PDA

Volledige versie bekijken : Prison break seizoen 2: EERSTE POST LEZEN!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

grungywout
20 januari 2007, 12:24
Ok, wegens aanhoudende populariteit heb ik dan toch maar besloten deze thread een 3de kans te geven (buiten die 5 a 6 andere threads die ik ook al had moeten toesmijten). Dit is dan ook de allerlaatste kans.

Laat mij er eerst op wijzen dat deze threads eigenlijk ingaan tegen het forumbeleid (dus ook die lost en 24 threads) en dat we ons hier op het filmforum daar eigenlijk nog vrij flexibel in opstellen, maar jammergenoeg moeten wij telkens weer constateren dat ons vertrouwens misbruikt wordt en dat sommige mensen dit forum telkens trachten te gebruiken als 1 of ander warezboard. Vandaar de vorige keer de beslissing om de PB thread te sluiten omdat bans zelfs al niet meer afschrokken.

Nu, ik hoop dat de meesten onder jullie je lesje intussen wel zullen hebben geleerd. Daarom deze laatste kans. Maar dit is wel onder STRIKTE voorwaarden:

1) GEEN WAREZ!!!!: Hiermee bedoel ik niet alleen het verspreiden van links, maar ook het vragen erachter of zelfs nog maar het discussieren erover (dus ook geen gezever in de trent van: "ik heb de nieuwe aflevering via hier binnengetrokken tegen deze snelheid")
2) Geen geflame en irritant fanboy gedrag
3) Geen gezaag over spoilers hier en spoilers daar. Spoilertags zijn niet nodig behalve voor promo informatie.

Het overtreden van deze regels zal streng worden bestraft en er zullen geen uitzonderingen worden gemaakt. Ge zijt dus gewaarschuwd voordat ge post in deze thread. Zeggen dat ge dit niet hebt gelezen is ook geen excuus. Wanneer het weer de spuigaten uitloopt zoals vorige keer gaat deze thread gewoon weer toe en dat is dan meteen ook het einde.

Nu, ik hoop dat dat allemaal goed is begrepen. Allrighty then. Hafe fun.

mcR
20 januari 2007, 12:27
22 januari... kverlang al!

in die special zeiden ze dat er ons nog grote verrassingen te wachten staan :)

RaGeR
20 januari 2007, 12:27
You said it Best Grungy ! :niceone:

Om al maar direct van start tegaan...

Het duurt zeker niet meer lang vooraleer de nieuwe afleveringen eraan komen he? 22 januarie dus..

*edited*

PB heeft ons (mij toch in ieder geval) al altijd grote verassingen bezorgd :-)

Als zag'k het einde van de laatste afl. wel al een beetje aankomen.

edraket
20 januari 2007, 12:30
dank u grungy <3

het wordt een goeie aflevering me dunkt...
En een blij weerzien met Sarah (l)

mcR
waar dient die sleutel godverdomme voor? :)

Gavin
het is de slechtste nog niet :woohoo:

maandag een nieuwe..maar eerlijk gezegd vond ik de laatste episode een beetje flauw worden
al die zogezegde supertwists die ge uiteindelijk van ver ziet aankomen net omdat er niets anders gebeurt dan dat -_-

kawadude
20 januari 2007, 12:43
Wordt seizoen 2 op 22 januari op de Belgische televisie uitgezonden of ergens anders ?

RaGeR
20 januari 2007, 12:47
Neen.

Ideaal dat de nieuwe pb eraan komt.

heb'k eindelijk wat te zien 's avonds na men examens, want wat tegenwoordig allemaal op tv te zien is... :sad:

Latinos
20 januari 2007, 12:47
Danku grungy <3
kawadude, seizoen 2 begint pas later in belgie (op kanaaltwee)

WolCoM
20 januari 2007, 13:03
Bedankt !

Hopelijk kunnen ze de spanning hoog houden, de plotwending op het einde van de laatste aflevering vond ik allesinds veelbelovend. :)

Japser
20 januari 2007, 13:06
Neen.

Ideaal dat de nieuwe pb eraan komt.

heb'k eindelijk wat te zien 's avonds na men examens, want wat tegenwoordig allemaal op tv te zien is... :sad:

idd
niks ni meer chance dak veel dvds heb

jorrelemargi
20 januari 2007, 13:11
laat maar komen, fall break heeft lang genoeg geduurd!

mcR
20 januari 2007, 13:13
Zo zielig voor Bellick, 25 jaar voor wat hij niet heeft gedaan..
Hij zal wss erg afzien daar :)

Wa ik niet verstond was wat Sarah daar deed met dat scheermesje en die spiegel...

Wat zal er gebeuren met Ms. Hollander? :p

Mahone zal wel niet dood zijn zeker?

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 13:13
<3 grungy

kzen eigenlijk al vergete wat de laatste aflevering nu eigenlijk was :D

anyway wel zalige situatie, die michael is toch zo slim. kdenk da veel mense, toen ze gepakt ware, zo iets hadde van 'huh, gaan die nu weer ontsnappe' :p

maar zou mahone nu echt dood zijn? want in zooveel afleveringen is die nu ni geweest + ze moeten die shakes nog vinden enzo

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 13:16
Zo zielig voor Bellick, 25 jaar voor wat hij niet heeft gedaan..
Hij zal wss erg afzien daar :)

Wa ik niet verstond was wat Sarah daar deed met dat scheermesje en die spiegel...

Wat zal er gebeuren met Ms. Hollander? :p

Mahone zal wel niet dood zijn zeker?

volgens mij wou ze zelfmoord plegen, maa rkon da nu eigenlijk ni doen, dus probeerde ze haareigen (door haar spiegelbeeld aan te vallen) weg te cijferen
misschien? :p

mari
20 januari 2007, 13:18
wanneer wordt de serie in amerika hervat eigenlijk?

mcR
20 januari 2007, 13:20
22 januari, lees de voorgaande posts.

XPlosiv
20 januari 2007, 13:23
Hartelijk bedankt Grungywout! :woohoo:

22jan, aftellen :D

Wie heeft de special gezien?

Frado2005
20 januari 2007, 13:25
Special beloofde ons inderdaad heel wat speciale wendingen :) .
Maar volgens TV guides is het maandag 22 januari, maar dan de week erna geen pb
*edit@ hierboven: heb special gezien. Zo'n 22min, waarvan 16min gewoon herhaling, en zo'n 5 minuutjes met wat korte nieuwe scène stukjes. Misschien wisten jullie dit al door spoilers, maar ik niet aangezien ik ze niet lees :)

Wat je bv kon zien was dat sucre en michael/linc weer samenkomen. Dat Kellerman michael en linc probeert te helpen(geeft toch zo'n schijn)

XPlosiv
20 januari 2007, 13:26
<3 grungy

kzen eigenlijk al vergete wat de laatste aflevering nu eigenlijk was :D

anyway wel zalige situatie, die michael is toch zo slim. kdenk da veel mense, toen ze gepakt ware, zo iets hadde van 'huh, gaan die nu weer ontsnappe' :p

maar zou mahone nu echt dood zijn? want in zooveel afleveringen is die nu ni geweest + ze moeten die shakes nog vinden enzo

Sara gaat proberen alle sporen te wissen van haar bestaan "denk ik"
Mahone is niet dood "volgens mij" :p Als je de special gezien hebt zag je em geniepig lachen in zijn interview :p. Zeker zijn we eigenlijk niet.

Moest mahone echt dood zijn zouden ze er wel vlug over gegaan zijn. daarmee bedoel ik geen drama als hij neervalt enzo, geen eindspeech, nix :p ze hebben zelfs niet gekeken of hij wel echt dood was! Lijk mij wat bizar. We zien wel :)

Ik wil zo graag weten wie dieje kale is da orders uitdeelt :p

F e r o x
20 januari 2007, 13:26
Het werd eens tijd. Alles lag zowat stil, enkel 24 toonden ze meer.

XPlosiv
20 januari 2007, 13:27
waar dient die sleutel godverdomme voor? :)

Als je alle afleveringen gezien heb weet je dat daar een tape inzit met "bewijzen." Sara can end this whole thing, zeiden ze. Omdat zij dus die sleutel heeft van haar vader(die dood is omdat hij dus iets wist).

sjoene
20 januari 2007, 13:45
mjah, ze heeft haar cellphone gedumpt, ze gaan die echt niemeer terugvinde:)

tomh
20 januari 2007, 13:47
Zal wss van een kastje zijn in een gebouw van de government.

hier clipke episode 17 -16 http://youtube.com/watch?v=huHkk2qewYw(mag wel dees he?)
- deeee Kus!!
- en wie valt daar ?

GaMe®
20 januari 2007, 13:52
Dank u wel grungywout (y)

mcR
20 januari 2007, 13:57
mjah, ze heeft haar cellphone gedumpt, ze gaan die echt niemeer terugvinde:) aangezien ze kussen, moeten ze elkaar toevallig tegen het lijf gelopen zijn? :p
excuses

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 13:59
hier is ook de promo van de volgende aflevering op 22 jan dus :)

http://www.youtube.com/watch?v=oIlcvEnXrZk

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 14:00
spoiler

spoilers aub!! sommige mensen willen de promo's ni zien

ik ben de laatste ep opnieuw aant zien, dan weet ik tenminste waar het terug over gaat :p

tomh
20 januari 2007, 14:02
zal mijne ff in spoiler zetten

tomh
20 januari 2007, 14:05
aangezien ze kussen, moeten ze elkaar toevallig tegen het lijf gelopen zijn? :p

wat ook een probleem gaat geven is dees denk ik:
kellerman helpt Michael
michael ontmoet Sarah, wss samen met linc en Keller,
Kelleran heeft sarah bijna vermoord.. :evil:
wss weer ne hoop tamtam wa da gaat geven als die 2 elkaar ontmoeten.

en als Linc zo zegt:
You look pretty good for a dead man! , tege steadman, gewoon geweldig! :D

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 14:06
zal mijne ff in spoiler zetten

ni de link e!!! de conclusie van de promo!!!

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 14:08
komaan kunne jullie ni wa voorzichtiger zijn met promospoilers? de thread is nog maar gvd een uur en half open ..

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 14:13
Maar kwil da nu ni reporten want dan ga die thread ws toe.
Maar als hier mensen die da ni wille zien da kome leze gaan die ook zoizo reporten ...

polarvandal
20 januari 2007, 14:21
triple post!!
kgaat reporte

XPlosiv
20 januari 2007, 14:22
Agree with emma. Ik hou -niet- van spoilers. Zelfs nie die uit promo's.. aub..

Ter verduidelijking: Alles wat je zegt ivm met afleveringen die nog niet uitgezonden geweest zijn zet je in spoilers.. de rest mag gewoon.

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 14:27
triple post!!
kgaat reporte

gamer heeft zijn post dat er tusse stond inmiddels al verwijderd :ironic:

XPlosiv
20 januari 2007, 14:29
Tomhuveners en mcr hebben nog altijd spoilers staan. Is da nu zo moeilijk om te verstaan wat spoilers zijn?

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 14:30
keb ze beide al 2 pm's gestuurd ..
volgens mij gaat deze thread binne de kortste kere terug dicht zijn.
komaan nog maar 2uur open en tsta vol spoilers ...

XPlosiv
20 januari 2007, 14:33
Keep the spirit up! :p Spoilers is nog het ergste niet om een thread the sluiten.

En nu weer helemaal ontopic.

Ik zeg da kellerman ze in de val lokt. Discuss :p

GaMe®
20 januari 2007, 14:33
keb ze beide al 2 pm's gestuurd ..
volgens mij gaat deze thread binne de kortste kere terug dicht zijn.
komaan nog maar 2uur open en tsta vol spoilers ...

Geen spoilers zetten is niet tegen de regels volgens mij. Dus is er geen reden om deze thread daarvoor te sluiten hoor..
Alleen jammer dat sommige mensen het nut van een spoiler niet snappen..
Mss best in de eerste post laten zetten door grungywout in dikke vette rode letters ofzo..

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 14:35
Geen spoilers zetten is niet tegen de regels volgens mij. Dus is er geen reden om deze thread daarvoor te sluiten hoor..
Alleen jammer dat sommige mensen het nut van een spoiler niet snappen..
Mss best in de eerste post laten zetten door grungywout in dikke vette rode letters ofzo..

nee tis niet tegen de regels, maar de thread in zijn geheel wel e, da staat in de beginpost, en als er dan nog massa's reports binnekomen .. dan vrees ik het ergste.

0m3g4
20 januari 2007, 14:46
go T-bag!

whoopie
20 januari 2007, 14:46
kan al amper wachten tot maandag :)

kweet eigelijk totaal ni wat ik nu just bij kellerman moet denken :x

sjoene
20 januari 2007, 14:48
die is redelijk overtuigd van zen punt volgens mij:)

ij is gebackstepped, alles waar hij voor leeft is gewoon weg, hij is echt nobody geworden:p, die pakt gewoon zen wraak:)

XPlosiv
20 januari 2007, 14:49
You wanna bring the bitch down? you've got yourself your inside man :p zalig.

grungywout
20 januari 2007, 14:55
komaan mensen, pas op met promo spoilers

mcR
20 januari 2007, 14:56
wraak zou kunnen, maar de bazen hebben al enkele keren met zijn voeten gespeeld en hij blijft er naar luisteren. Ik denk dat hij niet te vertrouwen is en het gewoon wil rechtzetten tegenover zijn bazen om zijn job terug te krijgen.

ik hoop allesinds dat hij wraak wil nemen tegen zijn bazen, zou een beter verhaal met zich meebrengen denkik..

Goemi
20 januari 2007, 15:05
Grungy our hero :love:

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 15:06
komaan mensen, pas op met promo spoilers

dankuwel :)
:bow:

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 15:07
kan al amper wachten tot maandag :)

kweet eigelijk totaal ni wat ik nu just bij kellerman moet denken :x

ja ik ook ni ofwel wilt em zeneige zijn job terug krije, en dus michael en linc in de val lokken.
of hij gaat mee on the run, en de presidente neerhalen.

persoonlijk denk ik da hij de presidente nu echt haat, die voelt zich kei verraden, dus gaat die wel gewoon meegaan met michael en linc.

tomh
20 januari 2007, 15:21
als ge promo ziet weet ge het eignlijk al.. of hij zou echt geflipt zijn en toch nog veranderen.

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 15:25
omg, meent gij da nu?
er zijn mensen die de promo's ni wille zien, zwijgt dan over wat er in staat!

Gavin
20 januari 2007, 15:28
formerly known as Freaky 7

heerlijk :)

Naughty dog
20 januari 2007, 15:28
Ik heb nog geen promo's bekeke, kwil het zo leuk mogelijk make. Kwist ook nimeer goe wa er gebeurd was in de laatste, ff opnieuw bekeke :p

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 15:29
Ik heb nog geen promo's bekeke, kwil het zo leuk mogelijk make. Kwist ook nimeer goe wa er gebeurd was in de laatste, ff opnieuw bekeke :p

mja lees deze thread maar ni als ge ni wi wete wat er in de promo's gebeurt :D
keb ook juist de afl opnnieuw gezien, zoveel vergete :p

tomh
20 januari 2007, 15:30
omg, meent gij da nu?
er zijn mensen die de promo's ni wille zien, zwijgt dan over wat er in staat!

waar zeg ik wat in die promo gebeurt?
en stop met mij te pm'en, serieus.
tis geen warez, dus stopt met melken.

"als ge promo ziet weet ge het eignlijk al.. of hij zou echt geflipt zijn en toch nog veranderen."

zeg ik daar iets in wat hij doet in die promo? nee

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 15:32
post 30 en 51

tomh
20 januari 2007, 15:36
volges mij scheelt er iets met u

post 30 = spoiler
post 51 = niets veraden dus hoeft ook niks spoiler

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 15:40
http://games.telenet.be/forum/showpost.php?p=8141015&postcount=30
kijk is goe naar wat gij quote. en mij dan blind noeme ..

51: wel vrij duidelijk da da op mijn 'mening' in post 20 is bedoeld.

maja whatever, maakt ni uit, ofwel zet ge gewoon spoilers, ofwel krijgdet op u dak van mensen die da ni wille wete.

Goemi
20 januari 2007, 15:44
Ale jongens is het nu echt nodig om altijd zo bijtend te reageren? Tom heeft niets verraden (tenzij hij later de spoilertags invoerde), hij zegt enkel dat als je de promo ziet, je het al weet. Maar volgens mij is dat allemaal zever zelfs al zie je de promo (dat ik dus niet gedaan) dan nog zal het verhaal iets ingewikkelder zijn dan wat een promo van 30 sec kan vertellen. En meestal zetten ze je daarmee toch op een dwaalspoor. Wees niet zo snel op je tenen getrapt... en laten we nu maar rustig tot dinsdag wachten

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 15:45
ja idd, voor mij ist ook ni erg want keb de promo al gezien, maar spoilers zette is toch écht ni zo moeilijk?

