PDA

Volledige versie bekijken : Wii reviews

forloRn_
13 december 2006, 00:10
Wordt het eens geen tijd om wat Wii games te reviewen, beste mensen van TNG? Er is een nieuwe console uit, maar op de frontpage heb ik daar nog niet veel (in ieder geval te weinig) van gemerkt. :confused:

Havoc
13 december 2006, 00:13
Die komen er zéér binnenkort aan :) We hebben de games ook pas bij de launch zelf aangekregen, gun onze mensen een klein beetje tijd om ze te reviewen.

Howitzer
13 december 2006, 07:46
Gaat Creep er geen reviewen?
Hij was heel erg correct en eerlijk in een post over de Wii en Zelda en etc., zou mij iig de juiste persoon lijken :)

tekn0w!z
14 december 2006, 01:34
naar mijn weten is de frontpage overrompeld geweest met Wii-posts sinds de release :P

Wundagore
14 december 2006, 11:13
en gelijk hebben ze. dat ding is geweldig!

*runs back to his precious Wii*

tekn0w!z
14 december 2006, 12:05
hf Steve =P

EternalSilence
14 december 2006, 13:01
Wordt het eens geen tijd om wat Wii games te reviewen, beste mensen van TNG? Er is een nieuwe console uit, maar op de frontpage heb ik daar nog niet veel (in ieder geval te weinig) van gemerkt. :confused:

waar hebde gij dan de voorbije weken gezeten?
voor de winkel camperen om uwe wii maar te kunnen kopen? :p ;)

voorbij weken was het al wii wat de klok sloeg imo :s
van die reviews kan ik u wel gelijk geven

S3TH
14 december 2006, 17:36

Wat? Ik vond dat ze laatste tijd overdreven hebben met aantal Wii posts...

Ik denk dat 90% van de TN Games crew een Wii bezit ofzo :D

naar mijn weten is de frontpage overrompeld geweest met Wii-posts sinds de release :P

Idd :D

joriske18
14 december 2006, 17:47
het is toch maar normaal dat de launch van een nieuwe console veel nieuws met zich meebrengt? :s

enZiiime
14 december 2006, 19:15
jeesh, was met xbox360 hetzelfde hoor

Gaat met ps3 hetzelfde zijn :)

het is altijd NET NIEUW dus is er veel nieuws :)

Leert er maar met leven wnr xbox720, ps4 en nintendo w00 komt ^^

janlaureys9
14 december 2006, 20:15

Wanneer komt de w00 uit ? :doc:

Soeps
14 december 2006, 22:47
We werken met heel de redactie hard aan Wii reviews, maar omdat Nintendo ons voor de release geen Wii beschikbaar stelde, moesten we allemaal aan de slag vanaf dag één.
Ikzelf neem Zelda en Rayman voor mijn rekening, en Zelda kan je niet zomaar na enkele dagen reviewen. Geef me nog enkele dagen :).
De rest van de redactie werkt hard door aan de rest van de launchgames.
Be patient!

R|Jonas
15 december 2006, 01:27
Als je Zelda niet meer geeft dan 95% vermoord ik je Soeps!!!!!! J/k, zeker de controls eens grondig bespreken en (heel) zuinig zijn met spoilers plz.

EternalSilence
15 december 2006, 11:06
jeesh, was met xbox360 hetzelfde hoor

Gaat met ps3 hetzelfde zijn :)

het is altijd NET NIEUW dus is er veel nieuws :)

nintendo w00 :rofl:
LMAO :rofl:

S3TH
15 december 2006, 12:13
Zelda kan je niet zomaar na enkele dagen reviewen. Geef me nog enkele dagen :).
Be patient!

Gij wilt gewoon nog rustig gamen ja :D

Soeps
18 december 2006, 00:06
Gij wilt gewoon nog rustig gamen ja :D

:p

Tja, Zelda is nu eenmaal niet op één twee drie uitgespeeld.
Ik neem zeker ook mijn tijd om van alles te genieten, iets wat ook duidelijk zal zijn in de review.
Je mag hem tegen woensdag verwachten!

pieta
18 december 2006, 00:14
tja, hijheeft toch gelijk dat em het op een normale manier ipv gedwongen ahcter zn wii te moeten zitten en dan een crappy review krijgen...
en der hebben nog nie veel mensen een wii, en diegene die wel ene hebben, zullen wss zelda al hebben gespeeld...

Daedie
18 december 2006, 00:43
:p

Tja, Zelda is nu eenmaal niet op één twee drie uitgespeeld.
Ik neem zeker ook mijn tijd om van alles te genieten, iets wat ook duidelijk zal zijn in de review.
Je mag hem tegen woensdag verwachten!

Ge weet wat er gebeurt wanneer ge minder dan 9 geeft he :D

S3TH
18 december 2006, 02:44
tja, hijheeft toch gelijk dat em het op een normale manier ipv gedwongen ahcter zn wii te moeten zitten en dan een crappy review krijgen...
en der hebben nog nie veel mensen een wii, en diegene die wel ene hebben, zullen wss zelda al hebben gespeeld...

Het was ook maar een graptjen hé Pol... Notice the smiley? :)
Ik ben eens benieuwd naar de review se, na die te lezen moet ik nog 2 dagen wachten eer ik Zelda kan spelen :love: (@#""!!!@&é"é!çexamens)

sheebs
18 december 2006, 18:42
ja minder dan 9 betekent de hele nintendo aanhang op u dak (gamespot anyone? :D)

games0ldier
18 december 2006, 18:59
lolll :p
naja ik heb morgen gedaan met mijn examens, en NORMAAL ging ik die woensdag gaan halen... MAARRRR :sad: ik moet nu naar het buitenland op reis met mijn ouders :tongue: :D naja, op nieuwjaar ist de mijne :)
:applause: