ne carizard van lev 38, en een paar 20'ers:p
just sint anna gedan en menne badge bij die army dude gehaald

Bubba
7 maart 2007, 03:55
Ik heb ze allemaal gehad denk ik maar ik speelde vooral de blauwe.

Mijn über beest: Raticate (http://images.google.be/images?hl=nl&gbv=2&q=raticate&btnG=Zoeken&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi)

Echt deze ownde wel ze. Zelden een gevecht verloren met em. Maar ik had van alles iets, en uiteraard voorbereid op elk gevecht! :cool:

Was op school zo'n ganse rage rond. Tijdes de pauzes aan elkaar linken en gaan! :p

Gentei
7 maart 2007, 10:39
lol na zoveel jaren blijkt het dat pokemon nog altijd populair is!

migelle
7 maart 2007, 20:11
tjah, het gameconcept is dan ook gewoon fantastisch he :) het is imo toch 1 van de beste game reeksen die ooit gemaakt zijn, awel, als er ergens de stelling van "gameplay is belangrijker dan grafix" opgaat dan is da toch wel voor pokémon red en blue

denkimi
7 maart 2007, 20:19
ik zocht altijd zo snel mogelijk een pigey, om die dan te trainen tot pigeot.
en charizard natuurlijk, aangezien ik de blauwe versie had en er dus weinig vuurpokemon's in het spel zaten

Dirty_Col
7 maart 2007, 20:27
ik zocht altijd zo snel mogelijk een pigey, om die dan te trainen tot pigeot.

Wie niet :p

GeHaWk
7 maart 2007, 20:31
ben ook nog eens begonne met pokemon op een emulator te spelen ( sapphire ofzoiets denkik), is wel nog is plezant, heb nooit gameboy gehad maar heb wel veeeeeeel met de gold gespeeld op pc (ook dmv emulator)

Drolsmurf
7 maart 2007, 20:34
Gisteren sapphire nog eens bovengehaald (heb yellow & gold nog liggen maar die gaan niet op DS, en kheb geen batterijen voor de color of advanced), en kvond het minder goed dan ik me herhinnerde eigenlijk :< vooral het levelen van je niet-startpokemons, pfff :<

Terror Factor
7 maart 2007, 21:02
Wie niet :p

Ik. Da was zo de standaard pokemon van bijna iedereen, k von da maar dom:p veel te gewone pokemon,kwou alleen zeldzame dinge in mn team :p

Ali_
7 maart 2007, 21:06
Ik. Da was zo de standaard pokemon van bijna iedereen, k von da maar dom:p veel te gewone pokemon,kwou alleen zeldzame dinge in mn team :p

Idd, vond pidgeot toch ook maar te gewoon :p

Dirty_Col
7 maart 2007, 21:10
Mja da was vooral om door al die gyms te geraken. Kverving die later altijd door nen dragon fzo die dan ook fly kon

pieta
7 maart 2007, 21:38
me ne emulator op pc kunt ge de spati egebruiken voor alles sneller te doen, gaan, vechten, wandelelen and stuff, drm is da fijn om ngo eens te hespelen

NSA.Rhinox
7 maart 2007, 23:19
Huidig team:

Pikachu
Celebi
Pidgeot
Steelix
Blastoise
Houndour

Fear me!:cool:

Gentei
7 maart 2007, 23:24
Huidig team:

Pikachu
Celebi
Pidgeot
Steelix
Blastoise
Houndour

Fear me!:cool:

welke versie speel jij??

mijn team:
Pikachu lvl 8
Butterfree lvl 10
Pidgey lvl 12
Charmander lvl 15

Badges: 1 (Boulderbadge)
Versie: Leafgreen.

ElBramo
7 maart 2007, 23:33
Kben ook bezig pokemon op emu te spelen :) Saphire, nog nooit gespeeld die versie.

Ali_
7 maart 2007, 23:47
Grappig genoeg heeft deze thread mij aangezet om opnieuw te beginnen, na bijna een jaar nog eens een game aant spele \o/

Dirty_Col
7 maart 2007, 23:58
Kvind mn gba nie meer terug :sad:

Bubba
8 maart 2007, 00:20
Hehe ben dan ook ma terug begonne met de blue version. :p

Hellrabbit
8 maart 2007, 01:01
Kben ook bezig pokemon op emu te spelen :) Saphire, nog nooit gespeeld die versie.

Ben er ook mee begonnen sinds deze week ... daarstraks ineens men savegame kwijt geraakt :angry:

Terug opnieuw begonnen en op iets meer dan een uur tot lvl 22 ofzo geraakt ^_^;;

Terror Factor
8 maart 2007, 17:03
is er een mogelijkheid om tege elkaar te spele via ne emu? anders zou k eventueel de moeite nog is doen om opnieuw te beginne :p

is celebi ni zo een heel zeldzaam ding lijk mew, die ge alleen via zo ne tour fzo kunt krijge?

Robust²
8 maart 2007, 17:23
is er een mogelijkheid om tege elkaar te spele via ne emu? anders zou k eventueel de moeite nog is doen om opnieuw te beginne :p

is celebi ni zo een heel zeldzaam ding lijk mew, die ge alleen via zo ne tour fzo kunt krijge?

k dacht dat VBA wel zo'n functie had (of het was een andere emu) moest je 2 schermen openzetten en kon je zo linken :)

Terror Factor
8 maart 2007, 17:30
k dacht dat VBA wel zo'n functie had (of het was een andere emu) moest je 2 schermen openzetten en kon je zo linken :)

t zou via het internet moete gaan. als de savedgames compatible zijn me die van de emulator op de psp doe k nog is een poging. firered ofzo dan zeker, das compatibel me alles, en de basis is hetzelfde als red gewoon zeker?

