PDA

Volledige versie bekijken : Student in Gent - uitgaan

GhO$T
27 februari 2007, 15:35
Hallo,

Wij gaan de laatsten tijd nogal veel naar dezelfde plaatsen, vandaar zou ik hier es vragen wat de favoriete café's/uitgaansbuurten zijn van de andere studenten in Gent. Nieuwe ideetjes zijn altijd welkom natuurlijk.

Kheb het dus vooral op uitgaan in de week in Gent centrum, niet naar de omliggende disotheken die meer voor de weekends bedoeld zijn.

Zeg er ook gerust bij waar je absoluut niet meer wil terug gaan wetens te marginaal, teveel slechte muziek,.... :)

Bontus
27 februari 2007, 15:40
Voor mij persoonlijk:
Pluspunten voor:
- Café St.Hubert (kortrijkespoortstraat)
- Café 't Clubke (rabot)
- Café Amber (blandijn)
- Café 5 voor 12 als ge van strakke toestanden houdt (korenmarkt)
- Pita Tosi (overpoort)
- Amadeus Ribs (patershol)
- Avondje bij mensen op kot als die een living hebben

Minpunten voor:
- Overpoort op donderdag
- Restaurant Kastar

Thallyos
27 februari 2007, 16:13
Voor mij persoonlijk:
Pluspunten voor:

- Café Amber (blandijn)
- Café 5 voor 12 als ge van strakke toestanden houdt (korenmarkt)
- Pita Tosi (overpoort)
- Amadeus Ribs (patershol)
- Avondje bij mensen op kot als die een living hebben

Minpunten voor:
- Overpoort op donderdag

Zo ongeveer mijn gedacht zo :) Kastart zou ik wel bij plus zetten, maar hij vroeg hier uitgaansplaatsen, geen restaurantjes.

Verder kan ik altijd de Hotsie Totsie en de video aanraden.

russian
27 februari 2007, 16:18
Je moet in het centrum sowieso een aantal jenevers in het jeneverkot gaan drinken. Omdat de studentenbuurt een beetje uit het centrum ligt, kan je overwegen om naar de Vlasmarkt te gaan. Charlatan e.d. Maeght Van Ghent afhankelijk van je noden etc.

Tip: caféplan gent vragen met 300 cafés ofzo bij use-it.

russian
27 februari 2007, 16:21
Geen website

Internet is niet meer van deze tijd. We zijn nu al een eindje in de jaren 2000, en het is ten gronde gebleken dat het internet geen goeie manier is om schone mensen te leren kennen, om beschonken te worden, om met een toogfilosoof aan de klap te geraken, en om uiteindelijk wakker te worden met uw hoofd op een kassei. Daarvoor moet ge niet op internet maar op café. Enfin, iedereen mag dus ook stoppen met zagen over nieuwe cafés en cafés die allang verdwenen zijn. www.cafeplan.be bestaat niet meer.

Vanaf nu komt het caféplan van Gent alleen nog uit op papier. Ge kunt er niet op klikken, en ge kunt er geen emails naartoe sturen. Het caféplan is gewoon een fabuleuze poster, die gratis bij Use-it Gent te krijgen is (naast de Vooruit). Op het plan staan niet alleen de hippe cocktailbars, de bruine kroegen, de ambiance studentencafés en de sympathieke buurtcafés. Neen: op het caféplan staan ze allemaal, of ze nu trendy of verlopen of oud of jong zijn. Alle 297 drankgelegenheden binnen de Gentse stadsring. Elk jaar wordt er een nieuwe versie van de poster gemaakt, waarop ge geen fout zult vinden. Ideaal voor aan de binnenkant van uw wc-deur.

Tenslotte roept de caféplan-redactie op om ook alle café-websites van het internet te schrappen. Wij hebben er eens over nagedacht, en dat zal het beste zijn voor iedereen.

Tot ziens,
Edmond en Use-it

Caféplan GRATIS af te halen bij Use-it
Sint-Pietersnieuwstraat 21, Gent (naast Vooruit)
open maandag tot vrijdag, 13u tot 18u

russian
27 februari 2007, 16:22
Ondanks de bijna 300 café's, heb ik nog steeds geen echte stamcafé gevonden.

russian
27 februari 2007, 16:23
Als je van lekkere bieren houdt: hopduvel en wateruis bierkant of was het bierhuis waterkant.

BuffaloKampioen
27 februari 2007, 16:25
Sunset (Ter platen, in de straat van de cinema): ouder volk, opt gemak maar kan ook zwaar gefeest worden. Geen last van kleine kindjes.

Verder Julien :D , Ambar & A pro po (als ge wa deftig zijt)

Kickeren in Delirium en 't kofschip

Margeitje
27 februari 2007, 16:41
Backdoor
Amber
't Krawietelke
Sioux
Pole Pole

das mijn selectie :p
allez voorlopig, kwil al een tijdje es naar de charlatan en kben er nog altijd nie geraakt >_<

ElBramo
27 februari 2007, 17:29
Krawietelke is zalig café idd :)

Aant St-Pietersstation hebt ge nog nen goeie loungebar ook. En die loungebar aan korenmarkt schijnt ook goed te zijn.
Canard Bizar aan de overpoort vond ik ook goed, was daar wel voor privefeestje, dus geen id of het altijd deftige muziek is (was drum 'n base)

Pi-nuts is goed als er niet teveel volk is, maar dat is meestal int weekend eigenlijk, voor de rest blijf ik daar weg tbh.

Kakaku
27 februari 2007, 17:47
Ben nog maar 1 keer in Gent weggeweest (kroegentocht dus) en in de pinuts hebbe we ons toch 't beste geamuseerd :)

De rest vond ik maar so-so

ElBramo
27 februari 2007, 17:58
Ben nog maar 1 keer in Gent weggeweest (kroegentocht dus) en in de pinuts hebbe we ons toch 't beste geamuseerd :)

De rest vond ik maar so-so
Pi-nuts is zoooo druk he :) Als ge fan zijt van op de tafels te dansen enal is dat wel nog fijn. Ge moet maar eens langsgaan, muziek kan soms ook nog meevallen... Het schoolvoorbeeld van een danscafe, te luide muziek, ge geraakt niet tot aan den toog en ze vechten der graag ^^

Parnakra
27 februari 2007, 18:03
Pi-nuts is zoooo druk he :) Als ge fan zijt van op de tafels te dansen enal is dat wel nog fijn. Ge moet maar eens langsgaan, muziek kan soms ook nog meevallen... Het schoolvoorbeeld van een danscafe, te luide muziek, ge geraakt niet tot aan den toog en ze vechten der graag ^^
Ik heb nog nooit een vechtpartij in of rond de Pi-nuts gezien. =/

