PDA

Volledige versie bekijken : The Simpsons

Frado2005
8 januari 2007, 17:12
Mss kunnen we een thread maken over de Simpsons, die nog altijd maar doorgaan;)

Seizoen 18 is nog redelijk tot nu toe. Had een sterkere start, maar de laatste afleveringen zijn wat zwakker.
De 10e aflevering heeft The Perfect Storm als gedeeltelijk thema;
Wel vrij grappig:p

Als de boot bijna zinkt, dat Homer vraagt aan de kapitein of hij Bart moet slaan met een schop om hem het lijden van het verdrinken te besparen :D

kakature
8 januari 2007, 17:16
Tja, tis nog altijd dezelfde trend he: 't wordt alsmaar zwakker en zwakker. Al vond ik de laatste aflevering tamelijk goed :p

Nog een paar van S18 vond ik goed maar voor de rest.
S17 was echt schandalig slecht btw :p

shairi
8 januari 2007, 17:22
Tja, tis nog altijd dezelfde trend he: 't wordt alsmaar zwakker en zwakker.

Integendeel ik vind dat ieder seizoen weer iets heeft dat net dat iets gedurfder is in vergelijking met het oudere. Ok er zijn een paar slechtere afleveringen in ieder seizoen ma dan nog heb ik nog genoeg om te lachen per aflevering.
Op VT4 bekijk ik zelfs de herhalingen van de herhalingen van de herhalingen ... ik blijf het goed vinden

kakature
8 januari 2007, 17:24
Integendeel ik vind dat ieder seizoen weer iets heeft dat net dat iets gedurfder is in vergelijking met het oudere. Ok er zijn een paar slechtere afleveringen in ieder seizoen ma dan nog heb ik nog genoeg om te lachen per aflevering.
Op VT4 bekijk ik zelfs de herhalingen van de herhalingen van de herhalingen ... ik blijf het goed vinden

Ze hebben hun roots verloochend he :p
Tgaat nu meer de bizarre toer op gelijk Family Guy. Bijvoorbeeld die aflevering dat Bart een rat in zijn mond had :wtf:
Da's totally not Simpsons :p

Ook een paar kleine dingen die je veel in Family Guy ziet. Bijvoorbeeld flashbacks of jokes die niets met het verhaal te maken hebben.

Insomnia187
8 januari 2007, 17:27
Simpsons zwakken echt niet af, integendeel!

Dillyracer
8 januari 2007, 17:27
De eerste aflevering van S18 is echt zalig :bow:

LoRdOfMaDnEs
8 januari 2007, 17:28
Ik vind de laatste seizoenen toch ook niet goed hoor.

JohnDodger
8 januari 2007, 17:29
Ik denk dat ik seizoen 12 al nimeer heb gezien fzo :eek: Da zijn toch altijd herhalingen op TV

Vintage Hifi
8 januari 2007, 17:30
De tijd dat The Simpsons nog The Simpsons waren is voorbij. Ze zijn nu een parodie op zichzelf aan het worden, met inderdaad veel te veel gelijkenissen met (of het willen lijken op) dingen zoals Family Guy.

Nee nee, doe mij maar de seizoenen 4-11 ongeveer, die afleveringen ken ik allemaal nog steeds vanbuiten, en blijven eeuwig in mijn geheugen gegrift als klassiek en ongeëvenaard cartoonmateriaal.

ThrusT!
8 januari 2007, 17:35
Idd , vind ze ook slechter dan vroeger.

Vinden jullie ook niet dat sommige stemmen de laatste seizoenen nogal redelijk slecht klinken?

Marge haar stem irriteert mij soms ongelofelijk !
Bv. bij S18E01 met Fat Tony... als Marge carpooool roept , grr. :oink:

kakature
8 januari 2007, 17:36
Marge is altijd al irritant geweest :D

Darius Craven
8 januari 2007, 17:49
Waar kijken jullie S18? :s

Fighting Hobbit
8 januari 2007, 17:53
Hoe komt het dat ze die nooit laten zien tussen die herhalingen op vt4 in feite?

nunji
8 januari 2007, 18:00
omda vt4 het geld niet heeft!

Frado2005
8 januari 2007, 18:12
Maar de integratie van High Definition enz in seizoen 18 vond ik toch wel goed :D, ze gaan toch mee met hun tijd :)

Vintage Hifi
8 januari 2007, 18:15
The Simpsons moet helemaal niet met zijn tijd meegaan, The Simpsons moeten tijdloos zijn.

South Park, die moeten met hun tijd meegaan. En dat doen ze ook, met succes.

TheAntropoid
8 januari 2007, 18:27
family sux ass ;) kvind der echt niets aan

idd de laatste seasons zin echt soms not simpsons.. Homer die zo de clown is door de hele episode..
Ok homer is misschien wel een beetje nen clown en ook soms weer uber dom (maar dan in een grappige manier ) maar hij durft soms dingen te zeggen die andere niet zeggen of eens iemand op zin gezicht kloppen of bijvoorbeeld eens iets intellectueels en levensbetekend zeggen.
In de laatste seasons maken ze van homer soms echt iets teveel nen dibiel ( en meestal nog door vrij flauwe slap sticks of woordspelingen ) ...

TeOtWaWkI
8 januari 2007, 18:31
Sporadisch nog een aflevering meepakken maar het moet gezegd worden,de scenario's zijn een aantal jaren geleden fameus verzwakt,het werd me iets te surrealistisch..
Topseizoen zijn 4-5-6,downhill from there. Pas op er zitten nog goeie lollen in maar ze zijn zeldzaam

Wu-chAn
8 januari 2007, 18:37
De retardatie van de simpsons is al een tijdje bezig inderdaad. Op het moment vind ik ze teveel neigen naar Family Guy waar ze eigenlijk niet meer in de buurt komen.

Thales
8 januari 2007, 20:46
zaterdag was er min of meer een nieuwe aflevering op vt4 met marge die daar medeeigenaar is van moe's. maar dan zitten ze opeens op aruba en is dan het einde dat bart en lisa mee doen aan een balonnenvaart in parijs :wtf:

Frado2005
8 januari 2007, 20:47
Iemand die weet welke aflevering dit was?

Nibblerken
8 januari 2007, 20:58
Pas nog gezien , is van seizoen 16, aflevering 7 : Mommie beerest.

