PDA

Volledige versie bekijken : Lloret Del Mar !

Pagina's : [1] 2

Plut0r
21 januari 2007, 20:06
Aangezien ik er vroeg wil bij zijn ;)

Wel het zit dus zo : Wij zijn van plan met een groepke maten ( een tiental man) een reiske te maken naar Lloret del mar. Ik heb al een beetje rondgekeken op het internet naar een goeikope manier om naar daar te gaan en te verblijven.

http://www.hervan.be/journey.php?journey=52&lang=nl

Was een van de dingen die al ik gevonden had een zeer aanlokkelijk voorstel
€ 433 voor 10 dagen en busreis inbegrepen. Ik heb al een mailtje gezonden voor een beetje meer informatie.

Maar graag ik van jullie geweten of er nog leuke hotels zijn en voor liefst niet al te veel geld vervoer inbegrepen is ook handig !
Deze week ook eens in reisbureau's gaan vragen maar zoals ik op neckermann gevonden heb zal dit meestal niet goeikoop uitkomen mede door de vliegreis.
De reis zo doorgaan rond begin augustus (4-5-6) moet geen 10 dagen zijn maar op zijn minst toch wel 7 dagen.

Alvast Bedankt mede TNG-members ;)

Re@V0r
21 januari 2007, 20:10
wij zouden juist hetzelfde van plan zijn met wa maten
dus ik hou deze topic goed in het oog voor ideeën :p

metaphore
21 januari 2007, 20:12
houdt er ook rekening mee dat drinken daar een dure bedoeling is :)
of ge moest naar de juiste plekjes gaan.

wij zaten met 4 in de gala en ik had 4 pintjes besteld voor ons, rekening ->18€
ergens anders €10 voor vodka redbull betaalt ...

de schralere koten hebben meestal wel betere prijzen :) en happy hours en van die dingen

(wij zijn vorig jaar naar Malgrat de mar geweest, vlak bij lloret feitelijk, en ik heb iets van een €800 opgedaan all incl. voor 10 dagen. dus uiteindelijk viel da nog wel goed mee)

boogje
21 januari 2007, 20:15
This niet om reclame te maken,

maar vrienden van ons (nuja, mijn vader en moeder) hebben reisbureau te Rotselaar. Hij rijdt daar (legaal :p) als zijn hobby en ik ga sinds men zevende levensjaar 2/3 keer naar Lloret Del Mar. Ik kan u alvast het Guitart park aanraden : bestaat uit 2 delen : een gewone deel ( doodgewone slaapkamers,alles mooi verzorgd) en een nieuw deel (airco, 2 badkamers,living etc.etc.) elke dag kan je daar eten (buffet trouwens) en this zeer lekker. Je bent in een wip aan het strand en (voor de studenten), direct bij de discotheken. het hotel is een domein, met 2 verdiepen ( op het tweede verdiep kun je heel Lloret Del mar zien :love:) met 3 zwembaden waarvan eentje binnen. Er zijn cafés in het hotel, biljarttafels...echt sweet :)

Aangezien mijn ma spaarzaam is zal het niet al te duur zijn.

www.idealcar.be reisbureau van de mensen die we dus kennen, ze reizen per bus elk jaar normaal gezien naar Lloret Del mar. Als je iets meer moet weten dan zalk het hen vragen.

http://www.guitarthotels.com/hotel.php?idm=2&ch=7 de hotel in kwestie :

Josep Maria Sert, 16-18
17310 Lloret de Mar
Girona - España
Tel. 34 (972) 34 70 04
Fax. 34 (972) 34 70 21

Hope it helps

Plut0r
21 januari 2007, 20:22
De busfirma ziet er wel goed uit!
Anders vraagje: Hoeveel zou de meerprijs bedragen moesten ze langs brugge achter ons komen?
En welk type van kamer namen jullie in het Hotel (Guitar Park) ?
En de datums wanneer ze vertrekken !

boogje
21 januari 2007, 20:28
De busfirma ziet er wel goed uit!
Anders vraagje: Hoeveel zou de meerprijs bedragen moesten ze langs brugge achter ons komen?
En welk type van kamer namen jullie in het Hotel (Guitar Park) ?

Mensen rond gaan halen doen ze gratis, maar Brugge is nu wel wat ver,nuja, we moesten ook eens mensen ophalen en die zouden wachten in Frankrijk :wtf: . Bon, dat busbedrijf is klein enzo, en this niet al te "strak". Echt tof om te rijden met hen. En als je een verstokte roker bent dan stoppen ze snacht's ff speciaal voor de rokers :p Als je het echt wilt weten vraagkt het wel aan men pa of em dat wilt/mag doen

Wij namen altijd de gewone kamers. Vrienden van ons namen eens de kamers van het nieuwere gedeelte, maar geloof me: daar heb je geen nood aan. in de gewone kamers : Elke dag komen ze uw bed opmaken, snel kuisen..zonder je het eens opmerkt. Er is tv, badkamer,douche, terras dat uitkijkt op het domein/Lloret, liften...je gaat echt niet meer nodig hebben. Wat ook zalig is is een terrasje doen in het hotel terwijl je uitkijkt over het drukke Llorret :p

Als je in de zomer gaat moetk u wel waarschuwen : Een scooter reed op de straat ( madam met handtas zat erop) en hupsakee, iemand had de handtas geript. Soms zie je politie met teams binnendringen in discotheken, een beetje verderop zie je een hoertje haar "diensten" aanbieden...this dan niet rustig :p

edit : datums moetk es vragen, je kan altijd naar den info-dag komen, ook ergens in Rotselaar ( asl ze dat nu wel doen, want 90 % die daar komt zijn bomma's die komen voor hun gratis stukske taart en koffie)

pina
21 januari 2007, 20:37
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=415215

Plut0r
21 januari 2007, 20:37
We zijn jong dus actie mag wel !

Zou wel leuk zijn moest je eens kunnen vragen!
Het hotel ziet er nog redelijk "duur" uit voor studenten.

@ pina :

In die thread staat niets bruikbaars en is al van vorige zomer ;)

boogje
21 januari 2007, 20:41

Mjah, vooral in de zomer is tans 90 % daar jongeren int hotel.

Btw, kheb gecheckt in de folder van vorig jaar : ze gingen in april alvast 10 dagen naar Lloret, folder van dit jaar is er nog niet. Anyway, binnenkort komt ie en dan zijn wij de eerste die hem zien, dus I'll let you know.

edit : pa kwam net binnen. Ze gaan zowiezo naar Lloret, hij weet wel niet juist wanneer. Oftewel in de paas of zomervakantie wss, of allebei ^^

hmm, kvrees ervoor, ik denk dat ze gaan in de herfstvakantie, en kdenk niet dat dat uw bedoeling is (hoewel het in de herfstvakantie daar makkelikjk 20 graden is en alles nog open is, maar niet ALLE discotheken zijn open. De grootste wel.

SPANJE – COSTA BRAVA

Een late zomer in Lloret de Mar

Met nederlandstalige gids

8 dagen In Allerheiligenverlof 27 oktober – 4 november 2007

Prijs: € 330 in Guitart II of € 395 in Guitart I in vol pension

met wijn of water aan tafel

Toeslag single: € 135

Kinderen op kamer met 2 volw.:

- Tot 3 jaar: Gratis

- 4 tot 12 jaar: - 50 %

3de persoon op de kamer: -15 %

Vertrek om 18 u

Nachtreis heen- en terugreis

Verblijf in 3-sterrenhotel Guitart Park in vol pension.

Uitstappen: Barcelona, Tour van de Costa Brava, Tossa de Mar.

Plut0r
21 januari 2007, 20:48
Mjah, vooral in de zomer is tans 90 % daar jongeren int hotel.

Btw, kheb gecheckt in de folder van vorig jaar : ze gingen in april alvast 10 dagen naar Lloret, folder van dit jaar is er nog niet. Anyway, binnenkort komt ie en dan zijn wij de eerste die hem zien, dus I'll let you know.

edit : pa kwam net binnen. Ze gaan zowiezo naar Lloret, hij weet wel niet juist wanneer. Oftewel in de paas of zomervakantie wss, of allebei ^^

Als je meer concretere info hebt Let me know ;)

Arifiene
21 januari 2007, 20:49

maar vrienden van ons (nuja, mijn vader en moeder) hebben reisbureau te Rotselaar. Hij rijdt daar (legaal :p) als zijn hobby en ik ga sinds men zevende levensjaar 2/3 keer naar Lloret Del Mar. Ik kan u alvast het Guitart park aanraden : bestaat uit 2 delen : een gewone deel ( doodgewone slaapkamers,alles mooi verzorgd) en een nieuw deel (airco, 2 badkamers,living etc.etc.) elke dag kan je daar eten (buffet trouwens) en this zeer lekker. Je bent in een wip aan het strand en (voor de studenten), direct bij de discotheken. het hotel is een domein, met 2 verdiepen ( op het tweede verdiep kun je heel Lloret Del mar zien :love:) met 3 zwembaden waarvan eentje binnen. Er zijn cafés in het hotel, biljarttafels...echt sweet :)

www.idealcar.be reisbureau van de mensen die we dus kennen, ze reizen per bus elk jaar normaal gezien naar Lloret Del mar. Als je iets meer moet weten dan zalk het hen vragen.

Josep Maria Sert, 16-18
17310 Lloret de Mar
Girona - España
Tel. 34 (972) 34 70 04
Fax. 34 (972) 34 70 21

Hope it helps

euhm
ok
mag ik dat ten stelligste AFRADEN
wij zijn daar zo'n 6 jaar geleden geweest, en tenzij dat nu opgeknapt is, was dat gewoon een armzalige bedoening...
We zaten in Guitar Park 2 btw...
En vol met Hollanders...
Het eten was maar zozo...
Damn; slechtste hotel ooit :s.
(Ik moet er wel bijzeggen dat wij wel al wat ervaring hebben met reizen en dus ook met hotels)

boogje
21 januari 2007, 20:52
sja, en wij horen niets anders dan uitstekende commentaren van het hotel...een hotel kan niet voldoen aan de noden van alle bezoekers hé.. Als je een hotel gaat vinden waar er niemand niet content van was, dan is er geen enkele in de wereld althans :p

+ nu ist ferm opgeknapt, helemaal herbouwt. tegenover 6 jaar geleden is alles gloednieuw, zelfs nieuwe zaal aangebouwt etc. met bar. Gewoonweg een metamorfose

ComputerVISTA
21 januari 2007, 20:56
euhm
ok
wij zijn daar zo'n 6 jaar geleden geweest, en tenzij dat nu opgeknapt is, was dat gewoon een armzalige bedoening...
En vol met Hollanders...
(Ik moet er wel bijzeggen dat wij wel al wat ervaring hebben met reizen en dus ook met hotels)

N/O maar als ge naar die streken gaat weet ge toch sowieso dat ge daar tussen de Hollanders en Britten gaat zitten. En dat het daar ook geen al TE sjieke bedoening zal zijn.

Arifiene
21 januari 2007, 20:59
N/O maar als ge naar die streken gaat weet ge toch sowieso dat ge daar tussen de Hollanders en Britten gaat zitten. En dat het daar ook geen al TE sjieke bedoening zal zijn.

die hollanders, ok, maar ge hebt daar ook zeer deftige hotels

in de tijd was het zijn 3 sterren gewoon niet waard
, dat het nu daar lag of in Dubai...
Het behangpapier kwam van de muren...
Nuja, als ge daar toch alleen komt om uw roes uit te slapen is da natuurlijk perfect.

Ali_
21 januari 2007, 21:03
Naar lloret gade om te zuipe, te feeste en te neuken. Staat van het hotel boeit nie, als er geen kakkerlakken zijn en toilet werkt en ge hebt stromend water en het stinkt er niet naar rottige zaken zult ge wel de fun van uw leven hebben.
Enkel zien dat als ge 's nachts gaat naaktzwemmen niet uw gsm en portefeuille op het strand laat, want de dieven lopen er zelfs nog om 4u rond.

Persoonlijk hou ik van feestende hollanders, maarja ik heb gemerkt dat de meesten op dit forum daar anders over denken.

boogje
21 januari 2007, 21:04
Nuja, als ge daar toch alleen komt om uw roes uit te slapen is da natuurlijk perfect.

in de tijd, en like I said, this vernieuwd tot en met en sinds enkele jaren kuisen ze daar gewoonweg constant. Zowel het domein, als de zwembaden, als de kamers...er is nu ook een andere buffetzaal bijgebouwd...kbedoel N/O, maar als je begint te klagen over het hotel waar je 6 jaar geleden hebt verbleven en het totaal vernieuwd is om dan het iemand af te raden, is zoals zeggen dat pc's traag zijn omdat je er 6 jaar geleden eens had mee gewerkt...

ComputerVISTA
21 januari 2007, 21:05
die hollanders, ok, maar ge hebt daar ook zeer deftige hotels

Ik denk/vrees dat de overgrote meerderheid net een hotel boeken daar om dat laatste wat je zei te doen :p

Nuja in alle hotels kan het lelijk tegenvallen hoor, zoalsmet een Novhotel in parijs dat normaal gezien een vrij goede hotelketen zou moeten zijn, wel dara heb ik toen niet te veel van gemerkt.