En je raakt wel degelijk tot de toog, je moet gewoon wat assertiviteits- en cafétraining hebben. Ze draaien er trouwens altijd goede (feest)muziek, zelden meegemaakt dat ze te luid staat. (meestal is het dan maar voor één schijf)

Destroyer
27 februari 2007, 18:08
als house/techno/dnb en nog wat stijlen u ding zijn:

Decadance (pas op: kan verslavend werken)

altijd vriendelijke sfeer, feestvolk, goeie dj's en niet te duur om te drinken voor een "club" 2€ ingang leg ik met plezier neer op een woensdag of donderdag, blijft ook altijd lang open, donderdag ist vaak 9u, woensdag soms ook :D

in rector kunde af en toe ook wel nog goeie feestjes vinden, komt er wel vaak pas later op de avond op gang. (alsin: volk)

BaRtHoLoMeUs
27 februari 2007, 18:14
Verder Julien :D , Ambar & A pro po (als ge wa deftig zijt)

Bah, Ambar en A pro po... hoewel ik in die laatste nooit ben binnengeraakt (nochtans deftig en in schoon vrouwelijk gezelschap) ben ik wel al in de Ambar geweest: mooi interieur enzo, 'hippe' oudere mensen (geen 18jarigen) maar drank is er veel te duur. Anyway, niets voor mij da poepchique gedoe. Sorry, maar daar zien ze mij nooit terug.
Julien daarentegen ruled :bow:

TrickY.
27 februari 2007, 18:22
Cuba libre (danscafé) en Vagant (wat rustiger) in overpoort.

En idd alsge iet wil eten; Pita Tosi @ overpoort!

BuffaloKampioen
27 februari 2007, 18:25
Bah, Ambar en A pro po... hoewel ik in die laatste nooit ben binnengeraakt (nochtans deftig en in schoon vrouwelijk gezelschap) ben ik wel al in de Ambar geweest: mooi interieur enzo, 'hippe' oudere mensen (geen 18jarigen) maar drank is er veel te duur. Anyway, niets voor mij da poepchique gedoe. Sorry, maar daar zien ze mij nooit terug.
Julien daarentegen ruled :bow:

Jah, tis mijn ding ook niet hoor maar ge staat er tenminste nog op uw gemak en tis geen kleutertuin of sardienendoos zoals de rest :D

En snacktosi & julien zijn dichtbij, alhoewel ik de bicky van dienen frituur naast julien op de parking beter vind! Echt waar! :D

Bontus
27 februari 2007, 18:31
Decadance is imo de beste feesttent in Gent.
Pi-nuts, nog niet geweest maar wel goeie dingen van gehoord.

Wat betreft zware bieren en degusteren:
Trollenkelder (St.Jacob), Hopduvel (ad Coupure), Waterhuis aan de bierkant, ...
Is wel niet studentvriendelijk qua prijs eh :)

**Timme**
27 februari 2007, 18:33

De beste pita die ik al gegeten heb. Ik slaag er maar weinig in om te passeren zonder binnen te gaan ;)

Waar is de hopduvel precies? Heb er al veel goeds over gehoord.

sink
27 februari 2007, 18:33
tja, wat is goed en wat is niet goed.. :unsure:
ik heb het bijna allemaal gezien in de overpoort; cuba libre, blue, point final (luid!), a pro po, pi-nuts (luid!), ..

ElBramo
27 februari 2007, 18:34
Ik heb nog nooit een vechtpartij in of rond de Pi-nuts gezien. =/

En je raakt wel degelijk tot de toog, je moet gewoon wat assertiviteits- en cafétraining hebben. Ze draaien er trouwens altijd goede (feest)muziek, zelden meegemaakt dat ze te luid staat. (meestal is het dan maar voor één schijf)
Als ge int weekend gaat is het te doen. Maar ga eens de maandag of de donderdag...
Wel al vechtpartijen meegemaakt, in de 10 keer dat ik daar geweest ben 3 keer zien vechten of boel zoeken...

balbe
27 februari 2007, 18:53

Jep, de besten, kben zelfs al ziek geweest van sommige andere.

Maar studentjes: een student moet studeren, niet uitgaan!

Kzever maar eh

Ik ga een beetje overal, als de muziek en ambiance me aanstaat gaak naar binnen

Cool ice
27 februari 2007, 18:57
Als het rustig moet 100% Amber.

Maar als de voetjes los mogen geef mij dan maar Club Two is wel naar lokeren op. Maar echt de moeite om naar toe te gaan zot kotje.:applause:

Squadra
27 februari 2007, 19:01
De beste pita die ik al gegeten heb. Ik slaag er maar weinig in om te passeren zonder binnen te gaan ;)

Niet ver van mn school (Ath. Wispelberg), naast de Stadium fitness

russian
27 februari 2007, 19:02
Ook Limonada niet vergeten (lounge) in centrum. Hij vroeg denk ik niet naar Overpoortcafé's.

Ether
27 februari 2007, 19:02

Moh, Pi-Nuts valt toch nog goed mee, kga altijd de maandag voor de happy hour en ja, dan ist idd vrij druk (eerste weken zelfs idd iets te druk) maar anders vinnek da toch nog goed meevallen zu.

Jah, tis mijn ding ook niet hoor maar ge staat er tenminste nog op uw gemak en tis geen kleutertuin of sardienendoos zoals de rest :D

En snacktosi & julien zijn dichtbij, alhoewel ik de bicky van dienen frituur naast julien op de parking beter vind! Echt waar! :D

Mene gij da nu? :eek: Heiligschennis! Toch nix beter als nen bicky van Julien was da nu!

Voor de rest jah, overpoort zoals hier gezegd, maar kzit de laatste tijd lik meer in Defoo & Backdoor (alle ja, vroeger ook wel veel, maar nu gaak eigenlijk zelden of nooit nog naar de Overpoort).
In overpoort ist meestal Pallieter dak naar toe ga, vinnek het best. Ook omdat er heel veel bekend volk van m'n school van vroeger altijd zit

P|tt@
27 februari 2007, 19:17
Kraaienest & rector = gouden combinatie tbh.
& backdoor if you're feeling rich.

vjcube
27 februari 2007, 19:31
wel belangrijk, van welke stijl hou je? of ist gewoon in danscafekes wa danse enz?

in de week (kwa dansen enz e..)
-decadance (vree wijs, zeer deftige/super namen voor weinig geld)
-charlatan (die sfeer daar is gewoon de max, tis wa meer alternatief..)
-suite16 (wa kleiner, ma wel tof)
-tijuana (vond ik vroeger zeer tof, gratis entree, ma der komt gelijk geen volk meer op af..)
-overpoort (ja, wie kent het ni..)
-...