PapaGanz
8 januari 2007, 21:02
Zoals al gezegd doen ze wat hip is na (family guy/south park), maar ze slagen hier niet in en het valt nog eens op ook

kakature
8 januari 2007, 22:48
Iemand die weet welke aflevering dit was?

18E10

Didten
9 januari 2007, 01:02
Ik ben wel benieuwd naar The Simpsons movie. De trailer is alvast hilarisch.

Frado2005
9 januari 2007, 16:31
18E10

Bedoel die van marge en moe hé, season 18 episode 10 is die van the perfect storm

Darius Craven
9 januari 2007, 17:51
Hoop alleen dat de film als meer aanvoelt dan slechts een langere aflevering of zo :)

En waar kijken jullie de nieuwe Simpsons afleveringen?

evil aardappel
9 januari 2007, 17:58
Voor een 18de seizoen van iets vind ik het niet slecht :).

Darth-Falcon
14 januari 2007, 16:28
vraagske

kan iemand zeggen uit welke afl dit komt ?

http://www.youtube.com/watch?v=h5tdqL4FGOg

(intro sopranos in simpsons)

PapaGanz
14 januari 2007, 16:55
Ik denk die aflevering met Fat Tony zijn zoon :)

kakature
14 januari 2007, 16:56
Ik dacht 18.10 maar 't is die niet. Al hoor je in die aflevering rond 9 minuten ook het Sopranos-theme :p

Darth-Falcon
14 januari 2007, 17:00
nope en nope, het is op zen laatst 17.14

Thales
14 januari 2007, 17:07
is da ni die aflevering met de pretsels daar? dat home rberoep doet op de maffia, maar ze eisen dan geld

kakature
14 januari 2007, 17:07
http://en.wikipedia.org/wiki/Fat_Tony
Hier staan alle afleveringen waarin Fat Tony een hoofdrop speelt. The Sopranos bestaan nog maar van 1999 denk ik dus alle afleveringen daarvoor moogt ge al nie bijrekenen.

The Bonfire Of The Manatees heb ik al gecheckt maar in die aflevering gebeurd het niet.
The Mook, the Chef, the Wife and Her Homer: in die ook niet.

Got it (denk ik): http://en.wikipedia.org/wiki/Papa%27s_Got_a_Brand_New_Badge

Jep:

The sequence when Fat Tony and his fellow mafiosi get in the white van is a parody of the opening sequence of the American series The Sopranos, and the song in the background is the Sopranos' theme song, "Woke Up This Morning" by Alabama 3. Also the characters of Silvio Dante, Christopher Moltisanti, and Paulie Walnuts are shown as Fat Tony's crew.

Thales
14 januari 2007, 17:10
ah juist
met homer die flik wordt
springshield ofzo

Zero Grav
14 januari 2007, 17:20
Precies wel een geliefd liedje bij hun dan want in 1801 zit dat liedje ook al. :) vind dat trouwens wel nog een goeie aflevering, 2 ook, 4 vond ik nogal slecht, de rest nog niet bekeken.

crashbe
17 januari 2007, 22:20
s18 vind ik echt slecht

South Park is echt goed , veel beter dan Family Guy

Cyrano.ak
18 januari 2007, 01:33
Vind dat de laatste 3 seizoenen (16,17,18) beter zijn dan ervoor.
Soms zijn de verhalen iet of wat ver gezocht, maar er zit zoveel meer subtiele hints en humor in. Ook de tekenstijl vind ik leuker dan vroeger.

Frado2005
12 februari 2007, 17:14
s18 e 12 is vet :D , bart die mag rijden :/

kakature
12 februari 2007, 20:16
Vet? Kvond het een van de saaiste van dit seizoen, nie te doen. Ik blijf erbij, de formule van The Simpsons is meer dan uitgewerkt.

Darkflex
12 februari 2007, 20:22
Ik ben wel benieuwd naar The Simpsons movie. De trailer is alvast hilarisch.

Bwoa...da zijn wa trailerkes om wat hype op te wekken denk ik. Ge gaat weinig tot niets zien in de film van wat ge in de trailerkes ziet...denk ik tog :oink:. Maar ja, ik wil de film zeker wel zien :)

Darth-Falcon
14 februari 2007, 20:52
Vet? Kvond het een van de saaiste van dit seizoen, nie te doen. Ik blijf erbij, de formule van The Simpsons is meer dan uitgewerkt.

ik heb 5 min strijk gelegen bij de generiek waar bart met nen auto de school uit rijdt ipv zen skateboard :rofl:

alexii
14 februari 2007, 20:58
Laatste aflevering was redelijk goed.

Dat was lang geleden zeg. :O

Jurgenv1
14 februari 2007, 21:30
http://www.youtube.com/watch?v=No2_-X3_hmE&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=SFSvniz_wNc&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=x1q85qa6Pbc&mode=related&search=

Priceless :')

Cartek
14 februari 2007, 21:41
seizoen 18 blijft goed, homer wordt er bijna zelfs nog grappiger op. kbegrijp niet dat jullie zeggen dat ze family guy proberen na te bootsen. tzal wel eerder omgekeerd zijn.

allistair
14 februari 2007, 23:43
Ik moet toegeven da de afleveringen psies terug een beetje beter worden, maar seizoen 16-17 was zeker barslecht

Tyken
15 februari 2007, 15:35
ik heb 5 min strijk gelegen bij de generiek waar bart met nen auto de school uit rijdt ipv zen skateboard :rofl:

welke aflevering is da? da is me nooit opgevallen :unsure:

{YA}Gr3c0
15 februari 2007, 17:29
welke aflevering is da? da is me nooit opgevallen :unsure:

episode 12 van seizoen 18

kakature
15 februari 2007, 17:59
family guy komt nog niet in de buurt van de hielen van the simpsons moest het op stelten lopen.

Kom kom, The Simpsons tot S10 (ofzo) > Family Guy.
The Simpsons (S11 tot nu) <<< Family Guy.

