PDA

Volledige versie bekijken : Bassleader.

Pagina's : [1] 2

Plastic
27 februari 2007, 21:52
:doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: :doh: Waaw
Die name gezien, ken nu nie et lijstje van buite ma kom, furax, coone, dark-e, outblast, korsakof, ...

Ma kad wel paar vraagjes: Hoe oud moet je zijn, volgens mijn nicht 18, volgens mijne maat 18 ma ze controlere nie, volgens nog ne maat 16...

En dan nog, op de site (bassleader.be) zegge ze bij sommige dj-s LIVE, bij andere nie, is da dan da ze die nie live spele?? tscheelt de ze ne cd gaan opzetten é...

Real
27 februari 2007, 21:54
Damn. Furax, Coone én Dark-E op één affiche? Zijde zeker? Kei zalig man. :s

eddie
27 februari 2007, 21:55
haha !

let the flaming begin :woohoo:

Hazz
27 februari 2007, 21:57
Ma kad wel paar vraagjes: Hoe oud moet je zijn, volgens mijn nicht 18, volgens mijne maat 18 ma ze controlere nie, volgens nog ne maat 16...

minimum is 16

//edit: en tzijn 6 zalen ^^ //

Plastic
27 februari 2007, 21:59
JA awel:p
32 euro / 6 zalen = +/- 5 euro per zaal = HEEEEL goedkoop gezien de namen:p

Its a date:p ik kom zeker! ben nog geen 16 ma zie der wel oud geneog uit en men lief ook dus jah :p no prob

Flare'
27 februari 2007, 22:03
En dan nog, op de site (bassleader.be) zegge ze bij sommige dj-s LIVE, bij andere nie, is da dan da ze die nie live spele?? tscheelt de ze ne cd gaan opzetten é...

CD? Een casette zetten ze op he man, wa denkt gij nu :s

Plastic
27 februari 2007, 22:05
Pfff :p affiche leek just zo schoon.. oké wel die 32 euro lijkt ineens zoveel meer...

ShadesOfJae
27 februari 2007, 22:07
Damn. Furax, Coone én Dark-E op één affiche? Zijde zeker? Kei zalig man. :s

Nooit eerder gezien, man!
Allen daarheen :woohoo:

Plastic
27 februari 2007, 22:08
idd :d 30 000 mense verwacht.. :s lekker drugs:p

Wover
27 februari 2007, 22:09
Its a date:p ik kom zeker! ben nog geen 16 ma zie der wel oud geneog uit en men lief ook dus jah :p no prob

Blijf thuis gast, meer woorden maak ik er ni aan vuil.

Bovendien gaat ge toch ni binnengeraken, ze scannen uw pas zelfs ^^

nickcollyns
27 februari 2007, 22:13

idd zeer strenge beveiliging , ben daar binnegegaan op men 16de en toen deden ze zelfs nog moeilijk en JA ik zie er ouder uit dan ik ben ;)

Equino
27 februari 2007, 22:17
Blijf thuis man, straks verdwaalde nog!

balbe
27 februari 2007, 22:50
idd :d 30 000 mense verwacht.. :s lekker drugs:p

ebde dat op uw leeftijd al nodig? :doh: :doh: :doh:
lekker zielig

PapaGanz
27 februari 2007, 23:02
Joenge iedereen doet da daar misschien :s..
Ga gij daar staan zonder boln efwa? haha

Dafference
27 februari 2007, 23:07
Ge moet in principe 16 zijn, ma ge geraakt zonder pas ook wel binnen..
Heeft weinig te make me er ouder uitzien ofni, gewoon zeker zijn van uw stuk.

Als er (Live) staat achter een deejay, betekend dat meestal dat hij/zij hitjes van zichzelf gaat "draaien"; al dan niet in andere versies dan je gewend bent. Sommigen nemen er een samplertje bij, anderen (maar zeldzamer) gaan echt live produceren..

Als het om een groep gaat, is er meestal een soort live-act on stage voorbereid. Dit kan gewoon wat over en weer ge-ren zijn van de groepsleden, maar evengoed met dansers/danseressen, vuurwerk, ..

Meestal bevordert dat de sfeer wel enorm omdat 1 de fans helemaal aan hun trekken komen, 2 de interactie met het publiek veel groter is. Zeker in de Chemical zijn wanneer Angerfist Live is dan zie je direct wat het voorsteld. ;)

Blood_Raven
ebde dat op uw leeftijd al nodig? :doh: :doh: :doh:
lekker zielig
Idd, zonder gaat ook met gemak :p

Robust²
Joenge iedereen doet da daar misschien :s..
Ga gij daar staan zonder boln efwa? haha

Ja joeng, oe gade gij anders gans die tijd blijven stampen? :s

Mr. SLASH
27 februari 2007, 23:16
heb mijn ticket reeds gekocht aangezien ik mij op de vorige goe gehad heb

en ivm pass , ze controleren het , plus controle op bezit van wapens .

en aja pas op als ge met den trein gaat en ge wilt iet meepakken da nie mag , ze stonden vorige keer met honden int station van gent en elke jonge gast moest in die rij gaan staan

Dj Aero
27 februari 2007, 23:25
Waarom zie ik aan de eerste posts dat u nog geen 16 bent?

bangelijk! furax! wa nen droom! BIIIIIIG ORGUS en gaan e!

aXl_
27 februari 2007, 23:38
dit lijkt echt zo keihard op een dubbel account =/

ShadesOfJae
27 februari 2007, 23:41
Woohoo (http://www.nefarious-240z.com/Pub/TCD/Thread_Rocks.jpg)

Blood_Raven
28 februari 2007, 01:07
en aja pas op als ge met den trein gaat en ge wilt iet meepakken da nie mag , ze stonden vorige keer met honden int station van gent en elke jonge gast moest in die rij gaan staan
Up zeh poopr!

"Yeah man, this E is some great shit"

:')

Dafference
28 februari 2007, 06:22
Er is iets vreemds met mensen op gamesforums. :unsure:

Om verder ontopic te blijven (niet makkelijk).
Ze scannen uw pas wel (zogezegd om de gemiddelde leeftijd te berekenen, die vorig jaar trouwens op 21 zou hebben gelegen) maar gezien het 16+ is kan je met een smoesje er makkelijk doorgeraken. Zie gewoon dat je altijd snel je (valse) geboortejaar kan antwoorden, en zoals ik al zei: zelfzekerheid is bij zo'n controles waar alles snel moet gaan alles. ;)

<RAVEheart>
28 februari 2007, 11:17
No doubt dat dit een dubbelaccount van Real is :s

PunkDudez
28 februari 2007, 20:43

En ge kunt maar in één zaal tegelijk zijn. Dust ge betaald voor 1 zaal.

Er is iets vreemds met mensen op gamesforums. :unsure:

Om verder ontopic te blijven (niet makkelijk).
Ze scannen uw pas wel (zogezegd om de gemiddelde leeftijd te berekenen, die vorig jaar trouwens op 21 zou hebben gelegen) maar gezien het 16+ is kan je met een smoesje er makkelijk doorgeraken. Zie gewoon dat je altijd snel je (valse) geboortejaar kan antwoorden, en zoals ik al zei: zelfzekerheid is bij zo'n controles waar alles snel moet gaan alles. ;)

Der is dus GEEEEEEEEEEEEEEEEEN reet controle. Die pas scannen ze in voor u gegevens. om reclame door te sturen, maar ge moet er al jong uit zien om tegengehouden worden. En als ze achteraf u leeftijd zien (1 week later) is er geen probleem. Ma der is totaal geen leeftijdscontrole, zoals bij alle Q-events ook. Puur voor reclame op te sture

Kem dus niemand gezien waar ze moeilijk tege emme gedaan, waar ik van dacht; SNOTNEUS

Wover
28 februari 2007, 21:24
Als het een dubbel account is van Real, mag die voor mijn part een paar dagen geband worden, want ondanks alle waarschuwingen in andere topics waar hij er ook vaak over begint hoe hij jumpers wel haat, blijft hij het doen, en bovendien maakt hij dan nog eens een dubbelaccount aan wat ook niet mag...

Maar Real zal wel niet zo stom zijn om zoiets te doen.

Real
28 februari 2007, 21:26
lol wat een eer. In dat geval zou ik het wel geslaagd vinden.
Maar oprecht; ik ben het niet.

Verbaast het jullie dan dat er mensen zijn die zo'n muziek goed vinden? Volgens mij luistert 75% van alle 15-jarigen tegenwoordig naar jump.

<RAVEheart>
28 februari 2007, 21:29
Ik BLIJF erbij dat het Real is :s

breez
28 februari 2007, 21:41
der is idd maar een retard hier op dit forum die zo kinderachtig doet

sash1m1
28 februari 2007, 21:46
lol wat een eer. In dat geval zou ik het wel geslaagd vinden.
Maar oprecht; ik ben het niet.

Verbaast het jullie dan dat er mensen zijn die zo'n muziek goed vinden? Volgens mij luistert 75% van alle 15-jarigen tegenwoordig naar jump.

hierbij hoor ik dus officieel bij die 25 %:woohoo: :woohoo:

Addow
28 februari 2007, 22:00
Let's cut the crap!
En het is _GEEN_ dubbelaccount van Real (bevestigd!), dus we houden het verder right on topic!

Toch... Real is een nicht ^^ j/k :D

Killer Queen
28 februari 2007, 22:14
Woohoo (http://www.nefarious-240z.com/Pub/TCD/Thread_Rocks.jpg)

Woohooër (http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=469472)

Anvilke
28 februari 2007, 22:15
de line-up van de hardcore zaal is dus bangelijk, ben echt aant twijfelen om te gaan of nie ( zei opt laatste event dat het m'n laatste ging zijn, dusjah :P )

Angerfist live, paul elstak, vince, outblast, day-mar

voor deze alleen al zouek gaan...maja :/

Dafference
28 februari 2007, 23:26
Wa maja? :p

Tis in mijn ogen beter dan de vorige Project Hardcore (toch zeker qua line-up dan) en al de rest krijg je er praktisch gratis bij!

lobotomix
28 februari 2007, 23:31
ik zal wss wel heel de tijd in hardcore room zitte :) veel te lekkere lineup en heb me kaart al dus word zwaar nachtje :D

Dafference
7 maart 2007, 23:02
Art of Dance presenteert de hardcore area op Bassleader
De nu al legendarische editie van Bassleader zal alle verwachtingen overtreffen. Bass Events, de organisatie van dit evenement heeft de krachten gebundeld met de nummer 1 Hardcore organisator van Nederland: Art of Dance. Art of Dance heeft net Masters of Hardcore, het grootste hardcore event van Nederland, achter de rug en maakt zich nu op om in Belgie helemaal los te gaan tijdens Bassleader. Daar komt nu eindelijk een volwaardige hardcore area en een ieder die in de Brabanthallen is geweest, weet wat een productie Art of Dance hier kan neer zetten.

