PDA

Volledige versie bekijken : Wireless versus wired controller

-fusi0n-
9 december 2006, 14:36
Hallo

ik heb binnekort een xbox360 premium, maar er zit geen controller bij

ik was eens aan het rondneuzen voor een controller, en kan er 2e hands eentje kopen mét draad voor 15 euro

maar vinden jullie die wireless echt geweldig of maakt het eigenlijk niet veel uit?

ik heb me nooit echt gestoord aan die draad.. enkel misschien voor het "opruimen"

ik heb de search gebruikt maar nix gevonden

Wireless
+zonder draad
-zwaarder
-batterijen kopen/opladen
-reageert de controller slechter als de batterijen bijna op zijn?

Wired
+lichter
-met draad

klopt dit een beetje? of nog iets aan toe te voegen?
alvast bedankt

tanktic
9 december 2006, 14:47
ik heb een wireless controller maar als ik me kabeltje insteek van me play en charge kit stoort me dat totaal niet dater en kabelke aanhangt, maar mss als je ver van je xbox zit om te gamen dat wireless handiger is

xDilatedx
9 december 2006, 14:50
Ik heb een wireless en 1 met draad en ik gebruik altijd die wireless controller, het is gewoonweg de beste van de 2.

Ik heb wel een quick charge kit erbij (GEEN PLAY & CHARGE !!) en die batterij gaat lang mee :) Ik heb er totaal geen last van dat hij zwaarder weegt en de respons blijft perfect ook al is de batterij bijna leeg.
Dé perfecte controller is de wireless + quick charge kit :)

tanktic
9 december 2006, 14:52
mja een quick chargekit of play and charge kit is wel een aanrader als je een wireless controller hebt en veel gamed want de gewone AA batteryen gaan vrij snel op vond ik

-fusi0n-
9 december 2006, 14:53
hoelang is die draad?

en zit die play&charge kit daarbij? nee zeker

tanktic
9 december 2006, 14:54
zit er niet bij nee

xDilatedx
9 december 2006, 14:58
Gast, echt waar alsge ne draadloze controller koopt, koopt aub GEEN play and charge, das echt stoem.

Dan zijde veel beter af mee ne quick charge kit, da zulde wel ondervinde :)

-fusi0n-
9 december 2006, 15:07
haha roger that

kiewitcity
9 december 2006, 16:52
Gast, echt waar alsge ne draadloze controller koopt, koopt aub GEEN play and charge, das echt stoem.

Dan zijde veel beter af mee ne quick charge kit, da zulde wel ondervinde :)

waarom? werkt toch perfect. en rr 6 is een geweldig spel.haha....

xDilatedx
9 december 2006, 16:54
lol @ kiewitcity :D

mee dien play & charge zitte nog mee nen draad awer en da duurt keilang voor da die batterij is opgeladen dus dan zitte nog ongeveer 45% van den tijd mee nen draad aan uwen wireless controller.

Oplossing :
Quick charge kit :D

.TiTipower
9 december 2006, 17:32

mee dien play & charge zitte nog mee nen draad awer en da duurt keilang voor da die batterij is opgeladen dus dan zitte nog ongeveer 45% van den tijd mee nen draad aan uwen wireless controller.

Oplossing :

Ja en bij welk van de 2 gaan de batterije het langst mee? Ik bedoel totale levensduur eh. Hoe rap ze gaan verslijte dus...

xDilatedx
9 december 2006, 17:39
Waarom ? ik denk da het ni zo is da mee dien quick charge kit u batterije rapper gaan verslijte dan mee dien play and charge ze gast.

Amai nu bennek et wel beu om "quick charge kit" te type :D

RaZoR be
9 december 2006, 17:41
ik heb er gewoon 2 paar Rechargable AA bateries voor men wireless controllers...

nuja, ik zou niemeer terug willen gaan naar wired controllers hoor... zit telkens de draad in de weg / opgekreult enz...

Wireless FTW!
(enkel spijtig da die nie onder Windows werkt, en de wired wel :()

-fusi0n-
9 december 2006, 18:13
bwa ik heb daar echt geen probleme mee eigenlijk

ik koop gewoon deze controller mét draad al en als ik een 2e controller koop (wat ik zowieso nog ga doen)
dan koop ik wel een wireless:)

dan kan de 2e speler met de draad spelen haha
bummer

thnx voor de info

xDilatedx
9 december 2006, 18:18
@ fusion hehe :p zo heb ik da ook gedaan :D

BMW lover
9 december 2006, 18:44
wat ge beter koopt ipv die quickcharger kit is zo een supersnel opladerke van varta

ge krijgt daar 2 baterijen bij dus meer heb je niet nodig.
met da snelladerke zijn die batterijen vol in 15minuten
als u batterypack leeg is moet da met uwe quickcharger anderhalf tot 2 uur inzitten. dusja ge kunt rapper weer beginnen racen schieten whatever ge ook doet. Ge zult zien he mss komt er nog een andere oplossing uit tot ge uwe 2de controller gaat kopen

charizard
9 december 2006, 21:45
Ik heb 2 wireless controllers en ik vind echt een immens voordeel. Nu is er tenminste al de helft minder kans dat mijn zus of hond door die kabel mijn 360 aan diggelen loopt of springt. Dus ik ben er wel content mee:p

Bhoda
9 december 2006, 23:51

Oplossing :

Als de lampjes beginnen te flikkeren om aan te geven dat de batterij bijna leeg is, kunt ge nog ge gerust een uurtje verder. Steek de oplaadkabel in juist voor ge uwen Xbox360 uitzet, de play and charge kit blijft opladen tot maximum. Ge mocht de voeding wel niet uitzetten.

Karre
10 december 2006, 00:10

Oplossing :

10-20% zal wel gaan zeker... Als het zelfs niet minder is. Achjah ik zelfs 0 % ik heb 2 wireless controllers dus 2 van die batterijen en dan switch ik wel van controller :p. De respons tijd is hetzelfde als bij de controller met draad, er is enkel een nadeel, de controller is zwaarder maar echt overdreven is dat ook niet. Eerder het gewicht van een Game Boy Advance zou ik zeggen. Enkel voordelen dus, btw in een premium pakket zit er automatisch toch een wireless controller?

Karre
10 december 2006, 00:13
ik heb er gewoon 2 paar Rechargable AA bateries voor men wireless controllers...

nuja, ik zou niemeer terug willen gaan naar wired controllers hoor... zit telkens de draad in de weg / opgekreult enz...

Wireless FTW!
(enkel spijtig da die nie onder Windows werkt, en de wired wel :()

Komt nog, er komt in 2007 zo'n ding uit dat je aan je pc moet aansluiten en dan kun je met die controller op de PC.

Btw het is handig idd zonder draad, ligt niet in de weg... mijn honden lopen er niet in... .