Dimsy
15 februari 2007, 19:36
Family guy is goed, heeeeeeel goed, 'k heb zojuist alle 5 de seizoenen gekocht op DVD, maar komt indd niet aan de simpsons. 'k denk dat het probleem is van de simpsons dat iedereen ze gewend zijn geraakt, mischien daarvan dat ze wat verandering zoeken.
Maar ze moeten niet proberen andere progs achter te doen maar juist omgekeerd. Ze zijn nog altijd de standaard en ik vind ze nog altijd even goed als de eerste reeksen :D Ze mogen der nog 18 seizoenen bij doen van mij!

gizmo666
15 februari 2007, 20:11
daajuist op vt4 hebben ze de oorzaak ontdekt van homer zijn domheid :p een krijtje in zijn hoofd:D

Darth-Falcon
15 februari 2007, 21:22
Animator : 1 point up
Yahoo : 5 points up
homer: whats this crap ? => fox : 50 points down

:rofl:

Bosvos
16 februari 2007, 09:57
wat een bende zeikerds hier, ok The Simpons waren op hun hoogtepunt van S4 tot S 10 (imo), maar da wil toch niet zeggen dat het nu slecht is?
Hou op met zagen en kijk rustig verder, al is het voor de losse grappen...

kakature
16 februari 2007, 11:12
Zeikerds? Moogt ge al geen mening meer hebben? :ironic:

Tah_b00nz0r
16 februari 2007, 11:23
sebiet op den trein ep 12 is ne keer zien sie :p heb er dit seizoen wel een paar gemist mja :(

Bosvos
16 februari 2007, 11:29
Zeikerds? Moogt ge al geen mening meer hebben? :ironic:

jawel, maar ik vind niet dat iedereen moet blijven zeiken over hoe het niveau gedaald is de laatste jaren, want: het niveau IS gedaald, maar het is nog altijd hoog, anders zoude er ni blijven naar kijken he;)

de mensen vergeten dat de simpsons al in alle mogelijke situaties hebben gezeten, dus de makers moeten beslissen of ze soortgelijke situaties opnieuw beleven (dan gaat het pas saai worden).
OF ze gaan de reeks iets absurder maken...

conclusie: zwijg en kijk verder:p

/edit: is da nog altijd op zaterdag dat ze 'nieuwere' afleveringen uitzenden? heb er zo al een hele hoop gemist omda'k moet gaan werken dan...

Shellshock
4 maart 2007, 23:31
Nieuwe trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=k2noQBFGDGc&mode=related&search=

skully25
5 maart 2007, 00:32
vergeleken met sommige oudere seizoenen zijn de laaste nieuwe miss iets minder, wil dat daarom zeggen dat ze slecht zijn, errrr hell no! iedereen heeft recht op zijn eigen mening versta mij niet verkeerd maar ik ben nog niet echt een aflevering tegengekomen die mij niet kon bekoren, denk dat ik de meeste ondertussen van buiten ken (yes I am a freak :p). zelfs seizoen 16 en 17 vond ik helemaal niet slecht maar het is idd wel waar dat de laatste seizoenen anders aanvoelen of de oudere maar zelf vind ik ze dus nog altijd goed. en een reeks die erin slaagt van mij 18 seizoenen lang te boeien, chapeau alleszinds.

Ben ook een fan van family guy, maar ik vind het moeilijk om ze met the simpsons te vergelijken. de afleveringen steken anders in elkaar en de humor zelf is ook grover en vaak ook een pak droger, maar dat is dan net wat alles leuk maakt in de meeste gevallen :p. of ze even succesvol en boeiend kunnen blijven zoals de simpsons na 18 seizoenen is nog maar de vraag maar tot nu toe zit alles snor.

moest ge mij vragen wat ge vind beter family of the simpsons zou ik eerlijk gezegd niet kunnen antwoorden. family guy is leuk op een andere manier omdat er dus redelijk wat verschil zit tussen de opbouw van beide series.

heb ondertussen al alle afleveringen bekeken van seizoen 18, hoe ik eraan ben gekomen laat ik links liggen :p, favorieten zijn episode 5 en 12

Raptyr
5 maart 2007, 08:27
heb ondertussen al alle afleveringen bekeken van seizoen 18, hoe ik eraan ben gekomen laat ik links liggen :p, favorieten zijn episode 5 en 12
Ik zou het eerder in het midden laten.

kakature
6 maart 2007, 16:43
De nieuwste was grappig vond ik :p

Wat mij wel opvalt is: de stem van Homer is precies anders dan vorige seizoen, trager. Ge moet eens vergelijken. Kvond ze vroeger beter.

Son1c
6 maart 2007, 17:13
ge moogt vna de simpsons denken wa ge wilt, ma de nieuwe trailer is zalig :d

Phoen!x
6 maart 2007, 23:25
Hahaha @ trailer.
Twee keer strijk gelegen.
De "Rest!!! Rest!!!" part en toen hij op da varken zijne buik ant blazen was. :strijk:

BTW, tot welk season gaat de simpsons op vt4? Ik heb compleet geen idee welke seasons ik al gezien heb en welke niet...

gizmo666
6 maart 2007, 23:38
de eerste aflevering is seizoen 7 en de tweede aflevering is seizoen 13 atm. op zaterdag weet ik ni welk seizoen het is

HerBN
6 maart 2007, 23:42
zijn ze bij vt4 eigenlijk echt de seizoenen aant volgen of geven ze gewoon random wat afleveringen

zo duidelijk is het uiteindelijk ni echt

gizmo666
6 maart 2007, 23:45
http://www.vt4.be/tvgids.php?text=simpsons
ze zijn echt de seizoenen aant volgen

MCDS
7 maart 2007, 08:28
kvind family guy ook een fantastische serie... Maar het kan inderdaad niet tippen aan the simpsons.

Ik heb alle afleveringen zowat tot Season 18 episode 14 en ik moet zeggen ik mis the simpsons van vroeger maar ik vind ze nog steeds super!!! Hopelijk kunnen we veel gekheid verwachten in seizoen 19 :D

Tah_b00nz0r
7 maart 2007, 11:39
ep14 was nogthans dikke zuigage vond ik van the simpsons :(

jeltex
7 maart 2007, 14:24
kvind family guy ook een fantastische serie... Maar het kan inderdaad niet tippen aan the simpsons.

Idd, het is ook bijzonder duidelijk waar de makers van Family Guy hun inspiratie gehaald hebben hé. Het hoofdpersonage is een dikke, impulsieve, niet al te snuggere Amerikaan die zich maar al te vaak in de problemen werkt en gelukkig op tijd en stond wat ingetoomd wordt door zijn relativerende en helder denkende vrouw. Ze wonen in een huis in de suburbs en verder maken er ook nog een zoon, een dochter en een baby deel uit van het gezin. Nu waar hebben we dat nog gezien? :ironic:

Bolteh
7 maart 2007, 16:19
The Simpsons moest al gestopt zijn na seizoen 8 ofzo. Nu is het enkel een karikatuur van zichzelf met afgekookte moppen en een vrijwel constante aanwezigheid van saaiheid doorheen de afleveringen met af en toe (héél af en toe) eens een uitzondering.

