PDA

Volledige versie bekijken : Sensation White/Black/Allebei

Pagina's : [1] 2

::PDX::
24 december 2006, 11:39
Kies je voor Sensation White of Black?! ... Of allebei?!
Vertel ook eventjes waarom.
Ik ben redelek groote fan van Sensation, en zou persoonlijk voor de white versie
kiezen. Ik heb het niet egt met black. Vind het machtig om allemaal bezig te zien
op de Sensation DVD's die ik bezit maar zou er persoonlijk geef €40 aan kunnen
uitgeve. Hangt ook een heel andrer sfeertje denk ik dan op white:sad: :)

virtualdude
24 december 2006, 11:47
Ben wel eerder voor het black maar voor black is het moeilijk om volk mee te krijgen daarom liever met vrienden naar white

24 december 2006, 11:49
Ben wel eerder voor het black maar voor black is het moeilijk om volk mee te krijgen daarom liever met vrienden naar white

denk ook dat white een grootere impact heeft met de belichting enz..
en dat dit er ook een grote rol inspeelt. Wit neemt de kleure aan van het licht.
Zwart stoot kleure af...

alexii
24 december 2006, 12:44
Ik ga allebei.

Trancerke
24 december 2006, 13:19
ik ga naar de white en heel mss naar den black hangt eigelijk wat af van de line-up (dus niet te jumpachtig) ik ben meer van den black , heb hem 2x gedaan in nederland en nog steeds mijn favoriete feestje .zo'n sfeer dat gaat ge in belgie nooit zien en ook niet op sensation white in nederland.

Tha Soul
24 december 2006, 13:41
Ik ga naar alle2. Vorig jaar naar white geweest (eerste keer) en da was nie slecht ma ik had ook nie het gevoel van: "dit MOET ik volgend jaar weer doen". Maar aangezien black er nu ook komt, ging ik zowiezo naar black en omdat david guetta en ferry corsten naar white komen, ben ik toch curieus.:p

DBK
24 december 2006, 14:00
black omdat ik trance niet zo leuk vind

Bartel
24 december 2006, 14:13
White! Black luister ik thuis wel naar via internet, maar om daar hele avond staan luisteren :)

Real
24 december 2006, 14:21
Aangezien ik geen breezerwijf ben, ga ik mooi thuisblijven van White.

En Black is zowiezo te hard voor mij.

?therapy?
24 december 2006, 14:25
Kwil naar black gaan :) maar mijn maten zijn niet voor de hardere stijlen :sad: ma kzal wss nog wel iemand vinden om mee te gaan :D

Tis gewoon mijn genre van muziek :) en idd :) sensation black in holland lijkt nog altijd veel vetter dan in België :p

^^pathfinder^^
24 december 2006, 14:26
Geen.

eddie
24 december 2006, 14:26
waar sta 'geen één want vorig jaar was het dikke afrip'

DevStyle
24 december 2006, 14:35
White in België, Black in Nederland.

Spacy2003
24 december 2006, 14:51
waar sta 'geen één want vorig jaar was het dikke afrip'

second, wat een kut organisatie met die blauwe en rode tickets :x

Jurgenv1
24 december 2006, 14:56
Dit jaar kan je wel een super line-up verwachten om de fout van vorig jaar goed te maken (die deels niet hun beslissing was) Ook de bezoekers van vorig jaar krijgen dit jaar vermindering. :)

Ik wil wel naar black of white maar geen interesse bij vrienden.

Japser
24 december 2006, 14:57
second, wat een kut organisatie met die blauwe en rode tickets :x

en nog
op de white doen dj tiesto toekwam slecht mixke deed en weer vertrok
zo een afzetterij

24 december 2006, 17:12
en nog
op de white doen dj tiesto toekwam slecht mixke deed en weer vertrok
zo een afzetterij

da heeft nix me belgie te make...
+ wa heeft da dan nog me afzetterij te make? :s
afzetterij is da ze 5 dj's belove en je betaald er €50 voor en er maar 2 kome draaie ...

XplicitSnake
24 december 2006, 17:32
Black. Ticket ligt hier al, nu kan het niet snel genoeg 30 maart zijn ;)

sink
24 december 2006, 17:44
moeilijk om te kiezen, m'n persoonlijke voorkeur ligt mss eerder bij black, maar toch ga ik naar white met een aantal vrienden
voor de black ga ik amper volk meekrijgen naar ginder.. en dus ga ik ook niet nr black gaan

Tae
24 december 2006, 18:11
Ik zou graag naar black willen al hoewel ik meer naar trance luister.

Ik hoop alleen dat het meer de stijl is (zowat hardcore van vroeger en andere hard style) dat ze in Nederland hebben gespeeld, als ik weet dat ze jump style gaan spelen dan laat ik het opzij liggen en ga ik eens naar White !

Cind3r^
24 december 2006, 20:33
wss alleen black..

<3 harder styles

Destroyer
24 december 2006, 22:00
geen een, het een te plat, het ander te hard, en dan de prijs nog :lol:

Firestyler
24 december 2006, 22:04
VIP White, tickets zijn al besteld

Jurgenv1
25 december 2006, 00:58

Bwa in Nederland is het zelfs 60 euro en toch is het iedere keer uitverkocht. ;) We mogen ons gelukkig prijzen dat zo'n wereld event naar België wil komen. :bow:

morph123
25 december 2006, 06:49
black.is zeg altijd hoe harder hoe beter.

25 december 2006, 11:58
Bwa in Nederland is het zelfs 60 euro en toch is het iedere keer uitverkocht. ;) We mogen ons gelukkig prijzen dat zo'n wereld event naar België wil komen. :bow:

idd, das goed gesproke.
Want het verschil met Belgie en Nederland is wel heel groot maar toch...
Krijg toch elke keer een kick als ik de mooie podium's zie elk jaar:bow:

28 december 2006, 23:42
Sensation line up Black
http://img81.imageshack.us/img81/222/scanneroi3ml5.jpg

Ara.
29 december 2006, 10:48
Sensation line up Black

Wat een originele onuitgegeven lineup toch !

<RAVEheart>
29 december 2006, 14:25
jeuj, ik heb gelijk gekregen met m'n line-up voorspelling.
thumbs up voor mezelf :woohoo:

Re@V0r
29 december 2006, 14:32
wa ne kaklineup...

Jurgenv1
29 december 2006, 14:53
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Sensation is zijn imago aan het verpesten met die mislukte jump amateurs!

Typisch dat ze weer ingaan op de beschamende belgische populariteit.

Coone op sensation black...Ergens had ik dit wel verwacht maar ik dacht dat ze wel beter wisten maar nu maken ze zichzelf wel belachelijk op ID&T dor zulke amateurs uit te nodigen die het niet waard zijn op Sensation te draaien.. Alleen Zany en darkraver (die wellicht hardcore zal draaien) kunnen mij bekoren.

Real
29 december 2006, 15:05
Idd, jump stinkt. :)

Jurgenv1
29 december 2006, 15:10
Ik kan al de opnening van de megamix raden: Coone - the return :cry:

Sorry aan de jumpers maar het is gewoon een feit dat die gewoon in hunne Oh en complex moeten blijven... Gelukkig weten ze in Amsterdam beter.
Dit is geen sensation black meer maar complex @ sportpaleis ofzo. :sop:

^^pathfinder^^
29 december 2006, 16:24

Yup .

ShadesOfJae
29 december 2006, 16:33
Idd, jump stinkt. :)

:applause:

enZiiime
29 december 2006, 16:38
Black fo sho ^^

En ehm, zeker da da de line up is, betwijfel da sterk hoor ...

Cind3r^
29 december 2006, 16:40
hoewel ik jump echt kan waarderen vind ik het toch een schandalige line up. (op sensation black hoort gewoon geen jump)
ik denk dat je met hs dj's veel meer volk aantrekt. :<

<RAVEheart>
29 december 2006, 16:45
Ik denk dat je met hardstyle volgend jaar niemand nog overhoudt.
Net alsof die overbetaalde 'verschrikkelijk goede' hollandse dj's zoveel meer waard zijn.

Nuja ID&T heeft deze veldslag met meer dan een beetje verloren van bass events (oa Reverze enzo) Stukken duurder voor en line-up die nog geen kwart zo goed is.

Yup yup, dat zal dan ook weer de laatste keer in België geweest zijn :woohoo:

Jurgenv1
29 december 2006, 17:01
Net alsof die overbetaalde 'verschrikkelijk goede' hollandse dj's zoveel meer waard zijn.
Die van holland zijn wereldtop...Kijk maar eens waar ze overal al gedraaid hebben in vergeleken met bv Coone... complex..wat een palmares zeg. :eek:

En geloof me, Hardstyle is tenminste kwaliteit en feest gegarandeerd en daar lok je massaal veel volk mee, kijk maar bij Black in holland daar gaat het om 40.000 mensen en toch raakt het iedere keer op paar kaarten na uitverkocht. :)

Trancerke
29 december 2006, 17:12

die nederlandse dj's zijn idd veel meer waard , Zany is toch 1 van de beste hardstyle dj's die er zijn en verdient ook...

FredNova
29 december 2006, 17:45
Nuja ID&T heeft deze veldslag met meer dan een beetje verloren van bass events (oa Reverze enzo) Stukken duurder voor en line-up die nog geen kwart zo goed is.

Yup yup, dat zal dan ook weer de laatste keer in België geweest zijn :woohoo:

het is geen kwestie van concurrentie hoor
qlimax verschuift naar het najaar om met reverze en black geen overkill te krijgen
(natuurlijk gaan de stijlhaters zeggen dat die er al is, maar in elk genre heb je vandaag keuze genoeg)
staat het je niet aan? dan ga je niet he

sensation is show, je gaat meer dan alleen voor dj's
in Nederland snappen ze dat, in België nog niet helemaal

Black Night
29 december 2006, 17:47
Moest het puur voor de muziek zijn, zou ik Black pakken. Ma het wordt de White voor de show :)

Djack
29 december 2006, 18:01
beschouw die line-up eens niet als de officiele ...
djeezes, hoeveel fake line-ups verschijnen er wel niet
als sensation in NL in aantocht is.
wacht gwn op nieuws van id-t

ShadesOfJae
29 december 2006, 18:02

Uhm, de namen komen van ID&T ... :unsure:

Jurgenv1
29 december 2006, 18:13

Ik hoop dan ook van harte dat je gelijk hebt.

PoMpElSiEn
29 december 2006, 18:19
PFFF
had meer verwacht van de lineup :/
same feesje as altijd maar met andere naam

Djack
29 december 2006, 18:25
Uhm, de namen komen van ID&T ... :unsure:

Dan zoude ze da wel op de site vrijgeven zne ...
volges mij ne gewoon ineengeflanste flyer van iemand ofzo ...
geef mij anders de link met het officiele bericht daarop

Trancerke
29 december 2006, 18:40
was vorig jaar ook zo djack met den black in nederland ,dat ze da eerst in een dat boekske hadden gezet en dan op hun site

hoe jammer het ook kan zijn dat dit de lineup is ....we moeten ons er bij neer leggen :D

ShadesOfJae
29 december 2006, 19:06

Ik heb het ook gekregen hoor ..

Jurgenv1
29 december 2006, 19:12
http://www.id-t.be/be/news-subpage.php?newsid=1141

Op 2 januari een enquete... Ik weet wat ik ga invullen hoor...

Shyheim
29 december 2006, 20:38
ik ga naar White in de ArenA in Amsterdam

<RAVEheart>
29 december 2006, 20:53
die nederlandse dj's zijn idd veel meer waard , Zany is toch 1 van de beste hardstyle dj's die er zijn en verdient ook...