EDIT:hm,wss geen missingno cheat dan, dus teveel gesuggel voor pokemon te levellen :/

NSA.Rhinox
8 maart 2007, 17:53
welke versie speel jij??

mijn team:
Pikachu lvl 8
Butterfree lvl 10
Pidgey lvl 12
Charmander lvl 15

Badges: 1 (Boulderbadge)
Versie: Leafgreen.

crystal.

lvls tussen de 72 en de 90 :)

pieta
8 maart 2007, 18:19
kwas vandaag naar ne emu voor op linux aant zoeken, wel wa gevodnen, am moest altidj nog een deel andere dingen installen, en da gaat nie in school:p

toen ik aant zoeken was, ook iest gezien voor tcp/(wak vergeten ben) te spelen, straks ngo eens opnieuw zoeken...

edit: al ene geonden voor over het netwerk, of op dezeflde pc, dus dat ge uw pokemons vanuti zilver naar rood kutn transporten ofzo...

hatetn
8 maart 2007, 19:31
me ne emulator op pc kunt ge de spati egebruiken voor alles sneller te doen, gaan, vechten, wandelelen and stuff, drm is da fijn om ngo eens te hespelen

nooit gb pokemon games gespeeld op n64 in pokemon stadium
2 x sneller was nog redelijk maar 4x was gewoon geflipt precies of ge duwde op super ff als ge dan door een tunnel loopt hebde in 5 min 20 pokemon tegengekomen

Defees
8 maart 2007, 19:39
mijn grootste kindertrauma ooit, ons vader wou da is spelen, ik had 149 pokémons, nog 1tje, dien een fossiele slak dachtk, wa doet em, ij begint nief spel, en saved :( :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: hebbet em nooit meer vergeven

hatetn
8 maart 2007, 19:52
mijn grootste kindertrauma ooit, ons vader wou da is spelen, ik had 149 pokémons, nog 1tje, dien een fossiele slak dachtk, wa doet em, ij begint nief spel, en saved :( :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: hebbet em nooit meer vergeven

die is :evil:
ge ebt em toch serieus op zijn bakkes gegeven daarvoor:unsure:

Rogue
8 maart 2007, 20:04
Mr. Mime!

SimonL
8 maart 2007, 20:10

ik ben tijdens zo'n lange saaie rit op het onzalige idee gekomen mijn savegame met alle 150 pokémon eens over te schrijven maar tijdens het saven 'm vlug uit te zetten...

experiment mislukt :'( alles kwijt

Thales
8 maart 2007, 20:29
ben ook es begonnen :p
net als velen hier blijkbaar. maar ik had vandaag effe nix te doen.
charmander genomen ( blue version ) zit intussen aan level 27, ben nu al charmeleon. maa rheb nog geen andere pokemon gevangen. met een pidgey, weedle, metapod, ratata van level 6 ben ik nix. ik wil andere en betere ^^

Joachim_staelen
8 maart 2007, 20:43
Ik heb zowat alle spellen gekocht (en gespeelt).
Red, Yellow, Gold (na eindje), Silver (illegale versie uit Bulgarije :o bah geen deftige tekst), Crystal, Leaf green, en fire red.
Ook de spinoffs Pinball (hangt verhaaltje goe dat ik eraan geraakt ben aan).

Nu ben ik aan het uitkijken naar Diamond en Pearl, om daar weer zwaar verslaafd aan te worden denk ik. Maja tmoet concurreren met WoW, dusja :).

Favoriete Pokémon: Rayquaza ongetwijfeld (eerste WoW character daarna genaamd) en euhm die 3e evolutie van Larvitar (imba moves).

Njaa kwas addict ze, heel mijn 2e middelbaar beetje gedomineerd geweest door pokémon :blush:

Thales
8 maart 2007, 20:46
beuh raquaza wa?
das zo ni fun meer. das gewoon een overdosis aan pokemon.
kvin alleen de eerste spellen cool red en blue met de maar 150 pokemon. das al gevarieerd genoeg

Bubba
8 maart 2007, 21:03
ben ook es begonnen :p
net als velen hier blijkbaar. maar ik had vandaag effe nix te doen.
charmander genomen ( blue version ) zit intussen aan level 27, ben nu al charmeleon. maa rheb nog geen andere pokemon gevangen. met een pidgey, weedle, metapod, ratata van level 6 ben ik nix. ik wil andere en betere ^^

LVL diene ratata ma is. Heb op de moment ne lvl 39 Blastoise (http://www.pokemon-paradijs.com/pokedex/blastoise.php) en lvl 38 Raticate (http://www.pokemon-paradijs.com/pokedex/raticate.php) en kheb er ni meer nodig.

Heb er voor gekozen van zo weinig mogelijk tijd te verliezen met pokémon te vangen. Gewoon zo snel mogelijk gaan voor de badges! :p

Piekatsjoe
8 maart 2007, 22:21
LVL diene ratata ma is. Heb op de moment ne lvl 39 Blastoise (http://www.pokemon-paradijs.com/pokedex/blastoise.php) en lvl 38 Raticate (http://www.pokemon-paradijs.com/pokedex/raticate.php) en kheb er ni meer nodig.