Family Guy heeft buiten de gezinsstructuur, helemaal niks te maken met The Simpsons. De verhalen zijn totaal anders, de humor is totaal anders (er is humor aanwezig, iets wat in de laatste seizoenen van The Simpsons gewoon ver te zoeken was). De aanpak van de serie is gewoon totaal anders dan The Simpsons.

En het feit dat menig criticus bevestigd dat The Simpsons naar de humor-kant van Family Guy aan het neigen is, zegt genoeg over wie een flauw afkooksel is van de ander.

Oh, en enige gelijkenis tussen de Griffons en de Simpsons, is Peter -> Homer.. Lois trekt totaal niet op Marge, aangezien die vaak even stoem is als Peter en ook genoeg problemen veroorzaakt. Chris en Meg trekken zeker niet in de verste verte op Bart en Lisa en ik heb Maggie nog geen moordpogingen zien ondergaan op Marge noch horen spreken. Tevens is er nergens sprake van een sprekende hond in The Simpsons.

kakature
7 maart 2007, 21:20
http://www.youtube.com/watch?v=k2noQBFGDGc&mode=related&search=

Is dit de nieuwe trailer? Zoja, ziet er toch wel goed uit hoor. En wat mij ook opvalt is dat er precies meer 3D inzit, niet? Kvind dat echt leuk, geeft (letterlijk) een extra dimensie aan de film.

Goodkat
7 maart 2007, 21:34
S18???
:'( Ik zie dat nergens,elk jaar koop ik de Box en tot nu toe zitten zit ik aan seizoen 8.
10 te laat.

jeltex
7 maart 2007, 22:14
The Simpsons moest al gestopt zijn na seizoen 8 ofzo. Nu is het enkel een karikatuur van zichzelf met afgekookte moppen en een vrijwel constante aanwezigheid van saaiheid doorheen de afleveringen met af en toe (héél af en toe) eens een uitzondering.

Family Guy heeft buiten de gezinsstructuur, helemaal niks te maken met The Simpsons. De verhalen zijn totaal anders, de humor is totaal anders (er is humor aanwezig, iets wat in de laatste seizoenen van The Simpsons gewoon ver te zoeken was). De aanpak van de serie is gewoon totaal anders dan The Simpsons.

En het feit dat menig criticus bevestigd dat The Simpsons naar de humor-kant van Family Guy aan het neigen is, zegt genoeg over wie een flauw afkooksel is van de ander.

Oh, en enige gelijkenis tussen de Griffons en de Simpsons, is Peter -> Homer.. Lois trekt totaal niet op Marge, aangezien die vaak even stoem is als Peter en ook genoeg problemen veroorzaakt. Chris en Meg trekken zeker niet in de verste verte op Bart en Lisa en ik heb Maggie nog geen moordpogingen zien ondergaan op Marge noch horen spreken. Tevens is er nergens sprake van een sprekende hond in The Simpsons.

Welja het zou er nog maar aan ontbreken dat alle gezinsleden klonen van The Simpsons zijn hé, ééntje is al meer dan genoeg. En ik vind echt niet dat Family Guy het zo helemaal anders aanpakt als The Simpsons. Zoals je zei vertrekt de reeks van een erg gelijkaardige gezinssituatie, en dan liggen de grote lijnen natuurlijk al vast. Ik ben zeker ook fan van Family Guy, maar ik mis de verscheidenheid aan goed uitgewerkte nevencharacters die ik in de Simpsons wel terugvind. Maar wat me het meeste stoort aan Family Guy zijn Chris en Meg. Dat zijn zomaar eventjes hoofdpersonages en toch krijgen die bijna niets van karakteruitwerking mee. Ze doen nooit iets noemenswaardigs, zijn nooit grappig (zeker Chris niet met zijn irritante, zagerige stem) en zijn daarom in mijn ogen vrij overbodige personages. Dat wordt nog es extra uitvergroot doordat de andere gezinsleden wel één voor één goeie personages zijn. Dat vind ik dus bijzonder jammer.

Als jij alles van The Simpsons na seizoen 8 het bekijken niet meer waard vindt dan is dat jouw volste recht natuurlijk, maar dan zal je wel veel goeie afleveringen missen denk ik. Ik ga niet beweren dat de afleveringen van de latere seizoenen nog steeds even goed zijn als de eerste, maar tot seizoen 13-14 blijft de reeks wel steeds op niveau vind ik. Goed ja, smaken verschillen natuurlijk. Als Family Guy ook zo lang zal meedraaien en blijven boeien als The Simpsons dan zal ik onder de indruk zijn.

Cartek
7 maart 2007, 22:21

humor in de simpsons blijft geniaal, ook de laatste seizoenen. als ik moet kiezen tussen seizoen 1 of 18 dan kies ik zeker voor 18. en zeggen dat the simpsons een afkooksel zou zijn van family guy is gewoon te absurd voor woorden.

kakature
7 maart 2007, 22:26
Maar wat me het meeste stoort aan Family Guy zijn Chris en Meg. Dat zijn zomaar eventjes hoofdpersonages en toch krijgen die bijna niets van karakteruitwerking mee. Ze doen nooit iets noemenswaardigs, zijn nooit grappig (zeker Chris niet met zijn irritante, zagerige stem) en zijn daarom in mijn ogen vrij overbodige personages. Dat wordt nog es extra uitvergroot doordat de andere gezinsleden wel één voor één goeie personages zijn. Dat vind ik dus bijzonder jammer.

Damn, Chris is extreem grappig, als hij iets zegt, dan is het raak. Hij is 16 ofzo, en heeft nog het verstand van iemand van 10. Ik vind Chris een briljant karakter. Meg is natuurlijk het buitenbeentje he, iedereen haat haar. Dat vind ik wel leuk uitgewerkt eigenlijk, altijd Meg kloten :p

en zeggen dat the simpsons een afkooksel zou zijn van family guy is gewoon te absurd voor woorden.Tja, dan kijk jij wel keihard naast de feiten. The Simpsons is al 2-3 seizoenen een andere weg ingeslagen, meer absurde humor, zoals Family Guy. Althans, dat willen ze doen, maar het lukt meestal niet.