Ali_
21 januari 2007, 21:08
Of als ge naar turkije gaat => nooit naar een hotel met minder dan 4 sterren, maar dan ook echt NOOIT.
Want de kans is groot da ge dan die dingen tegenkomt die ik enkele posts hier boven heb vermeld.

ComputerVISTA
21 januari 2007, 21:09
Of als ge naar turkije gaat => nooit naar een hotel met minder dan 4 sterren, maar dan ook echt NOOIT.
Want de kans is groot da ge dan die dingen tegenkomt die ik enkele posts hier boven heb vermeld.

Ik let niet op sterren, ge ziet tegenwoordig al die enorme blokken waar 1000 man in kan en dan nog met een self service hotel met 5 sterren, lol sorry dat noem ik geen 5 sterren waardig, wel een hotel waar je op je wenken bediend wordt, een sjieke bedoening dus.

Ali_
21 januari 2007, 21:13
Ik let niet op sterren, ge ziet tegenwoordig al die enorme blokken waar 1000 man in kan en dan nog met een self service hotel met 5 sterren, lol sorry dat noem ik geen 5 sterren waardig, wel een hotel waar je op je wenken bediend wordt, een sjieke bedoening dus.

wat er in die hotels te doen is en de service boeit mij allemaal nie,
het enige wat imo noodzakelijk is:
GEEN kakkerlakken of andere vettige rotbeesten
toilet dat doorspoelt
water
bed
de enige momenten dat ik in mijn hotelkamer zit is om in bed te liggen van 5 of 6 uur tot 15u; voor de rest douchen en wegwezen.

Plut0r
21 januari 2007, 21:14
http://www.zoover.nl/spanje/catalonie_costa_brava_en_costa_dorado/lloret_de_mar/guitart_central_park/hotel

Heb hier al een paar commentaren gelezen en de meningen zijn heel verschillend
:s

Ali_
21 januari 2007, 21:16
http://www.zoover.nl/spanje/catalonie_costa_brava_en_costa_dorado/lloret_de_mar/guitart_central_park/hotel

Heb hier al een paar commentaren gelezen en de meningen zijn heel verschillend
:s

op die meningen ga ik nooit af, met het snowboarden hebt ge da ook altijd, mensen die iets zalig vinden, mensen die da haten enzovoort.
Als gij daar naartoe wilt gaan met een groep jonge gasten om daar plezier te maken is da hotel goe genoeg voor u.
Ge gaat der alleen maar zijn om te slapen en te douche, meer niet.

Arifiene
21 januari 2007, 21:16
in de tijd, en like I said, this vernieuwd tot en met en sinds enkele jaren kuisen ze daar gewoonweg constant. Zowel het domein, als de zwembaden, als de kamers...er is nu ook een andere buffetzaal bijgebouwd...kbedoel N/O, maar als je begint te klagen over het hotel waar je 6 jaar geleden hebt verbleven en het totaal vernieuwd is om dan het iemand af te raden, is zoals zeggen dat pc's traag zijn omdat je er 6 jaar geleden eens had mee gewerkt...

ik had duidelijk gezegd dat ik niet wist of t ondertss veranderd was
en you can't blame me voor te zeggen dak daar niemeer zou gaan, slechte indruk blijft meestal wel eh, das met alles zo.

Plut0r
21 januari 2007, 21:20
op die meningen ga ik nooit af, met het snowboarden hebt ge da ook altijd, mensen die iets zalig vinden, mensen die da haten enzovoort.
Als gij daar naartoe wilt gaan met een groep jonge gasten om daar plezier te maken is da hotel goe genoeg voor u.
Ge gaat der alleen maar zijn om te slapen en te douche, meer niet.

Ik citeer :

Wij hebben vorig jaar begin juli in park 1 verbleven. We hadden de iets oudere kamers, de badkamer was gewoon vies.Er kroop zelfs een zeer groot insect over de muur in de slaapkamer. Dat hebbe we doodgeklopt en 3 dagen later lag dat insect er nog

Dat moet niet veel zijn voor ons maar insecten?

No way :D

.Sinister.
21 januari 2007, 21:20
www.jongerentravel.be
Wij zijn van plan via hier te boeken. Al twijfel ik nog om mee te gaan...

Ali_
21 januari 2007, 21:21
Ik citeer :

Wij hebben vorig jaar begin juli in park 1 verbleven. We hadden de iets oudere kamers, de badkamer was gewoon vies.Er kroop zelfs een zeer groot insect over de muur in de slaapkamer. Dat hebbe we doodgeklopt en 3 dagen later lag dat insect er nog

Dat moet niet veel zijn voor ons maar insecten?

No way :D

Insecten is idd no way.

ComputerVISTA
21 januari 2007, 21:22
Sjah ik hou niet van dat soort gedoe, mensen en reizen dus trek ik mij daar zeker iets van aan.

Ali_
21 januari 2007, 21:25
Wij zaten in Salamar (das de naam van die appartementen hé, aan't stran), appartementen => geen problemen gehad

SilentSpring
21 januari 2007, 21:26
nja, als ge toch enkel maar gaat om te drinken, te eten en aan't strand of zwembad te liggen gade beter na Turkije met een all inclusive hotel peisk.
Al 2x gedaan met ons familie, en da's echt nie normaal.
24/24 free drank, ge drinkt uw praktisch dood^^, sommige hotels kunt ge zelfs ganse nacht door nog eten ook. Imo hebt ge daar alles wat ge moet hebben, en ge zal niet zoveel moete neertellen voor 1 schamel drankje.

Vorig jaar was't echt de max, we zaten aan de poolbar en tegen 's avonds was gans de familie teut:p.

Hmgrwngd
21 januari 2007, 21:28
Insecten is idd no way.

Best daje een kamer, huis of appartement volledig kan vrijwaren voor insecten... ;)

Insecten zijn met miljarden en duiken overal op. Deal with it or kill yourself. :lol:

Plut0r
21 januari 2007, 21:30
www.jongerentravel.be

Ziet er toch nog redelijk uit?

Ali_
21 januari 2007, 21:30
Best daje een kamer, huis of appartement volledig kan vrijwaren voor insecten... ;)

Insecten zijn met miljarden en duiken overal op. Deal with it or kill yourself. :lol:

Ja, ik had het over kakkerlakken hé die met massa's uit gaten komen gekropen.
Dat er nu een of ander beest is een keer tevoorschijn komt in spanje is idd niet de meest abnormale zaak.

Hmgrwngd
21 januari 2007, 21:32
Ja, ik had het over kakkerlakken hé die met massa's uit gaten komen gekropen.

Misschien zeggen die kakkerlakken hetzelfde over ons? :)

Ali_
21 januari 2007, 21:36
Misschien zeggen die kakkerlakken hetzelfde over ons? :)

hmm, mss wel ja :D

boogje
21 januari 2007, 21:43
Insecten is idd no way.

mjah, in elk hotel zijn er insecten, die komen binnen via de terrassen. Oh noes! een isnext in Spanje. ik bedoel maar en zeg het nog es: moest je een lijst hebben met hotels waar nog geen enkele slechte gebeurtenis is plaatsgevonden of waar niemand een slechte mening over heeft, dan blijft er een lijst over van de hotels die de vorige dag zijn geopend...

Wij iig in die 20 keer fzo da we daar geweest zijn nog geen enkel insect daar tegen gekomen in het hotel..voilà, en nu nog wachten tot er iemand zegt " jamaar, ik wél" en zo kan je blijven doorgaan.

Arifiene
21 januari 2007, 21:44
mjah, in elk hotel zijn er insecten, die komen binnen via de terrassen. Oh noes! een isnext in Spanje. ik bedoel maar en zeg het nog es: moest je een lijst hebben met hotels waar nog geen enkele slechte gebeurtenis is plaatsgevonden of waar niemand een slechte mening over heeft, dan blijft er een lijst over van de hotels die de vorige dag zijn geopend...

Wij iig in die 20 keer fzo da we daar geweest zijn nog geen enkel insect daar tegen gekomen in het hotel..voilà, en nu nog wachten tot er iemand zegt " jamaar, ik wél" en zo kan je blijven doorgaan.

mag k nu even onbeleefd zijn en vragen of je uberhaupt al in andere hotels gelogeerd hebt?

Re@V0r
21 januari 2007, 21:45
Ziet er toch nog redelijk uit?

idd
ben daar nu ook ffkes op aant kijken
maar geen lloret via da... of is da dan die ' SPANJE - MALGRAT DE MAR ' :confused:

boogje
21 januari 2007, 21:46
mag k nu even onbeleefd zijn en vragen of je uberhaupt al in andere hotels gelogeerd hebt?

Yup :), maar zie, ik vind het o zo nutteloos om te discussieren over een hotel of het goed/slecht is, vooral als ie net is vernieuwd.

Da's net hetzelfde dat er iemand van Amerika naar hier komt, (België) en plots een vogel op zijn gezicht kakt, hij word gebeten door een hond en een auto hem bijna overrijdt, om dan te gaan zeggen dat België een rotland is, terwijl er dan weer iemand is die niets heeft voorgehad... oké, er zijn hotels die erbarmerlijk zijn en ja, ik heb er ook al in zo eentje gezeten, maar dit..komaan : zwembaden,cafés, proper, mooi park..

Arifiene
21 januari 2007, 21:47
Yup :)

mag ik u vragen die hotels te kwalificeren?

boogje
21 januari 2007, 21:50
mag ik u vragen die hotels te kwalificeren?

ugh, moetk die nu allemaal gaan opnoemen? in de vakantie rij ik soms mee met mijn pa, en dat zijn dan een heleboel hotels.

Arifiene
21 januari 2007, 21:52
ugh, moetk die nu allemaal gaan opnoemen? in de vakantie rij ik soms mee met mijn pa, en dat zijn dan een heleboel hotels.

mnee k ga t u ni aandoen, ma kwas wel geïnteresseerd :p

boogje
21 januari 2007, 21:54
mnee k ga t u ni aandoen, ma kwas wel geïnteresseerd :p

ja,k ;) , maar laten we nu ophouden om te zagen of het hotel al dan niet goed is, want het lot heeft bepaalt (en de tijd, is vernieuwd nu) dat je een slechte ervaring mee had, en ik heb het geluk van niet. Of je bent veeleisend.:p

pina
21 januari 2007, 21:56

@ pina :

In die thread staat niets bruikbaars en is al van vorige zomer ;)
weet niet, was gewoon een tip dat er mss daar iets interessants zou in staan :)

Arifiene
21 januari 2007, 22:01
ja,k ;) , maar laten we nu ophouden om te zagen of het hotel al dan niet goed is, want het lot heeft bepaalt (en de tijd, is vernieuwd nu) dat je een slechte ervaring mee had, en ik heb het geluk van niet. Of je bent veeleisend.:p

ik ben inderdaad veeleisend, dat mag ook wel als je op vakantie gaat
misschien eis jij gewoon niet genoeg :p

Plut0r
21 januari 2007, 22:12
Wij zaten in Salamar (das de naam van die appartementen hé, aan't stran), appartementen => geen problemen gehad

En hoe was eten daar enzo?

Plut0r
21 januari 2007, 22:14
idd
ben daar nu ook ffkes op aant kijken
maar geen lloret via da... of is da dan die ' SPANJE - MALGRAT DE MAR ' :confused:

Je moet kijken bij Free Spirit ;)

d.C.
21 januari 2007, 22:18

Josep Maria Sert, 16-18
17310 Lloret de Mar
Girona - España
Tel. 34 (972) 34 70 04
Fax. 34 (972) 34 70 21

Hope it helps

Guitart Park is inderdaad wel een aan te raden hotel voor jongeren die liefst zo weinig mogelijk uitgeven aan een hotel, omdat ze voor de meerderheid toch ergens anders zitten (aan 't strand, discotheek). Enkele jaren geleden daar verbleven met een paar maten. We zaten in het goedkoopste deel, dus da was niet al te veel luxe. Gewoon kamer met bedden en verzorgde badkamer, that's it. Geen tv, frigo, etc. 's Morgens zaten we nog in ons bed, 's middags gingen we naar 't strand en 's avonds de discotheken in.

Ik raad u wel aan om vol pension te pakken, kost iets van een 50 euro per persoon meer, maar is toch wel de moeite. Wij hadden toen half pension. Dus we gingen 's morgens niet eten (veel te vroeg) en 's middags gingen we ergens iets pakken of uit de supermarkt. Maar uiteindelijk zijt ge nog meer kwijt dan dat ge gewoon die 50 euro had betaald en zoveel kon eten als ge wilt.

Ali_
21 januari 2007, 22:32
En hoe was eten daar enzo?

Appartementen met keuken hé, dus zelf koken, maar we hebben meestal buiten iets gegeten. Enkel 's morgens ontbijt (allé " 's morgens") en we hebben 2 keer spaghetti gemaakt (jongens en koken hé...).

bludgeoned
21 januari 2007, 22:35
Als ik die reacties zo lees zou ik er toch van mijn leven niet heengaan.
Uit ervaring weet ik dat die reacties in de meeste gevallen wel betrouwbaar zijn.
Ik zou het toch niet op mijn geweten willen hebben om mijn vrienden naar zoiets mee te sleuren.

Re@V0r
21 januari 2007, 22:40
Je moet kijken bij Free Spirit ;)

ja... maar ik ben wel 22 en mijn maten 21
tenzij dat da ni zo nauw zou steken daar da kik dan 1 jaartje 'te oud' ben

eXtreme
21 januari 2007, 22:45
ge moet sowieso full-pension pakken, ghebt heel veel deftige hotels waar ge tot 12u gratis alcohol hebt dan..