Heb er voor gekozen van zo weinig mogelijk tijd te verliezen met pokémon te vangen. Gewoon zo snel mogelijk gaan voor de badges! :p

Dat dacht ik ook :p

Zat op einde van game met lvl 51 Charizard en lvl 49 Raticate en werd zwaar geowned id pokémon league :p

Terror Factor
8 maart 2007, 22:23
lol, noobs :p k heb nooit probleme gehad me de league, kvon die meestal te simpel. geen idee wa lvls mn pokemon toen in de tijd hadde though :/

Piekatsjoe
8 maart 2007, 22:39
Met 2 lvl 50's gade het nooit halen, trust me :)

Terror Factor
8 maart 2007, 22:41
Met 2 lvl 50's gade het nooit halen, trust me :)

khad dan ook sterker pokemon als lvl 50's e:p ge vangt er int wild toch al van lvl 50 :/

Thales
8 maart 2007, 22:51
hm mja nu ik ne charmeleon van lvl 33 heb en ik wil ene vangen gadet ni want me 1ne tik zijn ze dood :p
ik word dan ook zwaar geownd door misti met aar bubblebeam ^^

Bubba
8 maart 2007, 22:57
Dat dacht ik ook :p

Zat op einde van game met lvl 51 Charizard en lvl 49 Raticate en werd zwaar geowned id pokémon league :p

Is wel te doen ze. Alhoewel ik waarschijnlijk nog een vuur pokemon er ga bij nemen.

Scooter
8 maart 2007, 23:02
Ik heb de eerste 2 reeksen. Red, Blue, Yellow, Gold, Silver en Crystal dus.
Op N64 ook nog Pokémon Stadium.

Favoriete Pokémon: Charizard, en dat deze in de serie ongehoorzaam was maakte het nog leuker :D
Toch gaat er niets op tegen een Pikachu met Surf. Altijd geweldig als je die gebruikte tegen een persoon die niet wist dat een Pikachu dat kon :D

Bubba
8 maart 2007, 23:03
Ik heb de eerste 2 reeksen. Red, Blue, Yellow, Gold, Silver en Crystal dus.
Op N64 ook nog Pokémon Stadium.

Favoriete Pokémon: Charizard, en dat deze in de serie ongehoorzaam was maakte het nog leuker :D
Toch gaat er niets op tegen een Pikachu met Surf. Altijd geweldig als je die gebruikte tegen een persoon die niet wist dat een Pikachu dat kon :D

Pikachu, meestal de pokémon die ik vang, in de daycare zet en dan eeuwen later terug ophaal. :p

Terror Factor
8 maart 2007, 23:05
hm mja nu ik ne charmeleon van lvl 33 heb en ik wil ene vangen gadet ni want me 1ne tik zijn ze dood :p
ik word dan ook zwaar geownd door misti met aar bubblebeam ^^
kheb misty telkes me ne lvl 23-26 charmeleon kunne verslaan,gewoon de hele tijd uw sterkste normal attack doen, die doe toch altij die recovery en blablabla, gewoon altij blijve aanvalle.

ElBramo
8 maart 2007, 23:09
Kben dus begonnen aan die Saphire, maar al die nieuwe pokemons die ik niet ken :/ Echt ambetant omdat ik niet weet wat voor soort ze zijn en of ze wel goed zijn. Crappy normal pokemons (liever ghost, psychic en dragon ze)

?therapy?
8 maart 2007, 23:15
damnit, door deze thread te openen krijg ik opeens een drang om pokémon te spelen :crazy:
Khad verschillende versies hier op men Gameboy's :applause: miljaarde toch, hoeveel uren & batterijen heb ik daar niet aan besteed

pieta
9 maart 2007, 00:20
ben bena klaar voor de poek league, moet wel nog 1ne badge hebben:)

mijn collectie:
charizard:lev 65
goldduck 57
jolteon: 63
pidgeot:62
persian: 54
garydos: 58

Thales
9 maart 2007, 12:42
ben bena klaar voor de poek league, moet wel nog 1ne badge hebben:)

mijn collectie:
charizard:lev 65
goldduck 57
jolteon: 63
pidgeot:62
persian: 54
garydos: 58

aha mss kan jij me verder helpen.
ik heb nu die cut waardoor ik die bosjes kan wegdoen. en ik heb intussen die sarge verslaan en dus die badge tegen die electrische pokemons gehaald. ma nu zit ik gelijk vast. ze spreken daje nu fly kan doen en flash voor de grot enzo, ma ik verkrijg da gelijk ni. als ik in die grot kom is da nog steeds donker en die FLy kan ik lijk ook ni doen.

blijkbaar ebde gij wel veel getraind. ik heb alleen nog maar men charizard van lvl 39 ^^

Ali_
9 maart 2007, 13:26
aha mss kan jij me verder helpen.
ik heb nu die cut waardoor ik die bosjes kan wegdoen. en ik heb intussen die sarge verslaan en dus die badge tegen die electrische pokemons gehaald. ma nu zit ik gelijk vast. ze spreken daje nu fly kan doen en flash voor de grot enzo, ma ik verkrijg da gelijk ni. als ik in die grot kom is da nog steeds donker en die FLy kan ik lijk ook ni doen.

blijkbaar ebde gij wel veel getraind. ik heb alleen nog maar men charizard van lvl 39 ^^

Ge moet door die grot met al die diglets heen. Eens daaruit, moet ge naar beneden gaan, enkele keren cut gebruiken tot ge bij zo een groot gebouw komt, daar zit zo nen hulp van prof.oak en dé gaat u flash geven OP VOORWAARDE dat ge 10 pokémons hebt gevangen. (of mss was het 20, da weet ik nie meer, ma ik vermoed 10).