Cartek
7 maart 2007, 23:18
Tja, dan kijk jij wel keihard naast de feiten. The Simpsons is al 2-3 seizoenen een andere weg ingeslagen, meer absurde humor, zoals Family Guy. Althans, dat willen ze doen, maar het lukt meestal niet.

voorbeelden...

Lemmichi
7 maart 2007, 23:18
family guy is meer volwassen humor en daarom vind ik het veel btr dan de simpsons
drugs en veel andere illegale dingen dieje nooit zal zien inde simpsons ziej dus wel veel in familuguy bvb zoals in de laatste nieuwe ep stelt peter die een 'redneck' wil zijn voor om sex te hebben met meg zn dochter like wtf 0_o ,en die daarvoor begon hij met crack te roken en zn hond brian was vroeger verslaafd aan coke ...

nuja soms gaat het er wel over maar kblijf het toch wel goed vinden zeker de film ervan is fenomenaal :p

jeltex
8 maart 2007, 00:07
family guy is meer volwassen humor en daarom vind ik het veel btr dan de simpsons
drugs en veel andere illegale dingen dieje nooit zal zien inde simpsons ziej dus wel veel in familuguy bvb zoals in de laatste nieuwe ep stelt peter die een 'redneck' wil zijn voor om sex te hebben met meg zn dochter like wtf 0_o ,en die daarvoor begon hij met crack te roken en zn hond brian was vroeger verslaafd aan coke ...

nuja soms gaat het er wel over maar kblijf het toch wel goed vinden zeker de film ervan is fenomenaal :p

Ik zie echt niet in hoe je erbij komt dat de humor in Family Guy "volwassener" zou zijn dan in The Simpsons. Graag even wat verduidelijking daaromtrent.

Je voorbeeld van die drugs klopt bv ook niet want zo herinner ik me nog een aflevering (weet niet precies meer welk seizoen) waar Homer aan wiet verslaafd raakt, naar boven loopt en dan snoeihard begint mee te zingen op "Smoke on the water" van Deep Purple. Zalig :D

Wu-chAn
8 maart 2007, 00:36
... maar ik mis de verscheidenheid aan goed uitgewerkte nevencharacters die ik in de Simpsons wel terugvind...

Alé, nen gehandicapte politieman die niet spreekt maar roept om nog niet te spreke van zijn vrouw die al 6 seizoenen zwanger is.
Quagmire... gigeddy gigeddy let's have sex... nuff said.
Cleveland, een traagsprekende neger...
Tom Tucker en Diane Simmons en Trisha Takanawa!
Ollie, hahaha als ik er nog maar aan moet denken.
En Batman als burgemeester!

jeltex
8 maart 2007, 08:38
Alé, nen gehandicapte politieman die niet spreekt maar roept om nog niet te spreke van zijn vrouw die al 6 seizoenen zwanger is.
Quagmire... gigeddy gigeddy let's have sex... nuff said.
Cleveland, een traagsprekende neger...
Tom Tucker en Diane Simmons en Trisha Takanawa!
Ollie, hahaha als ik er nog maar aan moet denken.
En Batman als burgemeester!

Welja kijk dat zijn ze dan ongeveer ook hé. Bij The Simpsons kan ik een lijst geven die 20 keer zo lang is en dan zal ik er nog enkele vergeten hebben denk ik.

Lemmichi
8 maart 2007, 17:09
Ik zie echt niet in hoe je erbij komt dat de humor in Family Guy "volwassener" zou zijn dan in The Simpsons. Graag even wat verduidelijking daaromtrent.

Je voorbeeld van die drugs klopt bv ook niet want zo herinner ik me nog een aflevering (weet niet precies meer welk seizoen) waar Homer aan wiet verslaafd raakt, naar boven loopt en dan snoeihard begint mee te zingen op "Smoke on the water" van Deep Purple. Zalig :D

jah die ep was ik volledig vergeten,want kheb die al heel lang niemeer gezien, dat hij dan met otto op zn zolder zat te weed te smoren hahaha :p
en ook andere eps toen homer per ongeluk een weedplantage groentedrankje had gemaakt en heel springfield was dan high lol.

Softdrugs referenties zieje wel veel in de simpsons maar nooit geen harddrugs
niet dat ik dat wil zien in episodes hoor maar het is duidelijk dat familyguy hier wel heel veel grappen om maakt (speed,xtc,coke,crack ... zijn allemaal geen uitzonderingen in FG)
En das dan toch meer naar volwassen gericht want meeste tieners kunnen zelf niet omgaan met zulke grappen imo ze zouden zelf een slechte invloed kunnen hebben op hen

nuja er zijn genoeg voorbeelden dat familyguy meer voor volwassen is dan de simpsons hoor,zelf de game ervan is mature gerated :p

It was believed that the game would be given an ESRB rating of T, to match the show's usual rating of "TV-14". However, it was actually rated M for its disturbing humor, dialogue and partial nudity. It was also given a PEGI rating of 18+ for violence, profanity and drug abuse.

kakature
8 maart 2007, 18:40
voorbeelden...

Dat Bart een hele aflevering met een rat in zijn mond zat :wtf:

Totaal niet Simpsons, in FG zou dat normaal zijn.

Ook nog een paar FG-style moppen in de aard van: remember that time that ... (toont filmpje). Heb ik al paar keer gezien.

Zeg, ik vind dat allemaal niet uit he ...

jeltex
8 maart 2007, 19:33
Dat Bart een hele aflevering met een rat in zijn mond zat :wtf:

Totaal niet Simpsons, in FG zou dat normaal zijn.

Ja tuurlijk is het heel duidelijk dat The Simpsons de laatste seizoenen (vooral 17 en 18) een andere weg ingeslaan zijn. Vroeger was dat voorbeeld van Bart met die rat idd ondenkbaar geweest. Nu gaat het idd vaker de absurde toer op, en ondanks enkele heel geslaagde afleveringen moet ik zeggen dat dat een verandering is die ik ook niet echt nodig vond. Goed ja, als een reeks al zolang bezig als The Simpsons is het ergens normaal dat de makers wel eens nieuwe dingen willen proberen denk ik.

Ook nog een paar FG-style moppen in de aard van: remember that time that ... (toont filmpje). Heb ik al paar keer gezien.