XPlosiv
20 januari 2007, 15:47
Sorry goemi ma tlag er gewoon zwart op wit op, ge moet em nie verdedigen. Spoilers = nee. Simpel.

tomh
20 januari 2007, 15:48
en over post 31, zeg dan da ge die quote bedoeld, had nog nie eens gezien da den andere het in ne spoiler had veranderd. :p

swat.. huphoi 2days :D

grungywout
20 januari 2007, 15:49
Ik begin al spijt te krijgen :sop:

Goemi
20 januari 2007, 15:49
Sorry goemi ma tlag er gewoon zwart op wit op, ge moet em nie verdedigen. Spoilers = nee. Simpel.

Ja sorry had de thread te laat uitgekamd voor the big picture... maar goed iedereen is gewaarschuwd en vergeet die eerste post van Grungy niet!

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 15:50
en over post 31, zeg dan da ge die quote bedoeld, had nog nie eens gezien da den andere het in ne spoiler had veranderd. :p

swat.. huphoi 2days :D

mja als ge blind zij tziede da ni e ;)
dus da betekent da we die afl dinsdag pas kunne zien, sgoe das ni té lang wachte :)
woensdag hebbe wij een vrije dag dus das ook weer leuk :)

GaMe®
20 januari 2007, 15:51
Wacht gewoon tot maandag als er een nieuwe aflevering uit is.. Dan hebben we weer iets om over te vertellen. Nu is het zo speculeren over wat er gaat gebeuren en sommige mensen kunnen er niet tegen da anderen dat niet in spoilertags zetten :sop:

grungywout
20 januari 2007, 15:59
Wilt iedereen eens verdomme zich rustig houden. Deze thread is nog maar pas open en iedereen is zich hier weer aan het gedragen als kleine kinderen. Doe vooral allemaal zo voort en deze thread is tegen vanavond weer toe.

sjoene
20 januari 2007, 16:43
kvraag mij af hoe het met kellerman zen borstkas gesteld is...

als em geen ander werk vindt, kan em altijd op zen rug gaan liggen, het vullen met water en zwembad spelen ofz!

XPlosiv
20 januari 2007, 16:53
Idd sjoene. Ne normale mens kan er nie zo op en top uitzien na zeker in de 3rde graad verbrand te zijn.

PACOMAN
20 januari 2007, 16:54
wil ik toch even grungywout bedanken :niceone:
ben razend benieuwd naar de nieuwe afleveringen, zolang T-bag blijft rondlopen ga ik me nie vlug vervelen denk ik...
als Kellerman van kamp verandert zou ik da toch wel raar vinden.

Knoxie
20 januari 2007, 17:33
ik dacht op tv.com gelezen te hebben dat PB op 29 januari pas terug hervat ipv 22 ? op de website van fox staat echter ook 22 januari.

is het 22 januari nog een soort van special ofzo dan? of effectief een nieuwe aflevering?

GaMe®
20 januari 2007, 17:38
ik dacht op tv.com gelezen te hebben dat PB op 29 januari pas terug hervat ipv 22 ? op de website van fox staat echter ook 22 januari.

is het 22 januari nog een soort van special ofzo dan? of effectief een nieuwe aflevering?

22 januari is het weldegelijk een nieuwe aflevering :applause:
02x14 John Doe ;)

sjoene
20 januari 2007, 17:39
kdenk da fox wel de meest betrouwebare bron is op da vlak van airing date van pb:p

Santa
20 januari 2007, 17:42
Grungy de held ole ole! En hou nu allemaal under bakkes over downloaden of whatever he. Praat over de inhoud van de afleveringen en hou het daarbij. Aub >_>

sjoene
20 januari 2007, 17:57
of over hoe hot sarah is!

LeSec
20 januari 2007, 18:01
Whhieeee

PB op mijn verjaardag *hint hint*

BingoChub
20 januari 2007, 18:22
PB op dag van examen wiiiiiiiiii

crackdasher
20 januari 2007, 18:52
PB op dag van examen wiiiiiiiiii

idem, ma kwil de laatste ep toch nog es opnieuw zien vo het trg begint :(

WolCoM
20 januari 2007, 19:19
Niemand die goeie ( originele en nieuwe, dus niet degene die iedereen kent ) wallpapers van pb/sarah weet staan?

nunji
20 januari 2007, 19:27
maandag pb, heroes & 24! :love:

CAPS
20 januari 2007, 19:43
Kben vandaag opnieuw begonnen met ze te zien, dan kom ik dinsdag mooi op scheme uit ! :p

SweetEmmaRose
20 januari 2007, 19:50
Niemand die goeie ( originele en nieuwe, dus niet degene die iedereen kent ) wallpapers van pb/sarah weet staan?

als ge der echt mooie originele wilt
http://search.deviantart.com/?section=browse&qh=boost%3Apopular+age_sigma%3A24h+age_scale%3A5&q=prison+break

WolCoM
20 januari 2007, 20:30
als ge der echt mooie originele wilt
http://search.deviantart.com/?section=browse&qh=boost%3Apopular+age_sigma%3A24h+age_scale%3A5&q=prison+break

Bedankt.

Is er eigenlijk iemand die weet hoe je zo'n eendje uit papier maakt? :p

BingoChub
20 januari 2007, 20:42
http://www.youtube.com/watch?v=wYfGu8HnAv0

Origineel kan je het natuurlijk niemeer noemen :p

nunji
20 januari 2007, 20:46
die mag zijn vingernagels ook eens knippen

GaMe®
20 januari 2007, 20:56

Bah die heeft rare vingers

BlueIce
20 januari 2007, 22:32

die zen staart is toch wa uit de richting imo.. Degene die'k op men piano staan heb ziet er op da gebied toch beter uit :)

menlor
20 januari 2007, 23:17
Echt proper grungy. Nice dat ge hem weer hebt open gezet. :niceone:

En mensen, Heb respect voor grungy. Don't ruin our last chance. Sommigen onder ons willen het over PB hebben op dit forum, danku :)

MenloR

Naughty dog
21 januari 2007, 00:28
Bah die heeft rare vingers

I agree

Beasstt
21 januari 2007, 20:29
morgen ist zo ver woha en 7 feb ep 7 van lost3 :niceone: :bow:

Frado2005
21 januari 2007, 20:30
mja morgn, dinsdag e ;)

Beasstt
21 januari 2007, 20:34
nope ep 14 van pb wordt morgen ge showt to public in de US
genaamt john doh ep naam

GaMe®
21 januari 2007, 20:35
Wa maakt het uit.. Ik kijk er in ieder geval naar uit :)

XPlosiv
21 januari 2007, 21:05
John Doe om precies te zijn. en da's een uitdrukking "een john doe" heb het is opgezocht paar maanden geleden. Moet het ook maar is doen. Verklaart veel :p tgaat over Sara iirc

Slipsnot
21 januari 2007, 21:11
Thx Grungy:woohoo: Anyway, ik kijk al uit naar de volgende epi. De vorige eindige alleszinds zeer spannend :)

Ff een vraagje, welk seizoen vinden jullie tot nu toe het beste? Seizoen 1 of 2?

BlueIce
21 januari 2007, 21:39
John Doe om precies te zijn. en da's een uitdrukking "een john doe" heb het is opgezocht paar maanden geleden. Moet het ook maar is doen. Verklaart veel :p tgaat over Sara iirc
en/of Kellerman..

SweetEmmaRose
21 januari 2007, 21:53
john doe is wel een bekende term e, jane doe ook :)

kweet ni goe welk seizoen t beste was. mss 1 omda da zowa allemaal in t zelfde genre was.
maja seizoen 2 is nog ni gedaan e :)
maar daar zitte zo te veel verhaalveranderingen in. kweet ni :)
we zien nog wel

celiske
21 januari 2007, 22:24
kvindet tot hiertoe allebei even goed, maar anders wel :). Kvond het qua spanning toch beter in t eerste seizoen, soms echt uitzichtloze situaties, nu ook wel, maar iets minder imo. De verhaalveranderingen vind ik juist positief, ge weet nooit wat er gebeurt en da maakt het echt intressant om te volgen.

butcher
21 januari 2007, 22:48
begint heroes ook trug morge??
ik dacht 7 feb??

Destroyer
21 januari 2007, 22:48
kan al niemeer wachten :D

edgar stiles
22 januari 2007, 10:10
woehoeee strax ist zover :) :) :) :)

Latinos
22 januari 2007, 16:50
morge om 6.30 uur ,
ikke kijk pb :D

Frado2005
22 januari 2007, 16:53
lol, ik ga er men slaap toch niet voor laten :p. Morgen na school zal het worden :)

Darkflex
22 januari 2007, 16:59
morge om 6.30 uur ,
ikke kijk pb :D
Voor mij hetzelfde :p , kan al nie meer wachten ;)

sink
22 januari 2007, 17:12
begint heroes ook trug morge??
ik dacht 7 feb??
heroes en pb vanavond in US, lost op 7 feb :)

Japser
22 januari 2007, 17:27
omwa uur just in amerika ?

RaGeR
22 januari 2007, 17:44
rond 03:00 hier (reken zelf maar uit ;))

-hoot-
22 januari 2007, 17:47
gij zijt zeker dat het om 3u belgische tijd is ? Ik heb morgen exaam, das mss geen slecht ontspanningske tijdens het leren :d

Latinos
22 januari 2007, 18:36
lol, ik ga er men slaap toch niet voor laten :p. Morgen na school zal het worden :)

ik sta toch elke morge om 6.30 op :)
dan leer ik nog wa vr school enzo :)

Darkflex
22 januari 2007, 18:53
Normaal zou ik hem tegen 7u30 graag al hebben, dan ff branden op mijn PSP'tje en int school kijken :)

Frado2005
22 januari 2007, 18:54
ik sta toch elke morge om 6.30 op :)
dan leer ik nog wa vr school enzo :)

ge meent hem :confused:

sjoene
22 januari 2007, 19:13
kga da morgen ook doen:unsure:

wel exaam om half 9 en nog een pak te doen, dus kzal die tijd nodig hebbe:p

tomh
22 januari 2007, 19:31
ist om 3uur snachts in US?

SweetEmmaRose
22 januari 2007, 19:33
rond 03:00 hier (reken zelf maar uit ;))

ist om 3uur snachts in US?

moeilijk he, lezen?

tomh
22 januari 2007, 19:42
het was eerder zo een 'wtf' vraag , ;)
kmeende ook savond wa langer op te blijve, ma zo lang, lol

-hoot-
22 januari 2007, 19:59
moeilijk he, lezen?

mja, nochtans volgens TVU player guide (http://guide.tvunetworks.com/index.php) is het om 4u00 GMT, wat dan 5u00 onze tijd zou moeten zijn ... :wtf:

edit: na extra research, tis idd om 3u, dieje guide zit fout, raar ..

GaMe®
22 januari 2007, 20:23
Op fox staat er een superfilmke van t-bag bij miss hollander ^^
http://www.fox.com/home.htm

XPlosiv
22 januari 2007, 20:30
Spannend hé :D ga wel maar morgen avond kunnen kijken *zucht*

SweetEmmaRose
22 januari 2007, 20:30
Op fox staat er een superfilmke van t-bag bij miss hollander ^^
http://www.fox.com/home.htm

waar?

Beasstt
22 januari 2007, 20:39
dan moet ge ook morgen niet zien he.

XPlosiv
22 januari 2007, 20:40
Ge verstaat et dus duidelijk niet.

Beasstt
22 januari 2007, 20:46
jawel kzen gewoon met uw voeten aant spelen

SweetEmmaRose
22 januari 2007, 20:48
wa is da liedje opt einde, iemand zin om da te zoeke voor mij :D?

XPlosiv
22 januari 2007, 20:48
Niceone, fonzie :ironic:

Doe nu maar die spoiler weg.

Beasstt
22 januari 2007, 20:58
nu blij ? :wtf:

XPlosiv
22 januari 2007, 20:59
Ja :love:

Ge weet toch ook wel dat gelijk wat ivm met promo's in spoilertags moeten?

Nightmare`
22 januari 2007, 21:23
Eindelijk het vervolg, twerd tijd :p
Btw, kunt ge dat online bekijken vannacht? (voor de forummods: lees legaal)
Iets wat niet legaal is moogt ge mij dus enkel maar vertellen via pm é ;)

XPlosiv
22 januari 2007, 21:29
Neen en aub niet uitbreiden hier.

Frado2005
22 januari 2007, 21:29
was dat niet enkel met Lost dat ge dat de dag achteraf kon bekijke?

Japser
22 januari 2007, 21:58
morgenvroeg ist zover :D

ViskEEE
22 januari 2007, 22:00
jeppaaa het geduld wordt eindelijk beloond <:o)

sjoene
22 januari 2007, 22:01
was dat niet enkel met Lost dat ge dat de dag achteraf kon bekijke?

da is alleen maar voor amerikanen en canadezen, die kunnen via de site van abc de ep herbekijken, wel met reclame tussen...

Darkflex
22 januari 2007, 22:04
Jah..aan de post's hier te zien zijn er sommige die hun bureaustoel al aan het opvreten zijn van de spanning en anderen die gewoon neutraal kalm blijven of zelfs gewoon nie weten wa ze hier doen (<---Das gericht to de post onder ik :p)......nu kan ik tog evengoed een vraagje stellen :d.

Iemand die da intro liedje kent van PB? En zeg nie Kaye Styles é want das van het eerste seizoen en kzou het graag weten van het 2de seizoen ^^

Mercikes

EDIT

Licargon
22 januari 2007, 22:04
...wa is er morgenvroeg? Seizoen 3? O-o

mcR
22 januari 2007, 22:05
Kaye Styles is zalig! Hij is werkelijk de tweede 50 Cent!!

ahja neen, toch niet :unsure:

...wa is er morgenvroeg? Seizoen 3? O-o
neen, 4

Darkflex
22 januari 2007, 22:06
da is alleen maar voor amerikanen en canadezen, die kunnen via de site van abc de ep herbekijken, wel met reclame tussen...

Wij kunnen dat tog ook ? Mss wel niet alle EP's maar kheb vandaag nog zitten kijken naar de laatste aflevering van PB op de site van FOX

Licargon
22 januari 2007, 22:07
Kaye Styles is zalig! Hij is werkelijk de tweede 50 Cent!!

ahja neen, toch niet :unsure:

neen, 4

3 dus... ^^

BlueIce
22 januari 2007, 22:08
Iemand die da intro liedje kent van PB? En zeg nie Kaye Styles é want das van het eerste seizoen en kzou het graag weten van het 2de seizoen ^^

Mercikes
is da nie gewoon hetzelfde voor beide seizoenen? Is van Ramin Djawadi

edit: ah.. eerste seizoen hebt ge wsl op KA2 gevolgd, vandaar men verwarring

Darkflex
22 januari 2007, 22:10
3 dus... ^^

Ge meent da dus egt é gij :wtf::crazy:

Licargon
22 januari 2007, 22:10
Ge meent da dus egt é gij :wtf::crazy:

Weet ik veel wa da was, ik dacht da s03 pas volgende maand kwam, maar 2 is just voorbij, dus ik neem aan dat het IDD 3 is <.<

XPlosiv
22 januari 2007, 22:11
...vanacht is het S02E14 aka deel 2 seizoen 2

Darkflex
22 januari 2007, 22:12
Lol moet et nie persoonlijk opnemen ze, kwas ma wat aant spelen om de tijd wa te doden :p

XPlosiv
22 januari 2007, 22:15
Ahja en voor er straks weer drama is. Als de episode uitgezonden is mag alles in verband met S02E14 hier vrijuit staan hé. Kom niet wenen als je een uberspoiler las omdat je hier al zat te lezen en de aflevering nog niet zag.

Eerst kijken en dan hier lezen :p

Darkflex
22 januari 2007, 22:18
Lekker lekker,...kga EP 13 nog es bekijken nu,kwestie van dan direct den draad trug op te pikken strx :p

EDIT: maar eerst verder kijken na Gooische Vrouwen xD

XPlosiv
22 januari 2007, 22:20
En zeggen da ik maar ten vroegste morgen avond kan kijken, it kills me :D

Licargon
22 januari 2007, 22:20
Heb Season 2 nog nie eens gezien, hehe, wnn komt da terug op kanaal twee?

Heb al wel een deel spoilers gelezen (per ongeluk xD), dus kweet al een deel van wa er gebeurd xD

XPlosiv
22 januari 2007, 22:21
Maart 2007 dacht ik? of was et gewoon "Lente 2007" zoiets :p

Licargon
22 januari 2007, 22:21
Dacht voorjaar, maar khad maart in gedachten, gezien da er nog 18 afl. 24 moeten komen --> 2 afl per week --> 9 weken --> ergens in maart ^^

Darkflex
22 januari 2007, 22:26
Omg ge meent et: KLIK :p (http://nl.wikipedia.org/wiki/Prison_Break#Seizoen_3)

Da wist ik dus nog nie,kan maar positief zijn :)

Hier lijst met uitzenddatum's, wel niet voor België dus best nutteloos :p,maar kwou tog ff posten
KLIK (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_afleveringen_van_seizoen_2_van_Prison_Br eak)

Santa
22 januari 2007, 22:27
Ja seizoen 3 ligt al tijdje vast. Ze doen het slechts omdat ze een zogezegd geniale plottwist in gedachten hebben :)

Tah_b00nz0r
22 januari 2007, 22:35
wtf zijn er nog ma 4 eps nu int tweede deel van s2?

klote eigelek dan ga het weer snel gedaan zijn :cry:

stel u voor season3 uitdieping van haywire :lol: :D

Darkflex
22 januari 2007, 22:44
wtf zijn er nog ma 4 eps nu int tweede deel van s2?

klote eigelek dan ga het weer snel gedaan zijn :cry:....

Verklaar nader :)

GaMe®
22 januari 2007, 23:03
Damn Knepper kan toch zo goed acteren he!
Als t-bag dood gaat, ga ik huilen :sad:

sink
22 januari 2007, 23:08
kheb mij er toch eens mee beziggehouden om zoiets te maken; http://img237.imageshack.us/img237/5351/10003138sl.jpg

en t'is nog redelijk goed gelukt ook :)

GaMe®
22 januari 2007, 23:12
kheb mij er toch eens mee beziggehouden om zoiets te maken; http://img237.imageshack.us/img237/5351/10003138sl.jpg

en t'is nog redelijk goed gelukt ook :)

cool :niceone:
als ik mij verveel onder de les ga ik mij daar ook is mee bezighouden :unsure:

Tah_b00nz0r
22 januari 2007, 23:46
Verklaar nader :)

ewel iemand poste hier die wiki link met daarop de episodes en da ging maar tot episode 18 fzo :p

het verwondert mij :p kweet ni of da officieel is want heb er ni verder achter gezocht :)

MitCh
23 januari 2007, 01:24
Jaja, nog heel eventjes, ik gok 4 uur :D

Sprinkle Genie
23 januari 2007, 07:23
deze was weer very nice, yet partly frustrating :)

Japser
23 januari 2007, 10:12
vanavond ist zover da kan ik zien :)

Time
23 januari 2007, 10:45
'Have a good day Kimmie' :rofl:
Zalig dat Belleck zendtijd blijft krijgen trouwens, die gevangenis thugs ownen.:p

XPlosiv
23 januari 2007, 11:02
O my god @ Scofield als em belt. Zijn laatste zin is alleen maar "WTF" gevoel :D "This is micael scofield, i'd like to turn myself in." Zalige episode!

T-BAG is de max!! Het liep weer lekker uit de hand :p

Kellerman blijkt toch te vertrouwen..
Ik ben echt superbenieuwd wat Mahone gaat doen! Zalige plot voor dat personage.
Bellick gaat het nog hard te verduren krijgen denk ik :D
Geen sara :(

Feit is da ze nu nog dieper in de shit zitten. Wat vonden jullie er van?
Steadman gevonden + gekidnapped + vermoord in 1 episode, tmoet rap gaan zeker?
Ik hoop dat scofield meelopt met burrow en kellerman en dat hij niet blijft staan. Het lijkt er toch op dat em blijft staan op het einde :/
Wa voor raar effect zou da zijn? Scofield weer in den bak?

Ether
23 januari 2007, 11:48
Pff damn, wat een zotte episode :|

Waar zit sucre btw?

edraket
23 januari 2007, 11:53
goh ja, waar zit sucre :o

zalige episode, belleck ftw ^^
die gaat het nog lastig krijgen =)

alleen vraag ik mij nu af wa michael en linc en kellerman nu gaan doen, me wants volgende episode =)

XPlosiv
23 januari 2007, 11:54
Ma kbedoel, nu hebben ze NIX meer hé? Buiten die tape die nog alles kan bewijzen? Maar steadman is nu écht dood. alé. kweetniet ze :p

Ether
23 januari 2007, 11:57
Kvind het wel ambetant, door die pauze bennek weer zoveel dingen vergeten e, hoe het precies in mekaar zit enzo.. Gelek dieje tape, wa is da weer precies/waar ligt die?

Was die special van een paar weken geleden de moeite trouwens? Khoop da ze daarin nog keer een korte samenvatting geven!

XPlosiv
23 januari 2007, 11:59
Ja, die special is leuk. Die tape zit in het kastje waarvan Sara de sleutel heeft.. Kweet nie of die nog iets waard is nu.

killgore
23 januari 2007, 12:51
O my god @ Scofield als em belt. Zijn laatste zin is alleen maar "WTF" gevoel :D "This is micael scofield, i'd like to turn myself in." Zalige episode!

T-BAG is de max!! Het liep weer lekker uit de hand :p

Kellerman blijkt toch te vertrouwen..
Ik ben echt superbenieuwd wat Mahone gaat doen! Zalige plot voor dat personage.
Bellick gaat het nog hard te verduren krijgen denk ik :D
Geen sara :(

Feit is da ze nu nog dieper in de shit zitten. Wat vonden jullie er van?
Steadman gevonden + gekidnapped + vermoord in 1 episode, tmoet rap gaan zeker?
Ik hoop dat scofield meelopt met burrow en kellerman en dat hij niet blijft staan. Het lijkt er toch op dat em blijft staan op het einde :/
Wa voor raar effect zou da zijn? Scofield weer in den bak?
dat personage zal er zeker voor de zekerheid moeten uitgeschreven zijn he?

goh ja, waar zit sucre :o

zalige episode, belleck ftw ^^
die gaat het nog lastig krijgen =)

alleen vraag ik mij nu af wa michael en linc en kellerman nu gaan doen, me wants volgende episode =)
sucre zit in de woestijn, niet veel over te vertellen eh.

die 3 gaan 95% zeker beginnen zoeken achter sara, wa verwachte anders, zij heeft nog altijd de sleutel tot die kluis he.

Ik ben benieuwd naar Bellick eigenlijk, als T-bag zou gearresteerd worden, stel nu is dat em terugkomt naar fox river ^^.

Werre
23 januari 2007, 12:52
schitterende aflevering

ik denk dat mahone ook zal meedoen met michael en linc.

celiske
23 januari 2007, 12:58
zotte aflevering, kben echt overdonderd. Tzag er plots heel goed uit voor hen, tot op t laatste.. Kan ni wachte tot volgende week. Eindelijk heeft de 'Kimmy' het is ni onder controle, geweldig. Ook wel lache dat ze Bellick nog laten zien in prison.
Zoiezo da Michael zich ni laat oppakke eh..

XPlosiv
23 januari 2007, 13:02
Werre u comment moet nie in spoiler ze als ge da nie ergens gelezen hebt :p

Ik hoop echt da we volgende afleveringe Sucré en Sara is terug zien. Haywire kan mij niet boeien. :)

Legendary d.C.
23 januari 2007, 13:58
'Have a good day Kimmie' :rofl:
Zalig dat Belleck zendtijd blijft krijgen trouwens, die gevangenis thugs ownen.:p

dat was inderdaad zalig:D

ik ben benieuwd naar wat er gaat gebeuren in de gevangenis nu

ViskEEE
23 januari 2007, 14:05
Zaaaaaaaaaaaaaaalige aflevering :p

Marcquez
23 januari 2007, 14:20
moet w8e tot volgende week, klote exames :(

sjoene
23 januari 2007, 14:27
degelijke episode, de laatste van voor de break vonnek wel een pak beter...

Hdr
23 januari 2007, 14:33
"have a good day kimmie" :D klag plat toen

Persoonlijk denk ik da er ons nog wa te wachten staat, als ze zoveel kunnen laten gebeuren in 1 aflevering, wijst da erop da ze nog veel verhaal te over hebben.

