PDA

Volledige versie bekijken : Fifa 07' Competitie

Thekidcplus
24 december 2006, 12:20
Tis om ff te vragen of er interesse zou zijn voor een fifa competitie,
deze zou bestaan uit 12 Teams waarvan er al 3 zijn en nog 9 nodig zijn.
Ben je geintereseerd, stuur me een emailtje met je gamertag & je favo team waarmee je de ganse competitie mee zou spelen!

Timo
26 december 2006, 13:57
Juventimo69

Liverpool als we engelse spelen...
Hoe gaat het in zijn werk gaan allemaal.?..??.?..

Thekidcplus
26 december 2006, 16:30
Wel de bedoeling zou zijn om toch een competitie te hebben van min 12Teams
elke gamer zou zijn eigen team moeten hebben, dus geen dubbele teams, dus wie snel is,
heeft zijn topclub naar keuze! Elke deelnemer moet iedereen toevoegen en in een bepaalde tijd
( nog niet beslist, kan een maand 2 maand zijn) moet je tegen iedereen gespeeld hebben,
elke uitslag word dan doorgemaild en elke week word de competitie stand & resultaten naar
iedereen doorgemaild en word er een website gemaakt als het veel succes heeft.
Deze competitie is voorlopig alleen voor belgen/nederlanders, dus een echte benelux competitie !!

Jeelep
26 december 2006, 20:25
Ik zou me graag ook inschrijven. Ik speel nu met xbox360 online en zou graag met Real Madrid spelen moest dit kunnen. Mijn naam online is rsca2beatu, mijn e-mail adres is: joachimleper@hotmail.com
Ik had moeite met een naam te vinden die nog niet bestond.

Liverpool
26 december 2006, 20:49
Liverp00l

Team :D Liverpool

email: liverpool1980@telenet.be

Grtz

jerommeke90
26 december 2006, 21:03
ik wil ook wel meedoen hoor!

mijn nick: jerommeke90
mijn team: Valencia

Thekidcplus
27 december 2006, 01:56
liverpool is al genomen :s

Hustla
27 december 2006, 02:40
Nick: Alevo
Team: Arsenal

! Email: alevo_62@hotmail.com !

Thekidcplus
27 december 2006, 12:37
Arsenal & liverpool zijn al genomen dus die moete nog veranderd worden. dit zijn de inschrijvingen nog 1 persoon !
Competitie:
1. Barcalona thekidcplus
2. Milan Preacher
3. Chelsea smokah2k
4. Liverpool juventimo69
5. Arsenal GIPSY KING 69
6. Man United Zefilho
7. liverpool? liverp00l
8. Real Madrid rsca2beatu
9. Valencia jerommeke90
10. Aston Villa maikiboii
11. arsenal? Alevo

Liverpool
27 december 2006, 12:44
Timo, wil jij eventueel geen ander team kiezen?

Indien niet dan opteer ik om te spelen met Sevilla of Lyon...

Grtz

Jeelep
27 december 2006, 18:52
ik heb gekeken en mijn naam is rsca2beatU. Ik weet niet of dit van belang was dit kleine verschil. Verlang al tot toernooi begint:p
iets totaal anders: kan er iemand van jullie dribbelen in fifa 07 zoals in het voorfilmpje?

Olivier_Twister
27 december 2006, 20:42
ik wil wel meedoen...

FreakyOliver BE
team: AS Roma

Thekidcplus
27 december 2006, 20:50
en je email? ok alles zit vol! we kunnen dus in principe vanaf vandaag beginnen ik stuur jullie allemaal een mail met alle info!

Liverpool
27 december 2006, 21:21
Je mag voor mij Sevilla off noteren nu.

Even over de spelwijze? Is het niet beter om op voorhand een kalender samen te stellen en 1 wedstrijd per 3/4 dagen af te werken. Nu is het precies een beetje moeilijk en veel regelwerk om alles gespeeld te krijgen.

Is mijn gedacht maar he...

Grtz

Thekidcplus
27 december 2006, 21:38
Ja ge hebt gelijk maar als ik een kalender opstel ga nie altijd iedereen kunne, daarmee heb ik gewoon voor een periode gekozen, is een maand nie genoeg mss?

Liverpool
27 december 2006, 21:43
Ja ge hebt gelijk maar als ik een kalender opstel ga nie altijd iedereen kunne, daarmee heb ik gewoon voor een periode gekozen, is een maand nie genoeg mss?

Jawel hoor maar als je nu per wedstrijddag 3 a 4 dagen neemt dan is het toch leuker/spannender...