Fly krijg je pas verder in celadon city dacht ik dat het noemde...

Ik ben zelf mijne silver aant spele, niet de blue of de red, daar wist ik nog teveel van.

Thales
9 maart 2007, 13:49
hm
dus je moet 10 peokemon vangen, ik had da wel al tegengekomen die gast, ma besteedde er geen aandacht aan. diezelfde gast wou me ook een itemfinder geven als ik 30 pokemon vangde/ ving (? :p ) .. maar ik dacht ik ga me dar ni mee bezig houden, want dan mag ik nog achter 30 pokeballs gaan

maar dus blijkbaar toch !

thnx

Ali_
9 maart 2007, 13:55
Ik had de eerste keer dat ik dat spel speelde ook niet door in het begin, ben toch door die donkere grot gekomen zonder flash :D was wel heel stom toen ik later die flash vond :sop:

Thales
9 maart 2007, 15:10
ik erger me dood daje in die grot constant pokemon tegenkomt.
en ook die kakspoken ... ur confused, u hurt yourself in ur confusion ... arg

pieta
9 maart 2007, 15:20
ik erger me dood daje in die grot constant pokemon tegenkomt.
en ook die kakspoken ... ur confused, u hurt yourself in ur confusion ... arg

max repel!!!
ik erger mij er ook dood aan, ik wou net beginnen aan de poke league, eerst kijken ze of ge alle badges hebt, en dan moet ge door zo ne grot gaan, om de 20 stappen komt er ne wild pokemon, en dan moet ge boudlers wegduwen enz, ehct om schijt van te krijgen:)

alle pokemons wat ik had lev 70, redelijk wat getrained eigelijk

enZiiime
9 maart 2007, 17:28
lol, de uren die ik aan yellow heb besteed :D (nooit league gehaald eigelijk na men 8ste badge was savegame plotseling weg :/ :p)

was echt verslavend, ookal krijg ik het schijt van de kaarten en de cartoons

ElBramo
9 maart 2007, 17:36
Ik haat die HM's. Ge leert die aan aan uw pokémon en voor ge het weet kan hij niets meer bijleren omdat hij flash, cut, en w/e heeft.

BTW, weet iemand hoe gameshark werkt op een emu? :/

Matn
9 maart 2007, 17:44
Hehe, heb er vroeger ook nog uren mee versleten. :p
Ik herinner me nog dat ik in de stad was waar je je 2de badge moet halen tegen Misty met haar water pokémons. Om uit die stad te geraken moest je door een huisje met een geheime uitgang waar iemand van Team Rocket voor staat... Heb er een maand over gedaan eer ik door had hoe ik daar buiten raakte. :lol: :p

pieta
9 maart 2007, 17:45
ja, kheb da uitgeprobeerd voor ik der aan begonnen be,vriend van mij heeft da tijdens zn spel geproebeerd, en toen was er een fout met items in zn bag...
iheeft em zoeen 2 uur kwijtgespeeld sinds zn laatste savegame.
hier de uitleg:
vanboven ziet eg staan: cheats, daar klikt ge op, dan gamesahrk, dna staa daar, code:description, bij descrition zet ge maar iets, en bij code compy paste ge de code van cheat.
welkeik heb getest was een cheat voor een item te zetten in uw pc,dus niet in uw bag...
op het spel zelf hebt eg da nei nodig, wnat uw spel loopt zoveel sneller,ik heb het spel nu bijna uit en heb het 3 dagen, en nie overdrevenveel egspeeld:)

WillemVM
9 maart 2007, 17:46
Ik ga nogsteeds die voor de DS komen, gewoon omdat het zon fun is :P

ElBramo
9 maart 2007, 17:47
Ja, maar ge hebt zo codes om rapper te levelen ofzo (en dat zijn meestal zo 4 codes ofzo). Werkt dat dan direct of wtf, dat werkt gelijk niet.

pieta
9 maart 2007, 17:51
Ja, maar ge hebt zo codes om rapper te levelen ofzo (en dat zijn meestal zo 4 codes ofzo). Werkt dat dan direct of wtf, dat werkt gelijk niet.

ja, ge kutn zo selecteren: automatic save/loa cheats, moet eg aanvinken, alee ik deed da en gign kijken bij mn pc en zaten toch een oneindig aantal aan masterballs in:)

alseg rapper witl levelen: rare candy codes zijn er ook,ma maakt het spel denk ik wel een stuk saaier...
als er meerdere lijnen inziiten maakt da nei uit, ma ben da eigelijk nog bij, maben ik nog maarbij 1 code tegengekomen,

Lethall
9 maart 2007, 17:56
Ah de goeie ouwe tijden, toen dat ik zo voor kerstmis pokemon red kocht, en hoe blij ik toen was toen men squirtle evolueerde.
Samen met Zelda:oot nog een van de spellen die mij het meest bijblijft, en hoe stom het ook klinkt, ik heb eigenlijk veel zin om het nog eens opnieuw te spelen, kiddy of niet, het is gewoon een hele goeie game imo.
En idd, die 9

NSA.Rhinox
9 maart 2007, 18:37
ja, ge kutn zo selecteren: automatic save/loa cheats, moet eg aanvinken, alee ik deed da en gign kijken bij mn pc en zaten toch een oneindig aantal aan masterballs in:)

alseg rapper witl levelen: rare candy codes zijn er ook,ma maakt het spel denk ik wel een stuk saaier...
als er meerdere lijnen inziiten maakt da nei uit, ma ben da eigelijk nog bij, maben ik nog maarbij 1 code tegengekomen,

Ge kunt ook een lvl-cheat gebruiken.