Hmm juist ja, je doet net alsof Family Guy nu plots de flashback heeft uitgevonden :ironic: The Simpsons gebruikten dat al nog voordat er van FG sprake was en andere films en series gebruikten dat al nog lang voordat er van The Simpsons sprake was. Das gewoon één van de oudste technieken uit het filmboekje ...

kakature
8 maart 2007, 19:46
Ja tuurlijk is het heel duidelijk dat The Simpsons de laatste seizoenen (vooral 17 en 18) een andere weg ingeslaan zijn. Vroeger was dat voorbeeld van Bart met die rat idd ondenkbaar geweest. Nu gaat het idd vaker de absurde toer op, en ondanks enkele heel geslaagde afleveringen moet ik zeggen dat dat een verandering is die ik ook niet echt nodig vond. Goed ja, als een reeks al zolang bezig als The Simpsons is het ergens normaal dat de makers wel eens nieuwe dingen willen proberen denk ik.

Hmm juist ja, je doet net alsof Family Guy nu plots de flashback heeft uitgevonden :ironic: The Simpsons gebruikten dat al nog voordat er van FG sprake was en andere films en series gebruikten dat al nog lang voordat er van The Simpsons sprake was. Das gewoon één van de oudste technieken uit het filmboekje ...
Ja, maar FG gebruikt het wel constant hoor, en ik heb dat vroeger bijna nooit gezien in The Simpsons. Nu ziek het toch af en toe eens.

:ironic:

kakature
12 maart 2007, 19:08
De nieuwe was grappig :p

Frado2005
12 maart 2007, 19:52
inderdaad, vond hem nog goed :)

allistair
13 maart 2007, 00:40
Ja, maar FG gebruikt het wel constant hoor, en ik heb dat vroeger bijna nooit gezien in The Simpsons. Nu ziek het toch af en toe eens.

de simpsons gebruikten da veel int begin zen, zo rond seizoen 4

boivin
22 maart 2007, 19:21
op deze eigenste moment is da stukske met fat tony en de intro van the sopranos een prachtig stukske:bow:

Frado2005
22 maart 2007, 19:27
idd is wel mooi

Frado2005
25 maart 2007, 17:25
zo vanavond is't weer van dat:
394: 18x16 | Homerazzi (Mar/25/2007): A Counter Truancy Unit is set up at Springfield Elementary.

Gaat volgens mij zeer goed worden :D

kakature
26 maart 2007, 15:29
Rofl, de nieuwe was zeer goed vond ik, prachtig.

Lemmichi
26 maart 2007, 16:01
idd de nieuwe was goe,ze zijn terug op de goeie weg :p

PapaGanz
26 maart 2007, 19:18
Hehe, die LOTR veldslag :p

kakature
26 maart 2007, 19:22
Hehe, die LOTR veldslag :p

Da was verleden week :p

PapaGanz
26 maart 2007, 20:00
Woops :D
Ik vond het al raar dat iedereen die zo goed vond ^^

Frado2005
14 april 2007, 20:02
die aflevering van nu is toch ene van seizoen 18 e? Alleszins een nieuwere denk ik? Chapeau vt 4 :p

Preske
14 april 2007, 20:18
die aflevering van nu is toch ene van seizoen 18 e? Alleszins een nieuwere denk ik? Chapeau vt 4 :p

yep, seizoen 18, die nog bezig is in amerika.
serieuze chapeau indeed. maar ze weer begonnen me alles te heruitzenden.

de aflevering van vandaag was trouwens de gecencureerde.
Normaal maken ze op het einde een iraq referentie, maar ze hebben die geknipt ^^

boogje
14 april 2007, 20:29
Normaal maken ze op het einde een iraq referentie, maar ze hebben die geknipt ^^

zo lame eh, terwijl South Park echt mag doen wat ie wil :'-). Ligt aan het imago zeker van de serie.:unsure:

Frado2005
14 april 2007, 20:40
Welke episode is dit percies? kan ik effe die irak scene bekijken, al lang vergeten :)

Preske
14 april 2007, 20:58
zo lame eh, terwijl South Park echt mag doen wat ie wil :'-). Ligt aan het imago zeker van de serie.:unsure:

op sommige zenders was ie te zien, op fox zelf blijkbaar niet (raar, want fox is de pirmaire baas van de simpsons, ma swat)

Welke episode is dit percies? kan ik effe die irak scene bekijken, al lang vergeten :)

de treehouse of horror episode v seizoen 18

Darth-Falcon
14 april 2007, 21:06
op sommige zenders was ie te zien, op fox zelf blijkbaar niet (raar, want fox is de pirmaire baas van de simpsons, ma swat)

de treehouse of horror episode v seizoen 18

Fox is ook stevig in handig van de republikeinen

HerBN
15 april 2007, 14:10
yep, seizoen 18, die nog bezig is in amerika.
serieuze chapeau indeed. maar ze weer begonnen me alles te heruitzenden.

de aflevering van vandaag was trouwens de gecencureerde.

die Irak referentie die der door 'de almachtige amerikaanse censuur' uit zou zijn geknipt is zonen bullshit

de hele scene die daar aan vooraf gaat is nen enorme steek naar het Irakbeleid van Amerika
'You said we would be greeted as liberators'
'But they had weapons of mass disintegration'
etc

het ENIGE wat geknipt was op het einde was 1 zinnetje: "This sure is a lot like Iraq"
da laatste zinneke is compleet nutteloos, ge hebt de mop wel, het 'werkt beter' zonder
als ze het echt zouden censureren zou die laatste scene der gewoon totaal niet in zitten

Fox is ook stevig in handig van de republikeinen
Ja, maar Groening heeft het geluk dat hij een show heeft die al 18 seizoenen draait en 'the almighty dollar' is nog altijd belangrijk genoeg om Groening eens iets te laten doen dat tegen hun in gaat

Darth-Falcon
15 april 2007, 19:06
die almighty dollar heeft futurama nogtans niet geholpen ...

HerBN
16 april 2007, 18:46
futurama had dan ook niet de status én fanbase van de simpsons

mandarijn
16 april 2007, 18:57
The simpsons hebben geen Dr. Zoidberg :bow: :bow: :bow:

orez
16 april 2007, 19:55

Futuruma heeft gene Homer, Moe, Disco Stu, etc... :/

Was da nu weer vo ne antwoord

kakature
23 april 2007, 21:10
Nieuwe was leuk, WoW-style zeker? :p

Darth-Falcon
24 april 2007, 17:34

snap dus nie wa iedereen zo goed vind aan zoidberg, ik vind hem persoonlijk verschrikkelijk irritant. liever bender dan

Frado2005
24 april 2007, 17:36
Nieuwe was leuk, WoW-style zeker? :p

ja, dat vond ik het slecht maken. Altijd die mppmporogsgs's... Dacht , zal es ne FPS zijn, maar neee.....
En het was dan nog niet eens grappig, vergeleken met de Wow south park ep.:rofl: :rofl:

ShadowJoker
24 april 2007, 20:19

Heb je er ooit naar gekeken? Of op internet erover gelezen?
Futurama heeft meer fans dan The Simpsons. Ze vonden het allemaal vreselijk dat Fox (de schurken) Futurama hebben gecancelled.