Bvb
* Je stuurt mail met kalender en overzichtje speeldag 1 en daarin zeg je dat deze wedstrijd moet gespeeld worden bvb tss 1 en 5 januari
* 5 januari (als alles gespeeld is van speeldag 1) stuur je terug een overzicht met daarin de stand, de resultaten van de vorige speeldag en het schema van de volgende speeldag en zeg je bvb moet gespeeld zijn voor 11 januari...

En vermits je 3 a 4 dagen zou nemen per wedstrijd is het bijna onmogelijk dat er gemist wordt.

Groot minpunt van te zeggen binnen 1 maand moet alles gespeeld zijn dan is dat het onoverzichtelijk zou zijn vermits er mensen zijn die minder snel alles zullen spelen...

Just mijn gedacht he :) Misschien ne poll starten en beginnen met de comp vanaf 1 januari?
Indien er iemand tijdens de comp besluit om mee te stoppen kan je reservespelers laten invallen ofzo of die speler zijn rersultaten scrappen...

Enfin ge zie maar he

1 vraagje, om een spel te hosten is het dan voldoende om een invite te sturen?

Grtz
Tom

Olivier_Twister
27 december 2006, 21:46
en je email? ok alles zit vol! we kunnen dus in principe vanaf vandaag beginnen ik stuur jullie allemaal een mail met alle info!

mijn email is freakyolivier@hotmail.com

Thekidcplus
27 december 2006, 21:48
tis gewoon zoveel werk en kben zo leeg :p
voor te hosten ga je naar>
Xbox live game modes>
Create session>
unkranked match>
private yes enz check mail

Liverpool
27 december 2006, 21:52
tis gewoon zoveel werk en kben zo leeg :p
voor te hosten ga je naar>
Xbox live game modes>
Create session>
unkranked match>
private yes enz check mail

Kweetet ma twas dan ook maar mijn gedacht he... ;)

Een simpel excel fileke zou al veel kunnen makkelijker maken natuurlijk he...

Grtz

Jeelep
27 december 2006, 22:58
Ik denk als je zelf gewoon kan spreken via msn met elkaar en onderling afspreken wanneer we spelen tegen elkaar. Ik heb nu al degenen van wie ik het e-mail adres heb toegevoegd. Is er iemand die morgen al een match wil spelen?
grtz

Thekidcplus
27 december 2006, 23:32
Tgaat goed vooruit en iedereen vind het de max :p al wa resultaten

Barcalona - Manchester united : 1 - 3
Liverpool - Valencia : 1 - 1
Liverpool - Milan : 4 - 1
Liverpool - Barcalona : 0 - 2
Manchester United - Milan : 1 - 3
Valencia - Liverpool : 6 - 4
Milan - Liverpool : 4 - 2

Hustla
28 december 2006, 00:57
Ik pak wel Lyon dan btw!

jerommeke90
28 december 2006, 12:09
Jawel hoor maar als je nu per wedstrijddag 3 a 4 dagen neemt dan is het toch leuker/spannender...

Bvb
* Je stuurt mail met kalender en overzichtje speeldag 1 en daarin zeg je dat deze wedstrijd moet gespeeld worden bvb tss 1 en 5 januari
* 5 januari (als alles gespeeld is van speeldag 1) stuur je terug een overzicht met daarin de stand, de resultaten van de vorige speeldag en het schema van de volgende speeldag en zeg je bvb moet gespeeld zijn voor 11 januari...

En vermits je 3 a 4 dagen zou nemen per wedstrijd is het bijna onmogelijk dat er gemist wordt.

Groot minpunt van te zeggen binnen 1 maand moet alles gespeeld zijn dan is dat het onoverzichtelijk zou zijn vermits er mensen zijn die minder snel alles zullen spelen...

Just mijn gedacht he :) Misschien ne poll starten en beginnen met de comp vanaf 1 januari?
Indien er iemand tijdens de comp besluit om mee te stoppen kan je reservespelers laten invallen ofzo of die speler zijn rersultaten scrappen...

Enfin ge zie maar he

1 vraagje, om een spel te hosten is het dan voldoende om een invite te sturen?

Grtz
Tom

misschien wel een goed idee voor een volgende tornooike hé
'k zou nu niet meer beginnen met da te veranderen aangezien er al een aantal matchkes gespeeld zijn..

Hustla
28 december 2006, 12:12
Milan - Lyon 3 - 1
Lyon - Milan 0 - 1

* Nieuw match:

Lyon - Chelsea 1 - 2 (denk ik smokah2k moet bevestigen, weet wel da'k had verlore)
Barcelona - Lyon 3 - 4

*edit 1: had inplaats van Milan, Barcelona geschreven
*edit 2: nieuw matchke.