Ge geeft die cheat in waarmee ge enkel lvl 99 pkm's tegenkomt (in battle zijn die lvl 156), ge geeft in dat ge enkel bvb steelix tegenkomt (evolutie van onix), en ge zet u ergens waar ge heel den tijd over en weer kunt lopen. Hoe hoger de evolutie, hoe meer exp ge krijgt. Op victory road krijgt ge zo vier- of zesduizend exp per wild steelix. Tegen trainers nog meer.

Dat is voor crystal. Voor yellow/blue/red geeft ge in dat ge bvb enkel charizard wilt tegenkomen.

Lvl 100 in no time ;)

pieta
9 maart 2007, 18:46
mja, ik gebruik liever geen cheats:p

nu ik toch de nostalgie aant herbelevenben doe ik het liever fatsoenlijk:)

Ali_
9 maart 2007, 18:56
cheats zijn voor zwakkelingen :p

Bubba
9 maart 2007, 19:02
In blue en red is er ne gemakkelijkere cheat ze.

Zo is er een plaatske, kweet ni meer zeker waar ergens, maar daar moete dus op een bepaalde plaats in de zee heen en weer zwemmen. Dan komt er zo'n wazig monster dat je gemmakelijk kan verslaan en dan word het item op de 6de plaats in je zak vermenigvuldigd met 999 ofzoiets. Is wel handig ze.

Eerst ne keer met rare candy voor pokemon volledig te lvlen zonder moeite en daarna nuggets om vééél geld te verdienen.

Anyway, die ga ik nu is ni gebruiken aangezien het iets TE easy is.

Anoniem04
9 maart 2007, 19:16
Ik weet nog hoe zot ik mijn pokemons trainde in silver tot ze aan level 100 zaten :D

Thales
9 maart 2007, 19:36
ik heb nu een charizard van lvl 45. ma ni veel zin om die rest te levelen. ga pokemons moen vangen met hoge level dan maar.
maar ! ik zit terug vast :p
ik zit nu in een stadje waar je zo het team rocket gebouw hebt, waar de baas iets gestolen heeft en je moet da terug halen ofzo. ma ik zit lijk vast in da gebouw. der is geen trapje meer naar een andere verdiep en die deur int begin gaat ni open en ik heb geen lift key

ik had ook wel zo iets van hm ik was 12 jaar toen ik da speelde, ben ik nu ni een brokje zielig da ik da opnieuw doe, ma eignelijk...tis nog es fun

NSA.Rhinox
9 maart 2007, 20:01
Zielig? Nee. Een spel is een spel.

SimonL
9 maart 2007, 20:06
Hehe, heb er vroeger ook nog uren mee versleten. :p
Ik herinner me nog dat ik in de stad was waar je je 2de badge moet halen tegen Misty met haar water pokémons. Om uit die stad te geraken moest je door een huisje met een geheime uitgang waar iemand van Team Rocket voor staat... Heb er een maand over gedaan eer ik door had hoe ik daar buiten raakte. :lol: :p

ik heb er een halfuur of zo over gedaan om te ontdekken hoe je uit het eerste huisje komt :p ik was 8 jaar of zo

pieta
9 maart 2007, 20:14
ik heb nu een charizard van lvl 45. ma ni veel zin om die rest te levelen. ga pokemons moen vangen met hoge level dan maar.
maar ! ik zit terug vast :p
ik zit nu in een stadje waar je zo het team rocket gebouw hebt, waar de baas iets gestolen heeft en je moet da terug halen ofzo. ma ik zit lijk vast in da gebouw. der is geen trapje meer naar een andere verdiep en die deur int begin gaat ni open en ik heb geen lift key

ik had ook wel zo iets van hm ik was 12 jaar toen ik da speelde, ben ik nu ni een brokje zielig da ik da opnieuw doe, ma eignelijk...tis nog es fun

ge hebt ik denk op level 3, een dun wegske aan de zijkant met ne guard voor,
als dat de verdieping is, zit ge goed, dus ge komtaan op die verdieping, gaat ge een beetje links en naar beneden, daar ziet ge weer een guard staan en een teleporter, gaat in die teleporter en dan terug en begweegt ge dadelijk naar rechts, zodat ge nu rechts van die teleporter en guard staat...
loopt ge wat door vind ge de key...
eeum dan wete ik het ff niemeer, dahct level 5 ofzo gaan, ma checkff ne walkthrough daarover

edit: als ge voor de pokeleague gaat hebt ge in de caves pokemons van in de level 40 zitten, en ook bij da ijseiland hebt ge ook al goldducks van level 38...

Thales
9 maart 2007, 21:31
ah oke

ik zit wel weer vast ^^
ik heb nu fly enzo.. maar toen wist ik weer ni waar naartoe. dan had ik ergens nog een brug naar beneden maar dan kwam stootte ik tegen een snorlax

Terror Factor
9 maart 2007, 21:48
ge moet in de gamecorner in celadoncity(waar die heel grote mart is, als ik me ni vergis) uitspelen, dan krijgt ge de silph scope, dan me die scope de ghosttower ingaan en naar het bovente verdiep, daar komt dan ne marowak. die verslaan,trapje opgaan en dan uitspele,en van die man krijgde de pokeflute, en me die kunde snorlax wekken.

