PDA

Volledige versie bekijken : Probleem Installatie DVD X Player

Huasheng
1 februari 2007, 14:43
Hallo,

Tijdens de installatie van het programma DVD X Player (http://www.dvd-x-player.com/) kreeg ik tijdens de installatie volgende Error:

C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\Flash.ocx\Flash .ocx
Unable to register the DLL/OCX: DllRegisterServer failed; code 0x8002801C.
Fout bij toegang tot OLE-register.

En dan keuze tussen Afbreken / Opnieuw / Negeren.
Opnieuw helpt totaal niet.
Negeren doet wel verder, maar programma is dan onvolledig gedownload.

Resultaat: Als 'k het programma opstart en steek een DVD in, dan blijft mijn scherm zwart. Het programma zit dan vast, en kan pas uitgeschakeld worden na verwijdering van de DVD uit het station.
Maar met films die op de PC staan (gedownload) heeft ie geen problemen. Die speelt hij af.

Ik heb hier jammergenoeg geen verstand van. Iemand die kan helpen?

Mvg

Genius
1 februari 2007, 17:04
Mmm, probeer anders eens alles te verwijderen. En download het eens van een andere site. En installeer het dan opnieuw?

Huasheng
1 februari 2007, 18:17
Ik heb het welgeteld vijf keer opnieuw gedownload. Ja, elke keer de vorige download weer weggezwierd.
Bij de oudere versies (nl 1.6 en 3.0) lukte de installatie wel, maar als ik dan wou afspelen dan kreeg ik 'To unlock DVD X Player, click buy now'. Mja, tot dusver de trials.
'k Heb de nieuwe versie (nl 4.0) van een paar andere sites gedownload. Bij deze versie krijg ik steeds die error.

Maar m'n vriend gaat mij een ander programma geven. Normaalgezien zal dat wel werken.

Verdere tips blijven welkom.

Edit:
'k Had daarjuist een programma gevonden dat Regiovrij (nl DVD Region + CSS Free) maakt, maar het heeft even de menu weergegeven. Van zodra ik wou afspelen begon het te haperen, en het beeld werd zwart.