Bassleader, op zijn beurt het grootste harddance evenement van België, vertegenwoordigt maarliefst 6 zalen met ieder een line up waar je U tegen zegt! Alle kopstukken van de vertegenwoordigde stijlen zijn aanwezig en aan Art of Dance is het de taak de hardcore arena vorm te geven.

Grondleggers van het MOH label Bass-D & King Matthew kunnen deze avond natuurlijk niet ontbreken. Zij maakte furore met nummers als The Masterplan, In the mix, Hold me now, It's alright en Rave world.

De oogverblindende Korsakoff die doorbrak met de knaller van een track Unleash the Beast (met Outblast) zal een weergaloze performance geven. Op dit moment is zij druk bezig in de studio om haar nieuwe album mid-2007 te kunnen presenteren. Op Bassleader zal zij het publiek verrassen met één van haar mindblowing sets en voorkomen.

Godfather Paul Elstak is er om de Offensive sound te vertegenwoordigen. Deze man is één van de grondleggers van de populaire Hardcore stroming en kan daarom niet missen in de line up.

De megapopulaire boys van Angerfist zullen het dak eraf blazen met een - zoals we van hen gewend zijn - weergaloze Live performance. In een raptempo zullen hits als Raise your fist, The World Will Shiver, Cannibal en Dortmund '05 aan je voorbij vliegen.

De onverslagen mix- en scratchkoning Dj Vince zal op zijn eigenzinnige manier de zaal weer op zijn kop zetten. Deze frontman van Shadowlands Terrorists is een van de populairste iconen van het Masters of Hardcore label.

DaY-már wordt niet voor niets The Empress of Hardcore genoemd. Deze dame staat bekend om de rauwe en donkere sound die zij te gehore brengt. Het anthem van de laatste Masters of Hardcore in Duitsland schreef zij op haar naam, om vervolgens een spectaculaire show op het evenement neer te zetten.

Neophyte is nog maar net klaar met zijn worldtour, en is er alweer helemaal klaar voor om in België nog een keer die handen in de lucht te krijgen. Deze Rotterdamse Hardcore koning is verruit één van de bekendste toppers. Hij heeft zich onsterfelijk gemaakt met tracks als Muil Houwe, Alles Kapot en Mellow Moe Nie Mouwe.

Tussen alle deejays van Nederlandse bodem vinden we ook de Belgische Dj Kristof en MC Chucky. Deze heren zijn het meest toonaangevende duo van de Belgische Hardcore. De synergie tijdens hun set zorgt er altijd voor dat het compleet los gaat op de dansvloer!

Kelly van Soest a.k.a. Evil Activities brak eind jaren negentig door. Inmiddels heeft hij zijn talenten laten zien op events als Masters of Hardcore, Nightmare Outdoor, Raving Nightmare en Hellraiser.

Dj Promo is natuurlijk het gezicht van het industriële label The Third Movement, en deed Bassleader al aan in 2006. Deze man heeft in zijn al meer dan 10 jaar durende carrière op ieder noemenswaardig Hardcore evenement gestaan. Wederom zal hij laten zien waar Hardcore voor staat deze avond.

Hollands meest populaire Hardcore Dj Outblast zal zoals we dat van hem gewend zijn weer een van zijn energieke sets neerzetten! Hij weet als geen ander de goede sfeer te zetten tijdens een avond. Bekend door zijn producties als "Zoo" en "Electro Shocking" bewijst hij zich tevens als producer.

De ongekroonde koningen van het Enzyme label Endymion zullen speciaal tijdens Bassleader het publiek trakteren op een unieke Live performance. De heren doen het niet vaak, maar zodra zij Live gaat het helemaal los! Houdt die aanstekers alvast maar klaar…

Het geheel wordt gehost door MC Syco.

Die zaal gaat volges mij gewoon alle andere overtreffen, zowel in sfeer als de rest. :woohoo:

XplicitSnake
8 maart 2007, 00:40
Die zaal gaat volges mij gewoon alle andere overtreffen, zowel in sfeer als de rest. :woohoo:

Kan altijd wel een streepje hardcore smaken maar aan de andere kant toch content dat de wannabe's met klakskes en bijpassende outfit hierdoor uit de hardtechno/hardstyle room zullen wegblijven :)

Maar idd, Art of Dance gaat die zaal wel heel goed verzorgen hoor, hun kennende.

Winterlord
11 maart 2007, 17:37
Zalige line-up. Kheb mn ticket al weken :D
Tis uiteraard vooral voor Dark E da ik ga ;)

Winterlord
11 maart 2007, 17:37
de line-up van de hardcore zaal is dus bangelijk
/

D'office.

Dafference
26 maart 2007, 16:27
Eerste deel van de site is inmiddels online: www.bassleader.be

Niets meer op te zien dan op de vorige, alleen een moojer jasje.
Voor de rest is het weer wachten op deel 2, stomme traditie van hun. :$

Maar het hardcore scherm is toch lekker groter dan de rest. :cool:

nunji
26 maart 2007, 16:36
Zalige line-up. Kheb mn ticket al weken :D
Tis uiteraard vooral voor Dark E da ik ga ;)

als ge alleen voor dark e ga blijf dan toch in complex :sop:

sink
28 maart 2007, 19:36
ffkes een vraagske; kheb vorige week via teleticket service 2 tickets besteld, met overschrijving, ong. 74€ dacht ik.
vandaag envelopke gehad, doe die open en daar zitten 3 tickets in?
3 identieke tickets, enkel bij 1 ticket zit er zo geen klein zwart strookske op (zoiets dat de inkom-zone bepaalt of zo)
is dat nu een geldig ticket of niet? op dat strookske voor af te scheuren zit er zo'n glinsterend dingske, dus lijkt me van wel?

nonkel wulle
28 maart 2007, 19:46
hierbij hoor ik dus officieel bij die 25 %:woohoo: :woohoo:

Lol²

Ik ben er zeker van dat dees thread een grap is.:D

Leso Varen
28 maart 2007, 19:56
DJ Vince
Überbowdown!!!!!!!

aXl_
28 maart 2007, 19:56
ffkes een vraagske; kheb vorige week via teleticket service 2 tickets besteld, met overschrijving, ong. 74€ dacht ik.
3 identieke tickets, enkel bij 1 ticket zit er zo geen klein zwart strookske op (zoiets dat de inkom-zone bepaalt of zo)
is dat nu een geldig ticket of niet? op dat strookske voor af te scheuren zit er zo'n glinsterend dingske, dus lijkt me van wel?

misschien aan den inkom gaan staan, dat dubieus ticket verpatsen voor 50€ en dan snel weglopen? :p

Jaws
28 maart 2007, 19:59
kheb mijn ticketje al, hardcore room gaat zo heerlijk zijn, dat ze maar een grote zaal pakken, iedereen hier gaat precies voor den hardcore :D ;)

Tah_b00nz0r
28 maart 2007, 20:50
tzijn bena allemaal grote zale eh in flanders

toch groter als die belachelijke boven roomkes int sportpalies :p

Leso Varen
28 maart 2007, 21:11
Zouden er nog tickets vrij zijn?

neomitochondria
28 maart 2007, 21:15

op mijn tickets staan allessinds geen glinsterende dingen :) heb hem gewoon in de free record shop gekocht.

XplicitSnake
28 maart 2007, 21:18
kheb mijn ticketje al, hardcore room gaat zo heerlijk zijn, dat ze maar een grote zaal pakken, iedereen hier gaat precies voor den hardcore :D ;)

Bwa, de hardstyle zaal moet zeker niet onderdoen. Ben toch sterk aant twijfelen om te gaan nu de line-up van hardcore-minded (http://hardtechno.be/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?81334.0) er is :)

omfg
28 maart 2007, 22:33
ik zou graag gaan maar ik ken niemand die meewil/kan :(

Dafference
28 maart 2007, 23:02
ik zou graag gaan maar ik ken niemand die meewil/kan :(
Uw kaart kopen en gaan, daar is volk genoeg. ;)

Ben toch sterk aant twijfelen om te gaan nu de line-up van hardcore-minded (http://hardtechno.be/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?81334.0) er is :)
Veel namen die ze eerst beloofd hadden (oa. Day-Mar, Partyraiser, Evil Activities en Neophyte), mochten toch ni op Hardcore Minded komen.. omdat ze gedurende 2 weken voor en 2 weken na Bassleader 'exclusief' voor Bassleader geboekt zijn. :oink:

Met als gevolg dat Hardcore Minded veel toppers moet missen.. dus naar allebei gaan is de boodschap! :woohoo:

Jaws
28 maart 2007, 23:36
Uw kaart kopen en gaan, daar is volk genoeg. ;)

Veel namen die ze eerst beloofd hadden (oa. Day-Mar, Partyraiser, Evil Activities en Neophyte), mochten toch ni op Hardcore Minded komen.. omdat ze gedurende 2 weken voor en 2 weken na Bassleader 'exclusief' voor Bassleader geboekt zijn. :oink:

Met als gevolg dat Hardcore Minded veel toppers moet missen.. dus naar allebei gaan is de boodschap! :woohoo:
spijtig dat bassleader zo werkt, zo'n feestjes kunnen toch gemakkelijk naast elkaar bestaan zolang de datums niet te dicht bijeen vallen imo

de line-up van hardcore minded ziet er desondanks toch wel vet uit, spijtig dat het zo ver is en vlak voor mijn examens valt, ma kga toch wel is rondhoren

Dafference
12 april 2007, 06:13
Enter the world’s largest Research Facility. An underground maze with endless rooms and labs where top secret experiments took place and were kept secret for the public for many years & decades. Now, It’s time to discover what’s left of the Facility after it has been abandoned many years ago. Let us remind you that what you experience tonight, is for your eyes & ears only and that it is a privilege to be part of the Bassleader Experiments.

So sit back, and enjoy the ride: www.bassleader.be

Tickets Bassleader
De presale van Bassleader loopt als een trein, de VIP-tickets zullen binnenkort al uitverkocht zijn.

Een VIP kaart heeft als meerwaarde :

Gratis Parking
Aparte VIP ingang
Chill Out zone XXL VIP
Gratis Glas Champagne
VIP Decks
Speciaal food buffet

Er zullen nog extra’s inbegrepen zijn. Een VIP ticket kost 50 Euro en is enkel te verkrijgen bij: Ticketbox / www.ticketbox.nl en Art of Dance Online Tickets / www.artofdance.nl
Blablabla, en nu het echte nieuws:

Bass Events gaat outdoor in Antwerpen
Bass Events & Laundry Day gaan samenwerken. Bass Events is aangesproken om dit jaar een podium te verzorgen op dit mega jongeren festival in Antwerpen.

Noteer alvast zaterdag 1 september in je agenda. Van 12.00u ’s middags tot 00.00u middernacht zal iedereen die van de hardere muziekstijlen houdt zich volledig kunnen uitleven. Laundry Day is een Antwerps dagfestival waarbij alle muziekstijlen aan bod komen. De inkomprijs voor dit evenement zal slechts 5 Euro in voorverkoop bedragen.