Ik reken nu alleen op hardstylegebied eh, hoeveel van die dj's zijn er?
Een stuk of 10 à 15 ofzo. Die 10 (sponsored by ID&T) worden op al die feesten opgevoerd: Prophet, Pavo, Zany, Luna, Dana, (Darkraver) etc.

In België is er altijd die leuke gewoonte eigen talent de grond in te boren en die hollandse mannen heilig te verklaren. Begrijp me nu niet fout, ik zeg niet dat wat die mannen maken slecht is. Ik zeg dat het niet zo abnormaal veel beter is als dat van bij ons.

Ten tweede, Zany bvb mag dan wel bekend zijn, ma dan wel in beperkte mate. Net zoals jump een Belgisch genre is, is hardstyle toch voor 90% hollands (jaja d'r is ook technoboy en tatanka, i know) en slaat het ook vnl alleen daar aan.

Nu ik wil hier geen hardstyle vs jump thread van maken maar ik vind wel dat wij Belgen ook eens trots moeten leren zijn op ons eigen materiaal.

het is geen kwestie van concurrentie hoor
Geen concurrentie??
Twee spelers in dezelfde nichemarkt in quasi dezelfde periode. Basis vd economie zegt dan: De twee spelers zijn concurrenten.

Jurgenv1
29 december 2006, 21:18
Nu ik wil hier geen hardstyle vs jump thread van maken maar ik vind wel dat wij Belgen ook eens trots moeten leren zijn op ons eigen materiaal.
Wij hebben niks om trots op te zijn... De hollanders zijn nu eenmaal beter op vlak van hardstyle en ook Trance, house... allemaal wereldtop. We mogen trots zijn dat Sensation bij ons langskomt ja.

FredNova
29 december 2006, 21:22
Ik denk niet dat we hier spreken over een nichemarkt als je het hebt over mega-events...
Soit, ik ga me hier ni moe maken.

Thierrichi
29 december 2006, 21:45
Ik vind de line-up van den black toch ook een beetje zwak.
Ok het is wel ook om de show te doen, maar da is in Amsterdam ook en daar staan altijd allemaal ronkende namen op de affiche.
Ik ben naar lloret dus ik kan zowieso ni gaan, maar 'k ga denk ik toch eens naar den black in Amsterdam gaan.
Iemand een gedacht wanneer je daar kaarten voor kan bestellen? Want das altijd super snel uitverkocht zeker?

Trancerke
29 december 2006, 22:06
Ik reken nu alleen op hardstylegebied eh, hoeveel van die dj's zijn er?
Een stuk of 10 à 15 ofzo. Die 10 (sponsored by ID&T) worden op al die feesten opgevoerd: Prophet, Pavo, Zany, Luna, Dana, (Darkraver) etc.

In België is er altijd die leuke gewoonte eigen talent de grond in te boren en die hollandse mannen heilig te verklaren. Begrijp me nu niet fout, ik zeg niet dat wat die mannen maken slecht is. Ik zeg dat het niet zo abnormaal veel beter is als dat van bij ons.

Ten tweede, Zany bvb mag dan wel bekend zijn, ma dan wel in beperkte mate. Net zoals jump een Belgisch genre is, is hardstyle toch voor 90% hollands (jaja d'r is ook technoboy en tatanka, i know) en slaat het ook vnl alleen daar aan.

het slaat mss enkel aan in nederland maar een man als zany mag toch wel verder dan nederland gaan....

leuke gewoonte van belgische dj in de grond te boren? er zijn gewoon te weinig talenten , ook te weinig kansen voor opkomende talenten. En natuurlijk zijn er belgische dj's die ik goed vind zoals een jonas steur (ok wel een heel ander type gerne ) maar buiten hem vind ik qua nieuwe talenten dat het niet vet is....

XplicitSnake
29 december 2006, 22:27

Die flyer is wel degelijk echt hoor, veel mensen hebben het al in hun brievenbus gekregen. Na de magere opkomst van Climax (pure hardstyle-namen) denk ik dat ze op safe willen spelen.

zelf kan ik de line-up wel nog apprecieren, Showtek vind ik zowiezo al een reden om richting Antwerpen te rijden. :)

Acts wss in deze volgorde:

Yves Deruyter
Ruthless
Greg c
Coone
Megamix
Ghost
Showtek
Zany
Darkraver

Jurgenv1
29 december 2006, 23:15
Na de magere opkomst van Climax (pure hardstyle-namen) denk ik dat ze op safe willen spelen.
Dat was wellicht door het datum/plaats. Sensation black heeft toch meer naam.

zelf kan ik de line-up wel nog apprecieren, Showtek vind ik zowiezo al een reden om richting Antwerpen te rijden.
Die laatste 3 wel, maar de rest zal nog minder volk lokken.... (behalve de 'coke in my nose' johhnys me hun klakskes) Zou hun witte petjes wel toegelaten worden? :D

Een typisch belgische lineup, niks speciaals aan, zal niet veel volk lokken want je ziet ze toch overal.

kokkenmaster
29 december 2006, 23:37
Yves Deruyter
Ruthless
Greg c
Coone
Megamix
Ghost
Showtek
Zany
Darkraver

Deruyter als eerste? Zou volgens mij toch een grove belediging zijn voor deze Belgische grootmeester. Voor de rest lijkt het mij wel lachen geblazen... (n)

Ivm de white zou ik voor Ferry wel willen gaan. Alleen, wil ik me een witte broek aanschaffen voor een feestje? :)

Cind3r^
30 december 2006, 15:26
Deruyter als eerste? Zou volgens mij toch een grove belediging zijn voor deze Belgische grootmeester.
bij mijn weten opent YDR bijna altijd. (denk aan qlimax belgie & holland 2006)

PunkDudez
30 december 2006, 16:36
Sensation line up Black
Der is niemeer veel harddance event meer aan he :p
ik kon toch niet gaan , maar nu weetek da ik niks mis. Komaan voor de coone / ghost , etc... Daar moe je gewoon een doorsnee feesje voor gaan bezoeke...

behalve de 'coke in my nose' johhnys me hun klakskes):D
Vooral die MOOIE T-SHIRTS met "69", "Cocaine", "GIGILO","SCARFACE" & "LATINO"

30 december 2006, 19:52

seg lullemuts..
das de line up die je krijgt van id&t zelf.
Ze zende zo een boekje op waar da inzit... NIVEAU:naughty:

BraveHeart
31 december 2006, 23:13
Geen jaar zonder ID&T.
Ik koop beiden releases, maakt voor mij geen bal uit wat het kost, zoveel besteed ik nu ook weer niet per jaar aan CD's.
Er is amper iets goed te vinden op een CD.
Als je de winkels hier in limburg afdwijlt krijg je toch alleen maar R&B/HipHop & Tien om Niet te zien muziek waar een haan niet naar kraait.
Voor stevige DJ CD's moet ik naar een online store op het internet of moet ik per trein het land doorkrossen voor een onderlegger met stevige boenk :D

TNG DJ meeting, waar is de goeie ouwe tijd.
Ik mis dat zo hard.

3 Winkels afdwijlen voor een vinyl plaat, zalig :love:

alexii
31 december 2006, 23:38
Ga naar de Gigaswing in Hasselt, die kerel kan alles krijgen wat je hartje verlangt. ;)

Bestellen dan.

Djack
2 januari 2007, 19:31
seg lullemuts..
das de line up die je krijgt van id&t zelf.
Ze zende zo een boekje op waar da inzit... NIVEAU:naughty:

Blijf eens realistisch zeikerd. Niet iedereen krijgt zo'n boekje.
Heb het gisteren ook ergens gezien.
Zware teleurstelling van ID&T maar kga het toch een kans geven.
Dat die jumprage maar snel over is, dit leid enkel maar tot
kutline-ups voor grote feesjes.
Jump is imo te soft voor black.

Jurgenv1
2 januari 2007, 19:46
Jep, we zitten op dezelfde golflengte. :p

Hiermee verliest black zijn unieke uitstraling tegenover de rest, Amsterdam zal nu de enige echte black Sensation worden als ze telkens ingaan op domme rages in andere landen waarbij België de kroon stevig spant.

3 januari 2007, 18:02

zeikerd?:rofl: wie is hier wantrouwig?

Jurgenv1
3 januari 2007, 18:06
Ga eens rustig ademen en bekijk de line-up, wat hoort er niet thuis in het rijtje?

Djack
3 januari 2007, 18:23

De logica is bij ID&T ver te zoeken ja ...

Dat Q-dance maar snel hun grote intrede maakt in België
ID&T is slecht bezig ...
jump op black, jaja goe bezig zne
tzou beter sensation grey fzo zen

FredNova
3 januari 2007, 21:37
qlimax zal doorgaan in het najaar

3 januari 2007, 23:26
jullie zijn al commentaar aan het geve VOOR het evenement heeft plaats gevonde...
Sensation Grey? Wat is daar de grap van? :s

*edit*: waarom moet alles zo worde afgebroke?! Da snapk dus egt ni he. Als het u ni aanstaat... kunt ge er dan gwn allemaal ni over zwijge en de mense die het wel aanstaan erover late prate. Ook over de minpuntjes. Fans make er geen ruzie om. Oke,... DJ Coone, ik snap het ook ni. Maar wie weet past het die avond wel perfect int plaatje en draaid ie totaal anders dan die shit die hij gwnlek naar onze hoofde werpt. Bekijk het naderhand ipv direct te zevere op iets... Djezes seg... *triest*:(

Jurgenv1
3 januari 2007, 23:31
*edit*: waarom moet alles zo worde afgebroke?! Da snapk dus egt ni he. Als het u ni aanstaat... kunt ge er dan gwn allemaal ni over zwijge en de mense die het wel aanstaan erover late prate. Ook over de minpuntjes. Fans make er geen ruzie om. Oke,... DJ Coone, ik snap het ook ni. Maar wie weet past het die avond wel perfect int plaatje en draaid ie totaal anders dan die shit die hij gwnlek naar onze hoofde werpt. Bekijk het naderhand ipv direct te zevere op iets... Djezes seg... *triest*
Dit is een discussie voor iets hé. :)

Minpuntje? Coone en andere jump afval zullen hun johhny muziek wel draaien hoor, we verwachten een Sensation met harde muziek, geen softe muziek (Daarom de Sensation Grey) dat je voor het zelfde geld elke week hoort in discotheken.

3 januari 2007, 23:38
Dit is een discussie voor iets hé. :)

Minpuntje? Coone en andere jump afval zullen hun johhny muziek wel draaien hoor, we verwachten een Sensation met harde muziek, geen softe muziek (Daarom de Sensation Grey) dat je voor het zelfde geld elke week hoort in discotheken.

ik hoop het van harte niet... bekijk het naderhand. Ik hou ni van vooroordele.
Da vink altij zo ja... snapte:help:

3 januari 2007, 23:39
Line up Sensation White:
http://img280.imageshack.us/img280/9602/scanner004tm2.jpg

ik ben vree content over de line up. The glimmers zeggen me ni direct zoveel maar ik geef alles een kans dus...
Hop White, Hop White!! :)

Jurgenv1
4 januari 2007, 00:08
Line up Sensation White:

ik ben vree content over de line up. The glimmers zeggen me ni direct zoveel maar ik geef alles een kans dus...

Die is super. :woohoo: Idd The glimmers ken ik niet... Wel opvallend weinig namen...

ik hoop het van harte niet... bekijk het naderhand. Ik hou ni van vooroordele.
Hij draait geen andere muziek dan jump hoor. :) Hij is geen hardstyle DJ.