Ik denk btw dat den Mahone nog de kimmie ga vermoorden :p

d2itemnet
23 januari 2007, 14:34
super aflevering indd.
Iemand een trailer van 02x15?

LeSec
23 januari 2007, 15:21
Bellick gaat fameus onder zijn kloten krijgen, ma bij PB weet ge nooit natuurlijk :p

In elk geval, de afleveringen blijven vrij kwalitatief vind ik. Ben er blij om ^^

Tah_b00nz0r
23 januari 2007, 15:28
goeie ep toch

veel gebeurt op 45 min :p fokking steadman weer dood dus ja nu achter sarah... en ik zie het idd ook wel zitte ja da mahone met hun ga samenwerken omdat die pees zenne zoon hebbe omver gerede

celiske
23 januari 2007, 15:31
Kheb promo gevonden van episode 15. Ik denk dat deze link tussen spoilers moet .. :)

http://www.youtube.com/watch?v=-8DJ8XIPjLw

butcher
23 januari 2007, 15:55
hehe die haywire
was alty wel lachen.
maar meer dan 5 min per aflevering moet die er niet inkomen vind ik

Beasstt
23 januari 2007, 15:57
damn dat was een goe aflevering. en elkes keer als ze een bewijs hebben gebeurt er iets he nu is dien steadman dood. damn ik hoop dat het met dieje memory stick goe verloopt want anders amai.

en T-bag was weer op zijn best echt bangelijke acteur hij speelt dat heel goe.

en oecharme bellick lol echt benieuwt hoe het daar mee afloopt.

XPlosiv
23 januari 2007, 16:14
Om een of andere reden heb ik écht medelijden met bellick. Hij kijkt zo zielig als die neger hem uitmaakt :sad: pff :p

Time
23 januari 2007, 16:21
Ik moest denken aan die scene in Pulp fiction waar die neger uit wraak voor zijn anale verkrachting zelf wat homies optrommelt voor payback.:p

Ze hebben gans de nacht dus ze zullen die toch wel wat laten afzien hoop ik.:D Wat botten breken en wat laten liggen creperen, Oz-style. ^-^

killgore
23 januari 2007, 16:32
zotte aflevering, kben echt overdonderd. Tzag er plots heel goed uit voor hen, tot op t laatste.. Kan ni wachte tot volgende week. Eindelijk heeft de 'Kimmy' het is ni onder controle, geweldig. Ook wel lache dat ze Bellick nog laten zien in prison.
Zoiezo da Michael zich ni laat oppakke eh..

uhu, da vonnek ook zalig, ik dacht: gvd, nu gaan ze hem weer nie hebben door dat stom "evacuatieplan" en gaan we weer wat rond de pot draaien. Dan blijkt da zij da waren, best cool :D.

kakature
23 januari 2007, 16:33
Ik was de feeling van Prison Break kwijt, maar nu ik deze aflevering gezien heb is ze weer terug: de spanning, de cast, het verhaal, ...

Man man man, dit is toch wel de beste serie van het moment (samen met 24 dan :p), zeker qua spanning. Ik zit de hele aflevering aan het scherm gekluisterd op het puntje van mijn stoel.

't Zou wel vet zijn moest Mahone meewerken met Kellerman, Scofiel & Burrows maar ik vrees ervoor. Anyway, er zal zeker 1 van die vier doodgaan, ik ben er zeker van. En ik gok op Kellerman, da's het meest logische eigenlijk :p

Nuja, 't is nog lang voor het einde van S02 (8 afleveringen zeker?), er kan nog vanalles gebeuren.

Prison Break is back :applause:

XPlosiv
23 januari 2007, 16:36
Kellerman mag nie dood gaan :( em was steengoed deze aflevering. Alhoewel het mss wel zouu... kunnen.. want ik vrees dat Kellerman <=> Sara niet echt goed zal boteren :p. Ne keer da michael ze weer ontmoet hé.

killgore
23 januari 2007, 16:38
Kellerman mag nie dood gaan :( em was steengoed deze aflevering. Alhoewel het mss wel zouu... kunnen.. want ik vrees dat Kellerman <=> Sara niet echt goed zal boteren :p. Ne keer da michael ze weer ontmoet hé.

en kellerman <=> burrows dan :p?

Hij heeft zowel hem proberen vermoorden, als zijn zoon, als zijn ex-vrouw (daar is het hetm nog is gelukt :p), als veronica, ...

sjoene
23 januari 2007, 16:39

jah, da komt nie goe, als sarah ga vertelle wat er gebeurt is mee haar en kellerman:p

kakature
23 januari 2007, 16:40
Idd, nie vergeten dat Kellerman nog altijd een klootzakske bovenste plank is :p

Maar ik begrijp eigenlijk niet waarom Michael de pers belde. Kellerman zei toch zelf dat ie onherkenbaar is, vingerafdrukken, DNA, zelfs een face-lift :p

XPlosiv
23 januari 2007, 16:45
Vroeg ik mij ook af, ik was wel énorm verwondert toen hij dat zei aan de telefoon. Ik hoop echt dat hij mee wegloopt ze volgende aflevering. Stel u voor. Scofield weer in den bak :p

Hdr
23 januari 2007, 16:55
Kheb promo gevonden van episode 15. Ik denk dat deze link tussen spoilers moet .. :)

http://www.youtube.com/watch?v=-8DJ8XIPjLw

isda ni 1 van de olsen twins :S ? dont shoot me if i'm wrong, zeeft er allesins veel van weg :D Tis al een tijdje geleden dak die nog gezien heb dusja :D

PapaGanz
23 januari 2007, 17:00
Den scofield begeeft gewoon onder de stress :p.
Ik denk dat ze zijn personage wat minder perfect gemaakt hebben ;)

PapaGanz
23 januari 2007, 17:01
isda ni 1 van de olsen twins :S ? dont shoot me if i'm wrong, zeeft er allesins veel van weg :D Tis al een tijdje geleden dak die nog gezien heb dusja :D

Das die van 12 rules for dating my teenage daughters

Time
23 januari 2007, 17:01
Ze zouden Brurrows beter wat perfecter maken, die heeft tot nu toe op eigen houtje bijna elk plan verpest door zijn emoties en temperament.

PapaGanz
23 januari 2007, 17:03
Preview s02E15:

http://www.youtube.com/watch?v=D-bsapk_2ak

Japser
23 januari 2007, 17:04
ahzo spannend :D
just gekeken

XPlosiv
23 januari 2007, 17:08
Ze de discussie over de promo is in spoilers aub.. komaan.. nu weet ik weeral dat er iemand nieuw komt of iets in die aard. hdr, papaganz

kakature
23 januari 2007, 17:09
Nice preview.

:offtopic:

Anyway
8/7c Prison Break
9/8c 24

Wat wil dat zeggen? Ik heb dat nu nog nooit begrepen. 8/7c? Is dat dan halfzeven ofzo? Uitleg aub :p

Latinos
23 januari 2007, 17:51
twas idd nice episode. van een paar dinges toch verschote :)

PapaGanz
23 januari 2007, 17:59
Ze de discussie over de promo is in spoilers aub.. komaan.. nu weet ik weeral dat er iemand nieuw komt of iets in die aard. hdr, papaganz

mi scuzi, ik dacht dat dat niet relevant was voor het plot

tomh
23 januari 2007, 18:49
sffs kijken :) ben al benieuwd

Hdr
23 januari 2007, 19:21

zucht, jonge das een bijpersonage, wss zulde ze 60 seconden zien in gans de serie, kzal ook ni verklappen wanneer ik iemand herken als iemand achter de kassa in ne winkel staat.

BuffaloKampioen
23 januari 2007, 19:44
Just gekeken, tis zalig :p

Ben wel paar dingen vergeten, hoe zit dat nu weer Sara? Wat spookt die uit?

Time
23 januari 2007, 19:49
't Zou wel vet zijn moest Mahone meewerken met Kellerman, Scofiel & Burrows maar ik vrees ervoor. Anyway, er zal zeker 1 van die vier doodgaan, ik ben er zeker van. En ik gok op Kellerman, da's het meest logische eigenlijk :p
Misschien wordt de anticlimax dat de grote massa de samenzwering nooit te weten komt. Dat ze op een andere manier hun gram halen. Iedereen die wat logisch nadenkt weet nu al dat Kim bv het einde van de serie niet gaat overleven.

tomh
23 januari 2007, 19:54
Just gekeken, tis zalig :p

Ben wel paar dingen vergeten, hoe zit dat nu weer Sara? Wat spookt die uit?

dus.. sarah komt nie in dees ep. voor? lol
niet waard om te kijken dan :p

ShadesOfJae
23 januari 2007, 19:56
zucht, jonge das een bijpersonage, wss zulde ze 60 seconden zien in gans de serie, kzal ook ni verklappen wanneer ik iemand herken als iemand achter de kassa in ne winkel staat.

