PDA

Volledige versie bekijken : Vraagje over het forum (feature: 'New Posts')

sneax
29 december 2006, 17:40
Awel ik vraag mij af of het mogelijk is om bij die 'New Posts' te filteren op enkel topics waar ge zelf hebt op gereplyed of die ge zelf begonnen zijt? Nog handiger zou zijn moest dan dat lijstje in een RSS feed gegoten worden!

Tis maar een idee ... ik heb nogal veel dat ik vergeten ben op welke topics ik allemaal iets gezegd heb.

Acolyte
30 december 2006, 14:52
KAn je toch snel zien als er zo een potlood of wat het ook mag zijn bij in het icoontje voor de thread staat heb jij er ook in gepost.

sneax
9 januari 2007, 15:53
Ik antwoord van tijd is in forums waar ik niet veel kom, als ik er bv. toevallig passeer. Vaak kijk ik dan niet meer terug naar die thread, het zou handig zijn moest er simpelweg een pagina bestaan waar alle threads getoond worden waarin gij gereplyed hebt. Als ge dan klikt op die thread wordt ge automatisch naar de pagina en post verwezen van uw laatste post.

Eigenlijk dus gewoon hetzelfde als 'New Posts' vanboven maar dan enkel met de threads waarin ge zelf hebt gereplyed!

Misschien zal ik het eens in vbulletin forum posten als feature request hehe.

Wover
9 januari 2007, 16:18
Ik antwoord van tijd is in forums waar ik niet veel kom, als ik er bv. toevallig passeer. Vaak kijk ik dan niet meer terug naar die thread, het zou handig zijn moest er simpelweg een pagina bestaan waar alle threads getoond worden waarin gij gereplyed hebt. Als ge dan klikt op die thread wordt ge automatisch naar de pagina en post verwezen van uw laatste post.

Eigenlijk dus gewoon hetzelfde als 'New Posts' vanboven maar dan enkel met de threads waarin ge zelf hebt gereplyed!

Misschien zal ik het eens in vbulletin forum posten als feature request hehe.

Gewoon search > berichten van gebruiker: uwe nick...

sneax
9 januari 2007, 16:39
Haha zalig dat ik daar nog niet aan gedacht had, heb results van die search in bookmarks gestoken en blijkbaar update die da zonder opnieuw te moeten searchen das dus excellent bedankt voor de elegante oplossing :)

Acolyte
9 januari 2007, 17:31
Of thread tools: subscribe to this thread.

Spectre
9 januari 2007, 18:11
my profile : all posts ?

sneax
9 januari 2007, 18:13
neenee allemaal inferieur - zoeken op 'posts made by sneax' met 'view as' op 'topic' das het beste ;)

Spectre
9 januari 2007, 18:14
op uw profiel klikken en all posts is toch veel handiger ?

Acolyte
9 januari 2007, 19:37
Al de manieren hier zijn handig! :) Niet ruzie gaan maken he :p

Wover
13 januari 2007, 03:37
Mijn is de beste :evil:

willen we dat afspreken :p

Preske
13 januari 2007, 04:15
Awel ik vraag mij af of het mogelijk is om bij die 'New Posts' te filteren op enkel topics waar ge zelf hebt op gereplyed of die ge zelf begonnen zijt? Nog handiger zou zijn moest dan dat lijstje in een RSS feed gegoten worden!

Tis maar een idee ... ik heb nogal veel dat ik vergeten ben op welke topics ik allemaal iets gezegd heb.

ik wil ni de ambetanterik uithangen, maar dit is het frontpage gedeelte van het forum.

als ge vragen hebt over het forum of de werking ervan, moet ge da op het algemeen gedeelte doen.

sneax
13 januari 2007, 05:45
aja ok sorry

AL3XANDER
13 januari 2007, 14:44
Mijn is de beste :evil:

willen we dat afspreken :p

rofl

:bow:

not