Thekidcplus
28 december 2006, 12:21
swel mooi voor mij da ik win zonder te spelen ma kzou het liever toch spelen ze ;-) kzit op mijn werk , en keb nogni tege lyon gespeeld??!

Jeelep
28 december 2006, 12:34
Liverpool-Real madrid 0-7
Real madrid-Liverpool 1-1

jerommeke90
28 december 2006, 12:47
ik kan vanavond spelen, rond 9u

Jeelep
28 december 2006, 13:17
Nu iets anders. Weet iemand of je kan dribbelen in fifa 07? Ik vind het hatelijk dat ik geen trucjes meer kan doen. Ik zal vanavond ook wel online zijn. Zal vanmiddag hoogst waarschijnlijk ook online zijn.

Liverpool
28 december 2006, 13:31
Nu iets anders. Weet iemand of je kan dribbelen in fifa 07? Ik vind het hatelijk dat ik geen trucjes meer kan doen. Ik zal vanavond ook wel online zijn. Zal vanmiddag hoogst waarschijnlijk ook online zijn.

Dribbelen gaat nog door plots te versnellen en tegenstander voorbij te gaan. Truckjes zijn er grotendeels uit (wat volgens realisme ook logisch is he, het is niet realistisch als je eerst 5 truckjes kan doen en dan scoren he).

Grtz

Jeelep
28 december 2006, 18:10
Heb hier nog wat uitslagen van fifa van vandaag
Manchester United - Real madrid 5-4
Real madrid - Chelsea 2-0
Chelsea - Real Madrid 1-3
Real madrid - Sevilla 3-1
Sevilla - Real madrid 1-4

Jeelep
28 december 2006, 18:11
Toen ik tegen sevilla speelde ( laatste wedstrijd) werd de connectie verbroken met mijn tegenstander. Ik stond op dat moment 1-4 voor en we waren al in de 70e minuut. Het lag niet aan mijn internet omdat ik nog steeds online was.
Grtz

Liverpool
28 december 2006, 18:12
Toen ik tegen sevilla speelde ( laatste wedstrijd) werd de connectie verbroken met mijn tegenstander. Ik stond op dat moment 1-4 voor en we waren al in de 70e minuut. Het lag niet aan mijn internet omdat ik nog steeds online was.
Grtz

Nee tlag aan mij :p snorry he...

Jeelep
29 december 2006, 22:08
wanneer krijgen we een overzicht met de voorlopige stand van het toernooi? Grtz

Olivier_Twister
30 december 2006, 10:54
sorry hoor mannen, ik ga maar vanaf maandag kunnen spelen als dat niet geeft

Jeelep
30 december 2006, 12:27
Ik heb een probleem, niet met het toernooi, want vindt dat het toernooi perfect verloopt! Maar ik zou graag mijn gamerstag veranderen maar xbox zegt dat ik geen genoeg punten heb. Ik heb een gamerscore van 1100 en heb 800 punten nodig, maar dit zijn niet dezelfde punten zeker? Grtz

fixer187
30 december 2006, 12:42
dit zijn microsoft points waarvoor je dus moet betalen, niet je gamerscore...

Jeelep
30 december 2006, 16:14
Wat een domme regeling van xbox zeg, moet ik nu al betalen om van nickname te veranderen. Alli toch bedankt é;)

Jeelep
30 december 2006, 18:55
Heb nog 2wedstrijden gespeeld.
Arsenal - Real Madrid 2-1
Real Madrid - Manchester United 2-2

Gamus
2 januari 2007, 10:47
heb een vraag, zijn jullie al begonnen of niet? kan er nog iemand bij? zo ja , welke clubs zijn al bezet?

heb de game net gekocht voor 360 , wou dit vroeger doen maar had hem al voor PS2 en ik kan alleen online met xbox dus

Thekidcplus
2 januari 2007, 11:17
Hey, vandaag wil ik een tussenstand maken, sorry dat het nog niet eerder gebeurt is ... but you know hollidays :p ma kweet da er al veel wedstrijden gespeeld zijn ma keb nog niet alles doorgestuurd gekregen! dus gelieve da vandaag te doen :)

Thekidcplus
2 januari 2007, 11:18
Ohja, Gamus, het seizoen is nu al bezig maar denk dat er niet zo veel wedstrijden meer gespeeld worden, dus kan je meedoen aan het volgende seizoen, zal een competitie worden met 14Teams ipv 12

Jeelep
2 januari 2007, 18:07
Ik heb nog een match gespeeld.
Real Madrid - Lyon 9-1

jerommeke90
6 januari 2007, 12:42
hoe zit het nu eigenlijk met onze competitie??
der zijn al een aantal matchen gespeeld maar 'k heb de indruk dat het enthousiasme wat verdwenen is :$
Misschien zou een voorlopig klassement wel interessant zijn...