toffe chillplaatsen (om iets te drinken enz..)
-limonada (my favorite, lekkere cocktails, leuk concept, wel altij druk 's avonds..)
-damberd (tof cafe, lekker alternatief)
-pink flamingo (zeer wijs interieur, wel dure tequila's )
-charlatan,de jos en kinky star (voor de kunstenaars wa, vind ik..)
-dynasty (mijn stamcafe vroeger,de patron is nen echte gentenaar en die gaste aan de bar zijn echt lache, altijd dezelfde mensen, altijd strijk me die cafepraat)
-het geuzenhuis (ook zeer tof interieur, voor vrijzinnigen..)
-bloomingdales (ook loungecafeke)
-de ploeg (veel studenten..)
-the cover (smoke weed every day..)
-en weeral, de overpoort :p
-...

int weekend:
-culture club (vind ik een superclub)
-make-up (nog wijs, moet nog in de lift komen, wel wa ouder volk..)
-decadance
-overpoort (kwil den deca voor expres ni onder de noemer 'overpoort' laten komen..)
-...

der zijn er nog zoveel, alsk nog iets wijs weet, zet ik het er wel bij..
btw, als je de overpoort veel doet, ben je da na nen tijd zeer beu..oke, de kans da je een meisje versierd is 100%, ma op de duur ben je da ook beu.. geef mij dan maar liever een goed electro,dnb,house,minimal feestje en ni van diene domme rnb..

Destroyer
27 februari 2007, 19:41
ik ga akkoord met vjcube, behalve CultureClub :eek: daar zien ze mij nooit, niet dat ik er binnen zou mogen waarschijnlijk maarja :ironic: fuck da nekkenkot

Bontus
27 februari 2007, 19:56
Decadance vind ik zalig op zaterdag, altijd het goeie publiek :)

...
-the cover (smoke weed every day..)
...
Heb ook al gehoord dat de barman groene vingers heeft daar :p

Gentille
27 februari 2007, 20:20

Ik ga altijd bij Memouly hoor :p. Decadance is één van de betere café imo, fel verbetert tegen over vorig jaar. Je moet wel 2 € entree betalen maar op bv een donderdag zijn zij ook één van de weinige café's in de overpoort met twee dj's die draaien (grote en kleine zaal). Tijuana, DC op de korenmarkt zijn ook niet slecht. Dan heb je ook nog op de vlasmarkt de Charlatan. Op de oude beestenmarkt (denk ik toch :p) heb je de Chocolate. Al meermaals die ronde gedaan :p

JeanPerrier
27 februari 2007, 20:24
julien is overgenomen. en tis nie zo goe meer vinnek

ik en mijnen kotgenoot zijn nu alle cafes die op da mapken staan aant afgaan. vanaaf weer 4. (kotgenoot werkt al dus die heeft nie elke dag tijd of veel tijd). vanaf dat er wa meer in mijn blogje :p staan zallek het keer posten

Zeta Reticula
27 februari 2007, 21:08
julien is overgenomen. en tis nie zo goe meer vinnek

ik en mijnen kotgenoot zijn nu alle cafes die op da mapken staan aant afgaan. vanaaf weer 4. (kotgenoot werkt al dus die heeft nie elke dag tijd of veel tijd). vanaf dat er wa meer in mijn blogje :p staan zallek het keer posten
Julien overgenomen??? Door zijn zoon dan zeker...

Café's om zo wa te zitten:
De Ploeg
't Krawietelke
't Kraaienest

Dingensom zo wa te feesten:
Pi-Nuts
Decadance

Dingens om zo wa te eten:
Julien (da kot daarnaast is echt slecht)
Pitta Isparta (beter dan Tosi, wat vlees betreft toch)

En dan nog zo wa allemaal andere dingen hé

Parnakra
27 februari 2007, 21:09
Ik zie dat de Boom Boom nog niet vermeld is.

Bij deze: Boom Boom.

ComputerVISTA
27 februari 2007, 21:11
De bowling daar aan de overpoort, als ik ergens weg ga in Gent is't naar daar :p

Wel niet meer met dimi want die wint in bowling :sop:

Starrk
27 februari 2007, 21:14

Pff Cuba Libre...net iets te schraal op donderdag :D

Als je een goede loungebar zoekt: Geuzenhuis aan het sint-pietersplein.

Waar zijn wij nog overal geweest:

-De Salamander
-Decadance
-pi-nuts (stamcafé van de psychologen&pedagogen)
-café de hoeve (sint-pietersnieuwstraat)
-charlatan
-Limonada! (niet vergeten een van hun cocktailboekskes te pikken :p)
...

En natuurlijk Overpoort Bowl om u gewoon wat te amuseren (kickeren, bowlen, poolen)

Pita is overal even lekker (of slecht). Broodjes eten wij vooral in 't Hoogtepunt (aan de blandijn) in The Corner (overpoort) en ergens waar we onlangs geweest zijn, aan de Vooruit...Big iets.

Ether
27 februari 2007, 21:14
Bowling is goed voor goedkope pilsjes, 1,5€ voor een 33cl.

PussyDuster
27 februari 2007, 21:19
Zaterdag nog in de charlatan uit geweest. Super sfeer & muziek!

sink
27 februari 2007, 22:07
De bowling daar aan de overpoort, als ik ergens weg ga in Gent is't naar daar :p

Wel niet meer met dimi want die wint in bowling :sop:
ik ga zowat elke vrijdagavond gaan poolen naar ginder, maar bowlen.. nee toch niet :)

russian
27 februari 2007, 22:07
Zaterdag nog in de charlatan uit geweest. Super sfeer & muziek!

Op zaterdag is het er heel wijs, idd.

Quadslut
27 februari 2007, 22:12
De Hopduvel (bruin café, veeeeel bieren, zijstraatje van de Martelaarslaan)
Hot Club De Gand (klein, gezellig, loungy, aan de groentenmarkt)
Hotsi Totsi (hip jazzy en altijd heel druk, Hoogstraat 1)
Defoo (donker, en goeie plek om pinten te pakken punt uit, vlakbij Blandijn)
Het Zwarte Gat (ooit eens beland op nen scheven avond, goe café, Papegaaistraat)
De Geus van Gent (sjiek, live jazzmuziek vantijds, café van de vrijzinnigen, vlakbij Decascoop)

Suphafly
27 februari 2007, 22:59
http://www.lequartier.be/
als ge van hip hop houd

Gentille
27 februari 2007, 23:00
http://www.lequartier.be/
als ge van hip hop houd

idd kwas al aan het denken welke ik vergeten opnoemen was :p

JeanPerrier
28 februari 2007, 01:10
vandaag in de verloren hemel geweest op de coupure ergens.
metal/gothic cafe, echt de max. kzou wel gaan op nen donderdag dat het daar wa drukker is

ikbenslim
28 februari 2007, 01:18
rector voor de londonbeat feestjes, en anders naar den Deca, altijd top-dj's, lage inkomprijs, en altijd sjieke sfeer...

