PDA

Volledige versie bekijken : 19.05.2007 Tiësto In Concert

Pagina's : [1] 2

Dafference
28 december 2006, 13:39
Ik vouwde vanmorgen een zoveelste flyerboekje van ID&T open en wat zie ik daar tussen Sensation White en Tomorrowland staan.. :crazy:

Tiësto
Elements Of Life
Worldtour 2007

19 Mei 2007

Ik vind er echt nog nergens op internet iets van terug, maar Tiësto komt dus terug met een vervolg op zijn solo concerten van 2004! :love:

Het lijkt er wel op dat het (ook) zou gaan om een editie in België, maar meer concrete info vind ik niet.. Voor zij die het wel hebben.. zet het hieronder! :)

Ik blij zijn. :woohoo:

Real
28 december 2006, 13:42
't Is geen TIC, 't is een promo tour om zijn nieuwe album te promoten.

ShadesOfJae
28 december 2006, 13:52

Is er al meer info rond dat nieuwe album?

BuffaloKampioen
28 december 2006, 13:56
En waar? In discotheek of sportpaleis & co?

Krisix
28 december 2006, 14:06
Hopelijk terug in Hasselt daar :cool:.

Desperatozz
28 december 2006, 14:07
Hopelijk terug in Hasselt daar :cool:.

idd, dan zal ik van de partij zijn :D

X1RON
28 december 2006, 14:10
Alst in Hasselt is zal ik er deze keer ook bijzijn :D

GroovyBeatsss
28 december 2006, 14:14
idd, dan zal ik van de partij zijn :D
En ik ook :P :woohoo:

^^pathfinder^^
28 december 2006, 14:28
ik nie :D

Dafference
28 december 2006, 15:09

"Zelf zijn we erg blij dat ID&T op 19 Mei opnieuw het soloconcert van de populairste DJ ter wereld zal organiseren. De show van de nieuwe wereldtournee van Tiësto is nu volop in ontwikkeling en zal deze van 2004 ver overtreffen."

Staat er vanachter nog op. Wel vreemd dat er nergens iets word gezegd over een locatie.

Foto's van de flyer:

http://album.partyflock.nl/3727887.jpg
http://album.partyflock.nl/3727925.jpg
http://album.partyflock.nl/3727944.jpg

TmagusJr
28 december 2006, 17:57
hoort er alleszins al tof uit :)

[deleted]
28 december 2006, 20:00
[deleted]

BuffaloKampioen
28 december 2006, 20:10
Tis in Ethias Arena :x

Babs
28 december 2006, 20:20
Oh no, the horror is back :eek:

Khad nog spijt dak nie geweest was indertijd, maar nu heb ik er niet echt veel interesse meer in :)

kokkenmaster
28 december 2006, 20:55
Elements Of Life...

Heu... De naam doet me denken aan een vorige tour van hem... Of was da eerder iets als The Four Elements of Seasons of... Help mij ns ff.

Alleszins zeker bij !! Wordt dan Tiësto-gig nr. 13 als er niks voor komt :)

Krisix
28 december 2006, 21:40
Nr. 5 dan voor mij, inhaalrace gestart :D.

sjer
29 december 2006, 03:58
Kwas er ook bij in de Ethias Arena.. Vond het erg tegenvallen, haast saai te noemen... De enige merkbare climaxen lagen tijdens

Radiohead - Street Spirit [Tiësto Remix]
Push - Universal Nation
The Prodigy's - Fire Starter.

Zijn kleinere optredens zoals in DLRP zijn veel sterker...

Nu ben ik geen trance liefhebber, en volgens mij was ik niet de enige daar in Hasselt.

::PDX::
29 december 2006, 09:58
niet iedereen is voor hetzelfde he sjer...
Ik ga proberen van de partij te zijn maar het zal zoiezo al'n duur jaar worde
voor me dusja...

GroovyBeatsss
29 december 2006, 11:29
Ik zelf ben ook geen zware trance liefhebber, heb het vooral leren apprecieren door hier mixkes te luisteren van Real enzo ( toch pak anders dan de tiesto trance ma swat)

Heb me vorige editie zeer goed geamuseerd, kan ook zijn omdat het men eerste grote feestje was. Sfeer zat er goed in toen, paar kiekevel momenten gehad, dus den deze gaat zeker weer van de partij zijn!

*Zet dvd van TIC nog eens op*

:P

Desperatozz
29 december 2006, 12:04
ik vond 't vorige editie wel goe in hasselt :)

-vooraan was er véél sfeer
-en toen was'k nog semi-into-trance :)

die show had al men verwachtingen beantwoord ... meer als sensation#1 in't sportpaleis

debilde
29 december 2006, 12:33
Trouwens hij was deze zomer ook al hier in Tienen op de markt komen spelen..

m-be
29 december 2006, 12:34
aangezien die flyers van ID&T-België zijn... Zal wss wel weer in Ethias Arena zijn. Mss toch ook eens afkomen :D

Tha Soul
29 december 2006, 12:39
Tis te hopen dat het weer in Ethias-Arena is, das maar op 500m van mijn deur, altijd makkelijk. :p

Tah_b00nz0r
29 december 2006, 12:47
kvond het toen ook goe eigelek in hasselt :p was toen ook nog into trance en vond het zeker een geslaagd feesje met paar kiekevel momente :p

ShadesOfJae
29 december 2006, 13:46
Dat zou wel eens men eerste keer Tiësto kunnen worden :woohoo:

w00p
29 december 2006, 15:59
Hoe laag is dit?
Die kerel doet een gewone dj-set neem ik aan? enkele hitjes achter elkaar, daar organiseert die dus zijn eigen event voor? hem alleen?
Nog niet eens live, een DJ SET? wss 20€ voor een simpele set?

Whatever, het is jullie(zijn) geld... :)

Desperatozz
29 december 2006, 16:03
uhmn ...
"die kerel" is wel de bekendste dj (in het algemeen gezien) ter wereld!
Elke dj speelt toch maar wat plaatjes achter elkaar.
Al zijn vorige eigen events zaten stampvol, en trouwens, voor 'hem alleen' is veel gezegd hé;
er komt meer bij te kijken dan je denkt, er zullen ook wel wat acts of rand-animatie bij zijn, m.a.w. er profiteren heus wel meer personen van zijn bekendheid dan enkel Tiesto himself.

En waarom zou het wel niet live zijn? Een dj setje LIVE mixen ; Het kan best dat er, zoals op één van die rockfestivals 1 of 2 jaar geleden, er ook LIVE instrumenten en/of zang aan te pas komt.

Real
29 december 2006, 16:13
Hoe laag is dit?
Waarom?

Die kerel doet een gewone dj-set neem ik aan?
Ja en nee. Op TIC2004 waren er live-edits, met onder andere vioolwerk van Mason, een live performance door Matt Hales en een Bulgaars koor. Maar het grootste deel van de nacht draait het om een dj-set ja.

Hoe laag is dit?
enkele hitjes achter elkaar
Tiesto draait helemaal geen hitjes? Als hij internationaal draait, zitten er amper (geen) eigen producties in zijn set, behalve zijn nieuwe remix van die Crosses. Op Suikerrock vorige zomer moest hij zich aanpassen aan het makke Belgische publiek, en heeft hij zijn hitjes nog eens erdoor gepompt. Maar in het buitenland doet hij dat niet.
Nu, op zo'n evenement als TIC worden zowiezo wel wat Tiesto-producties gedraaid (want iedereen verwacht dat), maar zijn sets zitten altijd barstensvol met exclusief materiaal.

daar organiseert die dus zijn eigen event voor?
Ja, Tiesto organiseert dat. :ironic:
Dat is een beslissing van zijn management en van ID&T. En aangezien het in het teken staat van een promotour voor zijn nieuwe album, is dat maar heel normaal ook.

hem alleen?
Misschien. Mogelijk warmt Progression voor hem op. Naar het schijnt gaat Tijs maar 6 uur draaien, dus dat zou wel eens kunnen.

Nog niet eens live, een DJ SET?
Tiesto dóet geen livesets.

wss 20€ voor een simpele set?
Waarschijnlijk nog wat duurder ook. ;)

Whatever, het is jullie(zijn) geld... :)
Mooi gesproken, en nu bakkes. :)

w00p
29 december 2006, 16:16
Live = liveset, live dj set != liveset. Van jouw had ik nu wel verwacht dat je het direct zou doorhebben.

Dus omdat hij bekend is, smijt je er hopen tegenaan, ondanks het feit hij echt saai draait? (dit is nu geen comment op trance ofzo)
Ik heb hem vorig jaar gezien op marktrock, zijn mixes bestaan uit 32 beats lang samen laten spelen en dan klak, crossfader over.
Foutloos? Ja.
Goed? Nee. (ik, jij, iedereen van ons zou interressanter kunnen mixen)
Inderdaad, elke dj draait gewoon platen, maar geen enkele dj organiseert zelf een event "<vul naam in> in concert".

DJ's horen thuis op lineups van feestjes, niet op "concerten" (lees: zelf-veredelde promotiestunts).

edit: ik weet heus wel dat hij het niet zelf organiseert, maar zijn management. Verandert toch niets aan het feit.

Nuja, ik zal mijn mening niet verder nuanceren en verdedigen, kzal jullie laten. ;)

ShadesOfJae
29 december 2006, 16:19
Live = liveset, live dj set != liveset. Van jouw had ik nu wel verwacht dat je het direct zou doorhebben.

Dus omdat hij bekend is, smijt je er hopen tegenaan, ondanks het feit hij echt saai draait? (dit is nu geen comment op trance ofzo)
Ik heb hem vorig jaar gezien op marktrock, zijn mixes bestaan uit 32 beats lang samen laten spelen en dan klak, crossfader over.
Foutloos? Ja.
Inderdaad, elke dj draait gewoon platen, maar geen enkele dj organiseert zelf een event "<vul naam in> in concert".

DJ's horen thuis op lineups van feestjes, niet op "concerten" (lees: zelf-veredelde promotiestunts).

Niemand verplicht u om te gaan hé!

Spacy2003
29 december 2006, 16:21
Hij heeft wel ene punt imo :p
Tiësto in concert komt nogal over dat hij die nummers gemaakt heeft en er credit voor neemt.
Want een concert gaat meestal maar over één artist en wat gasten :p

no offence though

Eagle`
29 december 2006, 16:30

check AvB the next level, Luna the one man show. Zijn er nog een paar hollanders die zon dingen gedaan hebben in navolging van tiesto.

Oh pekke zit ik hier nu ni af te geven op vanbuuren : d : d : d : )))))

Eagle`
29 december 2006, 16:38
uhmn ...
er ook LIVE instrumenten en/of zang aan te pas komt.

Serieus despe, den eerste memorabele "live" trance act met "live instrumenten" moet ik ook nog tegenkomen .. Ofwel staan ze regi gewijs op een key-board te rammen zonder pries ofwel totaal uit de toon op hun pianoke (communication door jan vayne, lol ), ofwel staan ze gelijk ne zot op een gitaar te tokkelen (m.i.k.e acts) alsof het een fransbrood is, ofwel sturen ze een of ander zangereske opt podium die sta te lipsynce en alst da ni is heeft ze na haar nr'ke toch een aantal zeehondjes op haar geweten door haar gekrijs :woohoo:

^^pathfinder^^
29 december 2006, 17:27
ofwel sturen ze een of ander zangereske opt podium die sta te lipsynce en alst da ni is heeft ze na haar nr'ke toch een aantal zeehondjes op haar geweten door haar gekrijs :woohoo:
Bimbam Beieren de koster lust geen eieren, wat lust ie dan? spek in de pan?:music:

Trancerke
29 december 2006, 17:37
tiesto is niet enkel trance .waarom is het niet normaal dat ge enkel voor 1dj betaalt? er komt veel meer bij kijken dan enkel een djke dat wat plaatjes draait.En van live 'trance' zangeressen heb ik eral veel gehoort die veel beter live zingen dan de meeste popsterren.

jorrelemargi
29 december 2006, 18:11
no thanks, kzou liever SASHA is in het boekske zien staan ;)

Desperatozz
29 december 2006, 18:47
Serieus despe, den eerste memorabele "live" trance act met "live instrumenten" moet ik ook nog tegenkomen .. Ofwel staan ze regi gewijs op een key-board te rammen zonder pries ofwel totaal uit de toon op hun pianoke (communication door jan vayne, lol ), ofwel staan ze gelijk ne zot op een gitaar te tokkelen (m.i.k.e acts) alsof het een fransbrood is, ofwel sturen ze een of ander zangereske opt podium die sta te lipsynce en alst da ni is heeft ze na haar nr'ke toch een aantal zeehondjes op haar geweten door haar gekrijs :woohoo:

ik vond die viool anders lekker vet (die lethal industry speelde geloof'k)
en trouwens, tiesto in concert is ook ma ne naam e, et is nie da ze op elk concert eigen liedjes spelen e (kijk maar naar klassieke concerten en zo kan ik nog 100 voorbeelden geven)

en dat ie zoveel geld vraagt ... sjah, waarom betalen sommige mensen 50-75 euro voor een ticket om 90min naar de "profs" van chelsea te gaan zien ...
vraag & aanbod is the answer

Dafference
29 december 2006, 20:49
Waarom spreken mensen zich hier uit over iets waar ze niet bij waren en dus niets van af weten? :sad:

Het is btw zo goed als zeker dat het in de Ethias Arena zal plaatsvinden (bron: medewerker van ID&T).

En ik vond het daar btw schitterend! Oké het was wel m'n eerste grote event (en m'n eerste date me Beatloverke trouwes :p) maar na er zovele andere te hebben gedaan (events éh) vind ik het nog steeds het beste feest dat ik gedaan heb. Qua productie dus objectief hé! Ik amuseer me natuurlijk harder op hardere feestjes wat meer mijn stijl is.