.Sinister.
21 januari 2007, 22:49
ja... maar ik ben wel 22 en mijn maten 21
tenzij dat da ni zo nauw zou steken daar da kik dan 1 jaartje 'te oud' ben

Wat is de gemiddelde leeftijd van de Free Spirit-reizigers?
De minimumleeftijd van alle Free Spirit-reizen is 16 jaar, de maximumleeftijd is ± 21 jaar. Van de minimumleeftijd wordt slechts zéér uitzonderlijk afgeweken, de maximumleeftijd daarentegen is een richtleeftijd. De gemiddelde leeftijd schommelt tussen de 17 en 20 jaar. Maar uiteraard komen alle leeftijden voor!

:edit:En dat ziet er inderdaad wel mooi uit, maar toch twijfel ik om mee te gaan :)

Re@V0r
21 januari 2007, 22:52
kzag het ook juist
op da jaar zal het dan wel ni steken veronderstel k

gigase
21 januari 2007, 23:01
Niet op hotel gaan in lloret del mar. Ik ebn vroig jaar ook met wat maten naar daar geweest all in genomen en was duidelijk een slechte keuze:
-ontbijt maak je niet mee.
-je kan spotgoedkoop buiten gaan eten in restaurantskees (rond de 8euro de man) of zelf koken
-drinken doe je overdag niet want je slaapt of ligt aan het strand
-in all in hotels zit weinig jeugd dus savonds niet veel te beleven ==> rapper ergens anders iets gaan drinken en bijna geen gebruik vd bar maken.
beste oplossing volgens mij:
-appartement huren met badkamer en bescheiden keuken (hoe meer slaaplaatsen hoe goedkoper ...)
- zelf ontbijt/middagmaal maken
-savonds zelf koken/restaurant gaan
-je kan altijd op appartement indrinken (want discotheken zijn wel duur)
tip: zie wat rond naar happy hourss vb free bier tussen twaalf en half één enz...
aanrader: kebabs goedkoop, altijd open en erg lekker.

Ali_
21 januari 2007, 23:07
Niet op hotel gaan in lloret del mar. Ik ebn vroig jaar ook met wat maten naar daar geweest all in genomen en was duidelijk een slechte keuze:
-ontbijt maak je niet mee.
-je kan spotgoedkoop buiten gaan eten in restaurantskees (rond de 8euro de man) of zelf koken
-drinken doe je overdag niet want je slaapt of ligt aan het strand
-in all in hotels zit weinig jeugd dus savonds niet veel te beleven ==> rapper ergens anders iets gaan drinken en bijna geen gebruik vd bar maken.
beste oplossing volgens mij:
-appartement huren met badkamer en bescheiden keuken (hoe meer slaaplaatsen hoe goedkoper ...)
- zelf ontbijt/middagmaal maken
-savonds zelf koken/restaurant gaan
-je kan altijd op appartement indrinken (want discotheken zijn wel duur)
tip: zie wat rond naar happy hourss vb free bier tussen twaalf en half één enz...
aanrader: kebabs goedkoop, altijd open en erg lekker.

Zo hebben wij het ook gedaan vorig jaar (de betere oplossing bedoel ik hé), wanneer waart gij daar?

BuffaloKampioen
21 januari 2007, 23:09
Van de hotels weet ik geen snars, ik regel dat niet, maar bezoek zeker de Moef Gaga :D

Jean & Philip (Carat,Illusion,...) draaien er regelmatig ;)

gigase
21 januari 2007, 23:15
Zo hebben wij het ook gedaan vorig jaar (de betere oplossing bedoel ik hé), wanneer waart gij daar?

jullie zijn in september gegaan
ik tweede derde week van juli

Joown
21 januari 2007, 23:43
ik ben er 3 jaar geleden ook geweest!
Hell , bangelijke vacance gehad... Wij zijn 10 dagen geweest voor een 500 euries fzo.
Kan dat we dit jaar nog eens terug gaan, maar dan met de auto.( naar ginder rijden met den auto, en daar wa rondcruizen en feesten, want voor lang daar te blijven voor de 2de keer zien we wel niet zitten).

Wij hadden er een hotelleke dat echt geschikt was voor de jeugd (moet je wel zien, want je hebt ook hotellen daar , waar je 's nachts geen lawaai mag maken, anders kicken ze u buiten...)
Het eten was daar goed imo, ge kunt idd beter half pension pakken. Want ge kunt daar echt massas goed eten voor weining geld!

Vooral zien dat je redelijk dicht bij de uitgaansbuurt zit, want als je 's avonds nog ver moet lopen na nachtje feesten.. steekt zwaar tegen! En daar ook wel zotte dinges op straat gezien:sop:.

sja, kwestie van feesten... veel barrekes, en paar goei discotheekskes.
Eerst gewoon opwarme in bar (waren met 17 man geweest en proppers proberen zo groot mogelijke groepen mee te krijgen.. dus gewoon zeggen dat er ene verjaard, en krijgde meestal een free rondje!).
qua discotheken bumpers , moef gaga (dacht dat da nen belgischen uitbater was), st.trop ( highstreet achtig , maar wel massas groter) , revolution,...

mja veel te zien daar! Zeker wel is checken.:D

omaha
22 januari 2007, 01:50
2 jaar geleden met wat kameraden naar Lloret geweest in hotel Olympic Garden. (of Olympic Park, Olympic Suites, is het zelfde complex) We hebben de all-in formule genomen daar en daar heb ik nog altijd geen spijt van. Alles in het hotel is gratis, mis je bv. het ontbijt (wat wel zal voorvallen..) bestel je gewoon een snack aan het zwembad met een cocktail of wat je maar wil.. Het hotel lag ook net buiten het hele drukke centrum van lloret. (niet rond de hoofdstaat dus.) Maar wel op een 5min wandelen van alle discotheken. Als je dus niet de hele tijd in de grote drukte van Lloret wil zitten is dit hotel echt wel ideaal.

Cartek
22 januari 2007, 12:29
deze zomer gaan we met den hoop ook na Lloret, kben nu ook wa aant kijken voor een hotel, da guitart hotel lijkt mij wel wat maar iets meer luxe mag misschien wel. dus als iemand nog goeie hotels weet :) .
en nog een vraagske, als ik da hoor kost den drank daar nogal veel maar is het dan nie beter voor een fles wodka te gaan halen in de supermarkt en da op voorhand uit te zuipen ofzo, of is da ook zo duur?

ohja en het aantal jongens-meisjes is da nu echt 75% tov 25%?
greetz

bludgeoned
22 januari 2007, 12:38
dat guitart hotel lijkt je wat?
Heb ke al eens het commentaar gelezen
enkele reacties :
Hondenvoer
Zwembad stinkt naar stront
Trappen trappen en nog een trappen
Onvriendelijk
lange wachtrijen
...

Arifiene
22 januari 2007, 14:10
Als ik die reacties zo lees zou ik er toch van mijn leven niet heengaan.
Uit ervaring weet ik dat die reacties in de meeste gevallen wel betrouwbaar zijn.
Ik zou het toch niet op mijn geweten willen hebben om mijn vrienden naar zoiets mee te sleuren.

ik ook ni maar ik moet zwijgen :p

calimero
22 januari 2007, 14:25
Ik ben ook 2 jaar geleden naar lloret geweest met breakloose, hotel frigola. Het eten was BUCHT, veel vettige dingen, ' s anderdaags eten op basis van resten van vorige dag. Ik heb mij er wel goed geamuseerd maar op vlak van eten was het daar niks. ahja het hotel bestond uit 99% jongeren, 1% volwassenen, veel buitenlanders: duitsers, nederlanders, fransen (veel nachtlawaai, maar als je zat zijt slaap je zo). Lange wachtrijen (halve dag of langer) om in te checken, zelfs in september!!! De activiteiten waren leuk, en je kon vrijwillig beslissen om mee te doen.
Als je eenmaal naar lloret bent geweest, heb je het wel gezien. Voor mij een ander gebied/land, Turkije of Griekenland is meer mn ding.

BuffaloKampioen
22 januari 2007, 14:27
Jah, dat is wel waar! Lloret,Ibiza allemaal overrated, 1 keer maar dan zou ik niet meer gaan! Zou nog altijd graag eens naar Ibiza gaan maar tegenwoordig kun je veel beter feesten en luieren in Turkije,Griekenland

TitaTovenaartje
22 januari 2007, 15:44
In Mallorca valt ook te feesten :woohoo:
Hotel Timor: goedkoop + centraal gelegen + goed eten + vriendelijke mensen

Lloret geef ik Hotel Olympic Park als aanrader.
Is wel stukje buiten centrum, maar toen ik ben geweest zeer goedkoop + Goed eten + proper

exo
22 januari 2007, 18:19
Ben 2x naar Mallorca geweest.

Eerst hotel Aya (vlakbij Timor), 2de x hotel Timor.

Vrij goed eten, centraal gelegen en idd best wel vriendelijke mensen. Enkel zat het hotel vol met Duitsers.

We gaan dit jaar naar Turkije, Marmaris.

Hotel Kervansaray

www.kervansarayhotels.com

Darkness
22 januari 2007, 18:35
Hotel Helios in Lloret, top, alleen wordt het eten na een tijdje wat eentonig maar daar kunt ge zelf iets aan doen. Veel jeugd ook daar toen wij er waren, proper enal, internet voor moest ge niks beters te doen hebben (which I hope not) en dichtbij àlles.

Aan te raden is pingelen bij proppers voor vip-kaarten (kunt ge doen als ge met veel zijt) en dan betaalt ge bijna nergens inkom en nooit meer dan 3 euro voor een consumptie.

"Belgische" plaatsen: Moef Gaga, The Box
andere aan te raden plaats: St-Trop

Maar zorg dat ge alles gezien hebt he ;)

Naaktzwemmen kan, maar laat iemand (bij voorkeur een meisje, as we did :unsure: ) bij de kleren.

DesorteD
22 januari 2007, 18:56
euhm
En vol met Hollanders...

allé io
ik amuseer mij altijd met die hollanders :p
kheb eigenlijk nog niet echt slechte ervaringen gehad met hollanders

keeper
22 januari 2007, 19:41
Wij vertrekken eind juni ook voor een tiental daagskes naar lloret. Iemand ervaring met hotel Anabel ? Heb me laten vertellen dat het daar redelijk goe moet meevallen.

Ali_
22 januari 2007, 19:42
allé io

idd, ik snap da ook niet, altijd maar kakken op die hollanders. ik beleef er altijd massa's pret mee.

Arifiene
22 januari 2007, 21:11
allé io

ge hebt Hollanders en Hollanders eh
Wat ik me nog herinner van in guitar park was een mega marginale familie, met zo'n stoere kleinen van een jaar of 12, genaamd 'Pietje', ge kon em rollen van vettigheid... Dieje kleinen was gewoon boertig, nam elke maaltijd 3 volle borden mee met vanalles derop in een toren geschept en liet bijgevolg 9/10 staan, die ouders en familie waren ni veel beter, gewoon geen manieren, precies losgelaten wild. Ik gruwel nog altijd alsek aan 'Pietje' denk...

Plut0r
22 januari 2007, 22:43
ge hebt Hollanders en Hollanders eh
Wat ik me nog herinner van in guitar park was een mega marginale familie, met zo'n stoere kleinen van een jaar of 12, genaamd 'Pietje', ge kon em rollen van vettigheid... Dieje kleinen was gewoon boertig, nam elke maaltijd 3 volle borden mee met vanalles derop in een toren geschept en liet bijgevolg 9/10 staan, die ouders en familie waren ni veel beter, gewoon geen manieren, precies losgelaten wild. Ik gruwel nog altijd alsek aan 'Pietje' denk...

:rofl:

bludgeoned
22 januari 2007, 22:54
Wij vertrekken eind juni ook voor een tiental daagskes naar lloret. Iemand ervaring met hotel Anabel ? Heb me laten vertellen dat het daar redelijk goe moet meevallen.
http://www.zoover.nl/spanje/catalonie_costa_brava_en_costa_dorado/lloret_de_mar/anabel_/hotel
zal idd veel beter zijn dan dat hotel met zijn naar stront riekend zwembad

Re@V0r
22 januari 2007, 22:58
nja
soms kunnen ze irritant zijn idd die hollanders :p

kherinner me da nog es vanop ne camping in de ardennen
zat ook zo'n hollandse familie vlak naast ons
die zoon zo constant voorbij varende kayakkers natspatten hoewel da er et geeneen graag had
was er dan zo enen die het ook ni wou, maar die gast deed et toch... vent stapt uit zijne kayak en gaf em daar wa peren met zijne metalen peddel :D
nadien heeft dien hollander gans de tijd aan de kant van die rivier gezeten :p

Eagle`
23 januari 2007, 01:52
euhm
ok
En vol met Hollanders...

Moet ik Arifiene gedeeltelijk in bijtreden.

http://www.guitarthotels.com/hotel.php?idm=2&ch=7

Hotel van bovenstaande link, ben er september 2005 geweest (althans Guitart Central Park) is idd niet helemaal wat het op foto is, maar welk hotel is dat wel right :p Anyhow als je een kamer wilt van de folder, moet je bedrag bijbetalen, anders kom je in het oude gedeelte van het hotel terecht. Hoewel het voor ons volstond, kun je wel eventjes een knauw van teleurstelling krijgen als je de eerste maal in zon oude kamer toekomt terwijl je de foto van de site of folder in je hoofd had, dus be warned.