En onder de middag of tussen de lessen naar het Artevelde-cafe voor potje kickeren of darten

Equino
28 februari 2007, 02:32
- Decadance (Overpoort)
- Om wat beweging te doen 's namiddags/'s avonds wat gaan poolen of bowlen in Overpoort Bowling. (Vind ik persoonlijk wel tof daar)
- Diene roze pitta in Overpoort (pataaaat!!)
- Damberd (korenmarkt) is nog eens tof om met een héél klein bendeke of vriendin wat te gaan drinken. Daar hoorde wel iedere keer een andere taal + toffe jazz muziek.
- Rector (Overpoort - kan soms fout aflopen)
- De rest is niet zooo heel veel waard imo

Tah_b00nz0r
28 februari 2007, 13:10
ik ga zowat elke vrijdagavond gaan poolen naar ginder, maar bowlen.. nee toch niet :)

vant weekend gaan we ook met een groepken "discobowlen" in d'overpoort

kunt daar ook snookeren op die weg naart st pietersplein ergens? daar bij de chocoladebar (kweet de naam ni mer)

vjcube
28 februari 2007, 13:11
vant weekend gaan we ook met een groepken "discobowlen" in d'overpoort

kunt daar ook snookeren op die weg naart st pietersplein ergens? daar bij de chocoladebar (kweet de naam ni mer)

stars&stripes? das wel meer berg af

ebuzola
28 februari 2007, 13:13
Met de vriendin gaak daar ook vaak poolen, decadance, cuba libre soms is, want muziek is veel te R&B soms, alst de klassiekers zijn benk daar te vinde.

5 voor 12, Amber op donderdag, en nu mss donderdag naar de vooruit, omda mijn lief haar zus zit in haar voorlaatste jaar dierengeneeskunde en tis weer dikke party, altij al goe geweest :D

Bontus
28 februari 2007, 13:19
De Stars & Stripes is wel goe omdat er zoveel plek is dat ge bijna altijd een tafel vrij hebt, maar vree vriendelijk zijn ze daar toch niet.
Meestal kom ik daar nie 's avonds maar overdag.

ebuzola
28 februari 2007, 13:53
Mor in Damberd vind ik ze ni vriendelijk ze, u eigen drank halen enzo en dan vies omda ge alles apart wilt betalen, allé ni gaak nimmr binne

|FuRiouS|
28 februari 2007, 14:26
Bowling is goed voor goedkope pilsjes, 1,5€ voor een 33cl.

Goedkoop en 1.5€ ?
Kweet veel cafés waar ze goedkoper zijn ze.
747, Ma/di/wo 1.2€ bv :)

Tah_b00nz0r
28 februari 2007, 15:18
wel ne drieëndertiger eh ;)

Deus ex Machina
28 februari 2007, 15:24
Backdoor
Amber
't Krawietelke
Sioux
Pole Pole

das mijn selectie :p
allez voorlopig, kwil al een tijdje es naar de charlatan en kben er nog altijd nie geraakt >_<

duidelijk iemand van rond de blandijn zie ik

Hmgrwngd
28 februari 2007, 15:25
Met de vriendin gaak daar ook vaak poolen, decadance, cuba libre soms is, want muziek is veel te R&B soms, alst de klassiekers zijn benk daar te vinde.

Cuba libre -> :sop: :sop: :sop:

Nu eens echt niks voor mij; dat zit daar vaak overvol, je kunt elkaar niet verstaan door de (meestal crappy) muziek heen , en je kunt nog minder dansen omdat het zo vol zit.

EDIT: Hoe meer namen van cafés uit Gent dat ik zie, hoe minder ik m'n studentenperiode mis. :p
Enkel den Defoo viel nog mee; omdat ze daar vaak goeie rockmuziek draaiden. Beetje The Beatles, Black Sabbath, Iron Maiden terwijl je een duvel drinkt: heerlijk! :)
(zelfs ooit iemand uit het raam zien springen! :p )

Arifiene
28 februari 2007, 15:51
Ok ja...
Vagant
Cuba libre
Coulissen
De Hoeve
Hof van beroep
De rest kom ik slechts sporadisch binnen...

Hmgrwngd
28 februari 2007, 16:05
Vagant

Heb daar ooit eens binnengeweest toen ik ladderzat was.

Wat een raar café. :lol:

Opeens zo'n groep meiden die iedereen in het café wil doen dansen (op 1 of ander belachelijk popliedje) , en ik die zo half-kotsend naar buiten moest...
En ik kom buiten: alles normaal; en ik voel me prima. :unsure:

Rare atmosfeerkes soms. :p

GhO$T
28 februari 2007, 17:54
Goedkoop en 1.5€ ?
Eigenlijk wel raar da ge zo ver moet zoeken voor een goeikoop pint op café in Gent. In Leuven zijn pinten @ 1€ meer regel dan uitzondering als ge da hoort.
Zou een café's uitbaten in Gent zoveel meer kosten dan in Leuven?

Furyan187
28 februari 2007, 18:22
Cuba Libre??? :x
dat vond ik nu echt es een k*tcafé ;) (elk z'n smaak...)

Ik ging vroeger naar de Salto of naar (het vroegere) Hemelsbreed Verschil, toen kon je daar nog wat op je gemak zitten en rustig klapke doen met knappe !vrouwelijke! Erasmus-studentes :love:

psyko-monchske
28 februari 2007, 18:26
Eigenlijk wel raar da ge zo ver moet zoeken voor een goeikoop pint op café in Gent. In Leuven zijn pinten @ 1€ meer regel dan uitzondering als ge da hoort.
Zou een café's uitbaten in Gent zoveel meer kosten dan in Leuven?

ik heb toch nog nooit een cafe gevonden waar ze pinten aan 1 euro aanbieden, buiten de fakbars dan...

ViskEEE
28 februari 2007, 18:27
En snacktosi & julien zijn dichtbij, alhoewel ik de bicky van dienen frituur naast julien op de parking beter vind! Echt waar!

Neem die woorden terug zeg ik u:)! I luv die bicky's, wel neit als ze gemaakt worden door diene rosse. Geef maar de real Julien ;). En voor de rest: Decadance is wel lekker.

Obi-Jan
28 februari 2007, 18:32
vroeger zat ik altijd in de sjakosj, rustig rock café in de overpoort, dat sinds vorig jaar niet meer is, en nu is het een cocktail bar :sop:
tegenwoordig zit ik meestal in canard bizar, omdat het het clubcafé is van mijn vereniging, maar een echt geweldig café is dat ook niet. voor de rest ga ik ni zo veel op café, backdoor is ook wel nice though :p

Hmgrwngd
28 februari 2007, 19:03
Cuba Libre??? :x
dat vond ik nu echt es een k*tcafé ;) (elk z'n smaak...)

Tgoja, uiteindelijk lijken veel cafés op elkaar in de overpoort.

Te luide muziek om te babbelen, te slechte muziek om te dansen, zatte studenten en allerlei hormoon/alcohol-gedreven ego-nonsens...
The action never dies. :)

Meestal ga ik wel naar die plaatsen waar de muziek centraal staat: Rector of Deca. In de deca moet je soms wel de mensen es wakkerschudden; want tis altijd leuker als iedereen meedanst en meestampt.:woohoo:

Bontus
28 februari 2007, 19:16
Als ik even stop voor een bierpauze moet niemand mij komen overtuigen van het feit dat het leuker is als iedereen meestampt.

Hmgrwngd
28 februari 2007, 19:21
Als ik even stop voor een bierpauze moet niemand mij komen overtuigen van het feit dat het leuker is als iedereen meestampt.

Haha ja, het grappigste zijn de zatte mensen die dansen en zichzelf zo met een GIGANTISCHE kater opzadelen door al het waterverlies. :)

Ik vraag gewoon altijd fanta of fruitsap aan de bar. :evil:

Destroyer
28 februari 2007, 19:21
In de deca moet je soms wel de mensen es wakkerschudden; want tis altijd leuker als iedereen meedanst en meestampt.:woohoo:

zeker op zondagvoormiddag is het er altijd lachen :D

Hmgrwngd
28 februari 2007, 19:22
zeker op zondagvoormiddag is het er altijd lachen :D

Zwijg stil man. :p

Bontus
28 februari 2007, 19:24
Haha ja, het grappigste zijn de zatte mensen die dansen en zichzelf zo met een GIGANTISCHE kater opzadelen door al het waterverlies. :)

Ik vraag gewoon altijd fanta of fruitsap aan de bar. :evil:

Nog geen kater gehad van een avondje Deca persoonlijk :)

Hmgrwngd
28 februari 2007, 19:28
Nog geen kater gehad van een avondje Deca persoonlijk :)

Dan stamp of dans je nog niet intens genoeg. :p

Iemand die niet gigantisch zweet van het dansen, danst eig niet, maar waggelt heen en weer. =D

EDIT: Soms gaat het er ook over hoor: luider stampen dan de bassen... Dan krijg je rare blikken. :)

Bontus
28 februari 2007, 19:30
Zweten is niet zozeer mijn doel van de avond omdat amusement centraal staat voor mij. En van nature uit zweet ik niet heel snel.

Obi-Jan
28 februari 2007, 19:44
Coulissen

heh, jij wou mij daar ooit mee naar binnen nemen, maar ik mocht daar niet binnen \o/ leve buitenwippers :p

Arifiene
28 februari 2007, 19:50
heh, jij wou mij daar ooit mee naar binnen nemen, maar ik mocht daar niet binnen \o/ leve buitenwippers :p

idd, wat was de uitleg weeral : ge had een metalshirt en leren vestje aan, en da 'paste' niet :p
nuja der stonden die avond andere buitenwippers, anders zou da wel ni gebeurd zijn :sop:

overigens, vooral er iemand enig commentaar op wil geven :
Ik ga naar die café's voor de muziek (ik ben niet zo alto-aangelegd), voor de sfeer en vooral voor de mooie (snob)jongens.
Zo, daar heb ik mooi niet hypocriet over gedaan.

Obi-Jan
28 februari 2007, 19:55
idd, wat was de uitleg weeral : ge had een metalshirt en leren vestje aan, en da 'paste' niet :p
nuja der stonden die avond andere buitenwippers, anders zou da wel ni gebeurd zijn :sop:

Ik ga naar die café's voor de muziek (ik ben niet zo alto-aangelegd), voor de sfeer en vooral voor de mooie (snob)jongens.

het zal zoiets wel geweest zijn, en naar van die café's ga ik dan weer niet voor de muziek :p eerder gewoon amuseren, en naar de meiskes kijken natuurlijk :unsure:

Parnakra
28 februari 2007, 20:07

In de coulissen moet je als vrouw alleszins niet zijn om een jongen te versieren.

De paar keren dat ik daar al geweest ben, ben ik telkenmale op het randje van aangerand geweest. Of kan iemand me vertellen wat er zo leuk is om als lid van het mannelijk geslacht je mannelijk lid tegen een ander lid van het mannelijk geslacht aan te wrijven?

Terrorist_Hell
28 februari 2007, 20:08
Pitta Memoly in de Overpoort, zeer lekkere pitta (geen gemixte brol). Da's 't enige wat ik deed in Gent :p En naar de cinema. Der is ook zo'n boot vlakbij de Kinepolis waar ze eighties muziek draaien. Wel snel weggeweest, want 't stonk der naar sigaretten.

ComputerVISTA
28 februari 2007, 20:10
In de coulissen moet je als vrouw alleszins niet zijn om een jongen te versieren.

De paar keren dat ik daar al geweest ben, ben ik telkenmale op het randje van aangerand geweest. Of kan iemand me vertellen wat er zo leuk is om als lid van het mannelijk geslacht je mannelijk lid tegen een ander lid van het mannelijk geslacht aan te wrijven?

:rofl: gay bar spotted ^^

JeanPerrier
28 februari 2007, 20:11
Pitta Memoly in de Overpoort, zeer lekkere pitta (geen gemixte brol). Da's 't enige wat ik deed in Gent :p En naar de cinema. Der is ook zo'n boot vlakbij de Kinepolis waar ze eighties muziek draaien. Wel snel weggeweest, want 't stonk der naar sigaretten.

dien boot is ook nog wel tof

Hmgrwngd
28 februari 2007, 20:12

*onderdrukt gay-jokes*

De Coulissen juj .

Weetnie waarom, maar je kunt daarbinnen en daar net buiten zoooo makkelijk boel hebben. Gewoon eens het 'verkeerde' groepje kerels aankijken, en tis spel. Gebroken glas, bloed, the whole shazam...

Savage
28 februari 2007, 21:26
Decadance vind ik zalig op zaterdag, altijd het goeie publiek :)

Heb ook al gehoord dat de barman groene vingers heeft daar :p

hier komt precies wel wa volk op zaterdag in deca. Funny ...