Thekidcplus
7 januari 2007, 14:47
Kijk ben er nu mee bezig, ma keb gewoon nog uitslagen nodig van iedereen via mail da het wa overzichtig is

Olivier_Twister
7 januari 2007, 15:59
ik doe niet meer mee.
sorry veel te onoverzichtelijk

Thekidcplus
7 januari 2007, 18:21
Hier is het dan , sorry voor het lange wachten maar hier is de tussenstand van de rangschikking, als jullie willen kan ik al jullie matchen die gespeeld zijn posten ..

Competitie Fifa 07 Season 1

Wedstr. Pt.
1. Arsenal 16 37
2. Milan 13 21
3. Barcalona 12 19
4. Chelsea 12 15
5. Man United 9 12
6. Liverpool 8 11
7. Valencia 6 4
8. Real Madrid 4 3
9. Lyon 6 3
10. Sevilla 4 1
11. Aston Villa ? ? ?

Hoe het zit me aston villa weet ik nie??

Thekidcplus
7 januari 2007, 19:50
ah en real madrid komt op 6pt ben die laatste match vergete bij zette!

jerommeke90
7 januari 2007, 20:07
ah en real madrid komt op 6pt ben die laatste match vergete bij zette!
bij mij ben je ook nog die laatste match tegen sevilla vergeten denk ik ('k heb je al m'n matchen nog es doorgestuurd)

Gamus
8 januari 2007, 11:24
wanneer begint dat nieuw seizoen, en ik zou graag met liverpool spelen maar die is al bezet zeker, anders newcastle.

Liverpool
8 januari 2007, 11:33
Ik denk dat we toch misschien beter een systeem van enkele dagen per wedstrijd hanteren... Ik wil altijd helpen indien interesse.

Sevilla ga ik toch van afstappen (zeker als je Liverpool gewoon bent als ik)

Grtz

Thekidcplus
8 januari 2007, 21:43
Welja wa hulp krijge zou handig zijn, want ik doe da nu helemaal alleen, weet ge wa het probleem is moeilijke communicatie enz, we hebben gewoon website nodig... gewoon simpele website waar ge scores kunt ingeve enz enz
iemand interesse?

Gamus
9 januari 2007, 11:22
zoek iemand die website kan maken en zeg dat dat dient om paar scores en wedstrijd data bij te houden. Geef dan gamertag plus club en maak dan combo voor matches. zorg wel dat ge zelf kunt vullen. en dan sturen we score via xbox naar u door en gij vult in op site

jerommeke90
9 januari 2007, 12:40
'k heb daar zelf nie echt veel verstand van..
en 'k zit bovendien nog temidden van d'exames (nog t.e.m. 2 februari :cry: )

maar zo'n systeem dat je zelf je scores kan ingeven of bevestigen van de score die je tegenstander heeft ingegeven zou wel erg handig zijn.

Liverpool
9 januari 2007, 12:47
Ik wil eventueel wel een scorebord online zetten maar ga hiervoor een excel fileke maken. Kan nog even duren wel :p

benne001
11 januari 2007, 12:59
Hey ik ben ook altijd wel geïnteresseerd om mee te spelen maakt niet uit welke ploeg de tofste zijn al ingenomen ;)
ben wel nie zo heel goed denk ik

gamertag is mlghty one (opgelet l = L)

(+[PSP]+)
6 maart 2007, 20:51
jooo,

ik zou ook graag meedoen maar ik weet niet of er al dan niet nog enthousiasme is??????
Barcelona, indien nog nie bezet

MrNiels
28 april 2007, 15:39
joeeee, hej kidcplus, doet ge dees nog?
want kheb ooit is me u gespeelt en ik zei da ik men gemertag ging vernieuwe..

dus ik ben nu (gamertag): Mr Niels

als dees nog doorga laat mij iets wete eh!
kzou echt kei graag wille meedoen, khem overal gezocht :oink:

grtz Niels

Thekidcplus
11 mei 2007, 14:13
mss laat da ik ermee afkom maar euh, deze competitie is al lang gestopt....
maar ik speel nu uefa cl en zou daar wel toernooike van wille organiseren... als er vraag naar is ?