PDA

Volledige versie bekijken : C&C RA2: Yuri's Revenge

cooLopke
14 februari 2007, 13:11
Kheb een probleem met dit spel (oude versie dus niet die wat in the first decade zit). Dit spel draait niet meer op mijn pc, dus ik zet dus die compilatiemodus op de windows 98 zodat het werkt.. Maar alsk dan een spel host of join en speel over internet en dit is gedaan en host of join dan nog 1 en ben in de game dan verlies ik int midden van de game mn internetconnectie en krijgk een bericht: Yuri's Revenge has encountered an internal error and is unable to continue normally. Dus eerst valt mn internet weg zie ik iedereen disconn en zie ik xfire dat hij geen verbinding heeft dan druk ik op quit game en zie ik die error. druk ik op OK. Zodra het spel is afgesloten en op internet ga werkt het trug ! Dus zolang da het spel draaide hebk geen internet nadien wel weer. Maar hier komt het alsk dan opnieuw yuri's revenge opstart en op custom match druk krijgk daar geen verbinding meer maar mn internet werkt wel nog want ik krijg mn browser etc trug open??? En alsk een ander spel speel dan crashed die dus en ik krijg een blauw schem met een bepaalde error met fysieke geheugendump en een rare fout.

Om dit probleem niet meer te hebben start ik het spel op internet custom match host ik of ik join een game start game speel ik volledig uit en dan herstart ik mn yuri want kweet dat in het 2de gehoste of gejoinde game mn connectie gaat wegvallen. Zo steeds opnieuw na ieder gejoinde of gehoste spel yuri's revenge rebooten. Maar ik wil dit dus opgelost hebben.

Wat ik ook soms heb is alsk dan yuri's revenge reboot blijft het spel gwn steken wanneer ik terug naar desktop wil. en blijft er een zwart scherm moet ik altijd ctrl + alt + del doen om zo het spel af te sluiten.

Kheb inmiddels al een patch gevonden om dit probleem op te lossen. Maar ik krijg dan dit bericht. En werkt waarschijnlijk alleen voor de amd64 bit users.

D:\Westwood\RA2\YR_x64_Patch is geen geldige Win32-toepassing

Dus win 32 = 32 bit??? Hebk dan geen 64 bit processor?

Grtz

Dillyracer
14 februari 2007, 13:59
Heb je Windows XP 64 bit ? Zonee, daarom dat je die fout krijgt. Core 2 Duo is altijd 64 bit, maar sinds uw besturingssysteem 32 bit is moet je ook de 32 bit patch downloaden

cooLopke
14 februari 2007, 16:38
ah ok sorry en sorry voor de crossposting.. maarja de patch werkt niet idd maar kheb nog altijd dat probleem wat ik daar vermeld enig idee hoe het opgelost kan zijn? Kheb idd ook geen xp 64 bit. Merci voor den uitleg

KO
14 februari 2007, 17:13
Heb je Windows XP 64 bit ? Zonee, daarom dat je die fout krijgt. Core 2 Duo is altijd 64 bit, maar sinds uw besturingssysteem 32 bit is moet je ook de 32 bit patch downloaden

:lol:

Klopt nu eens geen bal van se. Alleen bepaalde home editions builds hebben die patch nodig... en dan nog...
Kan niet de reden van de error zijn.

Dillyracer
14 februari 2007, 20:20
=;8251057']:lol:

Klopt nu eens geen bal van se. Alleen bepaalde home editions builds hebben die patch nodig... en dan nog...
Kan niet de reden van de error zijn.

Core 2 Duo is 64 bit, dat klopte toch :unsure:

x64 patch is vermoedelijk voor XP64 of A64, echter u processor is wel een 64 bit hoor, mag je zeker van zijn.

Hij zegt wel hetzelfde.

Davion
14 februari 2007, 20:31
Echter die patch van XP, die is ook voor de 32bit versies hoor, en die heeft te maken met het DUALCORE feit, niet met het zijnde 32/64 bit feit :p

KO
14 februari 2007, 20:35
Hmm, heb je post misbegrepen, Dilly...
Ik dacht dat je het had over de c2d patch voor windows, niet over thet spel.
Je uitleg klopte wel 100%.

Dillyracer
14 februari 2007, 20:58
Mijn excuses, was inderdaad verwarrend met Core 2 Duo uitleg daartussen.

cooLopke
15 februari 2007, 23:17
lol hiermee is mn probleem niet opgelost :P

cooLopke
17 februari 2007, 17:26
Als iemand de C&C first decade heeft en die Yuri's Revenge instalt heeft, kun je mij de gamemd.exe file dan doorsturen? pm mij dan. Dan zal ik mijn email adres doorgeven aan diegene persoon die mij zijn gamemd.exe file doorstuurt. Tis maar om te proberen. Want de fout ligt waarschijnlijk bij gamemd.exe. Alvast bedankt.

Grtz

Exit
17 februari 2007, 18:14
op 2 forums, ok, nog net, maar niet op 3 .....
en anders vraagt ge maar op het forum waar post staat om hem te verplaatsen naar het andere forum ...