Ander punt bij guitar, de ligstoelen op de dak boven zijn te betalen, tis maar dat jet weet, ook voor veel frustratie gezorgd bij vele mensen. Eigelijk schandalig maar bon.

De randanimatie is ook ni veel soeps. De pooltafel boven miste ballen en de keu's waren compleet naar de zak. De fitness apparaten zijn wasted. Maar in principe ben je niet in lloret voor de randanimatie toch ;) Enigste waar wij ons mee amuzeerden in de dag was gaan shotten op het voetbalpleintje beneje. Zwembaden zijn wel in orde

Over het eten, hadden we eigelijk niet te klagen, tis gene haute cuisine, maar kun je ook niet verwachten voor die prijs, maar hebben toch steeeds goed gegeten. Zoals altijd geldt opletten met rauwe dingen.

Goeie tip: Zijn dagexcursies in guitar naar onder andere Barcelona. Als je nog niet in barcelona geweest zijt, zeker meedoen, is de moeite !

Eagle`
23 januari 2007, 01:57
En hollanders irritant, bof :P

Het belgische café "The Box" wordt oek uitgebaat door hollanders toch en daar ist wel elke keer ambiance ;)

Cartek
23 januari 2007, 02:30
hey,

ik zoek dus een hotel in lloret del mar niet te ver gelegen van de discotheken en strand, met veel jongeren(sfeer) in het hotel, mooie kamers en waar het eten toch wat meevalt, dat is zowat het belangrijkste voor ons.
kan iemand mij wat meer informatie geven?

greetz

edit: en aan de mensen die zelf met de auto geweest zijn wa kost da zo in +- totaal naft+tol

Arifiene
23 januari 2007, 10:46
Moet ik Arifiene gedeeltelijk in bijtreden.
http://www.guitarthotels.com/hotel.php?idm=2&ch=7

Hotel van bovenstaande link, ben er september 2005 geweest (althans Guitart Central Park) is idd niet helemaal wat het op foto is, maar welk hotel is dat wel right :p Anyhow als je een kamer wilt van de folder, moet je bedrag bijbetalen, anders kom je in het oude gedeelte van het hotel terecht. Hoewel het voor ons volstond, kun je wel eventjes een knauw van teleurstelling krijgen als je de eerste maal in zon oude kamer toekomt terwijl je de foto van de site of folder in je hoofd had, dus be warned.

Ander punt bij guitar, de ligstoelen op de dak boven zijn te betalen, tis maar dat jet weet, ook voor veel frustratie gezorgd bij vele mensen. Eigelijk schandalig maar bon.

De randanimatie is ook ni veel soeps. De pooltafel boven miste ballen en de keu's waren compleet naar de zak. De fitness apparaten zijn wasted. Maar in principe ben je niet in lloret voor de randanimatie toch ;) Enigste waar wij ons mee amuzeerden in de dag was gaan shotten op het voetbalpleintje beneje. Zwembaden zijn wel in orde

Over het eten, hadden we eigelijk niet te klagen, tis gene haute cuisine, maar kun je ook niet verwachten voor die prijs, maar hebben toch steeeds goed gegeten. Zoals altijd geldt opletten met rauwe dingen.

Goeie tip: Zijn dagexcursies in guitar naar onder andere Barcelona. Als je nog niet in barcelona geweest zijt, zeker meedoen, is de moeite !

hah!
(maar ik zeg nix eh)

cura
23 januari 2007, 11:25
edit: en aan de mensen die zelf met de auto geweest zijn wa kost da zo in +- totaal naft+tol

reken daar ook maar eens bij dat als je terugkomt een onderhoud nodig hebt waar redelijk wat kosten aan zullen zijn

TitaTovenaartje
23 januari 2007, 15:35
Iemand ooit in de "fame" geweest?

*Bios*
25 januari 2007, 07:28
als ge met 10 man zijt kunde beter een villa huren imo zo ga ik het en een paar maten het ook doen in april :)

zoals dit als voorbeeld http://www.clubvillamar.com/lloret-de-mar/rosanna/

dee
25 januari 2007, 09:51
als ge met 10 man zijt kunde beter een villa huren imo zo ga ik het en een paar maten het ook doen in april :)

Veel te ver. Als ge elke nacht naar en terug moet zulde het wel snel beu zijn. Verste dat ge moogt gaan imo is Hotel Olympic Park.

WarBlade
25 januari 2007, 13:38
Vorig jaar ben ik ook samen met mijn vriendin weer naar Lloret De Mar op reis gegaan en voor de eerste keer ginds een hotel gereserveerd... We verbleven in Olympic Park wat overigens best meeviel, maar we zijn er allebei van overtuigd dat we volgende keer terug op een camping gaan verblijven i.p.v. in een hotel... :)

Hier is de website van ons "vast" verblijf in Lloret De Mar: http://www.calallevado.com/

Ligt op zo'n 5 minuten rijden van Tossa De Mar en 10 minuten rijden van Lloret De Mar... T'is echt zalig om op een camping te verblijven trouwens en da's geen camping zoals je die hier vind... :)

- Je hebt meerdere zwembaden...
- Enkele prachtige privéstranden, waaronder ook een naaktstrand... :p
- Je bent steeds in de openlucht, imo véél plezanter dan binnen te gaan eten en slapen... BBQ whenever you want it !
- Animatie is super !
- Er zijn surflessen, duiklessen, ... te volgen...
- Camping = privé (dus niet iedereen komt zomaar de toerist uithangen op het strand, den onnozelaar uithangen, ...)
- Water = SUPER om te snorkelen en ZEKER tegenover het water in Lloret De Mar waar alles steeds troebel ziet...

stoica_dva
25 januari 2007, 23:50
Ziezo, acht dagen Hotel Flamingo vanaf 30juni :)
Vijf kamers van drie personen geboekt.

ToNiC
29 januari 2007, 14:00
Ik ben al zo een 4 jaar nr lloret gegaan en telkens een villa gehuurd aangezien we minimum met 6 waren. Het grote voordeel is dat je helemaal doet waar je zin in hebt, mensen uitnodigen,bbq, nachtlawaai is allemaal geen probleem. Een nadeel is dat je over een wagen dient te beschikken om inkopen ed te doen. Om uit te gaan deden wij het met de taxi (komt ergens op 4€ pp per rit indien je de taxi volkrijgt)

Villa huren heb ik gedaan via www.interhome.be
De eerste jaren zijn we telkens met de wagen naar ginds gereden maar nu het laatste jaar hebben we het anders aangepakt. Met ryanair vanuit charleroi naar girona gevlogen en dan ginds via hertz een wagen gehuurd.

Dit is echt wel aan te raden want je hebt alle vrijheid en geen lange trip met de wagen voor de boeg, bovendien helemaal niet duur. We waren met 9 pers:de vlucht heen en terug,huur wagen en prijs van de villa voor 1 week kwam op 420€ per persoon ongeveer. Het enige wat we ginds moesten kopen was eten en drank natuurlijk ;)

edit: enkele foto's
http://foto.telenet.be/Photos/Albums/Photo.aspx?id=S4SZMYMB4Pz3hMNixIT9ManChJOgsnMzBjjN dponV6hwViSQL3KP7Ow9xpY-rlJesy
http://foto.telenet.be/Photos/Albums/Photo.aspx?id=S4ExOOYtFqEjcG6VZDn6pX18Sf2kvIP6RB1g CEUx5TXD2LlHG33Z1!py7TKDeUBTl7
http://foto.telenet.be/Photos/Albums/Photo.aspx?id=S4pyeyNqQu4grAxSmaPAEgUgR!TcRKIj4yqW PooaGCBt6daYQBVEpvQ3kn-qgRm4eA
http://foto.telenet.be/Photos/Albums/Photo.aspx?id=S4X!xHj!7cgAedzj5O1bFlJmmgt-1n4RuxpkcMsMgQJHhouoz9sLzCbR3WUt-BneLd
http://foto.telenet.be/Photos/Albums/Photo.aspx?id=S4C9-ZdI-Hj7bDqZv7GYNYz-O1Ccgl2PeZEracT2lgOHSWSh-nVxyiCe!N8sELEJnm

Groeten

dr.lee
29 januari 2007, 14:56
Aaah, lloret, beestige vakantie's (als ge tenminste nie opzoek gaat naar cultuur en rustige natuurwandelingen :-p)

Zon, zee, strand, massa's drank en fastfood, schoooon maskes (nie al te moeilijk te versieren), ambiance, danscafé's, discotheken,....

Maar ge hebt het wel gezien na ene keer... dit jaar toch maar es Ibiza proberen :-D

PATS!
29 januari 2007, 18:33
Het grootste probleem aan Lloret zijn de Italianen, amai gast da zen pas echt varkens.

Cartek
29 januari 2007, 20:07
kdenk dat we waarschijnlijk na olympic park gaan maar ligt dat nie wa ver van de uitgaansbuurt?

Sk8erMatty
29 januari 2007, 20:35

massa's zalig peet, dieje villa :D
moe'k zekr ook es proberen volgend jaar :applause:

WarBlade
29 januari 2007, 21:57
kdenk dat we waarschijnlijk na olympic park gaan maar ligt dat nie wa ver van de uitgaansbuurt?

Nee, mss zo'n kleine kilometer in vogelvlucht...

Cartek
29 januari 2007, 23:25
Nee, mss zo'n kleine kilometer in vogelvlucht...

tis blijkbaar al volgeboekt tussen 21 juli en 11 augustus :eek:

Arifiene
30 januari 2007, 09:54
tis blijkbaar al volgeboekt tussen 21 juli en 11 augustus :eek:

ja hoogseizoen, wat wil je...

Cartek
30 januari 2007, 13:23
ja hoogseizoen, wat wil je...

ma toch, tis nog een half jaar en tis al volzet, straks moet ge 10 jaar op voorhand boeken.

cura
30 januari 2007, 13:26
wij hebben daar vorig jaar met 4 iets van 2 maand opvoorhand geboekt voor hoogseizoen en hadden nog plaats
hebben ons zelf naar olympic suites gesmeten de laatste dagen :P

nie zeker offet olympic garden of olympic park was tho.. twas 't middelste qua luxe :|

TitaTovenaartje
30 januari 2007, 14:50
das de garden
die afstand is echt goed te doen.
Veel zeveren onderweg
Heel dicht bij het waterpretpark en kartbaan (als dit nog niet eerder vermeld is)

Re@V0r
4 februari 2007, 21:22
de onze is ook geboekt gisteren :)

Plut0r
4 februari 2007, 22:41
En wat heb je nu genomen?

Brolpaq
4 februari 2007, 23:10

Josep Maria Sert, 16-18
17310 Lloret de Mar
Girona - España
Tel. 34 (972) 34 70 04
Fax. 34 (972) 34 70 21

Hope it helps
:offtopic:
Zo ne volwassen praat voor ne 15 jarigen. :lol: Houden zo!

Re@V0r
5 februari 2007, 20:28
En wat heb je nu genomen?

week 2: 6 - 15 juli
hotel la palmera

via www.jongerentravel.be :)

hotel omda we te tam zijn om zelf te beginnen eten maken of elken dag naar een geschikt restaurant te lopen zoeken
's avonds goe eten aant buffet (ontbijt en middageten gaan we zowiezo nieveel meemaken dusja :p ... misschien ontbijt als we dan pas terug zijn of nog wakker zijn, who knows :p)

Plut0r
5 februari 2007, 22:50
week 2: 6 - 15 juli
hotel la palmera

via www.jongerentravel.be :)

hotel omda we te tam zijn om zelf te beginnen eten maken of elken dag naar een geschikt restaurant te lopen zoeken
's avonds goe eten aant buffet (ontbijt en middageten gaan we zowiezo nieveel meemaken dusja :p ... misschien ontbijt als we dan pas terug zijn of nog wakker zijn, who knows :p)

En content van de service & informatie bij jongerentravel? Want wij willen infeite ook via daar reserveren ;)

Re@V0r
5 februari 2007, 23:01
als k s avonds als k thuis ben een mail stuur met een vraag ofzo heb k toch alleszins mijn antwoord klaar en duidelijk tegen da k de dag erna terug thuis kom van mijn werk :)

boeking via hun site ging ook vrij vlot vond k :)
gewoon telkens kotje invullen of een optie aanklikken
uitleg hoe de betaling enzo in elkaar zit staat op die site zelf dusja :)

ken ook iemand die daar enkele jaren geleden al eens mee naar Lloret geweest is met zo'n autocar en die zei dat het enorm goed meegevallen was toen
zeker de moeite waard om het via hen te doen :)

debilde
19 februari 2007, 19:12
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met jongerentravel?

debilde
21 februari 2007, 14:06
iemand?:p

Battou
21 februari 2007, 17:58
Nope.

Wij hebben gewoon 2x via een reisagenschap geboekt. Twee keer was de vlucht maar iets van een 50 euro + gratis vervoer tot hotel en terug naar luchthaven.
Het eerste jaar verbleven we in hotel Don Juan, wat echt midden in de uitgaansbuurt ligt (the box op +- 200 meter). Nuja, tis wat ze noemen een jongerenhotel.. veel lawaai, geen super zwembad, eten zus en zo,... maar het is wel goedkoop.