De sfeer die ontbrak inderdaad wel (buiten dan bij zijn hitjes) en mense keke nogal raar as ge u ewa uitleefde. Maarja, das enkel en alleen de schuld van de mensen die eigenlijk niet wisten waarom ze daar waren hé! Het is een trance-feest en geen theater, en Tiësto is een deejay en geen acteur.. dus ja die mense zulle thuis trots kunnen zeggen dat ze Tiësto hebben gezien.. goed voor hun. En als ze spijt hadden: eige schuld, moette ze zich ma beter informeren. :)

Ma mensen die op een music forum komen en zagen dat er dj sets gedraaid worden op een dj concert? Ej hallo. :wtf:

Armin Only, Outblast In Concert, Luna The One Man Show, X-Qlusive The Prophet, Zany X-qlusive, .. ja idd geen enkele deejay doet dat. :x

Ja want op een uurtje komt een deejay veel beter tot zijn recht, kwestie van kunnen opbouwen enzo jaja gelijk heb je. :ironic:

wss 20€ voor een simpele set? Whatever, het is jullie(zijn) geld... :)

Het was 40 euro denk ik. :doc:
En in Holland koste et nog duurder. En daar waren het twee uitverkochte Gelredomes (circa 50000 man dus).

*zet dvd ook noggis op*

kokkenmaster
29 december 2006, 21:40
En in Holland koste et nog duurder. En daar waren het twee uitverkochte Gelredomes (circa 50000 man dus).

Waar ik dat jaar dan tussen zat :D

@ kritiek: wat geeft het dat het 1 dj is? Ik amuseer me er altijd ongelooflijk en de promo's die je er hoort zijn niet op 1 hand te tellen. Dus een dj die goed EN vernieuwend is. Wat is daar nu mis mee?

Vb.: Tiësto.com presents Tiësto @ HMH: hem voor 6u op 03/12/05 en speelde een pak platen die pas gereleased werden wanneer ISOS 5 uitkwam. Genoten en muzikaal dan nog een pak bijgeleerd.

TIC 3. Laat maar komen !!!

Robust²
29 december 2006, 22:20

Armin heeft op zijn event toch ook dingen gedaan als bv Raccoon live laten meezingen, zijn broer op gitaar laten begeleiden enz?
En als ik mij niet vergis was dat toch zeer gelsaagd event, met ook een paar zeer exclusieve nummers tussen etc

w00p
29 december 2006, 22:26
Ok ge trapt hier makkelijk op mensen hun tenen blijkbaar.
Ten eerste, dit is een forum, het zou ronduit politiek incorrect zijn moesten er alleen positieve commentaren komen als er mensen zijn (vele) die er negatief over denken.
Ten tweede, dat van al die hollandse dj's die ook zo'n stoten uithalen, wist ik niet. Had geen idee in welke decadentie de mainstream verzeild was.
Ten derde: "Dafference", op een lineup komen = 2-3 uur draaien, 1 uur draaien is zeer zeldzaam. En dan nog, wil jij 4 uur aan een stuk rustigere plaatjes als opbouw, dan 5 uur aan een stuk vollenbak geven, en dan 3 uur afkoelen?
Als ge 12 uur van begin tot eind moet draaien, da kunt ge onmogelijk uithouden en kwalitatief blijven. (kijk maar naar carl cox, draait ook max 8 uur en technisch vaak eerder ordinair, en zijn tracklists gaan dan ook nogal wijd)
Nieuwe platen draaien is niet vernieuwend, vernieuwend is nieuwe en onbedachte muzikale concepten uitproberen. Anders was iedereen van de fucking wereld vernieuwend, want ELKE proffessionele dj krijgt promo's toegezonden. (zelfs enkelen die nog niets gereleast hebben)

Ik stelde trouwens voor het te laten maar je moest zonodig reageren. ;)
Zullen we het dan DEZE keer laten en je bij je politieke incorrectheid laten?

Desperatozz
30 december 2006, 00:31
1) zoals je zegt: een forum dient om te reageren, dus ook op flauwe zever als da van u (of toch't merendeel daarvan IMHO)
2) of dat decadentie is of niet laat ik in het midden ... 't is gewoon feest, en daarmee is de kous af
3) tiesto draait dan ook geen 12 uur maar ongeveer van 11-7, dus 8 uur ...
4) tiesto in concert WAS een nieuw concept, maar dat concept is nu eenmaal reeds verouderd ; als hij van zijn eigen schoenensubmerk schoenen in't publiek gaat gooien waarin een tiesto deuntje zit, is hij dan muzikaal vernieuwend?
i mean ... het is niet omdat iemand vernieuwend is dat hij per definitie goed is (op welke manier dan ook) ; als je 40 euro uitgeeft mag je iets verwachten, en mag het feest zijn, en dat was het vorige keer ... dus als dat nu ook weer zo is voor alle geinteresseerde, dan kan iedereen van die potentiele groep aangesprokenen blij zijn met de spendering van 40 euro aan een al-dan-niet vernieuwend iets :) (trouwens, een nieuwe naam is ook al vernieuwing hé ;))

[deleted]
30 december 2006, 02:14
[deleted]

Eagle`
30 december 2006, 10:57
Armin heeft op zijn event toch ook dingen gedaan als bv Raccoon live laten meezingen, zijn broer op gitaar laten begeleiden enz?
En als ik mij niet vergis was dat toch zeer gelsaagd event, met ook een paar zeer exclusieve nummers tussen etc

Eller kan inderdaad wel degelijk goed gitaar spelen, maar wa doet dat er toe, 95% procent van al die trance live-acts dragen geen hol bij tot het geheel en de live-acts only nog minder ...

Steek is de DVD in van Seb & Marcus @ Tokyo, of een Human Blue, dat zijn live-acts

Tha Soul
30 december 2006, 14:41
ik vond die viool anders lekker vet (die lethal industry speelde geloof'k)

Big Fat ² :p

GroovyBeatsss
30 december 2006, 21:27
Ofwel laat mijn geheugen me volledig in de steek, maar daar was toch een live nummer gebracht. Alé die met zen trommels enal?

Eigelijk is er heel wat randanimatie geweest. Die goochel act, koor, viool, die zanger, ...

Sffs nog eens da filmke op zetten van Love comes again vanop TIC (kiekevel :D)

Dafference
1 januari 2007, 11:36
U bedoelt deze triestige slaapverwekkende bedoening? :p
http://youtube.com/watch?v=iz6g8mla_iI

All but the trails we trek
should lead us back to here
because our..
:applause: Tiësto comes again! :applause:

En het zou gaan om een een totaalconcept, dus cd voorstelling + nog meer show dan vorige keer. En dus zeker geen release party in de Versuz ofzo. *opluchting*

Zibro
1 januari 2007, 11:51
ach waarom moet er toch altijd kritiek zijn op zoiets?
Tis gewoon een feestje, het beest moet een naam hebben eh. Ik heb mij daar ongelofelijk geamuseerd en het is dat wat telt. Ik ben bereid om daar 40 euro aan te geven, het is tenslotte een hele nacht en niet een uurtje of 2. Ethias Arena, here we come!

PAC
1 januari 2007, 21:57
Vb.: Tiësto.com presents Tiësto @ HMH: hem voor 6u op 03/12/05 en speelde een pak platen die pas gereleased werden wanneer ISOS 5 uitkwam. Genoten en muzikaal dan nog een pak bijgeleerd.

TIC 3. Laat maar komen !!!

goed gezegd

3december 2005 was het dacht ik.
geweldige set van hem!

2 januari 2007, 15:03
@ woops:
ge zijt ne lullevent...

w00p
2 januari 2007, 22:39
Uw beargumentatie en het feit da ge zelfs te nonchalant bent om een verdraaide nickname juist te schrijven als de letters van mijn fout gespelde nickname om en bij de 20% van de totale omvang van uw betoog inhouden weerspiegelen de verfijning van een gemiddelde Tiësto- (en neem daar maar bij ID&T)fan.

[deleted]
2 januari 2007, 23:50
[deleted]

w00p
3 januari 2007, 00:01
Dit is oneerlijk, ik wist niet dat ik het tegen vijftienjarige meisjes had...

feral
3 januari 2007, 00:16

nu gaat ge ook wel laag :lol:

u geeft u mening . ok u blijft de boel afbreken niet ok

ma als ge da filmke bekijkt is het nie alleen de dj maar het volk dat het maakt

een zaal vol mensen fan van de zelfde dj is toch een zalig concept going crazy

geziet mij daar de 8ste rij springende mensen

tilt gaan :unsure:

Jurgenv1
3 januari 2007, 00:20
.... inhouden weerspiegelen de verfijning van een gemiddelde Tiësto- (en neem daar maar bij ID&T)fan.

Pardon?

w00p
3 januari 2007, 00:42
nu gaat ge ook wel laag :lol:

u geeft u mening . ok u blijft de boel afbreken niet ok

ma als ge da filmke bekijkt is het nie alleen de dj maar het volk dat het maakt

een zaal vol mensen fan van de zelfde dj is toch een zalig concept going crazy

geziet mij daar de 8ste rij springende mensen

tilt gaan :unsure:

Dit is nu eens iets waar ik wil op antwoorden. Neem een voorbeeld aan feral ipv kinderachtig gezeik op iemand die uw mening niet deelt. :niceone:

Ik weet dat het zeer laag was, maar ja, 2*uberlaag tegen mij, ik 1*laag terug...
Het is inderdaad vooral het volk. Ik zei ook nergens dat ge u er nie kunt amuseren, ik beklaag gewoon de commerce van het concept.
En ik zei al dat ik het gewoon wou laten bij mijn mening gezegd te hebben, maar dan is er een kleuter die lekker onderbouwd gaat zeggen "ge zijt ne lullevent!!!!"
YEAH!!1! :ironic:

Ik geef ook gewillig toe dat ik overdreven heb in mijn veralgemening over tiestofans en id&t fans (al vind ik id&t nog altijd dikke klootzakkerij, zitten ons nog altijd schaamteloos onder te spammen met hun idioot waardeloos magazineke, maar telkens editie's van vorig jaar)

Komt daar nog eens bij de rotbui waarin ik was.
Ben ondertss wat gekalmeerd en heb iemand een verontschuldigings-pm gestuurd, woorden teruggenomen, ...
Bij deze mijn verontschuldigingen voor de aanvallen, maar ik blijf bij mijn meningen.
Gedaan hierover.

Dafference
3 januari 2007, 09:52
Na uw pm te hebben gelezen doe ik er zand over. :)

Om er terug ne draai aan te geven ewa filmpkes van vorige keer:

Het 3D introoke, waar ge zo'n stom brillekes voor moest opzette. :p
http://www.youtube.com/watch?v=pwlOR330M_4
Tiësto vs. Mason, de man met de elektrische viool. :niceone:
http://www.youtube.com/watch?v=0yoTPmQbHbY
En om maar volledig te zijn nog wa fragmentjes van de dvd:
http://www.youtube.com/watch?v=Ey3aCioZT_c

3 januari 2007, 16:21
das leuk om nog is trg te zien :)

Krisix
3 januari 2007, 17:05
Zalige beelden, goede herinneringen sé :crazy:. Was vorige keer in de Ethias een goei feestje, deze keer opnieuw sé :p.

Dafference
3 januari 2007, 17:49
Ja de 2 laatste filmpkes kome uit de hollandse dvd, waar echt veel minder sfeer was!

En daarom hebbe ze er maar een epilepsie-montage van gemaakt. :p

Eagle`
3 januari 2007, 19:23

Bovenstaand filmpje kunt ge moeilijk representatief noemen Dafference, 3/4 van publiek ging enkel los op hitjes die avond

feral
3 januari 2007, 20:02
Bovenstaand filmpje kunt ge moeilijk representatief noemen Dafference, 3/4 van publiek ging enkel los op hitjes die avond

maar we zen wel los gegaan :cool:

kokkenmaster
3 januari 2007, 22:06
goed gezegd

3december 2005 was het dacht ik.
geweldige set van hem!

Helemaal juist. Misschien wel zijn beste set die ik live mocht meemaken van hem en ik beluister hem af en toe wel nog ns... Prog, zweverig en hard op het einde... Perfect !!

kokkenmaster
3 januari 2007, 22:13
Ik geef ook gewillig toe dat ik overdreven heb in mijn veralgemening over tiestofans en id&t fans (al vind ik id&t nog altijd dikke klootzakkerij, zitten ons nog altijd schaamteloos onder te spammen met hun idioot waardeloos magazineke, maar telkens editie's van vorig jaar)

Ik was al fan van ID&T toen de gemiddelde Belg er nog nooit van had gehoord en was dan ook blij wanneer werd aangekondigd dat er een Belgisch filiaal ging opgestart worden. Dankzij ID&T is oa. trance eindelijk weer wat onder de aandacht gekomen en hebben ze al enkele feestjes georganiseerd die toch echt iets hebben bijgebracht voor de dance-freak in België. Ook hebben ze bewezen dat een mega-event echt wel kan gehouden worden hier, want wat kregen we jaarlijks anders voorgeschoteld? Een event of 3, 4? Nu zijn dat er toch minstens het dubbele en dienen we niet altijd de grens ervoor over te steken.

En waardeloos magazine... Ik word persoonlijk graag op de hoogte gehouden van wat er zoal gebeurt in de dj-wereld en een enkel reisverslag vind ik maar verdomd mooi meegenomen. Ik ben nu niet echt gek van de 'stuff for rich kids' gedeelte, maar er staan steeds wel interessante artikels en cdreviews in. En hoef je het niet. Smijt het weg of verbrand het in je stoof...

kokkenmaster
3 januari 2007, 22:14
Ja de 2 laatste filmpkes kome uit de hollandse dvd, waar echt veel minder sfeer was!

En daarom hebbe ze er maar een epilepsie-montage van gemaakt. :p

Was je er aanwezig?

Zibro
3 januari 2007, 22:23
http://users.telenet.be/zibro/tiestoatdisney/tiesto!0017.AVI
Hier nog een klein fragmentje van hasselt 2004.