“Dit is een mooie gelegenheid om de hardere muziekstromingen te laten ontdekken door een breed publiek. De lage toegangsprijs zal zich niet reflecteren in de show, artiesten en decor, in tegendeel: Bass Events zal alles uit de kast halen om ook hier een top productie neer te zetten. De bezoekers mogen een stage verwachten, gelijkwaardig aan die van een Reverze of Bassleader.”

Bass Events heeft een terrein binnen het festival, dat maar liefst 10.000 bezoekers kan ontvangen. De locatie is zéér uniek. Het uitzicht op de haven en haar industrie geeft een speciale sfeer wat het decor eens zo sterk maakt.

Verwacht je alvast aan een internationale top line-up met de beste dj’s uit de harddance scene van dit moment. Op Bassleader, woensdag 16 mei, zal de line-up bekend worden gemaakt.
De Bass Events Outdoor Stage op Laundry Day wordt dé ideale afsluiter van de vakantie !
5 euro is wel extreem weinig, had misschien liever wat duurder (dus dan ook beter) gehad. :crazy:

Leso Varen
12 april 2007, 10:41
Als er goede hardcore DJ's komen, ben ik onstopbaar.

Koone
12 april 2007, 13:24
BAM BAM :bow:

Schummi88
12 april 2007, 13:50
ticket voor Bassleader is al ff binnen maar het nieuws van dat Bass Events met Laundry Day gaat samenwerken is toch ook een positieve wending.

Zolang er maar geen 15j kleuters gaan jumpen ben ik met alles content :D

Godlessarto
12 april 2007, 16:38
Bassleader wordt zot. Ik was serieus tevreden met reverze maar dit gaat alle verwachtingen overtreffen. Ik ga voor =French tek , schranz, gravity jump.
Vlamme manne ;)

TRFluffy
12 april 2007, 17:59
pfft zin om te gaan, ma alleen zie ik dat ook niet echt zitten ... allezja... :/ kendet

Cind3r^
12 april 2007, 18:06
2 van mijn vrienden willen percé in de retro zaal gaan staan, maar ik wil dan weer in de hs zaal staan, k denk dat onze groep gaat opsplitsen..
maar als afsluiter gaan we toch met zen alleen lkkr hakken in de chemical room^^

hopelijk wordt de timetable snel bekendgemaakt..

sink
12 april 2007, 18:36
iemand dit nu ondertussen ook al voorgehad? ik denk dat ik dat niet ga proberen verkopen.. zie dat het geen geldig is
maar is er daar zo geen ticketbemiddeling of zoiets? die gasten gaan wijsmaken dat ik een ticket heb maar niet kan gaan, en proberen m'n geld *zogezegd* terug te krijgen? :D

TRFluffy
12 april 2007, 21:12
OF ge zegt dat ge Twee tickets kreeg, maar dat het een verschilt van het ander . Dus ge houdt het 2de goeie achter de hand ;) hehehee

Mss vervangen ze dat dan door een goei en dan edder 3.

Schummi88
13 april 2007, 12:20
OF ge zegt dat ge Twee tickets kreeg, maar dat het een verschilt van het ander . Dus ge houdt het 2de goeie achter de hand ;) hehehee

Mss vervangen ze dat dan door een goei en dan edder 3.

gij slecht karakter :p

Op Bassleader zeker naar de sets van Tatanka vs Zatox, Brennan Heart en Darkraver gaan zien :D

Schummi88
16 april 2007, 20:46
Ik heb geen idee of het al in deze thread staat maar het Bassleader anthem van dit jaar is gemaakt door Binum, te hopen wordt het een stevig anthem :p

sink
16 april 2007, 22:19
al ergens een preview of zo te horen online?

Schummi88
16 april 2007, 22:33
al ergens een preview of zo te horen online?

Je zou hem kunnen beluisteren in verschillende muziekwinkels en op de site van TOFF music. Op de site van TOFF music nog niets gevonden en qua muziekwinkels ga ik gwn niet zoeken :D

Leso Varen
16 april 2007, 23:50
Ik ga daar naar toe met heel de klas.
En ga zeker zien naar Vriend Vince.

neomitochondria
17 april 2007, 19:19
tracklist:

VA - Bassleader Volume 2 (2CD)

CD1: MIXED & COMPILED BY LETHAL MG & Q-IC

binum - bassleader anthem
q-ic & marco remus - bang to the beat
chicago zone - in the place
danny c & ghost - damage
mr noba - panik
physical brothers - schranzstraat
sam sanders - ghetto funk
e-max, dp & gave - shake
ronald-v & q-ic - musique
hybrid theory - ambition
lethal mg - beat go
kore-tex - bitch ho's
manu kenton - burnin' (kaoz & s. ewe remix)
d&g - house of house
the nasty trio - hype my dick
q-ic & lethal mg - punk shock
the playboyz - check one (coone remix)
looney tunez - pound it loud
noise provider - bits & bytes
vorwerk - dreams (noise provider remix)
tbc - soundz dope
dj bam bam - base banging
gio benoni - zanzibar
max walder & manu kenton - norton
dr. rude meets lobotomy inc - jumpin' electronics (french version gave remix)

CD2: MIXED & COMPILED BY DJ GENIUS

cherrymoon traxx - acid dream (dj isaac remix)
q-ic & ronald v - fucked in your ass
q-ic - african chant (chicago zone remix)
dark-e - shock therapy
dj norman - turn it up
da pauli - shabby rockers
dj genius - pureness
dj genius - percussor
dj genius - screw it up
vorwerk - hallucinations (twisted maniacs remix)
dj ruthless - multiball
g j warez - in the mix
g j warez - i am house
nuclear dope - bugshot
clive king & xzellar - evolution leaps forward
josh & wesz - smokin'
marc acardipane - pum pum (dj mystery remix)
da juve - dinnaken
gee & dee - funk off
meadow inferno - blaster
paul t - can i get some (ruthless & vorwerk remix)
brennan heart - rush the remix
dj norman & bass d - we can do this
dj tony - scrap
donkey rollers - no one can stop us (showtek kwartjes mix)
zany & duro - our power
lobotomy inc vs dr rude - saxoform (chicago zone remix)

Tracklist klopt niet helemaal qua volgorde en tracks (maar komt dicht in de buurt )

RELEASEDATUM: 30/04/2007

Real
17 april 2007, 19:41
max walder & manu kenton

Maken die mannen ook al jump?

antHraxx
17 april 2007, 19:53
Maken die mannen ook al jump?
waar staat erbij dat het jump is, aangezien die hardtechno spelen en er een hardtech/schranz room is mogen die toch op die cd ?

neomitochondria
17 april 2007, 19:53
het is een cd van bassleader, niet jump only he wss

<RAVEheart>
17 april 2007, 19:58
Die plaat van manu & max is keiharde techno
Max walder heeft trouwens nog jump gemaakt (eccentric things enzo)

Real
17 april 2007, 20:02
Genoteerd.

liquido
17 april 2007, 21:40
Genoteerd.

:doh:
ik erger mij dood aan u ik haat jump kut ironie posts..
Ik begin toch ook niet te lullen van trancenichtje of what so ever..

max walder en manu kenton produceren idd hardtechno...

ik kijk vooral uit naar de hardstyle en hardcore zaal.
K vind et wel knap dat ze toch wel wat italiaanse namen op de affiche zetten.

zatox :music:

Real
17 april 2007, 21:46
:doh:
ik erger mij dood aan u ik haat jump kut ironie posts..
Ik begin toch ook niet te lullen van trancenichtje of what so ever..

Wat? Het was een doodgewone vraag. Jaag u niet zo op.

liquido
17 april 2007, 21:49
mja ik had het ook over de (te) droge ironie in u posts waar je jump hekelt.

Ik ga mij ook niet moeien in topics over andere genres.

maarja we gaan er gewoon niet meer over lullen :)

DeltR
20 april 2007, 10:48
kga de harderstyles volgen en hardcore :)
- Dana / Promo / EA Neophyte / Angerfist
+ wa chillen in de oldskool

DevStyle
21 april 2007, 01:22
zijn er nog tickets beschikbaar? :)

Cind3r^
21 april 2007, 11:38
jazeker, maar ik zou beginnen met u te haasten als je nog vip wilt, want naar horen zeggen is de vip bijna uitverkocht..

on topic:

:bow:
outblast vs korsakoff
tatanka vs zatox
..
:bow:

DeltR
21 april 2007, 11:49
dev, gij noob, lopen naar diene FRS :D

^MystiQ
21 april 2007, 12:01
Wie weet vind er dit jaar een grote marginale jumpvechtpartij plaats :p

Ik wil movies zien hé mensen !!! :D

Re@V0r
21 april 2007, 12:50
kdenk da k ook wel ga uiteindelijk
ma is nog ni 100% zeker :)

DevStyle
21 april 2007, 14:53
dev, gij noob, lopen naar diene FRS :D

gij weet zelf beter dan wie dan ook hoe tam ik ben :D

en diene FRS ligt hier op 20m van mijn huis.. :lol:

furaxke
24 april 2007, 19:23
Ik veronderstel dat digitale fotocamera's verboden zijn?
Heb nog nergens officieel daarvan iets gelezen, maar ik denk niet dat ze dat toelaten??

Thierrichi
24 april 2007, 20:14
Vorig jaar mocht ik die toch meepakken, zou ni weten waarom nu ni

TRFluffy
24 april 2007, 20:23
veel kans dak ga

furaxke
24 april 2007, 20:24
Ahzo, ik dacht dat het misschien verboden was vanwege de vele flitsen of iets dergelijks? Zou wel tof zijn moest het toegelaten zijn. :)

Inv
24 april 2007, 21:41
Aanwezig, alles geven in de tekroom :)

Inv`
24 april 2007, 22:44
wa zegde gij nu ik kom helemaal ni :s

Cind3r^
24 april 2007, 23:13
digitale camera's zijn zeker toegelaten:>

furaxke
25 april 2007, 09:10
Ok, thx voor de bevestiging :niceone:

Godlessarto
25 april 2007, 12:45
Aanwezig, alles geven in de tekroom :)

Jeppaaa greg c hoogtepunt van de avond!

Stimpy
25 april 2007, 13:19
Ahzo, ik dacht dat het misschien verboden was vanwege de vele flitsen of iets dergelijks? Zou wel tof zijn moest het toegelaten zijn. :)

haha idd stel je voor dat daar lichten zouden flitsen :crazy:

?therapy?
25 april 2007, 13:42
Aha, goed dak deze thread zie staan :p direct gaan vragen of ik mag gaan :)
Al zo'n weken dat als ik eraan denk men ouders niet thuis zijn en als ze thuis zijn dak het vergeet :p

Dafference
25 april 2007, 13:52
haha idd stel je voor dat daar lichten zouden flitsen :crazy:
:lol:

Maar serieus, als je foto's neemt van een deejay (van dichtbij) kan je toch best niet gaan zitten flitsen.. :)

fordjah
25 april 2007, 14:59
Op reverze ook niets van controle. Ben wel 21 dus da wast probleem nie. Gewoon ticket afgeven en kwas binnen. Zelf fouilleren was er niet bij.. Geen metaaldetectors gezien ook. Kon daar gewoon me een wapen binnengaan blijkbaar oO

fordjah
25 april 2007, 15:02
Aha, goed dak deze thread zie staan :p direct gaan vragen of ik mag gaan :)
Al zo'n weken dat als ik eraan denk men ouders niet thuis zijn en als ze thuis zijn dak het vergeet :p

Good luck om nog aan een ticket te raken? Volgens mij is da al uitverkocht ze. Kweet nie zeker. Reverze was meer dan een maand op voorhand uitverkocht.

thegames12
25 april 2007, 15:10
Good luck om nog aan een ticket te raken? Volgens mij is da al uitverkocht ze. Kweet nie zeker. Reverze was meer dan een maand op voorhand uitverkocht.

