PDA

Volledige versie bekijken : beschadigde bestanden

Hystria
10 februari 2007, 14:28
Hallo, ik heb dit probleem al een tijdje maar nu begint het echt wel beu te worden: bijna alles wat ik download is beschadigd? hoe komt dit? ik heb vandaag q4 max gedownload and quake 4 1.3 patch en ik kan ze alle 2 nie installeren omdat er bestanden 'corrupt' of 'beschadigd' zijn, heb dit in het verleden nog veel voorgehad met ut2k4 moviekes enzow ... kheb al een paar keer antivirus scan enzo gedaan maar niets :x en een format helpt ook niet :sop: als ge nie goe verstaat wa ik bedoel ofzo vraag maar. (ik ben pc noobie dus als ge iets uitlegt doet da dan gelijk da ge tegen ne kleuter aan het prate zijt :D)

Exit
10 februari 2007, 16:05
firewall uitzetten ...
welk mobo? nforce firewall?

Hystria
10 februari 2007, 17:32
asus sli mobo kweet juiste type enzow nie, en ja kheb diene firewall van nvidea derop staan .. zou da daardoor dan kome ? :x kzal em der is afsmijte en dan nekee terug q4max downe ofzo en zien ofdat dan nog altij beschadigd is :)

Hystria
10 februari 2007, 17:41
kheb nog een probleem :D als ik uitlog op msn kan ik niemeer inlogge, hij zegt altijd dak een probleem heb me mijnen gateway (ofzo iet) en als ik reboot kan ik weer inlogge ofc (en hetzelfde met mijnen hotmail)

Exit
10 februari 2007, 17:44
uninstall de nvidia firewall

Hystria
10 februari 2007, 18:18
ja heb ik gedaan, en alles lijkt weer inorde :applause: thx eh exit :niceone: