PDA

Volledige versie bekijken : help

grasvlieg
25 januari 2007, 17:29
hallo

ik ben grasvlieg
ik heb een vraagje voor jullie
voor mijn dertiende verjaardag kreeg ik een VGA-Kabel van mijn mamma
ik moet wel zeggen dat ik een computerscherm heb waarvan de vga-kabel in het scherm verwerkt is, dus kan ik dat uiteinde van die vga-kabel niet in mijn computerscherm krijgen

Mijn mama is nu boos, omdat het niet werkt. En ze wil reclameren tegen de winkelman. Maar die kan daar ook niets aan doen. Kan jij helpen of moet ik zeggen tegen mijn mama dat het kapot is.

Groetjes
P.S.: Mijn gamertag is grasvlieg
(Ik speel wel geen actiegames, want dat mag niet van mama)

robincop
25 januari 2007, 17:45
Voor zover ik er iets van begrijp, heb je een Gender change nodig: http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/I/kvm-switch_1929_31148426

Ik dacht dat die gewoon bij mijn VGA kabel zat, maar kan ook zijn dat die hier gewoon ergens rondslingerde. Alleszins, zet dat tussen de kabel in je monitor en de VGA kabel en je bent vertrokken.

Je mama hoeft dus niet te reclameren tegen de winkelman...

Naradia
25 januari 2007, 19:08
winkelman :rofl:

Evil Force
25 januari 2007, 19:18
Zit in ieder geval niet bij mijn VGAkabel,
en als iemand weet waar je zo'n dingske kunt kopen, zeg het me want ik zit met precies hetzelfde probleem en game daarom al ne maand op men klein tvtje terwijl ik zeker en vast veel beter beeld kan krijgen op men pcschermke dat ik hier nog heb staan.

madior
25 januari 2007, 20:02
als het een van microsoft was zat het er wel bij; je kan zo'n gender change vinden bij een degelijke pc winkel of dergelijke (bvb Gobin in Oostende)

EDIT: je kreeg de kabel voor je 13e verjaardag maar je bent 19 jaar in je profiel:sop:

Razzia
25 januari 2007, 20:21
mama :p

gender changer it is

bulldog567
25 januari 2007, 22:18
EDIT: je kreeg de kabel voor je 13e verjaardag maar je bent 19 jaar in je profiel:sop:
schrik om uitgelache te worde voor de vraag?:p

Skygunner
25 januari 2007, 23:30
Er zit idd een gender changer bij de officiële VGA-kabel. Ik heb hem ook zo aangesloten.

Evil Force
26 januari 2007, 11:07
Damn, de kerel waarvan ik men 360 pakket (met vgakabel) kocht zei dat dat er niet bijzat.
Nu moet ik een onnodige zoektocht naar gender changer doen terwijl hij het waarschijnlijk ergens thuis had liggen (al dan iet is hij da vergeten).
Nuja , effe op internet gekeken en kost me maar iets van 5 euro opfzo, maar k'heb dan ook wel nog geluidsboksen nodig zeker? Spijtig dat ik men oud stereoketentje onlangs heb weggedaan.

KN-StrideR
26 januari 2007, 11:23
raar, bij mij zat die er bij :)(die zat er al opgedraaid , kijk eens na of je niet het voorste stuk van die connector kan losvijzen...) :D:D

Evil Force
26 januari 2007, 13:05
raar, bij mij zat die er bij :)(die zat er al opgedraaid , kijk eens na of je niet het voorste stuk van die connector kan losvijzen...) :D:D

Nja dan had ik dat wel allang gemerkt :wtf:
Zo een grote leek ben ik nu ook weer niet

edit: pff.. net bij alle dichtsbijzijnde pcshops geweest,
en nergens hebben ze zo'n gender changerke met aan bijde kanten 15 gaatjes
ik word zot

hey69
26 januari 2007, 14:04
ge moe nie zot worden, verkoopt uw vga kabel en ga koopt uw een MS vga kabel, problem solved

CP-RB2H
26 januari 2007, 16:37
I lol'ed :lol:

Evil Force
26 januari 2007, 17:40
ge moe nie zot worden, verkoopt uw vga kabel en ga koopt uw een MS vga kabel, problem solved

Dien VGA die ik heb is ook wel nen officiele van microsoft.. :wtf:

KN-StrideR
26 januari 2007, 17:51
Evil force, misschien de verpakking iets te snel weggesmeten? misschien zat die ergens apart "verstopt" in een uitholling in de verpakking. t'is iets fucking klein hoor (iets groter als een 1euro muntstuk)

Evil Force
26 januari 2007, 18:09
Evil force, misschien de verpakking iets te snel weggesmeten? misschien zat die ergens apart "verstopt" in een uitholling in de verpakking. t'is iets fucking klein hoor (iets groter als een 1euro muntstuk)

:D
daar zit het hem net,
ùmijn kabel zat bij men 2dehands xbox360pakket en die kerel beweerd (en ik geloof hem want twas nen eerlijke gast) dat hij toen hij die kabel via internet besteld had die gender changer er nie bijzat
nuja ik zal het wel via internet bestellen,
kost toch maar 5-6 euro met verzendkosten.

Evil Force
29 januari 2007, 11:51
Mooi, vandaag gender changerke van kristof ontvangen,
werkt goed, beter beeld enzo.