Totaal ni :) Zijn nog ongeveer 1000 tickets ofzo vooral via internet te krijge.

Live wil zeggen: Ze draaien hun eigen stijl, niet noodzakelijk hun eigen plaatjes.
Asge gaat voor de jump en den tek zijt ge dik dom xD
die line ups kunde overal zien.
Tatanka vs Zatox, Korsakoff , Angerfist , neophyte , bass d , viper , noem maar op die mannen is First time in belgië die wilde toch ni missen. :bow:

Jump sux. Lang leve HC en HS :woohoo:

lobotomix
25 april 2007, 15:21
Totaal ni :) Zijn nog ongeveer 1000 tickets ofzo vooral via internet te krijge.

Live wil zeggen: Ze draaien hun eigen stijl, niet noodzakelijk hun eigen plaatjes.
Asge gaat voor de jump en den tek zijt ge dik dom xD
die line ups kunde overal zien.
Tatanka vs Zatox, Korsakoff , Angerfist , neophyte , bass d , viper , noem maar op die mannen is First time in belgië die wilde toch ni missen. :bow:

Jump sux. Lang leve HC en HS :woohoo:

first time in belgie ? zot! nie zeveren éh :p kheb zeker al 4/5 ier gezien in belgie :D

fordjah
25 april 2007, 15:28
Voor Manu Kenton en Sven Wittekind wil ik zeker gaan :o Die kunnen pas zalig draaien ...

<RAVEheart>
25 april 2007, 16:03
manu gaat niet draaien. Maar dat verandert natuurlijk niets aan het feit dat hij zalig kan draaien.

furaxke
25 april 2007, 17:50
Net om ticket geweest in de fnac in gent..
En daar staat wel degelijk op dat alle (foto)camera's op opnameapparatuur verboden zijn... :(

Dafference
25 april 2007, 18:36
Op reverze ook niets van controle. Ben wel 21 dus da wast probleem nie. Gewoon ticket afgeven en kwas binnen. Zelf fouilleren was er niet bij.. Geen metaaldetectors gezien ook. Kon daar gewoon me een wapen binnengaan blijkbaar
Jah best schandalig.. en toch moest ge nog aanschuiven! :crazy:

Maar het Sportpaleis leent zich daar gewoon ni zo goe voor denk ik.
Op Bassleader vorig jaar werd in elk geval wel voldoende gefouilleerd, dus ik zou uw wapen maar thuis laten..

Of in de aanschuifrijen al een jumper of 2 neersteken. :D

thegames12
25 april 2007, 19:02
ach ja :)
dat die jumpers ma dik uit me buurt blijven tijdens Zatox vs tatanka en angerfist etc ..
ask daar enen zie jumpe op HC of HS dan krijgek het :D

Re@V0r
25 april 2007, 20:20

als er 'live' bij hun naam staat op de lineup wilt da wel degelijk zeggen da ze hun eigen geproduceerde tracks gaan spelen daar (meestal op laptop en wa extra gear) en dus geen platen gaan staan draaien :)

Maar serieus, als je foto's neemt van een deejay (van dichtbij) kan je toch best niet gaan zitten flitsen..
wrom ni?
kneem praktisch op ieder feestje da ik ben foto's en mijn flits staat altijd aan... nog nooit ene over horen klagen
tis ni ook da ge in die mannen hun ogen moe staan flitsen ofzo é... :p

Dafference
25 april 2007, 21:00
als er 'live' bij hun naam staat op de lineup wilt da wel degelijk zeggen da ze hun eigen geproduceerde tracks gaan spelen daar (meestal op laptop en wa extra gear) en dus geen platen gaan staan draaien :)
Idd, soms ook me een soort act erbij zodat er nog wat speciaals te zien/te horen valt.

Moest "live" enkel betekene dat ze hun eigen stijl draaien konden ze het achter iedereen gaan zetten eh.. :p

wrom ni?
tis ni ook da ge in die mannen hun ogen moe staan flitsen ofzo é... :p
kHeb het zelf nog ni getest maar van vlakbij een externe flitser op een dj afvuren kan wel eens afleidend zijn éh. En ge wilt toch geen mixfout op uw geweten? :help:

Dj Aero
25 april 2007, 21:22
hoe zit dat met de anthem? kzou hem eens graag horen!

Re@V0r
25 april 2007, 21:35
kHeb het zelf nog ni getest maar van vlakbij een externe flitser op een dj afvuren kan wel eens afleidend zijn éh. En ge wilt toch geen mixfout op uw geweten? :help:

kzit er ook ni vanop ne meter afstand ofzo op te schieten :)
en meestal trek k vanaf de zijkant, zodat et ni echt storend kan zijn :)

als k dan toch van vooraan trek lachen ze meestal wel es ffkes ook dusja :p

Inv
25 april 2007, 23:24
wa zegde gij nu ik kom helemaal ni :s

Ik ben al verward genoeg, maak het nu niet nog moeilijker!

'Kzou nog dezelfde avatar kunnen nemen als jou :p

Godlessarto
26 april 2007, 12:38
hoe zit dat met de anthem? kzou hem eens graag horen!

Kweeni of em al uit is robeir.

Schummi88
26 april 2007, 12:46
Kweeni of em al uit is robeir.

Nog niet uit maar kheb al via via gehoord dat ze hem draaien op Topradio, wrs staat dat anthem ook gepland voor maandag 30 april net als de CD.

Weet iemand mss al iets van de timetables?

Dafference
26 april 2007, 14:46
Timetables zou nog voor dit weekend gegeven worden..
Bass Events kennende is dat dus maandag. ;)

Alle punten die vorig jaar nog beter konden wordt nu extra aandacht aan besteed :

- geluid (duurste setup ooit denk ik voor een event in België)
- ingang : 3 keer zoveel ingang-gates, pascontrole maar geen scanning, vlotte ingang dus
- lockerboxes : meer en centraal
- wc's : veel meer, ook in de centrale hal en per zaal
- doorgang : via centrale hal dus geen drukke, smalle gangen meer
- food : extra grote food-area met meer zitplaatsen
- VIP : groter & beter, 1 grote VIP in de centrale hal + VIP-decks in de zalen
- ...

Mr we zulle wel zien.. :)

thegames12
26 april 2007, 16:08
rekend maar dat het zo gaat zijn :D
de eigenaar van bassevents kennende weet ik da die altijd voor de beste oplossing gaat ;)

anywayz dik fiestje :D nog 20dage :)

Thierrichi
26 april 2007, 19:27
Iemand interesse in vip kaarten ?
Ik heb er nog 2 te koop.
Heb zelf een vrijkaart kunnen bemachtigen, dus die mogen weg.

Dafference
26 april 2007, 21:59
rekend maar dat het zo gaat zijn :D
de eigenaar van bassevents kennende weet ik da die altijd voor de beste oplossing gaat
Voor Reverze hadden ze ook zo'n anekdote iets van digitale subwoofers ofzo en dat ze die vanuit het hele land moesten laten komen.. geluid in de main was zwakjes!

Van Bassleader vorig jaar herinner ik mij ook niets bijzonders van geluid, teken dat het toen wel voldoende was.
En mjah nu de duurste sound set-up ooit.. als je voor 6 grote zalen geluid moet verzorgen kost je dat natuurlek wat. ;)

Of het overal evengoed zal zijn zulle we dus wel zien.

Djack
27 april 2007, 00:10
Toch ook maar ticketjes gekocht.
Hardstyleroom heel de avond uiteraard. :woohoo:

XplicitSnake
27 april 2007, 02:54
Jah best schandalig.. en toch moest ge nog aanschuiven! :crazy:

Maar het Sportpaleis leent zich daar gewoon ni zo goe voor denk ik.

Dan waart ge duidelijk niet op Sensation Black.

Anyway, ik twijfel nog steeds om een ticketje aan te schaffen. Vooral na de kritiek die sommigen gaven over de klank vorig jaar, op Reverze was dit dus allesbehalve goed. Hardtechno line-up is maar gewoontjes, alleen de hardstyle & hardcore lijken mij de moeite. Enfin, we zien wel :)

-=DeMoLeEcHiOn=-
27 april 2007, 14:02
zal ook aanwazig zijn (uiteraard in chemical :D)

?therapy?
27 april 2007, 18:09
vandaag nog kunnen kopen... zijn nog genoeg kaarten ;)

Kga wat afwisselen tussen hardstyle & hardcore denk ik :)

neomitochondria
27 april 2007, 18:34
ben nu de cd aan het beluisteren :)

furaxke
27 april 2007, 19:59
ben nu de cd aan het beluisteren :)

Komt toch maar maandag uit? :s

anyway, ik vroeg hier dus nog of een digitale camera toegelaten was, en ik heb dus een mailtje gestuurd.

Ik kreeg vrijwel meteen antwoord dat digitale camera's zijn toegelaten, alleen professionele camera's met lenzen zijn verboden, dit ter informatie :)

neomitochondria
27 april 2007, 20:29
hij al uit, mss komt hij maandag uit in de winkels ;)

furaxke
27 april 2007, 21:07
I get the point :p

Kan al bijna niet meer wachten tot het de 16de is :p

neomitochondria
27 april 2007, 21:12
vind de cd tot op dit moment wel nog niet zo super, cd 1 is vrij zacht, geen enkel hard nummer daarop, vind ik wel jammer. cd 2 is iets harder, maar niet overdreven, jammer

furaxke
27 april 2007, 21:14
Wordt wel dubbel en dik goedgemaakt op de avond zelf denk ik ;)
Heb al ergens gelezen dat er een paar verassingen staan te gebeuren.. :p
En nee, heb geen idee de welke, maar zal wel iets van aan zijn :)

neomitochondria
27 april 2007, 21:16
zal wel moeten, anders klaag ik ze aan :D

furaxke
27 april 2007, 21:20
Wegens "te toegankelijke muziek" ofzo? :p

neomitochondria
27 april 2007, 21:36
Wegens "te toegankelijke muziek" ofzo? :p

dat zal de hoofdreden zijn :doc:

DevStyle
27 april 2007, 23:42
Sinds wanneer is dit een chat jongens? :(

furaxke
28 april 2007, 10:35
sinds er niemand anders reageert. ;)
maar ksnap je punt wel :)

DeltR
28 april 2007, 11:23
maakt niet uit of dit chat is zolang het bassleader topic maar op de mainpage blijft :D

Schummi88
28 april 2007, 12:48
Het Binum anthem staat mij toch zeker en vast aan :D

furaxke
28 april 2007, 13:30
Nog altijd niet gehoord :s
Net aangevraagd op toprequest, dus ik zit vol spanning af te wachten :p

feest :p
hij heeft et gedraaid :p
Is inderdaad redelijk zalig, vooral het einde dan, in het begin is het iets teveel tekst. Maarja ..