Thinsulate
9 maart 2007, 21:49
kben een minuut geleden trug begonnen op Silver :p,man man wa is da zalig zeg! Strx koop ik nen DS Lite en Daimond erbij :love:

Ali_
9 maart 2007, 21:49
ge moet in de gamecorner in celadoncity(waar die heel grote mart is, als ik me ni vergis) uitspelen, dan krijgt ge de silph scope, dan me die scope de ghosttower ingaan en naar het bovente verdiep, daar komt dan ne marowak. die verslaan,trapje opgaan en dan uitspele,en van die man krijgde de pokeflute, en me die kunde snorlax wekken.

Inderdaad.

Terror Factor
9 maart 2007, 21:51
Inderdaad.
You've started quoting me again, biatch!

Is het trouwens gelukt me de psp? ;)

Ali_
9 maart 2007, 21:53
You've started quoting me again, biatch!

Is het trouwens gelukt me de psp? ;)

Punk biatch :p
jeps it worked, tx again :)

Wel grappig dat deze thread zoveel mensen hebben aangezet dit zalig spel opnieuw te spelen!

Ik heb mijne red gyardos al in de silver :love:

Thales
9 maart 2007, 22:00

merci

Terror Factor
9 maart 2007, 22:02
hm,kga op firered dan beginne,das toch iets verandering tegeover t gewone red. Als iemand een manier weet om via emu's tegen elkaar te spelen ofzo, tell me! kunne we een telenetcompo houde :p

Tremium
9 maart 2007, 22:03
kga m'n gameboy trugzoeken :p khad gold, red, yellow en dien pinball :)

killerbeam
9 maart 2007, 22:26
waar is de tijd dat ik nog op blauw heb gespeeld.
ik geef wel toe dat ik als tussendoortje in de zomer nog emerald heb gespeeld.

Scooter
9 maart 2007, 23:44
Vandaag een vreselijke ontdekking gedaan. De batterijen van Pokémon Gold en Silver zijn nu al leeg :cry:

NemesisBE
10 maart 2007, 02:41
wat ik merkte, is dat het niveau van de League wel serieus omhoog is gegaan.
kheb echt een serieuze strategie moeten uitdenken om de Pokemon League + Master te kunnen verslaan in Emerald.
uiteindelijk door die Rayquaza te vangen heb ik hem dan uit kunnen spelen.
m kdenk dak het toch zeker stuk of 10 keer heb moeten proberen ^^
vooral Dragons ownen in da spel :]

Tremium
10 maart 2007, 10:59
toeme kvind m'n gameboy nimeer :cry: dan maar met emulator spelen :p
//
pfft amai, al die nieuwe pokémon..trekt op niks meer :p

XPlosiv
10 maart 2007, 12:31
Ik ben het wat vergeten

Red en Blue waren eerst hé?
Dan Yellow, da was met die pikatchu die achter u gat loopt.

Maar daarna ben ik de draad verloren ze :p wat kwam daar achter en wat waren de voornaamste veranderingen? Ik weet dat er nog silver, gold, emerald en weet ik veel is :p

migelle
10 maart 2007, 14:03
daarna zijn ruby en saphire gekome en daar zijn der veel domme pokémon bygekomen, en hebbe ze de originele pokédex naar de klote geholpen ^^

Ali_
10 maart 2007, 14:46
idd, na gold en silver hebben ze het verpest, ma het was toch leuk die spellekes te spelen, hoewel ik me echt nie ga bezighouden met het vangen van 300 en zoveel pokémon, maar het spel zelf blijft zalig vind ik.

Thales
10 maart 2007, 15:44
ik zit weer vast !
ik heb strength en surf en ben dus in de zee gegaan, dan in de grot, dan in die andere grot uitgekomen en dan verder en verder. maar uiteindelijk kom ik weer terecht in pallet town. ik moet nog 2 badges hebben. zo ne meisje (nummer 6 ) en dan nummer 8 (?)
ik zie ni meer naar waar ik nog kan gaan.ik heb nu die 2 prehistorische pokemons ook

Ali_
10 maart 2007, 15:47
ik zit weer vast !
ik heb strength en surf en ben dus in de zee gegaan, dan in de grot, dan in die andere grot uitgekomen en dan verder en verder. maar uiteindelijk kom ik weer terecht in pallet town. ik moet nog 2 badges hebben. zo ne meisje (nummer 6 ) en dan nummer 8 (?)
ik zie ni meer naar waar ik nog kan gaan.ik heb nu die 2 prehistorische pokemons ook

Die grot boeit nie echt, daar hebt ge zo een articuno voor de rest valt er nie veel te doen.
Voor badge acht moet je in da stadje zijn na pallet town, daar heb je ook een gym die eerst niet open was (ben naam vergeten, ma dacht dat het viridian city heet) => dé gionvanni is daar de leader.
En 6, een meisje da zal wel die gym zijn in saffron city.