Komt de volgende keer als er ne jonge gast aan't werken is, bestellen met de vraag of hij Bert heet :)

P|tt@
28 februari 2007, 22:28
rector voor de londonbeat feestjes

LondonBeat feestjes :love:

Nu k ga ni teveel reclame maken, k zou ni willen dat er wat verkeerd volk op afkomt, ze zijn perfect zoals ze nu zijn.

@Obi: Elken dinsdagavond zetel ik in't kraaienest! Kom is wa af maat.

Gentille
28 februari 2007, 22:39

We waren van plan om morgen nog eens naar de coulissen te gaan. Change of plans :unsure:

Bontus
1 maart 2007, 00:48
hier komt precies wel wa volk op zaterdag in deca. Funny ...

Komt de volgende keer als er ne jonge gast aan't werken is, bestellen met de vraag of hij Bert heet :)

Wat is het codewoord voor een gratis pint te krijgen :p

(prijs kwaliteitsgewijs echter moet ge Duvel drinken in den Deca)

Obi-Jan
1 maart 2007, 07:42

Nu k ga ni teveel reclame maken, k zou ni willen dat er wat verkeerd volk op afkomt, ze zijn perfect zoals ze nu zijn.

ik zal volgende week is proberen :p

GenesisX
1 maart 2007, 09:18
Als ge een nieuwe student zijt in Gent en ge kent daar niemand, is het dan makkelijk om te 'beginnen' uitgaan?

Arifiene
1 maart 2007, 10:17

t moet zijn dat jij iets uitstraalt dan :p

P|tt@
1 maart 2007, 13:22
Als ge een nieuwe student zijt in Gent en ge kent daar niemand, is het dan makkelijk om te 'beginnen' uitgaan?

Bwah ja & nee. Da hangt zowa af van waar ge naartoe gaat en wat ge graag hoort en doet. En wa ge wilt bereiken met uw handelingen.

Ik wil maar zeggen; als je graag loeiharde techno hoort en om daar een vriendin op te doen is't misschien best da ge niet in het typische genre bruin café gaat.

Margeitje
1 maart 2007, 14:25
duidelijk iemand van rond de blandijn zie ik

Affirmative ^^

Hmgrwngd
1 maart 2007, 14:25
Bwah ja & nee. Da hangt zowa af van waar ge naartoe gaat en wat ge graag hoort en doet. En wa ge wilt bereiken met uw handelingen.

Ik wil maar zeggen; als je graag loeiharde techno hoort en om daar een vriendin op te doen is't misschien best da ge niet in het typische genre bruin café gaat.

De oplossing van al z'n problemen is in de Decadance te vinden. :p

Destroyer
1 maart 2007, 18:10
De oplossing van al z'n problemen is in de Decadance te vinden. :p

eigenlijk wel, ge komt daar wel vaak snel aan de klap:) met seba lecompte zen vriendin ist vaak grappig op donderdagmorgen, sympathieke dame:niceone:

er wel nog nooit een vriendin opgedaan ofzo, maarja da ligt dan ook aan mij denk ik

duvel is idd het best prijs kwaliteit daar,(voor mij dan toch als duveldrinker:p) ale eigenlijk zijn alle prijzen er schappelijk.

tis nie dak er zo vaak kom, ma als ik er ben, geraak ik er ook nie weg, en das problematisch voor de dag erna :p

peis dak volgende donderdag nog is ga :p

russian
1 maart 2007, 18:14
eigenlijk wel, ge komt daar wel vaak snel aan de klap:) met seba lecompte zen vriendin ist vaak grappig op donderdagmorgen, sympathieke dame:niceone:

er wel nog nooit een vriendin opgedaan ofzo, maarja da ligt dan ook aan mij denk ik

duvel is idd het best prijs kwaliteit daar,(voor mij dan toch als duveldrinker:p) ale eigenlijk zijn alle prijzen er schappelijk.

tis nie dak er zo vaak kom, ma als ik er ben, geraak ik er ook nie weg, en das problematisch voor de dag erna :p

Is de Duvel minder dan drie euro geprijsd? In dat geval tot seffens :p... Vorige keer vroeg ik er malibu sprite en ik kreeg het apart lolz...

Destroyer
1 maart 2007, 19:06
3€ voor duvel; 1.5€voor pintjes (maes) 5€ voor wisky cola etc

kga wel pas volgende week, morgen verplichte les, en moet wa afgeven etc

^^pathfinder^^
1 maart 2007, 19:09
Is de Duvel minder dan drie euro geprijsd? In dat geval tot seffens :p... Vorige keer vroeg ik er malibu sprite en ik kreeg het apart lolz...

die dacht wss "wie drinkt er ook zo ne rommel, kga em is hebben liggen se !"

j/k, what ever floats your boat :)

russian
1 maart 2007, 19:10
3€ voor duvel; 1.5€voor pintjes (maes) 5€ voor wisky cola etc

kga wel pas volgende week, morgen verplichte les, en moet wa afgeven etc

Yuk Maes :p...

Ik vind de Duvel dan niet aantrekkelijk geprijsd. Pintjes en whisky cola zijn dat m.i. meer...

russian
1 maart 2007, 19:11
die dacht wss "wie drinkt er ook zo ne rommel, kga em is hebben liggen se !"

j/k, what ever floats your boat :)

Haha... 't was zo'n schoon bruintje achter de toog. Ghogho die wist ook wel dat ze gaarne gezien was :p.

Ja, 'k heb het leren drinken in Nederland met 7up lolzzz. Is best wel te pruimen al blijft het chemische brol ;)

Foose
1 maart 2007, 19:14

En in de Peanuts? :p

Destroyer
1 maart 2007, 19:31
Yuk Maes :p...

Ik vind de Duvel dan niet aantrekkelijk geprijsd. Pintjes en whisky cola zijn dat m.i. meer...

mja als ge goe aangeschoten toekomt, en dan nog een paar duvels zijde echt wel vertrokken:p tegen maes daar kom ik nie zat van, relatief gezien:p meestal ist eerst 3 duvels en dan wa pintjes om te bekomen :p

JeanPerrier
1 maart 2007, 19:48
vanaaf in tgenoegen: 1 euro de pint \o/, tis wel vuilen bavik maarja

P|tt@
1 maart 2007, 20:18
En in de Peanuts? :p

in de Pi-nuts Yannick(ja ik herinner mij u naam nog :] en nu kan'k alleen maar hopen dat't effectief yannick is :p) zit ik eigenlijk zoveel niet en ik weet begot ni waarom. K ben daar paar keer binnen geweest voor cocktailavonden enzo. K vinnet dan denk'k in't kraaienest gezelliger, ook wel iets bruiner en muziek minder luid tho.
Mijn makkers gaan wel zo frequent de pi-nuts niet binnen hoewel dat't daar wel toffe feestjes zijn heb ik al gehoord.