We mogen niet klagen ^^

DeltR
28 april 2007, 17:52
al een geluk da in tegenstelling da die cd's doen blijken er nog 5 andere rooms zijn dan jump --

Mr. SLASH
28 april 2007, 17:52
binnen dikke 2 weken nog eens lekker marginaal doen :D

hopelijk gaan de meeste weer enkel voor de sfeer en om een feestje te bouwen en nie voor problemen te zoeken

furaxke
28 april 2007, 19:23
Denk dat het wel zal meevallen, ik denk/hoop dat er niemand zal zijn die 34 euro betaalt om eens ambras te kunnen maken ;)

Ga dan naar klj/chiro fuif ofzo he :p

Hazz
28 april 2007, 20:58
kijker al na uit ^^

omfg
28 april 2007, 22:15
buh, kheb nog altijd niemand gevonden om mee te gaan, en 'k zie het nie zitten om alleen te gaan :(

<RAVEheart>
29 april 2007, 02:13
hij al uit, mss komt hij maandag uit in de winkels ;)

Sinds wanneer is het al stoer te vertellen dat je een geleechte cd aan het belusiteren bent ?

toru
29 april 2007, 19:11
ge moogt zeggen wat ge wil over de cd's, maar ik wacht volop op de vinyl release van nasty trio - hype my dick :D

KIA_Killer
29 april 2007, 22:12

Bel al maar een kinder-oppas :)

furaxke
29 april 2007, 23:23
Morgen timetables :p
hopelijk een beetje goed verdeeld ;)

Cind3r^
30 april 2007, 00:48
* spannend * :doh: :p

wss gaan weer al degenen die ik wil zien opt zelfde moment draaien:/

?therapy?
30 april 2007, 00:50
* spannend * :doh: :p

wss gaan weer al degenen die ik wil zien opt zelfde moment draaien:/
Die kans zit er wel dik in bij mij. Want wil zoveel zien :unsure:

DevStyle
30 april 2007, 05:03
ik wil alleen coone zien :) :) :) :)

neomitochondria
30 april 2007, 11:12
iedereen wil coone zien, daarom ga ik mss juist wanneer coone draait naar andere room aangezien het daar toch stampend vol zal zitten.

Real
30 april 2007, 11:13
stampend vol

Érg mooie woordspeling, aangezien het over jumpers gaat.

Een PLUIM voor je. :woohoo:

Schummi88
30 april 2007, 14:35
Nog altijd aan het wachten op timetables.......

neomitochondria
30 april 2007, 15:04
Timetable wordt woensdag bekend gemaakt !

Nog heel effe geduld dus :(

furaxke
30 april 2007, 15:27
Typisch... :s

Cind3r^
30 april 2007, 15:40
idd was weer te verwachten..

btw coone kan je tegenwoordig toch overal zien?
ik ga enkele voor de zeldzamere namen :>

Addow
30 april 2007, 16:00
Érg mooie woordspeling, aangezien het over jumpers gaat.

Een PLUIM voor je. :woohoo:

Real, soms denk ik alsof het je allemaal een beetje teveel wordt...
Probeer je eens terug normaal voor te doen, wat nekkrimppillen te pakken en bovenal uw denkpatroon en ironie voor jezelf te houden. Het is niet de eerste keer dat je in andermans topics begint te klooien, omdat je zelf binnenpretjes beleeft.

Ik probeer het in jouw huidige denkwereld uit te drukken: zoek een lief en probeer je frustraties niet op anderman af te reageren!

Consider this as a warning!
Ik zeg zulke dingen liever géén 2 keer, Real! :angry:

Real
30 april 2007, 16:02
Ik zeg zulke dingen liever géén 2 keer, Real! :angry:

Maar ik bedoelde het in dit geval serieus. Kvond het grappig gevonden. :oink:

Addow
30 april 2007, 16:07
Dan moet je dat tegenwoordig erbij noteren: fzow. Immers, in jumptopics wordt je mening nergens serieus genomen. Own mistake! ^^

Real
30 april 2007, 16:09
Achja. Soms weet ik van mezelf ook niet meer wanneer ik ironisch of serieus bezig ben. Misschien moet ik eens professionele hulp zoeken.

[/offtopic]

Terug over Bassleader vanaf hier!

Re@V0r
30 april 2007, 17:12
ik wil alleen coone zien :) :) :) :)

lol?

naar een event gaan met +70 (inter)nationale dj's en liveact, waarvoor je notabene in de 30€ voor betaald, speciaal voor coone die je praktisch elke week wel ergens kunt vinden of zelfs gewoon elke week in complex kan gaan bezien? :wtf:

DevStyle
30 april 2007, 17:23
lol?

naar een event gaan met +70 (inter)nationale dj's en liveact, waarvoor je notabene in de 30€ voor betaald, speciaal voor coone die je praktisch elke week wel ergens kunt vinden of zelfs gewoon elke week in complex kan gaan bezien? :wtf:

de 4 smilies wijzen dan ook op hoe graag ik die kerel terug aan het werk wil zien.. :love:

<RAVEheart>
30 april 2007, 19:44
Sommige mensen snappen ironie toch duidelijk niet

CreaTe@SoF2
30 april 2007, 19:53
E weekje geleden wast in de freerecordshop 5 tickets kopen, 4 betalen.

Aan het lieve meisje, ik dank u zeer vriendelijk! :p

Addow
30 april 2007, 20:01
Ge zult haar te diep in de ogen gekeken hebben... ^^

aXl_
30 april 2007, 20:01
Sommige mensen snappen ironie toch duidelijk niet

tis ook ni simpel he. ineens wordt de real serieus en den dev ironisch :s:confused: :s:s

Jaws
30 april 2007, 20:04
Ge zult haar te diep in de ogen gekeken hebben... ^^
of hard op haar ogen geslagen hebben :unsure:

anyway, kzie er al naar uit, ticket ligt al een tijdje klaar en tga een echt stampfestijn worden :)

Schummi88
30 april 2007, 22:42
E weekje geleden wast in de freerecordshop 5 tickets kopen, 4 betalen.

Aan het lieve meisje, ik dank u zeer vriendelijk! :p

Hetzelfde overkwam mij in de FNAC in Antwerpen, 6 kopen 5 betalen :p

Cind3r^
1 mei 2007, 22:46
weet er iemand waar ik de anthem kan beluisteren?
ik wil hem nu al dagen aan een stuk horen..

smg_phoenix
1 mei 2007, 22:54
hijs niet zo goed hoor :s

Cind3r^
2 mei 2007, 00:43
men vraag was niet hoe goed hij is, maar waar ik hem kan beluisteren ^^

Dj Aero
2 mei 2007, 00:46
:D wil ik ook wel eens horen

thegames12
2 mei 2007, 14:32
1) anthem staat op de cd => KOOP EM
2) gaat ge voor coone dan zijt ge dik zielig. Elke week complex zie ik em ;) ga dan gewoon voor angerfist ofzo :D da wordt dik bom :D
3) Timetables => strax
4) Stampen op jump ? doe normaal en niet wannabee :D Stampen is HARDSTYLE GVD :p

<RAVEheart>
2 mei 2007, 16:36
Ok thegames12. Die uitleg heeft me geholpen met de keuzes voor volgende woensdag.

Enige vraag die me nu nog rest...
Zou ik naar dj furax live gaan ofniet?

En dat die mannen eens doordoen met die timetable te posten.

Schummi88
2 mei 2007, 17:07
En dat die mannen eens doordoen met die timetable te posten.

Ik denk hetzelfde :p

neomitochondria
2 mei 2007, 18:40
tzal nie meer voor vandaag zijn zeker :S

Schummi88
2 mei 2007, 18:42
tzal nie meer voor vandaag zijn zeker :S

Persoonlijk vind ik dat dat gewoon niet kan voor zo'n grote organisatie, getuigt van onprofessionalisme. Eerst beloven dat ze voor het einde van het weekend komen, dan maandag en dan woensdag maar langs geen kanten iets gezien.

Ne mens wordt er nog zot van :p

Real
2 mei 2007, 18:49
2) gaat ge voor coone dan zijt ge dik zielig. Elke week complex zie ik em ;)

Wat is dat voor een bizarre redenering?

Dj Aero
2 mei 2007, 19:02
Wat is dat voor een bizarre redenering?

ik ben het eens met Real, ook al weet ik niet of hij het ironisch bedoeld of niet.

Akkoord, Coone zie je op veel feestjes maar als Coone op Bassleader draait, draait hij niet op een gewoon feestje natuurlijk. Het gaat (voor mij dan toch) voor de sfeer die er zal hangen wanneer Coone opkomt en draait.

breez
2 mei 2007, 19:47
denk maar aan z'n intro op reverze...

BiZi
2 mei 2007, 21:57
Ok thegames12. Die uitleg heeft me geholpen met de keuzes voor volgende woensdag.

haha zalig

Re@V0r
2 mei 2007, 21:58
de 4 smilies wijzen dan ook op hoe graag ik die kerel terug aan het werk wil zien.. :love:

denkt ge da er zo geen mensen bestaan mss? :p

Cind3r^
2 mei 2007, 21:58
1) anthem staat op de cd => KOOP EM
2) gaat ge voor coone dan zijt ge dik zielig. Elke week complex zie ik em ;) ga dan gewoon voor angerfist ofzo :D da wordt dik bom :D
3) Timetables => strax
4) Stampen op jump ? doe normaal en niet wannabee :D Stampen is HARDSTYLE GVD :p

1) nix CD, IK LEECH LIEVER
2) ik ga niet voor coone, maar voor dark-e (k)(l)
3) timetables zullen we wss te weten komen na bassleader
4) ik stamp niet op jump... IK HAK OP JUMP EN JUMP OP HC met mijn burberry klakske en lonsdale vest.
5) deze post is ook ironisch

Jaws
2 mei 2007, 22:35
ik ben het eens met Real, ook al weet ik niet of hij het ironisch bedoeld of niet.

