PDA

Volledige versie bekijken : Japanse games op Europese Xbox360?

moeder_theresa
7 januari 2007, 18:08
Ik heb eens zitten kijken op verschillende japanse sites en er zijn verschillende games die ik wel zie zitten, maar die hier waarschijnlijk nooit gaan uitkomen.
Vele van die games zijn regio gebonden, dus zou ik eigenlijk al een Jap X360 moeten hebben.
Nu is mijn vraag, bestaat er ook zoiets als een bootdisk (zoals bv. bij Dreamcast) om Jap spellen te spelen? (dus niet voor copies ofzo)

Alvast bedankt.

Grtz

I~MushrooM
7 januari 2007, 18:59
Neen..

Karstizzle
8 januari 2007, 01:06
veel Xbox 360-games zijn echter niet regiogebonden, dus je zou eigenlijk eens per game moeten opzoeken of het spel over een regiocode beschikt of niet...

MacNappy
8 januari 2007, 10:41
maar hij refereert naar de games die enkel in Japan etc verschijnen en hier niet uitkomen, en die zijn wel doorgaans regio-gebonden. 't zijn de aziatische versies van wereldwijde releases die soms niet regio-gebonden zijn. In ieder geval, als je zoiets wil kopen, Play Asia zet het er bij als de game regiovrij is, dus dan weet je't meteen. Bootdiscs bestaan alleszins niet zoals anderen al zeiden.

CP-RB2H
8 januari 2007, 13:03
Is er nu eigenlijk al een release-date voor Blue Dragon?

moeder_theresa
8 januari 2007, 19:42
Damn, das spijtig.
Dan zal ik toch nog moeten investeren in een jap X360.
Toch bedankt.

Grtz

knight-k
8 januari 2007, 19:44
Voor goede japanse games moet je een PS3 kopen vrees ik.

moeder_theresa
8 januari 2007, 19:47
Ik ben niet zo echt een playstation fan. (behalve voor gta games)

Grtz

kiewitcity
9 januari 2007, 18:07
www.asia .com staan er een heel deel op.... heb zelf ook al is zitten zoeken na die games ma staat nooit iets bij vd regio.....