PDA

Volledige versie bekijken : Contact opgenomen via eBay

BlackOUT
7 februari 2007, 09:17
Ik verkoop een GBB op eBay en een persoon had niet beter gevonden dan me dit op te sturen ik kan lezen wat er staat maar ik krijg er kop noch staart aan, ik snap het nut niet waarom hij zoiets zend. Iemand ookal zoiets meegemaakt?
Ik heb hem toegevoegd op msn maar ja die ligt te pitten op de moment ws he

Dear friend :
it is my fortunate writing to you . you will discover this is a wealth accumulation place.
the website of our comany is http://www.xxxx.xxxx.com/ .we are a big agent for Mp4\Laptop\
Cell phone\ Digital video\ Digital camera\Monitor screen\PSP\Portable projecto \GPS in CHINA . Allof our commodities is the most advanced quality but lowest price. we also have the safest and most convenient transaction way to guarante the transaction arries on normally .a
looking forward to your coorporation and cause all of us both to profit.
you can contact us by Email: xxxx.xxxx@hotmail.com
MSN: xxxx.xxxx@hotmail.com
best wishes!
your sincerely

ik heb de site en mail wel gecensuurd...

Kunlun
7 februari 2007, 09:46
Scam ...

Yurf
7 februari 2007, 10:18
Zo'n berichten krijg ik voortdurend als ik games verkoop via eBay. Gewoon onmiddellijk verwijderen.

BlackOUT
7 februari 2007, 10:49
ik had al zo een vermoeden ze maar tis de eerste keer dat ik het krijgt sinds... mja wel al een tijdje

stijn87
7 februari 2007, 12:33
De laatste tijd krijg ik ook massa's van die mails binnen via ebay. De laatste tijd is dit sterk verergerd

ShPonGle
7 februari 2007, 12:38
ja er worden er nu ook al heel wat verstuurd via 2dehands.be

astragtuner
7 februari 2007, 19:43
Ik heb dat ook al gekregen....
Onlangs moest ik ebay ook eens contacteren, want mijn account was gehacket. Die persoon bood onder mijn account gsm's, laptops ed aan onder zeer aanlokkelijke prijzen. Gelukkig kom ik dagelijks op ebay

ShPonGle
7 februari 2007, 19:54
amai groff. ja ik heb nog altijd mijn rekening niet gekregen van Ebay, tis sinds september dat ik me inschreef en dingen verkocht, en moet nog altijd niks betalen tot nu toe... wanneer komt die ebay-facteur maar langs met de facturen, slechts 1 keer int jaar of zo mss? :confused:

RSSD
7 februari 2007, 20:38
Ge moet ne keer een gsm verkopen op ebay, wedden dat ge dagelijks minstens 2 zo een aanbiedingen krijgt ?
Wreed ambetant eigenlijk...

amai groff. ja ik heb nog altijd mijn rekening niet gekregen van Ebay, tis sinds september dat ik me inschreef en dingen verkocht, en moet nog altijd niks betalen tot nu toe... wanneer komt die ebay-facteur maar langs met de facturen, slechts 1 keer int jaar of zo mss? :confused:

Dan moet ge es dringend uw instellingen bekijken in uw profiel want ge krijgt daar geen factuur van,wel een email met de factuurgegevens,zeg nu niet dat je die niet krijgt hé...
Ge kunt die normaal zelfs bekijken op ebay zelf,en als ge iets moet betalen en dat blijft onbetaald voor een ppebaaplde periode dan blokkeren ze uw account tot ge betaald hebt.

ShPonGle
8 februari 2007, 21:59
ik krijg die niet, das net wat ik zei SSMT

Casual-T
8 februari 2007, 22:08
dikke vetzakken die kerels:doh:

Kenshi
8 februari 2007, 22:38
ik krijg die niet, das net wat ik zei SSMT

Heb hier ook nog geen mail daarvan gekregen zunne, is wel pas paar weken bij mij.

BlackOUT
9 februari 2007, 14:16
in "mijn eBay" linkerkolom onder mijn account, verkopersaccount, daar vind ge u facturen terug

ShPonGle
12 februari 2007, 21:28
ja ik heb dat nu ook gezien
Huidig saldo: EUR 0,23
wil dat nu zeggen dat ik 23 cent moet betalen? wat gebeurt er als ik dit niet betaal? :lol:

astragtuner
15 februari 2007, 17:44
wil dat nu zeggen dat ik 23 cent moet betalen? wat gebeurt er als ik dit niet betaal? :lol:

De eerste maand zult ge herinneringen krijgen...vanaf de 2de maand waarschuwingen...en vanaf de derde maand kunt ge niks meer kopen/verkopen op ebay :p...been there, done that :D