Akkoord, Coone zie je op veel feestjes maar als Coone op Bassleader draait, draait hij niet op een gewoon feestje natuurlijk. Het gaat (voor mij dan toch) voor de sfeer die er zal hangen wanneer Coone opkomt en draait.
mja, als coone op bassleader draait dan gaat hij juist speciaal plaatjes draaien die hij veel in complex draait omdat de mensen uit complex allemaal naar hem komen zien

komt nog is bij dat er wss veel te veel volk coone wilt zien (was vorig jaar zo) en het er dus overdreven druk is terwijl er plaats genoeg is in de andere zalen

Schummi88
2 mei 2007, 22:38
mja, als coone op bassleader draait dan gaat hij juist speciaal plaatjes draaien die hij veel in complex draait omdat de mensen uit complex allemaal naar hem komen zien

komt nog is bij dat er wss veel te veel volk coone wilt zien (was vorig jaar zo) en het er dus overdreven druk is terwijl er plaats genoeg is in de andere zalen

das positief, meer plaats in de Hardstyle room dan :D

Lamsednav
2 mei 2007, 23:05
BASSLEADER – UPDATE !

http://www.fuifke.be/nieuws/bassleaderbanner.gif

Binnen 2 weken is het zover, dan host het immense complex van Flanders Expo de Bassleader Research Facility en zullen de bezoekers in maar liefst 6 verschillende areas zich volledig kunnen uitleven op alle hardere muziekstijlen, elk in zijn zaal met een eigen thema/experiment. Zelfs voor de verwende Nederlandse dance liefhebber is deze zeer vette line up ongekend. Je kan nu al ronddolen in de gangen op de website van Bassleader :

www.bassleader.be (http://www.bassleader.be/)

TICKETS BASSLEADER

De VIP tickets zijn inmiddels uitverkocht. Reguliere kaarten zijn vooralsnog te koop bij de

Wegens enorme belangstelling zijn er extra opstapplaatsen bij Event Travel ingezet.

Er zijn bus- en combikaarten verkrijgbaar. Een combikaart is een busticket en een entreekaart voor het evenement. Je krijgt dan een interessante korting en bespaart ook nog eens op de voorverkoopkosten.

TIMETABLE

De langverwachte timetable is nu bekend :

EXPERIMENT 1 : JUMPSTYLES

20.00 - 21.00 : POLYCARPUS
21.00 - 22.00 : LOONEY TUNEZ
22.00 - 23.00 : DJ DESS
23.00 - 00.00 : DJ MYSTERY
00.00 - 00.30 : FURAX LIVE Ft V-BEATZ
00.30 - 01.30 : MASSIV & THE REBEL
01.30 - 02.00 : BAD BOYZ LIVE
02.00 - 03.00 : DARK-E
03.00 - 04.00 : BINUM LIVE
04.00 - 05.00 : GENIUS VS DIGITAL PUNK
05.00 - 06.00 : RUTHLESS

MC Villain

EXPERIMENT 2 : TEKSTYLES

20.00 - 21.00 : SAMUEL SANDERS
21.00 - 22.00 : TEK SOLDIERZ
22.00 - 23.00 : GREG C
23.00 - 00.00 : PLAYBOYZ
00.00 - 01.00 : SEB B
01.00 - 02.00 : COONE
02.00 - 03.00 : CHICAGO ZONE
03.00 - 04.00 : LETHAL MG
04.00 - 05.00 : RONALD V & E-MAX
05.00 - 06.00 : LOBOTOMY INC

MC Renegade

EXPERIMENT 3 : HARDER STYLES

20.00 - 21.30 : FRANCOIS
21.30 - 23.00 : YVES DERUYTER
23.00 - 00.00 : MAX B GRANT
00.00 - 01.00 : BRENNAN HEART
01.00 - 02.00 : DEEPACK
02.00 - 03.00 : ZANY
03.00 - 04.00 : THE PROPHET
04.00 - 05.00 : TATANKA VS ZATOX
05.00 - 06.00 : DANA

MC Ruffian

EXPERIMENT 4 : HARDTECHNO & SCHRANZ

20.00 - 21.00 : JAMIE DILL
21.00 - 22.00 : D-FEAT
22.00 - 23.00 : MANU KENTON & MAX WALDER LIVE
23.00 - 00.00 : Q-IC & DJ GHOST
00.00 - 01.00 : DJ BAM BAM
01.00 - 02.00 : MISS DJAX
02.00 - 03.00 : MARCO REMUS
03.00 - 04.00 : SVEN WITTEKIND
04.00 - 05.00 : FRANK KVITTA
05.00 - 06.00 : RUDE AWAKENING

EXPERIMENT 5 : HARDCORE

20.00 – 21.00 : KRISTOF & MC CHUCKY
21.00 – 22.00 : BASS-D & KING MATTHEW
22.00 – 23.00 : NEOPHYTE
23.00 – 23.30 : ENDYMION LIVE
23.30 – 00.30 : DAY-MAR
00.30 – 01.30 : OUTBLAST VS KORSAKOFF
01.30 – 02.30 : VINCE
02.30 – 03.30 : PAUL ELSTAK
03.30 – 04.00 : PROMO
04.00 – 05.00 : ANGERFIST LIVE
05.00 – 06.00 : EVIL ACTIVITIES

MC Syco

EXPERIMENT 6 : RETRO & OLDSCHOOL

20.00 - 21.00 : THUNDERBALL
21.00 - 22.00 : DJ GLENN
22.00 - 23.00 : DJ HS
23.00 - 23.30 : JONES & STEPHENSON LIVE
23.30 - 00.15 : FRANKY JONES
00.15 - 01.00 : BOUNTYHUNTER
01.00 - 02.00 : DR RUDE
02.00 - 03.00 : DIGITAL BOY
03.00 - 04.00 : DJ YVES
04.00 - 05.00 : ROB & MC JOE
05.00 - 06.00 : DARKRAVER

Begin maar te puzzelen !

Dj Aero
3 mei 2007, 02:05
rijden er eigenlijk bussen van het station naar flanders expo?

TnG-
3 mei 2007, 02:18
tram 1 rijdt tot daar, vlakbij

maar ook bussen idd

ik pak allesinds auto :) geen zin om op stampvolle treinen/trams/bussen te zitten

Dafference
3 mei 2007, 03:14
Je kan zelfs tevoet gaan van het station naar daar..

Timetable ziet er goed uit. Mooj in een tabelletje afprinten, inkleuren naar niet-te-missenheid en meenemen.

Om vervolgens waarschijnlijk niet uit de Chemical te komen. :D

Wover
3 mei 2007, 03:25
tram 1 rijdt tot daar, vlakbij

maar ook bussen idd

ik pak allesinds auto :) geen zin om op stampvolle treinen/trams/bussen te zitten

Maar wel om nog om 6u 's morgens met de auto te rijden :p?

?therapy?
3 mei 2007, 11:43

:sad: hopelijk is het een fout! Promo maar een half uurtje :cry:

neomitochondria
3 mei 2007, 12:08
worden er eigenlijk extra trams ingezet voor bassleader? hopelijk toch anders zal die stampende vol zittne :(

TnG-
3 mei 2007, 13:42
Maar wel om nog om 6u 's morgens met de auto te rijden :p?

nouja, ik drink niet als ik rij, dus geen probleem :D

Wover
3 mei 2007, 14:02
worden er eigenlijk extra trams ingezet voor bassleader? hopelijk toch anders zal die stampende vol zittne :(

Ja hoor.

vorig jaar kwamen we 's morgens aan die tramhalte aan flanders expo, en er was volgens de aankondigingsschermen maar een tram om de 10 minuten, maar uiteindelijk kwamen ze gewoon allemaal vlak achter elkaar ;).

Dafference
3 mei 2007, 15:54

:sad: hopelijk is het een fout! Promo maar een half uurtje :cry:
Is ook fout hoor. :)
Zo gaat het zijn:

03.30 – 04.30 : PROMO
04.30 – 05.00 : ANGERFIST LIVE

Lamsednav
3 mei 2007, 17:49
Is ook fout hoor. :)
Zo gaat het zijn:

03.30 – 04.30 : PROMO
04.30 – 05.00 : ANGERFIST LIVE

Post is gekopieerd van Phase04, de organisator van dit hele gebeuren :)

Robust²
3 mei 2007, 18:24
Tram 1 rijdt normaal gezien om de 6 minuten, maar kan zijn dat er nu meer worden ingezet, en bussen 76, 77 en 78 rijden langs de halte 'maalte' waar ook de tram stopt en zeer dicht bij flanders expo ook ligt :)

Cind3r^
3 mei 2007, 19:19
omfg tatanka & zatox vallen weer just glijk met angerfist..
tgaat weer dilemma's van jewelste opleveren: (

Re@V0r
3 mei 2007, 20:38
half uurtje angerfist maar? :s

Djack
3 mei 2007, 20:41
half uurtje angerfist maar? :s

Liveacts duren meestal nooit lang ... Meestal is het 45 min. voor zover ik weet.

Dafference
3 mei 2007, 21:38
Post is gekopieerd van Phase04, de organisator van dit hele gebeuren :)
Ik heb de verandering gekopieerd van een opmerking onder het feest op Partyflock, en Evil Activities er zelf nog bijgetypt eiglek.. :crazy:

Om deze post toch iets inhoud te geven: er is een gabbermeeting om iets voor 7 aan het station, more info PM maar. :)
En een half uurtje Angerfist Live is trouwens wel genoeg hoor, niet iedereen vind dat goed (maar ik wel!). :niceone:

Method
3 mei 2007, 22:10
Wilt het dan zeggen dat Angerfist een half uur alleen de eigen platen speelt?
Dan is het nog wel goed hoor, een half uur goed en hard :D

Dafference
3 mei 2007, 22:17
Wilt het dan zeggen dat Angerfist een half uur alleen de eigen platen speelt?
Daar komt het ongeveer op neer ja; Raise Your Fists.. :applause:

Ma tis eiglek wel raar da de echt harde deejays allemaal zo vroeg draaien, Day-Mar nzo had ik echt wel meer naar het einde toe verwacht! :oink:

Joorke
3 mei 2007, 22:24
VINCE: 1.30-2.30 en hij is echt de Hardcore MASTER.

Jammer want zo kan ik: Zany,Coone en Deepack niet zien die ook wel gezien zou willen hebben

Joorke
3 mei 2007, 22:24
VINCE: 1.30-2.30 en hij is echt de Hardcore MASTER.

Jammer want zo kan ik: Zany,Coone en Deepack niet zien die ook wel gezien zou willen hebben

Anthem is wel jammer gnoeg jump ma op het einde wel hard genoeg

Dj Aero
3 mei 2007, 22:44
kvind da anthem zeker niet slecht. Wordt wel pompen :)

tomh
4 mei 2007, 13:54
welk treinstation ligt daar kort in de buurt?

Gent-Dampoort daar ver vanaf?

sink
4 mei 2007, 15:20
gent-sintpieters en van daar rechtstreeks tram 1, da's de beste manier.. te voet is niet te doen.. ook niet vanaf dampoort

Wover
4 mei 2007, 16:14
welk treinstation ligt daar kort in de buurt?

Gent-Dampoort daar ver vanaf?

Gent-St Pieters, en dan gewoon het perron helemaal afwandelen, dan is er een trap rechtstreeks naar waar de trams stoppen. Die tramsporen moete dan oversteken en dan op tram 1 naar Flexpo stappen ;).