4 januari 2007, 11:03
Wel opvallend weinig namen...

dat dachtk ook toenk de line up zag... En zeker tegeover white gezien.
Dit kan ook z'n voordeel hebbe dat'n dj tot'n mega qlimax kan gaan. En niet na een uurtje weg moet...

Shyheim
4 januari 2007, 11:16
Line up Sensation White:

complete noob wat de muziek betreft mij toch eens moeien:

cool, david guetta :cool: :D
is diene der dan ook bij in den ArenA ?

4 januari 2007, 11:49
complete noob wat de muziek betreft mij toch eens moeien:

cool, david guetta :cool: :D
is diene der dan ook bij in den ArenA ?

Noob? Ik of gij?
Dien was bij de 2005 editie er ook bij ja...

Robust²
4 januari 2007, 12:04
Wel maar weinig namen, zal toch weer niets voor mij worden als tickets weer zo duur als vorig jaar gaan zijn...

4 januari 2007, 12:33
Wel maar weinig namen, zal toch weer niets voor mij worden als tickets weer zo duur als vorig jaar gaan zijn...

Wat vind je duur?
Ik vind het duurder om naar een concert te gaan zien van enkele uren waar je ook soms €40 voor betaald. Als je hier €40 voor betaald ben je toch enkele uren (tot in de vroege uren) zoet.:woohoo:

Shyheim
4 januari 2007, 12:35
Noob? Ik of gij?
Dien was bij de 2005 editie er ook bij ja...

ik e :)
ben daar nog nooit naartoe gegaan ofzo, kben zelfs ni eens thuis in de muziek, maar khoor het wel graag :)

daarom dus da ik vroeg, hier is David Guetta bij staat op diene flyer, maar zal diene der in Holland ook bij zijn?

+Elessar+
4 januari 2007, 12:59
effe vervelend doen ;p

Wit neemt de kleure aan van het licht.
Zwart stoot kleure af...

Het is eigenlijk omgekeerd. Wit weerkaatst licht waardoor je de kleuren ziet, zwart weerkaatst niet waardoor het gewoon zwart blijft ;)

on topic:
Misschien Black in nederland. White is niks voor mij.

4 januari 2007, 13:08
Het is eigenlijk omgekeerd. Wit weerkaatst licht waardoor je de kleuren ziet, zwart weerkaatst niet waardoor het gewoon zwart blijft ;)

bedoel ik ook zo he:crazy: ;)

daarom dus da ik vroeg, hier is David Guetta bij staat op diene flyer, maar zal diene der in Holland ook bij zijn?

da wete we nog ni he... De line up van Sensation White in NL is nog ni af denk ik... Kan je best www.id-t.com voor int oog houde

Tah_b00nz0r
4 januari 2007, 13:09
ik ga NIET ;)

Jurgenv1
4 januari 2007, 13:30
David guetta was er ook bij in White Amsterdam 2006. ;)

4 januari 2007, 14:05
David guetta was er ook bij in White Amsterdam 2006. ;)

juist ja, was ik weeral vergete:lol:

[PFYD-GoHaN]
4 januari 2007, 14:16
Mooie line ups, 'k vind die van white er beter uitzien als vorig jaar. Maar die black is imo dikke brol. Jump voor de afwisseling is wel tof op zo'n groot feest maar om er nu zoveel weg te zetten...

Kan het wel begrijpen omdat jump toch populairder is in België, maar qua hardstyle is het ook gene vette precies :p Showtek dat altijd hetzelfde draait, Zany is nog wel ok, en 'k denk/hoop dat Darkraver oldskool/hardcore gaat draaien.

DBK
4 januari 2007, 16:38
jammer dat het geen echte black is, anders had ik wel gegaan :)

Cind3r^
4 januari 2007, 18:22
;8056921'] 'k denk/hoop dat Darkraver oldskool/hardcore gaat draaien.

k zou er imo niet te fel op hopen, op sensation black in holland had hij nl een complete jump set gedraaid.

tenzij hij afsluit, dan heb je meer kans..
(maar in belgie weet je eigenlijk nooit..:lol: )

Jurgenv1
4 januari 2007, 18:33
k zou er imo niet te fel op hopen, op sensation black in holland had hij nl een complete jump set gedraaid.

tenzij hij afsluit, dan heb je meer kans..
(maar in belgie weet je eigenlijk nooit..:lol: )

Hij heeft nog hardcore gedraaid hoor, en als ie als laatste moet zal hij hardcore draaien. Maar zoals we al zeiden is het concept al voor de kl*ten door er jump in tussen te draaien die er totaal niet thuishoort.

Cind3r^
4 januari 2007, 20:15
als ie als laatste moet zal hij hardcore draaien.

dat zei ik: "als hij afsluit heb je meer kans dat hij harder draait"
maar de tijd dat darkraver nog alleen hardcore etc draaide is al lang voorbij.

Jurgenv1
4 januari 2007, 20:51
Als je bij Black moet afsluiten dan draai je altijd hardcore... Dat is het enigste wat er aan klopt aan Black belgië....

Robust²
4 januari 2007, 21:47
Wat vind je duur?
Ik vind het duurder om naar een concert te gaan zien van enkele uren waar je ook soms €40 voor betaald. Als je hier €40 voor betaald ben je toch enkele uren (tot in de vroege uren) zoet.:woohoo:

Bwah, je kan bv ook vergelijken 40 Euro voor een hele dag Tomorrowland, met ook serieus wat spektakel en veel topnamen ;) (Wanneer komen daar de eerste namen trouwens van uit?)
Gewoon niet echt mijn ding :)

SilentSpring
4 januari 2007, 21:54
Zou wel graag es naar de white gaan. Trance ligt me meer en meer:).
Anthem van vorige keer in BE (van Fred Baker) vonnek alleszins ne vette.

5 januari 2007, 10:30
Belgie dit en Belgie dat...
Dat artikel dat ik over Belgie had geleze is wel meer dan waar... Kunne mense nu is ni gwn tevrede zijn met wat je krijgt. Alles kan opzich nog goed meevalle hoor! Ik ben ook ni voor Coone te vinde, alleen nog maar voor z'n vieze smoel maar... Geef het een kans!

Jurgenv1
5 januari 2007, 14:37
Belgie dit en Belgie dat...
Dat artikel dat ik over Belgie had geleze is wel meer dan waar... Kunne mense nu is ni gwn tevrede zijn met wat je krijgt. Alles kan opzich nog goed meevalle hoor! Ik ben ook ni voor Coone te vinde, alleen nog maar voor z'n vieze smoel maar... Geef het een kans!

Dat soort houding is dan ook weer typisch belgisch, dit is gewon geen black feest zoals we altijd kennen en jump hoort thuis in locale discotheekjes zoals Oh en complex maar niet op een super event zoals Sensation black...

PapaGanz
5 januari 2007, 14:40
Rofl, The Glimmers op Sensation White :D..
Ik dacht dat het trance was op sensation :p..
De Belgische glimmertwins zijn eerder house / electro ^^

Ze stonden zelfs nog op ILT vorig jaar dacht ik (2005 dus)

Real
5 januari 2007, 14:46
Ik dacht dat het trance was op sensation :p..
Waarom denkt iedereen dat? Op Sensation wordt vanalle zeik gedraaid, daarom staat bijvoorbeeld dat konijn van een Guetta ook op de affiche.

5 januari 2007, 23:34
ja david guetta vind ik ook de minste...
maar voor de rest... Ik ga men avond daardoor toch ni late hange.
Wie weet hoeveel sfeer ie brengt:music:

Op Sensation wordt vanalle zeik gedraaid...

:offtopic:

Jurgenv1
5 januari 2007, 23:37
Sensation is normaal trance gericht, maar nu gaat ie meer de richting House op... en hier en daar trance.

kokkenmaster
5 januari 2007, 23:43
ja david guetta vind ik ook de minste...
maar voor de rest... Ik ga men avond daardoor toch ni late hange.
Wie weet hoeveel sfeer ie brengt:music:

Op TL was er MASSA'S (!!!) sfeer aan de main wanneer ie draaide. Ik ben er zelf niet zo weg van maar wat hij dan deed met het publiek... Zalig.

5 januari 2007, 23:47
Op TL was er MASSA'S (!!!) sfeer aan de main wanneer ie draaide. Ik ben er zelf niet zo weg van maar wat hij dan deed met het publiek... Zalig.

kvind z'n mixing skills wa aan de mindere kant maar op Sensation White in nederland in 05 en 06 vond ik'm toch sfeervol genoeg dusja...

Jurgenv1
19 januari 2007, 19:38
Officiële line-up bekend gemaakt op ID&T:
http://www.id-t.be/be/news-subpage.php?newsid=1153

Yves De Ruyter
Greg C
Ruthless
Coone
Ghost
Showtek
Technoboy
The Prophet
Zany
Outblast
Darkraver

11 DJ's op 1 avond? :eek: :eek:
Bon, ze hebben onze klaagzang blijkbaar niet in dovemans oren gestopt en alleszins al echte harde muziek in gestoken. :) Alleen past die jump nog steeds niet thuis in het rijtje, wat ook opvalt dat men afsluit met 2x hardcore? :)

Nog vreemder, geen Megamix...

Dafference
20 januari 2007, 02:44
Ik ben gematigd blij met deze aanvulling van de line-up!

Hopelijk combineren ze nu de jump-deejays in enkele battles, en dan overweeg ik zeker om (voor alles vanaf Showtek) een kaartje te kopen..

PoMpElSiEn
20 januari 2007, 02:48
toch een positieve wending
zeker outblast in de BE, nog nooit tegengekomen denkik
word zeker vet :d

eindelijk, aleeja eindelijk is veel gezegd maar niet terug aloude promo :)
mij zie je er zeker :d

20 januari 2007, 10:40
Officiële line-up bekend gemaakt op ID&T:
http://www.id-t.be/be/news-subpage.php?newsid=1153

11 DJ's op 1 avond? :eek: :eek:
Bon, ze hebben onze klaagzang blijkbaar niet in dovemans oren gestopt en alleszins al echte harde muziek in gestoken. :) Alleen past die jump nog steeds niet thuis in het rijtje, wat ook opvalt dat men afsluit met 2x hardcore? :)

Nog vreemder, geen Megamix...

de megamix zit er wel bij, check de flyers van ID&T maar die in omloop zijn.
Zo een boekje met daar hun 4 hoofdevenementen in van 2007;
Sensation White, Sensation Black, Tiesto In Concert en Tomorrowland.

en ik heb zo'n vermoede dat ze die jumpdj's in'n andere area zetten, zoals ze dat doen emt de
MAES Chillroom in 2005 en ik dacht in 2006... (zou ik doen als organistor) maar wie weet past
het wel tesame. geef het een kans... :)

Ik ben gematigd blij met deze aanvulling van de line-up!

ze kunnen niet iedereen blijmaken he :D

Djack
22 januari 2007, 19:51
Mooie zet van ID&T

Heb enorm veel zin om een zwart t-shirtje te laten maken
met daarop de print :

Hardstyle
Time For Some REAL Beats

GroovyBeatsss
26 januari 2007, 17:56
Put your hands up foorrr detroooooit!