De andere keer zaten we in olympic garden denk ik (kan ook park geweest zijn). Een veel mooier hotel buiten het centrum (5 min wandelen, niet de moeite om over te zagen) met een prachtig zwembad en goed eten. Uiteraard betaalt ge hiervoor ook wel een stukske meer.

Denk dat ge vooral moet kijken naar wat voor mensen gij en uw vrienden zijt, liever beetje rustig aan? dan zou ik voor een hotel buiten centrum kiezen. Als ge toch pas thuiszijt als iedereen gaan slapen is, waarom dan geen goedkoop hotel louter om te slapen.

Ook rekenen dat ge nog ettelijke honderden euros zult uitgeven ter plaatse, dus hotel is niet de enige kost. Hangt natuurlijk ook weer af van hoe en wat ge allemaal doet. Maar 50 euro per dag is toch niet enorm veel als ge u laat gaan.

Oja nog een laatste puntje, wij kochten steeds zo'n 'discothekenpas'. Daarmee konde voor 10 euro ofzo in een aantal van de grootste discotheken gratis binnen, vaak met nog een drankje gratis. Tuurlijk kunde ook gewoon de proppers overhalen om u vanalles te geven, tis maar wat ge het handigste vindt :)

Verder u goe amuseren en zien dat ge uit handen blijft van de guardia civil :p

celiske
4 maart 2007, 20:18
wij hebben deze week geboekt bij jongerentravel voor de periode van 3 tot 12 augustus. 2 appartementen die naast elkaar liggen (surfspot).
Ik hoor enkel maar positieve dingen over jongerentravel en denk wel dat het heel betrouwbaar is :)

debilde
8 maart 2007, 18:22
Eindelijk hebben we beslist. We gaan met sunjets een week naar Hotel Flamingo.
Van 5 tot 12 jul. Wie dan ook daar is laat maar iets weten :d

Plut0r
8 maart 2007, 19:08
wij hebben deze week geboekt bij jongerentravel voor de periode van 3 tot 12 augustus. 2 appartementen die naast elkaar liggen (surfspot).
Ik hoor enkel maar positieve dingen over jongerentravel en denk wel dat het heel betrouwbaar is :)

Wij waren ook van plan heel hetzelfde doen. Zelfde datum en plaats soit eens moeten mail enzo rondsturen. Op hoeveel kwam het totaal met reisverzekering enzo erbij? Stuur anders eens pm fzo thx!

Re@V0r
8 maart 2007, 19:29
die reisverzekering is gewoon 3% van je totaal bedrag dacht k

@ debilde: wij zitten in Lloret van 6 tot 15 juli :)

Ikben
8 maart 2007, 19:35
Euh drinken is in Loret echt niet zo duur hoor. Als je alleen in discotheken drinkt mss wel, maar wie doet dat nu. Je kan in loret cocktails vinden voor 10euro(zelfs minder) en dit in een half liter glas. Als ik één ding als waarschuwing moet geven is het wel dat je 1. Niet meer onder de 16 aan alcohol geraakt 2. Het vol met Mannen zit en nauwelijks vrouwen(invergelijking). 3. Dat het vol met zatte Holanders zit van 20+(niets tegen hollanders hoor) De politie is er trouwens ook niet erg vriendelijk!

Ikben
8 maart 2007, 19:36
Mensen die met jongeren travel gaan. Een heel goede organisatie het enige nadeel is dat je begeleiders maar juist 18 zijn en dus eigenlijk niet veel gedaan krijgen mochtne er porblemen zijn.

Re@V0r
8 maart 2007, 19:38
tof... monitors die 4-5 jaar jonger zijn dan mezelf :lol:

n.t
8 maart 2007, 19:48
wij zijn met breakloose geweest, 275€ betaald voor 10 dagen half pension(20 tot 30 augustus), uiteindelijk in een hotel gekomen met 1 ster minder(wegens overboeking) en daardoor vol pension gekregen, maar dat valt goed mee. Wat je doet in lloret is opstaan tegen half 11 of 12 uur, eten, strand, eten, klaarmaken, feesten, maffen. Veel hotel ziet ge daartussen niet.
Jongerentravel heb ik ook gedaan, en dat komt ongeveer opt zelfde neer.
die jongerenorganisaties zjin cheap, maar dat heeft ook een reden : verwacht geen deftige bijstand bij ongevallen, verwacht geen hoogstaande begeleiding (den onze was zatter dan ons als we in lloret aankwamen),...
anyway, altijd de moeite om is gedaan te hebben. ginder heb ik toen 200 a 300 euro opgedaan aan drinken enzo, en ik heb niet echt op mijn geld gelet .. dus zo extreem duur is het niet!

neomitochondria
8 maart 2007, 19:56
ik ga wss deze zomer naar llorret, ik en een paar maten gaan wss in hotel samba blijven, iemand ervaring hiermee?

komt op 469 euro, met vliegtuig + all inclusive, zeer goedkoop dus.
het is met splash travel, een soort jongeren service van jetair.

debilde
9 maart 2007, 01:02
die reisverzekering is gewoon 3% van je totaal bedrag dacht k

@ debilde: wij zitten in Lloret van 6 tot 15 juli :)

Welk hotel verblijven julie? En met hoeveel gaan julie?

Wij zijn met 6 gaste.. tusse 18 & 20 jaar

stoica_dva
9 maart 2007, 01:17
Eindelijk hebben we beslist. We gaan met sunjets een week naar Hotel Flamingo.
Van 5 tot 12 jul. Wie dan ook daar is laat maar iets weten :d

Wij zitten in 't zelfde hotel van 30juni tot 7juli ;)

Re@V0r
9 maart 2007, 19:00
Welk hotel verblijven julie? En met hoeveel gaan julie?

Wij zijn met 6 gaste.. tusse 18 & 20 jaar

la palmera met 4 gasten tussen 21 & 23 jaar :)

+ der verjaart ene van ons ginder terwijl we daar zijn :D :woohoo:

Plut0r
15 maart 2007, 19:18
Als ge een hotel all-in pakt zonder sterken drank ? Wat valt er daar dan eigenlijk nog te drinken (Buiten spaans bier)

debilde
16 maart 2007, 00:20
frisdrank en als ge geluk hebt een paar "cocktails"

Brianz
19 maart 2007, 11:04
alsge naar lloret gaat zeker maken dagge zon holiday card hebt ofzoiets.
Krijg je overal korting mee, en kost maar 15 euro ofzoiets en na 1 avond hebje dat zeker al terug verdiend.

Wij gaan dit jaar begin augustus, kkijk er al naar uit
hotel olympic park gaanwe gaan, net zoals vorig jaar, was ons zeer goed bevallen

$anka
19 maart 2007, 12:45
men vriendin en mezelf zullen daar zitten de laatste week van juli. wij gaan rustig wa luieren op 1 van de weinige campings

ben ik wel van verschoten eigenlijk dat er zo weinig campings zijn daar. waarom hebde daar een hotel nodig? roes uitslapen kunde evengoed op het strand doen ...

Arifiene
19 maart 2007, 18:04
men vriendin en mezelf zullen daar zitten de laatste week van juli. wij gaan rustig wa luieren op 1 van de weinige campings

ben ik wel van verschoten eigenlijk dat er zo weinig campings zijn daar. waarom hebde daar een hotel nodig? roes uitslapen kunde evengoed op het strand doen ...

heerlijk toch, die zuipvakanties

Ali_
19 maart 2007, 18:48
heerlijk toch, die zuipvakanties

Amai nog nie :love:

Maar geen campings :sop:

DreamTime
25 maart 2007, 17:37
ik ga begin juli met ne kameraad voor de 4de keer naar hotel Royal Star (laatste keer is wel 4 jaar geleden).. altijd ZEER tevreden geweest van het hotel.. nuja.. de enige dingen waar wij op letten was de bars / de drank, en de locatie (kwestie uitaansgelegenheden).. en dat was dik in orde...

anyways, kheb nog ff een vraagje.. 't is dus 4 jaar geleden dak nog in lloret geweest ben, en heb gehoord dat er recent een zeer strenge rookwet in spanje in werking is getreden.. der stond bij dat roken nimeer mocht in de meeste bars, maar kvraag mij af of de grote discotheken hier ook onder vallen?
ik weet namelijk ni of ik een avond uitgaan zonder te kunnen roken overleef.. :-/

iemand die hier meer over weet?

Ali_
25 maart 2007, 18:37
ik ga begin juli met ne kameraad voor de 4de keer naar hotel Royal Star (laatste keer is wel 4 jaar geleden).. altijd ZEER tevreden geweest van het hotel.. nuja.. de enige dingen waar wij op letten was de bars / de drank, en de locatie (kwestie uitaansgelegenheden).. en dat was dik in orde...

anyways, kheb nog ff een vraagje.. 't is dus 4 jaar geleden dak nog in lloret geweest ben, en heb gehoord dat er recent een zeer strenge rookwet in spanje in werking is getreden.. der stond bij dat roken nimeer mocht in de meeste bars, maar kvraag mij af of de grote discotheken hier ook onder vallen?
ik weet namelijk ni of ik een avond uitgaan zonder te kunnen roken overleef.. :-/

maar al te goe dat wij dan plannen om naar turkije te gaan dit jaar :p
(hoewel het nie zeker is of ik meega :sop:)

spanje is zooo 16-17 jaar :p
(buiten ibiza en mallorca, ma das onbetaalbaar :p)

Flashian
3 april 2007, 12:02
Ik ga dit jaar voor de 16de keer naar lloret.:applause: Ik weet niet waarom maar ik krijg toch maar nooit genoeg van deze spaanse costa. Dit jaar gaan we ongeveer twee weken voor een kleine 600 €, in een van de betere hotels van lloret : Annabel. Als er hier mensen zijn die graag eens naar lloret zouden gaan dit jaar mogen ze mij gerust contacteren op mijn msn : Ian.de.schrijver@pandora.be
Ik weet dat je nog goedkoper naar lloret kunt, maar dan trekt je hotel op niets en is het maar voor 7 dagen:naughty: daar en ik kan je beloven dat 7 dagen daar voorbij gaan als 1 weekend hier dus ...:doh:
Ik ga altijd met mijn ouders hun busfirma mee en elk jaar komt er wel jeugd mee dat ik niet ken maar na 1 dagje daar klikt het altijd wel :D
Dus heb je zin om mee te gaan laat me dan iets weten, we zijn dit jaar al met een 10-tal vrienden. Vorig jaar liepen we daar met een groepje van 30 man rond en dat is pas zalig ;-):niceone:
Dus "LLoret Del Mar here we Come Again !!!" :bow:

Arifiene
3 april 2007, 12:29
Ik ga dit jaar voor de 16de keer naar lloret.:applause: Ik weet niet waarom maar ik krijg toch maar nooit genoeg van deze spaanse costa. Dit jaar gaan we ongeveer twee weken voor een kleine 600 €, in een van de betere hotels van lloret : Annabel. Als er hier mensen zijn die graag eens naar lloret zouden gaan dit jaar mogen ze mij gerust contacteren op mijn msn : Ian.de.schrijver@pandora.be
Ik weet dat je nog goedkoper naar lloret kunt, maar dan trekt je hotel op niets en is het maar voor 7 dagen:naughty: daar en ik kan je beloven dat 7 dagen daar voorbij gaan als 1 weekend hier dus ...:doh:
Ik ga altijd met mijn ouders hun busfirma mee en elk jaar komt er wel jeugd mee dat ik niet ken maar na 1 dagje daar klikt het altijd wel :D
Dus heb je zin om mee te gaan laat me dan iets weten, we zijn dit jaar al met een 10-tal vrienden. Vorig jaar liepen we daar met een groepje van 30 man rond en dat is pas zalig ;-):niceone:
Dus "LLoret Del Mar here we Come Again !!!" :bow:

Man, da zou mij lichtjes tegensteken, al 16 keer naar t zelfde :p

Flashian
3 april 2007, 23:27
tja, als je met vrienden gaat is het er altijd plezant. Hier gaan we toch ook elk weekend naar de zelfde plaatsen uit ?

2s2k
4 april 2007, 00:09
n/o maar Callela > Lloret

Arifiene
4 april 2007, 12:33
tja, als je met vrienden gaat is het er altijd plezant. Hier gaan we toch ook elk weekend naar de zelfde plaatsen uit ?

not me nee :)
ma ik ga bvb ook niet op reis om hele dagen uit te gaan en te drinken :p
ik wil euh, bijna alles gezien hebben enzo
en als je het dan al 15 keer gezien hebt...
nix voor mij dus :)

nascaRio
4 april 2007, 13:12
Een mix van wat bekijken en zuipen/feesten is toch ook perfect mogelijk? Enkel wat zwaar soms 's morgens.

NL-=Chielio=-
4 april 2007, 13:18
Naar lloret gade om te zuipe, te feeste en te neuken. Staat van het hotel boeit nie, als er geen kakkerlakken zijn en toilet werkt en ge hebt stromend water en het stinkt er niet naar rottige zaken zult ge wel de fun van uw leven hebben.
Enkel zien dat als ge 's nachts gaat naaktzwemmen niet uw gsm en portefeuille op het strand laat, want de dieven lopen er zelfs nog om 4u rond.

Persoonlijk hou ik van feestende hollanders, maarja ik heb gemerkt dat de meesten op dit forum daar anders over denken.

Ben het helemaal eens met deze opmerking, vooral over de hollanders lol

Flashian
4 april 2007, 23:09
Hmmm, naar lloret moet je zelfs niet 1 keer gaan om zaken te gaan bezichtigen....

de fitnessbonk
20 mei 2007, 21:05
Als je in juli 2 kerels op nen koersfiets ziet passeren, wuif dan eens hé!

BiZi
20 mei 2007, 23:42
Als ge eens ZWAAR scheef wilt gaan, visit Cave of Rave, gelegen in het steegje naast de kerk. (ook wel 'de grot' genoemd, door onze Noorderburen)

Ge zult niet weten wat u overkomt! ;)

Muska
24 mei 2007, 15:13
Nu nietveel tijd om de details te geven maar wij gaan ook naar Lloret , 11 dagen dacht ik (andere gasten hebben het geregeld , ik geef gewoon centjes =) ) wel met de bus das minder. Maar het was nog vrij goeiekoop , ongeveer 420 euro vol-pension. De specifics geef ik vanavond wel , misschien heeft iemand er al gezeten ofzo.

Misschien ook eens een lijstje maken van de plekken (discotheken) die je zeker gezien moet hebben.

En ook een lijstje van die passen en cards en allerhande waar je voordeel mee kan doen , zou handig zijn.

Maar zoals gezegd , nu eerst trein halen , straks praten we verder :)

Muska
25 mei 2007, 18:30
Montevista of zoiets wordt het =)

celiske
25 mei 2007, 18:38
Als ge eens ZWAAR scheef wilt gaan, visit Cave of Rave, gelegen in het steegje naast de kerk. (ook wel 'de grot' genoemd, door onze Noorderburen)

Ge zult niet weten wat u overkomt! ;)

verklaar u nader?

Muska
25 mei 2007, 18:43
Hardcore , terror en dat soort muziek.

BiZi
25 mei 2007, 19:28
Hardcore , terror en dat soort muziek.

In een semi-ondergrondse grot met zotte mensen, heel donker, vochtig, fluo tekens op de muur, echt underground sfeer

Wg_Flow
29 mei 2007, 22:16
Innovation in the Sun here I come :p (Drum & Bass week lang elke avond feest)

Cueb-
30 mei 2007, 12:38
argh om gek te worre ! Ik kan nog geen kwartier d&b horen, laat staan een hele week elke avond :p
Dat zou bij mij komen bij 'worst possible holidays ever' :D

Muska
1 juni 2007, 21:07
Idd , doe mij maar het stevigere werk en alst dan echt moet zomerse tune'tjes en rnb :)

Cueb-
2 juni 2007, 15:32
Electro / house / techhouse en ja, zelfs minimal doen het voor mij :-)

Fire-D
4 juni 2007, 22:20
Jaja, ik ga ok naar Lloret :D Eerste keer wel.. Normaal gingk gaan met mijn vriendin maar aangezien het gedaan is gaak met mijn beste maat.

Van 26juni tot 5juli in hotel Xaine parc, via Lauwers. We gaan met den bus.

Ik hoop dat daar een goe rnb kot is ofwel electro / groove en toestanden, liefst rnb want daar zullen de meeste meiskes wel zitten veronderstel ek..

Als er nog gaan die periode.. :p

dr.lee
4 juni 2007, 22:28
Jaja, ik ga ok naar Lloret :D Eerste keer wel.. Normaal gingk gaan met mijn vriendin maar aangezien het gedaan is gaak met mijn beste maat.

Van 26juni tot 5juli in hotel Xaine parc, via Lauwers. We gaan met den bus.

Ik hoop dat daar een goe rnb kot is ofwel electro / groove en toestanden, liefst rnb want daar zullen de meeste meiskes wel zitten veronderstel ek..

Als er nog gaan die periode.. :p

In de grootste discotheek van lloret draaie ze rnb, de Tropical of Tropic ofzoiets. Een aanrader en dan vooral als je in het bezit bent van een clubkaart (gratis inkom de eerste 2 keer, cocktails aan belachelijk lage prijzen en een aparte inkom waar je amper moet aanschuiven). Veel grietjes daar (maarja, die zijn er in lloret overal :woohoo: )

dr.lee
4 juni 2007, 22:31

Ik ben vorig jaar nog geweest en niets gemerkt in Lloret van een strenge rookwet. Je kon overal roken, nergens een verbod (buiten in de gangen van het hotel, maar dat lijkt me nogal logisch :) )

vinh
5 juni 2007, 12:31
ik ben in september geweest en er werd nergens binnen gerookt, alleen in de cafes en zo dacht ik. en den tropics vond ik maar niks, ma mss was september net te laat. ik ga in elk geval niet terug naar llorten en zeker niet naar hotel royal star.

poemelnoepel
7 juni 2007, 00:52
@ Fire- D

Yep, ik zal daar zijn :woohoo:
Ik vertrek 22 juni en ben daar tot 1 juli, ik ga ook met een maat.
We reizen met de bus en we verblijven in het hotel Copacabana. Het hotel ziet er wat bescheten uit, maar je gaat niet voor de luxe naar lloret hé :cool:

sebbonny
7 juni 2007, 01:35
www.jongerentravel.be

jup da vree goe en betaalbaar, heb samen mee vriendin ook zo gedaan, in september gaan we

ki-hyeon
7 juni 2007, 12:54
n/o maar Callela > Lloret

ik deel volledig uw mening :D:niceone:

Fire-D
7 juni 2007, 13:03
@ Fire- D

Yep, ik zal daar zijn :woohoo:
Ik vertrek 22 juni en ben daar tot 1 juli, ik ga ook met een maat.
We reizen met de bus en we verblijven in het hotel Copacabana. Het hotel ziet er wat bescheten uit, maar je gaat niet voor de luxe naar lloret hé :cool:

Ni voor de luxe? Voor wa dan wel ;)?

Haha, stel u voor dak u zo tegenkom :p Anyway, kga der hopelijk een van mijn schoonste tijden beleven :p

Simonn
7 juni 2007, 14:37
Ni voor de luxe? Voor wa dan wel ;)?

Haha, stel u voor dak u zo tegenkom :p Anyway, kga der hopelijk een van mijn schoonste tijden beleven :p

Ge hoopt dus eigenlijk da ge mè zoveel mogelijk vrouwmensen kunt spelen. :unsure:

poemelnoepel
7 juni 2007, 14:52
Haha ik doe het niet voor de vrouwen, eerder voor de dikke feeste. :woohoo:

Kzal u daar wel zien, ga veel naar de Tropics. Vette discotheek !

Cartek
9 juni 2007, 16:46
kheb een vraagske qua weer in het hoogseizoen (21 juli - 15 augustus). kunt ge daar snachts makkelijk in ne t-shirt lopen of komt het toch wa koud en is nen trui welkom?

poemelnoepel
9 juni 2007, 21:41
Alcohol keeps you warm :cool:

Fire-D
9 juni 2007, 23:45
Alcohol keeps you warm :cool:
That's the spirit! :d

Arifiene
10 juni 2007, 10:03
kheb een vraagske qua weer in het hoogseizoen (21 juli - 15 augustus). kunt ge daar snachts makkelijk in ne t-shirt lopen of komt het toch wa koud en is nen trui welkom?

R U kidding me?
hoogseizoen = hoge temperaturen eh
kijk naart weerbericht voor ge vertrekt, en tenzij ze uitzonderlijk slecht weer voorspellen gade geen trui nodig hebben

poemelnoepel
10 juni 2007, 12:23
Momenteel is het warm in Lloret ( 25 a 27 graden) maar het is er wel bewolkt. Maar die wolkjes zullen de pret niet bederven :love: Lloret :love:

Cartek
10 juni 2007, 14:24
mja ik ben nog al op plekken geweest waar het +30° C is maar waar ge dan snachts wel ne trui nodig hebt

<RAVEheart>
10 juni 2007, 14:45
mja ik ben nog al op plekken geweest waar het +30° C is maar waar ge dan snachts wel ne trui nodig hebt

Dat ligt niet aan de plaats, dat ligt aan het weer. Bij wolkenloos weer koelt het snel ook weer af. Vergelijk met een planeet als Mercurius waar de atmosfeer zo dun is dat de temperatuur vlot 400°C kan verschillen.

M1tch
10 juni 2007, 15:23
dus daar heb je wel een trui nodig snachts

poemelnoepel
10 juni 2007, 18:07
Vooral snowboots zullen helpen tegen de koude. Ideaal ook om mee uit te gaan !

Zijn hier btw nog mensen die in de laatste week van juni naar Lloret gaan?

InSaNe_CLowN
12 juni 2007, 13:31
ik ga in september met mijn vriendin een week in hotel olympic park.
Zijn er kenners die leuke bezienswaardigheden weten en goei feestplaatsen ?
grtz

Tempest
12 juni 2007, 17:04
Ik ga van de 14de tot de 22ste ook met jongerentravel. Ik dacht da we appartement hadden in de Surfspot met avondmaaltijd in da hotel ernaast ofzoiets. We zullen wel zien.

Party on, Party on, Party on :woohoo:

omaha
12 juni 2007, 18:57
ik ga in september met mijn vriendin een week in hotel olympic park.
Zijn er kenners die leuke bezienswaardigheden weten en goei feestplaatsen ?
grtz

Olympic Park (of Garden of Suites) is een zalig hotel. Ligt net buiten het hele drukke centrum en het eten en de accomodaties zijn er geweldig. Wij zaten in Olympic Garden en hadden de all-in formule en dat is echt super. Kostte ons toen zo'n 100€ meer maar al de drank, ook sterke drank & cocktails, en snacks (hot-dog/spaghetti/fritten/croques/..) zijn dan inbegrepen in de prijs.

Goei feestplaatsen ? Wel, lloret is 1 grote feestplaats he :) Wat je eigelijk zeker eens moet gedaan hebben is naar Barcelona gaan. Je hebt begeleide busritten door Barcelona maar je kan, zoals wij indertijd gedaan hebben, ook gewoon met het openbaar vervoer daar geraken. Is helemaal niet duur en je beslist zelf wat je van de stad wil zien, echt een aanrader !

InSaNe_CLowN
12 juni 2007, 22:30
Olympic Park (of Garden of Suites) is een zalig hotel. Ligt net buiten het hele drukke centrum en het eten en de accomodaties zijn er geweldig. Wij zaten in Olympic Garden en hadden de all-in formule en dat is echt super. Kostte ons toen zo'n 100€ meer maar al de drank, ook sterke drank & cocktails, en snacks (hot-dog/spaghetti/fritten/croques/..) zijn dan inbegrepen in de prijs.

Goei feestplaatsen ? Wel, lloret is 1 grote feestplaats he :) Wat je eigelijk zeker eens moet gedaan hebben is naar Barcelona gaan. Je hebt begeleide busritten door Barcelona maar je kan, zoals wij indertijd gedaan hebben, ook gewoon met het openbaar vervoer daar geraken. Is helemaal niet duur en je beslist zelf wat je van de stad wil zien, echt een aanrader !
Barcelona waren we zeker van plan om is er een dagje heen te gaan.
We twijfelen of we wel zoon georganiseerde busrit gaan doen of op ons eigen,
is zoon begeleid busrit de moeite of kan je beter zelf gaan ?
grtz

ki-hyeon
13 juni 2007, 10:47
persoonlijk denk ik dat je beter zelf kan gaan.. gewoon op voorhand een beetje uitzoeken wat je graag zou zien en hup, naar daar :)
zo heb ik dat toch gedaan toen ik jaren geleden voor de eerste keer Barcelona bezocht :)

in Barcelona zelf zijn er verschillende stations, moest je met de trein(vanin Lloret toch een dik uur, maar toch vrij goeiekoop) gaan, dus kijk een beetje uit wat je het beste past.. als je is een kijkje wilt nemen op bv la ramblas is het station van Placa Catalunya vlakbij..

Barcelona te voet ontdekken heeft dat natuurlijk ook zen charmes (je kijkt meer rond, je zal toffe dingen opmerken), maar dan kom je met 1 dagje niet toe vrees ik :p

Ikzelf ga al jaren naar Pineda, een dorpje tussen Lloret en Callela, en ik ga nog steeds met even veel plezier terug! Elk jaar plan ik minstes 1 dag Barcelona, maar meestal ga ik nog een 2e keer terug, want tis daar echt de moeite :)

Veel plezier allesinds! ;)

omaha
13 juni 2007, 11:57
Wij hadden een kaart van Barcelona gekocht in Lloret en daar een route op uitgestippeld. Van de oude stad naar de ramblas tot Park Guell, langs de sagrada, naar het stadion van Barcelona en tussendoor wat huizen van Gaudi.. We waren daarmee naar onze reisbegeleidster geweest en die zei dat het onmogelijk was dat op 1 dag te doen. Nuja, wij wilden dan toch het tegendeel bewijzen en zijn 's morgens vroeg met de eerste bus richting Barcelona vertrokken en 's avond met de laatste teruggekeerd. Moet wel zeggen dat het een heel vermoeiende dag was maar we hebben alles wat we wilden zien gezien. Zelfs tijd gehad om ene te drinken in het Hard Rock Café, door het Park Guell te lopen en iets te eten, dus zeker doenbaar.

Met die begeleide reizen zie je meestal maar een beperkt deel van Barcelona en dan nog vrij snel ook. Die bus rijdt eens 3 keer rond de Sagrada om dan verder te gaan naar het stadion van Barcelona en zo richting ramblas bv.