Thales
10 maart 2007, 15:49
hm en oe geraak je in saffron city. ik zie ni direct waar da is. ik dacht dat het bij die spoken was omdat daar geen gym was, maar helaas

omfg
10 maart 2007, 15:53
hm en oe geraak je in saffron city. ik zie ni direct waar da is. ik dacht dat het bij die spoken was omdat daar geen gym was, maar helaas
naar die gokstad gaan en in de grote mart helemaal op de bovenste verdieping een "fresh water" (200$) uit een automaat halen, en aan een van die guards geven die de toegang blokkeren

Thales
10 maart 2007, 15:53
k merci

Ali_
10 maart 2007, 15:58
naar die gokstad gaan en in de grote mart helemaal op de bovenste verdieping een "fresh water" (200$) uit een automaat halen, en aan een van die guards geven die de toegang blokkeren

idd, en daarna moet je weer zo een ultragroot gebouw met allemaal rockets uitspelen en de weg vinden is weer vrij moeilijk omdat je van die dingetjes hebt die je ergens anders naartoe transformeren (?). En je hebt een sleutel nodig die zich volgens mij ofwel op 5 of op 7 bevindt. En als je dan weer helemaal boven bent (denk dat je eerst gary nog moet bevechten) kom je weer bij giovanni => vechten => winnen => kun je de gym van saffron doen en ook de gym van viridian. Zolang je giovanni hier nie verslaat opent die gym in viridian niet en de gym van saffron ook niet.

omfg
10 maart 2007, 16:02
idd, en daarna moet je weer zo een ultragroot gebouw met allemaal rockets uitspelen en de weg vinden is weer vrij moeilijk omdat je van die dingetjes hebt die je ergens anders naartoe transformeren (?). En je hebt een sleutel nodig die zich volgens mij ofwel op 5 of op 7 bevindt. En als je dan weer helemaal boven bent (denk dat je eerst gary nog moet bevechten) kom je weer bij giovanni => vechten => winnen => kun je de gym van saffron doen en ook de gym van viridian. Zolang je giovanni hier nie verslaat opent die gym in viridian niet en de gym van saffron ook niet.
yep, en in dat gebouw met die rockets krijg je ook een lapras (van die knul bij gary dacht ik) en een masterball

Ali_
10 maart 2007, 16:05
yep, en in dat gebouw met die rockets krijg je ook een lapras (van die knul bij gary dacht ik) en een masterball

ja idd, die lapras, enigste probleem aan die lapras is dat die maar evel 20 ofzo is, die kan je echt niet meer mee trainen met de rest :sop:

enZiiime
10 maart 2007, 16:24
krijg ineens zin voor mijn yellow en mijne gameboy terug boven te halen lol

Gentei
10 maart 2007, 16:25
kwil Diamond of Pearl!!!! wnr komen die nu uit in EU?????

EDIT

June 30, 2007

wOOt das na de examens woohoo!

Thales
10 maart 2007, 17:15
da gebouw met die team rocktes is hatelijk. ik vlieg van de ene transporter naar de andere zonder resultaat. je moet d ejuiste vinden op bij gio te geraken... maar ik vind ook geen sleutel... je hebt zeker die itemfinder nodig? dan mag ik nog vlug 20 pokemons vangen :/

Ali_
10 maart 2007, 17:20
da gebouw met die team rocktes is hatelijk. ik vlieg van de ene transporter naar de andere zonder resultaat. je moet d ejuiste vinden op bij gio te geraken... maar ik vind ook geen sleutel... je hebt zeker die itemfinder nodig? dan mag ik nog vlug 20 pokemons vangen :/

neenee NIET DOEN :p

je hebt de itemfinder niet nodig.
Ik zeg het u op 5 of 7:
op een van die twee verdiepeing ga je dus 'naar beneden' allé nie naar beneden, ge snapt wel wa ik bedoel.
Dan komt ge aan zo een ding waar ne kerel bij staat => ge gaat op da ding staan=> komt ge ergens anders uit => ge gaat terug zoda ge weer op da ding sta en nu langs dé kerel kunt gaan => iets verdr stappen en je hebt de sleutel.

Thales
10 maart 2007, 17:23
ah k merci !
heerlijk daje zo vlug antwoord ^^
ik ga es achter ne koekje en de oplossing staat er ^^
ma ik stop er wel effe mee... ik ga uit, want men ogen o_O

Ali_
10 maart 2007, 17:27
ah k merci !
heerlijk daje zo vlug antwoord ^^
ik ga es achter ne koekje en de oplossing staat er ^^
ma ik stop er wel effe mee... ik ga uit, want men ogen o_O

Da spel werkt té verslavend :s

ik zou ook uit gaan zou het kunnnen, maar aangezien het niet gaat ga ik mijn ogen nog wat meer pijnigen :D

Terror Factor
10 maart 2007, 18:35
kwas dus begonne me firered, ma t boeit me nimeer, kheb het in de kerstvakantie nog uitgespeeld,en nu is da te snel achter elkaar denkk :p

exorr
10 maart 2007, 19:41
omfg at pagina 11:

ik heb super veel level 100 pokemons :s ??

wie niet ;.. omfg

ElBramo
10 maart 2007, 19:57
Kben saphire aant doen maar ik geraak er niet aan uit :D Ik weet echt niet welke pokemon goed is.

Ali_
10 maart 2007, 19:59
Kben saphire aant doen maar ik geraak er niet aan uit :D Ik weet echt niet welke pokemon goed is.

Daarom da ik die nieuwe pokemonspellekes nie goe vind, al die pokémon, ge hebt totaal geen idee van hun krachten enzo. Trouwens, de meeste nieuwe zijn toch van die zielige loserpokémon in ruby.

Gold & silver was nog leuk op vlak van nieuwe pokémon, hoewel het al bergaf ging, met ruby en sapphire hebben ze er echt rotpokémon bijgehaald.
Maar de gameplay blijft leuk vind ik.

ElBramo
10 maart 2007, 21:04
Daarom da ik die nieuwe pokemonspellekes nie goe vind, al die pokémon, ge hebt totaal geen idee van hun krachten enzo. Trouwens, de meeste nieuwe zijn toch van die zielige loserpokémon in ruby.