Mannen, Fedde Le Grand komt ook ;):p

Volledige site online van sensation ==> http://www.id-t.be/events/Sensation2007/white/site-white.html

EDIT: Ligt da aan mij of ben ik de enige die de site pokkelelijk vind? :p

Trancerke
26 januari 2007, 18:01
uiteindelijk ga ik naar beide versie's :d

Jurgenv1
26 januari 2007, 18:29
Black heeft de sterkste line-up van alle bass-events in België, jump beperkt tot opwarmtje wat voor Reverze al 'stampen' is. :)

Logisch want ID&T heeft zoveel keren meer kapitaal.

White is ook zeker de moeite, zo'n line-up zie je ook niet alle dagen!

Dafference
26 januari 2007, 18:32
zeker outblast in de BE, nog nooit tegengekomen denkik
Reverze vorig jaar, ook int Sportpaleis.. :)

Ma toen viel het nat schijnt tegen. Van Promo kan je tenminste op aan. ;)

Trancerke
26 januari 2007, 18:40
de set van outblast op sensation 2005 was toch wel een bommeke zene ;)

Jurgenv1
26 januari 2007, 18:42
Tjah Outblast op Reverze, tuurlijk zal hij niet hetzelfde draaien als op Sensation. :p

aXl_
26 januari 2007, 18:49
Reverze vorig jaar, ook int Sportpaleis.. :)

Ma toen viel het nat schijnt tegen. Van Promo kan je tenminste op aan. ;)

mja, maar in bna alle setjes van outblast die ik heb hoor ik altijd van die punten waarop em precies staat te twijfelen "zou ik die track nu cutten of niet...oeps te laaaaaaat...kzal em maar door de break van de volgende laten spelen met de bass gekilled".. 10 seconden later "shit... die melodie van die vorige track komt ineens terug, kzal mid ook maar terugdraaien en uitfaden".

ni constant natuurlijk maar in bna elke set is (zijn) er altijd toch zo 1 (of 2) foutje(s) terug te vinden

Dunno maar ik heb altijd het gevoel dat setjes van andere hardcore dj's technisch toch ietsje beter zijn :)

promo knalt idd altijd, maar hij draait spijtig genoeg ook vaak hetzelfde.

XplicitSnake
26 januari 2007, 21:17
owla, toch iets speciaals met dien line-up. Op hun frontpage staat nu deze line-up:

Yves De Ruyter
Greg C
Ruthless
Coone
MEGAMIX
Ghost
Showtek
Technoboy vs The Prophet
Zany
Outblast vs Darkraver

en op de black site zelf:

DJ Ghost
Ruthless
Zany
Greg C
MEGAMIX
Yves Deruyter
Showtek
Technoboy
The Prophet
Darkraver
Outblast

27 januari 2007, 18:22
wat is hier aan de hand allemaal met de black line up.
de line up op de black site is mooi, egt wel

Hier vind je de line up van de white:
http://www.id-t.be/events/Sensation2007/white/site-white.html

Jurgenv1
27 januari 2007, 18:58
Sensation Germy was alvast een succes, zo gaat het ongeveer uitzien in het Sportpaleis (wellicht miniversie voor het kleine sportpaleis)
http://www.youtube.com/watch?v=361eFr5_yco

Armin op White 2002 Amsterdam:
http://www.youtube.com/watch?v=K7xFVf8o3RE

Als je op google video zoekt op Ferry Corsten in Amsterdam 2006 krijg je een mooi witte stadion bij daglicht en song uit zijjn nieuwe album L.E.F.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5732997612514550495&q=ferry+corsten+%2B+sensation+white

Ballonnen, spetterend vuurwerk om te openen, de sfeer en de muziek. :)

ShadesOfJae
27 januari 2007, 19:27
Sensation Germy was alvast een succes, zo gaat het ongeveer uitzien in het Sportpaleis (wellicht miniversie voor het kleine sportpaleis)
http://www.youtube.com/watch?v=361eFr5_yco

Is dat in de Arena Auf Schalke?

Jurgenv1
27 januari 2007, 19:34
Is dat in de Arena Auf Schalke?

Jep, tweede jaargang daar. :)

Sensation houd een world tour en België is er 1 van, Black is voor de eerste keer buiten Nederland, in België dus.

Deze zal ook te horen zijn door ferry in België:
http://www.youtube.com/watch?v=oajIcahrBI8

Toch best wel indrukwekkend als je al die filmpjes bekijkt, laat staan Black editie. :)
Menser daar vechten voor een ticket van 60 euro en hier jammeren ze al voor een ticket van 40 euro met zo'n line-up.

27 januari 2007, 22:57
belge zijn nu een stel huilebalke bij elkaar opda gebied...

Firestyler
27 januari 2007, 23:02
iemand die al tickets besteld heeft via teleticketservice? ik heb die namelijk al besteld in december idem mijn overschrijving is dan al reeds gebeurd, staat nog op rond 20ste december dat het van mijn rekening is gegaan, en nog steeds geen tickets te bespeuren

pimpieboy 2
27 januari 2007, 23:46
ID & T is op organisatorisch gebied een dikke flop. Heb daar eens voor gebeld naar antwerpen en kreeg ook geen deftige uitleg waarom mijn tickets na twee weken overschrijving er nog niet waren ... heb ze nu via e-mail dus moet ik ze afprinten. Hoe dat juist in zijn werk gaat voor mijn duo ticket weet ik dus niet goed maarja. kzou eens naar die sjarels bellen mocht ik u zijn

en btw ... aan alle kiekens die de line up afkraken .... als ge er iets van KENT ist voor beiden een HEEEEEEL vette line up. Btw ... jump is in tegenwoordig dus moet ge daar rekening mee houden. Ik kan dat ook graag horen .. maar met mate .. sjance dat ze altijd int begin van de avond spele; dat dan naar hardstyle gaat en dan pure hardcore met outblast, showtek en vooral Technoboy! Die ROELT ZOOOOOO HARD !

vette naampjes dus ... en wie zeikt dat pavo en promo er niet zijn en zo ... die draaien genoeg op andere events in belgie ze kunnen niet overal tegelijk zijn ook he

sensation white line up van dit jaar is in vergelijking met vorig jaar SUBLIEM! echt niet te doen gewoon :-) en Markus Schulz ... man man die is echt de topaffiche van de avond samen met Ferry en Fred
wie dat Fred baker niet kent en dan nog durft zegge dat wij belgen geen trance talent hebben (kan zo tientallen topnamen zeggen) die kom ik persoonlijk op zen gezicht slaan ;-)

Ohja ... hardstyle is ontstaan niet enkel in Nederland ... Italië stond op dat gebied online en ze zijn nog altijd de beide toplanden wat betreft hardstyle. De italianen zijn echt subliem maar zelfs nog pakken harder dan de nederlanders. Voorbeelden daarvan zijn technoboy, danielo mondello en Max B Grant

Euh aja ... wie de allervetste line up wil en zelf wil kiezen wat hij/zij hoort raad ik Bassleader te Flanders Expo aan. Gelukkig maar tien minuten van mijn deur hehe en vorig jaar was dat voor mij het TOPFEEST! Ondanks het feit dat ik toen ook Sensation, Reverse, Qlimax, tomorrowland en i love techno aangedaan heb :-) wil al veel zeggen niet

aXl_
27 januari 2007, 23:55
Ohja ... hardstyle is ontstaan niet enkel in Nederland ... Italië stond op dat gebied online en ze zijn nog altijd de beide toplanden wat betreft hardstyle. De italianen zijn echt subliem maar zelfs nog pakken harder dan de nederlanders. Voorbeelden daarvan zijn technoboy, danielo mondello en Max B Grant

neeeeuuuh :eek:

en geldt dat voor hardcore ook? wel verdraaid!

:unsure:

pimpieboy 2
28 januari 2007, 00:00
hoorde gij mij ier spreken over hardcore mss smartass :p

hardere hardstyle is wel niet noodzakelijk hardcore per definitie ze maja ...
ik ben dan waarschijnlijk ook niet bezig tegen iemand die er iets van kent e :eek:

aXl_
28 januari 2007, 00:02
hoorde gij mij ier spreken over hardcore mss smartass :p

hardere hardstyle is wel niet noodzakelijk hardcore per definitie ze maja ...
ik ben dan waarschijnlijk ook niet bezig tegen iemand die er iets van kent e :eek:

zeg schat...heb jij gevoel voor sarcasme?

mijn reply sloeg op het feit dat je evengoed had kunnen zeggen dat jump iets belgisch is. Dat weet ook iedereen.

ps: ik denk niet dat ik tegen ben tegen iemand die iets van hardcore weet of je had geweten dat de vergelijking daar namelijk ook voor opging.

pimpieboy 2
28 januari 2007, 00:03
mijn woord smartass sloeg dus wel op het begrip van het woord sarcasme lolz

van hardcore ken ik wel IETS maar inderdaad niet veel. en met goede reden :-) ik haat hardcore. hehe

28 januari 2007, 00:07
ID&T dikke flop?
Kerel, de tickets worden verzorgt door externe firmas, in dit geval teleticketservice. Als er daar iets misloopt... Wat kan ID&T daaraan doen?

Op gebied van organisatie vind je ze een flop maar je komt wel klaar op hun line up's van dit jaar? Rare :)

pimpieboy 2
28 januari 2007, 01:09
tis dat da ik dus ook bedoel. Voor zo een organisatie als ID & T is hun klantenrelatie één grote grap. Zo kan ik tientallen problemen aanhalen waarin honderden ontevreden klanten reclameren. Denk ik maar aan de problemen met de blauwe zone vorig jaar. ID & T moet dit maar anticiperen, of op zijn minst direct een oplossing bieden. Zelfde met de release van de sensation DVD ... wordt al een jaar lang uitgesteld en ze zijn er nog niet! nu hoeft niemand ze niet meer ook denk ik zo ...

ID & T heeft geld ... teveel geld .... en ze weten dat ze toch genoeg klanten hebben zelfs al laten ze ze in vele gevallen keer op keer stikken. Zo gaat het wel meer met grote organisaties. Ze zouden beter eens een voorbeeld nemen aan Q dance. Daar is het ook niet optimaal maar toch een stuk beter

en die zware organisatorische problemen gaan mij niet tegenhouden om te gaan ze ... wa voor zever verkoopt gij. Het een staat los van het ander.

Jurgenv1
28 januari 2007, 03:05
en dan pure hardcore met outblast, showtek en vooral Technoboy! Die ROELT ZOOOOOO HARD !
Technoboy en showtek hardcore? :wtf: Je bedoeld wss hardstyle. :)

pimpieboy 2
28 januari 2007, 14:05
neen showtek is de laatste tijd sowieso al meer naar de hardcore kant toe en technoboy ook. Tkan zijn dattem deze keer echter wel hardstyle draait ze en dat outblast de hardcore voor zijn rekening pakt
nuja hoe minder hardcore hoe beter lolz

meezijn mee uwen tijd e :-) hehe

ShadesOfJae
28 januari 2007, 14:23
ID&T dikke flop?
Kerel, de tickets worden verzorgt door externe firmas, in dit geval teleticketservice. Als er daar iets misloopt... Wat kan ID&T daaraan doen?

Op gebied van organisatie vind je ze een flop maar je komt wel klaar op hun line up's van dit jaar? Rare :)

Het is niet omdat je met een pak geld een paar grote namen kan boeken, dat je een goede organisatie hebt hé ..

Jurgenv1
28 januari 2007, 14:26
Sensation was zelf niet verantwoordelijk vor die zones vorig jaar.