Vorig jaar was er trouwens geen controle, en hebben er volgens mij heel veel mensen zwartgereden, maar dit jaar hebben ze naart schijnt een nieuwe controlebrigade, dus dan wordt de kans dat ze om ons te pesten iedereen gaan controleren groter ;).

?therapy?
4 mei 2007, 16:22
Ist nie zo dat da gratis is al ge van gent zijt? :unsure:
Voor jongeren toch :p

Wover
4 mei 2007, 16:25
Ist nie zo dat da gratis is al ge van gent zijt? :unsure:
Voor jongeren toch :p

Gelukkig woont iedereen die naar Bassleader gaat in Gent

Dafference
5 mei 2007, 16:12
gent-sintpieters en van daar rechtstreeks tram 1, da's de beste manier.. te voet is niet te doen..

Te voet is wel te doen, want ik heb het zelfs al 's morgens gedaan! :tongue:

?therapy?
5 mei 2007, 16:52
Gelukkig woont iedereen die naar Bassleader gaat in Gent
No shit Sherlock? :ironic:
Op mijn pas staat dak geboren ben in Gent... maar woon niet in Gent. Kan wel eens handig zijn om zoiets te weten hé ;) daarom dak het ook vraag :unsure:

Enfin, vandaag men planning gemaakt maar kzal wss toch maar in 1 of 2 rooms blijven :D

lobotomy
6 mei 2007, 13:49
liquid tek natuurlijk

Godlessarto
6 mei 2007, 14:06
liquid tek natuurlijk

Jeppaaa, de namen daar zijn echt te goed.

Anvilke
7 mei 2007, 22:37
vandaag besloten om te gaan [ let's just state i'm free to go and do what I want from now on ].Hopelijks ng een ticket te verkrijgen in oostende...

*BeLiSiMa*
8 mei 2007, 21:17
vandaag nog ticket gaan halen in de fnac :)

Godlessarto
8 mei 2007, 21:29
Het komt dichterbij heren. Vlammeeeee

Cind3r^
8 mei 2007, 21:36
idd aftellen is begonnen, int weekend plannetje voor den 16e maken:applause:

Firestyler
8 mei 2007, 21:39
kan al niet gaan, wilde wel als VIP maarjah ben nie in belgië dan

Robust²
8 mei 2007, 21:55
Als inwoner van Gent kom ik nog even tot de redding voor de bereikbaarheid :p
Nee niet iedereen van Gent rijdt gratis, zou nogal mooi zijn, als jongere kreeg je tot je 15e een abonnement toegestuurd thuis, maar dus niet zomaar omdat het op je pas staat!
Ik heb nog nooit controle gezien op die trams, en al zeker niet als ze vol zitten wat waarschijnlijk wel zo gaat zijn. Voor de rest gewoon idd tot St-Pieters rijden en dan lijn 1, te voet gaat ook, maar is nogal dom met al die trams :p

Schummi88
8 mei 2007, 21:59
Bassleader begint voor mij al om 14u40, dan begint de trip met de bus naar Antwerpen en vandaar uit de trein naar Gent. Dan rustig met de tram naar de korenmarkt om daar iets te gaan eten en dan na het eten mij naar Flanders Expo te begeven :).

tram 1 rijdt naar de Korenmarkt en ook naar Flanders Expo voor de geïnteresseerden

Destroyer
8 mei 2007, 22:53
ja maar flanders expo is wel helemaal de andere kant uit:p

Mr. SLASH
8 mei 2007, 23:22
ik ga normaal met wagen , vorig jaar met trein en tram geweest , nu eigen wagen , dus waarom nie , parking genoeg en der liepen daar constant patrouilles rond dus

Anvilke
13 mei 2007, 20:47
en de tram is gratis, staat op partyflock :]]]]

Schummi88
13 mei 2007, 22:30
en de tram is gratis, staat op partyflock :]]]]

Enkel tram 1 wel :), stond in de mail die ontvangen heb van Bass Events

BASSLEADER : The Last Info

Binnen een week is het eindelijk zover ! Dan host het immense
complex van Flanders Expo de Bassleader Research Facility en zullen
de bezoekers in maar liefst 6 verschillende areas zich volledig
kunnen uitleven op alle hardere muziekstijlen, elk in zijn zaal met
een eigen thema/experiment.
Hieronder alvast de laatste essentiële info.

Kaarten
VIP-kaarten zijn al een aantal weken volledig uitverkocht. Normale
kaarten zijn nog verkrijgbaar bij Fnac, Free Record Shop, Ticketbox
en de gekende platenzaken of vvk-punten. Alle info vind je terug op
de website : www.bassleader.be {http://www.bassleader.be}

Timetable / Plan
Bij het binnenkomen zal je een plan van de locatie en timetable
ontvangen.
Hieronder alvast de draaitijden

EXPERIMENT 1 : JUMPSTYLES

20.00 - 21.00 : POLYCARPUS
21.00 - 22.00 : LOONEY TUNEZ
22.00 - 23.00 : DJ DESS
23.00 - 00.00 : DJ MYSTERY
00.00 - 00.30 : FURAX LIVE Ft V-BEATZ
00.30 - 01.30 : MASSIV & THE REBEL
01.30 - 02.00 : BAD BOYZ LIVE
03.00 - 04.00 : BINUM LIVE
04.00 - 05.00 : GENIUS VS DIGITAL PUNK
05.00 - 06.00 : RUTHLESS

MC Villain

EXPERIMENT 2 : TEKSTYLES

0.00 - 21.00 : SAMUEL SANDERS
21.00 - 22.00 : TEK SOLDIERZ
23.00 - 00.00 : PLAYBOYZ
00.00 - 01.00 : SEB B
01.00 - 02.00 : COONE
02.00 - 03.00 : CHICAGO ZONE
05.00 - 06.00 : LOBOTOMY INC

MC Renegade

EXPERIMENT 3 : HARDER STYLES

20.00 - 21.30 : FRANCOIS
21.30 - 23.00 : YVES DERUYTER
23.00 - 00.00 : MAX B GRANT
00.00 - 01.00 : BRENNAN HEART
01.00 - 02.00 : DEEPACK
02.00 - 03.00 : ZANY
03.00 - 04.00 : THE PROPHET
04.00 - 05.00 : TATANKA VS ZATOX
05.00 - 06.00 : DANA

MC Ruffian

EXPERIMENT 4 : HARDTECHNO & SCHRANZ

20.00 - 21.00 : JAMIE DILL
21.00 - 22.00 : D-FEAT
22.00 - 23.00 : MANU KENTON & MAX WALDER LIVE
01.00 - 02.00 : MISS DJAX
02.00 - 03.00 : MARCO REMUS
03.00 - 04.00 : SVEN WITTEKIND
04.00 - 05.00 : FRANK KVITTA
05.00 - 06.00 : RUDE AWAKENING

EXPERIMENT 5 : HARDCORE

20.00 - 21.00 : KRISTOF & MC CHUCKY
21.00 - 22.00 : BASS-D & KING MATTHEW
22.00 - 23.00 : PAUL ELSTAK
23.00 - 23.30 : ENDYMION LIVE
23.30 - 00.30 : DAY-MAR
00.30 - 01.30 : OUTBLAST VS KORSAKOFF
01.30 - 02.30 : VINCE
02.30 - 03.30 : NEOPHYTE
03.30 - 04.30 : PROMO
04.30 - 05.00 : ANGERFIST LIVE
05.00 - 06.00 : EVIL ACTIVITIES

MC Syco

20.00 - 21.00 : THUNDERBALL
21.00 - 22.00 : DJ GLENN
22.00 - 23.00 : DJ HS
23.00 - 23.30 : JONES & STEPHENSON LIVE
23.30 - 00.15 : FRANKY JONES
00.15 - 01.00 : BOUNTYHUNTER

VIP
Met een VIP-kaart heb je de volgende voordelen ten opzichte van de
rest van de bezoekers:
- Aparte ingang
- 1 gratis cocktail Eristoff Limskaya
- Gratis food buffet
- Een VIP lounge
- VIP decks in verschillende zalen

Bereikbaarheid
Flanders Expo
Maaltekouter 1
9051 Gent
België

Auto
De ruime parkings van Flanders Expo zijn rechtstreeks bereikbaar via
afrit 14 van de autosnelweg E40 (Brussel – Oostende).

Parking
De parking is in je ticket inbegrepen. Er is voldoende parking
voorzien. Volg altijd de aanwijzingen van de parkeerbegeleiders en
van de signalisatie borden.
Openbaar vervoer
U neemt de trein naar het station Gent St.-Pieters. Tramlijn 1 stopt
aan de ingang van Flanders Expo.
Laatste tram aan station Gent Sint Pieters richting Flanders Expo
zal afgestemd worden op de laatste treinen te Gent St.-Pieters.
De eerste tram van Flanders Expo naar het station zal ook afgestemd
zijn op de eerste treinen.

Het vervoer van en naar Flanders Expo met tramlijn 1 is gratis!

Voor gedetailleerde informatie kan je surfen naar :
www.delijn.be {http://www.delijn.be}
www.b-rail.be {http://www.b-rail.be}

Busreizen
Er is een speciale busparking voorzien te Flanders Expo, Parking 6.
Het is verboden om bezoekers te laten uitstappen op de openbare weg.

Minimum leeftijd / Drugs
De minimumleeftijd is 16 jaar. Je bent verplicht om je te allen
tijden te kunnen legitimeren.
Eenmaal buiten dien je terug een toegang te betalen. Op Bassleader
zal een Zero-tolerantie op het gebied van Drugs van kracht van zijn .

Bancontact / Mistercash
Er is Bancontact / Mistercash aanwezig op Bassleader. Deze bevindt
zich in de inkomfoyer naast de toiletten. We raden iedereen aan om
gebruik te maken alvorens binnen te gaan.

Kluisjes / Safe Lockers
Ook bij Bassleader zijn er kluisjes te huur. Een kluisje huren kost
5 Euro. Je dient ook een waarborg van 5 Euro te betalen voor je
sleutel. Deze waarborg krijg je terug na inlevering van je sleutel.
Je kan ook een kluisje delen met vrienden. De kluisjes bevinden zich
aan de ingang.

Camera’s
Het is toegestaan een (digitale) camera mee te nemen. Filmcamera’s
met lens zijn niet toegestaan.

Merchandise
Er is een Merchandise stand voorzien waar je t-shirts en sweaters
van Bassleader kan aankopen.

Partywise!
De Nacht is lang, wees dus goed voorbereid! Hieronder vind je een
aantal tips …

PARTYWISE FEESTTIPS
Partywise tips to beat the bassleader

1. Geraak je oververhit door het dansen of het drummen in de
mensenmassa, neem dan de tijd om te chillen en even af te koelen. In
de main hall vind je bankjes om even te zitten en te chillen. Zweten
betekent vochtverlies. Drink regelmatig een beker water of Aquarius,
zo herstel je je vochtbalans. Water vind je gratis in de Main hall.

