PDA

Volledige versie bekijken : online piercingshop?

matthias
14 januari 2007, 14:39
hey,
kent iemand van jullie een goeie online piercingshop ?
liefst in belgie/nederland
en dus met een uitgebreide keuze aan piercings, goei service enzio ?
mvg
matthias

Killertux
14 januari 2007, 14:56
zo van die zelfbouwpaketten, daj ze thuisgeleverd krijgt, en daj ze zelf moet fabriqueren?

matthias
14 januari 2007, 15:00
neenee
enkel de juwelen e ^^ :D
de piercing zelf isal gestoke xD

boozeke
14 januari 2007, 15:02
ma ga toch gewoon na ne winkel,das veel goeiekoper wrs en dan wete tenmiste wa ge koopt.

matthias
14 januari 2007, 15:11
is eerder veel duurder ze boozy
daarom dak ze ook online zou wille kope

De SkeEvN
14 januari 2007, 15:13
alsge ze online koopt weet ge geen afmetingen enzo...

ga bij nen GOEIE piercer ffs -_- die hebben er genoeg ligge :f

matthias
14 januari 2007, 15:23
da stater ook wel bij e ^^
alsge bij ne piercer gaat heeftie der wel veel ligge
ma zijn gewoon meestal veel te duur voor wa et maar is
khad een goeie site ma die was in amerika
enjah de verzendkoste zijn ook wel wa hoog om da helemaal tot ier te late komme e

VinceFeet
14 januari 2007, 17:09
da stater ook wel bij e ^^
alsge bij ne piercer gaat heeftie der wel veel ligge
ma zijn gewoon meestal veel te duur voor wa et maar is
khad een goeie site ma die was in amerika
enjah de verzendkoste zijn ook wel wa hoog om da helemaal tot ier te late komme e

Piercings zijn toch niet alleen te vinden bij piercingzaken? Veel kledingswinkels, juweliers etc. hebben toch ook een (klein) assortiment aan piercings? Goedkoper, allemaal goed en wel... maar de kwaliteit is dan ook minder (toch vaak het geval). Zeker in het geval van die kledingswinkels zit je vaak met crappy piercings maar als je lichaam het verdraagt en er voor de rest geen probleem uit maakt.

SweetEmmaRose
14 januari 2007, 18:36
http://www.mypiercing.nl/

www.ebay.be

NeFerMeTu
14 januari 2007, 18:54
Als je het geld hebt voor een piercing, zal het op die paar euro voor een juweel toch ook niet aankomen he?
Heb nog nergens meer dan 5€ betaald voor gelijk welke van m'n piercings.

En ik heb er veel gekocht, vooral labrets. Die bolletjes vielen altijd van m'n labret af. Had hier een halve stock liggen voor noodgevallen.

De SkeEvN
14 januari 2007, 19:03
kwaliteit kost geld....
en da hebde bij alles

matthias
14 januari 2007, 19:18
kzoek zo een zwart ringske me 2 bollekes
vo in mn lip dus
da vinde dus echt nie veel ze

Killer Queen
14 januari 2007, 19:30
Dan ga ik liever naar een goede winkel
wetend dat ik een betrouwbaar materiaal
en hygiënisch zuivere dingen koop

matthias
14 januari 2007, 19:41
weter dan eimand ne goeie winkel zijn ?
regio gent

NeFerMeTu
14 januari 2007, 20:17
weter dan eimand ne goeie winkel zijn ?
regio gent

Bodydesign in Gent heeft zo'n zwarte ring.
Vriendin heeft de hare daar gekocht.

X1RON
14 januari 2007, 20:18
off topic: kben een tongpiercing aant overwegen, iemand daar ervaring mee? ;)

VinceFeet
15 januari 2007, 11:27

Ik heb dat een keer gedaan in een opwelling maar vond er achteraf bekeken maar weinig aan (ondertussen is die piercing er dus ook al uit hé). Pijn doet het niet hoor, daar niet van. Maar om één of andere reden vind ik dat een sjonnie-piercing (net zoals een wenkbrauwpiercing). Als als je er veel mee speelt kan je je tanden serieus beschadigen (niet dat dat bij mij het geval was), het is maar dat je het weet. De vriendin vond dat wel leuk om te kussen/seks in 't algemeen. Maar daarvoor ga ik die piercing echt niet inhouden...

Ik heb zelf ook piercings maar tegenover een tongpiercing heb ik toch vooroordelen, meestal een 'speciaal type kerels' dat dat heeft.

Killer Queen
15 januari 2007, 14:32

wat voor ervaring :p

LupoLoco
15 januari 2007, 17:29
Ik heb al verschillende keren via deze Duitse ebay shop (http://stores.ebay.de/Pain-is-Art)besteld ... nooit probs gehad, tis vrij snel... de verzendkosten bedragen 2.20 € voor België

De SkeEvN
15 januari 2007, 17:58
Ik heb dat een keer gedaan in een opwelling maar vond er achteraf bekeken maar weinig aan (ondertussen is die piercing er dus ook al uit hé). Pijn doet het niet hoor, daar niet van. Maar om één of andere reden vind ik dat een sjonnie-piercing (net zoals een wenkbrauwpiercing). Als als je er veel mee speelt kan je je tanden serieus beschadigen (niet dat dat bij mij het geval was), het is maar dat je het weet. De vriendin vond dat wel leuk om te kussen/seks in 't algemeen. Maar daarvoor ga ik die piercing echt niet inhouden...

Ik heb zelf ook piercings maar tegenover een tongpiercing heb ik toch vooroordelen, meestal een 'speciaal type kerels' dat dat heeft.volledig me eens..

zelf heb ik nooit een piercing gehad en moet ze ook nie hebben..

en over die personen sprekek ook uit ervaring en dat is idd meestal kerels die naar the oh ofzo gaan :') enen opt werk ook (ga naar school en werk deeltijds.. tanden da geler zijn dan mijn urine de zondagmorgen ask nekeer eb uitgezet en dan nog 2 van die kloefen in zen mond... die jongen komt niemer goed :)

EternalSilence
16 januari 2007, 16:24
wat voor ervaring :p

:lol:

zou ik wel eens willen weten :unsure:

snake880
17 januari 2010, 11:52
2dehands.be - Gratis zoekertjes - Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen (http://www.2ehands.be)

Dakantochnie
17 januari 2010, 15:31
Deze gaat dicht, ondertussen hebben we immers onze piercingthread voor zulke zaken.