Heb daar eens voor gebeld naar antwerpen en kreeg ook geen deftige uitleg waarom mijn tickets na twee weken overschrijving er nog niet waren ... heb ze nu via e-mail dus moet ik ze afprinten. Hoe dat juist in zijn werk gaat voor mijn duo ticket weet ik dus niet goed maarja. kzou eens naar die sjarels bellen mocht ik u zijn
Naar ID&T zal het niet zijn maar naar teleticketservice zal het geweest zijn. ;)

pimpieboy 2
28 januari 2007, 14:38
nee belt maar naar ID & T zij moeten teleticketservice ook maar in de hand hebben zeker

de bende loezers ... lol :-)

heb net de line up van bassleader 07 gezien en ik kwam ver klaar ... dat gaat sensation qua muziek althans zooooooooo wegblazen

Jurgenv1
28 januari 2007, 14:44
nee belt maar naar ID & T zij moeten teleticketservice ook maar in de hand hebben zeker
Lol nee, ik zou gewoon zwijgen want je zit totaal verkeerd. :)

dat gaat sensation qua muziek althans zooooooooo wegblazen
Tuurlijk, met zogenaamde 'snoeiharde' jump tegen het hardstyle/hardcore van Black? :unsure: Nuja typisch aan dat Belgisch volk die niet beter weet dan jump.

Dafference
29 januari 2007, 00:26
Tuurlijk, met zogenaamde 'snoeiharde' jump tegen het hardstyle/hardcore van Black?
Oké, wat een vergelijking. :wtf:

Wat enkel nog maar de hardcore betreft:
Sensation Black: 1 uur :ironic: (Outblast vs Darkraver)
Bassleader: 10 uur :eek: (Outblast, Bass-D & King Matthew, DaY-már, Evil Activities, Korsakoff, Kristof, Neophyte, Paul Elstak, Promo, Vince, Angerfist & Edymion)

Jaja Black gaat Bassleader wegblazen en toch niet omgekeerd, waar halen ze het hé? :unsure:

Niet dat ik hier doel alsof harder beter zou zijn of dat het één daarom beter dan het andere is. Maar als er één event laat zien dat het Belgisch volk meer kent dan enkel jump is het wel Bassleader.. :doh:

Vorige Bassleader had al een aparte hardstyle zaal terwijl Sensation toen nog niet eens een Black durfde geven. :doc:

Cind3r^
29 januari 2007, 00:28
agreed to dafference

aXl_
29 januari 2007, 00:36
neen showtek is de laatste tijd sowieso al meer naar de hardcore kant toe en technoboy ook. Tkan zijn dattem deze keer echter wel hardstyle draait ze en dat outblast de hardcore voor zijn rekening pakt

en op welke events hebben showtek en technoboy dan al hardcore sets geplaceerd?

XplicitSnake
29 januari 2007, 02:21

Bassleader: 10 uur :eek: (Outblast, Bass-D & King Matthew, DaY-már, Evil Activities, Korsakoff, Kristof, Neophyte, Paul Elstak, Promo, Vince, Angerfist & Edymion)

Jaja Black gaat Bassleader wegblazen en toch niet omgekeerd, waar halen ze het hé? :unsure:

Niet dat ik hier doel alsof harder beter zou zijn of dat het één daarom beter dan het andere is. Maar als er één event laat zien dat het Belgisch volk meer kent dan enkel jump is het wel Bassleader.. :doh:

Vorige Bassleader had al een aparte hardstyle zaal terwijl Sensation toen nog niet eens een Black durfde geven. :doc:

Persoonlijk verkies ik één grote zaal met het dubbele aan sfeer dan 6 aparte zalen waar iedereen weg en weer sjanseert, ze staan te skieen op schranz en de kans op dezelfde plaat 3 keer te moeten aanhoren veel minder is. En om nu 35e aan alleen die enkele dj's die ik per sé wil horen te geven is er teveel aan. Ik ga gewoonweg naar Black omdat het ID-T is en Sensation hoog in aanzien staat. Ik verwacht wel dat Bassleader binnen de maand uitverkocht zal zijn.

Dafference
29 januari 2007, 03:24
Een kaartje Bassleader kost vanaf woensdag slechts 27 euro hoor, maar aan de andere kant volg ik je argumentering wel.

Sensation is een gerecht van de beste kok terwijl Bassleader meer een self service bediening is: het is goedkoper, je hebt massas meer keus, maar toch zal het nooit die "magische" touch hebben. ;)

29 januari 2007, 08:09
pimpieboy2, het is duidelek dat je voor de hardere kant bent van de muziek en daarom wat op ID&T zit te mekkere...

Nu, het kan niet altijd zijn zoals je wil. Mense zage van die line up is beter en die is beter en blabla, niets belet je om weg te blijven. intengdeel, DOE HET! ik heb 10x liever mense die naar sensation, tomorrowland, convertible,... komen met volle plezier, die ID&T respecteren dan mense die de hele organisatie afbreken en dat nog wel in'n topic waar mense kome die toch wel respect hebbe voor hun. Wedde dat organisaties als Q-Dance je ook int zak zetten? Denk je dat de echte waarde van een Sensation ticket 45 is? Vergeet het, het zal wss een pak lager ligge ma who give's a F*CK!? als je een toffe avond hebt gehad, je hebt plezier gehad met al je mate,... Wel... Dan mag een ticket gerust een pak meer koste van me. De zaalaankleding van Bassleader vond ik vorig jaar (op de fotos te zien) nogal snel snel,... De zaalaankleding van Sensation (op het evenement) vond ik super maar dat betaal je ook... En nu hoop ik op een volwasse reactie en niet de kleutertaal met het woordje zeveraar erin ofzo... :) dat is nogal 8+ praat he :)

Jurgenv1
29 januari 2007, 08:36

Sensation black is meer dan de muziek alleen, heeft hoge schijn in de wereld, iets waar bassleader nog vele jaartjes zal moet voor wachten. :doc:
Ze mogen dan ook wel eens hun thema uitwerken en niet zo' ,magere bekleding zoals vorig jaar.

Maar als er één event laat zien dat het Belgisch volk meer kent dan enkel jump is het wel Bassleader.. :doh:
Stel ik voor eens de jump room daar te bekijken. ;)

Idd, op bassleader heb je meer keus maar Sensation heeft dan toch dat tikkeltje meer, kan je niet ontkennen hé. Ok hier in België is het niet groter dan het sportpaleis maar ga maar eens naar Amsterdam, 40.000 people, probeer dat maar eens. :)

Mithrandix
29 januari 2007, 14:36
weet iemand of white al uitverkocht is? en of ge met zwarte schoenen binne moogt bij white?

Trancerke
29 januari 2007, 16:55
mithrandix nu ni overdrijven he haha me zwarte schoenen , nee u ondergoed moet wit zien , u kousen alles gewoon.... natuurlijk mogen die zwart zijn , tegen eind van den avond zouden die er toch zwart uitzien ;)

aXl_
29 januari 2007, 16:56
aan de ingang...iedereen met zwart haar eventjes z'n kop in de waterstof peroxide :D

Dafference
29 januari 2007, 18:06
Sensation black is meer dan de muziek alleen, heeft hoge schijn in de wereld, iets waar bassleader nog vele jaartjes zal moet voor wachten.
Die hoge schijn hebben ze zelf geproduceerd, en is vooral gekomen met de dresscode hé.. Natuurlijk word Bassleader niet "the world's leading dance event", maar in hoeverre is Sensation Black België dit eiglek wel? Zonder onnodig gehype gooit Bassleader internationaal wel hogere ogen dan de mini-Sensation in het Sportpaleis hoor. ;)

Ze mogen op Bassleader dan ook wel eens hun thema uitwerken en niet zo' ,magere bekleding zoals vorig jaar.
Absoluut mee akkoord, al vrees ik dat ze met dubbel zoveel zalen er nog minder mee gaan doen dan vorig jaar..

Ok hier in België is het niet groter dan het sportpaleis maar ga maar eens naar Amsterdam, 40.000 people, probeer dat maar eens.
België met België vergelijken hé! Maar hoeveel man zou er naar Bassleader gaan? Nu het even groot is als I Love Techno kan er toch 35 000 man ofzo heen?
In elk geval, ik denk moest Bass Events naar Nederland gaan; ze op deze manier gerust een Arena kunnen vullen. :scream:

En ff voor alle duidelijkheid: ik heb niets tegen Sensation hé! Integendeel ik zat al jaren te hopen dat ze Black naar hier zouden brengen. Ik moet alleen maar vaststellen dat ze hier al lang niet meer zo'n voortrekkersrol spelen als dat ze wellicht hadden gehoopt. En ik ben meer dan blij dat er hier nu ook meerdere organisaties concurreren! Worden we alleen maar meer door verwend. ;)

29 januari 2007, 18:28
In elk geval, ik denk moest Bass Events naar Nederland gaan; ze op deze manier gerust een Arena kunnen vullen. :scream:

:rofl:

Djack
29 januari 2007, 18:38

Die laatste zin is eerder op jezelf bedoelt neem ik aan?
U mijn beste heeft geen idee waarover je bezig bent ...
Hardstyle is afkomstig van Hardcore, vandaar ook de typische
hardcoresamples die je erin trugvind. The Prophet kun je zowat
de peetvader van hardstyle noemen aangezien hij het genre heeft
geintroduceerd. Meegaan met de tijd zeg je ? Klopt, Hardstyle is harder
geworden, maar hardcore dus ook. Maar daarom is Hardstyle niet ineens
hardcore geworden ofzo :rofl:
Showtek = Hardstyle , Technoboy = Hardstyle
Ze draaien gewoon de lekkerste, hardste, hardstyle dat er is, nothing more ...
Jammer dat je gebanned bent, je post zijn hilarisch en getuigen van weinig
niveau :)

Jurgenv1
29 januari 2007, 19:53
België met België vergelijken hé! Maar hoeveel man zou er naar Bassleader gaan? Nu het even groot is als I Love Techno kan er toch 35 000 man ofzo heen?
In elk geval, ik denk moest Bass Events naar Nederland gaan; ze op deze manier gerust een Arena kunnen vullen.
Ik dacht het niet, de concurrentie is moordend daar, Qlimax, Q-base, InQontrol, Sensation black, DefQon 1,...

België met België vergelijken hé!
Mja idd, hier zou je nooit 40.000 man vinden op 1 event in 1 'room'. :D

Zoals White zal Black wellicht ook een world tour houden denk ik. :) Natuurlijk mogen we niet klagen, want die goeie line-up bij bassleader en Reverze komt er wss door de komst van Sensation black en ze weten dat iedereen daar van gehoord heeft dus ze moeten meevolgen en omgekeerd. :)

30 januari 2007, 18:51
ik vermoed het ook... of black op tournee gaat weetk ni. Ik denk dat dat nog even wachte geblazen is... :)

Dafference
30 januari 2007, 23:03
Ik dacht het niet, de concurrentie is moordend daar, Qlimax, Q-base, InQontrol, Sensation black, DefQon 1,...
En toch blijven er maar grote feesten en concepten bijkomen.. en met hun line-ups & inkomprijzen die soms bijna de helft zijn van de bovenstaande zou ik niet te snel zeggen dat ze het niet in Nederland zouden kunnen maken hoor. 40 000 kaarten aan Belgen verkopen is moeilijker dan 40 000 aan Nederlanders hoor.. En als Bassleader uitverkoopt zullen ze op een paar duizend na in het eerste al geslaagd zijn, dus vind ik dat toch niet zo hilarisch als ik zeg dat ze voor 27 euro en deze line-up mss een Arena zouden kunnen vullen hoor.

want die goeie line-up bij bassleader en Reverze komt er wss door de komst van Sensation black

Hallo. :crazy:
Reverze & Bassleader hadden beiden vorig jaar al een killer line-up.. heeft niets te maken met dat ze nu Black hier ook gaan geven, gezien dat nog maar enkele maanden bekend is. :)

Mja, sommigen zullen altijd alles vanuit het "Sensation leads the world" perspectief zien zeker? :help:

Jaws
30 januari 2007, 23:11
zeker als ge dan zie wat voor zwakke line-up sensation hier in belgie heeft, bassleader of zelfs reverze blaast die line-up toch zo weg

en voor mij is de line-up nog altijd het belangrijkste, een mooie show etc. is leuk, maar wat heb je er aan als de djs beter kunnen

Yves De Ruyter
Greg C
Ruthless
Coone
MEGAMIX
Ghost

dit is te lang jump om te beginnen, en dan nog is ghost na de megamix, het is mss een goede hardtechno dj, maar op sensation black hoort hij niet thuis imo en zeker niet zo laat, zijn anthem laat al horen wat voor stijl we mogen verwachten en het is duidelijk dat hij heel het tempo onderuit ga halen imo

Dafference
30 januari 2007, 23:25
zeker als ge dan zie wat voor zwakke line-up sensation hier in belgie heeft, bassleader of zelfs reverze blaast die line-up toch zo weg
Idd. :music:

Wat ik niet snap is dat ze zo lang jump programmeren, en dan de laatste 3 uurtjes de hardstyle en hardcore deejays in battles gaan samen zetten..

Technoboy vs The Prophet ertussen zwieren, Outblast bij Darkraver zetten.. dat blijft volgens mij toch een noodoperatie toen niemand hun eerste line-up slikte. :oink:

(buiten de blinde/dove Sensation fanboys dan :p)

30 januari 2007, 23:28
Hallo. :crazy:
Reverze & Bassleader hadden beiden vorig jaar al een killer line-up.. heeft niets te maken met dat ze nu Black hier ook gaan geven, gezien dat nog maar enkele maanden bekend is. :)

Mja, sommigen zullen altijd alles vanuit het "Sensation leads the world" perspectief zien zeker? :help:

wat een benede alle peil reactie die laatste zin:doh:
Dat Sensation The World's Leading Dance Event word genoemd moet daarom niet zo zijn maar het evenement oogt wel meer dan een ander. Daar kan je nu niet buitenuit. Sensation Black enkele maande bekend? Een gillertje:rofl: . Dat stond vorig jaar al bekend rond deze periode maar ze krege geen toestemming van Antwerpen. Google maar is rond op dergeleke forums als deze en daar vind je wel wat op.

Ik open een topic over, wie gaat er naar White en Black. Niet over, wie heet Sensation of hoe kunne we een evenement afbreken. De line up van Black keur ik niet ten volle 100% goed maar vooralleer we gaan wene en wat ik al 1000 keer heb gezegd... Laat het evenement passere, faalt het dan. AKKOORD! Maar daar zijn we niet. nog lang niet. Wie zegt dat ze dezelfde Black als in NL wille houde. Denk eraan dat belge zeker heel kritisch zijn en alles graag maar afbreke. Je moet het er maar voor over hebbe om hier iets te organisere.

(buiten de blinde/dove Sensation fanboys dan :p)

whahahah, kei grappig jonge, niet te doen:applause: :rofl:

... DJ's als coone enz, ze moete er voor mij ook niet tussen staan. Zwier die er maar gwn af. Die kunne daar nix kome doen.
Net goed voor een stel puta madre's binnen te late en owja, darkraver stond er al in, in de eerste line up. Check de flyers van ID&T maar even :) (controleer iets voor je commentaar geeft aub)

Jurgenv1
30 januari 2007, 23:32

en voor mij is de line-up nog altijd het belangrijkste, een mooie show etc. is leuk, maar wat heb je er aan als de djs beter kunnen

Yves De Ruyter
Greg C
Ruthless
Coone
MEGAMIX
Ghost

dit is te lang jump om te beginnen, en dan nog is ghost na de megamix, het is mss een goede hardtechno dj, maar op sensation black hoort hij niet thuis imo en zeker niet zo laat, zijn anthem laat al horen wat voor stijl we mogen verwachten en het is duidelijk dat hij heel het tempo onderuit ga halen imo
Je komt wat achter, er zijn bizar genoeg twee verschillende line-ups verschenen met alle twee grote namen erop (behalve jump dus)
Ik kan ook zo beginnen dat jullie dove/blinde bassleader fans zijn, zo kom je nergens maar dat is typisch Belgisch, oordelen en bekritiseren als groten maar weinig in staat zijn...

Black heeft 1 room met 40.000 man, Bassleader heeft allemaal verschillende zalen met voor ieder wat wils die tesamen paar minder dan 40.000 komen (zou al veel zijn voor België), slim gezien en het zal verkopen idd, als men dit in Nederland gaat toepassen zijn we gezien. :) zal nog paar jaar duren tegen dat Bassleader en/of reverze doorbreken op internationaal vlak want het moet dan ieder jaar zo'n strakke line-ups moeten kunnen leveren en dat kost geld. Als ze volgend jaar nog eens kunnen bevestigen dan zit er wel iets in voor de toekomst.

Maar wat als de jump rage over is? Wat zal er gebeuren met Bassleader en reverze? Beetje thunderdome scenario vroeger zoals in het sportpaleis, hardcorerage gedaan en het was over en out met thunderdome, die zie je enkel nog in Nederland, hopelijk gebeurd het niet hetzelfde met deze events in België dat die niet tijdelijk met de jumprage anders is bass events gezien. :)

Ik heb het over de hardstyle en hardcore dan want bekende jump DJ's hoor je bijna elke maand ergens hier in een lokaal zaaltje. :p

Voor de duidelijkheid:

Ben ik pro black? Ja
Ben ik pro Bassleader ja

Dafference
30 januari 2007, 23:39
::PDX:: Man man..

darkraver stond er al in, in de eerste line up. Check de flyers van ID&T maar even :) (controleer iets voor je commentaar geeft aub)
Ik zei toch "Outblast bij Darkraver zetten" en niet "Darkraver bij Outblast zetten"? Ik had het dus wel degelijk juist.. Je kan misschien beter op de inhoud reageren dan me in diskrediet proberen te brengen.

En reacties beneden alle peil zeg je? Ik zei enkel maar iets wat ik DENK over Bass Events, jij antwoord enkel en alleen met ":rofl:".
Vervolgens ga ik dat toch verder argumenteren.. want daar dient een forum voor hé beetje discussie en meningen uitwisselen. Niet om op de man te spelen zoals jij tracht te doen..

Alle begrip dat Sensation niet in een Sensation thread moet worden afgebroken, maar doe ik dat dan? Lees mn post op de vorige bladzijde nog maar eens terug.. ik ben zelf nog steeds aan het twijfelen om al dan niet te gaan, zal van het geld afhangen. Als je toch mensen als mij wil uitlachen en je frustratie kwijt wil geraken, doe het dan via PM aub. Dan kunnen de mensen die wel objectief naar dingen kunnen kijken verder discussieren. ;)

XplicitSnake
31 januari 2007, 00:45
Blijkbaar is de line-up op de site van Black zelf nu toch veranderd naar die van de ID-T site.

Jaws
31 januari 2007, 01:13
Je komt wat achter, er zijn bizar genoeg twee verschillende line-ups verschenen met alle twee grote namen erop (behalve jump dus)
Ik kan ook zo beginnen dat jullie dove/blinde bassleader fans zijn, zo kom je nergens maar dat is typisch Belgisch, oordelen en bekritiseren als groten maar weinig in staat zijn...

Black heeft 1 room met 40.000 man, Bassleader heeft allemaal verschillende zalen met voor ieder wat wils die tesamen paar minder dan 40.000 komen (zou al veel zijn voor België), slim gezien en het zal verkopen idd, als men dit in Nederland gaat toepassen zijn we gezien. :) zal nog paar jaar duren tegen dat Bassleader en/of reverze doorbreken op internationaal vlak want het moet dan ieder jaar zo'n strakke line-ups moeten kunnen leveren en dat kost geld. Als ze volgend jaar nog eens kunnen bevestigen dan zit er wel iets in voor de toekomst.
het stuk van de line-up van sensation dat ik zeg klopt en staat op de website van id&t en op die van sensation black, ik klaag over de zwakke line-up met veel te veel jump omdat ik dat spijtig vind, ik wil sensation er niet mee afbreken, maar daardoor ga ik wss niet

het gaat hier wel over de belgische black, sportpaleis kan +/- 15000 man binnen dacht ik, dus vergeet u 40000 man van amsteram arena maar, we gaan belgie niet met nederland vergelijken, de nederlandse black vind ik wel de moeite om naartoe te gaan omdat het spektakel veel groter is en de line-up beter

nederland heeft al feestjes met line-ups met veel namen, denk maar aan q-base, defqon 1, mysteryland, ...

sensation hier in belgie is ook redelijk duur in vergelijking met reverze of bassleader, als ik ga werken zal de prijs wss minder belangrijk worden voor mij, maar voorlopig is dat toch nog een belangrijk punt

ik denk dat je iets te vel op onze opmerkingen reageert ;), ik hoop gewoon dat id-t volgend jaar met een (voor mij) betere line-up durft af te komen

XplicitSnake
31 januari 2007, 01:36
het stuk van de line-up van sensation dat ik zeg klopt en staat op de website van id&t en op die van sensation black, ik klaag over de zwakke line-up met veel te veel jump omdat ik dat spijtig vind, ik wil sensation er niet mee afbreken, maar daardoor ga ik wss niet

het gaat hier wel over de belgische black, sportpaleis kan +/- 15000 man binnen dacht ik, dus vergeet u 40000 man van amsteram arena maar, we gaan belgie niet met nederland vergelijken, de nederlandse black vind ik wel de moeite om naartoe te gaan omdat het spektakel veel groter is en de line-up beter

nederland heeft al feestjes met line-ups met veel namen, denk maar aan q-base, defqon 1, mysteryland, ...

sensation hier in belgie is ook redelijk duur in vergelijking met reverze of bassleader, als ik ga werken zal de prijs wss minder belangrijk worden voor mij, maar voorlopig is dat toch nog een belangrijk punt

ik denk dat je iets te vel op onze opmerkingen reageert ;), ik hoop gewoon dat id-t volgend jaar met een (voor mij) betere line-up durft af te komen

we maken de vergelijking met Bassevents voornamelijk hé, niet met de Hollandse Black. We staan idd ver achter op Nederland in zake hard-dance events maar diezelfde evenementen naar hier brengen vind ik al één stap. Vorig jaar was er zelfs geen sprake van Black in het Sportpaleis. Mensen die Black al afbreken voor het evenement plaats vindt hebben geen idee wat te verwachten van ID-T.