Sprinkle Genie
1 maart 2007, 21:16
Point Final is toch altijd een vaste stop in de overpoort. jammer dat diene gewoonlijk om 5u al dicht doet

Hmgrwngd
1 maart 2007, 21:31

Ik vind dat eigenlijk een heel gezellige uitgaansplek.

Ik heb er ooit tot in het onmogelijke staan freaken op een afterparty (was me vergist van café, en moest eigenlijk int Steegske zijn) , hopelijk kwam er daar niemand da ik kende; want ik stond daar echt de complete steenezel uit te hangen. (ontbloot bovenlijf, af en toe es kwijlen, wilde ogen, etc.)
Het ergste vanal: ik deed dat nuchter !!! :sop:

Maar al veel goeie ervaringen gehad.
Bijvoorbeeld als ik eens een minder dagje had in m'n studentenleven, gewoon es die plaats binnenstappen en een dansje doen, dat pepte me wel op , ja! :)

Gregn
1 maart 2007, 23:39
want ik stond daar echt de complete steenezel uit te hangen. (ontbloot bovenlijf, af en toe es kwijlen, wilde ogen, etc.)
:)

lol ! busted :p

flameboy
2 maart 2007, 00:06
kraaiennest :p
deca
aboe simbel, zalig café!!
den plan B

JeanPerrier
2 maart 2007, 13:01
Plan B ??? tis sparta pils :(:(

Psychodweep
2 maart 2007, 22:11
Goedkoop en 1.5€ ?

Ja, en wa voor bier dat ze schenken... tzal nie veel verschillen van Romi pils...
Echt kutbier daar hoor.... en zijnt dan ook 33 cl's ?? wss niet eh...
Ik ben geen bierliefhebber, maar dees bier krijg ik echt nie binnen.

Als je heel erg sociaal bent, dan lukt dat misschien wel... maar ik zie niet gauw dat iemand doen... tis maar enkele % die daartoe in staat is.
Vraag anders enkele klasgenoten om mee te gaan eh.

Goedkope pinten in Gent (uitgaan), die hebde alleen alst happy hour is.... anders nie. Oftewel moede naar pedafeestjes gaan, daar heb je pint voor 1 EUR.
Anders zelf iets op je kot organiseren :p.

GenesisX
2 maart 2007, 22:14
Als je heel erg sociaal bent, dan lukt dat misschien wel... maar ik zie niet gauw dat iemand doen... tis maar enkele % die daartoe in staat is. Vraag anders enkele klasgenoten om mee te gaan eh.Hoe beginnen jullie er daar aan als nieuwelingen? Der was toch een tijd da ge zelf ook niets kende?

Psychodweep
2 maart 2007, 22:17
Je hebt toch vrienden in je klas ?? en je weet toch de Overpoortstraat zijn... dan stap je gewoon een willekeurige café binnen oftewel kies je één van de cafés hierin vermeld. Als de muziek en sfeer je bevalt... bestelt dan een paar pinten en begin wat te dansen en alles komt wel vanzelf.
Op je ééntje uitgaan en daar vrienden maken, dat doet denk ik bijna niemand... k heb er al gezien die da deden. Ma die stonden maar zo alleen beke te dansen ipv mensen aan te spreken ofzo.

jeltex
2 maart 2007, 22:19
- Trappistenhuis (what's in a name? :D)
- Backdoor
- Rumba Kabeze (sp?)
- Hotsi Totsi
- Geus van Gent
- Limonada
- Polé polé
- Hasta Manana
- Bluesette
- Kinky Star
- Charlatan
- Kamakaran
- Sioux
- ...

Tip: Mijd de Overpoort (tenzij je van foute dance/hip-hop houdt), en zeker op donderdagavond.

GenesisX
2 maart 2007, 22:21
Nja, 't is maar om te weten voor volgend jaar :p Als daar allemaal van die extreem asociale of nieuwe nieuwelingen gaan zitten...

De Overpoortstraat moetek nog leren kennen, see you guys next year (?) ^^

Psychodweep
2 maart 2007, 22:28
Tip: Mijd de Overpoort (tenzij je van foute dance/hip-hop houdt), en zeker op donderdagavond.

Tis allemaal een kwestie van persoonlijke smaak.
Ik ben al een aantal keren in bijv. Charlatan geweest en das nie echt m'n ding. Zo van die alternatieve en rockmuziek en één keer wast zelfs Indisch muziek. Bovendien lopen er daar nog redelijk veel homos rond die met elkaar te zitten tongzoenen en stond er daar een bijna 2 meter grote travestiet of transseksueel te dansen vlak bij de DJ.

bludgeoned
3 maart 2007, 00:03
Oh nee homo's dan nog wel ! :ironic:

Sprinkle Genie
3 maart 2007, 12:20
Goedkope pinten in Gent (uitgaan), die hebde alleen alst happy hour is.... anders nie. Oftewel moede naar pedafeestjes gaan, daar heb je pint voor 1 EUR.
Anders zelf iets op je kot organiseren :p.
Boerekotfeestjes: altijd pinten aan €1 (Jupiler)

PapaGanz
3 maart 2007, 12:25
Boerekotfeestjes: altijd pinten aan €1 (Jupiler)

En elk feestje is hetzelfde ;)

Bontus
3 maart 2007, 13:02
Heb efkes in den Amber gevraagd wat ze daar zo verzetten van bier.
Het antwoord luidde: 80-90 bakken Jupiler en 4-5 vaten van 50l per week :)
Schone omzet :crazy:

russian
3 maart 2007, 13:30
Heb efkes in den Amber gevraagd wat ze daar zo verzetten van bier.
Het antwoord luidde: 80-90 bakken Jupiler en 4-5 vaten van 50l per week :)
Schone omzet :crazy:

Is relatief gezien geen abnormale omzet hoor. Het kofschip draait wellicht meer omzet. Er wordt ook wat veel Duvel gedronken in Amber...

Savage
3 maart 2007, 13:34
Wat is het codewoord voor een gratis pint te krijgen :p

(prijs kwaliteitsgewijs echter moet ge Duvel drinken in den Deca)

zie of ge het durft om aan mijn oren te trekken ;)

Vanavond moet ik wel niet werken, dusja ...

Ether
3 maart 2007, 13:35
Cuba libre -> :sop: :sop: :sop:

Nu eens echt niks voor mij; dat zit daar vaak overvol, je kunt elkaar niet verstaan door de (meestal crappy) muziek heen , en je kunt nog minder dansen omdat het zo vol zit.