FredNova
3 januari 2007, 22:29
@ w00p : PM me uw adres en naam en ik haal uw gegevens uit het bestand zodat ge het waardeloos magazine niet meer krijgt

kokkenmaster
3 januari 2007, 22:36
Het 3D introoke, waar ge zo'n stom brillekes voor moest opzette. :p
http://www.youtube.com/watch?v=pwlOR330M_4
Tiësto vs. Mason, de man met de elektrische viool. :niceone:
http://www.youtube.com/watch?v=0yoTPmQbHbY

1e: Way Out West - Killa > kippevel terug !!
2e: LOL. Nog meer kippevel wanneer Mason net het LI deuntje inzet. Man, Gelredome stond dan op zijn kop. Ja, de dag van de opnames van de dvd :D

.eX3
4 januari 2007, 09:58
niet alleen de gelderdome :)

ik was er ook bij in hasselt, was gewoon super :)

maar voor mij was het beste moment toch wel het "bisnummer" delerium - silence

.eX3
4 januari 2007, 10:16
@ w00p : PM me uw adres en naam en ik haal uw gegevens uit het bestand zodat ge het waardeloos magazine niet meer krijgt

PWND w00p :p

4 januari 2007, 11:02
"bisnummer" delerium - silence

das is HET nummer van de dance-scene vind ik...

DJ BUZZE retro
4 januari 2007, 11:15

Foutloos? Ja.

Iemand anders die op marktrock was (was er zelf niet) wist me te zeggen dat hij er zelfs naast speelde. (en de persoon die dat zei kent toch wel wat van muziek en mixing)

Oei, maar commentaar op den Tijs is verboden he ;) , hij is toch zo'n god :lol:

jaja, we zijn allemaal jaloers :cool: :sop:

Woop: dank u om ook eens wat kritiek te durven uiten over die halfgod

4 januari 2007, 11:53
Iemand anders die op marktrock was (was er zelf niet) wist me te zeggen dat hij er zelfs naast speelde. (en de persoon die dat zei kent toch wel wat van muziek en mixing)

Oei, maar commentaar op den Tijs is verboden he ;) , hij is toch zo'n god :lol:

jaja, we zijn allemaal jaloers :cool: :sop:

en we zijn weer vertrokke... moet je trots op zijn.
Tiesto maakt foute, en zelfs veel met momente. Maar wat maakt van een dj een goede dj? Dat hij goede tracks kiest? Dat hij naaldloos mixt? Een combinatie van beide? ...
Ik vind dat je niet moet gaan zegge of iemand goed of slecht is. Tenslotte is dat je eige smaak. Er zijn genoeg dj's die wel is'n fout maken, er zijn genoeg rockbands die wel is'n foute snaar spele of is naast hun drumstel slage. Maar bederft da de sfeer? Maakt da de naam van een groep, artiest, dj, ... WHATEVER!!!, al slecht? Triest hoor, egt. Niemand kan perfecte dinge doen.
Vanaf het moment dat die commentaargevers da hier kunnen, dan kniel ik voor jullie. Beloofd:bow:

Desperatozz
4 januari 2007, 12:04
'k heb ook al setjes gehoord waar dave clarck hennig fouten maakt ... en zo is dat bij ELKE deejay
kdurf te wedden da'k met die zin ook mensen tegen hun kar rijd

maar die commentaar 'van horen zeggen' hé buzze ; gij gelooft ook alles wa in de joepie staat wss ; 't is nie omdat iemand er veel van kent, dat die persoon ook niet uit jaloersheid ewa overdrijft :)
'k kan uiteraard niet ontkennen dat er heel wat foutjes gebeuren ... but hey, he's human after all ;)
want ik heb den indruk dat de mensen die zeggen dat hij een zogezegde 'halfgod' is, ook doen alsof hij perfect moet zijn als deejay
terwijl de echte 'fans' (als ik ze zo mag omschrijven) niet beweren dat hij een halfgod is, en tiesto ook aanvaarden met z'n fouten

achja, tzal wel normaal zijn dat diegene met de meeste pro's ook de meeste contra's hebben zeker :)

4 januari 2007, 12:32
helemaal mee eens... Het is blijkbaar vele simpeler om commentaar te geven op iets of iemand anders. Ik vind dat je daarin een beetje relaxer mag zijn. Er zijn dinge die ni goed zijn, hij doet niet alles 100% en hij is verre van'n god maar je moet je mening is niet zo oplegge... Als je dat zo vind dan vind je da zo...

p.s.: leer ook allemaal is spreke met de 'IK'-vorm...

DJ BUZZE retro
4 januari 2007, 12:46
en we zijn weer vertrokke... moet je trots op zijn.
Tiesto maakt foute, en zelfs veel met momente. Maar wat maakt van een dj een goede dj? Dat hij goede tracks kiest? Dat hij naaldloos mixt? Een combinatie van beide? ...

Zei ik dan dat hij slecht is? (ik ben trouwens gek op trance, dus met het genre heeft het niks te maken)

Ik zei dat hij ver van foutloos mixt, en zoveel nieuws niet brengt... (wat w00p hier ook al opmerkte)

@ desperato : ik lees geen tijdschriften, laat staan de joepie. Als ik iets lees dan zijn het degelijke boeken over geschiedenis, of op het internet. En weer dat van "die zal wel overdreven hebben uit jaloezie" , wow, ben ik dan de enige mens die zo goed als nooit ijverzucht voelt voor iemand anders? Zijn er zoveel jaloerse mensen? Zoiets heet gewoon "kritisch zijn" ... en waarom mag dat alleen bij bepaalde mensen en bij anderen niet? Eens iemand een held is kunnen ze niets meer misdoen ofzo?

Elke DJ maakt fouten inderdaad, ook de zogezegde "toppers" maar de allerbesten zouden ze toch slechts sporadisch mogen maken he, en dan wel bij gewaagde manoeuvres...

Qua producen heb ik ook wel wat aan te merken op hem... hij heeft wel wat pareltjes gemaakt waarvoor hij krediet verdient... maar tracks zoals 'Traffic' (reeks DEZELFDE nootjes naast elkaar, héél het lieke lang hetzelfde loopke - als iemand zo'n melodie hier in het homemade forum zou posten zou hij door de helft afgekraakt worden "variatie !!!"), wow, is dat dan magische muziek? :lol:

Nogmaals, zeg ik dat hij slecht is ofzo? Zeker niet. Hij kan er wat van, maar zijn kunnen wordt OVERschat door de meesten (zowel op vlak van producen als draaien), alsof hij feilloos speelt en alleen maar bommen maakt, nooit bocht...

Da's mijn visie en eerlijke mening, en wat de fanboys onder jullie ervan vinden... leer kritisch zijn ipv al heel snel overtuigd te zijn door iemand omdat hij tot beste DJ vd wereld verkozen is... alsof zo'n titel 100% objectief gegeven is. Tuurlijk krijgt hij hem niet zomaar, maar contactjes en populariteit hebben zeker hun bijdrage, dat zegt ook iedereen in de platenzaak als het over hem gaat... aja, maar ze zijn allemaal jaloers zeker.. :eek: :ironic: :rofl:

Tah_b00nz0r
4 januari 2007, 13:10

tbh was da wel toch zalig ze :D

kvond die ervaring de max :p

4 januari 2007, 13:25
Opmerking 1:
"die zal wel overdreven hebben uit jaloezie" , wow, ben ik dan de enige mens die zo goed als nooit ijverzucht voelt voor iemand anders?

Opmerking 2:
maar tracks zoals 'Traffic' (reeks DEZELFDE nootjes naast elkaar, héél het lieke lang hetzelfde loopke - als iemand zo'n melodie hier in het homemade forum zou posten zou hij door de helft afgekraakt worden "variatie !!!")

Opmerking 3:
ja, maar ze zijn allemaal jaloers zeker.. :eek: :ironic: :rofl:

Antwoord op opmerking 1:
Het gaat hier over u maat als ik het lees wat Desperatozz schrijft...:ironic:

maar die commentaar 'van horen zeggen' hé buzze ; gij gelooft ook alles wa in de joepie staat wss ; 't is nie omdat iemand er veel van kent, dat die persoon ook niet uit jaloersheid ewa overdrijft :)

Antwoord op opmerking 2:
Daar heb je groot gelijk in.. Ik vind het een machtige loop maar mega ééntonig na een tijd. En als er idd iemand met'n song afkomt hier met'n loopje, dan heb je die opmerking constant natuurlek...

Antwoord op opmerking 3:
En dit is een zin om toch nog maar'n zin te kunne penne die op niets slaagt omda ze ni op u gegeve werd..
:offtopic: :doh:

Real
4 januari 2007, 14:00
Ik heb niks tegen gekritiek, maar kritiek moet gefundeerd zijn. Als je uit je nek begint te lullen, hoeft het voor mij ook niet meer.

En ja, Tiesto mixt soms érg zwak. Dat is geen geheim.

Qua producen heb ik ook wel wat aan te merken op hem... hij heeft wel wat pareltjes gemaakt waarvoor hij krediet verdient... maar tracks zoals 'Traffic' (reeks DEZELFDE nootjes naast elkaar, héél het lieke lang hetzelfde loopke - als iemand zo'n melodie hier in het homemade forum zou posten zou hij door de helft afgekraakt worden "variatie !!!"), wow, is dat dan magische muziek? :lol:

Traffic zou oorspronkelijk zelfs niet released worden, het was maar een "probeerseltje" van Tijs, en het gebruikt dan nog een sample van een oude track. (schiet me dood, maar ik ken de naam niet)
Maar die track werd zo'n enorm succes (samen met Faithfulness toen), dat er toch maar beslist werd om die releasen. Ik vind het trouwens een sterke track, maar ondertussen ben ik die uiteraard al beu gehoord.
En ik snap trouwens je kritiek hier niet echt. Er zijn tracks die nog een pak monotoner zijn dan Traffic (elke productie van Sander Van Doorn bijvoorbeeld), en die kennen ook veel succes. Maar goed, als jij die track slecht vindt, is dat jouw mening. Ik vind persoonlijk Love Comes Again een veel groter gedrocht.

Nogmaals, zeg ik dat hij slecht is ofzo? Zeker niet. Hij kan er wat van, maar zijn kunnen wordt OVERschat door de meesten (zowel op vlak van producen als draaien), alsof hij feilloos speelt en alleen maar bommen maakt, nooit bocht...

Productie: zijn discography kan je moeilijk zwak noemen; het In My Memory album, ongelofelijk veel remixes die nu classics genoemd worden, producties onder érg succesvolle aliasen als Allure en Kamaya Painters (samen met Benno), enz...
Draaien: zijn Magik- en In Search Of Sunrise-series zijn allebei wel belangrijke historische hoogtepunten in het trance-wereldje. ;)

Da's mijn visie en eerlijke mening, en wat de fanboys onder jullie ervan vinden... leer kritisch zijn ipv al heel snel overtuigd te zijn door iemand omdat hij tot beste DJ vd wereld verkozen is... alsof zo'n titel 100% objectief gegeven is. Tuurlijk krijgt hij hem niet zomaar, maar contactjes en populariteit hebben zeker hun bijdrage, dat zegt ook iedereen in de platenzaak als het over hem gaat... aja, maar ze zijn allemaal jaloers zeker.. :eek: :ironic: :rofl:
Ik ben geen fanboy. En Tijs is natuurlijk niet de beste dj van de wereld, mixtechnisch zou hij zelfs niet in de top 100 geraken. Iedereen wéét dat James Zabiela op 1 zou moeten staan. :woohoo:

Zibro
4 januari 2007, 18:08

Awel ik ben misschien geen echte fan van tijs, mijn smaak is breed.
Ik ken trouwens helemaal niks van de scene of weet ik wat. Speelt hij er dikwijls naast? Ja.
Maakt hij soms boecht platen? Ja.
Interesseert mij dat allemaal? Nee.
Mij maakt het niet uit of hij nu nr1 is of nr 300.000. Dat hij eens er neffest speelt kan gebeuren bij iedereen. Iedereen brengt wel eens boecht uit.
Feit is dat ik mij op al zijn feestjes wreed kan amuzeren, dat is het enige wat voor mij telt. Er zullen zeker betere dj's rondlopen, daar gaat het toch niet om. Dat hij het 'concert' concept organizeert, so what? Iedereen is vrij om dat te doen, laat maar komen.

Misschien is het beter om deze thread te laten voor wat hij bedoelt was.
Namelijk, info voor de 19de mei. Nog nieuws? ;)

DJoA
4 januari 2007, 18:30
is't hier weer Tiësto boel? :p ;)

kokkenmaster
4 januari 2007, 21:22
Tiësto is gewoon goed omdat hij al vele malen voor een vette avond heeft gezorgd in mijn geval. Moet hij dan technisch 100% zijn? Nee !!

TmagusJr
4 januari 2007, 21:28
Tiësto is gewoon goed omdat hij al vele malen voor een vette avond heeft gezorgd in mijn geval. Moet hij dan technisch 100% zijn? Nee !!

daar ga ik volledig mee akkoord

PAC
4 januari 2007, 22:24

Geef u weeral gelijk!
Bij mij volledig ook.

Veel fouten maakt em niet, soms, af en toe!
Zijn mixes zijn gewoon niet altijd goed, maar mij stoort het helemaal niet, want zijn tracklists maakt het heeeeeeeeeeeeeelemaaaal goed!

Neem nu James Zabiela die één van de beste mixers ter wereld is, maar als hij muziek draait dat saai is en geen gevoel van feesten bij mij opbrengt! Dan hoeft het voor mij niet.
Alhoewel heb noglaats een tracklist gezien van zabiela :love:
Ma bon
Het is wel plezant om in een club naar dj's te horen die perfect mixen, ma na een tijdje begint dat ook te vervelen.
Vind het ook altijd geweldig dat Tiësto meestal met zijn feestjes meefeest, ipv daar zo half dood te staan draaien zoals meeste dj's tegenwoordig!

BTW, ben hem 19 december tegengekomen in Antwerpen, dicht bij Media Markt.
Geweldige dag!!!!! :crazy: :crazy:

Eagle`
4 januari 2007, 23:59
Geef u weeral gelijk!

Het is wel plezant om in een club naar dj's te horen die perfect mixen, ma na een tijdje begint dat ook te vervelen.

T: Yeah, I see myself as a risky mixer because I think if you mix very clean, that's great for like 3% of the audience, but the other 97% who don't have a clue about mixing tracks, they want to hear the mix. So, I like them to hear the mix, so they know there's a new track coming in.