Gold & silver was nog leuk op vlak van nieuwe pokémon, hoewel het al bergaf ging, met ruby en sapphire hebben ze er echt rotpokémon bijgehaald.
Maar de gameplay blijft leuk vind ik.
Ja, de gameplay is zalig, maar ik geraak er echt niet aan uit :D Kben nu vollenbak bezig. Pokemons level 15 :)

Anoniem04
10 maart 2007, 21:08
Gold en Silver was nog geslaagd, maar de hedendaagse pokemon is niet meer wat het was.

God, ik word oud :unsure:

Ali_
10 maart 2007, 21:27
Ja, de gameplay is zalig, maar ik geraak er echt niet aan uit :D Kben nu vollenbak bezig. Pokemons level 15 :)

ja die sapphire en ruby zijn heel lastig, snapte ook pas naa een hele tijd wat ik moest doen.

Fatalix
10 maart 2007, 22:42
Weet nog dat k vroeger zo een pokemon trade ging doen met iemand en dan als hij de zijne had getransferred, de kabel eruit trok..had k er 2 hihihii.

evil.

-RaZoR-
11 maart 2007, 12:25
vroeger in crystal had ik een onverslaanbaar team :D

Alakazam: level 100 --> aanvallen: Electric punch, psychic, recover, hypnosis
Tyranitar: level 100 --> aanvallen: crunch, surf, rock throw, fire punch
Miltank: level 100: --> aanvallen: Milk drink, body slam, hidden power, earthquake
Dragonite: level 100: --> aanvallen: Fly, Hyper beam, Electric Punch, rest
Lugia: level 100: --> aanvallen: Aeroblast, Surf, Hyper Beam, Psychic
Typhlosion: level 100: --> aanvallen: Fire Punch, Flamethrower, Strenght, Flame wheel

echt iedereen waar ik tegen vocht verloor :D

jammer genoeg is dat batterijtje van men cartridge nu plat en elke keer als ik speel kan ik niet meer doorsaven :cry:

amdr
11 maart 2007, 12:27
ik had blauw, rood, geel, zilver, goud :p
kweet alleen nog da ik is mee heb gedaan me zo iets in walibi :') een pokemon championship op N64s :D

CAPS
11 maart 2007, 12:39
Ik wist niet dat pokémon nog zo populair was :o?

deyoeri
11 maart 2007, 12:43
Ik wist niet dat pokémon nog zo populair was :o?

K heb daarnet nog naar de eerste pokémon film gekeken zelfs ^^

hystrix
11 maart 2007, 13:21
De rode versie hier, favoriete pokémon was gyarados, alleen met die speelde ik de league uit :p

amdr
11 maart 2007, 13:30
ik had als beste team die 3 begin pokemons. alakazam, gyarados en de laatste weetek ni :D Was heel strak team :p maar da is echt al jaren geleden

Thales
11 maart 2007, 15:42
spel uitgespeeld ^^
in 15 uur 30 min ( da stond er bij )
had maar 1 pokemon : een charizard van level 75 en heb daar ook direct mee de pokeleague en gary mee verslaan.
het enige moeilijk waren die gees pokemons van die agatha, want met slash kan je die niet raken. Dus wat geluk had da ik toekwam met 5 fireblasts.

nuja mss moet ik nog die mewto vangen. waar zit die?

in de grot kwam ik ook wel die vuurvogel tegen, maar ik kon die ni vangen met ultraball. twas constant you missed the pokemon...
ik heb dna ook ni die masterball gebruikt want die is wss voor mewto.

Terror Factor
11 maart 2007, 17:28
haha,thales, gij noob :p ge moe moltres gewoon genoeg verzwakke en dan pas gooien. in slaap doen of freezen helpt ook. ne haunter ofzo me hypnosis is heel handig dan.
en puh,onverslaanbare teams, no way, mijn team is tot nu toe het sterkste:

mewtwo lvl 100 x6, me een mooi setje aanvallen. meestal had ik er maar ene nodig, soms 2 om een heel ander lvl 100 team af te maken :p

EDIT: mewtwo zit in die grot aan cerulean city, ge loopt de nugget bridge op,en dan surft ge in da water, en als ge benede zijt ziet ge het wel.

Thales
11 maart 2007, 17:55
die was verzwakt. ik had em geraakt tot ie nog maar 1 klein streepje had. en dan iedere keer u missed the pokemon. en aangezien ik geen slaap/paralyze pokemon bij had heb ik hem dan maar afgemaakt:p

grot aan cerulian city ebde geen water, want das die die naar lavender city gaat
of zit ik er zo naast

Terror Factor
11 maart 2007, 18:34
die was verzwakt. ik had em geraakt tot ie nog maar 1 klein streepje had. en dan iedere keer u missed the pokemon. en aangezien ik geen slaap/paralyze pokemon bij had heb ik hem dan maar afgemaakt:p

grot aan cerulian city ebde geen water, want das die die naar lavender city gaat
of zit ik er zo naast
ge moe in het water surfen langs de nuggetbridge(de brug me die 5 trainers, en dan als ge de laatste versloeg kreeg ge een nugget), en dan kunde het ni misse.

Thales
11 maart 2007, 19:24
k
kheb em
spel is nu echt finito ^^
weer een pagina die omgeslagen kan worden :p hehe

Gentei
12 maart 2007, 21:38
Pikachu lvl 14
Butterfree lvl 18
Pidgey lvl 17
Charmeleon lvl 20

ben nu in Cerulean Gym om de tweede badge te behalen fucking water pulse maakt mij zo hard af....