Wel een tip die ik je kan geven : Er zijn naar het schijnt roltrappen richting Park Guell (dit ligt op een heuvel ietsje buiten het centrum van Barcelona), wij wisten dat niet en na een paar uur stappen kruipt zo'n heuvel echt wel in de benen :)

edit : De lijnbussen die vanuit Lloret vertrekken stoppen aan het station van Placa Catalunya maar ook ietsje meer in het centrum, vrij dicht bij het oude centrum en de ramblas.

Tempest
13 juni 2007, 13:15
Kan er iemand me ook vertellen wa zoal de inkomstprijs is van een discotheek in Lloret? :)

celiske
13 juni 2007, 23:28
Ik ga van de 14de tot de 22ste ook met jongerentravel. Ik dacht da we appartement hadden in de Surfspot met avondmaaltijd in da hotel ernaast ofzoiets. We zullen wel zien.

Party on, Party on, Party on :woohoo:

jep jep wij ook in surfspot van 3 tot 12 augustus. Laat da der wa proper achter eh gaste :p ;)

poemelnoepel
14 juni 2007, 01:21
Man man man, ik vertrek bijna ^^
Volgende week vrijdag richting lloret

yiehaaaaa :woohoo:

dr.luv
14 juni 2007, 16:54
van de 13de julie tot 22ste hotel cleopatra:D
'k kan al bijna niet meer wachten:woohoo:

Genius
14 juni 2007, 17:05
Kan er iemand me ook vertellen wa zoal de inkomstprijs is van een discotheek in Lloret? :)

Deze zijn betaalbaar meen ik mij te herinneren. Aangezien ge soms klantenkaarten krijgt valt da best wel voordelig uit. Nu zijn wij wel met jongerentravel gegaan toen en mochten we overal gratis binnen (zat mee in de prijs)

van de 13de julie tot 22ste hotel cleopatra:D
'k kan al bijna niet meer wachten:woohoo:

Ha, daar ben ik 4 geleden ook naar toe geweest. Ligging is eigenlijk perfect, ligt op een groot plein. Centraler kunt ge ni liggen. Alleen jammer dat hun dakzwembad suckt :p

Jammer dat ik nu al 4j een vriendin heb, anders had ik terug naartoe gegaan ;)

poemelnoepel
14 juni 2007, 21:05
Vraagje:

Weet iemand wanneer de grote vakantie start in Duitsland en Nederland?

Re@V0r
14 juni 2007, 21:10
binnen een 3tal weken vertrekken wij ook zie :cool:

dr.luv
15 juni 2007, 00:20
Vraagje:

Weet iemand wanneer de grote vakantie start in Duitsland en Nederland?
haha, naar mijn wete zijn ze in holland al op conjé en duitsland ook
als je terugkomt, wil ik een volledige review ;)

poemelnoepel
15 juni 2007, 00:24
Ok ! Zal ik zeker doen.
Geef me wel een paar dagen rusttijd, want ik zal het nodig hebben :p

dr.luv
15 juni 2007, 00:25
Ok ! Zal ik zeker doen.

die brugse macho's toch altijd :p

Ruben021
15 juni 2007, 00:29
Ok ! Zal ik zeker doen.

fo sure:D

poemelnoepel
17 juni 2007, 02:36
Nog 5 dagen en ik vertrek !!
Moehahahahahahaaaaa :woohoo: :evil: :woohoo: :evil: :woohoo:

Ruben021
17 juni 2007, 12:34
Nog 5 dagen en ik vertrek !!
Moehahahahahahaaaaa :woohoo: :evil: :woohoo: :evil: :woohoo:

:cool:

koenpje
17 juni 2007, 13:28
Voor de jumpers:

04/07/2007: Coone & Friends, Bumpers, Lloret (Massiv)
11/07/2007: Coone & Friends, Bumpers, Lloret (Q-Ic)
18/07/2007: Coone & Friends, Bumpers, Lloret (Playboyz)
25/07/2007: Coone & Friends, Bumpers, Lloret (Ronald V)
01/08/2007: Coone & Friends, Bumpers, Lloret (D-feat)
08/08/2007: Coone & Friends, Bumpers, Lloret (Dark-e)
15/08/2007: Coone & Friends, Bumpers, Lloret (Massiv)
22/08/2007: Coone & Friends, Bumpers, Lloret (Lethal MG)

dr.luv
17 juni 2007, 18:25
Voor de jumpers:

khoop da ze daar ni teveel jumpen in lloret ze, of ik word zot:crazy:

omaha
17 juni 2007, 18:35
Ge hebt voor alle muziekstijlen wel een discotheek in Lloret. Don't worry :)

dr.luv
17 juni 2007, 18:42
ik hield al even mijn hart vast :confused:
kakjumperkes:naughty:

Cind3r^
17 juni 2007, 19:25
Voor de jumpers:

discotheek Bumpers is imo wel heel klein, als het daar dan ook nog eens stampensvol jumpers gaat zitten gaan er ongelukken gebeuren rofl

anyway ben +- 4 keer in bumpers geweest: zeer klein, continu r&b, weinig volk,..

enige positieve was imo de lekker serveersterkes, maar die vind ge in alle discotheken daar.

poemelnoepel
17 juni 2007, 19:28

Vet, feesten op klassieke muziek :love:

Hopelijk staan de hollandse teefjes niet te geil.

neomitochondria
17 juni 2007, 20:38
gdv, jammer dat ik maar in september ga :(, zijn er anders nog discotheken die de wat hardere muziek spelen?

keeper
17 juni 2007, 20:52
Nog 11 dagen en wij vertrekken ook voor 10 dagen te feesten naar Lloret :applause:

dr.luv
18 juni 2007, 11:50
nog 25 dagen :sad:

jordanwings
18 juni 2007, 16:57

staan die dan zo geil op vakantie? :love:

dr.luv
18 juni 2007, 17:47
staan die dan zo geil op vakantie? :love:

wanneer staan die niet geil ?

celiske
18 juni 2007, 18:28

aleuj, iets tegen geile teefjes? :naughty:

poemelnoepel
20 juni 2007, 17:10
Nog 2 dagen :evil:

Fire-D
20 juni 2007, 17:39
Nog 6dagen :D pff, kem er echt zin in :D:D

poemelnoepel
20 juni 2007, 23:53
Nog 6dagen :D pff, kem er echt zin in :D:D

Zeg, we moeten daar eens afspreken hé.
PM anders eens uw gsm nummer naar me, dan spreken we af voor wat te gaan goorlappen.

dr.luv
21 juni 2007, 11:18
Zeg, we moeten daar eens afspreken hé.
PM anders eens uw gsm nummer naar me, dan spreken we af voor wat te gaan goorlappen.

ik zou het hem niet geven :p

poemelnoepel
21 juni 2007, 13:07
ik zou het hem niet geven :p

Waarom ? :sad:

dr.luv
21 juni 2007, 13:11
Waarom ? :sad:

hij wilt met u goorlappen :D

nene, ik wens julie veel plezier in lloret
nadien een toffe review ;)

poemelnoepel
21 juni 2007, 14:53
Hehe zal ik zeker doen !
Goorlappen = pintelieren hé ;)

Fire-D
21 juni 2007, 16:40
Hehe zal ik zeker doen !
Goorlappen = pintelieren hé ;)
Lol kem al nen date in Lloret :D

Tga daar echt te makkelijk worden pijsk :p

Tah_b00nz0r
21 juni 2007, 17:11
och gottekes ze :p

Ruben021
21 juni 2007, 18:18
Lol kem al nen date in Lloret :D

Tga daar echt te makkelijk worden pijsk :p

:rofl:

Fire-D
21 juni 2007, 20:26
Lach maar.. Ik ga voor de ECHTE uitdaging! Proberen om niet versierd te worden en geen seks op vakantie! Kdenk dat moeilijk zal worden :p

neomitochondria
21 juni 2007, 20:54
de hele dag in uw hotelkamer zitten is de boodschap dan :)

Tempest
22 juni 2007, 00:05
Voorwa ist daar nu echt zo gemakkelijk om van bil te gaan? :p

neomitochondria
22 juni 2007, 11:19

denk dat nu ook wel weer niet hoor :) (jammer genoeg :( :P)

the_vee
22 juni 2007, 12:20

jawel, maar het soort dames is een andere kwestie :)

dr.luv
22 juni 2007, 14:00
hangt ervan af waar je naar zoekt eh ;)

Fr3aK
22 juni 2007, 16:43
Als je op zoek bent naar schrale strontzatte Britse of Nederlandse "wijven" heb je sowieso succes, maar verschiet er niet van da ze u onder tafel drinken (zeker die Britten).

Heb 4 dagen in Calella overnacht, niet ver van Lloret, vlak voor de paasvakantie, 't was toen vakantie in het VK. Wat ge daar ziet is echt marginaal, de Overpoort is er echt niks tegen...

MoRb3z
22 juni 2007, 17:47
Als je op zoek bent naar schrale strontzatte Britse of Nederlandse "wijven" heb je sowieso succes, maar verschiet er niet van da ze u onder tafel drinken (zeker die Britten).

Heb 4 dagen in Calella overnacht, niet ver van Lloret, vlak voor de paasvakantie, 't was toen vakantie in het VK. Wat ge daar ziet is echt marginaal, de Overpoort is er echt niks tegen...

lloret en calella is dan ook grotendeels marginaal vind ik.

souleH
22 juni 2007, 20:41
ja, mensen die zich amuseren

echt marginaal e...

Arifiene
22 juni 2007, 22:10
ja, mensen die zich amuseren

echt marginaal e...

Euhm, er is een verschil tussen 'mensen die zich amuseren' en 'lloret de mar' hoor :p

Tweak37
22 juni 2007, 23:35
Euhm, er is een verschil tussen 'mensen die zich amuseren' en 'lloret de mar' hoor :p

amai nog ni

ik zou van mijn leven niet in een straal van 50 km rond Lloret willen komen!

Ik dank u voor de aandacht. :crazy:

ellen.
4 juli 2007, 19:08
Haaj.
Wij gaan eind augustus met z'n 4en naar Lloret :) .
we verblijven in Guitart Central Park.
Verbleef er al iemand in dit hotel?

dr.luv
5 juli 2007, 01:39
ik vertrek binnen enkele dagen naar lloret met jongerentravel
hoe zijn julie ervaringen hiermee, want er zijn toch regels waar ik niks van afwist toen ik daar boekte :crazy:, activiteiten, 's avonds niet in de zee zwemmen..
voor een meerderjarige was dat niet verplicht dacht ik

:doh:

skelly_king
5 juli 2007, 02:52
lloret del mar is het marginaalste deel van spanje :)

dr.luv
5 juli 2007, 03:13
lloret del mar is het marginaalste deel van spanje :)

daarom gaan jongeren daar ook op vakantie hé..
als iemand een topic opent : 'hoe marginaal is lloret' dan kun je uw mening posten;)!

Ble$$ed^
5 juli 2007, 03:51
lorret = drinking - eating - fucking - sleeping

BiZi
5 juli 2007, 17:43
ik vertrek binnen enkele dagen naar lloret met jongerentravel
hoe zijn julie ervaringen hiermee, want er zijn toch regels waar ik niks van afwist toen ik daar boekte :crazy:, activiteiten, 's avonds niet in de zee zwemmen..
voor een meerderjarige was dat niet verplicht dacht ik

:doh:

Ik zou de cops in ieder geval niet te veel uitdagen, want die durven voor het minste overreageren... (en het blijft niet bij woorden)

Lloret is marginaal, dat kan niemand weerleggen. Maar marginaal kan ook bangelijk plezant zijn ;) Zoals hier boven reeds gezegd buiten feesten, slapen, van 4 tot 8 opt strand hangen en terug feesten zal je niet veel anders (kunnen) doen.

Soit, ben blij dat ik er éénmaal ben geweest.

dr.luv
5 juli 2007, 18:24
Ik zou de cops in ieder geval niet te veel uitdagen, want die durven voor het minste overreageren... (en het blijft niet bij woorden)

Lloret is marginaal, dat kan niemand weerleggen. Maar marginaal kan ook bangelijk plezant zijn ;) Zoals hier boven reeds gezegd buiten feesten, slapen, van 4 tot 8 opt strand hangen en terug feesten zal je niet veel anders (kunnen) doen.

waarom zou ik de politie uitdagen ? :p
het gaat over domme regeltjes van die travel dinges zelf

switchblade
9 juli 2007, 17:32
binnen een klein 2 weken vertrek ik voor een 10tal dagen naar malgrat de mar. dat ligt op een uurtje van lloret met de kusttrein. iemand die daar al geweest is?

ook qua kledij... wat mee te nemen? ik ben nog nooit van mijn leven in een warm land geweest dusja :p
is het daar echt zo warm waar je niet weet waar gekropen van de hitte? (ik ben iemand dat niet snel koud heeft...)

ook zou ik willen parasailen of toch tenminste eens op een manta ray gaan :D
daarover heb ikzelf al ff info gezocht, maar het dichtste (wat ik kan vinden) is in lloret, en dit laatste is een stad dat ik toch wel wil vermijden :/

ook qua natuur enzo, enige bezienswaardigheden die ik zeker moet doen? :)
mooie landschappen, bergen (??), onderwaterdingen?

alvast bedankt! =]

neomitochondria
9 juli 2007, 19:47
klein vraagje: is het eigenlijk ook mogelijk daar om geld af te halen via bancontact ofzo? heb geen kredietkaart, maar een gewone debietkaart. indien je toch ineens in geldnood zou zitten.

yannick
9 juli 2007, 20:07

Die "überflikken" (ben de juist naam int spaans kwijt) zijn idd niet van de poes, maar dit is in heel spanje.