R: Do you do that for yourself as well? Because staying on the edge is more exciting than doing the same, smooth mix?

T: Yeah, I like to mix like that. And I make mistakes, you know... every night. Every night I play I make, like, three or four, five mistakes.

Een klassieker in zijn genre :lol:

Real
5 januari 2007, 00:03
Dat interview is idd een classic ondertussen. :D

Zibro
5 januari 2007, 15:15
http://id-t.be/be/eventkalender.php

onderste van het rijtje...lokatie is dus al bevestigd! :woohoo: :applause:

Dafference
5 januari 2007, 18:11

Heeft da daar ni al altij gestaan? Das normaal nog van vorige keer, net zoals Qlimax daar nog staat zonder datum. :)

wow, is dat dan magische muziek? :lol:
Hou toch is gwoon uw mond. :eek:

Ge moet toch zelf weten hoe waardeloos uw mening is, gezien ge Tiësto nog nooit hebt gehoord of gezien?
- Ofwel zed ge gewoon jaloers maar hebde die emotie nog ni herkent. Ik zie mij hier namelijk geen threads opendoen over technodeejays, en ze vervolgens in ellenlange posts gaan afbreken als ik ze nog nooit heb gehoord..
- Ofwel hebt ge een overdreven vorm van beïnvloedbaarheid, als een marktrock-ganger zegt dat die slecht was, word het ineens uw heilige missie om hem overal te gaan af te breken.. chapeau voor uw eigen mening!
- Ofwel hebt ge één of ander gepensioneerd-gen, waardoor ge kost wat kost uw gal moet spuwen over dingen waar ge geen verstand van hebt.. :wtf:

In elk geval zou ge gewoon stil moeten zijn (:x), en op zn hoogst vragen stellen aan Tiësto fans over het waarom..

Ik ga geen filmpjes meer zoeken om er een zoveelste draai aan te geven. Jammer van de mensen hier met verstand ter zake, dat ze zich met zulke kindjes bezig moeten houden.
Prolly de laatste thread die ik start op Telenet. :sleep:
Tranceaddict (http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?threadid=390971&forumid=13&s=)
Partyflock (http://partyflock.nl/topic/921801.html)

5 januari 2007, 23:33

da staat er idd nog van vorig jaar ze zoals hierboven vermeld...

Reptiel
6 januari 2007, 02:07

Tja, dat het een hit is geworden, was toen nog bijlange niet zo duidelijk. Zodus losgaan op een onozel hitje kan je dat niet noemen, aangzien het er op dat moment nog geen was.

En dat hij op suikerrick, zijn hits draaide, kwam vooral door het publiek.
Als je 5songs draait, en je ziet dat 80% van de mensen ze niet kent, moet je jezelf bijstellen, en je set nog redden.
Door toen zijn hitjes bij dat publiek te draaien, lukt dit.
Sta je daar dan tussen als fan en kritischi, dan heb je gewoon pech :)

Desperatozz
6 januari 2007, 02:45
Misschien is het beter om deze thread te laten voor wat hij bedoelt was.
Namelijk, info voor de 19de mei. Nog nieuws? ;)

gij zijt toch ook nen man naar m'n hart zene ;)

Eagle`
6 januari 2007, 10:29
Tja, dat het een hit is geworden, was toen nog bijlange niet zo duidelijk. Zodus losgaan op een onozel hitje kan je dat niet noemen, aangzien het er op dat moment nog geen was.

Love comes again werd toenertijd zot gedraaid op de radio, tmf, en weet ik wa allemaal. De uiteindelijke release was april ofzoiets en tic was in november. Dus LCA nog geen "hit" noemen si toch wel een zware understatement hoor Reptiel :)

kokkenmaster
7 januari 2007, 16:01
En dat hij op suikerrick, zijn hits draaide, kwam vooral door het publiek.
Als je 5songs draait, en je ziet dat 80% van de mensen ze niet kent, moet je jezelf bijstellen, en je set nog redden.
Door toen zijn hitjes bij dat publiek te draaien, lukt dit.
Sta je daar dan tussen als fan en kritischi, dan heb je gewoon pech :)

Suikerrock was ondanks de hits nog best vet. Bij de hits was het uiteraard even uitblazen maar op dingen als 'Moonlight Party', 'Floating Away', 'Broken Inside', 'Praiseworthy Tunes' e.a. was het toch zwaar feest :D

GroovyBeatsss
9 januari 2007, 13:03
Ondertussen is er meer info bekend, enja het is weer in de Ethias arena

Na het overweldigende succes van de vorige editie van “Tiësto in Concert” in 2004 keert Tijs Verwest, ofwel Tiësto, eindelijk terug naar België voor een nieuw solo concert. Op zaterdag 19 mei zal de Ethias Arena in Hasselt in het teken staan van de “Elements of Life” show.

In November 2004 gaf Tiësto voor de eerste maal een eigen concert in België, dit in een uitverkochte Ethias Arena voor maar liefst 20.000 personen.

Zaterdag 19 mei organiseert ID&T wederom het soloconcert van de populairste DJ ter wereld in de Ethias Arena te Hasselt. Het concert draagt de naam 'Elements of Life'.

'Ik kijk er ontzettend naar uit om terug te keren naar België met een eigen concert,' aldus een enthousiaste Tiësto. 'De Tiësto In Concert show in 2004 is momenteel voor mij nog steeds een van de mooiste optredens in België tot nu toe! Ik heb er vertrouwen in dat we het succes van de 'Tiësto in Concert' shows met deze nieuwe en vooruitstrevende show gaan overtreffen!'

De kaartverkoop start zaterdag 13 januari om 10u00 via www.sherpa.be., Free Record Shop, FNAC en Mediamarkt. Meer informatie over de 'Elements of Life' show van Tiësto in België zal binnenkort bekend gemaakt worden via www.tiesto.com en www.id-t.be.

Event:
Tiësto’s Elements of Life tour

Datum:
Zaterdag 19 mei

Tijd:
21.30 – 06.00

Tickets:
44 euro

België:
www.sherpa.be
070 345 050
Free Record Shop
Fnac
Mediamarkt

Nederland:
www.sherpa.be
0900 34 50 500

Internationaal:
www.sherpa.be

VIP tickets:
318 euro:
www.sherpa.be (online; nationaal + internationaal) (4 tickets, fles champagne, toegang tot VIP, aparte ingang, VIP parking)

VIP Loges:
Meer info: tijs.vandenbroucke@id-t.be

Bron ==> http://id-t.be/be/news-subpage.php?newsid=1148

Hdr
9 januari 2007, 13:11
hmmm mss mss gaak wel

Inv`
9 januari 2007, 13:49
niet aanwezig!

ferre
9 januari 2007, 14:05
tochwel aanwezig denk ik , als ik wa volk vind om mee te gaan

DJ BUZZE retro
9 januari 2007, 14:09
Heeft da daar ni al altij gestaan? Das normaal nog van vorige keer, net zoals Qlimax daar nog staat zonder datum. :)

Hou toch is gwoon uw mond. :eek:

Ge moet toch zelf weten hoe waardeloos uw mening is, gezien ge Tiësto nog nooit hebt gehoord of gezien?
- Ofwel zed ge gewoon jaloers maar hebde die emotie nog ni herkent. Ik zie mij hier namelijk geen threads opendoen over technodeejays, en ze vervolgens in ellenlange posts gaan afbreken als ik ze nog nooit heb gehoord..
- Ofwel hebt ge een overdreven vorm van beïnvloedbaarheid, als een marktrock-ganger zegt dat die slecht was, word het ineens uw heilige missie om hem overal te gaan af te breken.. chapeau voor uw eigen mening!
- Ofwel hebt ge één of ander gepensioneerd-gen, waardoor ge kost wat kost uw gal moet spuwen over dingen waar ge geen verstand van hebt.. :wtf:

In elk geval zou ge gewoon stil moeten zijn (:x), en op zn hoogst vragen stellen aan Tiësto fans over het waarom..

Ik ga geen filmpjes meer zoeken om er een zoveelste draai aan te geven. Jammer van de mensen hier met verstand ter zake, dat ze zich met zulke kindjes bezig moeten houden.
Prolly de laatste thread die ik start op Telenet. :sleep:
Tranceaddict (http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?threadid=390971&forumid=13&s=)
Partyflock (http://partyflock.nl/topic/921801.html)

genoeg gehoord kereltje, sets die op het net staan misschien? Ik vorm geen mening van een DJ puur op z'n naam, én ik hou rekening met meningen van mensen die ik respecteer, dat doet iedereen toch? Jij als downloader alleen zal natuurlijk niet veel in contact komen met mensen die iets dichter bij DJ's en producers staan :doh:

Jaloers? Dat is iets wat ik niet snap aan andere mensen... zelf ken ik jaloezie niet, geloof ik :bow: enkele anderen die ik ken daarentegen *kuchkuch*

en over beïnvloedbaarheid gesproken, kga geen percentages neerplakken maar een flink deeltje van de tiësto fans zijn beïnvloedbare kindjes. (chart lovers dus) zoiets verziekt een stijl, in dit geval trance ;)

amen

Dafference
9 januari 2007, 14:35
Ik ga er niet uitgebreid op reageren, ge weet zelf da da gelogen is man. Om even uwzelf op discogs te quoten:

I've been to many parties where he was playing, and I heard many, many bad mistakes in his mixing..
Aantal parties geweest: 0.
Geloofwaardigheid? :eek:

Nogmaals, ge denkt dagge ni jaloers zeit, maar wa doet ge anders als ge een deejay met alle moeite zit af te breken die ge nog nooit hebt horen draaien? :wtf:

En tooghangers in de plaatselijke platewinkel slash Marktrockbezoekers staan verder weg van Tiësto dan mensen zoals mij die al het nieuws volgen, sets downloaden, heen en terug mailen naar de organisaties en klein detail: ook daadwerkelijk naar de feesten gaan.. :ironic:

Erg trouwens dat een gabber meer weet van trance dan de zelfverklaarde trance-liefhebber die zelfs Trance Energy op voorhand te min vond.. maar goed. :unsure:

Laat ons gewoon verder praten over het heugelijke nieuws en de Tiësto bashers alsook de fanboykindjes (niet dat ik die hier al gehoord heb) negeren.. :sop:

Btw, vandaag werd bekend dat Promo zijn eigen solo-concert krijgt in de HMH op 24 maart, een week voor Vince zijn solo-concert. Dus dat is echt al lang niet meer voorbehouden aan hitdeejays als Tiësto. En Promo draait ook foutjes hoor, en word ook vaak de nummer 1 in hardcore genoemd terwijl dat ook fel discussieerbaar is.. zo gaat het nu eenmaal altijd en dat geeft stof om te discussieren (met mensen die er iets van kennen) maar wat op het einde van de dag overblijft is dat deze mensen veel voor de scene gedaan hebben en daarom ook wat eer verdienen. Je hoeft daar toch niet mee akkoord te gaan, ze geven toch ook Emmy's en Golden Globes enzo aan films die veel mensen niet goed vonden.. Maar dat mensen zulke films vervolgens zouden afbreken maar ze niet gezien hebben, nee daar kan ik niet tegen..

Terug ontopic: zaterdag 2 kaartjes halen. :doc:
Wel gewone want 80 euro voor VIP vind ik toch wat veel. En je staat dan helemaal vanachter!

DJ BUZZE retro
9 januari 2007, 14:56
Ik ga er niet uitgebreid op reageren, ge weet zelf da da gelogen is man. Om even uwzelf op discogs te quoten:

Aantal parties geweest: 0.
Geloofwaardigheid? :eek:

Nogmaals, ge denkt dagge ni jaloers zeit, maar wa doet ge anders als ge een deejay met alle moeite zit af te breken die ge nog nooit hebt horen draaien?

En tooghangers in de plaatselijke platewinkel slash Marktrockbezoekers staan verder weg van Tiësto dan mensen zoals mij die al het nieuws volgen, sets downloaden, heen en terug mailen naar de organisaties en klein detail: ook daadwerkelijk naar de feesten gaan.. :ironic:

Erg trouwens dat een gabber meer weet van trance dan de zelfverklaarde trance-liefhebber die zelfs Trance Energy op voorhand te min vond.. maar goed. :unsure:

Laat ons gewoon verder praten over het heugelijke nieuws en de Tiësto bashers alsook de fanboykindjes (niet dat ik die hier al gehoord heb) negeren.. :wall:

:offtopic:
Btw, vandaag werd bekend dat Promo zijn eigen solo-concert krijgt in de HMH op 24 maart, een week voor Vince zijn solo-concert. Dus dat is echt al lang niet meer voorbehouden aan hitdeejays als Tiësto. En Promo draait ook foutjes hoor, en word ook vaak de nummer 1 in hardcore genoemd terwijl dat ook fel discussieerbaar is.. zo gaat het nu eenmaal altijd en dat geeft stof om te discussieren met mensen die er iets van kennen.

Op discogs wou ik persé eens spreken VOOR de mensen die mij al dat nieuws gebracht hebben (mensen die het gros toch als "kenner" zou beschouwen). Mensen die al jaren in de (échte :p , niet ik dus!) produce -en DJ scene zitten, die hun mening telt niet dan? En maar blijven doen alsof ik hem 100% afbreek, lees mijn posts goed door en ik zeg dat hij zeker een deel van zijn naambekendheid verdient voor goede producties etc... of ik nu livesets van hem hoor op mp3 of int echt, maakt dat wat uit? 't zal ni verschillend zijn he objectief gezien.

Ik denk dat je graag met de term jaloezie gooit omdat je zelf iemand bent die daar veel last van heeft? Al was het maar omdat een of andere jan met de pet praat met een meisje waar je niet mee samenbent of nauwelijks kent, om maar één dom vb'tje te geven :wtf: , nee hoor... ik ben een mens die graag kritiek geeft, en niet iedereen kan daarmee om... ik durf big ego's het vuur aan de schenen te leggen, ipv allemaal mee te juichen "oh yes hij is goed", voor de gemakkelijkheid of uit onwetendheid. Ik ben beeldsprakelijk jaloers (lees: KIJK OP) naar mensen die veruit alleen maar kwaliteitsvolle producties hebben gemaakt, zoals bv Marino Stephano en ook (maar in veel mindere mate) M.I.K.E. :) , niet op één of andere over-opgehemelde Tiesto.

ik weiger om bocht te kopen op plaat én ik heb zelfs een plaat gekocht van DJ Tiësto, al lang geleden... en ik ben nooit voor hem geweest... dat wil wel zeggen dat ik ermee akkoord ga dat hij bepaalde releases echt waard is...