EDIT: Hoe meer namen van cafés uit Gent dat ik zie, hoe minder ik m'n studentenperiode mis. :p
Enkel den Defoo viel nog mee; omdat ze daar vaak goeie rockmuziek draaiden. Beetje The Beatles, Black Sabbath, Iron Maiden terwijl je een duvel drinkt: heerlijk! :)
(zelfs ooit iemand uit het raam zien springen! :p )

Defoo is echt zalig café, dit semester nog niet teveel kunnen gaan maar khou er echt van om daar een avondje te zitten (int begin vant semester is da wel altijd bikke te druk jammer genoeg) maar voor de rest: Defoo = :love:

Sprinkle Genie
3 maart 2007, 16:29
En elk feestje is hetzelfde ;)
true, maar dat is zowat overal het geval he. overpoort juist van 't zelfde, altijd zelfde volk da ge in dezelfde café's tegenkomt. Do i mind? no :)

PapaGanz
3 maart 2007, 16:37
Bwah, ik ga liever naar feestjes waar de muziek wat beter is ;).
Maar dat kan ik inderdaad niet eisen van studentenfeestjes

Ali_
3 maart 2007, 16:38
waar JIJ de muziek beter VINDT

PapaGanz
3 maart 2007, 16:47
Neen makker, waar de muziek kwalitatiever is ;).
En daar kan je inderDAAD over discussiëren

EternalSilence
3 maart 2007, 16:50
ik ben ne student in kortrijk, en zoals velen zet ik 'soms' uit in gent

ik d8 dat de 'ovenpoorte' zo een deftige straat is me al mokken
twas blijkbaar anders toen ik er was
vuile straat, al dronkaards :lol:, bezopen vrouwen :sop:

limonada is nog geestig en goe
maar duur :p

satanistje
3 maart 2007, 17:42
Doe ons beide een plezier en blijf maar braafjes limonade drinken in Kortrijk, er lopen al genoeg snullen te koop in de overpoort.

bludgeoned
3 maart 2007, 18:29
Omdat hij niet aan de overpoort is.

Hmgrwngd
3 maart 2007, 21:50
Defoo is echt zalig café, dit semester nog niet teveel kunnen gaan maar khou er echt van om daar een avondje te zitten (int begin vant semester is da wel altijd bikke te druk jammer genoeg) maar voor de rest: Defoo = :love:

Tjah, dat is waar je moet gaan als je van zware avondjes houdt, die wel heel gezellig zijn.

Ook met kaarsen en al. :)

Aanrader :)

kAbom
4 maart 2007, 17:35
Ik vind dat eigenlijk een heel gezellige uitgaansplek.

Ik heb er ooit tot in het onmogelijke staan freaken op een afterparty (was me vergist van café, en moest eigenlijk int Steegske zijn) , hopelijk kwam er daar niemand da ik kende; want ik stond daar echt de complete steenezel uit te hangen. (ontbloot bovenlijf, af en toe es kwijlen, wilde ogen, etc.)

Maar al veel goeie ervaringen gehad.
Bijvoorbeeld als ik eens een minder dagje had in m'n studentenleven, gewoon es die plaats binnenstappen en een dansje doen, dat pepte me wel op , ja! :)

iedereen in decadance doet het nuchter :D :crazy: :lol: :ironic:

Hmgrwngd
4 maart 2007, 22:33
iedereen in decadance doet het nuchter :D :crazy: :lol: :ironic:

Daarmee da ik zo verbaasd was toen ik mezelf raarder zag gedragen dan eender welke scheve/dronken persoon. :p

Maja, na een uur of 4-5 vind je amper nog nuchtere mensen vrees ik. (meeste nuchtere mensen raken dan echt in -verstaanbare- energiedip)

Maar in welk café of dansplaats heb je een meerderheid die nuchter is é? ;)

Ether
4 maart 2007, 23:44
Die café's zijn zeldzaam zoniet onbestaande, maar ik vind er nix mis mee.

Zolang mensen niet ambetant doen mogen ze voor mijn part zo scheef rondlopen als ze willen (ik reken mezelf niet tot de groep ambetante zatlappen, en daar bennek vrij zeker van)

Dr. Doezel
7 maart 2007, 20:33
Waar ik mij tegenwoordig wel aan erger is de TE luide muziek. Niks ambetanter dan 5 keer "wadde" te moeten horen :(

Kvothe
7 maart 2007, 21:10
Waar ik mij tegenwoordig wel aan erger is de TE luide muziek. Niks ambetanter dan 5 keer "wadde" te moeten horen :(

ongelooflijk hé, als ik wegga dan blijf ik meestal gewoon buitenstaan. Ik kan niet tegen al die luide muziek

EtageTropical
6 augustus 2015, 14:47
Blackbox Bar: gezellige en tropische muziek, een romantische sfeer, met vrije toegang tot de dansstudio, zodat er tijdens de openingsuren gedanst kan worden.

Nieuwe cocktailkaart

Na de ontdekking van de “Cubertini”, onze eigen huiscocktail op basis van de Gentse Cuberdon, pakt onze Black Box Bar uit met een nieuwe cocktailkaart met overheerlijke TOP cocktails!

Kom ze allemaal proeven: Mojito Cucumber, Pisco Sour, Daiquiri Basilicum, Caipirinha Maracuja, Nada Calada, …

De lijst is eindeloos en staat te wachten op U.

Tijdens onze chill & cocktailavonden op dinsdag, woensdag, donderdag en zondag, kan je daarnaast ook kennismaken met onze eigen huisbereide Chili Con Carne aan slechts 5 euro pp.

Met een extraatje voor studenten op woensdag en donderdag vanaf woensdag 23 september:

Chili + Salsa = 10 euro.

Als dat geen nieuwigheid is. Het ligt op de rand aan de Muide vlakbij Decathon: Port Arthurlaan 33

Openingsuren:
Dinsdag, woensdag, donderdag en zondag: 18:00 tot 01:00
Vrijdag en zaterdag: 18:00 tot 03:00

Terug open vanaf zondag 23 augustus
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/11800140_10152947767175588_5056969382230186731_n.j pg?oh=38ced4bb684446744a9f4ad775b243ff&oe=56429641
https://www.facebook.com/pages/BLACK-BOX-BAR/1455934961308721?fref=ts

© 2015 Microsoft Gebruiksrechtovereenkomst Privacy en cookies Ontwikkelaars Nederlands

glashelder
6 augustus 2015, 20:26
Altijd als mensen zo'n spampost maken op een forum (laat staan in een topic van x aantal jaar oud) maak ik een mentale notitie om ver van dat merk uit de buurt te blijven. Er is weinig irritanters dan dat. Precies of je zit in midden een gesprek en er komt ineens iemand tussen blaten om reclame te maken.