2. Hou steeds je vrienden in het oog en je GSM bij de hand. Dat is
alvast een goeie basis om problemen te vermijden.

3. Geraak je toch in de problemen? Probeer rustig te blijven en
vertel je vrienden dat je je niet goed voelt. Vraag hulp aan de
mensen achter de drankstands of aan de security. Zij wijzen je de weg
naar het EHBO-lokaal vóór het echt helemaal fout gaat.

4. Iedereen weet dat drugs niet toegelaten zijn op Bassleader.
Gebruik je toch, combineer dan zo weinig mogelijk! Drank, drugs of
pillen mixen, kan ernstige gevolgen hebben. Elke persoon reageert
anders op drugs en de effecten zijn onvoorspelbaar.

5. Alcohol, energy drinks en drugs zijn vochtafdrijvers. Switch dus
geregeld eens over naar water en frisdrank. Pintjes helpen niet om je
vochtbalans te herstellen. Integendeel!

6. Zwaar feesten heeft zijn tol. Zorg eerst en vooral dat je
uitgeslapen bent voor Bassleader. Daarnaast is het goed dat je
tijdens de nacht wat extra energie opdoet door iets te eten.

7. Vergeet je condooms niet mee te nemen. Je weet nooit wie je
meeneemt naar huis.

8. Drink voor je gaat slapen enkele glazen water. Dat kan je een
kater besparen!

9. Begin je nieuwe dag met een gezond ontbijt (hoe laat het ook is
als je opstaat). Zorg bovendien voor de nodige vitamines.

10. Maar bovenal, amuseer jezelf zodat je er volgend jaar weer wil
bijzijn. En, check voor je vertrekt nog even www.partywise.be voor
extra info om je nacht te optimaliseren. Want gezond en veilig
uitgaan, duurt het langst!

Partywise, a way of life!

Red Bull X-Fighters demo op Bassleader
Bassleader zal op 16 mei een exclusieve demo performance van Jimmy
Verburgh, Zelzatenaar en professioneel freestyler, aanbieden aan de
bezoekers.
Jimmy Verburgh zetelt als specialist zelf in de vierkoppige jury van
Red Bull X-Fighters, ’s werelds grootste FMX-competitie, die dit jaar
vier verschillende locaties aandoet.

Je kan alvast de trailer als voorsmaakje bekijken via de volgende
link :

www.redbullxfighters.com {http://www.redbullxfighters.com}

CD Compilation Bassleader
De cd compilatie is verkrijgbaar in de betere platenzaken. Deze
dubbel cd zal ook verkrijgbaar zijn aan de Merchandise stand op
Bassleader.

www.news.be {http://www.news.be}

{http://www.taatu.com/v1.2/index.html?supplier=blblnws}Herbeleef
Bassleader in een virtuele wereld via taatu.com

Kan je er op 16 mei niet bij zijn of wil je alles nog eens
herbeleven, surf dan op zondag 27 mei naar de virtuele wereld van
Taatu (www.taatu.com) voor een Bassleader Aftermath.
Click je een weg naar de virtuele discotheek en ga samen met je
vrienden opnieuw uit je dak op exclusieve Bassleader livesets.
Spread the buzz en stort je samen met Bassleader in een virtuele
wereld vol fun, muziek en vrienden van over de hele wereld.

Afspraak: zondag 27 mei om 20u in de virtuele eventhal op
www.taatu.com

copy/paste van de mail :)

Anvilke
14 mei 2007, 00:29
ja, das wat ik bedoelde sry ;p

dacht niet dat er ng trams naar expo hallen reden, daarmee :p [ of zit ik hier weer verkeerd? >_<]

Spectre
14 mei 2007, 00:40
tram 1 is van Evergem (hier bij mij) tot aan Flanders Expo ^^

Mr. SLASH
14 mei 2007, 20:38
drinken :woohoo:

mja , ik drink nooit alcool op zoiets , dusja

Cind3r^
14 mei 2007, 21:11
48 hours remaining:applause:

Schummi88
14 mei 2007, 21:22
48 hours remaining:applause:

morgen nog les en woensdag uitslapen voor Bassleader, toch handig dat ik woensdag mijn vrije dag heb :p

?therapy?
14 mei 2007, 21:24
morgen nog les en woensdag uitslapen voor Bassleader, toch handig dat ik woensdag mijn vrije dag heb :p
Inderdaad :sad: hier wel nog les, achjah al een geluk dat het maar een halve dag is :D

Wover
14 mei 2007, 22:32
Morgen les, misschien 's avonds eens wa gaan feesten in Leuven om al wa in't ritme te komen, woensdag goe uitslapen en dan tegen 6u vertrekken. Aangekomen gaan we dan eerst iets eten in Gent, en dan rond 9-10u naar ginder trekken ;).

MaTtIaSkE
15 mei 2007, 00:22
nog een dagske les
woensdag uitslapen en om 14u werke tot 18u en dan doorcruizen naar Gent ^^

Dafference
15 mei 2007, 00:25
Ik blijf gewoon gans de week thuis om mij optimaal te kunnen voorbereiden op Bassleader & Tiësto. :D

Woensdag in de late namiddag half 5 fzo, en om half 7 al gabbermeeting voor het station.
Daar 2 uurtjes socializen => zoveelste minder handjes moettek binnen schudden (want dan willek feesten :$).

DJ BUZZE retro
15 mei 2007, 00:35
Ik blijf gewoon gans de week thuis om mij optimaal te kunnen voorbereiden op Bassleader & Tiësto. :D

Woensdag in de late namiddag half 5 fzo, en om half 7 al gabbermeeting voor het station.
Daar 2 uurtjes socializen => zoveelste minder handjes moettek binnen schudden (want dan willek feesten :$).

Krapuuleke !

:tongue:

Dj Aero
15 mei 2007, 00:38

ebde al gepland wa ge gaat afbreken?

(grapke e dude)

Dafference
15 mei 2007, 01:26
ebde al gepland wa ge gaat afbreken?
Ge verwart misschien met de naar-iedereen-vies-kijkende, met-veel-lawaai-uitdagende, overal-relschoppende, auto's-in-de-fik-stekende, metrostations-afbrekende "jongeren"? :oink:

(grapke e ComputerVista)

Ma serieus, gabbermeetings zoals morgen zijn normaal de vreedzaamste samenscholingen ooit za! :)

Dafference
15 mei 2007, 12:13
NOG EEN LAATSTE AANPASSING VOOR ZAAL 6:

Een kleine wijziging in de timetable : Franky Jones en dus ook Jones & Stephenson Live zal helaas niet optreden. Wegens een persoonlijke situatie kon hij zijn aanwezigheid niet garanderen en zijn we als organisatie genoodzaakt hem te schrappen. We hebben tot vandaag gewacht op uitsluitsel maar tevergeefs.
Gezien het zo kort dag is hebben we besloten geen vervanger te boeken maar de Blackhole area een uurtje later te openen. De timetable ziet er dan als volgt uit :

21.00 - 22.00 : THUNDERBALL
22.00 - 23.00 : DJ GLENN
23.00 - 00.00 : DJ HS
00.00 - 01.00 : BOUNTYHUNTER

Best een beetje spijtig want Jones & Stephenson had ik graag ff gezien!

PoMpElSiEn
15 mei 2007, 14:54
hardstylen whii!

cd van inqontrol scheurt ier door de boxen :D
nog ff whiiiiiiiiii

wel jammer dan tatanka vs zatox overlapt me angerfist live :(

edit: cd bassleader :x :D
pf die eerste cd :s wa ne roemmel

?therapy?
15 mei 2007, 17:47
Spijtig dat Jones & Stephenson hebben afgezegt :sad:
Ohwell, dan maar naar endymion gaan :D

Whiii, nog maar 1 keer slapen :woohoo:

Godlessarto
15 mei 2007, 18:47
Al aant opwarmen met wat greg c. Morge wel een drukke dag op school. In de keuken tot half 4 godverdomme...

Schummi88
15 mei 2007, 20:06
allé nog nen dag en het spel begint, vandaag nog is wat studeren voor de aankomende examens en dan uitslapen + mij voorbeiden :p

Godlessarto
15 mei 2007, 20:14
00.30 - 01.30 : MASSIV & THE REBEL 01.00 - 02.00 : COONE

Mijn schema :)

DBK
15 mei 2007, 20:14
kga der werken heb ik dernet vernomen :p

Anvilke
15 mei 2007, 20:56
Muahaha, ng 24u ongv en tis van da :]]]]

Oh, en dafference, tïesto :unsure: not to be rude but, trance maakt je hersens tot moes :D [j/k....]

anyway, zal zien om op de meeting te zijn, moet van roeselare komen met nen bende :]]

Re@V0r
15 mei 2007, 21:11
kzal er toch ook zijn uiteindelijk

nog free ticketje kunnen bemachtigen :p

sink
15 mei 2007, 22:47
pff, kom net tot de vaststelling dat de bussen op zondagregeling rijden dan..
6u gedaan, 8u45 ten vroegste de eerste bus.. dat wordt nog ruim 2 uren in Gent rondlopen :s

<RAVEheart>
15 mei 2007, 22:58
Geen Bassleader, zonder de bassleader test !
Hier klikken: http://ejek.wordpress.com/2007/05/15/housemuziek-maakt-jongeren-kapot/

^MystiQ
15 mei 2007, 23:02
Keb al spijt dak nie ga, die room 4 zag er mij potverdikke wel enorm vetjes uit hoor :)

?therapy?
15 mei 2007, 23:30
20.00-21.00 Kristof & Mc Chucky
21.00-22.00 Bass-D & King Matthew
22.00-23.00 Paul Elstak
23.00-23.30 Endymion Live
23.30-00.00 DaY-már
00.00-01.00 Brennan Heart
01.00-02.00 Deepack
02.00-03.00 Zany
03.00-03.30 Neophyte
03.30-04.00 Promo
04.00-05.00 Tatanka Vs Zatox
05.00-06.00 Evil Activities

Dit ga ik wss doen. Of mss ook nog bountyhunter & Bam Bam. Vind het dus echt wel spijtig dat Jones & Stephenson niet komen :sad:

PoMpElSiEn
15 mei 2007, 23:59
kga der werken heb ik dernet vernomen :p

oe fixte zoiets?
wil da echt al keilang doen op van die evenementen werken

ik ga switchen tusse hardcore en hardstyle :D

DBK
16 mei 2007, 00:43
oe fixte zoiets?
wil da echt al keilang doen op van die evenementen werken

ik ga switchen tusse hardcore en hardstyle :Dnen maat van mij doet da wel vaker en ik had gezegd dat ik ook wel af en toe wou bijverdienen :) misschien kan ik je donderdag hier wat meer informatie over geven :)

PoMpElSiEn
16 mei 2007, 00:45
nen maat van mij doet da wel vaker en ik had gezegd dat ik ook wel af en toe wou bijverdienen :) misschien kan ik je donderdag hier wat meer informatie over geven :)

merci :)
pm desnoods maar :)

BiZi
16 mei 2007, 09:39
Toch maar besloten om te gaan, hoewel ik morgen moet werken --> kapot gaan dus !

Soit, zo'n line-up kan je echt ni laten liggen, no matter what!