Ik durf alleen zeggen dat hij ook BOCHT maakt... en begin dan maar niet van "jamaar iedereen maakt al wel eens bocht blablabla" , voor iemand die zo opgehemeld wordt, zijn er heel wat minder bekende artiesten die ALLEEN maar kwaliteit maken... zoals bv RMB, en zo zijn er nog wel pakken meer...

lang leve de tiesto-hype :ironic:

.eX3
9 januari 2007, 15:19
omg 44 euro + kosten = 46 euro ... afzetters :(
ze gaan echt elk jaar omhoog met hun prijzen

DJ BUZZE retro
9 januari 2007, 15:25
omg 44 euro + kosten = 46 euro ... afzetters :(
ze gaan echt elk jaar omhoog met hun prijzen

kzal ook maar ff terug ontopic gaan :p

idd, groot gelijk. I love techno (hoeveel keer groter is dat en met hoeveel dozijn meer namen) kostte nog niet zo lang geleden "maar" 45 à 50 euro? En nu al 44 gewoon voor één naam :unsure:

Mooie aanwijzing van hoe ze het weer willen uitmelken... :love: :ironic:

XplicitSnake
9 januari 2007, 17:21
hoogstwss Aanwezig :)

BuffaloKampioen
9 januari 2007, 17:26
Ik ben geen fanboy. En Tijs is natuurlijk niet de beste dj van de wereld, mixtechnisch zou hij zelfs niet in de top 100 geraken. Iedereen wéét dat James Zabiela op 1 zou moeten staan. :woohoo:

Kevin Jee op 1 !!!!!!!!! :D

Desperatozz
9 januari 2007, 17:35
zijn er heel wat minder bekende artiesten die ALLEEN maar kwaliteit maken... zoals bv RMB, en zo zijn er nog wel pakken meer...

tuurlijk!

maar
ofwel hebben die gene konijnenpoot verstand van zakendoen en marketing
ofwel WILLEN ze niet in de schijnwerpers staan
ofwel is hetgene dat ze maken voor een TE selectief publiek bedoeld, waardoor je teveel contra's hebt ipv pro's :)

en ik ben er van overtuigd dat deze 'minder bekende, maar kwalitatieve artiesten' ook wel eens wat minders producen of minder goe draaien :)
maar nu wordt daar gewoon reply na reply over gemekkerd
thats the problem when you're famous e :p

DJ BUZZE retro
9 januari 2007, 17:46
tuurlijk!

maar
ofwel hebben die gene konijnenpoot verstand van zakendoen en marketing
ofwel WILLEN ze niet in de schijnwerpers staan
ofwel is hetgene dat ze maken voor een TE selectief publiek bedoeld, waardoor je teveel contra's hebt ipv pro's :)

en ik ben er van overtuigd dat deze 'minder bekende, maar kwalitatieve artiesten' ook wel eens wat minders producen of minder goe draaien :)
maar nu wordt daar gewoon reply na reply over gemekkerd
thats the problem when you're famous e :p

ah, jij begrijpt het... merci :)

Ik vind gewoonweg dat je dat evengoed van (hoe noemde hij ook alweer? :p) mag zeggen en dat niet iedereen met z'n zwaard moet afkomen dan omdat hun grote held beledigd is. Wie FAMOUS is en VEEL SLIJK VERDIENT mag in de plaats daarvoor ook eens NAAR ZIJN BEROEMDHEID GESCHAT WORDEN he... ;) nietwaar? Want zoals je zelf zegt, als je voor het geld en de faam gaat ... (nét dat vind ik iets dat aantoont dat je niet voor 100% ARTIEST bent in de zuivere zin van het woord... maar da's mijn bescheiden mening)

Bon, dan is mijn meningsuiten bevredigd :D en ga ik stoppen met zagen en zullen we terug ontopic gaan.

kokkenmaster
9 januari 2007, 20:47
Wat het ook kost. Ik ben aanwezig :)

En ivm de artiest Tiësto. Al een fanboy sinds '98 (voor VELEN wisten dat ie bestond) dus niet afgeven op mijn soort é ;) Maar hij heeft idd up & downs gekend met een up periode van '98 tot 2002, dan een down periode met 'Rain Down On Me' en 'Love Comes Again' en spijtig dat 'Adagio For Strings' en 'Just Be (Antillas rmx)' zo werden kapotgedraaid. Maar hij is sinds eind 2005 echt weer terug bezig met een upper periode. Vette sets gehoord en live beleefd...

Niet iedere artiest heeft altijd goud in zijn handen é. Bvb. in de metalwereld waarin Metallica zeer geliefd is maar ze ook schijtplaten maken als St. Anger...

En moest iemand in zijn schoenen staan en overal heen kunnen reizen waar je wilt en er pakken poen mee verdient, met je hobby dan nog. Die gaat NOOIT weigeren :)

Skullbasher_31
9 januari 2007, 20:52
En ivm de artiest Tiësto. Al een fanboy sinds '98 (voor VELEN wisten dat ie bestond) dus niet afgeven op mijn soort é ;) Maar hij heeft idd up & downs gekend met een up periode van '98 tot 2002, dan een down periode met 'Rain Down On Me' en 'Love Comes Again' en spijtig dat 'Adagio For Strings' en 'Just Be (Antillas rmx)' zo werden kapotgedraaid. Maar hij is sinds eind 2005 echt weer terug bezig met een upper periode. Vette sets gehoord en live beleefd...

how shit, dan ben je zen laatste 2 dinges vergeten ze
die pirates ding:s:s:s en dat dance 4 life :doh:
grootste schijtplaten van hem OOIT ze

kokkenmaster
9 januari 2007, 21:16
how shit, dan ben je zen laatste 2 dinges vergeten ze
die pirates ding:s:s:s en dat dance 4 life :doh:
grootste schijtplaten van hem OOIT ze

Ik had het niet over zijn producties maar over zijn draaistijl :) De producties zijn idd niet alles, maar ik wacht gewoon op zijn nieuwe cd van dit jaar. Die zal wel terug in orde zijn.

* Pirates klonk op Suikerrock wel dik ok en is plezant plaatje om te mixen maar dan wel eerder de orchestral version... Heeft plezant deuntje en mooie kick.
* Dance4Life... Tja... Ik heb em gekocht omdat ik er zo mee het goede doel steunde...

Uiteraard zijn de radio edits om van te braken maar dat zijn nu eenmaal bijna alle trancenummers in die vorm.

Skullbasher_31
9 januari 2007, 21:26
Ik had het niet over zijn producties maar over zijn draaistijl :)

misverstaan dan:p

De producties zijn idd niet alles, maar ik wacht gewoon op zijn nieuwe cd van dit jaar. Die zal wel terug in orde zijn.

* Pirates klonk op Suikerrock wel dik ok en is plezant plaatje om te mixen maar dan wel eerder de orchestral version... Heeft plezant deuntje en mooie kick.
* Dance4Life... Tja... Ik heb em gekocht omdat ik er zo mee het goede doel steunde...

Uiteraard zijn de radio edits om van te braken maar dat zijn nu eenmaal bijna alle trancenummers in die vorm.

mja dance for life is geen echte trance e (of toch de radio edit),
kbedoel als trance radio edits zo zuigen wth zoude da dan in den ether sturen:p

kokkenmaster
9 januari 2007, 21:47
mja dance for life is geen echte trance e (of toch de radio edit), kbedoel als trance radio edits zo zuigen wth zoude da dan in den ether sturen:p

D4L is idd geen pure trance, maar toch suckt de radio edit :) Da bouwt niet op, niet af enz... En waarom ze uitzenden... Om een groot, niet kritisch publiek te bereiken dien je dat nu eenmaal te doen.

Zie M.I.K.E, Ferry, Armin en nog een pak anderen... Net nog de clip gezien van Veracocha - Carte Blanche... Manmanman... Leve de vinylversies !! :)

9 januari 2007, 21:48
1 woord:
GEEEEEUUUUWWWW!!!

ontopic: ik ga 99% aanwezig zijn :)

kokkenmaster
9 januari 2007, 22:08
1 woord:
GEEEEEUUUUWWWW!!!

Laat de grote mensen eens babbelen.

TmagusJr
9 januari 2007, 22:17
ik ga ook gaan party :)

Djack
10 januari 2007, 00:04
Gaat zalig feesje worden.
Kheb men pa overtuigd om mee te gaan.
Word nog lache :p

DJ BUZZE retro
10 januari 2007, 08:24
Gaat zalig feesje worden.
Kheb men pa overtuigd om mee te gaan.
Word nog lache :p

uw pa? :unsure:

Djack
10 januari 2007, 08:59
uw pa? :unsure:

Nothing wrong with that :)
kom der goe me overeen, kunnen zeker samen plezier maken.
zijn ook nog nen hoop maten bij, die hebben er ook geen last van.
hij vind tiesto zen cd's echt goed en zou graag eens zoiets meemaken

10 januari 2007, 14:24
Laat de grote mensen eens babbelen.

kerel, ik ben da gezeik op dien tiesto meer as bui.
Als die persoon hun ni aanstaat ze gwn zwijge en het topic late voorwa het is...

Skullbasher_31
10 januari 2007, 15:34
Als die persoon hun ni aanstaat ze gwn zwijge en het topic late voorwa het is...

sorry ze fanboy:x :sop:

10 januari 2007, 17:55
sorry ze fanboy:x :sop:

en dan hebbe we weer'n reactie om'n reactie te kunne geve...
fanboy is veel gezegd, kvind'm goed maar om nu te zegge dat ie de wereld voor me is... nee da ni...

DJ BUZZE retro
10 januari 2007, 19:03
Nothing wrong with that :)
kom der goe me overeen, kunnen zeker samen plezier maken.
zijn ook nog nen hoop maten bij, die hebben er ook geen last van.
hij vind tiesto zen cd's echt goed en zou graag eens zoiets meemaken

jaja, was geen aanval ofzo... ik zie gewoon mezelf (en veel mensen) niet uitgaan met hun pa..

dan hebt ge chance dagge u zo kunt amuseren met ne moderne pa :p

ferre
10 januari 2007, 19:38
mijn vader en mijn nonkel luisteren ook heel graag naar tiesto, armin van buuren enzo

kokkenmaster
10 januari 2007, 20:55

Goh ja. Ik vind het net plezant om erover te discusiëren met niet Tiësto liefhebbers. Zo heb ik tenminste nog een kans om hen van hun tegendeel te bewijzen... Anders al helemaal niet :)

Djack
10 januari 2007, 22:11
jaja, was geen aanval ofzo... ik zie gewoon mezelf (en veel mensen) niet uitgaan met hun pa..

dan hebt ge chance dagge u zo kunt amuseren met ne moderne pa :p

Beschouwde het ni als nen aanval zne :)

10 januari 2007, 23:11
men vader is dan serieus ouderwets :D

PAC
11 januari 2007, 01:32
Aanwezig!!!

Trouwens mijn pa hoort Tiesto ook graag, hij vindt em geweldig.
Was trouwens mee geweest met Tiesto In Concert In Arnhem.
Hij VIP, wij gewoon!
Hehehe zaaalig

Ma of dat hij dees keer ook ga, weet ik ni!

daedalus
12 januari 2007, 21:15
ben men ticket vandaag gaan halen

vorige editie heb ik me goed geamuseerd dusja

kokkenmaster
12 januari 2007, 21:20
ben men ticket vandaag gaan halen

vorige editie heb ik me goed geamuseerd dusja

Voor een VVK die morgen pas begint?

Real
12 januari 2007, 21:21
Voor een VVK die morgen pas begint?
Ze zullen die overal al wel onder den toog hebben liggen. ;)

daedalus
12 januari 2007, 21:39
jep
free record shop hasselt :)

kokkenmaster
12 januari 2007, 21:42
Ze zullen die overal al wel onder den toog hebben liggen. ;)

Had ik wel in gedachten :) Morgenochtend om 10u voor de FRS in Gent dan maar...

Zibro
12 januari 2007, 22:03
die van ons zijn ook al besteld :)

TmagusJr
12 januari 2007, 22:12
die van ons zijn ook al besteld :)

waar kan je ze al bestellen? ;)

Zibro
12 januari 2007, 22:38
gewoon bij free record shop ;)

TmagusJr
12 januari 2007, 22:44
gewoon bij free record shop ;)

ah thx

BuffaloKampioen
13 januari 2007, 02:01
Aanwezig!!!

Trouwens mijn pa hoort Tiesto ook graag, hij vindt em geweldig.
Was trouwens mee geweest met Tiesto In Concert In Arnhem.
Hij VIP, wij gewoon!
Hehehe zaaalig

Ma of dat hij dees keer ook ga, weet ik ni!

zwijgt ervan, m'n pa zit regelmatig int feestpaleis in Beervelde! De zondag dan nog...

13 januari 2007, 14:57
feestpaleis... Tiesto... Op zondag...
Offtopic? :)

tutti
13 januari 2007, 20:26
waar kan je ze al bestellen? ;)

Sherpa (http://www.ticketclub.be/Ticket/Ticket1.aspx?StukId=UNIWAY000000000000000000000048 25) ;)

kokkenmaster
14 januari 2007, 16:42
Binneeuuuhhh !!! In de FRS te Gent wisten ze nog van geen tickets maar in de FNAC des te meer :D

14 januari 2007, 17:49
dat gebeurd wel meer in de FRS..
Had da me men sensation ticket ook...

GroovyBeatsss
14 januari 2007, 21:42
Morgen ook eens gaan kijken se voor men tickets, die van sensation in ene weg ook meepakken :P

Tr@nCe
15 januari 2007, 02:56
Normaal ook aanwezig.

De keren (toch al 10 maal) dat ik Tiësto heb gezien waren altijd zalige setjes en vond niet dat er echt fouten te horen waren in zijn setjes. Zal altijd wel eens een foutje in zitten.

Over de laatste releases van Tiësto.

Tiësto - Adagio For Strings (Tja weeral voor en tegenstanders). In mijn geval dus voorstander. Deze was de openingsplaat van de eerste Tiësto in Concert, die nog altijd een van de mooiste en beste avond van mijn leven was. Die opening was gewoon machtig. De opening van TIC 2 was daar niks tegen.

Tiësto - Just Be (De remix die uiteindelijk commercieel geworden is vond ik best wel een lekkere plaat, het orginele nummer is trouwens totaal niet commercieel.

Tiësto pres. Allure - The Loves we lost (Deze plaat is zalig, is gewoon af)

pirates of the caribbean (Tiësto remix) (Persoonlijk vind ik deze plaat wel nice, De mensen van Disney hebben hem persoonlijk gevraagd om er een remix van te maken.)

Tiësto en Maxi Jazz - Dance4live (Akkoord deze plaat zuigt, maarja deze was sowieso commercieel gericht waarvan de opbrengst naar het goede doel ging.)

Mijn Tiësto gigs

Antwerp Is Burning
15 Years Illusion
18 Years Illusion
Innercity 2002 (Rusland)
Innercity 2003 (Brasil)
TIC 2003
TIC 2004
Tiësto @Disneyland
Tiësto @Versuz 2005
Tiësto @ HMH 2006 (In Search of Sunrise 5 release party)

ShadesOfJae
18 maart 2007, 18:57
http://www.id-t.com/tiesto/clip/

TmagusJr
18 maart 2007, 19:58
schoon clipke chic :woohoo:

Dafference
18 maart 2007, 21:27
kHeb toch al veel beter filmpjes gezien, zeker tegenwoordig.. :)

Maar who cares, de site van vorige keer in Hasselt stelde helemaal niets voor en qua show was het af. :bow:

Voor die honderdduizenden mensen het komende jaar zullen ze wel nog meer uit de kast halen..
Kan ni wachten tot ik die aankondigingsstem weer door de Ethias Arena hoor klinken. :woohoo: :woohoo: :woohoo:

In Holland kost het overigens 60 euro.. :D
En de VIP da wilde zelfs nog ni wete..

€ 195 ,25

GroovyBeatsss
26 april 2007, 17:02
Jaja, komt dichter en dichter.

Btw check vooral niet de filmkes op youtube, want daar trekt da imo toch wel op de balle. Ochja hopen dat we in hasselt verwend wordne eh :p

Trancerke
26 april 2007, 18:28
ik zal er ook zijn , maar dan om te werken :P

GroovyBeatsss
26 april 2007, 19:05
ik zal er ook zijn , maar dan om te werken :P

Woot, free booze!

^MystiQ
26 april 2007, 19:12

Wat een sfeer, gotta love it :love:

zwijgt ervan, m'n pa zit regelmatig int feestpaleis in Beervelde! De zondag dan nog...

Uw pa is vrijgezel dan ofzo ? :p

Real
26 april 2007, 19:19
Omg TIESTO?????

Dafference
8 mei 2007, 23:30
Omg TIESTO?????
Uhu TIESTO!!!!! :bow:

Nog een dikke 10 dagen te gaan, het lange wachten begint af te korten!
Dus nu moet deze thread maar op de voorpagina blijven! :p

GroovyBeatsss
8 mei 2007, 23:46
Uhu TIESTO!!!!! :bow:

Nog een dikke 10 dagen te gaan, het lange wachten begint af te korten!
Dus nu moet deze thread maar op de voorpagina blijven! :p
De real gaat zelf ook hoor:p

Dafference
9 mei 2007, 00:03
De real gaat zelf ook hoor:p
Dan reageert hem toch ma vreemd vindek. :crazy:

Ontopic:
Der is inmiddels ook een tweede trailer verschenen (voor NL wel maja):
http://www.id-t.com/tiesto/clip/

En de eerste trailer (die aangepast is voor Hasselt):
http://id-t.be/media/tiesto/

GroovyBeatsss
9 mei 2007, 00:04
Dan reageert hem toch ma vreemd vindek. :crazy:

Tis real voor iets eh;)

PAC
9 mei 2007, 16:56
OOOw yeah!!
Nog evkes!

Dafference
9 mei 2007, 17:34
Hoe Lang Nog Tot Tiësto? (http://www.timeanddate.com/counters/fullscreen.html?mode=a&year=2007&month=5&day=19&hour=21&min=30&sec=00&p0=48) :baard:

TmagusJr
9 mei 2007, 19:52
Hoe Lang Nog Tot Tiësto? (http://www.timeanddate.com/counters/fullscreen.html?mode=a&year=2007&month=5&day=19&hour=21&min=30&sec=00&p0=48) :baard:
kwestie van het just te weten wanneer het is :woohoo:

Real
11 mei 2007, 21:02
Hopelijk draait em Dance4Life, anders is menne avond wel serieus verpest. :s

DevStyle
11 mei 2007, 22:45

Ja maar die maakt da voor u wel goed met John Dahlbäck - Blink :bow:

PAC
12 mei 2007, 21:13
Ja maar die maakt da voor u wel goed met John Dahlbäck - Blink :bow:

Je bedoelt Carl B vs Breaking Benjamin - Diary of Jane (Sean Tyas Rework)
Niet echt een trance fan, maar dees lieke overtreft alles!
:)

Robust²
12 mei 2007, 21:21
de Tune Of The Year mannen? :) (ID - ID, Real heeft wel een sample?)

Dafference
12 mei 2007, 21:57
Erg diepgaand is die plaat op het gehoor misschien niet, maar zo vind ik ze toch netjes:
http://youtube.com/watch?v=mFVB6tfZHXg (zeker dat stuk in de helft met de Blue Man Group!) :niceone:

En het blijft een plaat voor het goede doel dus vind ik niet dat je ze op zichzelf zo hard moet gaan bekritiseren..
Platen als D4L, Traffic etc vind ik zelf ook maar erg simpel, maar ze werken op de momenten dat het er toe doet wel, kan je niet ontkennen. :)

Real
12 mei 2007, 23:04
de Tune Of The Year mannen? :) (ID - ID, Real heeft wel een sample?)

Die zal hij NIET draaien vrees ik. :(

Dafference
15 mei 2007, 00:24
Er zijn al 19000 kaartjes verkocht dus momenteel nog 1000 over. :crazy:

kHad liever da het ni ging uitverkopen, meer plaats is altij leuker, maja.. :)

Laatste info staat trouwens op www.id-t.be ma door die stomme nieuwe site kan ek da ni kopieren..

PAC
15 mei 2007, 17:21
Er zijn al 19000 kaartjes verkocht dus momenteel nog 1000 over. :crazy:

kHad liever da het ni ging uitverkopen, meer plaats is altij leuker, maja.. :)

Laatste info staat trouwens op www.id-t.be ma door die stomme nieuwe site kan ek da ni kopieren..

Echt dan eh!
Die nieuwe website werkt zo hard op mijn zenuwen.
Pfff

IceBearBitch
16 mei 2007, 19:35
Heb hier nog 2 tickets op overschot liggen. Iemand interesse ?

http://www.kapaza.be/Diversen/Toegangskaarten/5466789/2_Tickets_Tiesto_Elements_of_Life.html

GroovyBeatsss
16 mei 2007, 22:57
Mannekes! Khem der goesting in. Nog paar daagjes geduld hebben en dan P-A-R-T-Y!

DevStyle
17 mei 2007, 02:10
Nog iemand die 2 tickets voor Tiesto kwijt moet, regio Zuid-Limburg (Tongeren)?

tutti
17 mei 2007, 12:28
Slideshow Tiësto In Concert 2004 (http://users.pandora.be/bart.bambust/tiestoinconcert.exe)

IceBearBitch
17 mei 2007, 19:07
Nog iemand die 2 tickets voor Tiesto kwijt moet, regio Zuid-Limburg (Tongeren)?

Ik ben zaterdag in zonhoven, mss kan je ze daar komen ophalen ?

Dafference
17 mei 2007, 19:23
Best handige info:

21u30: Deuren open
22u45: start programma
00u00: start set Tiësto
06u00: einde

Bron: www.grenslandhallen.be

Dan gaan wij toch nog een uurtje later gaan, dat we tegen half 12 daar zijn.
Overigens wil dit ni zegge da Tiësto niet voor middernacht draait, die er vorige keer bijwaren weten wat ik bedoel. ;)

DevStyle
18 mei 2007, 15:34
Nog steeds op zoek naar 2 tickets, jongens :(

EDIT: laat maar, tis al geregeld: FEESTJE?!

Dafference
18 mei 2007, 17:52
Nog steeds op zoek naar 2 tickets, jongens :(

EDIT: laat maar, tis al geregeld: FEESTJE?!
:p

Tis blijkbaar toch (net) ni uitverkocht? Ofwel zijn ze wat laat met het te melden.

DevStyle
18 mei 2007, 18:36
:p

Tis blijkbaar toch (net) ni uitverkocht? Ofwel zijn ze wat laat met het te melden.

Nee maar blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die van hun kaartjes af moeten.. :woohoo:
Ik wil er gewoon geen 46€ voor neertellen..

triangle
18 mei 2007, 18:45
In de Fnac Leuven hebben ze mij gezegd dat het totaal ni goe verkoopt tov de vorige edities. Sinds een maand geleden is de grote rush voorbij en hebben ze er slechts 90 fzo verkocht xD

Anyway, daarvan zitten er 2 voor mij bij => feesjeuh <:o)

hangtetten
18 mei 2007, 18:55
tiesto zuigt

Real
18 mei 2007, 18:58
Inderdaad. :s

Dafference
18 mei 2007, 19:26
:offtopic:Real, je beseft toch dat mensen een thread aanklikken om zinvolle dingen of op z'n minst ondebouwde meningen te lezen?
Als ik naar al jouw posts van het voorbije half uur kijk.. :tongue:

Niets persoonlijks, maar ik dacht laat ik het eens op jouw manier proberen over te brengen..
Het "gemis" van jouw "ironische" posts zou namelijk wel wat mensen moeite/tijd/ergernis besparen. :(

PAC
18 mei 2007, 19:45
In de Fnac Leuven hebben ze mij gezegd dat het totaal ni goe verkoopt tov de vorige edities. Sinds een maand geleden is de grote rush voorbij en hebben ze er slechts 90 fzo verkocht xD

Anyway, daarvan zitten er 2 voor mij bij => feesjeuh <:o)

2 jaar geleden wast toch ook juist ni uitverkocht?
Totaal ni goe verkoopt?Er zjin er al 19000 verkocht!

PAC
18 mei 2007, 19:48
Inderdaad. :s

Real je hoorde toch vroeger graag naar Tiesto zijn muziek?

Real
18 mei 2007, 19:57
Je moet zo'n mensen altijd gelijk geven, dan worden ze terug braaf. :)

:offtopic:

Niets persoonlijks, maar ik dacht laat ik het eens op jouw manier proberen over te brengen..
Het "gemis" van jouw "ironische" posts zou namelijk wel wat mensen moeite/tijd/ergernis besparen. :(

Waarom de moderators hier niet tegenin gaan is me ook een raadsel.

Waarom zou ik mijn mening gemakkelijk delen met anderen als het moeilijk ook kan. :)

Dafference
18 mei 2007, 20:02
Omdat mensen zoals mij en PAC zich dan steeds moeten afvragen hoe jouw post is bedoeld.. en dat gaat serieus vervelen hoor.

2 jaar geleden wast toch ook juist ni uitverkocht?
Totaal ni goe verkoopt?Er zjin er al 19000 verkocht!
Jups idd, en das al meer dan Bassleader! :)

Maar normaal blijve de laatste 1000 kaarte toch geen week meer liggen..

PAC
18 mei 2007, 20:07
Omdat mensen zoals mij en PAC zich dan steeds moeten afvragen hoe jouw post is bedoeld.. en dat gaat serieus vervelen hoor.

Jups idd, en das al meer dan Bassleader! :)

Maar normaal blijve de laatste 1000 kaarte toch geen week meer liggen..

Beter dat ze ni worden uitverkocht, dan is er wat plaats om te bewegen.

Real
18 mei 2007, 20:10
Ik zou niet al te veel geloven van de ID&T-site hoor. Mijn gevoel zegt dat het HELEMAAL niet uitverkocht is. In Nederland waren er 3 gigs gepland, maar daarvan zijn er 2 geschrapt, wegens tegenvallende verkoop. En als daar de verkoop al niet goed vlot ... :) (het kan zijn dat ik dat op dit forum gelezen heb hoor, ik weet het niet meer)

PAC
18 mei 2007, 20:13
Ik zou niet al te veel geloven van de ID&T-site hoor. Mijn gevoel zegt dat het HELEMAAL niet uitverkocht is. In Nederland waren er 3 gigs gepland, maar daarvan zijn er 2 geschrapt, wegens tegenvallende verkoop. En als daar de verkoop al niet goed vlot ... :) (het kan zijn dat ik dat op dit forum gelezen heb hoor, ik weet het niet meer)

Jaa kan ook wel eig!
Maakt ni veel uit, als het maar goede muziek is morgen.
Normaal gezien moet het geen probleem zijn.

Is bassleader ook morgen?

TrickY.
18 mei 2007, 20:15
Jaa kan ook wel eig!
Maakt ni veel uit, als het maar goede muziek is morgen.
Normaal gezien moet het geen probleem zijn.

Is bassleader ook morgen?

Dat was woensdag.

Dafference
18 mei 2007, 20:19
Ja is zo, ze hadden 3 gigs gepland. Maar wie wil er nu midden in de week naar een feest dat tot 's morgens duurt? Inschattingsfoutje door ID&T dus, dus cancellen maar. :$

Vorige keer waren er 2 gigs, op vrijdag en zaterdag. Maar die vrijdag werd grotendeels ingenomen door mensen die hun ticket kregen bij het afsluiten van een gsm abonnement etc.. waardoor de sfeer natuurlijk beneden alle peil was door alle dagjesmensen! :oink:

En in tegenstelling tot wat sommigen graag denken is men niet voor het grote geldgewin gegaan (want ze kregen opnieuw aanvragen door bedrijven die tickets in grote getallen wouden opkopen). En dus heeft men de vrijdag ook afgelast, waardoor ze het op één gig houden zaterdags (die inmiddels wel al lang is uitverkocht). :music:

En dat het niet zo'n gigantische storm liep was ook te verwachten, gezien 3 keer 35000 man wel héél veel is, en Tiësto nog zowat elk land gaat aandoen en men dus niet speciaal naar Nederland moet. Waar men ook nog eens in de 60 euro vroeg dusjah.. Alles heeft zn redenen, daarom is ie nog niet onpopulair. :crazy:

En ik geloof cijfers van ID&T wel btw. :)

tHeBlUeHuLk
18 mei 2007, 21:54
zou ik morgen nog een ticket kunnen kopen aan het loket? ik hoop van wel, weet iemand dit? of moet ik echt naar FRS of Mediamarkt gaan?

Real
18 mei 2007, 21:56
zou ik morgen nog een ticket kunnen kopen aan het loket? ik hoop van wel, weet iemand dit? of moet ik echt naar FRS of Mediamarkt gaan?

Ik heb gehoord dat je ter plekke géén tickets kan kopen.

tHeBlUeHuLk
18 mei 2007, 22:09
mja op sherpa kan ik ze wel nog bestellen en dan morgen afhalen op het loket, maar dan moet ik betalen via CC. en die heb ik atm nog niet :)

GroovyBeatsss
19 mei 2007, 16:31
Voila se, den deze gaat zen mallet maken en naar Hasselt ;)

Eerst nog naar vriendin haar thuis, eten enzo. En dan tegen een uur of 9 a half 10 stillekes vertrekken naar daar ;) Hopen datk Dev tegenkom, want die ging me een pint trakteren :p

All have fun and behave! Neenee alle remmen los :D

DevStyle
19 mei 2007, 16:51
Hopen datk Dev tegenkom, want die ging me een pint trakteren :p

All have fun and behave! Neenee alle remmen los :D

Welke idioot heeft u dat nu weer wijsgemaakt.. :ironic:

Real
19 mei 2007, 16:55
Real tegenkomen = alle bonnekes afgeven :) :) :)

Eagle`
19 mei 2007, 17:05
of muilperen : )))

DevStyle
19 mei 2007, 17:13
ge kunt mijn parkeerbonnen krijgen, LOOOOOOOOOOOOL :rofl:

balbe
19 mei 2007, 17:47
of muilperen : )))

Jumpt gewoon tegen zijn schenen, hij heeft dat graag.
Aan diegenen die gaan, amuseer u, zal zeker goed zijn

DevStyle
19 mei 2007, 20:35
Veel plezier vriendjes, ik ga mij eens beginnen klaarmaken, en dan HOP naar het station?
Voor degenen met teveel drankbonnetjes, ik heb een witte longsleeve aan. : ))

Real
19 mei 2007, 20:39
IK WEET NOG NIE WA IK GA AANDOEN. :s

DevStyle
19 mei 2007, 20:43
IK WEET NOG NIE WA IK GA AANDOEN. :s

Lieg niet, BeTA-freak. :naughty:

Real
19 mei 2007, 20:51
Ik heb zovéél leuke kleertjes. :s

tHeBlUeHuLk
19 mei 2007, 21:22
man man, ik ga mij nu eens douchen peins ik, en tegen tien uur komen ze me halen.

heb nog ticket gevonden deze namiddag in FRS ;)

wordt vetjeeeeeeeuhs!!!

Eens zien wat ik ga aandoen, heb er nog geen benul van :)

1337mr.hanky
19 mei 2007, 21:23
man man, ik ga mij nu eens douchen peins ik, en tegen tien uur komen ze me halen.

heb nog ticket gevonden deze namiddag in FRS ;)

wordt vetjeeeeeeeuhs!!!

Eens zien wat ik ga aandoen, heb er nog geen benul van :)

Een knalroos hemd en een gele broek ;)

tHeBlUeHuLk
19 mei 2007, 21:24
jah, moest ik dat in mijn kast hebben zou ik dat nog overwegen, speciaal vr u ;)

1337mr.hanky
19 mei 2007, 21:27
Speciaal voor mij ?? :unsure: :unsure:

tHeBlUeHuLk
19 mei 2007, 21:51
yups want dan kunde mij terugvinden, en mij booze trakteren :applause:

fr1sb33
19 mei 2007, 21:52
Hier bloeit nog iets moois! :unsure:

RiCo-G
20 mei 2007, 04:38
I kvond het echt op geen fluit trekken :)

Zibro
20 mei 2007, 05:05
ik spijtig genoeg ook niet, ben alweer thuis.
even pasten:

Het is me deze keer toch wat tegengevallen helaas.
De toon werd al dadelijk gezet tijdens het aanschuiven voor de deuren opengingen, door een massa fransen/walen (ik heb niets tegen deze mensen) die andere mensen zaten lastig te vallen. Luidruchtig, dronken en geen respect voor anderen. Binnen in de zaal was het al niet veel beter waar wij stonden. Nog meer van dat volk, dat andere mensen, incl den deze zaten lastig te vallen. Ik heb me vies moeten inhouden om m'n pollekes thuis te houden.
En dan waren we ook nog geen half uur binnen of er kwamen daar al een paar vage gasten te bedelen achter pillekes. Komaan zeg, doe wat je wilt maar laat een ander toch met rust.
Mja, daarmee was de sfeer gezet, helaas de verkeerde voor mij.

De show zelf dan. Het 'voorprogramma' duurde way te lang, die onozele 3D tiesto hoefde voor mij niet. Voor de rest heb ik eigenlijk niets van show gezien, we zijn rond half 4 weg gegaan.
De muziek vond ik eerlijk gezegd ook niet zo goed. De ganse tijd van dat harde monotoom gedreun. Nergens eens een lekkere zwever of een oppeppertje. Nee dit was het helaas niet voor mij, ik heb me niet kunnen amuseren vandaag, heel spijtig vind ik dat.
Misschien en hopelijk dat anderen dat wel hebben kunnen doen. Het leek me ook dat er al heel veel mensen naar huis gingen toen we buitenkwamen.

TmagusJr
20 mei 2007, 11:35
ook geweest en ben tot kwart voor 6 gebleven

Ik had VIP tickets gekocht
kom ik daar toe rond een uur of 10, VIP parking volzet uiteindelijk op een graspleintje mogen parkeren

vooruit dan maar eenmaal binnen kan ik zibro qua sfeer gelijk geven (ook in de VIP was dit niet veel beter)

En tiësto was inderdaad ook niet echt zoals het hoorde te zijn

Enkel toen het de sound of Tiësto was kwam het goed of dreef
qua show enzo was het wel goed (fonteintjes, blue man group,....)
Mij redelijk geamuseerd maar had er inderdaad wat meer van verwacht

RiCo-G
20 mei 2007, 12:44
Je bent een DJ die als massaproduct wordt voorgesteld. Ga dan ook als een massa DJ goeie sets draaien, en dring je eigen ding niet op. Voor mij was't precies de hele nacht warming up warming up, en dan stilvallen..

46 € wasted.

ShoveS
20 mei 2007, 13:03
HASSELT WAS ON FIRE

ma ni bij tiesto zo te zien :D :music: :D

fr1sb33
20 mei 2007, 13:29
De fanboys zijn plots zo luidruchtig niet meer blijkbaar: in het vervolg miss wat meer naar Buzze Retro luisteren ! :)
Als je een beter event wil voor een betere prijs, ga dan naar 20Years Illusion (is tenminste jaarlijks) en staar je niet blind op 1 DJ.

RiCo-G
20 mei 2007, 13:30
Ik was nooit een fanboy.. ik was benieuwd naar de hype.. en ja.. tis een hype ;)

balbe
20 mei 2007, 13:43
De fanboys zijn plots zo luidruchtig niet meer blijkbaar: in het vervolg miss wat meer naar Buzze Retro luisteren ! :)
Als je een beter event wil voor een betere prijs, ga dan naar 20Years Illusion (is tenminste jaarlijks) en staar je niet blind op 1 DJ.

't is ILLUSION XL als benaming dit jaar en het zal zeker weer vetjes worden, dat hoop ik althans

FoRCe
20 mei 2007, 14:56
Beste deel van de set was tussen 5u en 6u :)

tiesto-hes_a_pirate__tiesto_remix :music:

Al bij al toch ook niet echt supercontent van de gehele show.

tekn0w!z
20 mei 2007, 15:13
thank god dat ik nie geweest ben dan ;)

Mja Tiesto heeft sowieso al lang afgedaan voor mij.

Flare'
20 mei 2007, 15:22
tiesto-hes_a_pirate__tiesto_remix :music:

oh lord... echt slecht naar mijn mening, zelfs marginaal

Heb hem 1 keer live gezien op marktrock en toen was het vollen bak hitjes, maar de set zelf was niet slecht, op dingen als marktrock kan je ook moeilijk een zware underground set verwachten.
Was wel blij, daar heb ik the drill - the drill ontdekt voor het een hit werd :p

Anyway, het is algemeen geweten dat Tiësto zwaar overhyped is. Dat die nog steeds die zin durft gebruiken van 'Best DJ in the World' djeezes.. hij is goed, maar de beste in geen 100 jaar.

Real
20 mei 2007, 15:26
Oeink.

screaM^
20 mei 2007, 15:39
... ga dan naar 20Years Illusion (is tenminste jaarlijks) ...

strange :wtf:

PAC
20 mei 2007, 17:01
Vond het wel goed, zeer goed eigenlijk.
Voorprogramma met Jess was genieten voor mij met As the rush comes, around you, ghost, deep breath love...
3D Show was niets veel speciaals, Faxing Berlin wel gehoord :niceone:
Vanaf dan was geweldig, PRACHTIG muziek tot 4 uur, daarna begon the sound of tiesto met belachelijke oud liekes zoals traffic,lca,adagio:s ...blalabla hitjes.
1 uur lang tiesto tracks,was voor mij persoonlijke de saaiste moment.
Was ook niet anders dan normaal dat em zo begon te spelen, grotedeels van het volk was gewoon ant staan.Niemand danste,vrij wel saaie mensen.
Van 5 tot 6 goede harde trance.Was wel goed.

Wat mij ook enorm ergerde waren die fucking walen, veel te luidruchtig en marginaal :)

Maar al bij al vond ik het geweldig!!!
Vooral de muziek :love: :love:
Ayla
Ferry Corsten
Carl B
Imogen Heap
Tonedepth
The Killers
John Dalback
2000 and one....
Er waren er een paar liekes bij dat ik niet kende, ééntje ervan was een deep house, minimal achtig track.
Was niet normaal!!!
Heb er een filmpje van genomen, mss dat iemand mij kan helpen ID'en :)
Maar ik vrees ervoor.

fr1sb33
20 mei 2007, 17:09
De voorlopige tracklist, die opvallend veel gelijkenissen vertoont met de andere concerten uit zijn tournee.
-> http://images.tiestotracklists.net/2007-05-19hasselt.gif

strange :wtf:

Elk jaar herdenken ze de opening, dit jaar is het de 20ste verjaardag, wat is daar zo vreemd aan ?

DevStyle
20 mei 2007, 17:18
Zozo, khad er wel minder van verwacht eigenlijk.

De liveact van Jes was zéker vermakelijk, maar buiten As The Rush Comes fungeerde het niet echt als warm-up.
De 3D intro zelf vond ik best lachwekkend, ze hadden gerust wat meer moeite in dat filmpje mogen steken..
Ik had zelf veel liever de tracklist van Belfast gehoord (Your loving arms, Eugina ) gehad, maar pech.

Het Earth-gedeelte was zeker niet slecht, maar het publiek was gewoonweg niet opgewarmd vond ik. Pas vanaf Read My Mind in het Air-gedeelte, begon het pas in mijn ogen. (Had ook graag What You Need gehoord bij Air.. )

Beste stuk van de avond was toch wel de Ayla - Open Your Eyes - L'Annonce combinatie

Belichting was zéér deftig (vooral tijdens Sound of Tiesto, de enige reden dat ik toen niet ff was gaan drinken, feitelijk).
Fonteintjes, vlammetjes, allemaal leuk en mooi enzo, maar qua decoratie op het podium viel het wel wat tegen.

Vervoer, organisatie, ... Niets op aan te merken.
Wel afschuwelijk veel Walen..

Dik minpunt was idd wel die zanger van Break my fall (échte BT? :/). Ik hoorde die echt "Wassup nigga's?" zeggen toen die opkwam, of lag dat aan mij?
Mijn mening dus.

Elk jaar herdenken ze de opening, dit jaar is het de 20ste verjaardag, wat is daar zo vreemd aan ?
Elk jaar "20 Years" enzo..

Er waren er een paar liekes bij dat ik niet kende, ééntje ervan was een deep house, minimal achtig track.
Was niet normaal!!!
Heb er een filmpje van genomen, mss dat iemand mij kan helpen ID'en :)
Maar ik vrees ervoor.

Ik gok op Justin Martin - Sad Piano (remix van?)

1337mr.hanky
20 mei 2007, 17:21

Het feit dat het niet elk jaar zijn 20ste verjaardag kan vieren misschien??

brodela
20 mei 2007, 17:23
Ja, hij is definitely overhyped. Maar de sfeer was wel zalig:cool:

balbe
20 mei 2007, 17:25

illusion is niet elk jaar 20 jaar eh ;)

Flare'
20 mei 2007, 17:29
Nu draait dien ook al minimal en electro-toestanden ofwa?

GroovyBeatsss
20 mei 2007, 17:38
Maman was me dat een feesje! Echt rot geamuseerd.

Opener met Jes was leuk, maar tegen het einde wat te langdradig vond ik. En vooral haar zinneke van How you feelin? ofzoiets :p Damn as the rush comes was toch wel ff zalig om die nog eens terug te horen ser! Da sims achtig gedoe vondk persoonlijk wel geslaagd. Iets wat ik totaal niet verwacht had, leuk gevonden, origineel, ...