Trancerke
31 januari 2007, 03:23
yves deruyter jump? heb ik soms iets gemist?
en ik denk na de megamix dat ghost geen jump gaat draaien zou maar een rare indeling zijn. dan ff over bassleader vs sensation, hoe kunt ge dat nu vergelijken? bassleader is iets helemaal anders , maar ik denk dat we pas kunnen oordelen na dat beide events gedaan zijn niet? we mogen blij zijn dat we nog lekkere events krijgen ookal is het hier in belgie meer de hardere events.in ieder geval ik ga naar beide events

Jurgenv1
31 januari 2007, 08:39
Ok ik zie dat de line-up veranderd is, Black hier is niks meer dan een ordinair jump feest dat je overal vindt. :x

Ze moeten nog veel leren bij ID&T zo te zien, veel volk gaan ze niet trekken aangezien die witte johhny petjes niet binnen mogen... :unsure:

Schummi88
31 januari 2007, 13:28
Juist het anthem van Sensation Black gehoord: :music:Ghost - My Sensation Is Black:music:. Het klinkt niet slecht in ieder geval :)

31 januari 2007, 18:04
@Dafference:
ik probeer en ik bekijk het ook objectief. Maar als er dinge al op voorhand worde afgebroke voor het evenement heeft plaatsgevonde. daar kan ik niet mee om.(niet op u) Oke, die margi jump staat er niet op z'n plaats maar ze zullen wel wete wat ze doen zeker? Ik ga er vanuit, ID&T = ID&T, ze staan tochal verder dan de meeste organisaties. niet soms? kijk naar Sensation, Convertible, Mysterland,...

Jurgenv1
31 januari 2007, 18:11
Waar kan ik de anthem beluisteren? Ik vind het nergens op de site...

Firestyler
3 februari 2007, 17:00
zijn die tickets al beschikbaar?

Jurgenv1
3 februari 2007, 18:52
Al een hele tijd:
http://www.id-t.be/be/index.php

Firestyler
3 februari 2007, 19:00
ik krijg die blijkbaar echt nie toegestuurd, op mijn account van teleticketservice staat der daze betaald zijn maar nog nie verzonden... ksnap het niet te ferm, en ik probeerde eens te bellen maar blijkbaar was het net dat hun pc's waren afgesloten...

Jurgenv1
3 februari 2007, 19:32
Teleticket service is altijd laat met zenden, ik kreeg men tickets van de TMF awards ook maar paar wekenna de betaling. -_-

5 februari 2007, 08:08
yes, teleticketservice is nogal aan de lome kant :)
kga ze drm altijd liever eventjes in de winkel hale...

DJ BUZZE retro
5 februari 2007, 21:09
geen van de twee...

maar ALS ik zou moeten: black

wit is veel te veel geld voor wat het maar is... wat fanboy gedoe "oooh witte kleertjes" en de DJ-lijst... mmm , niet echt adembenemend (naar mijn mening)

dus nee, geen sensation, en zeker geen witte :doc:

Jurgenv1
5 februari 2007, 21:28
geen van de twee...

maar ALS ik zou moeten: black

wit is veel te veel geld voor wat het maar is... wat fanboy gedoe "oooh witte kleertjes" en de DJ-lijst... mmm , niet echt adembenemend (naar mijn mening)

dus nee, geen sensation, en zeker geen witte :doc:

Ieder zijn smaak, Ferry corsten komt ook niet ieder weekend draaien in België. :p
Zeker het eerste jaar van Sensation white in België was een sterke line-up van wereldklasse. :)

DJ BUZZE retro
5 februari 2007, 21:31
ik heb het dan ook over de huidige sensation... :)

maar ik snap het zeker wel dat het voor sommige mensen iets magisch is, dat wit

Jurgenv1
5 februari 2007, 21:34
ik heb het dan ook over de huidige sensation... :)

Het is iets aparts idd. Deze van dit jaar is zeker niet mis, niet het absolute maar toch redelijk, black is dan weer zwaar gebuist met de line-up, totaal geen black feest.

5 februari 2007, 23:18
en als je weet welke geschiedenis eraan vasthangt... :)
ID&T en Sensation, hechte band...

sink
5 februari 2007, 23:37
van't weekend was het thema in het feestpaleis; dress in white, en kvond dat nog verdomd knap.. toch zeker 3/4de van 't volk in het wit, en bij de meeste meiskes staat dat erg knap :love:

10 februari 2007, 09:44
das altijd waar... al ga ik meer voor de show en voor de goede muziek naar zoiets... :D

Firestyler
10 februari 2007, 15:51
van't weekend was het thema in het feestpaleis; dress in white, en kvond dat nog verdomd knap.. toch zeker 3/4de van 't volk in het wit, en bij de meeste meiskes staat dat erg knap :love:

zwart topke & rokske staat bij de meeste ook nie mis zenne :love:

13 februari 2007, 08:13
Check http://www.id-t.be/events/Sensation2007/black/site-black.html voor de intro van black incl een deel van het anthem...

GroovyBeatsss
13 februari 2007, 11:30
Heeft de rest ook da cd'ke gehad met het anthem van Sensation black?

13 februari 2007, 18:24
ik nog niet maar da komt hier altijd wa later aan...
de post werkt hier nogal slooom :)

Djack
14 februari 2007, 00:16
Jeej, Qlimax comin back, Najaar 2007 :woohoo:

PoMpElSiEn
14 februari 2007, 01:48
vanwaar wete je dat?

<3 qlimax

XplicitSnake
14 februari 2007, 02:23
Ging oorspronkelijk de 24e februari worden maar nu ze dan toch de vergunning voor Black de 30e maart gekregen hebben is het uitgesteld naar dit najaar.

14 februari 2007, 14:25
en wat heeft dit met sensation black te maken de datum van Qlimax?

Tha Soul
14 februari 2007, 16:07
en wat heeft dit met sensation black te maken de datum van Qlimax?

De organisatie vond da het dan mss teveel werd op korte tijd (sensation black + white + qlimax op 2 maand tijd).
Ma volgens mij hebbe ze qlimax opgeschove omda ze anders veel volk kwijt zijn aan Reverze en da weten ze maar al te goed imo.:p

14 februari 2007, 17:55
kvind idd wel dat het een beetje te druk word met die 'harde' evenemente.
Sensation Black, Reverze, Qlimax, Bassleader,...

aXl_
14 februari 2007, 18:02
De organisatie vond da het dan mss teveel werd op korte tijd (sensation black + white + qlimax op 2 maand tijd).
Ma volgens mij hebbe ze qlimax opgeschove omda ze anders veel volk kwijt zijn aan Reverze en da weten ze maar al te goed imo.:p

als ik kan kiezen tussen reverze en qlimax dan weet ik het wel ze :p.

maar wijkt idd een beetje af van het sensation topic.

14 februari 2007, 19:29
ja de keuze zou ook snel gemaakt zijn bij mij maar idd...
on topic plz

Djack
14 februari 2007, 21:22
on topic plz

seg jongen, gij kunt een pak zevere ze manneke.
Wa kan da na kwaad dat der ff over Qlimax word geklapt.
zagevent

ShadesOfJae
14 februari 2007, 21:27
seg jongen, gij kunt een pak zevere ze manneke.
Wa kan da na kwaad dat der ff over Qlimax word geklapt.
zagevent

Hij heeft toch gelijk zeker?
Het gaat hier tenslotte om Sensation, niet om Qlimax.

Djack
14 februari 2007, 21:40
Hij heeft toch gelijk zeker?
Het gaat hier tenslotte om Sensation, niet om Qlimax.

In elke thread word er offtopic gegaan, voor dat even kan dat geen kwaad.

ShadesOfJae
14 februari 2007, 21:50
In elke thread word er offtopic gegaan, voor dat even kan dat geen kwaad.

Akkoord, maar dat 'even' moet niet een hele pagina blijven duren.

Djack
14 februari 2007, 21:57
Akkoord, maar dat 'even' moet niet een hele pagina blijven duren.

tis nog ma een halve pagina bezig :p

14 februari 2007, 22:12
Djack, die reacties van zagevent vink ma ferm benede pijl.
Als ge iedereen laat doen gaat het nimmer over het topic zelf maar krijge we totaal iets anders. Zoals nu... :)

Djack
14 februari 2007, 22:16
Djack, die reacties van zagevent vink ma ferm benede pijl.
Als ge iedereen laat doen gaat het nimmer over het topic zelf maar krijge we totaal iets anders. Zoals nu... :)

jaja kom, zwijgt der nu over

GroovyBeatsss
14 februari 2007, 22:18
on topic plz
kutweer vandaag eh

14 februari 2007, 22:25
kutweer vandaag eh

redelek ja:sleep:
zijn er mense die da singeltje al hebbe aangehad?

Djack
14 februari 2007, 22:37
redelek ja:sleep:
zijn er mense die da singeltje al hebbe aangehad?

Jep
Niet slecht voor een Belgische anthem :)

GroovyBeatsss
14 februari 2007, 22:38
Jep
Niet slecht voor een Belgische anthem :)
Ik vond hem persoonlijk niet zo goed, maarja dit is natuurlijk persoonlijk eh ;)

Vind em beetje langdradig enzo, maar toch chapeau voor id&t dat ze het rondsturen!

14 februari 2007, 23:02
ik heb hem nog altijd niet... Da duurd toch altijd een eind voor dada dit boerendorp bereikt...
heb hem alleen gehoord op de intro van hun site en daar vond ik hem best goed op...

sink
17 februari 2007, 20:26
Quote van een ander forum;

Degenen die de laatste Release aandachtig hebben gelezen, meerbepaald het artikeltje rond Dance4Life, weten dat we nog een extra act mogen verwachten.
De mensen van D4L zijn toch van plan om ook in 't Sportpaleis voor een surprise act te zorgen, hij was enkel nog niet geregeld.
Tiesto? :)

Jurgenv1
17 februari 2007, 20:31
Quote van een ander forum;

Tiesto? :)

Hij heeft dit al in Amsterdam gedaan, ik denk niet dat hij dat voor amper 15.000 man zou doen. :)

sink
17 februari 2007, 20:37
alsof dat dat niet goed genoeg is voor hem, ik zou het wel tot een van de mogelijkheden rekenen

Jurgenv1
17 februari 2007, 20:43
alsof dat dat niet goed genoeg is voor hem, ik zou het wel tot een van de mogelijkheden rekenen
Mja niet daarvan maar je weet nooit met die drukke draaischema's van hem, mss is hij op die avond al ergens anders aan het draaien.

ShadesOfJae
17 februari 2007, 20:46
Sat, 31 Mar: King's Hall, Belfast (Northern Ireland)

Maar dat wilt niets zeggen.
Al denk ik niet dat Tiësto daar even komt draaien op Sensation hoor, hoeft ook niet ..

xephyr
19 februari 2007, 00:01
Ik ben vorig jaar naar Sensation White geweest.
't Is wel es tof om 20 000 man in't wit te zien, ook de show er rond enzo is wel cool maar ik heb er me niet geamuseerd ...

Waarschijnlijk omda ik gene tranceliefhebber ben (is eigenlijk nog zacht uigedrukt :p). Geef mij maar club/groove :).

Anyway, 't was wel es tof om het allemaal gezien te hebben maar ik ga dit jaar zeker niet terug.

20 februari 2007, 08:25
15.000 man jonge :D ...
Er was wel wat met de muziek gebeurd eigelek, 2005 kon het 'gay'gehalte van de muziek (heb niets tege homo's) niet hoog genoeg liggen. vorig jaar was het, als het maar goed dreunt. Ook niet slecht. Maar kheb graag happy tunes.

Djack
20 februari 2007, 20:41
15.000 man jonge :D ...
Er was wel wat met de muziek gebeurd eigelek, 2005 kon het 'gay'gehalte van de muziek (heb niets tege homo's) niet hoog genoeg liggen. vorig jaar was het, als het maar goed dreunt. Ook niet slecht. Maar kheb graag happy tunes.

2005 was PAKKEN beter qua muziek. 2006 was zo ... not sensation imo :p

21 februari 2007, 11:54
welja, wat zee ik nu...

tutti
10 maart 2007, 18:27
Sensation White Nederland sneller uitverkocht dan ooit!