Kvond persoonlijk Lloret ne tegenvaller (altijd wel wat bewolkt, of toch veel allesinds). Maar wij waren er op ne slechte moment denk ik (ergens in augustus).
Klein voorbeeld, voor elke vrouw waren er 4 kerels (om ff de verdeling weer te geven :p).

Vond salou persoonlijk beter (tis een cliché, maar zkr ni slecht, ik raad VOORAL club puerto principé aan mocht der iemand naar salou gn :p).

klein vraagje: is het eigenlijk ook mogelijk daar om geld af te halen via bancontact ofzo? heb geen kredietkaart, maar een gewone debietkaart. indien je toch ineens in geldnood zou zitten.

Als ge bedoeld gewoon fortis kaartje ofzo, dan is da zeker mogelijk :).

grtz

keeper
9 juli 2007, 21:18
ben ook net terug van Lloret, en tis idd zo dat er daar vele meer mannen rondlopen dan vrouwen. En het is daar ook echt marginaal :D Maar ik heb me toch goed geamuseerd, ook zeker de moeite is een dagje naar Water World te gaan, zalig waterpretpark en je kan er ook bungee jumpen:p

stoica_dva
10 juli 2007, 21:32
ben ook net terug van Lloret, en tis idd zo dat er daar vele meer mannen rondlopen dan vrouwen. En het is daar ook echt marginaal :D Maar ik heb me toch goed geamuseerd, ook zeker de moeite is een dagje naar Water World te gaan, zalig waterpretpark en je kan er ook bungee jumpen:p

Vond het aantal mannen/vrouwen toch gelijk opgaan.

keeper
11 juli 2007, 02:03
Vond het aantal mannen/vrouwen toch gelijk opgaan.

mja hangt ervan af waar ge zoal geweest zijt denk ik, in sommige clubs enzo wel maar ik heb toch ondervonden dat in vele disco's enzo er toch een pak meer mannen waren.

dr.luv
11 juli 2007, 02:09
mja hangt ervan af waar ge zoal geweest zijt denk ik, in sommige clubs enzo wel maar ik heb toch ondervonden dat in vele disco's enzo er toch een pak meer mannen waren.

hangt toch ook veel van periode af ?
ik vertrek binnen 3 dage

neomitochondria
11 juli 2007, 18:36
en zeg eens wat waren de goede/slechte discotheken? wat waren de prijzen zoal voor cocktail, bier,...? hoe warm was het daar?

en kan je makkelijk gratis binnenraken in discotheken via proppers enzo?

keeper
11 juli 2007, 19:28
en zeg eens wat waren de goede/slechte discotheken? wat waren de prijzen zoal voor cocktail, bier,...? hoe warm was het daar?

en kan je makkelijk gratis binnenraken in discotheken via proppers enzo?

St Trop, Temptation (music hall ofzo geloof ik) vooral als de nederlander Leon de Jager daar speelde vond ik het wel goed, andere dagen was het dj kicken en luna en dan vond ik het daar wel minder, verder vond ik bumpers ook ni slecht alleen heb ik daar amper knappe vrouwen gezien :(

prijzen van drank vallen wel mee vond ik, vergelijkbaar met hier feitelijk. En tis bijna overal dat ge gratis binnenkunt maar ge moet aan de deur betalen voor uw eerste drankje dusja
weer was heel den tijd dat wij daar waren zo rond de 25 graden vermoed ik, twas ni echt supergoe ma tviel wel goe mee zenne

La Esterella
11 juli 2007, 21:55
Hehe, ik vertrek volgende week woensdag naar Lloret. 5 jongens allemaal single. Hopelijk amuseren we ons een beetje. Wat is er zo goed voor uit te gaan in lloret ? Hoor veel over St Tropic, Bumpers etc..zijn dat de plekken waar je moet zijn ? Lol weinig vrouwen precies en diegene die er zijn blijkbaar niet om aan te zien :lol: Still i'll try to get laid :) :D :woohoo:

Re@V0r
15 juli 2007, 18:39
ook net terug van 10 dagen lloret

verhouding vrouwen-mannen viel al bij al vrij goe mee vond k
en de vrouwen die ge daar ziet zijn meestal echt om uw ogen uit uwe kop te laten rollen

ganse tijd mooi weer geweest ook dus konden ni klagen :p

uitgaansmogelijkheden die wij gedaan hebben zijn:

- the box (belgisch café met schone meiskes achter de bar en echt vriendelijk)
- colossos (soort house-discotheek dacht k ma toen wij er waren kwam ruthless draaien en dan sloeg de muziekstijl dus ineens gans om)
- st trop (massas groot en nog coole discotheek... prijs viel ook nog goe mee tbh)
en 2 all-in party's voor een vaste prijs
de ene was zo'n soort singles party met 250 vrouwen en 250 venten... inkom + al je drank gratis voor 30€
en de 2e was ook zoiets maar dan met 2 zalen (1 met all-round muziek en 1 met hardstyle, techno, hardcore) en die was op zo'n 50km van lloret met mensen van alle costa's dacht k

^MystiQ
15 juli 2007, 19:18
De vraag is, hebde van bil geweest ? :p

neomitochondria
15 juli 2007, 19:25
De vraag is, hebde van bil geweest ? :p

thats the question :D , is het nu veel makkelijker daar, dan hier :p

Re@V0r
15 juli 2007, 19:33
kheb al een vriendin en hoewel die thuis gebleven is ben k er constant trouw aan gebleven :)
maten van mij die meewaren hadden ook ni echt succes

tviel ons wel op dat de meeste vrouwen daar nogal vrij 'nors' en koud reageren op versieringspogingen... maar kan ze ook wel enigzins begrijpen als er om de 5 minuten wel enen zijn poging staat te wagen in de hoop van bil te gaan
als ge het gewoon wa vriendschappelijk en normaal aanpakt gaat ge meestal wel verder raken precies :p

^MystiQ
15 juli 2007, 19:47
lol, der wordt precies toch ni veel van bil gegaan é daar :p

Hekje#
15 juli 2007, 19:54
Colossos.. Ben ik jaartje geleden ook is binnengeweest..
Vond het verschrikkelijk duur van drankjes enzo ( was toen speciaal systeem: je moest iets van 7 euro betalen en dan kreeg je 2 drankjes ofzoiets? mjah weet hiet niet meer goed is ff geleden) en vond het echt dikke sop..
Mjah discotheken is niet echt mijn ding...
Fuiven, café,... alles doe ik graag van uitgaan mjah discotheek vind echt voor onozel volk..

jeremlah
16 juli 2007, 14:31
Hoi,

Weet iemand hoe Lloret is begin september?
Gaan er namelijk met een groepje vrienden heen...

Qua jongeren, want dan hebben alle jongeren van universiteiten, hogescholen etc nog vakantie...
qua weer,
qua uitgaan,
...

mvg,
Nils

Re@V0r
17 juli 2007, 20:12
lol, der wordt precies toch ni veel van bil gegaan é daar :p

bwa
enen van antwerpen die af en toe es kwam babbelen als we em tegenkwamen was in een week tijd al 5x van bil gegaan volgens hem dusja :p

te zien hoe goed je daar je best doet zeker
voor mij was het alleszins geen prioriteit dus deed k ook geen moeite :)

Jezus v NASA...
17 juli 2007, 20:19
de trick om te neuken in lloret is gewoon in tegenstelling tot alle italianen en andere gewoon vriendelijk zijn en niet met clichémoves afkomen. Gewoon wat gaan zeveren over random shit enz.. Kwestie dat dit opvalt tusse alle stereotype players (of dit is tenminste wat ze mij zeiden ;))

impulz
20 juli 2007, 22:04
vorig jaar in september naar lloret geweest. zat nog veel volk, wel ouder :)

colossos was leeg maar moet wel leuk zijn als daar een paar 1000 man binne zit :p

anders tropics, echt mooie keet en goeie muziek!

hollywood moet je zaterdag eens binnen gaan, discotheek onder een hotel en zat vol spaanse vrouwen en op elke hoek nen brede bodyguard. hoop en al 10 buitenlanders toen wij er waren (en wij waren met 6 daar) :-D inkom was wel 18euro

en voor de hard rockers de yates en highwayman. zalige momenten beleeft daar :-d maar da kwam omdat er nen maat daar altijd zat :p

the box (met anna :p) en st trop als ge veel nederlanders en belgen wilt tegen komen

in de straat van the box ligt er een goed cocktail bar, vorig jaar met alexandra. een blonde met krullen mischien dat die er weer zit :p

edit:

wij zijn toen ook nog naar port aventura geweest. leuk pretpark op een 200 km van lloret. gewoon autoke gehuurd.

water world was ook wel fijn :-D

der was ook nog een ander water pretpark maar ik kan even nie op de naam komen. is daar ook met dolfijn shows en vogel shows... zorgde voor wa afwisseling :p

oja, voor ik het vergeet, ik ben toen op die 10 dagen maar ene nederlander tegen gekomen. diene pee van cafe ole :p toen zat het ginder vol me polen! poolse vrouwen zijn echt bij de mooiste op aard :D

Th0masSss
20 juli 2007, 22:13
port aventura is een van de mooiere parken waar ik al geweest ben, ligt in salou btw..

de fitnessbonk
22 juli 2007, 16:37
Niemand naar de Venga Beach Club geweest?

w3bb3r
22 juli 2007, 18:49
waikiki bar (in malgrat de mar) is ook leuk

Reptiel
22 juli 2007, 19:48
Fire-D vind zijn weg precies niet meer terug naar het forum, ofwel is het zo tegengevallen dat hij niet meer wil komen, ofwel ligt hij nog zijn roes uit te slapen :s

same for poemeldinges

Tempest
22 juli 2007, 20:08
Net terug se van Lloret, bijna elke avond afgesloten in St.Trops :). Schoon meiskes achter den toog opt terras zenne. Amai mijn kloten :D

Fire-D
22 juli 2007, 21:54
Fire-D vind zijn weg precies niet meer terug naar het forum, ofwel is het zo tegengevallen dat hij niet meer wil komen, ofwel ligt hij nog zijn roes uit te slapen :s

same for poemeldinges
Twas eigenlijk gewoon veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te zalig! :D Heb mij daar echt zalig goe geamuseerd, redelijk wa mensen leren kennen enz..

The Box was zowa ons stamcafé, daar elken avond beginnen daarna naar een of andere discotheek of ander café. Een avond mijne nek volledig afgezopen, ben dan op handen en knieen naar mijn hotelkamer gegaan :p Memories :') (heb ik foto's van :p)

Naast het uitgaan hebben we eigenlijk wel goe weer gehad. Ben naar Waterworld geweest, zalig waterpretpark, moet ge zeker eens doen als ge daar zijt!
We zijn ook meegeweest naar 'Beach Party', smorgens om 11u vertrekt ge met den boot naar een prive strand met zo een 300tal jongeren. Gans den dag gratis eten (hamburgers) en drinken (frisdrank, sangria en bier) a volenté. Terwijl ge daar waard kon ge zo meevaren met nen speedboot, achter nen speedboot hangen met een banaan en een flyfish (die flyfish is echt zooo zalig :D) ook lag er in de zee 2 trampoline's en die waren verbonden met een opgeblazen buis, om het zo te noemen. Om 17u dan terug naar 'huis' zoda ge tijd genoeg had om u klaar te maken om terug uit te gaan :p.
Heb mij dan op mijn laatste dag een bungeesprong geriskeerd :D 80m naar beneden.. Ge krijgt daar echt zo een overdreven euforisch gevoel van als ge gesprongen hebt! Echt zalig gewoon! (link: http://www.youtube.com/watch?v=IpD4iUH0TI0 zeker uitkijken, tof einde :p) En nog zaliger datk hem op dvd heb :D

Ben daar uit principe niet van de bil gegaan, maar tis wel zo makkelijk als ze zeggen. Moestk daar iets van moeite doen had ik daar zeker elken avond een ander ofzo.. Bedoel, ge staat daar te dansen om het podium en der komen gewoon spontaan meiskes bij u dansen, die dan heel subtiel tegen u dansen. Alleja, moet er geen tekeningske bij maken he. Als ge daarop in gaat, gaat ge zeker van de bil en het zijn niet alleen maar marginale meiskes die zo doen! Der waren daar enorm veel en schone meiskes die evenveel goesting hadden als een 'marginaal' meiske..

Anyway, Lloret was gewoon zalig! Moestk nu geen vriendin hebben, was ik in september terug gegaan :p

^MystiQ
22 juli 2007, 22:26
Nice movie :D

Fire-D
22 juli 2007, 22:59
Nice movie :D
Echt he :D

Ne maat van mij die erbij was is zo mega gelovig en die was echt bang dat er iets ging gebeuren enkel en alleen doorda briefke.. Was wel grappig :')

Sk8erMatty
22 juli 2007, 23:22
ehm...ge zegt daar zoiets :s
marginaal' meiskes kunnen ook mooi zijn ze :s