Ikzelf vind Futurama beter omdat het meer gaat over het verschil van een bizarre "ouderwetse" toekomst en de 20ste eeuw.

killerloop
25 april 2007, 00:44
southpark allready did it :lol:

kakature
25 april 2007, 07:05
Futurama heeft meer fans dan The Simpsons. Ze vonden het allemaal vreselijk dat Fox (de schurken) Futurama hebben gecancelled.

Ikzelf vind Futurama beter omdat het meer gaat over het verschil van een bizarre "ouderwetse" toekomst en de 20ste eeuw.

Ik ben ook een grotere fan van Futurama, maar zeggen dat die een grotere fanbase hebben dan The Simpsons is absurd hoor ;)

The Simpsons gaat nu al bijna 20 jaar mee, Futurama 5 jaar en we hebben nu al 2-3 jaar (ofzo) geen nieuwe afleveringen gezien.

TeOtWaWkI
25 april 2007, 08:46

Het aantal fans kan je niet vergelijken...Feit is dat The Simpsons een grotere naambekendheid hebben en meer kijkers hadden.Desgevolg veel interessanter voor de adverteerders...

staelenss
25 april 2007, 15:36
maar er komen wel nieuwe afleveringen van futurama.link (http://www.tv.com/futurama/show/249/story/5069.html?tag=story_list;title;0)

ShadowJoker
25 april 2007, 15:48
Ik weet dat Futurama in 2008 terugkomt en in 2007 4 filmen komen die alleen op dvd verkrijgbaar zijn.
Mijn vraag is of ze hier in België ze ook laten zien. Mijn gevoel zegt ja, omdat het toch maar 13 afleveringen zijn.
Want ik heb geen zin om ze online te zien.

En ik weet dat The Simpsons internationaal meer bekend is dan Futurama. Het ging gewoon om business, Futurama bracht niet zoveel geld op volgens 20th Century Fox en The Simpsons wel.
Spijtig.

Darth-Falcon
26 april 2007, 19:13
de 4 films komen er niet

die scripts zijn herwerkt naar 13 afleveringen van nieuw seizoen

Frado2005
30 april 2007, 10:07
hmm nieuwe simpsons was maar zozo. Maar in mei komen er nog goeie , heb al wat korte scenes gezien

boogje
5 mei 2007, 20:19
de aflevering nu van vt4 vondk oké ( de nieuwe)

-"If we only had know that Ipods will concur the world!" ^^

-Homer die van die berg afging met zen ijscokar :

*splut*dier
*splut* scoutskerelke :D
*bam* beer

- Homer die rondreed in zen ijscokar terwijl kinderen achter hem aan liepen :

- Homer : "WHAT do you want from me?! :angry: "

...

"Oh,right, ice cream :unsure: "

Frado2005
5 mei 2007, 20:29
idd was funny :). En die kar die gemod wordt door otto^^

Dillyracer
5 mei 2007, 20:39
Ali G :lol:

Thales
5 mei 2007, 21:04
ik von em eigenlijk wa zwakjes

Huasheng
6 mei 2007, 09:57
'k Vond het grappig toen Homer z'n uniform ging aandoen. Homer zag er even zéér cool uit :cool:
Soms vraag ik me toch echt af hoe Marge het allemaal uithoudt. What a woman!

-----
6 mei 2007, 12:21
Toen ze homer z'n uniform aandeden ( à la ali G in da usa) was rofl :')

ShadowJoker
6 mei 2007, 13:25
Vreselijk was dat moment waarin ze Homer vergelijken met Ali G. Eén van de slechtse momenten in The Simpsons!

skully25
6 mei 2007, 23:21
Vreselijk was dat moment waarin ze Homer vergelijken met Ali G. Eén van de slechtse momenten in The Simpsons!

hoezo vergelijken? tis gewoon een soort van parodie op die hele intro van Ali G die ik persoonlijk wel grappig vond en goed in de context pastte. vond het alleszinds geen misse aflevering.

ShadowJoker
7 mei 2007, 17:11
Wel, dat komt het vast door het feit dat ik Ali G niet kan uitstaan. En daardoor ook niet de scene met Homer.

Frado2005
7 mei 2007, 17:34
Ah die nieuwe was zalig met de local firemen, en die baby met die tutte :rofl:

bludgeoned
8 mei 2007, 13:56
Ben ik de enige die vind dat het niveau van de simpsons bedroeflijk laag ligt.
De laatste ep heb ik gewoon uitgezet na 5 minuten. Bij die moodswings van Homer.

ShadowJoker
8 mei 2007, 15:00
Ben ik de enige die vind dat het niveau van de simpsons bedroeflijk laag ligt.
De laatste ep heb ik gewoon uitgezet na 5 minuten. Bij die moodswings van Homer.

Dat heb ik dus ook gemerkt, dat vooral Homer zo een minuut een mood heeft en dan een seconde daarna is hij terug normaal of weer een andere mood.

kakature
8 mei 2007, 15:06
Laatste vond ik ook weer saai eigenlijk :(

Meyer88
8 mei 2007, 21:01
'k Vond het grappig toen Homer z'n uniform ging aandoen. Homer zag er even zéér cool uit :cool:
Soms vraag ik me toch echt af hoe Marge het allemaal uithoudt. What a woman!

Ik weet hoe ze het uithoudt! Het is een tekenfilmfiguur :eek:

Bloob
8 mei 2007, 21:28
wasda, de simpsons?

ShadowJoker
13 mei 2007, 17:26
Heeft iemand de aflevering van gisteren gezien? Het was "The Haw-Hawed Couple" waarin Bart en Nelson kameraden worden.

