PDA

Volledige versie bekijken : WiFi/Belkin - Vista probleem

NaWaN
2 februari 2007, 12:37
Beste,

Ik heb gisteren een dual boot gemaakt op mijn computer XP/Vista Ultimate.
Mijn probleem is nu dat ik op mijn XP zonder probleem WiFi kan installen en instellen. Gewoon cd insteken --> drivers installen --> instellen router/PCI-kaart --> Voila internet ...
Wel nu gisteren Vista geinstald en dacht gaan beginnen met mijn internet in te stellen, dusja ik steek de cd in en doe de setup vanaf de cd --> ik reboot --> netwerk kaart werkt niet (zie ik onder apparaten beheer) Ik probeer nog es via apparatenbeheer te zorgen dat hij de drivers vind en steeds zegt hij dat hij geen geschikte drivers vind.
Heb het pad ook es manueel ingesteld naar de cd + heb drivers es afgehaald (via XP) en ook zo vind hij de geschikte drivers niet.

Ter info: WiFi kaart is van Belkin (http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=144708) (Draadloze G desktopkaart F5D7000df)

Op de site vind ik enkel drivers terug voor win 98/2000/XP maar niet specifiek voor vista, maar aangezien de meeste drivers voor XP ook onder Vista werken dacht ik dat het ging werken.

Weet er iemand raad hoe ik mijn ethernet device kan laten werken ? Heeft er iemand Belkin-vista drivers gevonden ??

Alle hulp is welkom
Dank bij voorbaat
NaWaN