Hij heeft wel gelijk hoor ...
Het begint nu met een figurant, maar straks is heel de trailer weer bekend.

Darkflex
23 januari 2007, 20:00
8 simple rules for dating :p

Cederzo
23 januari 2007, 20:07
Die Kellerman vindk zalig personage, hopelijk sterft die nie te gauw. Mahone ook mooie ommekeer, wel cool dat die nog leeft, die gaat dieje Kim nog ne kloot aftrekken denkek :D
Vette aflevering, zo als altijd bij PB eigenlijk.

BuffaloKampioen
23 januari 2007, 20:11
Weet er iemand wie die oude peet is die bij Kimmie stond, in afl. 13, het leek me the big chief maar wie is hij? Een oude president ofzo? De pa van stedman?

Time
23 januari 2007, 20:13
Weet er iemand wie die oude peet is die bij Kimmie stond, in afl. 13, het leek me the big chief maar wie is hij? Een oude president ofzo? De pa van stedman?
Een of andere topindustrieel waarschijnlijk die zakenrelaties had met Steadman en de campagne van de presidente financieel steunde.

tomh
23 januari 2007, 20:14

die waar Kim altijd zo een papierke aan liet zien? kwee het ook nie, ma oude prez is dood he dus die ist nie

BuffaloKampioen
23 januari 2007, 20:14
Een of andere topindustrieel waarschijnlijk die zakenrelaties had met Steadman en de campagne van de presidente financieel steunde.

Maar waarom werd die zo raar in beeld gebracht? Alleen maar voor een industrieel die wat meehielp? Volgens gebeurd er nog iets met dienen vent :)

Darkflex
23 januari 2007, 20:20
Maar waarom werd die zo raar in beeld gebracht? Alleen maar voor een industrieel die wat meehielp? Volgens gebeurd er nog iets met dienen vent :)

Die gaat wel nog één of andere belangrijke functie hebben op het einde van het seizoen denk ik...

XPlosiv
23 januari 2007, 20:22
Da's zo zwaar geen industrieel of whatever. Ge gaat zien. Ge gaat nog verschieten van die gast! :unsure: kweet het ook niet maar je mag er idd zeker van zijn dat hij nog een (belangerijke) functie zal hebbe.

En waarom zet je alles in spoilers wat niet in spoilers moet?

JackM
23 januari 2007, 20:22
wat ek vind van de preview voor volgende week, dus nie lezen als ge nie wilt, want kkan der evngoe ver naast zitten :)
kheb zo es ff diene previeuw goe bekeken. men conclusie:
tlijkt derop da micheal en linc gaan kunnen ontsnappen van die flikken. blijkbaar zonder kellerman. ook merk ik lijk da diene gast waar linc op smijt, da da mahone is (em lijkt der toch goe op). kellerman doe lijk raar! en ik dacht te merken da die 2 man die kellerman 'aanvielen' michael en linc waren.
dan zie ek em nog es op nen trein lopen >_> en blijkbaar zitten de fillken ook achter sucre. en mahone gaat weer verder werken, maar met welk doel, hmm, tbelooft mij in ieder geval een spannende aflevering te worden!

Time
23 januari 2007, 20:23
Omdat de topindustrielen de grote bazen zijn. Vergeet niet dat zowel Kim als de presidente braaf ja knikken op alles wat die kerels zeggen.

SweetEmmaRose
23 januari 2007, 20:24
Nice preview.

:offtopic:

Anyway
8/7c Prison Break
9/8c 24

Wat wil dat zeggen? Ik heb dat nu nog nooit begrepen. 8/7c? Is dat dan halfzeven ofzo? Uitleg aub :p

der is een tijdsverschil van west- en oostkust in amerika he :) daarom da die altijd 2tijden zeggen, voor mnsen op de oostkust en mensen op de westkust. :)

over de aflevering, kwas precies de enigste die ni content was :)
ja steadman gevonde, maar dan weet ge zoizo da ze da ni direct gaan oplossen he want dan is de serie naar de boem. dus ge kunt da al wel wa rade.
trouwens, stel: ze hadde beweze da steadman dus eigenlijk leefde en burrows niks had gedaan, zou die dan nogaltijd gevangenisstraf hebbe gekrege voor het vluchten en alle andere dinge da die onderweg heeft(hebben) gedaan?
en hoe zou da dan zitte met scofield, die zou dan toch nog moete vluchte want hij had niks met steadman te make.
puur juridisch gezien dus e :) zonder heel the company derbij te hale :)

en wa ik ook wil wete: wa is nu eigenlijk het doel van the company? tot nu toe ebbe die ni echt veel spectaculairs gedaan e ... iemand ideekes? misschien zijn het wel terroristen en worden linc en michael wel een dubbele jack bauer in seizoen 3 :o

XPlosiv
23 januari 2007, 20:24
@Jack malibu
Ja, het ziet er een complete metamorfose uit hé. Van lekker rustig naar wild boys en complete verassingen. Puure actie zeg maar :p. Het ziet er in ieder geval leuk uit.

Wat vond je van de episode emma :p

BuffaloKampioen
23 januari 2007, 20:26
En waarom zet je alles in spoilers wat niet in spoilers moet?

Omdat ik beetje bang ben van die moderator hier :offtopic:

SweetEmmaRose
23 januari 2007, 20:28
@Jack malibu
Ja, het ziet er een complete metamorfose uit hé. Van lekker rustig naar wild boys en complete verassingen. Puure actie zeg maar :p. Het ziet er in ieder geval leuk uit.

Wat vond je van de episode emma :p

see above, was nog aant editten :p

XPlosiv
23 januari 2007, 20:28
@deejay
Mja dan durf ik soms niet te selecteren :p en kan ik bv u vraag niet antwoorden :p Wat nog niet is uitgezonden = spoiler. inclusief promo's previews. Simpel as that :p

SweetEmmaRose
23 januari 2007, 20:29
@deejay
Mja dan durf ik soms niet te selecteren :p en kan ik bv u vraag niet antwoorden :p Wat nog niet is uitgezonden = spoiler. inclusief promo's previews. Simpel as that :p

mwa das nu ook ni slecht om zoveel mogelijk in spoilers te zette :)
als ik een spoiler zet, schrijf ik er meestal bij over wa die ga, da mensen die promo of film hebbe gezien da wel kunne leze :)

beter teveel spoilers dan teweinig!!

XPlosiv
23 januari 2007, 20:33
over de aflevering, kwas precies de enigste die ni content was :)
ja steadman gevonde, maar dan weet ge zoizo da ze da ni direct gaan oplossen he want dan is de serie naar de boem. dus ge kunt da al wel wa rade.
trouwens, stel: ze hadde beweze da steadman dus eigenlijk leefde en burrows niks had gedaan, zou die dan nogaltijd gevangenisstraf hebbe gekrege voor het vluchten en alle andere dinge da die onderweg heeft(hebben) gedaan?
en hoe zou da dan zitte met scofield, die zou dan toch nog moete vluchte want hij had niks met steadman te make.
puur juridisch gezien dus e :) zonder heel the company derbij te hale :)

en wa ik ook wil wete: wa is nu eigenlijk het doel van the company? tot nu toe ebbe die ni echt veel spectaculairs gedaan e ... iemand ideekes? misschien zijn het wel terroristen en worden linc en michael wel een dubbele jack bauer in seizoen 3 :o

Ge zeit niet de enigste ze. Ik zei in mijn eerste post wel dat het super was maar dat was omdat ik net gekeken had. Achteraf gezien was het idd niet 1 van de betere afleveringen. Zoals ik zal zei twas precies search & destroy ivm met steadman. Die is gekomen en gegaan in nog geen 30 minuten, terwijl dat da eigenlijk "de man" van het hele gedoe was.

Ze hebben het denk ik gedaan omdat ze nu weer zouden kunnen overgaan op de spanning van "op de vlucht zijn, ontsnappen van de politie, onderduiken" Ik ben daar vrij zeker van.

Ivm met the company tja. Die Terrence had enorm veel geld gefraudeert en gestolen ofzo maar was nu blut. Dus heeft the company hem doen "verdwijnen" door een zogezegde moord die burrows heeft gepleegd. Meer is da nie denk ik? Da was denk ik vooral ook omda anders die vrouw de presidentsverkiezingen nooit ging winnen als dat schandaal aan het licht kwam. :)

GaMe®
23 januari 2007, 20:35
OMFG ik ben in SHOCK :eek:
Gvd Terrance stomme beun.. Hoe gaan ze nu in godsnaam bewijzen dat Terrance nog leefde..

Ik hoop dat Mahone nu gaat meewerken met Kellerman tegen Kim :cool:

kakature
23 januari 2007, 20:35
der is een tijdsverschil van west- en oostkust in amerika he :) daarom da die altijd 2tijden zeggen, voor mnsen op de oostkust en mensen op de westkust. :)

Ja, maar het verschil tussen Oost en West is meer dan 1 uur.

Anyway, dus Prison Break begint om 19u in New York ofzo :oink:

JackM
23 januari 2007, 20:36
ik vertrouw diene kellerman echt niet é! em zegt hetzelf, em wil zen job terug maar ondertussen zijn michael en linc de vijand van zijn vijand (kim). dus vroeg of laat ga die wel nog es iets moeten doen é. dan zou ik eerder speculeren op het feit da mahone hen mss zou kunnen gaan helpen.

tomh
23 januari 2007, 20:37

wast nie zo da ze linc erin hadden geluist om die pa van linc en michael te pakken te krijgen?

XPlosiv
23 januari 2007, 20:37
OMFG ik ben in SHOCK :eek:
Gvd Terrance stomme beun.. Hoe gaan ze nu in godsnaam bewijzen dat Terrance nog leefde..

Ik hoop dat Mahone nu gaat meewerken met Kellerman tegen Kim :cool:

Dat is het hem juist.. volgens mij gaan ze het nooit meer bewijzen. Gaan ze nu focussen op onderduiken, the company als vijand, actie , boem boem tralala :) Niets meer juridisch "I M O" :p

*edit* Just, alleen die tape is er nog(als die nu nog waarde heeft)

PapaGanz
23 januari 2007, 20:39
Die presidentsverkiezingen hadden niks met dat schandaal te maken, dat heeft ze gewoon gedaan om te tonen dat ze lef had en niet met haar moesten sollen

tomh
23 januari 2007, 20:39
kzen er echt bang voor, zo goede serie, khoop nie dat het een kut einde word...

XPlosiv
23 januari 2007, 20:40
Ik hoor het haar nog zeggen(denk ik) "If this whole things comes up then we're done" ofzoiets. Ik ben er vrij zeker van dat het daarom was ze.. of toch 1 van de hoofdredenen.

SweetEmmaRose
23 januari 2007, 20:40
Ja, maar het verschil tussen Oost en West is meer dan 1 uur.

Anyway, dus Prison Break begint om 19u in New York ofzo :oink:

meestal zegge ze 8 central, da zal dan middenamerika zijn
i dunno :)
zoek het is op op wikipedia he :)
dan weet ge het ineens, tis allszins het tijdsverschil :D

SweetEmmaRose
23 januari 2007, 20:42
wast nie zo da ze linc erin hadden geluist om die pa van linc en michael te pakken te krijgen?

nee die pa had ineens door wat the company allemaal ant doen was, en hij moest onderduike omdat hij der nimeer aan mee wou doen.

the company kon hem dus nimeer vinde, en pakte maar zijn zoon in de plaats

kdenk toch dat het oziets wa :)

anyway nog een vraag die ik al laaang in mijn hoofd heb, michael en linc izjn broers, van dezelfde vader, waarom hebbe die in godsnaam een andere achternaam? en hebbe die ooit gezegd wat er met de moeder was gebeurd?

GaMe®
23 januari 2007, 20:42
Dat is het hem juist.. volgens mij gaan ze het nooit meer bewijzen. Gaan ze nu focussen op onderduiken, the company als vijand, actie , boem boem tralala :) Niets meer juridisch "I M O" :p

*edit* Just, alleen die tape is er nog(als die nu nog waarde heeft)

Mja, ma nu gaan ze lincoln toch nooit meer vrij kunnen gaan spreken. Dus moeten ze wel naar ergens gaan vluchten waar ze nooit gevonden zullen worden.
Khad altijd gedacht dat prison break ging eindigen met een happy end. Linc & michael worden vrijgesproken en the company wordt bestraft ofzo.
(Ik dacht dus dat ze gingen bewijzen dat Terrance nog leefde)
Maar in de laatste 5 minuten van deze aflevering weten we dus dat het zo niet zal gaan aflopen :p

XPlosiv
23 januari 2007, 20:44
Ik zweer et u dat het eindigt met de fantasie die michael en lincoln hadden in de gevangenis. Da was om een surferswinkeltje te openen ofzo :p ergens in het hol van pluto :p

BuffaloKampioen
23 januari 2007, 20:49
Divingschool :D

Time
23 januari 2007, 20:50
ergens in het hol van pluto :p
In wat voor shit duikt gij man?:unsure:

JackM
23 januari 2007, 20:51
Ik zweer et u dat het eindigt met de fantasie die michael en lincoln hadden in de gevangenis. Da was om een surferswinkeltje te openen ofzo :p ergens in het hol van pluto :p

ik denk het ook + da sara bij hun zou zijn en da linc mss iets begint met die blonde daar die op zijne zoon moe passen :)
zal bellick vrij komen, sucre ergens ondergedoken zitten met zen vriendin (mss ook bij michael en linc dare) zullen die neger en zen vrouw ook weer tesamen komen, zal t-bag int gevang vliegen of gedood worden, kim en kellerman denkek ook en mohone, daar twijfelek nog tussen samen met zen gezin ergens rustig hun leventje leiden, of mss ook gedood worden.
ne soort van happy ending, of eerder een rechtvaardig einde ;)
zou el leuk zijn imo :p

XPlosiv
23 januari 2007, 20:51
lol :lol: Ik zei surfen

boivin
23 januari 2007, 20:52
ferme ep, het wachten waard

Ether
23 januari 2007, 20:55
Das die van 12 rules for dating my teenage daughters

Miljaaaaar zo'n lekker ding :love: :love: :love:

tomh
ik gok da iedereen doot gaat en dat de serie over de zoon van linc zal verder gaan in season 3!

haha, zou machtig zijn. :unsure: of toch nie? lol

Time
Allebei tbh. ^^

BuffaloKampioen
23 januari 2007, 20:56
ik denk het ook + da sara bij hun zou zijn en da linc mss iets begint met die blonde daar die op zijne zoon moe passen :)
zal bellick vrij komen, sucre ergens ondergedoken zitten met zen vriendin (mss ook bij michael en linc dare) zullen die neger en zen vrouw ook weer tesamen komen, zal t-bag int gevang vliegen of gedood worden, kim en kellerman denkek ook en mohone, daar twijfelek nog tussen samen met zen gezin ergens rustig hun leventje leiden, of mss ook gedood worden.

And diene Haywire naar Holland :D

tomh
23 januari 2007, 20:56
Elisha Cuthbert ook.:naughty:

SweetEmmaRose
23 januari 2007, 20:57

nee jong, als ge echt wilt overdrijve, kellerman en mahone gaaayyy :)
nee ik denk da mahone wel trug naar zijn familieke ga trekke

JackM
23 januari 2007, 21:02
nee jong, als ge echt wilt overdrijve, kellerman en mahone gaaayyy :)
nee ik denk da mahone wel trug naar zijn familieke ga trekke

ik overdrijf toch nie? :unsure:

en diene haywire mag van mijn part verdrinken :p
diene is ook stout geweest :p

SweetEmmaRose
23 januari 2007, 21:05
kprobeer te denke waarom ik deze aflevering ni zo goe vond , mr ik kan er ni echt opkome.
ik heb zo'n background van sara en michael (vanop deviantart) op mijn desktp staan, en mijn vreind zag da en zei 'ja ok die gaan elkaar dus nog tegekome in seizoen 2, goe zunne, nu weet ik da al' ...
OOPS :D ik zei maar snel 'maar nee .. het was een droom?'

XPlosiv
23 januari 2007, 21:10
lol, nice try.

MAJOR SPOILER

"Oops , het was een droom"
:p