Frado2005
13 mei 2007, 17:29
uhu, was origineel maar imo nogal saai

Tyken
14 mei 2007, 13:17
uhu, was origineel maar imo nogal saai

idd iets te emo-aflevering

ShadowJoker
14 mei 2007, 17:35
Wisten jullie dat de scenes tussen Nelson en Bart gebaseerd zijn op de films Goodfellas en Brokeback Mountain?
Ik zeg het gewoon maar. Want dat zijn 2 films die niet echt bij elkaar passen.

Frado2005
14 mei 2007, 17:54
Episode van vandaag was nog redelijk(s18e20 welteverstaan)

ShadowJoker
14 mei 2007, 22:20
waarover ging de aflevering dan, frado2005?
want s18e20 staat voor seizoen 18 episode 20 en die is nog in de maak

Frado2005
15 mei 2007, 07:25
Gisteren is e20 geaired hoor ;)
Bart z'n hond gaat in de politieschool, bart koopt dan een slang, enz

-----
20 mei 2007, 11:37
Gisteren was het slechte aflevering..over kerstmis en die klaploper,twerd afgezaagd na 2keer

maar de fluisterende Homer is nog altijd funny :)

-----
20 mei 2007, 11:39
Gisteren was het een slechte aflevering..over kerstmis en die klaploper,twerd afgezaagd na 2keer

cassie821
20 mei 2007, 11:50
Gisteren was het slechte aflevering..over kerstmis en die klaploper,twerd afgezaagd na 2keer

Idd , en wanneer hij aan zijn neus krabte bod verhogen

Frado2005
21 mei 2007, 18:30
vandaag double ep ge aired :)
400e episode was goe(die in 24 style). Die die erachter kwam was minder, maar een paar goeie stukjes.

kakature
21 mei 2007, 18:40
Die van 24 was echt grappig :p

Darth-Falcon
21 mei 2007, 19:19
vandaag double ep ge aired :)
400e episode was goe(die in 24 style). Die die erachter kwam was minder, maar een paar goeie stukjes.

de 24 ep was nr 399

H3li0s
21 mei 2007, 22:24
Ah kwist ni da het dubbele afl was :p
Die van 24 was wel ok ja. Paar grappige stukken in maar
"South Park Already Did It" :D

Preske
27 mei 2007, 01:46
aflevering 400 is WORST EPISODE EVER!!!!

I shit you not. Ik heb maar EEN enkele keer gelachen en da was me dracula als em zich achter zijn cape verstopt en schichtig na links en rechts kijkt. zegt genoeg imo

Frado2005
27 mei 2007, 12:00
bwa was nie zoo slecht. Twas nie grappig, ma moet ook nie altijd ;)

Preske
27 mei 2007, 18:18
voor een mijlpaal als de 400ste aflevering moogt ge toch wel ervoor zorgen dat de aflevering op zijn minst 1 grap in zit.

SephirothSnake
27 mei 2007, 20:22
die va, 24 was zalig

in welk seizoen zitten ze eigenlijk op VT4?

Preske
27 mei 2007, 20:30
het begin van 18 dacht ik
wat hoogst uitzonderlijk is, gezien ze meestal pas na 4 jaar de nieuwe seizoenen aankopen.

Darth-Falcon
28 mei 2007, 12:18
het is idd opvallend dat ze het laatste jaar ineens inhaalbewegingen zijn gaan doen. niet alleen simpsons maar ook bv lost, heroes, stargate.

EternalSilence
28 mei 2007, 12:23
ik begin the simpsons ferm afgezaagd te vinden, ze hebben nu bijna echt al alles gedaan wat ze konden

heb zo altijd den indruk dat ik naar herhalingen aant kijken ben, hoewel het nieuwe, nog niet eerder uitgezonden afleveringen zijn, volgens VT4.

en als ik da hier zo leest, is The Simpsons wa aant verslappen kwa humor en toffe verhalen

mp4me
6 juni 2007, 21:07
weet iemand hoe die aflevering noemt waarin Homer in de kerk gaat gaan wonen en dat hij die kerk dan verandert in een party-house ,thx

ShadowJoker
6 juni 2007, 22:46
ik begin the simpsons ferm afgezaagd te vinden, ze hebben nu bijna echt al alles gedaan wat ze konden

heb zo altijd den indruk dat ik naar herhalingen aant kijken ben, hoewel het nieuwe, nog niet eerder uitgezonden afleveringen zijn, volgens VT4.

en als ik da hier zo leest, is The Simpsons wa aant verslappen kwa humor en toffe verhalen

Daarom zijn seizoen 2 tot seizoen 9 de beste van allemaal, en natuurlijk wordt het afgezaagd na een lange tijd. De meeste fans zagen over het feit dat het niet meer tijdloze humor is maar meer politieke en eigentijdse humor.
Maar vroeger was dat ook, toen kon het alleen niet zo merken.

W3sl3y
28 juli 2007, 19:28
VT4 geeft nu nogal veel reclame van de dvd boxen en dvd's met de beste afleveringen die je kan winnen, maar de beelden die ze bij deze reclame laten zien uit welk seizoen komen die? Ik heb die afleveringen precies nog niet op VT4 gezien.

Oyaka
28 juli 2007, 20:01
VT4 geeft nu nogal veel reclame van de dvd boxen en dvd's met de beste afleveringen die je kan winnen, maar de beelden die ze bij deze reclame laten zien uit welk seizoen komen die? Ik heb die afleveringen precies nog niet op VT4 gezien.

Hehe ja, ze komen mij ook niet bekend voor :help:, anyway ik wilde vandaag nochtans graag de EP terugzien waar homer aan de wiet zit, die vind ik echt goe :rofl:

ShadowJoker
29 juli 2007, 21:22
die afleveringen komen van seizoen 18 en 19, want ik heb een tijd geleden op YouTube die fragmenten al bekeken maar nu staan ze er al niet meer op of toch niet meer zo veel fragmenten.

EagleEye
1 april 2008, 10:28
De aflevering van gisteren (S19E15) was niet slecht ;) hoewel het onderwerp (ballet/roken) niet zo interessant was op zich, zaten er toch goeie grappen in :)

Frado2005
1 april 2008, 11:28
idd hij was bekijkbaar. Die episode over dat oud verhaal heb ik nooit bekeken zelfs

Fergison
1 april 2008, 18:43
Imo zijn ze zich toch aant herpakken op vlak van humor, het heeft nen tijd echt vrij slecht geweest, maar nu ist terug beter.

Gentille
1 april 2008, 20:22
Ik moet dringend nog eens een aflevering meepikken. Lang geleden dat ik nog eens naar The Simpsons heb gekeken.