Vandaag is de kaartverkoop van Sensation van start gegaan. Het call centre van Ticketonline stond weer roodgloeiend en de website had een record aantal bezoekers. Het inmiddels wereldberoemde evenement in de Amsterdam ArenA, dat jaarlijks 40.000 in het wit geklede bezoekers trekt, was binnen 2 uur uitverkocht.

Bron: www.id-t.com

Jurgenv1
10 maart 2007, 19:11
Sensation White Nederland sneller uitverkocht dan ooit!

Vandaag is de kaartverkoop van Sensation van start gegaan. Het call centre van Ticketonline stond weer roodgloeiend en de website had een record aantal bezoekers. Het inmiddels wereldberoemde evenement in de Amsterdam ArenA, dat jaarlijks 40.000 in het wit geklede bezoekers trekt, was binnen 2 uur uitverkocht.

Bron: www.id-t.com

Lol, was te verwachten, het gaat dan ook om White in Amsterdam. ;)

neomitochondria
10 maart 2007, 19:33
Lol, was te verwachten, het gaat dan ook om White in Amsterdam. ;)

wtf 40 000 tickets in 2 uur:wtf:

Jurgenv1
10 maart 2007, 19:36
wtf 40 000 tickets in 2 uur:wtf:

Ja, vorig jaar was het ook zo hoor. :) Wat wil je, het is Sensation, ze komen uit alle hoeken van de wereld en dan is 40.000 niet veel.

Idem voor Sensation black, maar die is niet op zo'n korte tijd uitverkocht.

Firestyler
10 maart 2007, 19:59
hmmm kben nog steeds aan het wachten op mn VIP whtie tickets... man man :(

?therapy?
10 maart 2007, 21:43
Ja, vorig jaar was het ook zo hoor. :) Wat wil je, het is Sensation, ze komen uit alle hoeken van de wereld en dan is 40.000 niet veel.

Idem voor Sensation black, maar die is niet op zo'n korte tijd uitverkocht.
White was verleden jaar op 5u uitverkocht :p
zotte dinges

Jurgenv1
10 maart 2007, 21:48
White was verleden jaar op 5u uitverkocht :p
zotte dinges
Mja, dat is nog altijd snel, ik zie dat nog niet zo snel gebeuren in Europa laat staan België. :p

neomitochondria
10 maart 2007, 21:50
Mja, dat is nog altijd snel, ik zie dat nog niet zo snel gebeuren in Europa laat staan België. :p

gelukkig maar he :)

10 maart 2007, 23:47
waarom zijn wij belge zo bescheide? :)

Djack
11 maart 2007, 14:43
Got my 4 tickets :woohoo:
Wel 40 min. aan één stuk door op refresh moeten klikken ma soit :p

GroovyBeatsss
11 maart 2007, 16:36
Juist nog eens de megamix van 2jaar opgegooid, en damn ik heb er weer goesting in :D

Nog minder als 3weken :p

Edit: eigelijk wil ik junior jack & kid creme es terughoren op sensation, hebben toen een dikke set neergezet en was imo een ideala opener

mcR
11 maart 2007, 16:56
white!

Jurgenv1
16 maart 2007, 19:27
BLACK bekent kleur

Sensation Black, op zaterdag 14 juli in de Amsterdam ArenA, was in het verleden min of meer de tegenhanger van Sensation White. Dit jaar zullen de verschillen tussen beide evenementen beduidend groter zijn.

De programmering is dit jaar donkerder en harder dan de vorige edities. Oftewel: Black bekent kleur. Diep en ondoordringbaar zwart.

De Line Up zal vrijdag 13 april bekend worden gemaakt op www.sensation-black.nl

Afgelopen week is de kaartverkoop voor Sensation Black van start gegaan bij TicketOnline, maar vanaf aanstaande zaterdag zijn de tickets ook verkrijgbaar via TicketBox.

Everything fades to black

Blijkbaar willen ze hun fout van 2006 rechtzetten. :love:

yellowtigra
17 maart 2007, 01:07
Ga naar geen enkel maar qua muziek zou ik zoiezo niet kunnen kiezen... Ben nog van den oude "House" stempel en kan zowel hard als zacht apprecieren... ;)

17 maart 2007, 10:00
Blijkbaar willen ze hun fout van 2006 rechtzetten. :love:

dat vermoed ik ook...:eek:

Firestyler
17 maart 2007, 18:22
iemand nog VIP tickets over?

ShadesOfJae
22 maart 2007, 17:43
Zonet een ticket gaan kopen voor white! :woot:
Is het waar dat Black al uitverkocht is? Een vriend van me zei dat, maar ik geloof hem niet echt ..

gnat
23 maart 2007, 16:18
white : in hoeverre wordt die witte dresscode doorgedreven? maw, is een grijze broek ofzo ook toegelaten? :)

Firestyler
23 maart 2007, 17:17
white : in hoeverre wordt die witte dresscode doorgedreven? maw, is een grijze broek ofzo ook toegelaten? :)

naar horen zeggen mag dit niet, zelfs een wit tshirtje die eerder roze ziet wordt ook verboden, wel mag er iets opstaan (van horen zeggen heh)

DevStyle
23 maart 2007, 17:32
Zonet een ticket gaan kopen voor white! :woot:
Is het waar dat Black al uitverkocht is? Een vriend van me zei dat, maar ik geloof hem niet echt ..

Hangt ervanaf waar, in de Free Record Shop hier in Tongeren hadden ze geen kaarten meer, en in Leuven hebk er toch nog 2 kunnen bemachtigen, dus gewoon beetje rondkijken :)

ShadesOfJae
23 maart 2007, 18:38
What about shoes? Moeten die ook wit zijn, nee toch?

Hangt ervanaf waar, in de Free Record Shop hier in Tongeren hadden ze geen kaarten meer, en in Leuven hebk er toch nog 2 kunnen bemachtigen, dus gewoon beetje rondkijken :)

Ik heb er zelf geen nodig hoor, maar ik heb er wel eentje te koop voor Black :)
Als iemand intresse heeft, PM me!

DevStyle
23 maart 2007, 19:20
Mja met schoenen zit ik hier ook nog te twijfelen, ik ga naar Black met witte schoenen.. :(

Anders kunnen we van schoenen ruilen? :D

Trancerke
23 maart 2007, 19:24
naar schoenen zien ze ni zene... nu ni overdrijven he :D

Dj-Marinus
23 maart 2007, 19:32
Got my 4 tickets :woohoo:
Wel 40 min. aan één stuk door op refresh moeten klikken ma soit :p

JA same here nar 30 min kwam ik er door.. en toen moest ik daarna het hele proces overnieuw doen omdat je maar 4 kaarten kon bestellen dus nu op ander naam die andere kaart besteld... totaal dus meer dan een uur lopen klikken. Maar ja goed dan heb je ook wat...

Voor black ga ik pas bestellen als de line-up bekend is..

RCoasterB
25 maart 2007, 01:59
Iemand al in gaten dat de Sensation White Anthem 2007 'Loud Electronic Sensation' gewoon beluisterbaar is op de ID&T site?

Stimpy
26 maart 2007, 10:17
de kans zit er hier in dak onverwachts naar beiden ga
ma zo dien black, kweeni of k da zie zitte. 'k Heb echt geen zin om een ganse avond in het gedreun te zitten. Voor een uur of 2 ofzo is da wel tof, ma toch geen 8 uur. Of wordt er voldoende afgewisseld? Ben nog nooit naar zo een "groot" evenement geweest :)
Wa kunt ge eigelijk verwachten? :p

26 maart 2007, 11:39
afwisseling met black? dat betwijfel ik, het begin wat rustiger maar da gaat heviger he kerel, kzit zowa met zelfde dusja... voor uurtje of 2 isda idd lekker maar 8uur. Das om zot van te worde :) daarom White voor mij.

Anthem van white is lekker. vind het een leuke!

Stimpy
26 maart 2007, 13:56
mja tis dak eigelijk gratis kan :p ma zelfs dan twijfel ik nog
white zie ik wel zitte, ma 8 uur hardstyle :crazy:

sleejer
26 maart 2007, 14:11

Als het hetzelfde is als met black vorig jaar kan je bij wijze van spreke int zwart kome naar white ... :p

Heb er toen een heel deel mensen gezien met witte broek en rood / roze truitjes enz ...

Forza
26 maart 2007, 14:41
vraagjes ivm kleding :D

witte trainingsbroek = toegelaten? anders moetk ng een ander broek gaan kopen

wit shirtje van bikkembergs mee int midde ne rooje shotter op, toegelaten? of kundet dan afbollen?

geen goesting om na ginder te gaan voor nix :p

aXl_
26 maart 2007, 14:58
mja tis dak eigelijk gratis kan :p ma zelfs dan twijfel ik nog
white zie ik wel zitte, ma 8 uur hardstyle :crazy:

3 uur hardstyle ;)

voor 8 uur hardstyle had ik waarschijnlijk wel serieus overwogen om te gaan :p

Stimpy
26 maart 2007, 15:31
wat zijn die ander uren dan? want imo is al da geboenk ene pot nat :p

Leso Varen
26 maart 2007, 16:16
Is Yves Deruyter de moeite? Of best wat later komen?

aXl_
26 maart 2007, 16:55
wat zijn die ander uren dan? want imo is al da geboenk ene pot nat :p

das jump, jump en jump :p

Jurgenv1
26 maart 2007, 18:02
das jump, jump en jump :p

Idd, jump mag je dus rekenen als opwarmertje voor wat moet komen, hardstyle en hardcore.

ShadesOfJae
26 maart 2007, 18:14
4 VIP Tickets gewonnen :unsure:
Nu zit ik hier met 3 tickets (die van mij + 2 vrienden). Iemand intresse? :)

sleejer
26 maart 2007, 18:34
Is Yves Deruyter de moeite? Of best wat later komen?

Snap eigenlijk niet goed wat Deruyter op black komt doen ...

Voor zover ik weet draait hij trance achtige muziek

GroovyBeatsss
26 maart 2007, 18:50
Met wat hebt ge die 4 Vip tickets eigelijk gewonnen?

Stimpy
26 maart 2007, 18:53
luger wa kost da ? :p als iemand nog een white ticket wilt verkope let me know
tis ni voor mij, tis voor iemand die het nogal duur vindt .. dus als ge der wa korting bij doet geraakt ge er mss vanaf :p

Bubbling Zombie
26 maart 2007, 18:56
Black me ewa maten o//

ShadesOfJae
26 maart 2007, 19:19
Met wat hebt ge die 4 Vip tickets eigelijk gewonnen?

De wedstrijd van Mini op de ID&T-website.

luger wa kost da ? :p als iemand nog een white ticket wilt verkope let me know
tis ni voor mij, tis voor iemand die het nogal duur vindt .. dus als ge der wa korting bij doet geraakt ge er mss vanaf :p

Als het van mij afhangt mag je ze hebben voor €35 elks. Maar die tickets zijn ook van 2 vrienden, dus ik zal nog iets laten weten. Het is wel zo dat ik morgen voor 4 dagen naar Parijs vertrek, dus als je ze zou willen kopen, moet je het maar met 1 van die vrienden van me regelen.

aXl_
26 maart 2007, 20:30
Snap eigenlijk niet goed wat Deruyter op black komt doen ...

Voor zover ik weet draait hij trance achtige muziek

om dezelfde reden als dat michel de hey en marco V in 2002, kai tracid in 2003, marcel woods in 2004 en yves deruyter in 2005 in de arena stonden.

We noemen dat in de volksmond ook wel eens opbouwen en dat begint per definitie met rustigere muziek als waarmee je eindigt.