PDA

Volledige versie bekijken : Atari

Rupske
7 januari 2007, 19:27
Ik verkoop verschillende zaken van ATARI zoals 2 muizen (nog splinternieuw in verpakking), harde schijven, toetsenbord,...

Indien je interesse hebt, kan je me pm'en! (of mailen naar verkopertjenr1@hotmail.com --> sneller reactie!)

Plato
7 januari 2007, 22:54
Grappig! Ik dacht dat Atari uitsluitend legacy spul is zoals de 800xl, ST, 2600... had wel harde schijven, in de orde van 20-40 MEGAbyte lol. Ik ben benieuwd wat dit nu exact is dat je aanbied. Heb je meer info? Typenrs, specs, foto's?

Rupske
10 januari 2007, 19:55
Wel.. Ik ben de dozen gaan aflezen en hetgeen erop stond, zal ik hier ff posten. Ik heb geen idee of dit nu de juiste informatie is...

Het gaat denk ik om :

-MEGA ST 4
-Een kappot scherm: ATARI SM 124 misschien voor de onderdelen, dat krijgt ge erbij;-) (geen idee wat eraan is, wie weet enkel dien kabel...)

-MEGA FILE 20
-MEGA FILE 30
- en dan nog 2 muizen...

Ik hoop dat dit althans iets verduidelijkt...

Rupske
10 januari 2007, 19:57
Juist.. Ik was iets vergeten: de foto's!!

Op deze website heb je een gedeeltelijk overzichtje:

http://www.kapaza.be/Computers/Atari_Commodore_en_retro/4206428/Atari_verschillende_delen.html

Indien je nog vragen hebt, laat je het maar weten!

Plato
31 januari 2007, 18:08
Ik denk dat je meer kans maakt als je zoekt naar specifieke ATARI websites, clubs en fora (als die nog bestaan) want dit spul is tussen de 15 en 20 jaar oud dus je moet mensen vinden die daar om één of andere gekke reden zich nog mee bezig houden uit liefhebberij. En dan mag je blij zijn als iemand het gratis wilt afhalen. Zoals het er nu uitziet, mag je het naar het containerpark brengen....