Muziek in het begin was wel veel te softy. Vond soms dat het in het begin wat leek op een uit de hand gelopen avond discotheek. Mja pak rond 2uur begon em betere muziek te draaien. Meer tranzy gericht. Wat me wel is opgevallen is dat em zuiverder heeft gedraaid dan 3jaar geleden. Alleen af en toe as em een track ingooit, veel te duidelijk mja swat. Nobody's perfect :p

Wat wel ontbrak was het show gehalte: bvb live koor, goochelact, gelijk in 2004. Maar eigelijk heeft me dit niet zo gestoord. Die fonteinen waren echt wel fucking nice gedaan!!

Verder de belichting was weer vetjes! Mooi geheel altijd. Alleen vond ik dat het soms leek alsof ze veel meer konden aanvangen met die lichten, maar het precies niet deden.

Nja ben hjier wss de helft vergeten te typen, mja swat :p

Kort samengevat: Bom avondje!

PS: Ben ik de enigste die zeiknat werd van die airco buizen als ge drinken ging halen? :p

Spandi
20 mei 2007, 17:43
Ooit nekeer op PP gezien, vond hem toen ook maar zeer matig :/

PAC
20 mei 2007, 17:47
Ik gok op Justin Martin - Sad Piano (remix van?)

Kan, ken het niet,direct is een sample zoeken

GroovyBeatsss
20 mei 2007, 17:49
Kan, ken het niet,direct is een sample zoeken
Jimpster remix mss dan?

PAC
20 mei 2007, 17:53
Jimpster remix mss dan?

Ik zal het film asap uploaden,
is gefilmt geweest met vriendin haar camera en ze is nog ant slapen percies.
evkes wachten

fr1sb33
20 mei 2007, 17:54
Het feit dat het niet elk jaar zijn 20ste verjaardag kan vieren misschien??

Dat weet mijn kleine teen ook: dat iedereen het toch juist geïnterpreteerd heeft, bewijst dat ik het niet beter hoefde uit te leggen.

DjProbe
20 mei 2007, 18:32
iemand wa technische gegevens ? :p

hoe was de lightshow ?
wat hing er allemaal ?

welk klanksysteem ?

grtz

Dafference
20 mei 2007, 19:00
Naar aloude ID&T gewoonte was alles goed geregeld, nette pendelbusjes, zeer makkelijke doorgang etc. Dus daar heb ik niets op aan te merken maar ik had niet anders verwacht.

We kwamen pas tegen 12 uur aan toen een virtuele Tiësto stond te draaien. Leuk, maar zeker niet zo vet als de 3D show die we vorige keer kregen bij de opwarmset. Na zijn (ontzettend magere) intro zijn we niet erg lang gebleven, en dus zijn we in het zaaltje ernaast gaan wachten in afwachting tot de grote drukte wat voorbij was gegaan en het echte feest dus kon beginnen.

Maar onbegrijpelijk.. dat hij voor een TOTAAL stilstaande zaal die clubby stijl toch urenlang zo blijft opdringen! Enkele van de toch iets betere schijven waren de remixen van Ayla en King Of My Castle.. maar die draait hij gewoon op elke editie van de tour! Vorige keer leek hij zijn set écht wel veel meer onder controle te hebben!!

Hij zegt zelf steeds dat Hasselt vorige keer één van zijn beste avonden was.. nou als je dan na een uurtje of 2 ziet dat het écht niet aanslaat, sla het dan over een andere boeg..

Dat deed hij uiteindelijk pas om half 4, toen hij voor de allergoedkoopste oplossing ging; namelijk al zijn hitjes gewoonweg willekeurig achter elkaar zetten. Dat kwam bij mij echt over als een noodplan, en een top-dj absoluut onwaardig! En zelfs tijdens dit moment was er niet veel meer sfeer dan het gemiddelde van de avond (zijnde 0).

Naar het einde toe begon er dan eindelijk toch wat feestelijke trance aan te komen, maar toen was het kwaad echter al lang geschied, en ik moet een meestal té kritische vriend ditmaal echt wel gelijk geven!

Ja er zullen mensen zijn die de muziek wél erg goed vonden he, en alle respect daarvoor. Maar ook zij kunnen er niet omheen dat er daar minstens 18 op de 20 man zich stond te vervelen, en het publiek had daar deze keer alle redenen toe. Dat ID&T en Tiësto niet langer meer mikken op de echte liefhebber maar op de midlifecrisis koppels die toch wat hip willen blijven door eens te gaan kijken, is met dit feest wel duidelijk bewezen!

Ahja de show dan: die had de muziek in grote maten kunnen compenseren. Je betaald immers maar voor één deejay dus is de show nog imposanter dan die van bv. Qlimax of Sensation. Maar helaas was ook deze -op de primeur van de BMG na- gelijk aan de shows die hij zelfs tot in het oostblok toe voor 20 euro komt geven!

Erg misleidend om dan op voorhand te gaan zeggen dat deze show die van 2003 eens goed ging overtreffen. Zelden heb ik me zo bekocht gevoeld. Het enige overtreffende was de grootte van het scherm waar 2 keer niets op te zien was ja, en voor de rest was er helemaal niets nadda noppes! En dus heb ik ook weinig om over te vertellen.. Qua belichting zat het nog wel goed. Scanners waren er met hopen, ook aan de zijkanten van de zaal wat positief was. Lasers waren er ook (al gingen deze wel zéér laat aan) maar af en toe een beetje vuurwerk en wat vlammetjes is voor mij niet indrukwekkend meer. De fonteintjes waren best mooi, maar ook die heb ik ook al gezien in spaanse discotheken.. Dus gezien de verwachtingen een dikke onvoldoende voor deze show hoor!

4 jaar geleden was het 6 euro goedkoper en wat kreeg je toen allemaal wel niet van acts en verassingen? Op zich was het podium niet barslecht, maar na alle gedane beloftes en overdreven gehype moet je het maar durven om het enkel bij dit te houden!

Het uitstekend goede geluid en de altijd schitterende locatie waren dus echt zonde deze keer. Had men hier een degelijke set afgestemd op het Belgische trancepubliek gedraaid, of had men qua show een voorbeeld genomen aan de voorbije editie, dan had dit nog een goed event kunnen worden hoor! Maar zoals het nu was moet ID&T er echt niet meer mee afkomen, helaas.

DevStyle
20 mei 2007, 19:07
Maar onbegrijpelijk dat hij voor een TOTAAL stilstaande zaal die stijl toch urenlang zo blijft opdringen! Hij zegt zelf steeds dat Hasselt vorige keer één van zijn beste avonden was, als je dan na een uurtje of 2 ziet dat het niet werkt, sla het dan over een andere boeg..

Dat deed hij omstreeks half 4.. maar die andere boeg bestond uit de allergoedkoopste oplossing.. namelijk alle hitjes gewoonweg willekeurig achter elkaar zetten. Dat kwam bij mij echt over als een noodplan, en een top-dj absoluut onwaardig! Naar het einde toe begon er dan eindelijk wat feestelijke trance aan te komen, maar toen was het kwaad echter al geschied.

Uhm.. U beseft toch dat de hele tracklist van de avond al laaaang op voorhand vastgelegd was, hé?
Als Tijs daar ff na een uur plots harder zou gaan draaien, zou alles in't honderd gelopen zijn met die liveacts enzo. Alles is daar perfect gecoördineerd.

Jurgenv1
20 mei 2007, 19:14
Deze keer heeft ID&T in mindere mate met de show gemoeid dan vorige keer zoals Thijs zelf zei in een interview?

TmagusJr
20 mei 2007, 19:18
Uhm.. U beseft toch dat de hele tracklist van de avond al laaaang op voorhand vastgelegd was, hé?
Als Tijs daar ff na een uur plots harder zou gaan draaien, zou alles in't honderd gelopen zijn met die liveacts enzo. Alles is daar perfect gecoördineerd.

idd en zijn hitjes draaien hoorden bij het onderdeel the sound of Tiësto
Ook een onderdeel van de show zelf

Real
20 mei 2007, 19:24
Zo is dat.

Zibro
20 mei 2007, 20:00
idd en zijn hitjes draaien hoorden bij het onderdeel the sound of Tiësto
Ook een onderdeel van de show zelf

wat een zever is dat nu weer allemaal :)

Der is niks van tracklist van te voren vastgelegd.
Dat 'm zijn eigen hitjes ging draaien was een wanhoopspoging om het publiek toch nog los te krijgen. Het enige wat vast lag zijn die optredens van jes, BT en BMG.

Real
20 mei 2007, 20:03
wat een zever is dat nu weer allemaal :)

Der is niks van tracklist van te voren vastgelegd.
Dat 'm zijn eigen hitjes ging draaien was een wanhoopspoging om het publiek toch nog los te krijgen. Het enige wat vast lag zijn die optredens van jes, BT en BMG.

Neen, hij heeft gelijk...

DevStyle
20 mei 2007, 20:06
Zo is dat dus niet. :)

PAC
20 mei 2007, 20:22
Na zijn (ontzettend magere) intro zijn we niet erg lang gebleven, en dus zijn we in het zaaltje ernaast gaan wachten in afwachting tot de grote drukte wat voorbij was gegaan en het echte feest dus kon beginnen.

Ja er zullen mensen zijn die de muziek wél erg goed vonden he, en alle respect daarvoor. Maar ook zij kunnen er niet omheen dat er daar minstens 18 op de 20 man zich stond te vervelen, en het publiek had daar deze keer alle redenen toe. Dat ID&T en Tiësto niet langer meer mikken op de echte liefhebber maar op de midlifecrisis koppels die toch wat hip willen blijven door eens te gaan kijken, is met dit feest wel duidelijk bewezen!

Muziek was ook BANGELIJK tot 4 uur ma omdat mensen zoals je ni in de zaal blijven en ergens gaan zitten, dan ziet tiesto dat hij zijn hitjes moet aanzetten.:evil:

Dus als je denkt dat het door Tiesto komt dat hij zo draait, dan vergis jij je, het komt door vrij saaie mensen(70%:) )zoals jij.:naughty:

Alle geluk dat em ni veel trance heeft gedraaid.:p

DevStyle
20 mei 2007, 20:29
Alle geluk dat em ni veel trance heeft gedraaidt.:p

Ja, gelukkig heeft hij ook groove gedraaidtdtd.

Dafference
20 mei 2007, 20:36
Dus als je denkt dat het door Tiesto komt dat hij zo draait, dan vergis jij je, het komt door vrij saaie mensen(70%:) )zoals jij.:naughty:
Vorige keer was ik er nochtans ook (jij??) en heb me toen uren in het zweet gedanst (ask Beatlover).. :s

Vorige keer was er ook veel ouder volk die je vies aankeken als je uit je dak ging, maar toen kon hij nochtans wel goed draaien.. :confused:

Vorige keer werden de hitjes ook gedraaid (mag niet ontbreken imo!), maar toen was er telkens meer sfeer dan nu allemaal samen.
En toen paste ze ook in zijn set, ipv allemaal achter elkaar en dan terug kutmuziek. :tongue:

Maar het is natuurlijk MAKKELIJK om het maar niet op de dj te moeten steken.. het publiek is verantwoordelijk voor de muziek natuurlijk, wie anders! :angry:

En kijk maar naar het begin van deze thread om te zien hoe enthousiast ik was voor je mensen in hokjes plaatst. :sad:

fr1sb33
20 mei 2007, 20:38
Muziek was ook BANGELIJK tot 4 uur ma omdat mensen zoals je ni in de zaal blijven en ergens gaan zitten, dan ziet tiesto dat hij zijn hitjes moet aanzetten.:evil:

:doh: Dat was allemaal op voorhand gepland: op elke gig tijdens zijn tournee bestond het 4de deel (The Sound Of Tiesto) uit zijn eigen hitnummers en remixen.
Denk je nu echt dat hij zich iets aantrekt van het publiek ?

tracklist Elements of Life World Tour @ ALexandra Palace - London,England (http://www.tranceaddict.com/forums/showthread/t-412468.html)

[deleted]
20 mei 2007, 20:53
[deleted]

Real
20 mei 2007, 21:01
Nieuwe track van Mojado !! :)
Die wil ik snel te horen krijgen!

Die bevatte samples van 2 oude retro-trackjes, maar ik ken de titels niet meteen. Het klonk nogal bizar. :)

PAC
20 mei 2007, 21:05
:doh: Dat was allemaal op voorhand gepland: op elke gig tijdens zijn tournee bestond het 4de deel (The Sound Of Tiesto) uit zijn eigen hitnummers en remixen.
Denk je nu echt dat hij zich iets aantrekt van het publiek ?

tracklist Elements of Life World Tour @ ALexandra Palace - London,England (http://www.tranceaddict.com/forums/showthread/t-412468.html)

Ja da weet ik ook wel dat er altijd een sound of tiesto bij zit.
Inderdaad.
Ma ik hoopte gewoon dat het kort zou duren, zeker geen 12-13 liekes.
En onder sound of tiesto versta ik
Skin-Faithfullness(tiesto remix)
southern sun
street spirit

niet LCA of traffic of adagio voor de zoveelste keer.
Mja ik zeg het is normaal dat hij dat draait, vorral voor zo'n breed publiek, maar het moest gewoon wat minder lang duren.

of dees:
49.Conjure One ft.Sinead O`Connor - Tears From The Moon (DJ Tiesto In Search Of Sunrise Remix)
wawawiwa

DJ BUZZE retro
20 mei 2007, 21:44
tiësto zuigt een pak en dat heeft hij met dit feest bewezen :doc:

het beste van hem is eraf

weg met dat piske

PAC
20 mei 2007, 21:55
tiësto zuigt een pak en dat heeft hij met dit feest bewezen :doc:

het beste van hem is eraf

weg met dat piske

GVD
door die post van u heb ik op u sig gelet en ben ik naar u platen gaan zien.
NI MEER POSTEN AUB! voorda je anderen hun ogen zeer doet
:naughty: :naughty: