PDA

Volledige versie bekijken : Enkele (domme) vraagje over xbox360

n.i.n.e09
4 februari 2007, 15:44
Hoi,
Ik ben aan het kijken om me misschien een xbox 360 aan te schaffen.
Maar ik had enkele vraagjes:
1. Ik heb een "oude" tv met enkel 2 scart-aansluitingen, is dit een probleem?
2. Ik heb gewoon internet van telenet, zal ik dan online kunnen spelen?
3. Als ik het goed voorheb, heeft de core-versie geen harde schijf van 20gig. Is dit een gemis? Waarvoor gebruik je die harde schijf?
4. Gebruikt dit een memory-card? Zo ja, zit die erbij geleverd en hoe groot is die?

Dank bij voorbaat,

darkownage
4 februari 2007, 16:00
1. normaal gezien niet, ik speel op nen tv van 10 jaar oud en da macheert nog goe
2. normaal wel, ik heb belgacom en da gaat goe
3. een harde schijf is om uw spelgegevens op te slagen en als ge live wilt spelen hebt ge da nodig anders kunt ge nie online spelen, persoonlijk vindt ik een harde schijf handig, zeker als ge demo's wilt downen of arcade games
4. ik begrijp niet goed uw vraag
k hoop da ge hier iets aan hebt

enjuu
4 februari 2007, 16:11
een memory card kun je ook gebruiken om data op op te slaan e.
Zelf heb ik er geen, die ga je apart moeten kopen maar ik raad je toch een harde schijf van 20 gig aan zalle

I~MushrooM
4 februari 2007, 16:19
Ja, hd is aanbevolen.

100€ is een rip off, als je nog ff wacht komen er cases uit waar je zelf een uiteraard goedkopere hd kan inplanten

pieterm
4 februari 2007, 16:53
Hoi,
Ik ben aan het kijken om me misschien een xbox 360 aan te schaffen.
Maar ik had enkele vraagjes:
3. Als ik het goed voorheb, heeft de core-versie geen harde schijf van 20gig. Is dit een gemis? Waarvoor gebruik je die harde schijf?
4. Gebruikt dit een memory-card? Zo ja, zit die erbij geleverd en hoe groot is die?

Dank bij voorbaat,

Nee, dit is geen enkel probleem. Uiteraard zal de kwaliteit iets minder zijn, maar je zal nog steeds een enorme verbetering zien tegenover de vorige generatie consoles.

Ja, dit is geen enkel probleem. Het beste is dat je wel via een routertje werkt zodat je nog met jouw PC en Xbox 360 tegelijkertijd (mocht dit nodig zijn; bijvoorbeeld als jouw zus of broer op de computer wilt internetten) online kan.

De core-versie heeft inderdaad geen harde schijf van 20GB. Een gemis is veel gezegd, maar het biedt in ieder geval een meerwaarde. De harde schijf kan je gebruiken voor trailers, demo's, muziek, Xbox Live Arcade-spelletjes en savefiles op te slaan.

Als compensatie kan je een memorycard gebruiken. De grootte van de memorycard bedraagt 60MB (kan ietsje minder zijn +/- 57MB). Deze zit niet bij de core-versie. Deze kan je apart kopen voor een dertig eurootjes. Het nadeel is wel dat je geen muziek, demo's of trailers kan opslaan omdat die veelal te groot zijn.

devil
5 februari 2007, 11:19
met ander woorden koop u een HD

josuwa
5 februari 2007, 18:43
HDD is te nhoogste aangeraden , sommige games moeten cachen erop , en met een mem card kan je ze niet spelen :/

Karstizzle
5 februari 2007, 19:21
Yep, gewoon het premium pack (400 euro) kopen en je bent vertrokken. Je hoeft dan geen geld aan een memory card uit te geven want je hebt een HD om je savegames op te slan en je kunt demo's downloaden enzovoort...